FOTO UPDATE Taximetristii protesteaza in Piata Victoriei impotriva Uber / Traficul este restrictionat toata ziua pe Soseaua Kiseleff

de Red Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 26 aprilie 2017, 6:10 Actualitate | Esenţial

Protestul taximetristilor din Piata Victoriei
Foto: Octavian Cravtov
UPDATE Cateva sute de taxiuri si microbuze s-au strans in mijlocul Pietei Victoriei, unde protesteaza impotriva Uber, intr-un zgomot foarte puternic de vuvuzele.

Traficul este deviat pentru acest protest care incepe oficial la ora 9:30

Soferii care vin dinspre Aviatorilor nu mai pot sa faca dreapta la intrarea in Piata Victoriei si sunt obligati sa mearga inainte spre Calea Victoriei sau Lascar Catargiu, potrivit corespondentului HotNews.ro.

UPDATE 10:50 O delegatie a Confederatiei Operatorilor si Transportatorilor Autorizati din Romania (COTAR) a fost primita, miercuri, la Palatul Victoria, de ministrul Consultarii Publice si Dialogului Social, Gabriel Petrea, potrivit Agerpres.

'Dialogul este esential in dezamorsarea protestelor. Ministrul Gabriel Petrea discuta in acest moment cu o delegatie a COTAR', se arata intr-un anunt publicat pe pagina de Facebook a MCPDS.

Transportatorii si taximetristii din Confederatia Operatorilor si Transportatorilor Autorizati din Romania (COTAR) participa, miercuri, la un protest in fata sediului Guvernului fata de ceea ce ei numesc "pirateria de pe piata", acuzand in special prin platforma Uber. Politia a anuntat ca traficul va fi restrictionat pe Soseaua Kiseleff, de la Piata Arcul de Triumf pana la Piata Victoriei, de la ora 5.00 si pana la 22.00, ca urmare a actiunii de protest, scrie news.ro.

Protestul a fost autorizat de Primaria Capitalei intre orele 9.30 si 21.00.

Protest taximetristi 1
Foto: Hotnews
"Pe 10 martie, domnul ministru al Transporturilor, Razvan Cuc, ne-a promis ca va promova OUG pentru modificarea a doua articole din Legea 38/2003, in asa fel incat activitatea neautorizata de transport sa fie sanctionata, iar aplicatiile de tip UBER sa fie obligate sa se autorizeze, astfel incat sa functioneze legal, daca vor sa-si desfasoare activitataea in Romania. Cat timp exista o legislatie clara, nu este posibil ca unii transportatori sa se supuna legilor si altii sa functioneze sfidand aceeasi legislatie, fara a fi sanctionati", au aratat reprezentantii COTAR.

Potrivit Politiei Romane, incepand cu ora 5.00, ca urmare a protestului, circulatia rutiera va fi restrictionata pe Soseaua Kiseleff de la Piata Arcul de Triumf pana la Piata Victoriei, respectiv pe Sos. Kiseleff de la Piata Arcul de Triumf pana la Piata Presei Libere (zona centrala), permitandu-se permanent circulatia pe Strada Arhitect Ion Mincu. Traficul ar putea fi restrictionat si pe Strada Paris si  pebreteaua care leaga Bulevardul Iancu de Hunedoara de Piata Victoriei.

"Circulatia in Piata Victoriei va fi resistematizata incepand cu ora 5.00, prin asigurarea traficului rutier, doua benzi pe sens in fata cladirii Guvernului, intre bulevardul Aviatorilor si Calea Victoriei, respectiv bulevardul Lascar Catargiu. Traficul rutier se va desfasura pe Calea Victoriei, bulevardul Ion Mihalache, strada Buzesti si bulevardul Lascar Catargiu", spun politistii, care precizeaza ca restrictiile se vor aplica pana la ora 22.00.

Rutele ocolitoare vor fi Arcul de Triumf - strada Constantin Prezan - Piata Charles de Gaulle - Calea Dorobanti si Piata Presei Libere - Piata Montreal - bulevardul Marasti - bulevardul Ion Mihalache.

Transportatorii si taximetristii care fac parte din Confederatia Operatorilor si Transportatorilor Autorizati din Romania (COTAR) vor protesta si joi in fata sediului Guvernului.

Transportatorii acuza ca proiectul de Ordonanta de Urgenta pentru modificarea a doua articole din Legea 38/2003 s-a blocat pe traseul de avizare si cer scoaterea in afara legii a tururor platformelor online care fac servicii de transport de persoane nedeclarat, nefiscalizat si neautorizat conform legislatiei in vigoare.

"Cerem scoaterea in afara legii a platformelor tehnologice online care presteaza servicii de taximetrie in mod neautorizat, asa cum s-a intamplat in tarile europene, unde statul a vrut sa-si protejeje transportatorii autorizati. Cerem scoaterea in afara legii a tururor platformelor online care fac servicii de transport de persoane nedeclarat, nefiscalizat in Romania si neautorizat conform legislatiei in vigoare. Cerem scoaterea in ilegalitate a tuturor firmelor care fac transport regulat, pe rute pentru care nu au participat la licitatii si nu au castigat dreptul de a le opera, conform legii", solicita COTAR.









Citeste mai multe despre   






















9261 vizualizari

  • +39 (43 voturi)    
    Pirateria (Miercuri, 26 aprilie 2017, 8:12)

    Captain Obvious [utilizator]

    Ultima dată când am rămas fără baterie și nu am putut să iau Uber am incercat să iau de la universitate un taxi. Toți cereau 25-30 lei pe o cursa de 12lei. Asta e pirateria
    • +21 (21 voturi)    
      Militzianul promteristei de Voluntari (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:04)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      are ceva de spus ? sute de taxiuri inmatriculate in IF conduse de Croncani fac Legea in Bucuresti, oare e normal !
      • +8 (8 voturi)    
        exact! (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:36)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        sa se respecte legea pentru toti...
        fara reguli de circulatie incalcate de taximetristi, ITP pe bune, fara masini pe ilfov in bucuresti!
      • -3 (3 voturi)    
        Mai usor cu Ilfovul (Miercuri, 26 aprilie 2017, 14:46)

        DrStrange [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Majoritatea celor care locuiesc in Ilfov lucreaza in firme din Bucuresti care varsa taxe pentru Bucuresti nu pentru Ilfov. Transportul trebuiea sa fie unitar si nediscriminator si sa deserveasca interesul public.
        • +2 (2 voturi)    
          strange love of P$D (Miercuri, 26 aprilie 2017, 17:16)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui DrStrange

          era vorba, se facea vorbire la Croncanii Militzianului cu nr de If care au INFESTAT strazile in Bucuresti :
          - parcheaza pe treceri de pietoni
          - obraznici si manelari
          - cer bani fara temei pentru curse scurte

          pricepusi ?
    • +11 (11 voturi)    
      Povesti din astea (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:40)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      sunt nenumarate. Si eu am zeci.

      Multi dintre taximetristii din Bucuresti sunt niste derbedei murdari si obraznici. Ultimul, de exemplu, atunci cand am indraznit sa il rog (politicos) sa nu mai fumeze in masina mi-a spus, citez "Da-te jos din masina ! In masina mea eu fac ce vrea *** mea ! Da-te jos - acum !"
    • -4 (8 voturi)    
      sa nu exageram (Miercuri, 26 aprilie 2017, 11:02)

      diu1so [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Si Uber practica, tot la fel de transparent, preturi dinamice. Este exact acelasi lucru facut de Uber cu pretul dinamic ca cel facut de taximetristi.
    • -5 (5 voturi)    
      Asta e piața, nu pirateria (Miercuri, 26 aprilie 2017, 11:55)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Poate ar trebui să fie cursa minimă 25 de lei, dacă nu e dispus nimeni să facă și curse de 12 lei.

      E simplu să impui altora ceva, dar unii or să plece pur și simplu din domeniul respectiv și rămân numai ”șmecherii” la care n-ai ce să le impui, că te poți trezi și bătut, dacă întinzi prea mult coarda.
      • +3 (3 voturi)    
        din contra.. (Miercuri, 26 aprilie 2017, 13:12)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Unii sunt dispusi sa faca si curse de 12 lei, doar ca nu pot concura fizic, la fata locului, cu taximetristii. daca iti pui emblema Uber pe masina si parchezi la gara, ce crezi ca se va intampla?

        Uber si celelalte servicii online nu "impun" nimic nimanui. Le foloseste cine vrea. La fel cum nimeni nu ii opreste pe taximetristi sa ofere un serviciu echivalent - cu o aplicatie de mobil care sa calculeze transparent pretul calatoriei.

        Problema reala este ca sunt doua piete distincte - pe de-o parte sunt taximetristii de Ilfov cu Loganuri mizerabile si imputite, care protesteaza azi in piata, si de cealalta parte... restul. Desi folosesc Uber, alternez deseori cu Cristaxi Plus. Exista si alte companii locale care merita folosite, dar nu au multe masini si eu nu am rabdare sa stau la telefon pana imi confirma comanda cand stiu ca am alternative mai lejere.
        • 0 (0 voturi)    
          legea ii opreste pe taximetristi sa faca asta (Miercuri, 26 aprilie 2017, 15:34)

          tudor1234 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Exista o lege care reglementeaza tarifarea pt taximetrie si plafoane maxime. De asemenea legea zice ca trebuie sa ai licenta de taximetrie cumparata de la primarie. Nu stiu cat sunt in Bucuresti dar in Cluj o astfel de licenta costa 15 mii de euro. Mai exista si ITP-urile la 6 luni, etc.

          Aplicatii online pentru taxi sunt. Eu folosesc Clever. Nu-ti da pretul inainte pentru ca nu e legal. Dar pot comanda cu 2 clickuri si vine un taxi de la orice firma (nu una anume). Aaa...si merge cam prin toata europa aplicatia.

          Aici nu e o problema de calitate, ci de concurenta neloiala. Nu ne plac taximetristii pt ca sunt badarani, dar sunt mai ieftini in general (cel putin in Cluj) si respecta legea. Nu e nerezonabil sa le ceri sa respecte legea nu?
          • +2 (2 voturi)    
            legea e depasita.. (Miercuri, 26 aprilie 2017, 18:06)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui tudor1234

            legile astea au ramas la fel din vremea cand taximetrele nu aveau nici macar un ecran digital.
            1. sistemul de monitorizare este depasit, azi e suficient sa folosesti un serviciu gen Waze. pot sa ofer un serviciu de transport persoane contra cost fara a folosi mizeria aia de taximetru.
            2. solutia fiscala cu licente este si ea depasita. care este rostul acestei licente? sa limiteze numarul de persoane care practica o meserie. avem licente si pentru fermieri, brutari, programatori? de ce avem licente pentru taximetristi?

            deci sunt 2 probleme: 1. de trezire la realitate (a autoritatilor) si adaptare la tehnologie si 2. nu exista concurenta intre taximetristii de Ilfov si Uber pentru simplul motiv ca nu ofera aceleasi servicii. e ca si cum ar face greva tarabagii din Obor ca le fura supermarketul clientii.

            globalizarea ne permite unora dintre noi sa ignoram cu succes piedicile puse de sistemul administrativ si legislativ existent in Romania. ca va convine sau nu, acest lucru se va intampla. internetul ne ofera sansa sa accesam alte sisteme echivalente, semnificativ mai evoluate in comparatie cu al nostru. pot sa traiesc fizic in Romania, dar sa muncesc virtual si sa platesc taxe efectiv in alta tara europeana. desi este teoretic ilegal, legea noastra ignora atat de tare realitatea incat nici macar nu poate fi pusa in practica. intr-o pozitie similara este si Uber. singura solutie este sa ne adaptam la realitate si sa avem un sistem fiscal competitiv.
          • +2 (2 voturi)    
            logica? (Miercuri, 26 aprilie 2017, 20:46)

            Vintul [utilizator] i-a raspuns lui tudor1234

            Nu am inteles insiruirea ta fara sens. Vrei sa spui ca taximetristii au dreptul sa fie badarani? Pai atunci, de ce nu si functionarii de la finante? Ca tot serviciu public fac si ei.
  • +34 (34 voturi)    
    pfff (Miercuri, 26 aprilie 2017, 8:30)

    cvi [utilizator]

    "unde statul a vrut sa-si protejeje transportatorii autorizati"
    Voi chiar nu intelegeti ca pe voi nu vrea nimeni sa va protejeze? Oferiti un serviciu prost, multi dintre voi fura clientii si sunteti nepoliticosi. Aceasta atitudine trebuie corectata, nu protejata. Iar Uber reuseste sa ofere clientilor exact ceea ce va lipseste voua. Solutia este sa va adaptati voi, nu sa ii "terminati pe ei".
    Ma intreb cum considerati ca vor evolua lucrurile. Daca protestele reusesc si dispare Uberul, dintr-o data taximatristii se vor confrunta cu un aflux de clienti obisnuiti sa mearga cu masini curate, fara sa se tiganeasca cu "n-am rest", dar care vor fi dispusi sa mearga cu loganuri care se dezmembreaza, in fum de tigara, cu geamurile deschise la 38 grade C si cu manele in boxe??? Asta vor ei sa le garanteze statul?
    Pff, te adaptezi sau dispari, nimeni nu va plange dupa tine!
    • +12 (12 voturi)    
      Pirateria (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:26)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui cvi

      s-o facem noi, nu altii
  • +17 (17 voturi)    
    dar rromanes de la volan aka taxi driver (Miercuri, 26 aprilie 2017, 8:33)

    un domn [utilizator]

    cand vor face o greva ca NU pot "implementa" in relatia cu persoanele transportante aka clientii cei 7 ani de acasa ?
  • +26 (26 voturi)    
    pe cand auzim de retragera autorizatiei de taxi (Miercuri, 26 aprilie 2017, 8:36)

    rov [utilizator]

    Pentru cei care refuza curse? Femei cu plase de cumparaturi sunt refuzate de pe banda rulanta pe motiv de distanta scurta. Primaria sau politia nu pot face echipe ad-hoc de verificare, nu le pica fisa ???
    La lucruri bune pentru oameni nu va ganditi mari conducatori???
    Apoi un regulament de sanctiuni ca la amenzile de circulatie, am vazut straini tepuiti de acesti angelici taximetristi? Cum va simtiti in vacanta cand luati teapa ????
    Stiu mafia e mare, dar tot vine o zi.....
    • +20 (20 voturi)    
      eu stiu strain care a venit la noi (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:18)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui rov

      la banca pentru un proiect...a luat seara taxiul de pe aeroportul Otopeni si a platit 45 euro la taxi din Otopeni pana la hotel. Atat a aratat aparatul de bord...doar ca taximetristul i-a spus ca preturile la taxi sunt in euro si nu in lei...asa ca bietul om a platiti 45 euro in loc de 45 lei.
      Astia sunt oamenii taximetristii, i-as elimina de pe piata fara mila pentru ca nici ei nu au mila fata de altii.
  • +24 (24 voturi)    
    . (Miercuri, 26 aprilie 2017, 8:42)

    Evq [utilizator]

    Să vezi ce profit are Uber azi :)))
  • +27 (27 voturi)    
    Dar dumnealor sunt in legalitate? (Miercuri, 26 aprilie 2017, 8:55)

    GCI [utilizator]

    Am ajuns chiar de rasul curcilor: infractorii sunt eliberati, unii chiar conduc tara iar asa zisii "transportatori autorizati" fac greva pentru ca ei insisi sunt in ... ilegalitate?
    - Nu inteleg mare lucru de aici, poate ne explica domnii taximetristi cum e cu tariful ala special de "noapte" fara ceas.
    - De asemenea, poate pot dovedi ca instaltiile GPL sunt montate de catre un service autorizat.
    - Sau poate pot explica de ce troncane Loganul cu 700000 km in bord dar are toate reviziile facute
    - Sau poate ne explica cum au trecut ITP-ul cu masinile alea. Mie mi-a fost refuzata masina pentru ca aveam o ciobitura in parbriz!
    - Sau poate ni se explica cum functioneaza taximetrele pentru ca, la un tarif de 1.39 pe km poti plati intre 20 si 80 de lei pe aceeasi ruta.
    - Sau ce fel de confort ti se ofera in taxi: ai masa gratuita daca pute a cantina in masina? Ti se ofera Fumarosept Detox gratuit? Ai si o bere moka?

    Acum trecem de la taximetristi la ceilalti "transportatori", microbuzele:
    - Astia au reviziile la zi?
    - Au ITP?
    - Au macar autorizatie de transport persoane?
    - Ti se taie bilet?
    - Se poate explica fenomenul pasagerilor care calatoresc in picioare?

    Idee pentru RAR: sunt toti la gramada in piata. Cum ar fi sa-i luati la verificat in timpul protestelor?
    Idee pentru Politia Locala: la fel ca mai sus, se pot verifica actele/autorizatiile... etc?

    Daca te deranjeaza concurenta atunci, in ultimul ceas, iti poti da seama ca tu ai o problema? Ca tu trebuie sa oferi servicii comparabile cu concurenta? Ca trebuie sa schimbi ceva? Nu, hotii s-au adunat azi sa protesteze pentru ca lumea normala nu le convine...
    De acum inainte, toti "taximetristii" vor primi poze si reclamatii din partea mea la cea mai mica greseala. Daca mai multi vor face la fel, sper sa vedem "transportatori" in faliment si eliminati de pe piata. Poate vom ajunge candva in normalitate, momentan nu inteleg ce se intampla in tara asta.
  • +28 (28 voturi)    
    folositi Uber (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:18)

    IonToader1 [anonim]

    Daca aveti nevoie de un taxi in perioada in care taximetristii sunt la greva in Piata Victoriei, incercati Uber. Veti avea ocazia sa descoperiti servicii la un alt nivel de calitate, astfel incat sa renunati definitiv la serviciile taximetristilor traditionali.
  • +25 (25 voturi)    
    revin (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:34)

    zicsieu [utilizator]

    pirateria uber inseamna calitate mai buna si comportament civilizat. eu as desfinta taxiurile si as lasa acest serviciu pentru uber sau care o mai vrea sa intre pe piata. soferii de taxi sunt bineveniti sa devina soferi uber doar daca: schimba camasa, mai dau un deodorant, flatuleaza in afara masinii si isi fumeaza tigarea in afara taxi-ului. taxiul e considerat transport public si nesimtitii astia fumeaza in transportul public. oricum imi place ca protesteaza, nu pentru ei ci pentru patronii lor care fac bani ani de zile cu zero investitii. masini infecte, jegoase si urat mirositoare. asta au taximetristii astazi. in concluzie se bate jegul cu decentul.
  • +23 (25 voturi)    
    Adica Mc Donalds interzice KFC? (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:37)

    fit [utilizator]

    Cam asa si cu taximetristii astia ai nostri. Nu inteleg ca piata trebuie sa fie libera si evolueaza! Si clientii au un cuvant de spus nu numai cei care autorizeaza astfel ca interesele unora sau altora sa fie mai presus de piata libera!
  • +25 (25 voturi)    
    mda... titlul e gresit... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:38)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    cocalarii si puscariasii care muncesc pe taxi-urile murdare si intr-o stare tehnica precara, se plang de concurenta unei alte entitati care are neobrazarea sa se prezinte "decent" pe piata transportului in comun din roMANIA. Prin "decent" ma gandesc la tarife adecvate masinilor si soferilor care ofera serviciul de transport. In plus daca vreau sa nu mai calatoresc vreodata cu o anumita masina/sofer pot sa ii dau o nota slaba si aceasta masina/sofer nu-mi va mai fi sugerata niciodata ca varianta.

    Dar ce sa inteleaga cocalarii si puscariasii, ei vor sa ne ofere "servicii" cu forta...
  • +15 (15 voturi)    
    "Protestul a fost autorizat" (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:49)

    tiberiu4 [utilizator]

    Nu există în lege termenul "autorizat" referitor la proteste. Protestele nu au nevoie de autorizare, cel mult după notificarea lor de către organizator autoritățile pot interzice protestul, în maxim 48 ore de la notificare, și numai motivat temeinic - siguranță, suprapunere cu alte proteste, etc.

    Și, că veni vorba, autoritățile aveau obligația să nu permită acest protest în locul sau în forma asta, din moment ce acolo se desfășoară deja un alt protest.
    • +9 (9 voturi)    
      se vede... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:38)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu4

      cum functioneaza primaria...
      protestele #rezist neautorizate, protestele biciclistilor neautorizate, protestele taximetristilor autorizate...
      well... traiasca tzatza firea
  • +15 (15 voturi)    
    :) (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:52)

    gigicel [utilizator]

    Pai o ies si eu pe acolo sa cer taxiuri mai curate, cu itp luat pe bune (adica fara spaga sau manarii, pt cine nu intelege), soferi curati si care sa respecte clientul (fara fumat cu clientul in masina, discutii telefonice sau prin statie in timpul cursei, vorbit frumos si respectuos).
    Si, eventual, daca se poate si nu e greu, sa mai respecte si ei regulile de circulatie si condus preventiv. Ca na, nu toti se nasc cu covrigu-n mana ca taximetristu de bucuresti.
  • +10 (10 voturi)    
    cooperatistii politrucilor in strada!? (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:55)

    fkoff!!!!! [utilizator]

    ha-ha-ha!!!!
  • +18 (22 voturi)    
    Ei vorbesc? (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:57)

    freeware4all [anonim]

    Daca se cere asta, atunci hai sa-i obligam si pe taximetristi sa:
    1) Schimbe masinile la maxim 2 ani;
    2) Sa poarte camasa si cravata cand sint la serviciu;
    3) Sa circule corect si sa respecte toate regulile de circulatie;
    4) Sa foloseasca AC in masina pe timpul verii, nu geamurile deschise;
    5) Sa elibereze bon fiscal (Ce-i ala?);
    6) Sa accepte plata cu cardul, indiferent de suma;
    7) Sa accepte orice fel de cursa, chiar daca ar face 50 bani (eventual platiti chiar cu cardul si cu eliberare de bon fiscal);
    8) Sa fie trecuti pe la scoala, sa stie sa vorbeasca si sa se poarte;
    9) obligati ca in taxiuri sa fie sisteme de inregistrare audio si video, functionale, a.i. orice reclamatie facuta de client sa fie sustinuta de dovezi.
    10) Numarul de taxiuri in Bucuresti, cel putin, sa fie limitat la maximum 5000. Sint mai mult decat suficiente.
    In cazul in care se constatata a doua abatare de la reguli, sa le fie suspendata licenta pe viata si sa nu mai aiba dreptul de a obtina alta, niciodata.
    Vrem civilizatie? Sa fie si ei civilizati.
    • +8 (8 voturi)    
      Eu asta nu inteleg (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:38)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui freeware4all

      Cum dracu' sunt suficiente, dar, la gara nu gasesti niciodata?!..Cum dracu' am stat la Piata Muncii, am sunat la 3 firme, plus cu aplicatie, in mijlocul saptamanii lucratoare si nu am gasit nici o masina?!...un politist din gara m-a sfatuit sa comand sau sa fac cu mana la un taxi, pt a evita rechinii de la coloane
    • -6 (8 voturi)    
      Discută cu un economist mai întâi :) (Miercuri, 26 aprilie 2017, 12:00)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui freeware4all

      Și tu și toată turma care îți dă plusuri.

      Îi plătești tu mașina nouă pe care s-o schimbe la doi ani? Cam ce amortizare trebuie să deducă în ăștia doi ani (deci aproxinativ 560 de zile de lucru)?
      • +3 (3 voturi)    
        exista programe buy back DACA (Miercuri, 26 aprilie 2017, 13:21)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        cu adevarat vrei, sau leasing operational (nu ai stres cu amortizarile timp de 5 ani)
        IMPOSTANT este sa NU umbli cu tinichele de Logan care FUMEGA mai mult vs un tractor U650 facut in 1990 la Brasov !
        • -3 (3 voturi)    
          Ia-ți taxi în leasing operațional pe 2 ani (Miercuri, 26 aprilie 2017, 18:35)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          E plină lumea de Einstein-i neînțeleși care configurează economia după ideile lor, numai că economia se încăpățânează să funcționeze după cum vrea ea.

          Să mori tu că îți iei taxi în leasing și faci 1.000 de kilometri pe săptămână cu el?
  • +17 (19 voturi)    
    taximetria din Bucuresti este varza! (Miercuri, 26 aprilie 2017, 9:57)

    minos [utilizator]

    Eu astept si un regulament care sa-i forteze pe taximetristi sa-si imbunatateasca conditiile in care transporta pasagerii. Evit taxiurile pentru ca cele mai multe sunt murdare cu soferi care comenteaza tot timpul, mai ales se plang de tara, de jobul lor, de politica de fotbal, nu-mi trebuie asa ceva. Vara merg in slapi, unii continua sa permita fumatul in masina, desi legea interzice. Sunt dispus sa platesc mai mult pentru conditii mai bune, cine ii obliga pe cei din Bucuresti sa mentina pretul la 1,39 lei/km.
    • +2 (2 voturi)    
      educatia (Miercuri, 26 aprilie 2017, 20:53)

      Vintul [utilizator] i-a raspuns lui minos

      Ce "conditii mai bune"? Educatia lor, respectul fata de clienti, nu trebuie rasplatit cu ciubuc. Ca sa se imbrace decent, ca sa nu mai fumeze in masina cind are client, ca sa nu ma asurzeasca cu manele, ca sa... trebuie sa-i platesc mai mult? Ma tem ca esti taximetrist.
  • +16 (16 voturi)    
    daca... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:03)

    liviu_ [utilizator]

    scopul vostru este si mai multa ura impotriva voastra... sunteti pe drumul cel bun!
    felicitari!
  • +9 (9 voturi)    
    atentie... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:13)

    demaGOGU [utilizator]

    ...Uber nu furnizeaza direct servicii de transport ("taxi") ci servicii de punere in contact ("matching") a diverselor categorii de prestatori VTC "voiture tourisme avec chauffeur")
    • +8 (8 voturi)    
      ete scartz... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      tu ceri inteligenta de la taximetristi?!
  • +9 (11 voturi)    
    Eu nu inteleg un lucru: (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:18)

    TheBlizzard [utilizator]

    De ce de fiecare data cand se protesteaza in Piata Victoriei se opreste circulatia pe Kiseleff SI PE STRAZILE ADIACENTE ? Doar ca sa se creeze haos in traffic? Sau poate pentru ca soferii sa injure protestatarii ? Am fost nevoit sa abandonez masina ca sa traversez Blvd Kiseleff ca pieton. Masura absolut inutila luata de politia locala pt ca "asa e ordinu"...
  • +18 (18 voturi)    
    aha (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:20)

    thebblack [utilizator]

    deci de asta circulatia era respirabila azidimineata. lipseau aia care nu respecta nici o regula incurcand pe absolut toata lumea.
    • +6 (6 voturi)    
      chiar... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:40)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      am vazut si eu ca azi s-a circulat f decent!
      chiar ma miram :D

      sper sa tina protestu pana la 7, ca vreau sa ma si intorc :D
  • +7 (9 voturi)    
    Cat mai e spaga pentru un ITP??? (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:30)

    Patrula10000 [utilizator]

    Toate taxiurile cu care am mers erau sub orice critica din punct de vedere tehnic, nu mai vorbesc de comportamentul in trafic.
    • -7 (7 voturi)    
      Și în Anglia se ia MOT-ul pe șpagă (Miercuri, 26 aprilie 2017, 12:15)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Patrula10000

      Tot piața creează și problema asta. Poți stabili condiții severe la MOT, dar dacă ai și fiscalitatea exagerată, soluția evidentă devine șpaga. ”Mâna invizibilă” :)
  • +9 (9 voturi)    
    domne... (Miercuri, 26 aprilie 2017, 10:33)

    liviu_ [utilizator]

    io-s de acord... totul 100% legal... dar MARE grija ce-s doresc taximetristii ca asta inseamna, probabil, fara uber (desiisi vor lua tot ce trebuie in timpul X) dar inseamna si:
    1 - ITP facut pe bune
    2 - amenzi pentru incalcarea regulilor de circulatie aplicate si taximetristilor
    3 - puscarie pentru aparate masluite
    4 - puscarie pt bani la negru
    5 - imposibilitatea masinilor inmatriculate pe ilfov sa faca taximetrie in Bucuresti
    6 - sanctiuni pentru taxiuri murdare, limbaj licentios, fum de tigara s.a.m.d.
    7 - sanctiuni pentru negocierea pretului!

    Ar mai ramane 100 de taxiuri in Bucuresti in aceasta situatie?!
    Jegurile astea vor ca altii sa respecte legea, dar ei nu!
    • +1 (1 vot)    
      numai 3 daca se aplica (Joi, 27 aprilie 2017, 21:56)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      si scapam de 90% din taxiurile din Bucuresti!
  • +3 (3 voturi)    
    Nefiscalizat (Miercuri, 26 aprilie 2017, 20:39)

    Vintul [utilizator]

    Nu am nimic nici pro, nici anti Uber.
    Dar atata timp cat taximetristii bucuresteni cer de 10-12 ori mai mult pe o cursa si, nedand bon, nu platesc impozit pe acea suma, ei sant primii care incalca legea, O data furandu-ma la tarif, a doua oara furand statul pentru ca nu platesc impozit.
    Cu alte cuvinte, ei arata hotia altora, ca sa nu se vada hotia lor.

    Asa ca, taximetristii bucuresteni, sa-si faca curat in propria ograda! Apoi, ne mai uitam peste gard.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version