Prima dezbatere privind legea vaccinarii, dominata de cei care au cerut sa fie eliminata obligativitatea imunizarii

de N.O     HotNews.ro
Joi, 11 mai 2017, 21:01 Actualitate | Esenţial

Prima dezbatere privind legea vaccinarii a fost dominata de departe de persoanele care au cerut continuu sa fie eliminata din proiect obligativitatea imunizarii, relateaza News.ro. Dincolo de dispute, Romania are nevoie de o lege a vaccinarii care sa garanteze parintilor care vor sa isi imunizeze copiii ca vor avea la dispozitie stocuri suficiente de vaccin, iar celor care si-au pierdut incredera in imunizare pentru ca au trait adevarate drame dupa ce le-au fost vaccinati copiii sa li se garanteze ca imunizarea este supusa in mod prealabil unor proceduri medicale de natura care sa diminueze la maximum riscul unor reactii adverse, au aratat participantii la dezbatere - parinti, medici, autoritati.

La prima dezbatere publica asupra vaccinarii care a avut loc joi la Ministerul Sanatatii au participat cateva zeci de persoane, sala fiind plina, majoritatea fiind cei care se opun vaccinarii si care cer ca legea sa nu prevada obligativitatea imunizarii copiilor. De altfel, contestatarii - unii insotiti de copii - au venit cu coli A4 cu mesaje impotriva vaccinarii obligatorii: "Nu vaccinarii obligatorii!".

Dezbaterea a inceput in prezenta ministrului Sanatatii, Florian Bodog, care a anuntat un al 25-lea deces de rujeola in epidemia care a inceput in septembrie 2016. Ministrul a reluat ideea ca parintii nu pot fi obligati sa isi vaccineze copiii, dar trebuie sa isi asume decizia daca nu ii vaccineaza. 

La discutii au luat parte si medici de mai multe specialitati, care au incercat sa explice beneficiile vaccinarii copiilor.

Profesor Adrian Streinu Cercel: Nu doriti sa va vaccinati copilul, nu este nicio problema, dar va asumati riscul ca acel copil sa nu aiba dreptul la viata

"In momentul in care a fost o problema cu variola si mortalitatea a ajuns spre 40-50 la suta, toata lumea a inteles ca trebuie sa se vaccineze impotriva variolei. Asa a facut ca in anii '80 variola a fost stearsa de pe harta bolilor cu transmisie in populatie. Nu putem sa stergem cu buretele aceste lucruri si sa ne intoarcem la anii in care se murea pe capete. Este o aiureala. In contextul in care dumneavoastra nu doriti sa va vaccinati copilul, nu este nicio problema, dar va asumati riscul ca acel copil sa nu aiba dreptul la viata", le-a spus participantilor profesorul Streinu Cercel, managerul Institutului de Boli Infectioase "Matei Bals" din Capitala.

Medicul a explicat ca istoria a aratat ca au existat multe persoane care au ramas infirme, iar multe au murit din cauza nevaccinarii.

"Rujeola revine in activitate, am avut probleme cu tetanosul, acum, slava Domnului, nu avem, dar nu stiu la ce sa ne asteptam. Nu punem in discutie daca vaccinarea este buna sau nu pentru ca ea si-a dovedit eficacitatea. Aici s-a pus in discutie numai daca este obligatorie sau nu. Se va decide in final daca ramane obligatorie sau nu. Insa, toata lumea trebuie sa stie ca vorbim de politica de sanatate publica, iar aceasta se realizeaza prin acte normative. O autoritate publica, cand ia o decizie isi asuma toate riscurile necesare deciziei, inclusiv a unor efecte adverse. In Romania se vaccineaza anul 200.000 de copii. Aici avem o singura categorie de parinti - aceea care, se pare, ca ar fi avut probleme cu copiii, probabil legate de actul vaccinal", a spus Streinu Cercel. 

La randul lui, medicul de familie Cristian Oana le-a spus contestatarilor ca le respecta dreptul de a se opune vaccinarii, dar exista o problema de responsabilitate.

"Respect dreptul dumneavoastra de a va opune, dar problema este de responsabilitate. Dar daca se intampla ceva prin nevaccinare, atunci a cui este responsabilitatea? Pana la urma, totul tine de nivelul de informare a parintelui. Am 40 de ani de activitate. Elitele se vor descurca, nu sunt expuse riscului de a nu avea vaccin. Cati posibili Mozart au murit in actuala epidemie de rujeola?", a intrebat medicul.

O mama careia i-a murit copilul dupa vaccinare i-a raspuns: "Copilul meu ar fi fost un posibil Mozart. Viata lui mi-o da cineva inapoi?". "Fara indoiala ca nu v-o da nimeni inapoi, este o pierdere ireparabila. Raman in discutie doua lucruri, nu am gasit cele mai bune cai de comunicare - cum sa faci un echilibru intre binele public si binele individual", a mai spus medicul, caruia sala i-a raspuns: "Prin lipsa obligativitatii".

"Odata ce am un copil care a suferit grav din cauza unor vaccinuri aplicate de pediatru, nu de mine, nu de un inginer, care a investigat-o inainte sa-i faca acel vaccin, de ce as vaccina un al doilea copil? Ca sa ce, jucam ruleta ruseasca cu copiii nostri? De ce suntem aici? Va rog sa ne intelegeti - nu suntem nici nebuni, nu suntem nici plecati pe campiile tarii, suntem aici pentru ca avem copiii afectati de vaccinuri. Si dumneavoastra nu vreti sa raportati nicaieri acest lucru. Avem trei vaccinuri facute, toate cu reactii adverse foarte severe. Copilul meu nu mai vorbeste de la ultimul vaccin, are sapte ani si nu poate comunica. Nu este raportata nicaieri aceasta reactie adversa. Nicaieri nu sunt raportate, pentru ca producatorul sa nu raspunda", a continuat femeia. 

Consilierul personal al ministrului Sanatatii Alexandru Rafila, care a moderat dezbaterea dupa plecarea ministrului Sanatatii, a spus ca raportarea reactiilor adverse este un proces care se desfasoara continuu. "Raportarea reactiilor adverse este un proces care se desfasoara continuu. Ati avut aici presedintele Agentiei Nationale a Medicamentului, dar nu l-ati lasat sa vorbeasca. Sunt aici oameni care pot sa va ajute sa intelegeti. Sa facem o dezbatere civilizata in care nu cine tipa mai tare are dreptate", a spus Rafila.

Total pentru vaccinare s-a aratat presedinta Asociatiei "Mame pentru Mame", Ana Maita, decisa sa-i dea in judecata pe cei care se opun vaccinarii si din cauza carora "mor copii".

"Este in mana decidentilor de a proteja sanatatea publica din Romania, de a proteja  viata copiilor nostri. Prin legea vaccinarii se rezolva lipsa stocurilor. Sa ne pazim de acest trend antivaccinist care ucide copiii in Romania. Este obligatia dumeavoastra sa faceti tot ceea ce este bine pentru copiii nostri. Nu lasati acest trend antistiintific, care face ravagii in toata lumea si in Romania, din pacate, sa distruga sanatatea publica. Sprijiniti aceasta lege, responsabilizati Ministerul Sanatatii sa faca stocurile multianunale. Pentru ca problema noastra, in Romania, nu sunt dansii. Ei sunt putini, vocali, dar nu ei sunt problema. Legea vaccinarii trebuie votata pentru ca rezolva adevarata problema. Si lasati-ne pe noi, parintii responsabili, sa-i dam in judecata cand copiii nostri vor muri din cauza lor. Lasati-ne pe noi sa-i rezolvam. Ii vom da in judecata pentru copiii care mor in Romania, din cauza unor boli prevenibile", a spus Maita in huiduielile celor care sunt impotriva vaccinarii.

La randul lui, Dumitru Balan, care s-a prezentat drept reprezentantul unui grup de 10.000 de parinti, a spus ca "nu este etic sa ne gandim numai la cei 24 de pacienti imunocompromisi (cei care au murit de rujeola si care nu erau vaccinati - n.r.)".

"Copilul meu avea patru luni cand i-a fost adminsitrat vaccinului DTP. In cateva zeci de minute era sa decedeze, prin soc anafilactic. I-au ramas pe corp eczeme, prurit pana la sange. Am copil alergic, nu poate respecta calendarul. Statul nu m-a ajutat, am alocat zeci de mii de euro, iar statul nu m-a ajutat cu nimic. Copilul are patru ani si jumatate, este perfect vindecat. Am descoperit cele mai eficiente medicamente, care nu sunt altceva decat alimentele. Redati copiilor dreptul la alimente sanatoase, la apa pura, la aerul proaspat si vom avea o epidemie de sanatate in toata tara", a spus Dumitru Balan.

Avocatul Liviu Fatu, specializat in drept medical, a explicat opinia Colegiului Medicilor din Romania (CMR) legata de acest proiect al vaccinarii.

 "Transmit punctul de vedere al Colegiului Medicilor legat de acest proiect de lege. Dincolo de ce crede fiecare, si Colegiul Medicilor si-a pus intrebarea daca aceasta lege este necesara, este legitima, este nevoie in mod real de legea vaccinarii. Exista cel putin patru evidente care au fost puse in relief de noi. Prima este aceea ca exista exemple pozitive legate de vaccinare, dar pot exista si exemple negative care au in spate drame profunde ce nu vor putea fi stinse niciodata, nici prin explicatii, nici prin texte de lege, si nici prin hotarari judecatoresti . Dramele acestea vor exista cat vor exista parintii. Trebuie create mecanisme juridice si institutionale incat astfel de drame sa nu mai existe sau sa fie reduse cat mai mult posibil.  O a doua evidenta - exista parinti care-si revendica dreptul la vaccinarea copiilor lor, dar exista si parinti care revendica dreptul lor de a nu-si vaccina copilul. Pus in discutie, numarul celor care revendica dreptul copiilor la vaccinare este in mod covarsitor mai mare. Dovada este statistica vaccinurilor efectuate. A patra evidenta pe care CMR a discutat-o este aceea ca fiinta umana este extrem de complexa, nu este pe deplin cunoscuta si reactiile pot fi imprevizibile de multe ori. Atunci este nevoie de aceasta lege? Pe de o parte, este o majoritate care doreste vaccinarea copiilor, dar care are problemele ei legate de aprovizionare, de lantul de frig, de stocurile de vaccin. Si ei au dreptul la vaccinare. Este nevoie de o lege care sa le garanteze dreptul ca al lor copil va fi vaccinat", a afirmat avocatul.

Potrivit acestuia, trebuie sa existe o lege a vaccinarii care sa garanteze dreptul celor care vor sa-si vaccineze copiii, dar si instrumentele juridice care sa garanteze ca actul de vaccinare este supus in mod prealabil unor proceduri medicale de natura sa diminueze la maximum riscul unor reactii adverse.  

Dezbaterea s-a incheiat dupa trei ore, dar fara ca toate cele peste 100 de persoane inscrise pe lista vorbitorilor sa isi fi expus punctul de vedere pentru ca nu a fost respectata nicio ordine, fiecare intervenind dupa bunul plac. 

Proiectul legii privind vaccinarea este in dezbatere publica pana in 20 mai.



Citeste mai multe despre   






















5434 vizualizari

  • +10 (46 voturi)    
    DIn cauza alora care nu isi vaccineaza (Joi, 11 mai 2017, 21:48)

    Unu_de_pe_net [utilizator]

    Mor copiii nevinovati, ei nu sunt de vina pt idiotenia parintilor! Plus se creeaza focare in poti muri si copii vaccinati la care nu s-a produce imunoconversia.
    Democratia asta dauneaza uneori
    • +5 (35 voturi)    
      Din cauza alora (Joi, 11 mai 2017, 22:33)

      Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui Unu_de_pe_net

      care iau antibiotice cu pumnul, dupa ureche sau si mai rau, prescrise de unii medici, ajungem sa avem bacterii super-rezistente, de nu mai poti sa te tratezi in spitale fara sa iei vreun super-bug. Acum pe astia cine ii trage la raspundere? Poate ma duc la spital cu o apendicita si mor acolo de cine stie ce infectie care nu raspunde la antibioticele obisnuite? E cam acelasi lucru, nu-i asa? Vad ca nu se isterizeaza nimeni, romanul verde continua sa manance antibiotice pe paine!
    • -6 (26 voturi)    
      Democratia asta dauneaza uneori??? (Vineri, 12 mai 2017, 9:22)

      altVasile [utilizator] i-a raspuns lui Unu_de_pe_net

      Desigur, democrația asta este dăunătoare uneori. Cum ar putea fi altfel pentru un pui de comunist rămas cu gândirea în timpurile de tristă amintire a istoriei recente ceaușiste?

      Avem deci o problemă cu democrația! Ce-ar fi dar să-i aplicăm democrației o vaccinare obligatorie cu o porție bună de totalitarism medical? Reînviem bunul concept de dușman al poporului (pe care să-l aplicăm cu genorizitate asupra tuturor acelora care nu se lasă spălați pe creier de dogma vaccinurilor aducătoare de profituri de miliarde și miliarde de dolari pentru industria farmaceutică). Reînviem și steaua lui David pe care vom lipi-o, cu zel diabolic, pe copiii acelora care refuză să-și injecteze copiii cu substanțele otrăvitoare care se găsesc în vaccinuri (mercur, formaldehidă, aluminiu, viruși, ADN și proteine provenite de la diferite animale ș.a.m.d.). Constituim Barnavernetul românesc (pe modelul patentat al odiosului Barnavernet norvegian) care să intre în casa românilor ca să le răpească copiii. Îi băgăm pe părinți în închisoare și - de ce nu?! - îi trimitem să muncească forțat la canale.

      Se spune că istoria ne învață că niciodată nu s-a învățat din istorie. A trecut mai mult de un sfert de secol de la căderea sistemului totalitarist ceaușist. Românii au început deja să uite. Or cel care refuză, cu îndârjire de catâr fără minte, să învețe din lecțiile dure ale istoriei va fi obligat să învețe din propriile greșeli. Mă tem însă că nu va învăța nici atunci. Nu de alta, dar se spune la români că cel înțelept învață din greșelile lui, cel prost însă nu învață nici măcar din propriile lui greșeli.

      Este o idioțenie fără margini să dai unui guvern corupt până în măduva oaselor puterea să te injecteze, cu forța, sub amenințarea amenzilor și a închisorii, cu substanțe străine corpului.

      ”Atunci când acordăm guvernului puterea să ia decizii medicale pentru noi, noi, în esență, acceptăm că guvernul este proprietarul corpurilor noastre.” Ron Paul
      • -8 (14 voturi)    
        Erată (Vineri, 12 mai 2017, 9:51)

        altVasile [utilizator] i-a raspuns lui altVasile

        Nu de alta, dar se spune la români că cel înțelept învață din greșelile ALTORA, cel prost însă nu învață nici măcar din propriile lui greșeli.
      • +5 (9 voturi)    
        afirmatii (Vineri, 12 mai 2017, 11:03)

        Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui altVasile

        Faci aici afirmatii in calitate de ce? In calitate de internaut? Poti sa ne dai un singur studiu stiintific, recunoscut oficial pe plan mondial, cum ca vaccinurile nu ar fi bune?
        Daca nu poti nu faci altceva decat sa-ti dai cu parerea si sa vorbesti vorbe. Hai sa vorbim si despre bananele radioactive ce zici?
        • -2 (10 voturi)    
          depinde de cine este recunoscut studiul (Vineri, 12 mai 2017, 11:47)

          1001001 [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

          sunt, dar nu in romaneste;

          pentru cei ce stiu si alte limbi decat romana pot citi mai jos:


          http://www.rescuepost.com/files/vaccine-italia-decision.pdf

          http://www.ageofautism.com/2015/01/recent-italian-court-decisions-on-vaccines-and-autism.html

          http://medsnews.com/news/vaccines-and-autism-two-italian-tribunals-found-an-association/


          http://www.globalresearch.ca/u-s-media-blackout-italian-courts-rule-vaccines-cause-autism/5430940
    • -3 (21 voturi)    
      comentariul tau arata cat de multe stii... (Vineri, 12 mai 2017, 9:33)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Unu_de_pe_net

      ..despre anatomia si fiziologia corpului uman.
      Deasemena, arata ca nu intelegi nimic din ce ai citit mai sus!
      Sunt vreo 2 medici pro-vaccinare care recunosc ca nu toti oamenii au aceeasi constitutie anatomica si fiziologica si ca nu toti reactioneazala fel la un vaccin: unii nu reactioneaza deloc(fac vaccin degeaba), altii reactioneaza pozitiv(sunt imunizati de vaccin), iar altii sufera socuri puternice anafilactice (alergice) in urma carora mor, sau sunt aproape sa moara si raman cu sechele imense (nu mai pot vorbi - problema care poate aparea in urma lipsirii creierului de oxiggen, nu mai pot sa isi controleze muschii si intregul sistem locomotor- adica paralizii tot din aceleasi cauze, s.a.m.d.).
      Si ghici ce , problemele acelea au aparut cand parintii au avut incredere intr-un medic, au avut incredere intr-un program de vaccinare national, si in planul de imunizarel oferit de acest program si au ramas fara copii,sau au acum niste copii cu probleme!Iar mai ales au aparut cand aceste cazuri au fost ascunse de media si de opinia publica, sau au fost ascunse cu ajutorul media!
      Acele vaccinuri erau cunoscute in restul Europei ca fiind periculoase si nu erau recomandate sa se fac in UE(lucruri neprecizate de nimeni pana acum)!
      Acele vaccinuri sunt folosite in Romania si produc victime!
      Pentru aceste cazuri medicii curanti si cei care au achizitionat si impus folosirea vaccinurilor periculoase, nu au platit si nu platesc cu nimic pentru asta!
      Atunci cand o sa ai de-a face personal cu o asemenea situatie, nu o sa mai fii asa de tare in comentarii absurde si pe langa subiect!
      Acum, poate intelegi despre ce e vorba aici si nu te mai arunci cu judecati arogante si inutile intr-o discutie foarte delicata si sensibila si fara sa pari a intelege impactul acestei legi asupra societatii romanesti!
      • +3 (7 voturi)    
        vobe fara rost (Vineri, 12 mai 2017, 11:21)

        radu_ [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Unii oameni merg pe strada fara problema si unii oameni sunt trazniti de fulger cand merg pe strada.

        Ai analizat si cati oameni au salvat vaccinele astea?
      • +5 (9 voturi)    
        Cata obiectivitate (Vineri, 12 mai 2017, 11:27)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Daca problema tine de niste situatii exceptionale, sa amendam legea, sa tratam si exceptiile cumva.

        Altfel, ce afirmati si dumneavoastra, precum si toata liota anti-vaccinare, suna cam asa: "1:1000 sau 1:1000000 sufera efecte adverse grave! Este inacceptabil! Sa nu mai fie nimeni vaccinat! Asadar, sa nu se mai vaccineze 999 sau 999999, ca sa-l protejam pe acel 1 care poate suferi!".

        Faceti lobby pentru suport din partea statului, fie de tip asigurare, care sa ofere suport de-a lungul vietii acelui 1:1000/1:1000000 care va suferi grav. Acele ajutoare sociale date aiurea - unor persoane care ar putea munci (acolo unde sunt si locuri de munca, insa nu se angajeaza nimeni, doar din lene/rea vointa; nu ma iau de cei care sunt someri acolo unde nu a mai ramas nimic, ca s-a dat tot la fier vechi sau au saracit politicienii zona respectiva) - ar putea acoperi exact aceasta minoritate.

        Faceti lobby pentru asa ceva, nu pentru indepartarea vaccinarilor!
        • -5 (9 voturi)    
          Nu am nevoie de bani (Vineri, 12 mai 2017, 13:24)

          Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

          Nu e vorba de bani, e vorba ca eu am un copil sanatos, si nu sunt gata sa risc chestia asta, pentru nimeni si pentru nimic. Banii care ar putea fi eventual dati de stat sau de producatorul vaccinului ca ajutor sau despagubire nu acopera suferinta si problemele grave de sanatate, de genul acelora care te fac din om neom. Nu vreau ca fiul meu sa fie nici cobai nici victima colaterala pentru binele general, sau pentru niste calcule financiare ca e mai ieftin sa vaccinam si sa avem 3-4 cazuri grave cu efecte adverse decat o epidemie care ar costa mult mai mult. Cand eram eu copil nu se facea vaccin pentru oreion. Eu am avut oreion si nu am murit. Si varicela.
          Am un copil perfect sanatos si i-am ales cu mare grija vaccinele. Am fost de acord sa fie vaccinat impotriva bolilor grave, gen poliomielita sau meningita, care pun viata in pericol. Dar nu sunt de acord sa vaca vaccin pentru boli mult mai usoare, ca rujeola sau oreion.
          • +3 (5 voturi)    
            Asa ceva... (Vineri, 12 mai 2017, 16:20)

            MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

            http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/sanatate/inca-un-copil-nevaccinat-a-murit-din-cauza-rujelolei-25-de-decese-in-romania-722163

            "Dar nu sunt de acord sa vaca vaccin pentru boli mult mai usoare, ca rujeola sau oreion."
            Pana acum au murit 25 de persoane, nevaccinate sau imunocompromise, majoritatea copii, din cauza rujeolei.

            Oreionul are printre complicatii si chestiuni gen encefalita si sterilitate (la adulti).

            Varicela, la adulti masculi, poate conduce la sterilitate.

            Pe ce lume traiti, de-s astea boli usoare?
            De-aia trebuie sa fie vaccinarea obligatorie, pentru ca indivizi din lumi paralele conduc la epidemii de boli prevenibile. Nu pentru ca e mai scump sa murim pe capete. Ne vaccinam ca sa traim si sa traim fara sechele.
            • -2 (4 voturi)    
              Cei care au murit (Vineri, 12 mai 2017, 17:33)

              Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

              de rujeola de fapt nu au murit numai din cauza rujeolei. Acei copii aveau si alte probleme, diferite boli, malformatii congenitale, subnutriti, neglijati, scosi din spital pe 'propria raspundere'. Orice boala, chiar si o simpla raceala, poate fi fatala pentru un copilas cu probleme de sanatate.
              Bolile copilariei pot duce la complicatii numai daca individul care dezvolta boala are un organism slab, sistem imunitar slab, si daca nu sunt respectate indicatiile medicale, In cazul aparitiei complicatiilor, persoanele trebuie sa primeasca o ingrijire medicala suplimentara, si chiar internare pentru a preveni problemele grave permanente. DE AIA E MAI SCUMP, acum pricepi?
              Bolile copilariei CHIAR sunt boli usoare pentru majoritatea populatiei, in special copiii fac forme usoare comparativ cu adultii. Ofera imunitate pe viata.
              • -1 (3 voturi)    
                Mixed drinks about feelings (Vineri, 12 mai 2017, 23:13)

                MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

                "Cei care au murit de rujeola de fapt nu au murit numai din cauza rujeolei. Acei copii aveau si alte probleme"
                Ah, da? I-auzi!

                "Bolile copilariei CHIAR sunt boli usoare pentru majoritatea populatiei"
                Zi, dupa tine, te rog, "pentru majoritatea populatiei". Inca o data. Si inca o data. Si, da, INCA O DATA.

                Acum, folosind acelasi mod de-a gandi, ia-o pe-asta: "Vaccinurile CHIAR sunt sigure si usoare pentru majoritatea populatiei". Ustura? Nu? Ar trebui.

                "Ofera imunitate pe viata."
                Pe de-o parte, as fi reactionat la modul "stiam deja, nu-i clar ca sunt pro-vaccinare?", insa m-a lovit urmatoarea idee: daca la fel te scapa limba si de fata cu altii anti-vaccinare, e numai bine, ma bucur.
                Argumentul asta il omit toti: imunitatea pe viata. Si stii ce-i mai rau decat complicatiile, indiferent cine le produce (boala sau vaccinul)? Moartea. Mai ales moartea din cauze prevenibile. Da' ce stiu eu...
                • -1 (1 vot)    
                  Inca 2 copii bolnavi si inca unul mort (Marţi, 16 mai 2017, 17:13)

                  MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

                  http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21769530-vaslui-trei-cazuri-rujeola-confirmate-deces.htm

                  Toti 3 au varste pana la care nu au putut fi imunizati.

                  Ca sa fie mai clar reprezentata vizual problema: http://cdn.iflscience.com/images/610d4613-1b63-5db1-8203-aa881b3f8c09/content-1488280999-animation-7.gif
                  De-aia ideal este sa fim vaccinati cat mai aproape de 100%. Daca nici asa nu pricepem, atunci zic sa lasam selectia naturala sa-si faca treaba: sa aleaga fiecare ce-o vrea sa faca. In mod cert, subpopulatia anti-vaccinare va avea spor natural negativ sau net inferior subpopulatiei pro-vaccinare si asa, incet, incet, subpopulatia anti-vaccinare va reusi sa dispara in neant. Asta e. Cand de vorba buna nu se poate, asta e.
  • +8 (28 voturi)    
    cine si ce interese are in chestia asta? (Joi, 11 mai 2017, 22:17)

    revo [utilizator]

    Statistic, cu cifrele pe masa, despre cate cazuri de copii vaccinati, care au suportat consecinte medicale grave, este vorba?
    Deocamdata vorbim despre o epidemie de rujeola, soldata cu 25 de copii morti, in doar cateva luni de zile.
    Cine are interesul sa omoare copiii din aceasta tara? Cine are interesul ca aceasta tara sa fie populata de nevolnici bolnaviciosi, pt. ca orice boala lasa urme pe tot restul vietii? Nu este suficient ca numarul de copii nascuti este prea mic? Cine vrea sa elibereze de locuitori acest teritoriu si pentru cine?

    SRI ce pizda ma-sii face? Asta nu e atentat la securitatea statului? Pe langa afacerile de "familie" SRI, chiar nu se mai ocupa niciun pic de sarcinile pe care le are oficial?

    In ce fel ar trebui sa-si asume responsabilitatea parintii iresponsabili?
    • -1 (9 voturi)    
      Prostuia omeneasca !!!!!! (Vineri, 12 mai 2017, 9:23)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Cine alta decat prostia omeneasca sub semnul desteptaciuni pe care nu o au .
    • -9 (13 voturi)    
      la ce comentariu ai facut.. (Vineri, 12 mai 2017, 9:34)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui revo

      ..nici nu are rost sa iti explic cat esti de absurd! Mai ales ca nu intelegi nimic din ce se discuta aici, sau din ce s-a discutat ieri la acea dezbatere publica!
  • -4 (20 voturi)    
    ei au interesul (Vineri, 12 mai 2017, 8:33)

    rodionvalentin [utilizator]

    Deocamdata vorbim despre o "epidemie" fabricata la televizor , cu 25 de morti fara rapoarte de autopsie facute publice ,cu diagnostice complexe care includ malformatii congenitale , boli autoimune, malnutritie etc.La nici macar unul din cei 25 de copii morti , rujeola, daca a existat(nimeni nu spune cum a fost pus diagnosticul , ce kit de testare s-a folosit sau daca s-a folosit) nu este singura cauza a decesului.Mai mult de 25 de copii mor anual in accidente auto , dar nu intereseaza pe nimeni ca de acolo nu ies bani , in schimb ies bani din tratamente medicale obligatorii.
    "Cine are interesul sa omoare copii din aceasta tara?"In mod sigur nu parintii vor sa omoare copiii.Parintii responsabili citesc macar prospectul medicamentului pe care il recomanda doctorul copiilor inainte de a-l administra acestora.Iresponsabilii nu citesc nimic , le administreaza copiilor sau ii injecteaza cu orice spune doctorul , de cate ori spune , fara sa se indoiasca de nimic.Genul asta de parinti sunt pe placul producatorilor de medicamente , nu aceia care se documenteaza.
    Ca tot ai zis de SRI ,vezi ce au facut in scandalul Hexifarma.Stiau de ani de zile ce se intampla dar n-au spus nimic.De ce?Spitalul SRI-ului este singurul in momentul de fata care n-a dat in judecata Hexifarma.De ce?
    Cine are interes sa avem copii nevolnici?Cine are interes ca romanii sa emigreze si sa fie inlocuiti cu emigranti musulmani?Cine are interes sa ne injecteze cu forta copiii cu vaccinuri experimentale pline de substante neurotoxice si carcinogene?Aceiasi oameni au interesul.
  • -6 (20 voturi)    
    cei 25 morti de rujeola (Vineri, 12 mai 2017, 8:48)

    pb80tm [utilizator]

    24 au murit din alte cauze decat rujeola.
    epidemia e o tulpina b3 pt care s-a administrat vaccin si nu a avut efect. tulpina b3 e vinovatul epidemiei din italia din acest an care are in jur de 1400 victime si nimeni nu se de ceasul mortii sa impuna o lege a obligativitatii acolo.
    oms avertizeaza ca deja sunt 12 tulpini de superbacterii in lume care nu mai raspund la antibiotice ( pt ala care crede ca luatul antibioticelor cu pumnul de catre romani e cauza). recomanda accelerarea cercetarii pt gasirea de noi antibiotice. studii din domeniul medical ne avertifzeaza ca natura isi adapteaza bolile mai rapid decat gasim noi medicamente si este chestie de timp pana vor aparea supervirusii in fata carora vaccinurile nu mai au efect. mai cititi si altceva decat prospectele pe care le servesc doctorii imbuibati de comisioanele farma.
    un organism vaccinat se leneveste in a gasi pe cale naturala aparare contra virusi iar generatia urmatoare este lipsita genetic de aceasta capacitate. cand vor aparea supervirusii copii nostri vaccinati vor cadea cu miliardele. asta e unul din efectele colaterale ale consumului de medicamente in general. dar ne place sa ne mintim singuri crezand in medicamentul mecanic. esti bolnav de diabet iei medicament de diabet care iti opreste o anumita functie digestiva. prin oprirea acesteia apare alta boala care iti afecteaza circulatia. incepi sa iei medicament de irculatie iti cedeaza inima apoi vederea apoi plamanii. ai intrat intr-un cerc vicios si mori. cand esti tanar nu sti si abuzezi de corpul tau si de morala. cand o sa ai 50 de ani osa te prinzi ca nu mai ai scapare. dar atunci vor fi fost toti copii tai vaccinati si vei privi cum mor de cancere, tumori necunoscute si boli genetice. dar da voi sunteti desteptii lumii si ati descoperit toata stiinta. daca acum 100 de ani se vaccina cu mercur pt boli dementia. azi inca se baga mercur in vaccinuri. atita poate stiinta medicala. nu se pot dezactiva virusii decat cu mercur? de ce?
    • +7 (11 voturi)    
      ? (Vineri, 12 mai 2017, 11:11)

      Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      In primul rand confuzi virusurile cu bacteriile. Vaccinurile sunt pentru preventia infectarii cu virusuri iar antibioticele sunt pentru a trada o infectie deja existenta cu o bacterie.
      Revenind la ceea ce ai zis, ai perfecta dreptate cu rezistenta. Bacteriile cat si virusurile pot dezvolta mutatii genetice prin care sa devina rezistente la antibiotice, vaccinuri etc. TOCMAI AICI E BENEFICIUL VACCINURILOR. Mai multa populatie imunizata = mai putine cazuri de raspandire a virusurilor = sanse mai mici ca atunci cand se autocopiaza un virus sa existe si o mutatie genetica defavorabila noua.
      • 0 (0 voturi)    
        unde confund virusii cu bacteriile? (Miercuri, 7 iunie 2017, 13:02)

        pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

        nu citesti cu atentie sau ai probleme de intelegerea. problema OMS e pe bacterii nene. iar eu ziceam ca in putin timp va aparea si la virusi aceasi problema.
  • +1 (21 voturi)    
    Prostia omeneasca . (Vineri, 12 mai 2017, 9:20)

    dezamagitul [utilizator]

    Un destept arunca o piatra in apa si ceilalti o cauta.
    Se discuta atata si inutil cu obligativitatea vaccinarii sau nu , cand lucrurile sant atat de simple. Vaccinarea sa fie la libera alegere a parintilor. Aceasta insemna ca sant respectate drepturile omului. Cu un amendament important , desi au libertatea de a alege trebuie sa isi asume raspunderea pentru fapta lor. Toate bune si frumoase pana cand se intapla necazul sau chiar decesul copilului nevinovat . In cazul cand copilul are nevoie de tratament medical pentru ca nu a fost vaccinat , toate cheltuielile cu serviciile medicale sa fie decontate de iresponsabili . Iar pentru punerea in pericol a vietii copilului nevinovat sa fie deschis dosar penal asupra vivovatului .In cel mai rau caz cand moare copilul sa fie condamnat penal pentru crima cu premeditare. Cazuri similare si la fumatori si betivi care desi atentionati ca tigara si alcoolul ucid tot se expun , iar cand ajung la medic vin pe chieltuiala prostilor nu a lor care vor sa se imbolnaveasca si chiar sa moara cu buna stiinta pentru un capriciu sau moda , dar devin o povara pentru ceilalti . Daca asta inseamna democratie ,libertate si drepturile omului , atunci sa le dam dreptul sa isi ucida proprii copii si chiar sa se sinucida pe bani lor , nu pe banii celorlati care ar putea fi folositi mai bine fiindca santem o societate bolnava. S-a ajuns cu aceasta libertate sa apara o alta mare categorie de sectanti care isi pun viata in pericol sau mai grav a copiilor nevinovati. Va aduceti aminte ca erau cazuri putine in comparatie cu azi cand parintii sau familia isi lasau sa moara semenul din cauza unor convingeri religioase.
    S-a ajuns aici fiindca toti se pricep la toate dar nu se pricep la nimic , toti sant specialisti in toate .
    • +4 (8 voturi)    
      corect (Vineri, 12 mai 2017, 11:14)

      Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

      Nu inteleg de ce ai primit minusuri. Ai punctat foarte bine partea cu fumatul si alcoolul. Referitor la moartea copiilor prin nevaccinare as merge totusi pe omor din culpa nu cu premeditare. Si da, as merge pe suportarea cheltuielilor de spitalizare de catre oamenii iresponsabili care stiu ei mai bine ca fumatul defapt nu dauneaza (ca au vazut ei niste articole sponsorizate de firmele de tutun) la fel si cu alcoolul la fel si cu vaccinurile.
    • +1 (3 voturi)    
      ti-am dat + (Vineri, 12 mai 2017, 13:34)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

      Insa cu un amendament: fara accize si taxe pt "sanatate" pe tutun. E ok? :D

      As mai adauga o condamnare penala si pentru medicii care nu testeza TEMEINIC copiii inainte de vaccinare. Stiu, am glume in program. Acum nu se testeaza deloc.
    • 0 (6 voturi)    
      Ai uitat (Vineri, 12 mai 2017, 13:50)

      Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui dezamagitul

      sa precizezi in expunerea ta de opinii ce se intampla daca un copil perfect sanatos are efecte adverse de la vaccin. Nu vorbesc de efecte adverse usoare. Sa discutam de efectele adverse moderate, grave si foarte grave(pana la deces). Copiii care patesc asa ceva, desi au fost vaccinati perfect sanatosi, nu sunt si ei tot copii nevonovati? Cine raspunde in cazul asta, cine plateste, cine merge la puscarie? Medicul de familie? Producatorul? Ministrul? Iti spun eu: NIMENI! Pana nu se rezolva chestia asta, sunt tottal impotriva vaccinarii obligatorii. Vreau ca vaccinele sa fie SIGURE, adica sa nu aiba mai mult decat efecte adverse usoare sau moderate.
      • 0 (4 voturi)    
        sigur (Vineri, 12 mai 2017, 17:42)

        Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

        Este normal sa vrei asta si cred ca esti constient ca si cei pro-vaccin vor asta. Doar ca in loc sa se discute despre cum sa facem vaccinurile mai sigure si sa eliminam cazurile descrise de tine, noi discutam daca este benefic sau nu un vaccin. La intrebarea daca este benefic sau nu au raspuns deja sute/mii de specialisti in domeniu si sute/mii de studii. Faptul ca exista vaccinuri de proasta calitate sau ca au in compozitie ceva porcarii este o alta discutie.
        • 0 (2 voturi)    
          Studiile care NU S-AU FACUT? (Sâmbătă, 13 mai 2017, 7:49)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Calin123

          Gaseste un studiu care sa se ocupe de efectele injectarii cu 6 sau 8 vaccinuri DEODATA. Mult succes.
      • +1 (1 vot)    
        daca si cu parca (Sâmbătă, 13 mai 2017, 9:04)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

        Totdeauna exista ceva ce nu poate functiona. Desi am trecut de 66 de ani nu prea am auzit cazuri . Acum in era asta cand presa flamanda nu scapa nimic . Nimic nu e perfect in lumea asta , pot aparea si disfunctionalitati adverse nu neaparat din vina vacinului pot fi si de natura pshilogica. De exemplu sora mea mai mare de cand o stiu se temea de injectii . Si acuma dupa atatia ani cand merge pentru a i se lua sange pentru analize cand o inteapa nu vine sangele pe seringa. Asa cu daca se intampla cum ai spus nu ar mai trebuii vaccinati nimeni pentru ca poate aparea un caz sau doua cu reactii adverse . Dar intreb cum s-a eradicat ciuma,holera poliomelita si multe alte boli daca nu preventiv. Iti mai dau un exemplu cu niste parintii romani de prin tarile nordice si-au lasat copilul sa moara fiindca ei nu aceptau sa faca perfuzie cu sange din motive religioase. Asa sa ne gandim la avantaje nu la dezavantaje . Preventia este unul din cele mai bune in tarile dezvoltate, nu ca la noi te duci la medic cand cazi.
  • +6 (22 voturi)    
    Hai sa bagam in dezbatere publica (Vineri, 12 mai 2017, 9:39)

    Ion2050 [anonim]

    Legea lui Ohm, de exemplu.
    Cum este posibil ca toti analfabetii cu gura mare sa se pronunte in domenii care tin de stiinta medicinii?
    Hai sa punem la vot, doar avem democratie. Daca majoritatea decide ca 2+2=3, nimeni nu furat.
    • -1 (9 voturi)    
      Hai cu opinia (Vineri, 12 mai 2017, 11:28)

      MosRoata [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

      Asa? si medicilor care stiu despre efectele nocive ale vaccinurilor sa le bagam pumnul in gura. Ei sigur nu sunt " buni", nu respecta indicatiile pretioase de la centru.
      Imi aduce aminte de o dicutie de la inceputul secolului XX. Plumbul "nu este nociv"- repede au gasit doctori care sa sustina asta- dupa care s-a dovedit ca este neurotoxic.
      Cei care vor vaccinare obligatorie sa semneze ca isi asuma asta... si nici asa nu merita sa pui viata unui copil sub o semnatura.
      • +5 (7 voturi)    
        Nimic nu este perfect pe lume (Vineri, 12 mai 2017, 13:16)

        Ion2050 [anonim] i-a raspuns lui MosRoata

        Dar pune in balanta probabilitatea neglijabila ca un vaccin sa dea efecte nocive si probabilitatea apropiata de unitate ca vaccinul sa salveze vieti. Majoritatea cazurilor negative se datoreaza calitatii precare a prepararii unor vaccinuri iar legea vaccinarii ar trebui sa garanteze prin asumarea raspunderii, administraea unor vaccinuri de calitate si in conditii adecvate stabilite de specialisti.
        Vrand, nevrand, trebuie sa fim cinici, alegem sa scape un milion riscand viata unuia. Iar cei cu drobul de sare deasupra capului, baieti destepti fiind, vor depasi coloana nevaccinandu-si copii stiind ca molima nu se transmite.
        • -2 (6 voturi)    
          neglijabil (Vineri, 12 mai 2017, 14:42)

          rodionvalentin [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

          Probabilitatea nu de efecte adverse nu este deloc neglijabila.Tocmai ieri la dezbatere i-a fost inaintat domnului sinistru un dosar cu dovezi medicale pentru 1000 de bebelusi care au decedat in urma vaccinului.Sa nu mai vorbim de alte boli cronice pe viata.Si daca to vorbesti de riscuri , ai vrea ca ala , unul dintr-un milion sa fie copilul tau?Ar mai conta statistica in cazul asta , chiar daca ar fi adevarata , ceea ce nu este..
    • -1 (1 vot)    
      Cum e posibil ca toti analfabetii cu gura mare.... (Sâmbătă, 13 mai 2017, 7:52)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Ion2050

      ....sa spuna fara nici o pregatire sau dovada ca problema vaccinurilor e ca 2+2=3, sau ca legea lui Ohm.

      Intr-adevar, dreptul la integritatea propriului corp, la a refuza sa-ti injectezi ceva, nu ar trebui sa fie dezbatut, pentru ca e un drept fundamental. Desi in ziua de azi s-a ajuns sa se considere numai bolile psihice ca drepturi.
  • +6 (12 voturi)    
    Arme teroriste (Vineri, 12 mai 2017, 9:55)

    Gray51 [utilizator]

    Unele dintre virusurile astea pot fi folosite ca arme biologice de distrugere în masă. Deci, printre altele, nu e chiar așa o glumă. Pe de altă parte, personal am fost confruntat cu situația ca medicul de familie să mi spună luni de zile că nu are vaccinurile. Deci lucrurile sunt foarte suspecte. Ministerul pretinde că vrea vaccinare pe de o parte. Dar nu furnizează vaccinurile pe de altă parte. Nu e nici o îndoială că vaccinurile sunt cauza pentru care jumătate din cei care citiți asta sunteți încă în viață. Dar cu toate astea, ceva e ciudat.
    • +3 (5 voturi)    
      Unde merge ceva prost .... (Vineri, 12 mai 2017, 11:19)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

      Cauta cleptocratii care raspund de asta! In situatia asta Ponta si serviciile s-au trezit peste noapte experti si au dus preturile la vaccinuri atat de jos incat firmele nu mai vor sa trimita vaccinuri. Era ceva care mergea la noi si s-au bagat cleptocratii si au "rezolvat". Gata! Suntem ultimii si la asta din UE! Doar pentru bebelusul de ieri ar trebui judecati in piata publica nenorocitii!
  • +4 (14 voturi)    
    Dupa toate discutiile din ultima vreme, (Vineri, 12 mai 2017, 10:16)

    Geo6101 [utilizator]

    Cred ca nu ar trebui legiferata obligativitatea vaccinarii copiilor!
    Asa sustin parintii care, in copilaria lor, au fost vaccinati obligatoriu si nu au contactat bolile copilariei, dar din pacate se pare ca vaccinurile le-au afectat capacitatea de discernamant ca adulti si in acest caz trebuie sa le dau dreptate!
    Si daca din punct de vedere politic si economic suntem in evul mediu, de ce n-am avea in actualitate si bolile din acea perioada?
    • -2 (6 voturi)    
      obligativitate (Vineri, 12 mai 2017, 14:49)

      rodionvalentin [utilizator] i-a raspuns lui Geo6101

      Geo6101 asta e indicativul tau sau al UM de care apartii?Daca vrei obligativitate du-te ba in Coreea de Nord.Vezi ca au si aia vaccinuri.Obligatorii , cum iti plac tie.Du-te si injecteaza-te tu cu tot ce vrei si de cate ori vrei si lasa-ne pe noi in pace.Ati iesit la vanatoare de vrajitoare viermilor?N-au murit oameni la Lovitura de stat din '89 ca sa ne obligi tu la ceva.
      • 0 (6 voturi)    
        Dar tu ne obligi (Vineri, 12 mai 2017, 15:06)

        Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui rodionvalentin

        Să ți suportăm progeniturile nevaccinate in aceeași clasă și spații? Tu ești din ăla care știe numai de Jim un! O sa l ai...
        • 0 (0 voturi)    
          Nevaccinarea nu e o boala... (Vineri, 19 mai 2017, 10:05)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Gray51

          ...draga creier neted. Sa nu fie primiti copii bolnavi, indiferent ca sunt vaccinati sau nu. Nu e mai rational? Ca doar sunt o gramada de boli transmisibile.

          Pana la urma de ce iti e frica daca tu si formele de viata pe care le-ai produs, sunteti vaccinati?

          Uite ca te suportam si asa activist prost ce esti, desi devine foarte greu.
  • -5 (13 voturi)    
    alt aspect (Vineri, 12 mai 2017, 10:40)

    pb80tm [utilizator]

    incidenta bolilor asa zis prevenite cu vaccin apare in societati cu conditii de viata precare: saracie, mizerie, apa iinfestata, alimentatie deficitara. aceste societati dezvolta indivizi cu sistem imunitar slabit. in aceste conditii bolile prolifereaza. apare marea minciuna a vaccinului care rezolva problema. dupa foametea din anii 45 conditile de trai in ro erau dezastruoase. incidenta polio si altor a era mare. dupa anii 50 a inceput lumea sa traiasca mai bine si au zis cauza sunt vaccinurile.
    se credea ca vaccinul anti-poliomielita Salk a determinat oprirea epidemiei de poliomielita care a afectat copiii americani in anii 1940 si 1950. Daca este asa, de ce epidemia de poliomielita s-a oprit, de asemenea, si in Europa, unde vaccinul anti-polio nu a fost folosit extensiv
    la fel daca studiati conditiile societati inainte si dupa faimoasa gripa spaniola din 1918 care a fost consecinta saraciei de dupa razboi.
    • +2 (4 voturi)    
      Frumoasă teorie (Vineri, 12 mai 2017, 15:10)

      Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      Și te ai gândit tu sa o testezi in Romania?
    • +2 (2 voturi)    
      ? (Vineri, 12 mai 2017, 17:36)

      Calin123 [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      Cred ca ar trebui sa citesti putin stirile actuale cu epidemia din SUA cauzata nu-i asa, tot de conditiile precare de trai si nu de acei anti-vaxeri iresponsabili...
  • -5 (11 voturi)    
    ... (Vineri, 12 mai 2017, 10:54)

    pb80tm [utilizator]

    „Manipulând membrii influenţi ai comunităţii medicale, lobby-urile industriei farmaceutice au modificat încet, încet normele anumitor valori biologice (colesterol, tensiune arterială etc) pentru a obţine astfel creşterea numărului pacienţilor susceptibili a fi trataţi”. Căci, conchide Winkler, „a-i face pe nişte oameni perfect sănătoşi să creadă că trebuie să se îngrijescă pe viaţă reprezintă pentru fabricanţi o veritabilă rentă viageră”.
    • +3 (3 voturi)    
      Și uite așa (Vineri, 12 mai 2017, 15:12)

      Gray51 [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      Oamenii trăiesc din ce in ce mai mult și mai bine. Sau cel puțin așa pare, pentru că e posibil sa fi modificat și lungimea anului....
  • -5 (11 voturi)    
    si inca (Vineri, 12 mai 2017, 10:54)

    pb80tm [utilizator]

    Controversa amara in legatura cu vaccinarile, dusa in interiorul profesiei medicale, nu a scapat atentiei presei. Un numar din ce in ce mai mare de parinti refuza vaccinarea copiilor lor, suportand sanctiunile legale in consecinta. Parintii ai caror copii au suferit vatamari ireversibile dupa vaccinare nu se mai resemneaza cu situatia si intenteaza actiuni in justitie impotriva producatorilor de vaccinuri sau a medicilor care au administrat vaccinul. Unii producatori au stopat productia de vaccinuri, iar cei care inca le produc, extind an de an lista contraindicatiilor vaccinarii.
    • -1 (5 voturi)    
      Presiunea pro-vaxerilor, (Vineri, 12 mai 2017, 16:03)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      Adica a medicinistilor reprofilati de ordinul miilor in Romania, vine din diminuarea comisioanelor uriase vorbim de mii de euro lunar ,case de vacanta , stil de trai ca in vest la care nu pot renunta.
      Apoi este presiune companiilor producatoare pron cozile de topor infiltrate in mass-media ce duc campanii pt introducerea obligatorie a vaccinarii. Acest abuz u este anchetat de nimeni.
  • +4 (12 voturi)    
    Parerea mea (Vineri, 12 mai 2017, 11:08)

    BuzzBuzzard [utilizator]

    Eu cred ca aceasta situatie este creata intentionat de stat . De acel stat care nu poate gestiona problema procurarii vaccinurilor si care acum incita pe cei putini care nu doresc vaccinarea pentru ca el sa nu fie acuzat de incompetenta sau si mai grav de atentat la sanatatea oamenilor . Cei care nu doresc vaccinarea spera ca restul copiilor sa fie vaccinati si astfel copiii lor sa fie protejati chiar daca nu sunt vaccinati. Este o alta problema generata de impotenta unui stat in a rezolva problemele importante ale cetatenilor sai. Cu alte cuvinte , Da vina pe altii ca sa scapi tu !
    • -2 (6 voturi)    
      gresit (Vineri, 12 mai 2017, 15:02)

      rodionvalentin [utilizator] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

      Cei care nu doresc vaccinarea copiilor lor inteleg ce este un vaccin , cum actioneaza , faptul ca nu are nici un efect benefic si este o bomba cu ceas pentru orice organism.Nu doresc vaccinarea copiilor altora , daca nu de mila lor , macar pentru ca cei vaccinati sunt contagiosi o perioada de timp nedeterminata , dar respecta alegerea acestor parinti.Invers , parintii ignoranti si obedienti care nu stiu despre vaccin decat de la televizor urla contra copiilor nevaccinati si sanatosi.De ce te-ai teme de cel nevaccinat din moment ce tu esti injectat direct cu virusul de care te feresti la cel nevaccinat?
  • -1 (1 vot)    
    Cati parinti analfabeti, analfabeti functional, (Sâmbătă, 13 mai 2017, 19:49)

    deval [utilizator]

    cu afectiuni psihice sau atat de saraci ca nu au nici un mijloc de informare, sunt in tara asta nu stim ! Stim sigur ca acestia nu pot decide in aceasta privinta si cel mai probabil nu au habar despre ce se vorbeste ! Cu tot respectul pentru suferinta lor, cati dintre acesti parinti puteau dovedi ca moartea copilului a fost determinata de administrarea vaccinului ? Asta in timp ce in Romania nu exista un laborator autorizat unde sa fac o analiza a apei-de exemplu- pe care sa o aduc ca si proba in instanta ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pe scurt ce vreau sa spun e ca acest stat opteaza sa nu legifereze strict vaccinarea pentru ca astfel poate simula democratia si se poate juca nestingherit de-a importul/exportul de vaccin...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version