Amenda de 900 de lei pentru un timisorean care a scris, pe Facebook, despre politistii locali ca sunt nesimtiti pentru ca au parcat pe trotuar

de Nicoleta Onofrei     HotNews.ro
Miercuri, 19 aprilie 2017, 15:12 Actualitate | Esenţial

Masini de politie parcate in Timisioara
Foto: Facebook
Un timisorean a fost amendat cu 900 de lei de Politia Locala, pentru ca a postat pe Facebook o fotografie cu doua masini ale institutiei parcate ilegal si i-a catalogat pe politisti drept “nesimtiti”, informeaza tion.ro.

Timisoreanul Corneliu Vaida s-a trezit invitat la sediul Politiei Locale sa dea explicatii dupa ce a postat pe Facebook o fotografie cu doua masini ale institutiei parcate pe trotuar.

“Militiene Cojan (n.r. seful Politiei Locale), tu si adunatura ta de nesimtiti, ce-ar fi sa va auto-amendati?”, a scris Corneliu Vaida alaturi de fotografia publicata pe pagina sa de Facebook.

La sediul institutiei, adjunctul Politiei Locale, Marius Tirlui, i-a transmis lui Vaida ca urmeaza sa fie amendat si i s-a cerut sa semneze un proces verbal prin care i se aplica amenda de 900 de lei, “pentru folosirea de cuvinte jignitore”

Miercuri dimineata, Vaida a postat pe pagina sa procesul verbal pe care l-a semnat cu mentiunea ca nu este de acord cu cele consemnate.

“Io: Nu sunt de acord cu cele consemnate in procesul verbal! Semnat. Concluzie: Ne vedem în instanta!”, a scris timisoreanul.

Politia Locala argumenteaza decizia luata prin faptul ca orice declaratie jignitoare de pe Facebook poate fi sanctionata.

"Directia Politia Locala Timisoara face cunoscut faptul ca, potrivit unei decizii a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, reteaua de socializare Facebook a fost declarata spatiu public, motiv pentru care orice postare jignitoare poate fi sanctionată cu amenda in conformitate cu prevederile Legii 61/1991 republicata, aspect valabil pentru orice persoana care se simte lezata de apelativele postate pe reteaua de socializare", transmit reprezentantii Poliției Locale.


Citeste mai multe despre   






















32851 vizualizari

  • +71 (75 voturi)    
    Declaratie jignitoare? (Miercuri, 19 aprilie 2017, 15:32)

    aniod [utilizator]

    Este adevarat ceea ce a scris: au parcat ilegal pe trotuar. Este un adevar. Cum il considera unul sau altul este o chestie de personalitatea fiecaruia. Politistii au gresit, deci ei trebuie sa plateasca, nu Corneliu Vaida care a aratat simt civic, semnalizand greseala politistilor.
    • -17 (35 voturi)    
      Adevarul e... (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:40)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      Ca si Corneliu Vaida a semnalat greseala aruncand cuvinte jignitoare. Putea sa nu foloseasca expresia "adunatura de nesimtiti" si atunci doar politistii erau in culpa. Asa a fost si el un contravenient, exact ca politistii care parcasera incorect.
      • +9 (9 voturi)    
        militzieni sunt si la Bucuresti (Joi, 20 aprilie 2017, 10:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        dar militzeini nu gluma, pe trecerea de pietoni, précis sunt Neamuri cu militzienii din Timisoara !

        http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-20627200-foto-no-comment-cum-parcheaza-politia-chiar-trecere-pietoni-banda-intai-calea-victoriei.htm
      • +4 (6 voturi)    
        Adevarul e ca nu cunoastem limba romana (Joi, 20 aprilie 2017, 15:11)

        AdrianSusac [anonim] i-a raspuns lui M. G.

        NESIMȚÍT2, -Ă, nesimțiți, -te, adj. 1. Care este lipsit de bun-simț, de bună creștere, de cuviință, de delicatețe. ♦ Care denotă, trădează nesimțire (2). 2. Care nu este simțit, perceput; care scapă simțurilor sau trece neobservat; p. ext. insesizabil, imperceptibil. ♦ (Adverbial) Fără a putea fi perceput; încetul cu încetul; fără zgomot, tiptil; pe furiș. – Pref. ne- + simțit.
        sursa: DEX '09
        • -6 (10 voturi)    
          Lasa vrajeala (Joi, 20 aprilie 2017, 16:42)

          M. G. [utilizator] i-a raspuns lui AdrianSusac

          Daca iti zic "boule", accepti explicatia mea ca faceam comparatie cu un animal? Te ascunzi dupa deget aiurea in tramvai.
          • +2 (6 voturi)    
            Daca imi zici "boule"... (Joi, 20 aprilie 2017, 17:25)

            AdrianSusac [anonim] i-a raspuns lui M. G.

            ...iti dau definitia din dex si accept explicatia ta ca ai facut comparatia cu un animal, in sensul ca ai folosit un "Epitet injurios la adresa unui bărbat".
            Si iti multumesc pentru ca mi-ai demonstrat ca am dreptate...nu cunoastem limba romana.
            Mai jos ai toata definitia.

            BOU, boi, s. m. 1. Taur castrat, folosit ca animal de tracțiune și mai ales pentru carne (Bos taurus). ◊ Bou sur = bour. ◊ Expr. A nu-i fi (cuiva) toți boii acasă = a fi rău dispus. S-a dus bou și s-a întors vacă, se spune despre cineva care n-a reușit să învețe nimic, care nu s-a lămurit. A scoate (pe cineva) din boii lui = a enerva (pe cineva). ♦ Epitet injurios la adresa unui bărbat. 2. Compuse: bou-de-mare = pește marin mic, de culoare cafenie sau cenușie-închis, cu capul gros și lătăreț și cu ochii așezați în partea superioară a capului (Uranoscopus scaber); bou-de-baltă = a) nume dat la două specii de broască, una având pe pântece pete roșii (Bombinator igneus), iar cealaltă pete galbene; buhai-de-baltă (Bombinator pachypus); b) pasăre de baltă cu ciocul lung și ascuțit, galbenă-verzuie pe spate, cu capul negru și cu gâtul alb; buhai-de-baltă (Botaurus stellaris); c) (și în forma bou-de-apă) gândac mare de apă de culoare neagră, cu picioarele acoperite de peri deși și lungi și adaptate la înot (Hydrophilus piceus); bou-de-noapte = bufniță; boul-lui-Dumnezeu sau boul-Domnului = a) rădașcă; b) (și în forma boul-popii) buburuză. – Lat. bovus (= bos, bovis).
            sursa: DEX '09
            • +2 (6 voturi)    
              un (Joi, 20 aprilie 2017, 22:23)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui AdrianSusac

              epitet devine jignitor daca este in contradictie cu fapta/actiunea care te-a determinat sa-l aplici.
              spre exemplu, daca pe trotuarul respectiv era amenajata o parcare de autoturisme, "nesimtit" ar fi devenit jignitor.
              dar nu e cazul, actiunea politistilor fiind facuta (parcarea pe trotuarul pietonal) in ciuda legii pe care sunt obligati sa o respecte si sa o aplice.
              • +3 (5 voturi)    
                In orice situatie... (Joi, 20 aprilie 2017, 23:23)

                AdrianSusac [anonim] i-a raspuns lui nahir

                nu este jignitor. Conform definitiei din dex. Aaaa..ca nu suntem "simtitori la inima" si ne jigneste...asta e alta poveste.
                Ca noi ii putem duce la exasperare pe cei care "administreaza" DEX-ul, astfel incat sa "legifereze", cuvinte precum "locatie"...asta e alta poveste. Dar in rest e bine si la vara cald. Atat noi, cat si politistii comunitari consideram cuvantul nesimtit, jignitor si uite asa, devenim analfabeti functionali si nu intelgem de ce se incrunta interlocutorul caruia ii spui "imi cer scuze". Asta daca nu e si el analfabet functional.
            • +1 (1 vot)    
              taure castrat (Vineri, 21 aprilie 2017, 21:29)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui AdrianSusac

              nu era mai bine sa iti zica "taur.. dar castrat!"
              :)
            • +1 (3 voturi)    
              Nu vezi ca si asta-i militian (M.G.)? (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 1:30)

              Zalmoxis [utilizator] i-a raspuns lui AdrianSusac

              L-au scos sefii sa posteze ca ei nu stiu sa foloseasca calculatorul... la cele 8 clase cat au
          • +6 (6 voturi)    
            oricum (Vineri, 21 aprilie 2017, 13:22)

            TRABI [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

            @M.G. Adevarul este ca boi sunt multi , insa nesimtiti sunt si mai multi . Cei din articol se incadreaza : <lipsit de bun-simt , de cuviinta ( de buna conduita , decenta , politete ) > . In concluzie , nu au avut nimic din toate acestea . Prin ceea ce au facut politistii , arata ca nu au politete fata de ceilalti concetateni si nu au buna conduita in respectarea legilor de ordine publica , pe care tocmai ei trebuie sa le intretina . Iar ipocrizia nu are limite in randul unora care sunt pusi sa vegheze la respectarea legilor
          • 0 (0 voturi)    
            :)) (Vineri, 21 aprilie 2017, 18:54)

            lucus [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

            Dumneata ții cu ursul, stimabile!
  • +78 (84 voturi)    
    sunt si prosti (Miercuri, 19 aprilie 2017, 15:35)

    eu sunt [utilizator]

    daca nu il sanctionau nu afla o lume intreaga ca sunt nesimtiti
    • +27 (29 voturi)    
      Nu, nu sunt prosti (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:48)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

      Asa sunt ei.
    • +20 (22 voturi)    
      normal (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:35)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

      doar e o calitate ceruta la angajare
  • +64 (64 voturi)    
    Niste lichele.. (Miercuri, 19 aprilie 2017, 15:39)

    bula_19 [utilizator]

    Mi-a blocat un individ masina in parcare in timisoara(efectiv parcase in spatele meu). Am sunat la politia locala, mi-au zis ca ei nu se ocupa cu asa ceva, a trebuit sa sun la rutiera, a venit cineva de acolo.

    Ei, de regula, amendeaza babute care vand verdeata fara autorizatie.

    Nu inteleg nici acum ce scop au oamenii astia.
    • +24 (24 voturi)    
      Sunt fara scop... (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:29)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui bula_19

      Sau mai bine zis , scopul lor este sa piarda vremea si sa incaseze salariul, sa ajunga cat mai repede la pensie.
    • +16 (16 voturi)    
      ei de regula (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:37)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui bula_19

      pazesc marile realizari ale primarului cum ar fi palmieri, jardiniere si ansambluri florale in parcuri.
  • +10 (32 voturi)    
    parca Timisoara era "altfel"! (Miercuri, 19 aprilie 2017, 15:45)

    king david hotel [utilizator]

    nu ca Bucuresti sau Botosani, ci evoluata si civiliZata!

    PS>
    Oare ce s-ar intampla in Germania daca un cetatean ar scrie pe facebook ca seful politiei si politistii sunt nesimtiti?

    PS2
    Ipotetic, stiu ca in Germania e imposibil ca politistii sa nu respecte legea, desigur!
    • +28 (28 voturi)    
      politia locala NU ESTE POLITIA (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:22)

      DanPanaete [anonim] i-a raspuns lui king david hotel

      A nu se confunda Politia Romana cu politia locala, angajati ai primariilor, fara pregatire in domeniu, fara atributii, risipa de bani publici.
  • +32 (40 voturi)    
    In instanta ar trebui sa castige fara drept de ape (Miercuri, 19 aprilie 2017, 15:55)

    LiviuX [utilizator]

    1. Nu l-a facut nesimtit pe sef, nici pe ceilalti militieni (politisti). Scriind "Tu... si adunatura ta...) se face distinctie intre sef si ceilalti, iar nespecificand adunatura ta de POLITISTI, inseamna ca nu la politisti se refera.
    2. E adevarat ca a facut nesimtiti o adunatura, dar cine sunt aia? In primul rand nu sunt specificati. Iar daca cineva se simte nesimtit (chiar politist fiind), inseamna ca nu a fost vorba de o insulta ci de un adevar. De cand esti pedepsit pentru ca spui ceva adevarat?
    • -6 (10 voturi)    
      ba nu! (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:17)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Pentru ca instanta stie ce inseamna o apozitie!
    • -6 (8 voturi)    
      Ba sunt specificati (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:41)

      M. G. [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Vezi ca incepe direct: "Militiene Cojan". Nu mai vorbim de apelativul "militiene", folosit periorativ.
      • +2 (10 voturi)    
        Nu zau? (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:13)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        Militian nu e cuvant jignitor. Ca poate unii il folosesc in acest scop e altceva, dar nu se poate dovedi in instanta. Iar spunand "adunatura ta", nu nominalizeaza pe nimeni. Ca cine se simte ala e, e alta poveste, dar iarasi, adevarul nu poate fi pedepsit in instanta.
      • 0 (0 voturi)    
        Pe militianul M.G. il deranjeaza... (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 1:37)

        Zalmoxis [utilizator] i-a raspuns lui M. G.

        ....adevarul
  • +51 (55 voturi)    
    DEX (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:08)

    CMD [utilizator]

    NESIMȚÍT2, -Ă, nesimțiți, -te, adj. 1. Care este lipsit de bun-simț, de bună creștere, de cuviință, de delicatețe. ♦ Care denotă, trădează nesimțire (2). 2. Care nu este simțit, perceput; care scapă simțurilor sau trece neobservat; p. ext. insesizabil, imperceptibil. ♦ (Adverbial) Fără a putea fi perceput; încetul cu încetul; fără zgomot, tiptil; pe furiș. – Pref. ne- + simțit.


    Unde este jignirea ?
    • +27 (27 voturi)    
      si pe deasupra (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:15)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      (am auzit dimineata la Radio) poza a fost postata de o mamica ce nu avea loc sa treaba cu caruciorul cu bebelus, care a intrat in sectia de politie sa roage pe careva sa-si mute masina 1 metru pen'ca nu vrea sa ocoleasca cu caruciorul pe strada si a fost ignorata complet. Deci baietii aia se incadreaza perfect la definitia din dex.
    • -11 (11 voturi)    
      tot Dex! (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:18)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      https://dexonline.ro/definitie/bou

      "X este un bou!" - unde e jignirea?
      • +6 (8 voturi)    
        !!! (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:13)

        CMD [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Epitet injurios la adresa unui bărbat

        Din DEX !
        • +6 (6 voturi)    
          În Gerrnania e un epitet laudativ :) (Joi, 20 aprilie 2017, 2:18)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui CMD

          Când se spune despre un bărbat că muncește ca un bou, e o formă de admirație, în sensul că muncește din greu, nu fentează și nu se așteaptă la recompense.
        • +1 (1 vot)    
          tragi (Joi, 20 aprilie 2017, 22:28)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui CMD

          ca boul in jug.
          ce e jignitor aici?
          atentie la context. nu intotdeauna epitetul e jignitor ci doar daca e in contradictie cu situatia care a provocat etichetarea respectiva.
    • +8 (8 voturi)    
      hi hi hi (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:18)

      Radu LI [anonim] i-a raspuns lui CMD

      Eu m-as apara spunand ca aveam in vedere sensul ultim: pe furiș. Adica: uite, au parcat pe furis si au fugit de acolo, lasand doua masini de militie sa umple trotuarul :)

      Si as spune ca ei s-au simtit lezati pentru ca probabil se considera (ei pe ei insisi) cam ca in definitia prima si ca, de obicei, adevarul supara (adica lezeaza).
    • +10 (10 voturi)    
      Jugnirea este in cuvantul (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:20)

      freeware4all [anonim] i-a raspuns lui CMD

      politist. Ei se stiu de militieni, ca asa era in comunism.
    • +4 (4 voturi)    
      Cum unde? (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:38)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      Pe căciulă. Pentru cine se simte cu musca pe căciulă, nu?
    • 0 (0 voturi)    
      e doar o constatare (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:38)

      ACP [utilizator] i-a raspuns lui CMD

      .
  • +6 (6 voturi)    
    Daca (in legislatia romana) (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:17)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    "nesimtit"="cuvinte jignitore”,
    atunci
    "militienii au incalcat legea"="loviri si alte violente".
  • +11 (15 voturi)    
    Asa e in statul militienesc Romanistan (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:20)

    Locke Lamora [utilizator]

    Au directive de sus sa frece cetateanul non stop, sa il sicaneze pe strada, sa legitimeze fara rost, sa dea amenzi aiurea, etc.
  • +13 (13 voturi)    
    mai mult ca sigur... (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:24)

    liviu_ [utilizator]

    orice judecator cu jumatate de creier... o sa anuleze amenda DAR

    faptul ca traim intr-o lume in care militia locala te poate amenda pentru ce ai scris pe FB ma sperie ingrozitor!

    PS: daca FB e spatiu public... si trotuaru e spatiu public poza nu ar trebui sa fie folosita pentru ca sa se amendeze singuri, sau logica cu spatiu public nu se aplica si in cazul lor?!

    PPS: cum mai remarca si cineva: mai si fac totu public prin amenda asta. ei ce cred ca o sa se intample?! o sa fie vanati si mai mult si o sa postezi pe fb cu un cont fals (sau doar cu texte vagi gen: "politia locala parcheaza neregulamentar"). sa ii mai vad ce mai fac atunci militienii!

    PPPS: felicitari ca ii da in judecata!
    • +4 (4 voturi)    
      În Anglia poți face și 30 de zile de închisoare (Joi, 20 aprilie 2017, 2:22)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      pentru ce scrii pe Facebook sau pentru mesaje jignitoare pe Twitter.

      Iar Elton John a obținut și o hotărâre judecătorească prin care interzice presei să relateze escapadele lui amoroase. Dar asta într-o țară fără Constituție, într-adevăr.
      • +1 (1 vot)    
        Oh yeah (Joi, 20 aprilie 2017, 12:06)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Daca esti cu barba , te iau la Guantanamo, ca asa vor muschii lor, invoca legea terorismului si te poate retine fara acuzatii
      • 0 (0 voturi)    
        De unde ai scos prostia asta?? (Joi, 20 aprilie 2017, 15:28)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Stii cati utilizatori sunt in anglia pe Facebook? Ar insemna sa fie milioane in inchisoare! Daca insa INSULTI pe Facebook (deci NU NUMAI DACA SCRII, cum afirmi tu), e alta poveste. Numai ca si acolo, insulta TREBUIE dovedita, nu e nimeni arestat pentru postari generale, relative la persoane sau grupuri ce nu sunt clar identificate. De ex da, daca spui ca homosexualii sunt nu stiu cum, poti fi arestat, pentru ca se stie clar cine sunt sau macar pot fi identificati. Dar si acolo, daca spui "grupul ala", nu inseamna nimic, pentru ca acel grup nu poate fi identificat.
  • +13 (15 voturi)    
    pulitia locala (Miercuri, 19 aprilie 2017, 16:43)

    Walking_dead [utilizator]

    Acesti cocosi nascuti din fostii gardieni publici sunt din ce in ce mai nesimtiti.
  • +8 (8 voturi)    
    Ilogica (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:31)

    Celbland [utilizator]

    Nu pot să înțeleg ilogica "corectitudinii politice" aplicată de polițiști, dar și de mulți juriști.

    Ei consideră că dacă unui nesimțit dovedit îi spui că e nesimțit, este jignire, la fel și dacă-i spui unui prost dovedit că e prost. În schimb, dacă unui om inteligent dovedit îi spui că e inteligent, nu ar mai fi jignire. Absurd.

    Logic, este jignire doar dacă unui om cu bun simț îi spui că e nesimțit, nu și atunci când spui adevărul.

    Cât despre cuvântul folosit, atât timp cât este în DEX, poți să-l folosești în limba română vorbită.
  • +3 (3 voturi)    
    Nesimtit (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:46)

    MarcOvidiu [anonim]

    Treaba cu garcea este ca "nesimtit" inseamna lipsit de educatie nefiind o notiune injurioasa ! Desigur garcea are cultura la nivelul gleznei ceea ce l-a impiedicat sa deschida un dex inclusiv online. oricum nesimtit fiind nu ar intelege sensul definitiei !
  • +6 (8 voturi)    
    ce jignire? este o descriere a acestor (Miercuri, 19 aprilie 2017, 17:48)

    yellowdog [utilizator]

    atarnatori. Astept amenda si sesizarea
  • +5 (7 voturi)    
    Asa o sa fie... (Miercuri, 19 aprilie 2017, 23:58)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    În concluzie, față de considerentele expuse, instanța apreciază ca neîntemeiată plângerea formulată, urmând să o respingă.
  • +2 (2 voturi)    
    cuvinte injurioase pe facebook -> sanctiune (Joi, 20 aprilie 2017, 12:50)

    thebblack [utilizator]

    sunt cateva milioane de postari cu fel de fel de injurii pe facebook. spor la treaba baetzi.
  • +2 (2 voturi)    
    cu adevarat nesimtiti. (Joi, 20 aprilie 2017, 14:45)

    Ponta [utilizator]

    o trupa de rahati.
  • +1 (3 voturi)    
    ! (Joi, 20 aprilie 2017, 21:17)

    chiuaua [utilizator]

    Un politist de frontiera intra intr-un compartiment dintr-un tren, unde pe canapea statea tolanit Bula:
    - Arme? Bani? Droguri?
    - Nu multumesc. O cafea te rog !
  • +3 (3 voturi)    
    Hahaha (Joi, 20 aprilie 2017, 23:40)

    robert.b [utilizator]

    Si nu merita militienii astia o mica multiume in fata sectiei, cu pancarte pe care sa scrie ca sunt... nesimtiti?
    Sa scrie amenzi, pana li se termina chitantele.
  • +2 (2 voturi)    
    publicitate (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 7:52)

    CricCricus [anonim]

    Spatiu public inseamna loc public, adica accesibil oricaruia cu mijloace minime rezonabile. Facebook are acces restrictionat pe credentiale, deci nu tot ce se publica in reteaua de socializare este vizibil cu mijloace rezonabile oricui isi face un cont acolo, chiar daca ar vrea si ar sti, deci nu toata reteaua de socializare este publica. Decizia ICCJ este inca o dovada ca dreptatea si justitia sunt diferite, se poate ataca la CC, daca si aia or sti ce e aia retea de socializare, poate nici public si publica, ca si aici sunt concepte diferite. "Digital divide" in Ro imparte doar cativa de marele rest, in aceast mare este inclusa si mare parte din justitie. Daca un medic nu opereaza unde nu stie, ar trebui si ICCJ sa stie ca nu stie si sa stea deoparte.
  • 0 (0 voturi)    
    politia? agent constatator doar!? (Sâmbătă, 22 aprilie 2017, 10:35)

    rco [utilizator]

    ar trebui sa faca plangere si judecatorul sa constate fapta si sanctiunea, nu un frustat de "politist"


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă