VIDEO Gest fara precedent din partea marilor corporatii americane: i-au dat premierului Grindeanu o "foaie de parcurs" pentru colaborarea economica in care sunt incluse prevederi privind statul de drept si lupta anti-coruptie

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 29 martie 2017, 12:16 Actualitate | Esenţial

Grindeanu primeste foaia de parcurs de la companiile americane
Foto: AGERPRES
 documente
O delegatie a marilor companii americane care au investitii in Romania i-a inmanat premierului Sorin Grindeanu "o foaie de parcurs" (roadmap in original - n.red.) privind cooperarea economica bilaterala inc are sunt incluse prevederi referitoare la statul de drept, transparenta si eficienta, pe care oamenii de afaceri din SUA le considera prioritare pentru dezvoltarea afacerilor intre cele doua parti, transmite Agerpres. Este fara precedent ca mari corporatii dintr-o tara aliata sa dea guvernului Romaniei un astfel de document, dar el vine pe fondul derapajelor majore ale coalitiei PSD-ALDE din primele trei luni de guvernare.


Stewart a spus ca luni a prezentat o copie a acestei foi de parcurs si Administratiei Trump, fara sa precizeze insa la ce nivel.

Corporatiile americane i-au inmanat premierului Sorin Grindeanu foaia de parcurs cu ocazia intalnirii dintre premier si o delegație a 12 companii, delegatie condusă de Eric Stewart, președintele Consiliului de Afaceri Americano-Român (AMRO).

"Statul de drept, transparența, eficiența, acestea sunt incluse într-o foaie de parcurs pe care am prezentat-o celor două guverne (SUA și România n.r.). Mi se pare o parte extrem de normală în a face afaceri, pentru ca prioritățile să fie focusate clar ambelor guverne. În trecut, Guvernul SUA a lucrat foarte aproape cu Guvernul român pe toate aceste chestiuni. Am văzut foarte mult progres și companiile noastre se simt încrezătoare că atunci când fac afaceri în România totul va fi corect, legal și transparent. Un exemplu vizavi de această încredere este această misiune de afaceri care a fost prezentă aici, cea mai mare misiune de afaceri adusă vreodată în România. Companiile sunt foarte entuziasmate de ce se întâmplă", a spus Stewart, la finalul întâlnirii, citat de Agerpres.

El a precizat că foaia de parcurs a fost pregătită de experți din Washington care sunt familiarizați cu domeniul de afaceri și cu România.

Iata fragmentul referitor la statul de drept din documentul inmanat de partea americana:

Over the past two years, the Romanian Government has successfully pursued multiple “Action Plans” for the improvement of the business climate. Further commitment to strengthening the rule of law and an independent judiciary would also create more confidence among investors. We encourage the new Government to embrace new Action Plans, as they create an accountable framework for the introduction of (1) increased transparency and predictability in the private marketplace; and (2) increased administrative capacity of government bodies at both the central and local level. Both are key to creating an environment for private enterprise to thrive and create value.
The U.S. Government should likewise continue to play a key role providing guidance and assistance to the Romanian Government on the implementation of already existing programs, such as Regulatory Impact Assessments; legislative consultation and transparency; corruption-free and efficient public contracting and procurement; and open data systems in support of these Action Plans.



"Privesc această întâlnire ca un început. Vorba lunga la noi înseamnă sărăcia oamenilor şi niciuna din părţi nu îşi doreşte acest lucru. Lucrurile concrete pe care le vor stabili în întâlnirile de azi şi mâine (de către AMRO cu miniştrii n.r.) trebuie să devină realitate. Am prezentat datele pe care le avem din punct de vedere economic. Am discutat priorităţile inclusiv de buget. Sunt încrezător că parteneriatul strategic dintre SUA şi România va cunoaşte o dezvoltare semnificativă în perioada următoare şi din punct de vedere economic", a spus Grindeanu la finalul întâlnirii avute cu Eric Stewart.
"Domnul Stewart mi-a spus şi ambasadorul, excelenţa sa, că e cea mai puternica delegaţie economică care a fost prezentă în aceşti ani în România, ceea ce ne face optimişti pentru viitor. Nu a fost o întâlnire de curtoazie. S-au discutat lucruri concrete, proiecte concrete pe care putem să le dezvoltăm şi pe care le vom dezvolta în anii următori. Pe parcursul zilei de azi şi de mâine vor avea întâlniri miniştri cu reprezentanţii companiilor prezente astăzi la întâlnire, fie că vorbim de sănătate, apărare, transporturi, energie, finanţe şi aşa mai departe, ceea ce duce la ce ne dorim, şi anume paşi concreţi pentru întărirea parteneriatului strategic pe care România îl are cu SUA", a mai spus Grindeanu, potrivit Agerpres.

Potrivit unui comunicat al Guvernului, documentul inmanat de AMRO se numeste "Calea spre prosperitate" ("Roadmap to Prosperity") si conține cinci recomandări pentru întărirea relațiilor economice dintre România şi SUA: continuarea îmbunătățirii mediului de afaceri din România, un dialog la nivel înalt între cele două guverne pe teme economice, aprofundarea cooperării pentru dezvoltarea capacității strategice de securitate, inclusiv în domeniul energiei, sprijinirea sistemului de educaţie şi sănătate pentru consolidarea competitivităţii economice, precum şi sprijin pentru companiile românești care îşi doresc să investească în SUA. Documentul a fost transmis şi președintelui SUA, Donald Trump, şi administraţiei americane.

La reuniune au participat 12 dintre cele mai puternice companii americane care derulează investiţii în România sau care sunt interesate să investească în ţara noastră: Amgen, Archer Daniels Midland, Bell Helicopter, The Boeing Company, ExxonMobil, General Dynamics, Medtronic, Mega Company, MetLife, Oshkosh Defense, Pfizer, Smithfield, Timken.

Imagini video de la conferinta de presa comuna Sorin Grindeanu - Eric Stewart:

























83343 vizualizari

  • +103 (117 voturi)    
    :))))) (Miercuri, 29 martie 2017, 12:23)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    " foaie de parcurs " ....

    :))))))))))

    ca la orice sofer cretin .....

    :)))))))))))))))))))))))
    • +57 (61 voturi)    
      mesaj pt kokutzele roshii (Miercuri, 29 martie 2017, 13:25)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      fara de habar despre rostul banilor si cum se castiga cand nu esti ploshnytza pe spinarea statului !

      Nimeni cu intentii bune nu vrea sa investeasca intr-un stift de tzara ca sa piarda banii ! S-a dus vestea cat de tzafnoase sunt politicile bolshevice de cel mai prost narav economic !
      • -23 (43 voturi)    
        probabil americanii au cerut tratament egal (Miercuri, 29 martie 2017, 15:39)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

        egal cu tratamentul de care au beneficiat Microsoft si Bechtel
        • +20 (28 voturi)    
          de Investitorul El Insusi vorbesti ? (Miercuri, 29 martie 2017, 16:34)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          si de Abrambruica si klika P$D care a sifonat sute de milioane USD ? de investitorii acestia spui ?
          • -10 (16 voturi)    
            ghiveci (Miercuri, 29 martie 2017, 20:12)

            wintershadow [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Si ce relevanta au in contextul articolului asta Ambramburica si hotia PSD? De parca hotia unora scuza hotia altora....Nu mai amestecati lucrurile ca sa iasa numai cum va convine.
        • +10 (18 voturi)    
          Mai incearca (Miercuri, 29 martie 2017, 20:37)

          DrStrange [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          Bechtel s-a blocat in terenurile cumparate de baietii destepti chiar pe unde trebuia sa treaca soseaua. Iar Microsoft nu a avut probleme ci distribuitorii romani ai Microsoft. Aia au vandut guvernului, nu americanii. Dar asta nu gasesti la Antene ci trebuie sa citesti presa adevarata sau rechizitoriile procurorilor din presa.
        • +10 (20 voturi)    
          esti pe dinafata tataie... (Miercuri, 29 martie 2017, 20:43)

          Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          ia uita-te mai bine la dosarele Microsoft si Bechtel si vezi care sunt marii sforari? Ai fi uimit sa observi ca smenarii sunt conationalii tai din politica de varf. Cei 50 km facuti de Bechtel nu au avut parte de nicio mentenanta de cand au fost dati in folosinta, deci lucru de calitate, insa autostrada nu s-a finalizat pt ca nu s-au inteles romanii de la spagi. Pai Bechtel a avut afaceri si-n alte tari, nu doar in Romania, insa noi am fost singurii ce am esuat datorita coruptiei vesnice.
          • -3 (9 voturi)    
            Ei, na (Joi, 30 martie 2017, 10:24)

            MariaMiron1 [anonim] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

            Smenari suntem si noi, dar nu i-am ajuns pe cei de la Bechtel din urma, te asigur. Familia Bechtel trebuie sa asigure cash flow-ul pentru prietenii republicani, sa spele bani destul de murdari si sa aiba grija sa ajunga unde trebuie :). Nenumarate, repet, nenumarate probleme a avut Bechtel pe oriunde a trecut, astia nu fac doar drumuri, cred ca nu ai idee ce inseamna Bechtel , iti dau un link catre un articol din 2003, cand contractele cu Irakul erau un subiect fierbinte http://www.corpwatch.org/article.php?id=6975 . Sa fim seriosi, oriunde in lume politicul este legat de afaceri, numai ca noi nu vrem, nu inteleg de ce, sa reglementam clar acest lucru, pentru a controla mai usor fenomenul coruptiei la nivel macro.
        • +6 (8 voturi)    
          americanii stiu (Joi, 30 martie 2017, 2:06)

          CristianG [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          ce-i ala business, nu ca noi. Noi ne dam singuri la gioale. Iti dau si minus si plus.
        • 0 (0 voturi)    
          probabil (Vineri, 31 martie 2017, 8:18)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          ai pretentia ca esti inteligent.
    • -41 (59 voturi)    
      cum da guvernatorul colonistului (Miercuri, 29 martie 2017, 13:26)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      asta e
      • +36 (46 voturi)    
        stiu ca doare (Miercuri, 29 martie 2017, 14:46)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

        insa deminitatea se castiga numai prin munca si realizari reunoscute la nivel mondial.
        Nu ti-o da nimeni degeaba, nici nu ar avea cum.. Singuri care au incercat sa dea si sa ia demnitatea dupa cum au vrut ei au fost sovieticii..
        • -7 (25 voturi)    
          Ai perfecta dreptate (Miercuri, 29 martie 2017, 16:37)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui cladob

          Sunt de aceeasi parere, cum ca chiar si marile corporatii americane trebuie sa-si castige demnitatea prin munca, nu prin presiuni si forta, ceea ce se pare ca nu sunt in stare. Altfel pe noi ne doare exact in coor, suntem obisnuiti de doua mii de ani cu pohtele si capriciile stapanilor vremelnici. Si totusi am #rezistat. Totusi, e cazul sa se hotarasca cine conduce Romania: Administratia SUA sau Marile corporatii americane?! Ca si atunci cand, aflat la volan, iti duci in spate soacra si nevasta: sa se hotarasca care din ele conduce.
          • +6 (18 voturi)    
            Din nefericire Romania o conduce (Miercuri, 29 martie 2017, 21:37)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            gasca lui Ali Dragnea si cei 40 de hoti parlamentari. Daca ar conduce-o marile corporatii probabil am avea si noi un nivel de viata mai inalt iar carutasii gen Toader sau Grindeanu nu ar mai face pe marii demnitari, ar fi niste lucratori constiinciosi, angajati cu ziua sa duca gunoiul pe camp.
          • +4 (10 voturi)    
            poate dar... (Joi, 30 martie 2017, 9:36)

            gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            cand o ai pe olguta-piz**tza la ministerul muncii, notiunea de "demnitate prin munca" devine perimata. Crezi ca astia sunt tampiti? care este limita de suportabilitate a unui investitor sau antreprenor??
            Eu sunt salariat dar daca aveam firma mea, eram de mult in greva fiscala sau ma caram cu totul din tara asta.
            Pune si tu odata banii tai proprii in vreo afacere si vei realiza brusc sensul cuvintelor "credibilitate" si "transparenta". Sa vezi cum incepe sa te usture ca ardeii iuti in palinca.
            Intrebi cine conduce Romania? buna intrebare! o gasca de servitori ai intereselor rusesti (economice si strategice) dar prea prosti si meschini pentru a reprezenta o forta interna care poate lua pozitie in orice situatie.
    • +43 (51 voturi)    
      Pentru ca: (Miercuri, 29 martie 2017, 13:32)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Iohannis, către PSD:

      "Cu o ciudată strategie tip kamikaze a intrat în coliziune frontală cu o parte însemnată a societății românești."

      Clar?
      • -1 (1 vot)    
        Da, (Vineri, 31 martie 2017, 10:22)

        ionisus [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        De casele lui iohannis, nu ne spui nimic? Care-i diferenta intre el si dragnea? Ei da, iohannis e(cred) mai inalt si nu i-a crescut, inca, mustata!
    • +12 (12 voturi)    
      si investitorii romani cer la fel (Miercuri, 29 martie 2017, 18:24)

      PanaitCristian [anonim] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Si eu am cerut acelasi lucru cand am investit in USA si Canada, nu inteleg de ce va mirati, avantajul investitiei in Canada este ca la 1.000.000 CAD investiti de mine mai primesc de la statul canadian inca 1.000.000 CAD nerambursabili, in USA nu este insa aceasta prevedere. Din cauza asta ne numim investitori straini ca sa beneficiem de facilitati.
    • +10 (14 voturi)    
      O palma morala .... (Miercuri, 29 martie 2017, 21:34)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      Cred ca i-au spus in particular comunistului ca poate lua si un picior in fund daca nu se conformeaza. Dragnea devine din ce in ce mai incoltit. Nu cred ca mai scapa de brutarie...... Cu americanii se pare ca nu te joci. I-a mai luat in ras si Nastase, si Voiculescu si Ponta cu - noi nu plecam in fata puterilor straine - si in final doi au fost la brutarie iar Ponta isi face incalzirea. Noroc cu unchiul Sam caci altfel deveneam o gubernie ruseasca, cu o gasca de derbedei la conducere, cum este gasca lui Putin in Rusia.
    • +3 (5 voturi)    
      Se (Joi, 30 martie 2017, 10:06)

      naica [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      poate fara acceptul "maestrului" dragnea?Documentul trebuie avizat de marele conducator.Atentie d-le grindeanu,s-ar putea sa-l superi pe SEF.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu, nu este cretin șoferul, .. (Joi, 30 martie 2017, 11:31)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      ... doar face pe prostul, este de fapt hoț cât cuprinde.....
  • -79 (115 voturi)    
    2 bad (Miercuri, 29 martie 2017, 12:29)

    Mazeta [utilizator]

    Păcat că avem deja o foaie de parcurs de la Dragnea, una de la PPE și una de la SRI. Dar nu-i nimic, lăsați-o și pe asta.
    • +30 (42 voturi)    
      prostie curata (Miercuri, 29 martie 2017, 13:23)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      daca n-as sti ca esti doar o mazeta ruseasca subversiba as putea sa iti spun ca esti foarte prost, dar asa nu pot decat sa te felicit pentru faptul ca nu se prinde nimeni ca esti sub acoperire
    • +30 (40 voturi)    
      ! (Miercuri, 29 martie 2017, 13:24)

      tudorr [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Decat sa fie de la putin ca a ta, mai bine asa!
    • +23 (35 voturi)    
      pai vezi? (Miercuri, 29 martie 2017, 14:40)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Numai de la mamarussia nu e nici o foaie de parcurs, pentru ca ea e singura multumita de actiunile guvernului.
    • +20 (28 voturi)    
      cu diferenta ca foia de la Dragnea (Miercuri, 29 martie 2017, 14:43)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      adica "programul de guvernare", pentru noi exista doar cu numele, doar dracnea cunoscandu-l
    • +16 (22 voturi)    
      Las ca-l reabilitati pe Sova si le rataceste ala (Miercuri, 29 martie 2017, 15:00)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      pe toate cele primite de la neprieteni si ramane doar "foaia" lui Dragnea : subtire, de culoare bleu-ciel si cu un discret parfum de mere golden.

      PS. Tocmai buna...
    • +5 (7 voturi)    
      ai dreptate Mazeto (Joi, 30 martie 2017, 9:47)

      Sasul70 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      dar fiecare are alta destinatie. Si poporul a inteles asta si isi alege foaia de parcurs care ii convine. Si mi se pare ca nu este cea a lui Dragnea.
  • +59 (75 voturi)    
    Sunt singura noastra speranta (Miercuri, 29 martie 2017, 12:33)

    Buonarroti [utilizator]

    Politicienilor nu le pasa decat de bani si de putere, nu de niste oameni simpli care stau in frig "ca prostii" de 2 luni in fata Guvernului. Daca Guvernul nu reactioneaza si nu pune in practica foaia de parcurs, politicienii actuali s-au lins pe bot, pierd toti banii si toate sansele ca pe viitor sa le mearga mai bine.
    • +35 (39 voturi)    
      desi nu-mi place, da ei sint singura speranta (Miercuri, 29 martie 2017, 13:01)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

      si ceva prin EU in rest ...jale. Ca Roman nu-mi place sa vad cum astfel de nenorociti de la conducerea tarii au ajuns in halul asta.

      grajdanii astia in numele hotilor din politica au devenit tradatori de tara .... eu, i-as trimite la puscarie pe viata, o afirm cu responsabilitate.
      • +10 (14 voturi)    
        eu nu i-as trimite la inchisoare (Miercuri, 29 martie 2017, 16:20)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        e risipa curata; mai degraba pe undeva prin Siberia aia mare si atat de iubita, sa fie mai aproape de mentorii lor, mafiotii rusi.
    • +27 (31 voturi)    
      Eroare de rationament! (Miercuri, 29 martie 2017, 13:26)

      Nanavd [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

      Va inselati! Onor guvernul si politicienii nu pierd nimic: nici bani, nici privilegii, nici spagi. Pierdem in continuare tot noi sansele sa ne mearga mai bine. Sa fim bine intelesi: prin ceea ce ar trebui sa realizeze, sa execute EI ar trebui sa fie in serviciul nostru, nu noi in serviciul LOR, iar daca nu le pasa, atunci de ce nu contribuim toti sa le facem vant, la toti? Viitorul nostru, repet, este in pericol, nu al lor.
    • -17 (27 voturi)    
      Bine zici: ”ca prostii”, (Miercuri, 29 martie 2017, 13:34)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

      iar politicienii actuali, nu au rolul sa ”reactioneze” in vreun fel ”spre binele lor”, ci spre binele tau! Da ma rog, atata intelegeti voi, usr-isti, tfl-ist, progresisti si marxisti..., binele vostru e mai presus decat binele unei natiuni...
      • +16 (24 voturi)    
        Tu ai mereu in gand o natiune de "asistati"! (Miercuri, 29 martie 2017, 15:08)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        Vezi viitorul acestei natiuni doar pe termen scurt de 4 ani. Adica pe durata unui ciclu electoral !

        PS. Esti pesedist cu alte cuvinte.
  • +55 (61 voturi)    
    INCORECT (Miercuri, 29 martie 2017, 12:34)

    oltean50 [utilizator]

    Nu este corect ca americanii nu vad progresele noastre in primele 3 luni de guvernare PSD- ALDE .
    Pai nu s-au promis atatea majorari de salarii si de asemenea nivel cate s-au promis in ultimele 3 luni in toti anii de dupa 1989 la un loc .

    Constat ca si americanii ne invidiaza ca avem cresetere de 100 % la salarii .

    Un sfat pentru cei care deja vad salariile dublate in buzunarele lor si isi comanda deja costume cu buzunare duble : nu va faceti rate la banca pe baza acestor promisiuni , Costumele se mai duc la modificat dar bancile de rate nu iarta .
  • -45 (59 voturi)    
    concluzie: (Miercuri, 29 martie 2017, 12:37)

    Toni_Romania [utilizator]

    Deci pe am-ericani nu i deranjeaza ca Ro e condusa de mafiotii Psd.
    • +36 (40 voturi)    
      Nici pe mine nu ma deranjaza ca e PSD (Miercuri, 29 martie 2017, 13:06)

      Matzeta [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Ce ma deranjaza e ca e condusa de hoti.
    • +29 (39 voturi)    
      concluzie mai clara (Miercuri, 29 martie 2017, 13:27)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      PSD nu este un partid national ci un partid care lupta impotriva natiunii romane si a dezvoltarii ei, prin mijloace de manipulare folosite si aplicabile doar in fostele state din URSS, dar cu tot mai putin succes in statele care au consolidat democratia si statul de drept. Estonia e departe de Romania. Parca noi am fi fost parte din URSS nu ei.
      • +8 (16 voturi)    
        nu doar PSD e antinational (Miercuri, 29 martie 2017, 16:30)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui levierul

        adauga si CSM, CCR, Guvernul, Parlamentul aproape in intregime, Armata profitoare si puturoasa, Securitatea afacerista miliardara pe spinarea tarii, toti primarii si consilierii, Consiliile Judetene, prefectii - indiferent de "familia" politica din care fac parte.
        In afara de 4 oameni (Iohannis, Ciolos, Kovesi, Lazar) + cativa rataciti de la USR, cine a mai dat vreun semn ca nu s-ar fi aliniat noului astru, Dragnea, si MAFIEI? Nimeni.
    • -18 (36 voturi)    
      pe timpul cui au facut microsoft si bechtel? (Miercuri, 29 martie 2017, 13:29)

      base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      americanii au dat cele mai mari tunuri (microsoft si bechtel) pe vremea basistilor care faceau statul de drept (buna gluma, prinde la natangi)
      normal ca nu le convine cu psd
      • +11 (19 voturi)    
        nu, pe vremea lui Nastase (Miercuri, 29 martie 2017, 16:32)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

        Iar minti. Nu este totusi obositor?
    • +5 (5 voturi)    
      Tre să îți vorbesc pe imba ta (Joi, 30 martie 2017, 11:43)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      блуждающих медведь!
  • +45 (53 voturi)    
    ahahahaha (Miercuri, 29 martie 2017, 12:38)

    liviu_ [utilizator]

    partea trista e totusi ca psd poate baga tara in faliment!
    e clar ca a enervat MUUULTI opameni sin europa si sua...
  • +55 (61 voturi)    
    Lol (Miercuri, 29 martie 2017, 12:46)

    HP [utilizator]

    Il asteptam pe Tariceanu sa guitze peste tot ca de ce isi permit agenturili si fortele externe sa dea indicatii Romaniei.
    • +39 (45 voturi)    
      Mda (Miercuri, 29 martie 2017, 12:53)

      Vade Retro [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Clar ca asta le va fi reactia.

      Partea nasoala e ca sunt multi prosti care sa ii creada.
      • -23 (31 voturi)    
        zau? (Miercuri, 29 martie 2017, 13:02)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

        Bechtel iti spune ceva? Sau si ei erau tot aparatori ai democratiei?
      • -13 (17 voturi)    
        ... (Miercuri, 29 martie 2017, 13:10)

        vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

        Cred ca cel mai mare pro. .st esti chiar tu. Altfel nu imi explic afirmatia ta despre oameni la modul general. Daca nu cumva te depasesc parintii care te-au facut.
        • +3 (5 voturi)    
          ei, sandele Copilaria ta pe shtanga (Miercuri, 29 martie 2017, 17:04)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

          tramvaiului intre doua intalniri cu Croncanii de pe Strada Brailitza..deh. stiu..ai avut copilarie NEFE !
      • +14 (22 voturi)    
        Avem o dovada printre noi (Miercuri, 29 martie 2017, 13:17)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

        Se numeste Mazeta si Toni de Romania. Nu stiu daca nu sunt chiar frati. Siamezi?
      • -20 (28 voturi)    
        microsft si bechtel? nimic-nimic? (Miercuri, 29 martie 2017, 13:27)

        base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui Vade Retro

        tot romanii sunt de vina?
        • +16 (28 voturi)    
          /// (Miercuri, 29 martie 2017, 13:33)

          hmara [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

          Nu toti romanii !!
          Doar unul : NASTASE
          • -10 (20 voturi)    
            incurci anii (Miercuri, 29 martie 2017, 14:00)

            base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui hmara

            vezi cand s-au semnat actele aditionale la bechtel si contractele microsoft
            • +13 (21 voturi)    
              unde e contractul bechtel ? (Miercuri, 29 martie 2017, 14:50)

              cladob [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

              sa-l vedem si noi
              • -7 (9 voturi)    
                intraba-i pe aia care au facut platile (Miercuri, 29 martie 2017, 15:41)

                cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui cladob

                ok, nu-l gaseste sova - l-a furat sova. dar cine a platit catre Bechtel, in ce baza a platit?
  • +19 (23 voturi)    
    bine (Miercuri, 29 martie 2017, 13:12)

    rochiri [utilizator]

    ...ca au venti americani! Sa speram ca si raman!
  • -11 (21 voturi)    
    Sa vezi si sa nu crezi (Miercuri, 29 martie 2017, 13:17)

    tontu [utilizator]

    Eu credeam, ca tontu, ca investitorii americani or venit in Romania ca aici e profitul mai gras si cand colo ei or venit sa ne arate calea spre prosperitate ?!
  • +21 (25 voturi)    
    nene Grindene, e groasa tare... (Miercuri, 29 martie 2017, 13:22)

    IancuJianu [utilizator]

    ...asa ca ai grija cum i-o potrivesti lu' Dragnea...
  • +29 (33 voturi)    
    Ce palma cu piciorul a luat PSD-ul (Miercuri, 29 martie 2017, 13:22)

    quietguy58 [utilizator]

    Wow! Ce palma cu piciorul a luat PSD-ul.

    Acum, va rog, trupele de comando ale PSD-ului, adica Floricica dansatoarea & pensionarii PSD sa picheteze in fata sediilor corporațiilor americane.
  • +29 (33 voturi)    
    TICALOSHEANU (Miercuri, 29 martie 2017, 13:27)

    DiDiRo [utilizator]

    va face de data asta apoplexie si vom scapa de el. Ce ne facem insa cu porkul de draknea ca asta la cat e de nesimtit doar daca-i dai foc sa simta ceva. Are cineva vreo propunere? Facem cheta pentru premiere.
    • +20 (24 voturi)    
      Tradiceanu si Dragneev (Miercuri, 29 martie 2017, 14:42)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      Vor sta la sfat si vor da o Declaratie a Parlamentului
      prin care vor spune:"Da suntem hoti,spagari,tradatori,
      mazete,dar suntem independenti.Noi nu permitem amestecul strainilor in smenurile noastre.Noi ii suntem
      fideli lui Putin".
      Foaia de parcurs va fi data de Dragneev la porcii din
      Teleorman.
  • +14 (18 voturi)    
    ce grimaseeee, cat siiiiii (Miercuri, 29 martie 2017, 14:40)

    14q [utilizator]

    ce scremeri contorsioniste si ce constipatie la dansul, dle.....))))
  • -10 (22 voturi)    
    Gest jignitor, mai bine spus (Miercuri, 29 martie 2017, 14:42)

    jackalphonse [utilizator]

    Tara bananiera condusa de banane stricate.
  • +15 (23 voturi)    
    Da (Miercuri, 29 martie 2017, 14:51)

    Geirge [utilizator]

    Se pare Grindeanu s-a lovit cu capul de grindă.
  • +19 (23 voturi)    
    invatatura (Miercuri, 29 martie 2017, 15:29)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Li se arata pesedeilor unde e locul lor !
  • +11 (13 voturi)    
    Poate ... (Miercuri, 29 martie 2017, 17:09)

    Celbland [utilizator]

    Poate vor să facă afaceri fără să fie obligați să dea șpagă, să participe la licitații netrucate, să dispară corupția, să avem un sistem juridic corect, nepărtinitor, sau ceva transparență, ...

    Firmele alea au cifre de afaceri mai mari decât PIB-ul României, așa că nu sunt de ignorat.
  • +7 (7 voturi)    
    Ceea ce au cerut e corect. (Joi, 30 martie 2017, 2:16)

    CristianG [utilizator]

    Anticoruptia inseamna o strategie prin care sa doresti sa desfiintezi coruptia dintr-o societate.
    Cum faci asta? Lasi legi interpretabile si astepti sa prinzi coruptii? Evident ca nu. E ca pescuitul cu undita. Daca vrei sa nu mai fie coruptie, mergi la radacina:
    Schimbi sistemul. Faci astfel incat PSD-ii ( sau PNL-ii sau PLM-ii) sa nu mai aiba banul in pix. Sa nu mai existe motiv petru a-i corupe. Asta nu vad eu in Tara noastra. Oare nu se vrea? De ce nu se incurajeaza acest proces? Cineva vrea sa continue vechile cutume, doar pentru propriul profit?
  • +2 (4 voturi)    
    dragut din partea lor (Joi, 30 martie 2017, 9:45)

    revo [utilizator]

    pai s-au uitat la micul invatacel pescuitor in ape tulburi, cam tampitel, balbait si constipat de felul lui, si li s-a facut mila: nimeni nu-l baga in seama, nimeni nu-l considera prim ministru (dovada ca la Bruxelles a fost chemat tot Ciolos), e doar carpa de sters pantofii lui Dragnea si ce si-au zis - hai sa-l ajutam bagandu-l in seama, sa-i dam si lui o foaie mititica de parcurs, ca p-aia mare si lunga a luat-o Ponta, in 2012.
  • +1 (1 vot)    
    Asa si trebuie ! (Vineri, 31 martie 2017, 7:39)

    John M. [utilizator]

    De unde sa stie comunistii cum sa faca business?! Doar au avut in mana timp de 50 de ani toate mecanismele de putere si resurse ale unei tari si dobitocii tot au dat faliment !


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi