Grindeanu: Informatia ca Sebastian Ghita ar fi fost localizat in Serbia nu e corecta

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 15 martie 2017, 15:04 Actualitate | Esenţial

Premierul Sorin Grindeanu a declarat, miercuri, ca informatia potrivit careia Sebastian Ghita ar fi fost localizat in Serbia nu este corecta si i-a indemnat pe politisti sa isi faca treaba, potrivit Agerpres. Si procurorul general, Augustin Lazar, a afirmat ca "informatia e falsa".

Grindeanu a precizat ca a solicitat informatii despre acest caz inainte de sedinta de bilant a Ministerului de Interne, la care a participat.

"Am intrebat, chiar inainte de a intra in sedinta respectiva. Se pare ca informatia la cald nu este cea corecta. Nu vreau sa intru in amanunte, este treaba dansilor si chiar ii indemn sa-si faca treaba si sa prinda nu doar pe Sebastian Ghita, ci pe oricine este declarat fugar si trebuie sa vina sa raspunda in fata legii", a spus Grindeanu.

Premierul a aratat ca informatia conform careia Ghita ar fi fost localizat in Serbia a venit pe surse neoficiale.

"Nu a dat Guvernul aceasta informatie, nici Ministerul de Interne, cel care gestioneaza aceasta situatie. Inteleg ca a venit de pe niste surse neoficiale, care pana la sedinta respectiva nu s-au confirmat", a adaugat seful Guvernului.

"Informtia e falsa", a spus si procurorul general al Romaniei, Augustin Lazar, citat de Digi24.























3327 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    /// (Miercuri, 15 martie 2017, 15:11)

    hmara [utilizator]

    Dar de unde stii ????
    • +3 (3 voturi)    
      Are dreptate, informația nu mai e de actualitate (Miercuri, 15 martie 2017, 21:07)

      SorinelCatelFidel [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Adică SRI aripa PSD deja face demersurile să îl mute în altă țară.
      Curățați serviciile de gunoaie și paraziți și corupția va fi retezată de la rădăcină.
  • +7 (7 voturi)    
    aha, ... deci ghita nu poate fi deranjat.... (Miercuri, 15 martie 2017, 15:16)

    mnicku [utilizator]

    ..
  • +6 (6 voturi)    
    "Informtia e falsa", a spus si procurorul general (Miercuri, 15 martie 2017, 15:26)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    al Romaniei, Augustin Lazar, citat de Digi24.

    Ne-a confirmat asta si grajdeanu care stie de la draqnea care stie exact unde e oricand , pentru ca i-a microcipat pe toti la inmanarea carnetului ROSU P$D .
  • +7 (7 voturi)    
    Nu e corect, sigur (Miercuri, 15 martie 2017, 16:03)

    mr_mojo [utilizator]

    E în Papua-Noua Guinee. Să ne concentrăm să îl căutăm acolo.
    • +2 (2 voturi)    
      Acolo e Toanchina (Miercuri, 15 martie 2017, 21:07)

      SorinelCatelFidel [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Adică ăla de a furat cu Băsescu în Flota.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri