Tudorel Toader anunta ca va dispune un audit extern la Ministerul Public, DNA si DIICOT

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 3 aprilie 2017, 21:48 Actualitate | Esenţial

Tudorel Toader
Foto: AGERPRES
Ministrul Justitiei, Tudorel Toader, a declarat luni seara, la Antena 3, ca va dispune un audit extern la Ministerul Public, Directia Nationala Anticoruptie si Directia de Investigare a Infractiunilor de Criminalitate Organizata si Terorism, pentru a analiza activitatea procurorilor.

"Nu am uitat si nu uit faptul ca Legea 303 permite evaluarea procurorilor, pe fond de data aceasta, si voi dispune un audit, un audit extern care sa verifice, dar nu DNA si Ministerul Public ci si DIICOT, pentru ca procurorii din Romania, cei 2.650 de procurori functioneaza, isi desfasoara, isi indeplinesc competentele in structurile de baza ale Ministerului Public, Parchete de pe langa Judecatorii, Tribunal, Curte, la DIICOT sau la DNA. Si atunci ai fi nedrept daca te duci la fond sa te opresti la unii si sa ii ocolesti pe altii. Va declar (...) ca intr-un timp pe care nu l-am stabilit, dupa o procedura legala, voi dispune in calitate de ministru un audit extern la cele trei structuri ale Ministerului Public - DNA, DIICOT si Inalta Curte",
a afirmat Tudorel Toader, citat de Agerpres.

Ministrul Justitiei anuntase, miercurea trecuta, ca "nu este oportuna declansarea mecanismului institutional de revocare a procurorului general, Augustin Lazar, si a sefei DNA, Laura Codruta Kovesi". El a facut aceasta declaratie la finalul evaluarii activitatii sefilor celor doua institutii, in urma deciziei Curtii Constitutionale care a stabilit ca DNA si-a incalcat atributiile constitutionale prin anchetarea unor presupuse ilegalitati in procesul de adoptare a controversatei OUG 13.

Tudorel Toader a criticat insa, saptamana trecuta, DNA si Parchetul General pentru ancheta asupra OUG 13.

El a afirmat atunci ca este "oportuna necesitatea instituirii unei atente monitorizari, a unei obligatii de raportare a activitatii procurorilor de la DNA, DIICOT, PICCJ, o autoritate pe care trebuie sa o exercite ministrul Justitiei, fara ingerinte in activitatea procurorului de a da solutii, pentru a identifica modul in care procurorii inteleg sa respecte limitele de competente" constitutionale si legale.

Ministrul Justitiei a mai precizat ca monitorizarea se va exercita "ca un mecanism care sa dea eficienta, consistenta prevederilor art 132 din Constitutie, de exercitare a autoritatii ministrului Justitiei asupra procurorilor".

El a subliniat ca echilibrul constitutional "a fost restabilit de CCR prin pronuntarea deciziei, fara alte masuri extraconstitutionale", respectiv faptul ca "procurorii nu pot ancheta ministri, parlamentari, autoritati decidente in opera de legiferare, indiferent de nivelul normativ pe care il adopta, nu pot ancheta oportunitate, constitutionalitate, circumstante".

Tudorel Toader a mai precizat ca a realizat singur evaluarea celor doi procurori, fara ingerinte din exterior.

Abuzul in serviciu: "Nu voi propune un prag valoric"

Ministrul Justitiei spune ca marti va pune in dezbatere publica proiectul de lege prin care va fi definita infractiunea de abuz in serviciu in raport cu decizia de anul trecut a Curtii Constitutionale, precizand ca nu va impune un prag valoric, ci judecatorul va decide daca-l va pedepsi pentru abuz in serviciu pe cel trimis in judecata, potrivit News.ro.

"Avem in acel proiect de lege si propunerea de modificare a abuzului in serviciu, actualul 297 din Codul Penal, si nu voi stabili niciun prag. Nici maxim, nici minim. Eram judecator la Curte, sunt membru in Comisia de la Venetia, dar legiuitorul national trebuie sa respecte legea fundamentala. Legea fundamentala spune ca constituie abuz fapta functionarului si acolo nu se refera la un prag. Ii lasi judecatorului libertatea de a aprecia ca o fapta de abuz, cu o anumita consecinta pagubitoare, este infractiune sau nu. De aceea, judecatorul are libertatea de apreciere, tine seama de personalitatea, persoana faptuitorului, de gravitatea faptei, de imprejurarea ca este recidivist sau nu, de scopul, de mobilul faptei. Judecatorul poate sa dea suspendare in executarea pedepsei, poate sa amane aplicarea pedepsei, dupa cum procurorul poate sa renunte la urmarirea penala", a declarat luni, la Antena3, Tudorel Toader.
























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

10875 vizualizari

  • +41 (51 voturi)    
    Va jucati cu focul! (Luni, 3 aprilie 2017, 21:58)

    Chiar Eu [utilizator]

    Pai si ce ai facut tu acum o saptamana ce a fost. A fost asa la misto?
    • -30 (44 voturi)    
      Eh (Luni, 3 aprilie 2017, 22:08)

      DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Daca nu exista motive de ingrijorare si nu au nimic sa isi reproseze de ce un audit extern independent ar echivala cu ... joaca cu focul???? Dimpotriva, vor putea sa amuteasca gurile rele daca sunt imaculati. Nu-i asa? :D
      • +47 (49 voturi)    
        e bun sofismul tau; (Luni, 3 aprilie 2017, 22:43)

        paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

        uite altul: repetam rapoartele pana cand concluzile convin partidului unic
        • -19 (23 voturi)    
          Esti certat cu Aristotel (Marţi, 4 aprilie 2017, 0:38)

          DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui paranoid_android

          Nu e nici un sofism la mijloc. Dar inferenta e pentru cei care au discernamant. Acum cateva zile Tudorel era vertical si impartial, curajos etc iar acum e un om de plastilina, facand compromisuri impardonabile...
          • +18 (22 voturi)    
            iar dumneata pari a fi (Marţi, 4 aprilie 2017, 1:08)

            paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

            plin de certitudini
            • -5 (9 voturi)    
              Multumesc (Marţi, 4 aprilie 2017, 8:35)

              DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui paranoid_android

              Am certitudini ca DNA-ul este intangibil. Ca nu fac abuzuri si ca nu au derapaje profesionale. Asa cum nici Kovesi nu a plagiat decat in proportie de 4%. Daca nu i se analiza teza, noi societatea beneficiara a serviciilor Directiei, am fi trait cu suspiciunea ca a furat si ea ca toti ceilalti. Asa, "auditul" tezei de doctorat a reusit sa anuleze suspiciunile si sa avem certitudini. Eu nu ma tem de un astfel de audit extern al DNA. Pentru ca eu CRED in ea, si imi va oferi si in privinta ei certitudinea profesionalismului lor... :D
            • -5 (5 voturi)    
              ar trebui sa cheme freedom house (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:01)

              cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui paranoid_android

              sa faca auditul
          • +9 (9 voturi)    
            mai una peste alta... (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:02)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

            sunt de acord si cu audit extern... cu 2 conditii

            1 - sa fie INDEPENDENT!!! adica nu ales de dracnea si facut de prietenii nostrii rusi
            2 - sa se remanieze guvernul minim... eu as prefera si anticipate, dar merge doar remanierea.... d c?! simplu... cand urliii ca justitia face numai prostii dintr-o astfel de pozitie si se dovedeste ca ai gresit... nu mai ai ce cauta la conducerea tarii!!!

            dar ei ce fac?! cei audituri pana cand gasesc ceva.... ca la statistica... daca are 2% marja de eroare ... inseamna ca din 100 2 o sa iasa fix pe dos ca celelalte 98... ei exact asta cauta!
      • +25 (27 voturi)    
        Nu zau? (Marţi, 4 aprilie 2017, 2:14)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

        Adica tu, ca judecator sau procuror sa te culci linistit pe o ureche, convins fiind ca n-ai incalcat nicio lege, cand, de fapt, cei care te "audiaza" sunt niste infractori condamnati deja sau urmariti penal?
        Pe ce lume traiesti?
        • -5 (9 voturi)    
          Alo (Marţi, 4 aprilie 2017, 8:19)

          DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui Andradda

          Unde ati citit asta cu auditul extern facut de infractori si penali? N-ati citit-o nicaieri dar o statuati pentru ca va convine. Cum de comisiile care dau verdict in favoarea eroilor nostri *i.e. Kovesi) sunt impartiale, dar alte comisii acum sunt a priori penale? Si ca sa va raspund, eu traiesc in lumea in care gandesc cu propria minte, nu condus de alti cum ar trebui sa gandesc...
      • +8 (8 voturi)    
        depinde cine-l face,,, (Marţi, 4 aprilie 2017, 8:59)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

        rusia, china, koreea de nord, sau o tara europeana?!
    • +39 (43 voturi)    
      audit (Luni, 3 aprilie 2017, 22:18)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      De data asta va veni o echipa de specialisti chiar de la Krem Lin ! Hahahaha !
    • +36 (38 voturi)    
      da a fost la misto (Luni, 3 aprilie 2017, 22:44)

      paranoid_android [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      urmatorul raport va fi compilat de catre experti rusi in lupta anticoruptie; dau cuvantul mazetelor de serviciu...
    • +31 (31 voturi)    
      Pai , cine evalueaza activitatea lui Toader ?! (Luni, 3 aprilie 2017, 22:56)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Cu abuzuri in functie gen , evaluarea sefului Parchetului si a sefului DNA, singur fara comisie si expertiza ...
      Cine face o evaluare a domnului ministru Toader ?
      La puscarie bai infractorule !
      • +9 (9 voturi)    
        ccr... (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:06)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

        sa nu uitam de ccr....

        eu vreau audit extern la ccr, cna, seful senatului si al parlamentului.... ca sa nu zic anumite televiziuni s.a.m.d.

        cna care da o amenda pe an si aia la misto nu e atacat... ca doar permite libertatea de exprimare a "jurnalistilor" de a ataca si jigni justitia
        ccr are 70% membrii si simpatizanti psd (apropos,... tare-s curios daca azi il fac pm pe dracnea)
        parlamentarii impresuna cu sefii lor ataca in continuu justitia... lucru care nu e neaaparat ilegal, dar nu se face cand separi puterile in stat...
        astora cine le face audit?!
        este o bataie de joc! psd TREBUIE sa dispara! tara asta pur si simplu nu mai poate evolua cu astfel de oameni!
    • +34 (34 voturi)    
      Ali Dragnea nu se lasa !!!! (Luni, 3 aprilie 2017, 23:00)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Vrea cu tot dinadinsul sa scape de Kovesi si Lazar si, crede el, de puscarie. Ce folos ca a furat mai mult decat toti cei 40.000 de hoti care se gasesc acum in puscariile romanesti daca nu isi poate rumega in liniste, impreuna cu amanta pubera, averea uriasa.
    • +8 (8 voturi)    
      nu conteaza (Marţi, 4 aprilie 2017, 7:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      cati bani cheltuie, cat timp se pierde.
      totul pentru front, totul pentru victorie. victoria lui dragnea si tradiceanu, impotriva dreptatii, moralei, cinstei, responsabilitatii.
    • +9 (9 voturi)    
      Esti o sluga Tudorel. (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:01)

      BanateanulVesel [anonim] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Dragnea a dispus "Kövesi si Lazar out", Tudorel va face atatea controale pana gaseste ceva palpabil cu care sa satisfaca porunca stapanului. Atunci penalii din Parlament cer revocarea in cor, celor doi
    • +8 (8 voturi)    
      Audit extern? (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:47)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      De la Moskwa sau de la consultantii israelieni ai PSD care cunosc niste baieti care au o firma?Black Cube se numeste.Competenta in audituri....Aud ...?
    • +1 (1 vot)    
      AUDIT LA CURTEA DE CONTURI. (Marţi, 4 aprilie 2017, 12:49)

      Johanis [utilizator] i-a raspuns lui Chiar Eu

      Ar fi bun un audit realizat de catre o companie privata de audit. sa vedem si noi daca aceasta institutie, singura care poate controla cheltuielile bugetare, isi face treaba cum trebuie!
  • +31 (39 voturi)    
    Slugoi (Luni, 3 aprilie 2017, 22:00)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    "Cum dispuneti to'as Ceausescu".
    "Cum dispuneti dle Fenechiu"
    "Cum dispuneti dle Tariceanu"
    "Cum dispuneti domnule Dragnea"

    Un slugoi a fost toata viata.
  • +40 (50 voturi)    
    Tudorel - sluga de partid (Luni, 3 aprilie 2017, 22:01)

    W. [utilizator]

    Tudorel nu se lasa. Ii tine intr-o hartuiala continua.
    Partidul dispune si el executa.
    Imi amintesc cum promitea Grindeanu la Bruxelles ca la min. Justitiei vom avea un tehnocrat.
    Asta e tehnocratul ? O sluga jalnica de partid ?

    Pana la urma cine poate fi acea entitate "externa" care poate face un audit la Parchetul General sau la DNA fara sa incalce legea ? Astept cu nerabdare.

    Dar eu tot cred ca nu putem reseta "ciuma rosie" decat in strada.

    Si ma uit cu frica la CCR pentru ca "de la data publicării, deciziile sunt general obligatorii" iar ei au puterea de a distruge tara spunandu-ne apoi in motivare ca sa asa e "constitutional".
    • +5 (5 voturi)    
      eu cred... (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:07)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui W.

      sincer ca psd o sa aiba mari probleme pe viitor...
      socialistii europeni nu isi pot permite sa fie asociati cu un astfel de partid...
  • +35 (39 voturi)    
    v-am zis ca nu e OK sa faca ministrul raport (Luni, 3 aprilie 2017, 22:01)

    moka [utilizator]

    a visat el 2 saptamani si a facut raport.
    toata lumea a rasuflat usurata ca nu i-a demis.
    dar nu asta era scopul. scopul era ca nimeni sa nu conteste dreptul politicului de a ancheta pe procurori.
    Pai acum va dati seama, orice partid politic va castiga alegerile, isi va putea baga nasul acolo de o maniera in care va putea bruia desfasurarea oricarui dosar.
    pana acum, noi ca populatie, nu am avut deloc senzatia ca cineva a fost condamnat pe degeaba.
    Ciao
  • +28 (38 voturi)    
    vine pastele si nu are frigiderul plin (Luni, 3 aprilie 2017, 22:02)

    snowflake [utilizator]

    culmea e ca psd-istii i l-au umplut :)
    Se pare ca i-a placut si acum mai vrea niste carnita :)
    • +27 (33 voturi)    
      Cred ca or sa-i umplem si noi frigiderul (Luni, 3 aprilie 2017, 22:22)

      QfeastQuizzes [anonim] i-a raspuns lui snowflake

      de o sa dea pe dinafara, cu carne, fripta
      #PARAGUAI
  • +32 (42 voturi)    
    a declarat luni seara, la Antena 3 (Luni, 3 aprilie 2017, 22:07)

    mihai.mihaita [utilizator]

    a declarat luni seara, la Antena 3!
    Asta spuen tot: Guvernul Antenei 3!
  • +29 (37 voturi)    
    Cine plăteşte ?! (Luni, 3 aprilie 2017, 22:11)

    GitaLaurita [utilizator]

    Hai să-i ţinem ocupaţi până scapă Dragnea... şi asta cu banii contribuabililor...
  • +29 (31 voturi)    
    smecher (Luni, 3 aprilie 2017, 22:34)

    revo [utilizator]

    Sa nu-si murdareasca el mainile, comanda un audit "extern". Nici usturoi n-o sa manance, nici gura n-o sa-i miroasa.
    N-au reusit cu Mossadul, n-au reusit cu plagiatul, n-au reusit cu cucuvelele, n-au reusit cu ordonantele, n-au reusit cu evaluarea, acum incearca altceva, doar, doar s-o simti Kovesi sa plece de bunavoie.

    Oricum este foarte interesant ca acum vor sa loveasca cu mana altora; inseamna ca ancheta inceputa de DNA pe Ordonanta 13 si continuata de procuratura va duce la caderea unor capete prea plecate PSD-ului, asa ca nimeni nu mai risca nimic pentru ipochimenul Dragnea & gasca PSD.

    Ba, prostovanilor, Kovesi are spatele asigurat si nu se lasa dusa daca voi nu-i oferiti ceva baban in schimb! La cate resurse aveti, ati putea sa fiti largi la mana si sa-i oferiti si luna de pe cer, daca o doreste. Altfel, la cate a aduinat despre voi toti...
  • +31 (31 voturi)    
    a facut Aikido cu Gadele de serviciu... (Luni, 3 aprilie 2017, 23:06)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Raspopitul se chinuia cu gasca de propagandisti sa-l faca pe Ministrul Justitiei sa profereze incriminari din propria agenda de demonizare a LKCovesi.

    Ministrul a concluzionat ca LKC are un doctorat pe merit, consistent si ca cei 4% ''plagiat'' sunt erorile programului anti-plagiat!La ultima intrebare a replicat ca media are rolul de a prezenta opiniei publice informatii fara a invada viata privata a oamenilor, batandu-i direct obrazul ''directorului'' celui mai invaziv si nesimtit post tv, cu o agenda politica si anti-justitie pe fata.

    Si nu, nu l-a urmarit pe Badea sau pe altii pt ca nu-l intereseaza opiniile comentatorilor sau criticilor de serviciu!

    Spre surprinderea mea, Tudorel le-a dat-o subtil, intrebare dupa intrebare, tocandu-le cu argumente valide fiecare insinuare de prezumtie la vinovatie a DNA si a procurorilor in general.

    O umilire subtila a raspopitului.A fost delicios si neasteptat.

    Cu auditul, treaba e cu doua taisuri, daca cei care fac auditul sunt alesi de clica penala a banditilor politico-economici din PSD, e cla ca va fi o mascareala si un masacru al actului Justitiei .
  • +18 (22 voturi)    
    mai alupigus (Luni, 3 aprilie 2017, 23:23)

    ouyang [utilizator]

    daca s-au furat bani e furt. simplu. daca au "disparut" niste bani publici pe lucruri inutile, angajari fictive la fel. nu conteaza "personalitatea" infractorului dragnea, nici "persoana" lui. FAPTA e FAPTA bai maimuta comunista. Aia se judeca si confroma aleia esti condamnat, securistu' lu mata.
    • +11 (13 voturi)    
      Nu este asa. (Marţi, 4 aprilie 2017, 0:28)

      Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

      De ce te repezi si nu gandesti in pic?
      Iti vei aminti ca stii chiar si mata: intotdeauna judecatorul ia in considerare si circumstantele, nu doar fapta in sine. De exemplu tine seama daca fapta omor a fost comisa cu premeditare, sau in legitima aparare, sau accidental, sau a fost crima pasionala etc etc. In plus, aici n-ai dreptate sa-l injuri pe Toader, fiindca ce zice el la faza asta combate de fapt intentia de a se pune prin lege o limita sub care sa nu fie vorba de furt. Era o rusine! (Poate stii de Farage acela din Anglia, care nu-I sufera pe romani. Cand a auzit ca in tara noastra vor sa puna o limita sub care ai voie sa furi a zis: vedeti, v-am spus eu ca astia nu trebuiau primit in UE.)
      • +5 (5 voturi)    
        cu premeditare (Marţi, 4 aprilie 2017, 12:00)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Bucur

        Mai premeditare decat la OUG 13, alaturi de OUG 6 si 9, nu stiu ce ar mai putea fi.
        Iar faptele pentru care DNA a trimis dosarul la Procuratura nu sunt chiar apa de ploaie:
        favorizarea făptuitorului; prezentarea cu rea-credință de date inexacte Parlamentului sau președintelui României cu privire la activitatea Guvernului sau a unui minister, pentru a ascunde săvârșirea unor fapte de natură să aducă atingere intereselor statului; sustragerea sau distrugerea de înscrisuri; sustragerea sau distrugerea de probe ori înscrisuri; fals intelectual.

        Si totusi... DNA si Procuratura sunt supuse anchetei, evaluarii si auditului! Basca executiilor publice in mass media mafiota.
  • +11 (15 voturi)    
    Nominalizari (Marţi, 4 aprilie 2017, 0:01)

    rutger [utilizator]

    pentru o comisie in acord cu programul de guvernare din capu' tiliormanului : un Vishinski, un colonel KGB, rodica staniloiu, madam costiniu, chiuariu, cazanciuc si ilie ionescu, ultimu' pe lista cu voia d-voastra !!
    Asha vom simti pe pielea noastra cum a fost dupa WW2 in Ro, cu T-34 shenilate pe grumazul tarii !!
  • +16 (20 voturi)    
    Ce inseamna de fapt "audit extern"? (Marţi, 4 aprilie 2017, 1:15)

    Andradda [utilizator]

    Practic, se pune la cale un audit facut de o comisie parlamentara , din afara ministerului de justitie, comisie care, mai mult ca sigur, va fi formata din Nicolicea, Serban si Codrin Stefanescu, sub directa indrumare a condamnatului Dragnea si a inculpatului urmarit penal, Tariceanu.
    Asta inseamna de fapt "audit extern" in conceptia lui Toader. Pana la urma, totul e calculat in detaliu.
    Sa vedem cum vor reusi sa explice activitatea acestui "audit extern", adica politicienii corupti din parlament se apuca sa-i judece pe procurori si judecatori!
    Va fi circ!
    • +8 (8 voturi)    
      ca (Marţi, 4 aprilie 2017, 8:22)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      doar nu o sa fie un audit extern de la Bruxelles, de la comisia aia de monitorizare a justitiei?
    • +4 (4 voturi)    
      Stalinismu' fascist din gulagu' gestapoului (Marţi, 4 aprilie 2017, 10:26)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Propun sa-i avem pe lista aceasta si pe Cataniciu si Sebi Guitza.
  • +10 (10 voturi)    
    evaluare (Marţi, 4 aprilie 2017, 6:00)

    ZinaRebeleanu1 [anonim]

    Daca prin ,,Comisie de audit extern " se intelege ce a consemnat mai sus Andradda atunci rezultatul acelui audit este previzibil. Daca comisia va fi formata din specialisti in domeniu atunci vom vedea plusurile si minusurile acestor institutii. Am o intrebare pentru domnul Tudorel care lasa impresia ca-i toba de carte: Pe cei care dau legi cu dedicatie cine ii ancheteaza? Alta intrebare : Cine poate face audit la CC care a devenit CPSD (Curtea PSD ). Alta intrebare : Cand vom face audit la Avocatul Poporului care a devenit Avocatul PSD. Cine poate sa-l verifice pe acel Iordache a carui nume de Ciordache este mult mai potrivit si a carui capodopera este Ordonanta 13.
  • +5 (5 voturi)    
    ! (Marţi, 4 aprilie 2017, 8:35)

    jaoju [utilizator]

    daca n-a mers cu lazar si kovesi... poate rezolvam altfel !
  • +9 (11 voturi)    
    Pe noi rezultatul ne intereseaza (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:23)

    CipCC [utilizator]

    O invartiti o mermeliti si daca rezultatul va fi demiterea celor 2 Kovesi si Lazar, prietene iesim in starada, multi. De data asta nu ne oprim pana nu plecati toti.
  • +5 (5 voturi)    
    Poate ca nu e rau sa existe un audit profesionist (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:29)

    Metec [utilizator]

    E interesant ca Ministrul propune un audit pentru intreg Ministerul Public, nu doar pentru DNA. Si mi se pare benefic, pentru ca majoritatea parchetelor se remarca printr-o pasivitate desavarsita! Chiar cred ca trebuie scuturata aceasta parte a magistraturii, pentru ca ea se impauneaza doar cu rezultatele premiantilor (DNA), iar restul dormiteaza la caldurica. O spun din proprie experienta: daca vrei sa inmormantezi o plangere penala, depune-o direct la Parchet!
  • +6 (8 voturi)    
    Audit (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:33)

    Paesano [utilizator]

    Si cam cine ar putea fi auditorul asta "extern" ? Vreo firma de-a lui Dragnea?
  • +6 (8 voturi)    
    ????? (Marţi, 4 aprilie 2017, 9:47)

    iodixit [utilizator]

    si auditorii vor fi de la psd?
    sau din oagadugu?
  • +4 (6 voturi)    
    Audit extern sa fie! (Marţi, 4 aprilie 2017, 10:20)

    BEDE [utilizator]

    Depinde cine il face...
    Nu cumva l-o face o firma de avocatura a unor membri ai P$D? Sau cine sa-l faca? Or voi cumva sa invite GRU sa-i auditeze sau FBI?
    Mare problema.
    • +4 (4 voturi)    
      firma de avocatura? (Marţi, 4 aprilie 2017, 11:46)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Pai au de unde alege. Ponta si Sova parca aveau si ei o casuta din asta...
  • +3 (7 voturi)    
    Le a venit apa la moara pesedistilor (Marţi, 4 aprilie 2017, 11:08)

    jackalphonse [utilizator]

    Niste talhari care fac verificari organelor de ancheta.
    Din pacate, indiferent de succesul organismelor verificate, ele mai trebuie verificate din cand in cand pentru ca nimeni nu este zeu, nici macar DNA. Numai ca nu PSD-ul trebuie sa faca verificarile.
    Audit extern, au gasit si formularea potrivita...
    Se joaca cu focul, dar inceput sa stie sa apuce de partile care nu frig prea tare.
  • +3 (3 voturi)    
    Or sa incerce de 100 de ori (Marţi, 4 aprilie 2017, 12:39)

    lp [utilizator]

    pana cand vigilenta strazii va scadea. Nu isi dau seama ca asta nu se va intampla, faptul ca oamenii nu stau acum in strada nu inseamna ca nu-i mai tin sub observatie, ci ca isi trag sufletul pentru asaltul care va veni, si va veni cu siguranta. E clar ca e care pe care, dar de data asta, va vedem


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică