Juristi: Derapaje majore in motivarea Curtii Constitutionale/ CCR incadreaza fapte penale, inventeaza clauze de exonerare si interpreteaza legi depasindu-si atributiile si limitele sesizarii

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 10 martie 2017, 17:21 Actualitate | Esenţial

Judecatorii de la Curtea Constitutionala
Foto: AGERPRES
Curtea Constitutionala si-a depasit atributiile, stabilind in motivarea deciziei care constata un conflict institutional intre Guvern si Ministerul Public cum trebuia DNA sa incadreze corect faptele, au declarat o serie de juristi si experti in drept consultati de HotNews.ro. Curtea Constitutionala scrie intr-unul din paragrafe ca  "toate argumentele expuse mai sus, impuneau insa organului judiciar solutia de clasare", referindu-se la ancheta in cazul ordonantei 13. Altfel spus, CCR indica procurorilor solutia intr-un dosar, fapt cel putin discutabil. Si judecatoarea Livia Stanciu arata in opinia separata: CCR nu se poate substitui nici judecatorului de camera preliminara, nici instantei de judecata.  

Derapajul este cu atat mai hilar cu cat Curtea Constitutionala explica in motivarea deciziei de ce considera ca DNA si-a depasit atributiile anchetand celebra OUG 13, intrand astfel in conflict de natura constitutionala cu Guvernul. Potrivit unor experti in drept constitutional, motivarea deciziei pare data tocmai pentru a inchide ancheta in acest dosar, astfel incat investigatiile sa nu mai poata continua.

Un alt jurist explica pentru HotNews.ro: "CCR-ul a facut incadrarea faptelor la paragraful 117. De acum incolo in orice dosar penal, orice inculpat poate invoca ceva la CCR deoarece se pare ca institutia este dispusa sa faca si analiza pe fond penal substantial".

Redam mai jos paragraful 117 in care CCR indica DNA-ului cum trebuia sa procedeze in dosar, argumentand ca "se impunea solutia de clasare".
  • "Avand in vedere toate aspectele prezentate mai sus, Curtea constata ca starea de fapt descrisa in actul de sesizare a organului judiciar si incadrata juridic in dispozitiile art.269 din Codul penal, art.13 din Legea nr.78/2000 si in cele ale art.8 alin.(1) lit.b) din Legea  nr.115/1999  constituie cadrul procesual retinut si asumat de Ministerul Public - Directia  Nationala  Anticoruptie,  care  prin  Ordonanta din  1  februarie  2017  a  dispus inceperea urmarii penale in rem, cu privire la faptele reclamate. Toate argumentele expuse mai sus, impuneau insa organului judiciar solutia de clasare, in baza art.294 alin.(3) din Codul de procedura penala, fara a efectua acte de urmarire penala, ca urmare a incidentei art.16 alin.(1) din acelasi cod, intrucat toate faptele reclamate priveau in realitate aspecte legate de procedura de adoptare a unui act normativ, respectiv aspecte de oportunitate si  legalitate  care  nu  cad  sub  incidenta controlului  organelor  de  cercetare  penala, indiferent de incadrarea juridica stabilita de catre procuror. Intrucat, doar prin ea insasi, adoptarea actelor normative nu poate constitui elementul material al unor infractiuni, Curtea  constata  ca faptele  reclamate prin  denuntul  care  a  stat  la  baza  intocmirii Dosarului  nr.46/P/2017, inregistrat  pe  rolul  Sectiei  de  combatere  a  infractiunilor asimilate infractiunilor de coruptie din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie, nu pot intra sub incidenta legii penale, indiferent de incadrarea juridica data."
Alti juristi consultati de HotNews.ro remarca faptul ca CCR si-a depasit iarasi atributiile in paragraful 113, unde Curtea legifereaza pur si simplu in materie penala, inventand o clauza de exonerare. CCR explica in acest paragraf ca Guvernul nu poate fi acuzat de conflict de interese in procesul de elaborare al legilor si explica mai departe: "Situatia este identica si in ceea ce priveste infractiunea de favorizare a faptuitorului, chiar daca legiuitorul nu a prevazut expres clauza exoneratoare de raspundere penala in cuprinsul art.269 din Codul penal."

Potrivit expertilor in drept consultati de HotNews.ro, Curtea Constitutionala a interpretat, dincolo de limitele sesizarii ei, infractiunea din articolul 13 din legea 78/ 2000, ceea ce iarasi nu este treaba CCR.  Aceasta interpretare a unui articol din Codul Penal ar trebui sa o faca instantele, nu CCR. In paragraful 115 din motivare, Curtea retine urmatoarele:
  • "In ceea ce priveste infractiunea prevazuta de art.13  din  Legea  nr.78/2000, Curtea  retine  ca  aceasta  sanctioneaza  fapta  persoanei  care  indeplineste  o  functie  de conducere intr-un partid de a-si folosi influenta sau autoritatea sa in scopul obtinerii pentru sine sau pentru altul de foloase necuvenite. Pentru considerentele aratat e mai sus, tocmai datorita  caracterului  de  generalitate  al  unei  legi  sau  ordonante, <<folosul>>  din  textul  incriminator are in vedere alte ipoteze si nicidecum <<beneficiul>> obtinut de o persoana ca urmare a adoptarii unui act normativ, astfel ca acesta nu poate fi in niciun caz element constitutiv al laturii obiective a unei infractiuni si astfel nu poate determina raspunderea penala".
De altfel, in textul opiniei separate, judecatoarea Liviu Stanciu sanctioneaza faptul ca CCR isi depaseste atributiile:
  • "Curtea Constitutionala nu se poate substitui nici judecatorului de camera preliminara (in a carui competenta intra verificarea legalitatii administrarii probelor si a efectuarii actelor de catre organele de urmarire penala) si nici instantei de judecata (competenta sa hotarasca asupra invinuirii adusa inculpatului si sa constate, dincolo de orice indoiala rezonabila, ca fapta exista, constituie infractiune si a fost savarsita de inculpat). Solutionarea conflictelor juridice de natura constitutionala nu poate avea semnificatia  incalcarii  chiar  de  catre  instanta  de  contencios  constitutional  a competentei  altei  autoritati  publice,  de  aceea  examenul  sau  este  circumscris normelor si principiilor constitutionale, si nu trebuie sa  transgreseze cadrul constitutional, pentru a analiza fapte si actiuni concrete in raport  de  norme  cu caracter infraconstitutional, respectiv de a analiza incadrarea juridica a faptelor pentru care s-a formulat denunt in prezenta cauza."
In fine, unul dintre cele mai controversate pasaje din decizia Curtii este paragraful 125, unde se arata ca "Ministerul  Public  nu  are competenta de a desfasura activitati de cercetare penala cu privire la legalitatea si oportunitatea unui act normativ adoptat de legiuitor". De aici nu se intelege foarte clar daca procurorii mai pot deschide anchete in cazul in care constata ca se comit infractiuni inprocesul de elaborare si adoptare al unui act normativ, dimpotriva, formularea pare sa inchida aceasta posibilitate. Aceasta imunitate largita acordata in procesul de legiferare rezulta si din alte formulari, de pilda cele din paragraful 112: "În  virtutea  imunității  care  însoțește  actul  decizional  de legiferare, care, așa cum Curtea a reținut în prealabil, este aplicabilă mutatis mutandis și membrilor Guvernului, niciun parlamentar sau ministru nu poate fi tras la răspundere pentru opiniile politice sau acțiunile exercitate în vederea elaborării ori adoptării unui act normativ  cu  putere de lege." Din formularea vaga se intelege ca vorbim despre orice tip de actiuni, chiar daca ele reprezinta infractiuni. Opinia comuna a juristilor consultati de HotNews.ro este ca formularea CCR ofera "imunitate de legiferare" Guvernului, o imunitate mult mai larga, de facto, decat cea consacrata pana acum prin legi.


Citeste mai multe despre   






















33369 vizualizari

  • +76 (102 voturi)    
    Proiect (Vineri, 10 martie 2017, 17:27)

    Marius_23 [utilizator]

    Sa dam o lege prin care oamenii care nu vor sa fure sa paraseasca tara in 24 de ore . Cateva milioane de romani care au ales sa munceasca cinstit au parasit tara pentru a reusi in viata prin munca nu prin PCR .
    Asteptam reactia si actiunea DNA .
    • +45 (63 voturi)    
      mai bine (Vineri, 10 martie 2017, 18:10)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      o lege care sa-i extradeze pe toti hotii, mincinosii, coruptii si escrocii.
      sa le cumparam o bucata de desert in Sahara sa-si faca acolo tara lor.
      • +21 (27 voturi)    
        Era o ironie (Vineri, 10 martie 2017, 23:29)

        Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Niciodata hotii nu o sa-si indeparteze victimele . Ei ne vor aici dar problema lor este ca multi dintre noi ne-am dat seama cine ne fura de fapt si ca nici o institutie a statului nu ne poate opri sa-i punem la punct .
        Favorizarea infractorului s-ar potrivi de minune pentru CCR .
        • -2 (6 voturi)    
          Daniel Morar e naspa? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:18)

          base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

          cel care a facut dosarele nastase si voiculescu e naspa?
          • -2 (4 voturi)    
            A fost invins de sistem !! (Sâmbătă, 11 martie 2017, 15:01)

            democtrates [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

            A facut o greseala (probabil si este santajat)
            Din pacate a fost invins de sistem, desi parea un baiat capabil.
          • +1 (1 vot)    
            Din pacate (Sâmbătă, 11 martie 2017, 19:38)

            Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

            Nu stiu daca-ti amintesti, un vestit politician roman si-a facut un site si promitea ca va raspunde in legatura cu orice dosar "politic" oricui isi va da numele si adresa . Asta am facut si am pus doar cateva intrebari la care dupa ani de zile nu am primit raspunsuri : 1. despre ce suma de bani era vorba in concret, 2. cu ce se ocupa ruda respectiva si cum putea sa justifice suma .
            Binenteles am inceput mesajul cu ceva de genul, citez din memorie :" Ma bucur ca avem prilejul sa comunicam direct fara presa sau alti intermediari care ar putea distrorsiona lucrurile" .
            Deci stiu exact cum stau lucrurile, fara intermediari .
    • +43 (55 voturi)    
      Slugoii penalilor platiti gras din banii poporului (Vineri, 10 martie 2017, 18:24)

      UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      ...aferim!
      • -22 (54 voturi)    
        Sigur, deciziile CCR (Vineri, 10 martie 2017, 19:10)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        sunt bune doar atunci când ne convin. Când nu ne convin, trebuie desființată CCR. Să nu vă dea democrația pe nas, băi!
        • +14 (36 voturi)    
          Argat sau grajdar de talhari sau talhar (Vineri, 10 martie 2017, 23:00)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          intr-una din categoriile astea sociopate de incadrezi precis.
          • +12 (24 voturi)    
            nu (Vineri, 10 martie 2017, 23:15)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            se zice grajdar, ci grajdan, cel putin in acest caz.
        • -12 (48 voturi)    
          Apropos, Hotnews, Dan Tapalaga (Vineri, 10 martie 2017, 23:21)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          cine sunt, domnule, `juristii consultati de Hotnews`?? Ia sa vedem si noi somitatile respective. Sau le este rusine sa-si dea numele? Cati sunt? Doi, unul?
          • -5 (19 voturi)    
            Balacareala Antena 3 atat asteapta... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:23)

            Sani [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            Bai Cosa Nostra, tine-ti gura ca pute!
          • +5 (17 voturi)    
            Conteaza? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:21)

            naica [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            e suficient sa fie unul si bun si cunoscator al legilor.Sa nu uitam trecutul comunist al presedintelui CCR.
            • -2 (6 voturi)    
              crede-l pe Daniel Morar (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:19)

              base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui naica

              cel care a facut dosarele nastase si voiculescu
        • +3 (17 voturi)    
          Ccr trebuie sa faca the right thing (Sâmbătă, 11 martie 2017, 3:15)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          ALWAYS. Panimaiu? Asa ca lasa-ne cu lalaieli.
        • +5 (15 voturi)    
          Bre, Mafiot! (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:48)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Valer Dorneanu a fost parlamentar PSD timp de 2 legislaturi....l-a pus Cosa Nostra PSD dupa ce au luat-o-n bot de la CC pe vremea cand aceasta din urma era independenta!

          Deci, are mafiotul tau la schelete in dulap si obligatii fata de amicii de smecherii cat cuprinde.

          Ah, de fapt este clar: Daca ceva este pentru PSD, sigur este MAFIOT/ANTI-ROMANESC/ANTI-BUN SIMT.

          Reciproca nu este intotdeauna adevarata.
      • -1 (7 voturi)    
        partidele de tenis de la pescariu (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:47)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

        traditionalul la dublu masculin: maior/dracnea vs. dr.tonta/don coldeone. prof. dancu, cacademician la securitate, arbitru de jiltz.
        spectatori: kotrutza, livia, sebi, horia, etc.

        la T14, lista invitatilor : livia stanciu, kotrutza kioveshi, gen. dumbrava, dancu, toba, ministrul cazaciok, pe scurt: justitia !! :-))

        anturajul lui don coldeont la tenis si sprituri: dr. tonta, maior, dancu, dracnea, ghitza, sarbu-socrul, pesedei renumiti.
        numai caporalul vames vasalie bleaga facea opinie separata de pedelea, sa fie si el acolo, corp comun cu ei. sa fie si unul de la ailalti. :-))

        asa cum si judecatoarea livia facura opinie separata...:-)

        luni, cititi ev. zilei, e cu urmare...:-)
    • -13 (47 voturi)    
      Hahaha .. (Vineri, 10 martie 2017, 19:17)

      LuluBibi [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      Da, pai si eu astept o reactie rapida din partea DNA, singura reactie logica si posibila find demisia lui Kovesi. Ma astept apoi la a fi anchetata penal pentru abuz grav in serviciu si incalcarea Constitutiei.
      • +7 (9 voturi)    
        Tov-ule de la PSD (Sâmbătă, 11 martie 2017, 12:31)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui LuluBibi

        Lasa-ne, du-te la furat cu ceilalti colegi !
    • +17 (35 voturi)    
      .... norma de hrana (Vineri, 10 martie 2017, 19:24)

      Matusalem [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      Cred ca la astia Olguta le-a dat cate o tabla de slanina ca norma de hrana, d-aia sunt asa ''entuziasmati' !
    • +17 (35 voturi)    
      stau si ma intreb... (Vineri, 10 martie 2017, 20:43)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      daca sefu ccr impreuna cu minunatii lui comunisti declara ca e neconstitutional sa fie el anchetat penal ca si-a omorat fata sa zicem... cine poate ataca cehstia asta?! unde?! sau sunt stat in stat?!
      • -10 (24 voturi)    
        Stau si mă intreb si eu (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:15)

        Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        până unde ajunge tupeul neoliberalilor anarhiști care nu recunosc si nu respecta nicio lege? Nici juridică, nici morală. Așadar, HN are „experți juriști” pe care nu-i numește, care nu se știe unde au învățat carte și nici cine le-au fost profesorii. Și acești „experți juriști”, își dau cu părerea despre cum ar trebui un judecător să ia o decizie. Păi dacă e vorba așa, și eu sunt expert jurist și consider proaste si ilegale toate legile prin care România a fost transformată in colonie, iar puterea poporului a fost uzurpată de stăini și trădători. Nu?
        • +13 (15 voturi)    
          Cititor in stele "rosii" (Sâmbătă, 11 martie 2017, 12:34)

          Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          Se vede atat de clar ca argumentarea CCR este INCORECTA si politizata, ca nu mai este nimic de zis. Astia nu sunt judecatori, ci politruci !
        • +5 (11 voturi)    
          ccr.,.. (Sâmbătă, 11 martie 2017, 12:37)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          este o institutie care din cate inteleg nu raspunde in fata nimanui in Romania...
          asta nu e dictatura?!
          mai mult... nicaieri in constitutie nu scrie ce spune CCR...

          cine verifica daca deciziile CCR sunt constitutionale sau nu?!
          pe langa asta majoritatea din ccr sunt fost membrii de partid, sau pusi de partide (in special psd)... deci e la fel de impartiala politic ccum e liviu dragnea.

          te rog sa imi permiti sa am indoielile mele cu privire la corectitudinea ccr

          PS: tu esti comunist, ca numai in comunism se accepta ideea ca anumite institutii nu pot raspunde in fata nimanui!
        • +5 (11 voturi)    
          PS: (Sâmbătă, 11 martie 2017, 12:38)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          CCR nu-si incalca atributiile cand se subtituie unei instante judecatoresti?!

          ei au decis ca nu pot sa fie trasi la raspundere guvernantii chiar daca legile ce le dau sunt cu rea vointa si incalca legea! asta nu incalca princpiul (constitutional)_ de egalitate in fata legii?!
        • +6 (6 voturi)    
          Oare cine a vandut Tara?? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 15:09)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          Nu cumva PSD -ul prin ilustrii ei conducatori au vandut tara?
          vezi Bechtel? Vezi Petrom? etc....
        • +4 (6 voturi)    
          Mi-ar fi rusine, cand tii cu hotii ca tine, (Sâmbătă, 11 martie 2017, 17:53)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

          sa iau in gura cuvintele pe care le spui. Dar n-ai si n-aveti rusine.
    • -17 (41 voturi)    
      Luluto, acum e momentul sa demisionezi (Vineri, 10 martie 2017, 20:44)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

      Ai aparea pe post de martir in fata natafletilor care cred ca Livia Stanciu=CCR.
      Este cel mai bun moment sa te victimizezi, nu astepta sa-ti dea sutul Iohannis, ca vine si ala daca nu te hotaresti repede, repejor.
      • +17 (35 voturi)    
        Hai, nu te mai trage de sireturi cu oameni (Vineri, 10 martie 2017, 23:01)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        carora nu le esti demn nici sa le cari gunoiul.
        • -1 (1 vot)    
          siret (Luni, 13 martie 2017, 9:33)

          Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          ..pai dvs nu va trageti de sireturi cu CCR, Elena Udrea, Basescu si altii? Cu se se deosebesc Kovesi sau Stanciu? Sunt oameni cu bune si rele, nu automate...
  • +69 (89 voturi)    
    De asteptat, nu? (Vineri, 10 martie 2017, 17:28)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    De aia a fost pus acolo un procuror comunist si fesenist (=mafiot si complice la furt) inrait ca Dorneanu - ca sa distruga statul de drept. Oteapa asta are misiunea lui TICALOASA si, ca fost colaborator fidel al CRIMINALULUI Iliescu - nu se va da in lături sa si-o duca la bun sfârsit.
    • +31 (55 voturi)    
      cand PSD, ALDE si UMDR au majoritatea in CCR (Vineri, 10 martie 2017, 17:46)

      Kivek [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      e de asteptat ca un PSD-ist ca VALER Dorneanu sa incerca sa ajute PSD-ul sa scape de KOVESI, de fapt asta e scopul lor.
      • +18 (32 voturi)    
        Asa e (Vineri, 10 martie 2017, 19:31)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        Intr-un stat care nu e stat de drept ci unul mafioto-securist ca Romania, anexat de un frup CRIMINAL al carui singur scop e sa fure cit mai mult. Da in asemenea "stat" e de asteptat...
      • 0 (14 voturi)    
        Votul in CCR a fost de 5 la 4 (Vineri, 10 martie 2017, 22:10)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

        .
        • -5 (7 voturi)    
          8 la 1 maestre,8 la 1,asta ce-ti spune (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:39)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui ty

          ?
          • +1 (1 vot)    
            Ai dreptate (Sâmbătă, 11 martie 2017, 20:07)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            informatia mea nu era corecta.
            Dezamagire
  • +59 (81 voturi)    
    Lol (Vineri, 10 martie 2017, 17:30)

    HP [utilizator]

    "Ministerul Public nu are competenta de a desfasura activitati de cercetare penala cu privire la legalitatea si oportunitatea unui act normativ adoptat de legiuitor".

    NU ESTE ACELASI LUCRU CU

    "Procurorii nu mai pot deschide anchete in cazul in care constata ca se comit infractiuni in procesul de elaborare si adoptare al unui act normativ".

    DNA nu a anchetat oportunitatea OUG 13, ci infractiunile din timpul procesului de elaborare.

    Asa cum nimeni nu iti interzice dreptul de a merge sa cumperi o paine, dar esti anchetabil daca pe drum catre magazin dai in cap cuiva pentru a-i lua banii cu care sa cumperi painea.
  • +58 (82 voturi)    
    La ce va asteptati (Vineri, 10 martie 2017, 17:31)

    Rescator [utilizator]

    De la procurorul comunist Valer Dorneanu,sluga si
    baiatul de mingi al numitului bolsevic ION ILICI
    ILIESCU.Daca ai CCR numit politic rezultatul este
    unul singur-nu raspund la prevederile Constitutiei ci
    la comanda Mafiei din ce in ce mai ROSII.
    • +21 (43 voturi)    
      Dupa cum procedeaza (Vineri, 10 martie 2017, 18:21)

      Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      valer dorneanu si alti cativa membri au ccr, au facut scoala la Academia Frunze, unde a facut-o si ilici iliescu. La ce sa te mai astepti de la ei ?
      Dulce ca mierea este glontul patriei!
  • +14 (40 voturi)    
    cur tea consti ccr-srl proprietar psd (Vineri, 10 martie 2017, 17:38)

    ValentinBrojban [anonim]

    partinici. judecatorii trebuie alesi de popor ca si deputatii caci tot acolo se ajunge.
    • -8 (16 voturi)    
      Judecatorii nu pot fi alesi de popor (Vineri, 10 martie 2017, 23:02)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ValentinBrojban

      ca poporul e usor de manipulat. Sa dea concurs, s-aduca publicatii cotate international, neplagiate. Sa vedem cine se califica.
      • +10 (16 voturi)    
        profesionalism improscat cu kkt ...... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 2:03)

        TRABI [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Vorbim prostii . In primul rand trebuie eliminata mafia sovieto PCR-ista , care nu inseamna numai psd si care este prezenta in tot ce misca .
        Apoi ne putem gandi la examene , concursuri . Acum cine sa verifice concurentii ? Golanii care au nenorocit tara si populatia ei , cei care ne-au adus la urma Europei ? Nu te poti prezenta la un concurs in domeniul bugetar , pentru ca daca esti profesionist , te fac FSN-istii de kkt , adica n-ai sa iei concursul pentru ca postu-i ocupat . Iti suna cunoscta aceasta manjeala cu rahat a demnitatii individuale si a valorilor umane ?
        • 0 (0 voturi)    
          Da, foarte cunoscuta pe propria piele (Duminică, 12 martie 2017, 14:09)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

          dar cum naiba eliminam mafia asta, ca nu reusim de atata timp???
      • 0 (2 voturi)    
        cum cine? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:36)

        VasileTache1 [anonim] i-a raspuns lui Maniu

        Maniu !
        • +1 (1 vot)    
          Maniu acela adevarat, asasinat de comunisti (Duminică, 12 martie 2017, 14:11)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui VasileTache1

          era avocat, la mii de ani de lumina intelectuala de oricine din domeniul dreptului si al democratiei traitor acum pe meleagurile mioritice. Asa sa stiti voi si-ai vostri.
  • +26 (46 voturi)    
    In ultima vreme Curtea Constitutionala (Vineri, 10 martie 2017, 17:42)

    taro [utilizator]

    a pierdut mult din credibilitate mai ales ca in ultimii ani a admis tot felul de exceptii ridicole pentru parlamentari trimisi in judecata.

    Curtea suprema poate sa faca aceiasi treba ca si CCR care oricum nu are nici o putere cand conteaza mai mult. La suspendarea presedintelui decizia CCR este doar consultativa.

    CCR este doar un loc caldut pentru judecatorii lui Iliescu care-s buni la luat decizii marunte si cand vine vorba de chestii importante isi dau doar cu parerea.
    • -3 (9 voturi)    
      Mandatul este de 9 ani, Iliescu a plecat de mult (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:56)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Se pare că nu te împiedici de fapte când construiești o argumentație.

      Iliescu a terminat ultimul mandat în 2004, au trecut 12 ani de-atunci. așa că niciun judecător numit de el la CCR nu mai poate fi azi în activitate.

      CCR e loc călduț și pentru Livia Stanciu, iar dacă vrei să desființezi CCR va trebui să modifici constituția prin referendum. Ești convins că ai avea câștig de cauză?

      Ceea ce înțeleg foarte bine oamenii simpli de la țară este că niciun stat și nicio societate nu pot funcționa fără legi și fără autoirități. Tu ai impresia că poți desființa CCR când vrei, dar abuzurile ar deveni infinit mai mari în lipsa ei.
  • +32 (48 voturi)    
    încălecată de psd, (Vineri, 10 martie 2017, 17:46)

    Sorrows [utilizator]

    CCR a devenit o instituție asimilată și controlată de sistemul mafiot, așadar o instituție care lucrează și va lucra împotriva intereselor naționale ale României. În acest moment, Parchetele sunt încercuite complet de mafie. DNA trebuie apărată cu orice preț.
  • +31 (53 voturi)    
    Staciu spune ceva, dar unde e Morar? (Vineri, 10 martie 2017, 17:54)

    trem [utilizator]

    Livia Stanciu are curajul sa spuna lucrurilor pe nume, insa Morar a cam disparut de pe radar.

    In rest...Domnu Dorneanu ne luati la misto cu explicatiile astea, da' sa stiti ca ne lasa rece! Frica a disparut ca ne-am cam saturat de porcarii,
    • 0 (30 voturi)    
      Morar si-a atins scopul (Vineri, 10 martie 2017, 19:49)

      Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui trem

      Acum sta " pa foale, manca mititei psd si asteapta pensia aia babana". Ce vreti, "ardelean cu coloana vertebrala semnul intrebarii".
    • +5 (21 voturi)    
      Morar se pare joaca dupa cum zice Base' :) (Vineri, 10 martie 2017, 22:26)

      za-k [utilizator] i-a raspuns lui trem

      asta e, se pare ca la revedere!
      • +2 (2 voturi)    
        nu numai el (Sâmbătă, 11 martie 2017, 19:06)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui za-k

        base, pt. cine nu stie, conduce ro de acasa. :-)
    • 0 (12 voturi)    
      corect ce spui in ultima fraza ..... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 2:05)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui trem

      #REZIST
  • +28 (48 voturi)    
    Stat totalitar (Vineri, 10 martie 2017, 18:03)

    EU_e_cu_noi [utilizator]

    CCR arata ca membrii sai pot fi in acelasi timp procurori, judecatori si aparatori si acuzatului. Exact ca si in comunism !

    F f f grav! Romania se indreapta spre un stat totalitar !
    Sa nu-i lasam sa o faca !

    Este sansa unei genratii de a schimba ceva!
  • +31 (45 voturi)    
    Si totusi (Vineri, 10 martie 2017, 18:12)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Daca CC stabileste ca PCR a fost inlaturat cu incalcarea constitutiei la acel moment, ce se intampla? Inviem PCR?
    • +15 (25 voturi)    
      pcr nu a murit nici-o-data (Vineri, 10 martie 2017, 19:51)

      Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui Ion_RoaitaDA

      asa ca trebuie "impinsa pe scari"
  • -20 (54 voturi)    
    Care juristi ? (Vineri, 10 martie 2017, 18:16)

    DanCris [utilizator]

    Niste juristi au opinat si alti juristi au zis si ei ca.... Care juristi ?!!
    Nu cred ca exista vreun jurist care sa se teama de Curtea Constitutionala...aaaa...scuze...sunt unii : juristii de la DNA.
    Nu mai bine ziceam asa : juristii de la DNA considera ca...
    Motivarea mi se pare cat se poate de clara.
  • -30 (60 voturi)    
    DNA ciocu mic (Vineri, 10 martie 2017, 18:18)

    tontu [utilizator]

    Ca DNA de mana cu SRI sub obladuirea procurorului general si a presedintelui Romaniei face politie politica este un fapt ce numai trebuie dovedit....
    • +17 (31 voturi)    
      Da de ce te alinti ?... (Vineri, 10 martie 2017, 19:12)

      si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Ai 48 de ani , pensie de 400,00 de lei pe caz de
      " boala " si Mami te alinta tot asa?... Tontu' Mamii ?
      Fii barbat si recunoaste : sunt prost bâta !!!
    • +11 (25 voturi)    
      Mi se pare mie (Vineri, 10 martie 2017, 19:53)

      Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      s-au tu esti facut in mana si aruncat in hau......
    • +8 (22 voturi)    
      a ma fost una... anca lu...Constantinescu ... (Vineri, 10 martie 2017, 20:22)

      si_mort_va_vad [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Ce spune fosta deputată Anca Constantinescu (Partidul Democrat Latrinalar = USD= PSD + ALDE

      ""Ciocu' mic" despre cine e la putere

      Fosta deputată PDL Anca Constantinescu, autoarea expresiei "Ciocu' mic, că acum noi suntem la putere", a comentat momentul în care au ajuns la putere ceilalţi - USL. "Uitaţi-vă şi voi ce au ales, nu au fost în stare să îşi aducă oameni noi la conducere", a comentat fosta deputată componenţa cabinetului Ponta. Ea a spus că regretă că, în acest moment, Parlamentul este "plin de trădători".

      Anca Constantinescu (n. 12 iulie 1962, București) este un politician român, membru al Parlamentului României, Camera Deputaților, în perioada 2004-2008, aleasă pe listele Alianței Dreptate și Adevăr PNL-PD.

      Anca Constantinescu s-a făcut remarcată la începutul mandatului atunci când le-a spus colegilor din opoziție: „Ciocu' mic la ei, nu la noi, că acu' suntem noi la putere!”[1] În campania electorală din 2008 o scenă de la emisiunea „6, vine presa!” difuzată pe postul de televiziune B1TV a făcut înconjurul lumii, fiind difuzată chiar pe CNN. În acea emisiune deputatul (la acea vreme) Marius Marinescu i-a aruncat un pahar de apă în față Ancăi Constantinescu, după ce aceasta vărsase ostentativ pe el propriul pahar cu apă.

      FMM de redard ... dar mi-e mila de mm, ca nustiau ce hahalera de nepot vor avea...
      ASA CA FMM in gat ca te-a facut viu .

      Asept invalidarea.
    • +5 (13 voturi)    
      s-a invatat un drum ..... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 2:14)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      DNA a inceput sa execute curatenia de golanii politici ai tarii . Vor continua , punctul de inflexiune este aproape , se va trece de magariile trecutului si prezentului . Din 2014 , tineretul si-a cunoscut mersul in picioare si drumul care trebuie urmat . Asta-i calea . S-a cam terminat cu fraze de kkt ca si cea cu ciocu mic .
    • +4 (10 voturi)    
      pentru tontu (Sâmbătă, 11 martie 2017, 9:01)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Schimba-ti te rog nickname-ul, pentruca acesta, in combinatie cu comentariul tau, fac irezistibila dorinta de a fi extrem de sarcastic cu tine. Si nu-mi place sa jignesc folosind cuvinte grosolane !
    • +6 (10 voturi)    
      Cine spune ca anticoruptia e "politie politica" (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:36)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      sau nu intelege cum coruptia ucide cetatenii, o tara e corupt sau mercenar al acestora !! Nu va acord nici prezumtia de naivitate ! Oricat de "artist", de manipulat ati fi, aveti internet la dispozitie si e imposibil sa nu stiti ca coruptia nu se aplica cu factura si chitanta ! Protocoalele au fost facute in baza deciziei CSAT , a strategiei de aparare a Romaniei in care de peste 12 ani scrie ca coruptia e amenintare la statul de drept si siguranta nationala ! Numai ca a ramas vorba in vant, cata vreme in NOUL Cod penal adoptat in vremea cand pretinsul sustinator al anticoruptiei, (altora, evident) avea parlamentul si guvernul Lui, e pedepsita cu maxim 5 ani !! Sigur e naspa sa nu ai liniste sa pui de-o lovitura la buget nici macar la toaleta !!
  • +23 (37 voturi)    
    Nu stiu daca se poate dar ... (Vineri, 10 martie 2017, 18:20)

    OG [utilizator]

    ... cum ar fi ca DNA sa inceapa urmarirea CCR pt faptele expuse in acest articol? Atunci CCR, in calitate de inculpat, ar fi logica sa nu poata investiga constitutionalitatea anchetei DNA.
    • +6 (14 voturi)    
      Ar fi stat autoritar si dictatura (Vineri, 10 martie 2017, 23:12)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui OG

      Cand o institutie are asa puteri, fie ea chiar si DNA, statul nu mai e unul sanatos.
  • +26 (46 voturi)    
    Mafia a pus mâna pe țară (Vineri, 10 martie 2017, 18:23)

    ouyang [utilizator]

    Treziți-vă naibii români până nu e prea târziu
  • +27 (43 voturi)    
    asta-i iesire in decor (Vineri, 10 martie 2017, 18:23)

    mnicku [utilizator]

    derapaj a fost mai demult

    Nu-i clar ca toti borfasii se ajuta intre ei facind legi prin wc-uri si alte cotloane ale parlamnetului . ..... aceeasi
    situatie maronie e si la ccr.
  • +31 (47 voturi)    
    Curtea . . . . (Vineri, 10 martie 2017, 18:33)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . . lui peste prajit! Hai sictir!
  • +12 (32 voturi)    
    Revolta sincera (Vineri, 10 martie 2017, 18:41)

    DanTeo [utilizator]

    CCR e corupti si penali! Alelei, Lazare! Pazea, Codruto! Aferim, Livio! So pe ei, Monico!
    • +1 (3 voturi)    
      asta suna nasol (Sâmbătă, 11 martie 2017, 14:21)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      la un eventual caz de suspendare, demitere...

      taman s'a intamplat in coreea de sud, unde curtea lor constitutionala n'a tinut cu presedintele.

      well, sometimes shit happens, doesn't it ?!
  • +18 (40 voturi)    
    Acum va mai întrebati (Vineri, 10 martie 2017, 18:46)

    brifcor [utilizator]

    De ce Europa civilizata s-a saturat de noi ca de poame acre ? Raspunsul în gasiti la parlament, la guvern, la avocatul poporului (pardon, al borfasilor), la CNA si - mai nou - la CCR.
    Nu meritam nici macar sa ne mai dea buna-ziua statele civilizate !
    • -11 (21 voturi)    
      Piata Victoriei (Vineri, 10 martie 2017, 22:10)

      tudurache [utilizator] i-a raspuns lui brifcor

      Constitutionalitatea ar fi cazul sa fie facuta de juristii din piata.Nu e bine sa dam crezare CCR-ului sau altor insitutii similare.Juristii consultati de HotNews.ro sa puna mana pe megafoane si sa judece cu voce tare toate doleantele poporului.
      Inclusiv Constitutia ar trebui luata putin la puricat,desigur tot in Piata Victoriei .
      Va doresc succesuri multe si rezistati si pt noi ,amaratii astia, care ne bucuram de 100 de lei a guvernului Dragnea.
    • +4 (14 voturi)    
      Statele civilizate au dat Romania pe mana (Vineri, 10 martie 2017, 23:10)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui brifcor

      comunismului care a ucis elitele - e vorba de marii oameni de stat care au sluiit democratia in vremuri grele, nu de cei care au reprezentat o alta forma de teroare - si a adus la putere originea sanatoasa. Originea sanatoasa - neamurili lui Ceausescu si cei ca ei- a invatat bine de la comunism dreptul fortei, nu forta dreptului. Romania, nenorocita mai ales dinafara, nu-si poate reveni decat tot cu ajutor dinafara, dinauntru ar trebui un noroc fabulos sa reusim sa-i scuturam pe-astia de pe noi, bubele astea rele care ne-au secat pe noi si pe parintii nostri,
      • 0 (0 voturi)    
        Slujit democratia (Duminică, 12 martie 2017, 20:32)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ca sa fie clar.
      • +1 (1 vot)    
        Propaganda îti întuneca mintile (Luni, 13 martie 2017, 15:25)

        brifcor [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Un popor responsabil nu are nevoie de ingerinte din afara.
        Dar când au avut românii politicieni responsabili ?
    • -4 (8 voturi)    
      Europa civilizată?? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:37)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui brifcor

      Care legalizează crima prin avor și etuanasie? Care legalizează pedofilia, homosexualitatea și prostituția? Râsul galaxiei!
      • +2 (2 voturi)    
        Propaganda putinista (Sâmbătă, 11 martie 2017, 18:43)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        "Ideea unei țări sfinte asediate de un Occident decadent, duplicitar și periculos constituie mesajul central al mașinăriei propagandistice a lui Putin. Chiar dacă Occidentul nu este de fapt un dușman (este locul unde regimul cumpără, investește și se distrează), el trebuie descris ca atare. De ce să renunți la o tactică atât de utilă în a distrage atenția poporului rus de la brutalitatea și minciunile guvernanților săi."
      • +1 (1 vot)    
        E mult mai util PSD-ul (Luni, 13 martie 2017, 15:27)

        brifcor [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

        care legalizeaza hotia, saracia, manipularea si subdezvoltarea.
        Deh, fiecare cu valorile lui...
  • -10 (30 voturi)    
    bravo (Vineri, 10 martie 2017, 18:58)

    bobyrou [utilizator]

    dar mai tapalaga acum nu-ti mai convine ccr-ul? da, stiu, tu esti mai deontolog decat toti din ccr. CCR-ul a dat foarte bine verdictul. punct. Iar kovesi ar trebui sa-di dea demisia. Cea mai penibila femeie. Va minte pe fata.
    • +5 (11 voturi)    
      alooo , intra in brazda ! (Sâmbătă, 11 martie 2017, 2:22)

      TRABI [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Foarte atent , ce sa spun . In articol nu-i vorba de cum judeca Tapalaga evenimentele .
  • -12 (30 voturi)    
    ... (Vineri, 10 martie 2017, 19:01)

    vitan.sandu [utilizator]

    Bravo, dle Tapalaga! Marele jurist din dumneata i-a pus la punct pe cei opt judecatori ai CCR! Opt, pentru ca al noulea este Livia Stanciu, partener de nadejde al DNA.
    • -8 (18 voturi)    
      acum stiu cine-s juristii lui Tapalaga (Sâmbătă, 11 martie 2017, 0:13)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      un domn, Maniu, si mort va vad, ochii pe voi, Kivek, ty,.... si ar mai fi destui...
      Competenta si, mai ales, elocinta, le sunt caracteristicile fundamentale.
      Sa nu se ia dupa gurile rele care-i acuza de prostie. Dati-i inainte tot asa...
  • +9 (19 voturi)    
    Viceversa (Vineri, 10 martie 2017, 19:03)

    Sati [utilizator]

    ccr vs. DNA. Mafia transpartinica si din institutii si-a dat mana sa ingroape Romania pe sub masa si peste masa prin masurile si hotararile pe care le iau.Nici NU se mai feresc de pulime caci asa ne cred - vite furajate.CCR SI- A DEPASIT ATRIBUTIILE PRINTR-O EXPRIMARE IN AFARA COMPETENTELOR(SESIZARII) SALE SI NU PROCURORII.
  • +16 (26 voturi)    
    In cea mai "basista" componenta CCR (Vineri, 10 martie 2017, 19:05)

    Susufler0 [utilizator]

    nu si-a permis vreodata sa stabileasca ce decizie ar trebui sa ia un organ cu activitate jurisdictionala intr-o speta sau alta, daramite sa indrazneasca sa indice institutiei parchetului solutia pe care trebuie sa o adopte intr-un caz concret.

    Mai pe sleau grait, de cand a fost "dornita" cu pesedisti unul si unul, Curtea nu se mai margineste sa ofere solutii principiale ci paleste de-a dreptul cu ciomagul !

    PS. Si, tot astfel, vazand modul total discretionar in care CCR a pus la colt DNA, ma vad nevoit sa-l parafrazez pe cronicar spunand ca nu bietul om e sub vremuri, ci bietele vremuri sunt sub pesedisti !
  • +16 (26 voturi)    
    CCR, motivarea e pt. prosti. (Vineri, 10 martie 2017, 19:06)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    sau credeti ca toti sunt votantii lui dragnea ?
  • +16 (24 voturi)    
    Astept cu evidenta emotie ca de-acum incolo (Vineri, 10 martie 2017, 19:18)

    Susufler0 [utilizator]

    organul de supra justitie in care s-a erijat CCR sa rezolve cu aceiasi promptitudine chestiunile penale spinoase ale cutarui sau cutarui mahar pesedist din Guvern, ori din Parlament care a zbarcit-o in viata de zi cu zi, facand un mic trafic, luand o spaguta de la 5 cifre in sus si altele asemenea!

    PS. Inceputul a fost facut !
  • +13 (23 voturi)    
    Quo vadis Romania? (Vineri, 10 martie 2017, 19:19)

    BanateanulVesel [anonim]

    motivarea CCR produce rumoare in randul juristilor. Ele sunt halucinante pentru unii, bine venite in randul politicienilor puscariabili. CCR arunca tara in aer?
  • -13 (29 voturi)    
    Demiterea plagiatoarei 4% Koveși (Vineri, 10 martie 2017, 19:19)

    HaitaGeorge-Dan [anonim]

    Tăpălagă deja poți sa iti bagi unghia in gât,gata ati pierdut războiul,Huiduma agramata v-a fi demisa si anchetată !!! DNA, trebuie si poate merge inainte si fara Kovesi si fara anumiti procurori abuzivi !!
    • +8 (20 voturi)    
      4% nu poate fi considerat plagiat (Vineri, 10 martie 2017, 23:11)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui HaitaGeorge-Dan

      vezi-ti mai bine de Birchall care si-a dat masteru'-ntr-un an si doctoratu' (cu un subiect de mori de ras) in doi.
      • -6 (10 voturi)    
        sigur, (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:57)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        daca furi din zece milioane numai 4% nu e mult.
        nuai 400 de mii. te'ar lasa un procuror dna sa scapi cu 400 000 ioroi, dolari, sau chiar lei ?!
        marean a fost acuzat de 90 mil. spaga, din care a ramas numai cu 9 pana la proces.
        e drept, 10%, nu 4%.
        daca erau 4% ar fi fost un fleac de 360 000/
        e vorba de ioroi.
      • -1 (5 voturi)    
        iulica (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:21)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        misto asta: < masteru'-ntr-un -an.>..:-)
        si apostrof si liniuta de trasura la gramada.
        bietul maniu, cine'i poarta numele....
        4% gramatica. :-))
        • 0 (0 voturi)    
          In rusa s-o fi spunand "trasura" liniuta de (Duminică, 12 martie 2017, 20:34)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          trasura, in romana se spune altfel. Si da, am respectat regulile noastre. Nu stiu cum sunt la hibrizii de rusi.
    • +10 (12 voturi)    
      Tu ai habar macar sa scrii corect? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 3:19)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui HaitaGeorge-Dan

      Uita-te peste ce ai scris si dupa aia stfu, cand vine vorba sa arati agramati cu degetul
    • +4 (6 voturi)    
      Cred ca va referiti la cladirea DNA sau PNA (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:46)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui HaitaGeorge-Dan

      cand ziceti ca poate "merge mai departe" ! Si Stanoiu "sustinea"anticoruptia ! Aia pe care o discta ea , de la partid .Si nascase si basescu...Numai ca se refereau la vamesi, controlorii de tren, portarii de institutii ...
  • -4 (30 voturi)    
    juristii (Vineri, 10 martie 2017, 19:23)

    om simplu din multime [utilizator]

    dan tapalaga !:-))
    madam stanciu, sluga tot sluga... o mana spala pe alta..
    in complet mai sunt si alti specialisti, unul fost sef al dna, altul judecator, fost presedinte al unei asociatii de judecatori si ministru al justitiei. 8 din 9.
    sau, zice autorul, stanciu a facut opinie separata, dar a votat pentru admiterea intampinarii lui tarliceanu, aaaa ?!
    cum o fi fost ?!
    ceilalti opt, ei oare ce'or fi zis, in afara de ...juristii stanciu & tapalaga ?

    juristii consultati s'au tinut in anonimat, probabil niste acoperiti. altfel, titlurile si expertiza trebuia dezvaluita.
    gen. dumbrava, cumva, si biroul juridic de la sereitate
    ?! campul tactic !!

    si, oare, dece din ce in ce mai multi judecatori dau solutii in conformitate cu hotararea ccr, care este obligatorie ?!

    mai baieti, la lupta, gata cu ccr !
    pan'aici le'a fost !! jos dinozaurii in robe rosii !!! :-))
    uraaa !!
  • -5 (29 voturi)    
    hahaha (Vineri, 10 martie 2017, 19:24)

    om simplu din multime [utilizator]

    s'au inviorat postacii binomului ! :-)))
  • -6 (28 voturi)    
    declaratii (Vineri, 10 martie 2017, 19:45)

    ken98 [utilizator]

    de doi bani fara nici o valoare si putere ale unor juristi fara nume(posibil inventati de tapalaga) in comparatie cu motivarea ccr care are putere de lege si e obligatorie. autorul manipuleaza fara pic de respect pentru cei de la ccr , care au decis cu majoritate, mai putin livia stanciu,omul lui iohannis din ccr, se impune demiterea lui lazar si kodruta kovesi de urgenta .articol partinitor facut de un ziarist cunoscut pentru parerile sale pro binom. sa va fie clar _dna a incalcat constitutia si trebuie sa plateasca!
  • +4 (14 voturi)    
    Si totusi nu toata lumea nu respecta legea (Vineri, 10 martie 2017, 19:52)

    Tambrian [utilizator]

    Ar fi bine ca cei ce se dau cu parerea, sa faca asta fara ura ,fara sa injure ,fara sa cheme la revolutii nesfarsite,fara sa nu stie despre ce vorbesc . Am fi astfel mai aproape de o societate normala, in care legea este aceiasi si pentru procurorul sef DNA si pentru presedinte republicii si pentru presedintele senatului si pentru presedintele camerei deputatilor si pentru mine si pentru tine si pentru orice politist sau orice pierdut al strazii.
    • +12 (14 voturi)    
      Noi suntem civiizati dar lacheii politici... (Vineri, 10 martie 2017, 23:49)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      nu cunosc decat intereseul de gasca! Institutiile unui stat cu adevarat democratic nu trebuie sa se amestece cu interesele de partid. Vezi modelul SUA!
  • +12 (22 voturi)    
    ramane intrebarea principala: (Vineri, 10 martie 2017, 20:30)

    liviu_ [utilizator]

    ce se poate face cand CCR greseste flagrant?!

    e foarte clar ca CCR acum face numai pe placul psd... nepasandui catusi de putin de constitutia romaniei...
    ce se poate face?! cum se pot repara aceste derapaje... cumpot sa fie sanctionati membrii ccr?!

    sau ccr e stat in stat si nu are nimeni ce sa le faca... na ... e democratie doar...?!
  • -7 (29 voturi)    
    in afara de Livia Stanciu, (Vineri, 10 martie 2017, 20:37)

    Gustav666 [utilizator]

    partenerul de nadejde al DNA, ceilalti juristi si experti citati de HN au cumva si nume?
    • -7 (21 voturi)    
      pai (Vineri, 10 martie 2017, 22:30)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      din toti noua, doar ea merge la sindrofii la baza pescariu, la un tenis si una mica dupa aia. deci, normalitate la livia de galati.
      lista de pe ev.z. este concludenta.
      ea si kotrutza si'au spalat reciproc rufele si onoarea sifonata.

      apropos. hn nu comenteaza partidele de tenis.

      mai baietii astia furiosi si tineri, pai vedeti voi ca va agitati dejaba, caci nicu dracnea o facea la dublu cu don coldeone si be o bere cu kotrutza, dupa ce transpira pe teren.
      asa se explica dece, totusi, e menajat de catre...lege (?!)..
      adica, ati inghetat de pomana in piata viktoriei...
      nema viktoria la voi.
      asteptam noi stiri de la mare getsby, pardon ghitza.
      s'auzim de bine !!
    • +8 (18 voturi)    
      Ce-ti mai plac turnatoriile, ajungi de-a dreptul (Vineri, 10 martie 2017, 23:13)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      la senzatii erotice, nu-i asa?
      • -5 (11 voturi)    
        bre iulica (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:09)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        mata stii care sunt juristii aiai de i'a consultat tapalaga ?!
        profesori universitari, specialisti, academicieni ?!
        io ma tem ca biroul juridic al gen. dumbrava. aaa ?! :-))
    • -7 (11 voturi)    
      ii stie tapalaga (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:06)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      pai ce, mata nu'l crezi pe tapalaga ?! :-)
      numai de la el, cei de la digi 24, postul sorosist al fratilor unguri si al lui dancu prin gura lui prepelitzeanu, fost amploaiat al lui vintu. parac'l vad cum il urmarea pe base, cu microfonu', cand i'au inscenat pixelul albastru...
      sau de la zvonalitatea, postul vesnicului puscarias, vintu, prin gurile lui gushe, bogdan batistutza si hoasca, sau hoandra sau cum il chiama pe clownul alalalt...
      cu astia s'a inhaitat hn si tapalaga. cu megafoanele binomului.
      binom care e pe duca, gafaie.
      se pare ca pan' la urma nu base, ci herr primar o sa'i puna capat.
      helvig a inceput sa mute. daca nu l'or muta ei pe el....
      astia sunt juristii despre care face scriere dl. tapalaga....

      pana una, alta, s'au sistat partidele de tenis de la pescariu....
    • -1 (1 vot)    
      In comunism profesionistii nu au nume... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:43)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      Pentru ca ei refuza sa se inhaiteze cu circari si analfabeti al caror singur scop este hotia. Profesionisti nu isi inclina coloana vertrebrala si nici nu isi vand constiinta. Singurul criteriu de competenta in aceasta societate este doar apartenenta politica la psd. Chiar crezi ca cei care acced la conducerea institutiilor acestui stat sunt si competenti? Nu, oamenii competenti nu au loc, nu au nume. Locul este al celor care calca in picioare profesionalismul si ling mana care i-a cocotat pe scaun. Enumara institutiile unde...conducatorii nu sunt girati politic. Si te intreb: acestea sunt institutiile credibile ale unui stat de drept? ccr amalgameaza forma cu fondul si ne da o explicatie eminamente politica. Forma este procedura iar fondul este motivatia si continutul ordonantei de care DNA nici nu se leaga. Mai mult, ccr nu a avut decenta sa ne explice ca ordonanta nu este constitutionala. A dat-o ...abrogata. Probabil de aceea s-a si abrogat pentru ca in acel caz lucrurile erau clare si nu se puteau amalgama. Si mai mult, ccr are o alta decizie anterioara in care spune ca DNA trebuie sa respecte procedura. Pentru ca asa suna bine in acel caz!!! Ehehe, cum se numeste statul in care toate institutiile valseaza in functie de meschinele interese politice?
  • -15 (31 voturi)    
    hehe (Vineri, 10 martie 2017, 21:01)

    Mazeta [utilizator]

    Disperare mare la DNA. A fost chemat spălătorul de cadavre.
    • +1 (15 voturi)    
      in limbajul specific (Vineri, 10 martie 2017, 22:41)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      se zice the cleaning man.
      dar, inca nu i'a venit timpul. nu s'au produs toate asasinatele, nu sa'u produs toate cadavrele politice.
      romania, tzara tutulor posibilitatilor. :-))
      • +12 (16 voturi)    
        Mazeta e cleaning man, dar la veceu (Sâmbătă, 11 martie 2017, 3:21)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Si mai are destui r@hati de dirijat in zona hn
  • +13 (19 voturi)    
    Deja vu... (Vineri, 10 martie 2017, 21:48)

    area51rmc [utilizator]

    In anul 2015, un biped care era chiar sef a spus ca CCR este o "instanta politico-juridica" .... iar acum restul bipezilor care populeaza spatiul mioritic s-au pus pe urlat ca CCR a zis ca DNA nu are voie sa cerceteza actul de legiferare, nici macar modul legal sau nelegal in care se indeplinesc procedurile prealabile, formale si administrative ale adoptarii unei norme legale.

    Pai drag popor, abia acum ai aflat ca legea este uneori rezultatul unei hotii? sau ca legea insituie reguli prin care hotii fura "legal"?

    Pai drag popor abia astept sa ti se intample ce s-a mai intamplat in spatiul mioritic "pe baza de lege" ...

    Sa nu uiti drag popor ca in tarisoara asta PRIN LEGE s-a instituit rasismul (decretul 1216/3.05.1941), deposedarea fortata si violenta de bunuri (legea 119/1948, decretul 92/150), lipsirea de dreptul la pensie (decretul nr. 3/1950), incarcerarea politica (decretul 6/1950), desfiintarea monarhiei constitutionale (legea 363/1947); permiterea unei armate straine sa ocupe teritoriul tarii cat doreste (decretul 199/1957), mituirea asistatilor sociali (legea 416/2001, legile anuale de asigurari sociale prin care punctul de pensie e marit artificial, in functie de vointa politica) etc.

    PS
    Drag popor, sper ca in final sa intelegi ca legea nu este un act de "dreptate" si ca lozinca sa fie "asa cum zice legea" nu este decat un cec in alb dat unor indivizi care se folosesc de calitatea de "reprezentanti" pentru a face legile in asa fel incat sa le profite lor "legal".
    Conform oricarui tratat de "teoria generala a dreptului", legea este un ansamblu de norme juridice, iar norma juridica sau norma de drept, cum zic "specialistii", nu este altceva decat o regula de conduita sociala prin care se recunoaste un drept (adica o posibilitate juridica), se instituie o obligatie juridica (vinculum juris), adica norme substantiale sau materiale sau se reglemeneteaza un mod de solutionare a unui diferend (norme de procedura).
    • -3 (9 voturi)    
      drag bobor ?! (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:21)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui area51rmc

      adica, romanii mei ?

      mai draga, dai exemplu niste decrete de pe vremea republici secu si a procuraturii ...dragului popor...
      pai taman asta este acum.
      tenis la pescariu, turnatorul calificat, participant la furturile anrp, lasat cu baza sportiva si banii, sa aiba unde se relaxa fii boborului: don coldeone, maior, kotrutza, livia iccj'ista, gen4* groapa, toba de polititie, dottore, ghitza, nicu dracnea si altii, majoritatea cacademicieni la cacademia securitatii si pesedei.
      ca pe vremuri, partidul si secureii.

      apropos, ce cautau don coldeone, aparatorul patriei, kotrutza, dusmana coruptiei, livia solidara in lupta, cum a declarat pe guritza proprie din dotare, alaturi de sefii corupti, pesedijdi, dottore, nicu dracnea, ghitza ?!
      aaa, da, de dragu tenisului !!
      oare, don coldeone nu juca si baschet ?! ca kotrutza, dottore, ghitza ?! :-)))
  • -8 (32 voturi)    
    Mirare (Vineri, 10 martie 2017, 21:58)

    QuiSait [utilizator]

    Ca sa intelegeti:
    1. Curtea constitutionala nu intervine in actul de justitie ci indreapta erori (facand recomandari OBLIGATORII) tuturor celor ce opereaza cu legi, incepand cu Parlamentul si terminand cu procurorii de parchete de judecatorii din DNA

    2. Curtea Constitutionala nu are un singur membru, pe Dorneanu, ci acolo sunt 9 judecatori, de la Daniel Morar si pana la m-me Stanciu din Campul Tactic

    3. Motivarea este clara si corecta cand sustine ca DNA nu are dreptul constitutional de a cenzura hotarari politice, dar DNA poate ancheta fapte de coruptie ale membrilor guvernului, asa cum a mai facut-o. O hotarare politica nu este coruptie si fiti siguri ca, daca ar fi avut cea mai mica dovada, ar fi exploatat-o maxim. Dar n-a avut-o.

    4. Va recomand sa cititi inainte de a va da cu parerea. Opriti-va din a emite judecati de valoare pe teme despre care nu aveti habar sau din a judeca oameni care au avut mai multa vacanta decit voi scoala. Am ajuns ca totzi analfabetzii sa o poata face pe desteptii pe mizeriile astea de site-uri pe Internet. Doamne, ce vremuri...
    • +13 (21 voturi)    
      tu ne sais pas (Vineri, 10 martie 2017, 23:17)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui QuiSait

      Si tu faci pe desteptul. Habar n-aveti drept - ati invatat de la alde Stanoiu si restul dinoazurilor - pe vremea aia dreptul exista numai ca represiune, de-aia sunteti lipsiti de finete si insight.
  • -8 (14 voturi)    
    parerea mea (Vineri, 10 martie 2017, 22:23)

    danielush [utilizator]

    voi nu stiti ca romanii se pricep la orice?... cu evenimentele astea eu m-am intrebat de ce naiba se mai face facultatea aia de drept cand am vazut ca sunt atatia care n-au făcut-o si le asa simplu sa inteleaga, sa stie.. astia gata.. citesc cateva randuri si stiu daca, ce si cum se abroga sau anulează, dacă a fost sau nu incriminata infractiunea?? eu cred ca... uite, asta-i farmecul! sa-si dea fiecare cu parerea daca se poate face ciorba de "verisoare" fara zeama?
  • -6 (16 voturi)    
    Opinie (Vineri, 10 martie 2017, 22:41)

    OPINIE.SEPARATA [utilizator]

    Am un singur comentariu : ar trebuie redate si numele acestor ”experti”, pentru ca informatiile din acest articol sa poata fi verificate, si ulterior discutate de alti ”experti”.
    Altfel, oricine este ”expert” in a-si da cu parerea, dar, acest fapt nu inseamna obligatoriu ca este si o parere avizata!
  • +15 (21 voturi)    
    Bre analfabetilor din CCR - daca o clauza (Vineri, 10 martie 2017, 22:59)

    Maniu [utilizator]

    exoneratoare de raspundere nu e prevazuta (simplu, nu e nevoie sa fie "expres" sau "anume" sau ce mai vreti voi) clauza aia nu exista! Auzi aiureala totala! Cauza exoneratoare in penal ar exista chiar daca nu e prevazuta! Oamenii astia au luat-o pe aratura, numai au minim bun simt minima rusine! Rusineeeeeeeee!
  • +12 (22 voturi)    
    CCR depolitizata!!! (Vineri, 10 martie 2017, 23:01)

    wanderer04 [utilizator]

    Astia de la ccr incalca chiar ei Constitutia! Se transforma in organ judiciar, analizeaza cauza penala pe fond si spun ce solutie trebuia sa dea procurorii, fac pe prostii, acuza procurorii ca au anchetat oportunitatea, cand in realitate se cerceteaza faptele penale comise in procesul de adoptare a oug, introduc clauze de exonerare, le dau o superimunitate guvernantilor desi ei nu beneficiaza de imunitatea parlamentara care, de altfel, e doar pt. declaratii politice, practic CCR le face pe toate in tara asta...Ce insemna sa pui juristi de doi bani judecatori la CCR!! Niste politruci, cu exceptia dnei Livia Stanciu, singura competenta si verticala! Rusine fostilor magistrati morar si pivniceru care fac jocul penalilor. La politruci nu ma asteptam la altceva...CCr depolitizata sau atributiile la ICCJ!!!
  • -14 (22 voturi)    
    Ambasadele vestice zic ceva contra CCR? (Vineri, 10 martie 2017, 23:19)

    andipetre [utilizator]

    Oare de ce nu? Pentru ca, spre deosebire de anonimii "juristi" ai domnului Tapalaga, reprezentantii occidentalilor chiar respecta "the rule of Law" si deciziile judecatorilor, asa cum e normal intr-un stat de drept.
  • +11 (15 voturi)    
    Oho ! (Vineri, 10 martie 2017, 23:35)

    Tony_K [utilizator]

    Tare as vrea sa aflam cine se ascunde sub nick-ul de Gustav555, mazeta, gigi kent , milkyway ... cred ca am avea niste surprize :) . Tare mi-ar placea sa le pun niste "intrebari" :)))
    • +12 (22 voturi)    
      Nu o sa obtii raspuns (Sâmbătă, 11 martie 2017, 3:22)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      Pt ca is mancurti, posteaza de pe biletele, altfel ei is ca amibele, zero brain
    • -7 (15 voturi)    
      Bolsevicul Tony_K (Sâmbătă, 11 martie 2017, 8:20)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      Nu suporti parerile altora care nu sunt exact ca ale tale? Lucrezi cumva la DNA si vrei sa ne faci un dosar penal, securist mic ce esti, sau care e faza? Tu si cu cine ati mai vrea sa aflati?

      Intrebari poti sa pui si aici. Daca am chef iti si raspund.
      • +1 (5 voturi)    
        Bolsevic, securist... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:04)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        pai asta esti tu...
  • +14 (18 voturi)    
    O adunatura de excroci (Vineri, 10 martie 2017, 23:40)

    Iorgovan [utilizator]

    Nu-i de mirare ca Ro a ajus ce-a ajuns.
  • -15 (19 voturi)    
    E incredibil... (Vineri, 10 martie 2017, 23:46)

    Flinder [utilizator]

    ...cat tupeu si obraznicie manifesta o mare adunatura de anarhisti si neaveniti incat acum contesta si hotararile C.C. ! Dar totul are o limita. Vor realiza ca de acum nimic nu mai pot face decat sa latre in pustiu...
  • +15 (19 voturi)    
    Politruci lachei... (Vineri, 10 martie 2017, 23:57)

    morometu [utilizator]

    Si astfel Romania inceteaza a mai fi un stat de drept. In esenta, o procedura trebuie urmata indiferent de subiecti. Si asta a spus-o mai devreme ccr. Acum nu-i mai convine pentru ca hotii vor altceva.
  • -10 (20 voturi)    
    FRATILOR (Sâmbătă, 11 martie 2017, 0:53)

    EmilNae [anonim]

    SCORUL LA VOT A FOST DE 8-1 niciun dubiu privind CORECTITUDINEA DECIZIEI CCR.
    Si sa mai stiti ceva deciziile ccr nu se discuta SE EXECUTA. asa ca dragii mosului MUCLES nu mai sapati la temelia statului de drept stind de dimineata pina seara cu el in brate.
    La scorul asta de maidanic orice discutie cade in ridicol.
    mai bine determinatio pe codruta sa isi dea demisia de onoare ca sa nu fie DEMISA. Estwe rusinos sa pLece cu un sut in fund mai bine pleaca singura pe usa din fata fara a fi imbrincita pe scari.
    ALTA SOLUTIE NU ARE. Credibilitatea ei este un urias ZERO INDIFERENT DE SPUNETI VOI.
    • +6 (14 voturi)    
      Ar trebui sa te ia cu fiori (Sâmbătă, 11 martie 2017, 3:23)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      Si sa fugi cat mai poti si cat de rapid posibil.
  • -7 (17 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 11 martie 2017, 3:01)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    mie mi-a placut ca articolul se sprijina pe afirmatia:

    "un jurist explica"

    e un jurist galactic? extraterestru? o somitate? cine e?
    • +1 (7 voturi)    
      Intr-o dictatura a coruptilor e greu sa-ti relevi (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:26)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      identitatea ! Nici macar un cetatean onest nu are nevoie de marturia unui academician sa inteleaga ca CCR a transferat imunitate guvernului ! Chiar mai importanta decat cea a parlamentarilor ! Acolo tot e nevoie de o aprobare, care deregula nu se da dar la guvern , e interzis sa deschizi o ancheta ! Mai mult, aia care au deschis-o respectand legea (Codul penal) , au incalcat Constitutia !!
  • +8 (10 voturi)    
    Mai e si rusinea, domnilor! (Sâmbătă, 11 martie 2017, 7:53)

    valll [utilizator]

    Este efectul numirilor politice, totusi, un om trebuie sa mai aiba si rusine. Cand ocupi un loc atat de onorabil, chiar daca e pe „pile”, mai imprumuti ceva din ceeace ar trebui sa fii. Mai e si rusinea, sau ar trebui sa fie!
  • +9 (11 voturi)    
    Concluzie (Sâmbătă, 11 martie 2017, 9:36)

    ber [utilizator]

    Toate aceste opinii contradictorii ne arata cat de prost construite sunt sistemul constitutional si sistemul juridic
    din Romania. Aceasta, pentru ca ele sunt concepute de juristi slab pregatiti si/sau obedienti.
    • +7 (7 voturi)    
      Legile se dau in functie de realitatile sociale (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:48)

      Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui ber

      Intr-o tara in care multi lideri politici care se preocupa de "amarati" sunt milionari in euro dupa o viata de munca la stat, nu poti sa legiferezi precum in alte societati unde oamenii inteleg de ce sunt pusi in anumite functii si sunt constienti de rolul lor . Se pare ca rolul principal al unor politicieni penali este imbogatirea cu orice pret prin orice mijloace aici e problema, nu putem sa negam aceasta evidenta .
      Nu ai legi clare care sa responsabilizeze inseamna ca dai liber la furat . Inseamna ca dai legi pentru hoti nu pentru societate .
      • +3 (5 voturi)    
        in functie de interese particulare (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:55)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

        asta asa e - legile se dau strict in interesul oligarhilor si ale servitorilor lor.
    • -4 (12 voturi)    
      o concluzie proasta... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:03)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui ber

      ...nu vreti sa va folositi capul propriu?

      CCR a avut o singura opinie separata...
      Hotnews spune ca o multime de juristi SI NU DA NUME nu sunt de acord cu hotararea CCR....

      Foarte urat din partea HOTNEWS ...
  • +12 (18 voturi)    
    Despre decizia majoritatii CCR (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:49)

    Observator roman [utilizator]

    Sunt calificat - dupa 40 de ani de avocatura - sa fac afirmatia urmatoare:

    DECIZIA 68/2017 A CCR A FOST LUATA IN DISPRETUL LEGII DE NISTE GOLANI CU IFOSE.
    • -2 (12 voturi)    
      Sorry (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:51)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Doar după 100 ani de avucatură devi calificat. Acum ești doar un simplu avocat. Avocații și ziariștii au cele mai puțin onorabile meserii.
  • -3 (13 voturi)    
    Doar Livia Stanciu si "majoritatea specialistilor" (Sâmbătă, 11 martie 2017, 10:59)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    marea majoritate nu suntem specialist in drept si cu atat mai putin in drept constitutional...

    Dar cine sunt specialistii care v-au sfatuit?
    Ne putem da seama de orientarea lor, in functie de nume??????!!!!!.
    • +1 (9 voturi)    
      Daca nu a primit acceptul lor sa-i numeasca (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:41)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      nu-i poate numi !

      Parerile expuse in articol sunt consistente.

      PS. V-o spune un "specialist in drept" (e adevarat nu in drept constitutional).

      PPS. Zau ca "orientarea" nu conteaza !
      • +1 (1 vot)    
        ei na! (Duminică, 12 martie 2017, 9:27)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        ...nu am de ce sa va cred...

        CCR spune lucruri logice... iar derapajele DNA dupa 2015 sunt urate...
    • -4 (12 voturi)    
      daca au existat cu adevarat specialisti... (Sâmbătă, 11 martie 2017, 12:41)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      atunci discutia cu Tapalaga a decurs in modul urmator: Ma Dane, eu pot sa-ti spun ce vrei tu, dar sa nu-mi dai cumva numele ca prostia este o problema personala.
      Altii, din pacate, si-o exhiba, cu nume si prenume...
  • +6 (12 voturi)    
    Decizie "demna" de Federatia Rusa daca nu si mai (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:32)

    deval [utilizator]

    rau !!!!!!!!!! Se numeste SUPERIMUNITATE a guvernului !! CCR/PSD/PCR?parlament sau Mare adunare nationala ce sunteti : faceti tata din coruptie obligatie cetateneasca , ca sa stim o treaba !! Nu va mai jenati ...Si deschideti si ghisee de unde sa dati bonuri de ordine la furat prin coruptie !!
  • -4 (12 voturi)    
    Da (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:35)

    Alexos [utilizator]

    Unor oameni nu le place decizia CCR. Si brusc au aparut 'juristi' care isi dau cu parerea in cel mai pur stil dambovitean. Sa invatam sa respectam justitia.
    • 0 (4 voturi)    
      Ccr nu e justitie (Sâmbătă, 11 martie 2017, 12:50)

      wanderer04 [utilizator] i-a raspuns lui Alexos

      Ccr nu face parte din puterea judecatoreasca, vezi Constitutia!
  • -4 (14 voturi)    
    „Expertul jurist”„nu e altul decât (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:41)

    Un cititor [utilizator]

    dl. DT. Care mai are diplome de expert și în economie, siguranță națională, politică ( internă externă și familială), agricultură, finanțe, etc. Doar dl.Băsescu e „mai expert” decât domnia sa. Dacă pot să mă exprim astfel. Și iată că pot!
    • +1 (5 voturi)    
      Cel mai important este faptul ca CCR (Sâmbătă, 11 martie 2017, 14:21)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      a consumat zeci de pagini de motivare a deciziei sale pt a cerceta si statua asupra unor chestiuni care nu au fost avute in vedere de catre DNA, respectiv asupra problemei verificarii de catre Parchet a oportunitatii elaborarii unei legi, precum si a legalitatii procesului legislativ.

      In final, CCR a stabilit pana la urma asupra a ceva ce nu a fost contestat de nimeni ,(poate doar tangential de autorii sesizarii penale facute la DNA, respectiv de Politeanu si ceilalti doi) .

      Parchetul insa va putea intodeauna cerceta plangeri penale de competenta sa, indreptate impotriva oricarui membru al oricarei institutii politice : Presedintie, Guvern, Parlament.

      Deci daca elaborarea unui act normativ (sau si cu continut normativ), de catre una dintre institutiile politice enumerate mai sus, va avea la baza nu ratiuni de oportunitate ci, sa zicem, va fi consecinta savarsirii unui santaj, a unei amenintari, a unui trafic de influenta, ori a unei dari/ luari de mita, ori a vreunei alte infractiuni de coruptie sau asimilate acesteia, Parchetul va putea actiona in virtutea competentelor sale, fara a fi ingradit de aceasta decizie a CCR !

      PS. Asa ca postaci, v-ati inflamat de pomana !

      PPS. Oricum, pt cine cunoaste Drept, e clar ca motivarea CCR a vrut sa ajute mai mult decat trebuia dpdv politic, pe autorii sesizarii si pe beneficiarii ei.
  • +6 (10 voturi)    
    mascaricii domnului (Sâmbătă, 11 martie 2017, 11:53)

    revo [utilizator]

    Acum e momentul ca cineva sa strecoare in mapa Grindeanului o OUG, pe care ala s-o semneze fara s-o citeasca, ca el asa face.

    Si OUG sa stabileasca ca: incepand cu 1 aprilie, roba membrilor Curtii Constitutionale va fi inlocuita cu un costum de arlechini, iar toca cu o scufie cu 7 cornuri cu clopotei in varf. Presedintele Vurtii Constitutionale va purta o scufie cu 9 cornuri si 9 clopotei.
    Pe urma, proiectul poate fi inaintat Parlamentului, unde va fi adoptat... tacit.
    Eu zic ca se poate. Cine incearca?
    • +3 (5 voturi)    
      Si, culmea ! Tocmai faptul ca nu au dat curs (Sâmbătă, 11 martie 2017, 13:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      rezultatului Referendumului pt un Parlament unicameral cu 300 de parlamentari i-ar ajuta ca OUG-ul sa nu ajunga lege publicata in M.Of !

      PS. Uite, ca si ticalosia e salvatoare cateodata !
  • +5 (7 voturi)    
    Oare mai avem sanse? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 15:12)

    TraianZ [utilizator]

    Tot ce s-a intamplat dupa '89 a fost planuit in detaliu. Tot ei sunt la putere (de fapt au fost tot timpul), au pus pe picioare un gen de capitalism de sorginte mafiota; primul pas a fost acela de a trece avutia tuturor in mainile catorva " alesi". Acum isi perfectioneaza sistemul si isi salveaza mai devreme cativa oameni preferati.
    Multe solutii nu mai sunt, poate doar o revolutie ADEVARATA.
  • 0 (6 voturi)    
    ccr (Sâmbătă, 11 martie 2017, 17:21)

    dinamovist [utilizator]

    Opozitia si dna au facut aceleasi greseli, exagerari cum a facut usl cand a vrut sa l demita pa basescu . Exista o diferenta totusi si anume ca popularii europeni se fac ca ploua apropo de morala in politica fie ea si europeana. Am o ruga minte, vreti sa precizati numele juristilor consultati nu de alta dar cand lucrurile se vor calma as vrea sa beneficieze de aceleasi aprecieri ca aceia care au criticat decizia ccr in cazul demiterii lui basescu. Apropo de separatia puterilor - nu poti sa centrezi si tot tu sa dai cu capul. Voi vreti ca legiuitorul sa dea legile pe care le vrea dna ca tot ea sa judece cum vrea, nu vedeti fractura logicii. Eu zic ca sa nu mai mergem la alegeri ci sa rugam dns sa aleaga ea pentru noi ca stie mai bine .
    • +1 (3 voturi)    
      dinamovist? (Sâmbătă, 11 martie 2017, 19:36)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui dinamovist

      Aia sunt baieti destepti, despre tine avem oaresce indoieli...
      Despre ce separatie a puterilor in stat vorbesti cand asa-zisa ordonanta "data de Guvern" a plecat din propriul birou al lui Dragnea, de la Parlament si avea tinta clar stabilita?
      Ce lege a dat DNA? Detaliaza, te rugam.
      • -1 (5 voturi)    
        revo (Sâmbătă, 11 martie 2017, 20:24)

        dinamovist [utilizator] i-a raspuns lui revo

        revo, legea gratierii in orice forma favorizeaza infractorii( cel putin pe unii) pt ca asta este menirea legii sau mai bine zis asta e vointa politica a unui guvern, parlament si a celor care i au ales . Ca atare nu poate venii kovesi sa spuna ca nu o intereseaza ce vor alegatorii, asta a spus CCR. Asa cum politicul a vrut sa incrimineze abuzul in serviciu asa poate sa-l dezincrimineze asta se chiama vointa politica . Daca unii au votat prost nu pot pretinde - sa vina dna sa ii ia- ca nu ne plac ochii lor ,a mers cu ponta acum nu mai pun botu. SRI (cu ajutorul partenerilor us ) a inteles ca a gresit grosolan si s-a repliat in schimb dna pentru ca nu are cine sa-i controleze continua in prostie dar apreciez ce frumos si elegant a pasat dosarul ordonantei cand a vazut ca a zbarcit-o, saracul procuror general e cu mortul pe masa ii sufla in gura si el e tot mort (politic). In situatia actuala singura persoana care are de luat decizii conform CCR este presedintele, astept cu sincer interes. Ce ma amuza cum cei care se dau anticomunisti confunda persoana kovesi cu institutia dna . revo daca tot sunteti mai multi am o rugaminte nu i mai jigniti pe cei care au o alta opinie folositi argumente .
  • +1 (5 voturi)    
    COMUNIM IN FLOARE (Sâmbătă, 11 martie 2017, 18:08)

    sun [utilizator]

    A si eu 60 de ani da cand ii vad pe cei din csm parca vad prezidiul marii adunari nationale a lui ceasca ! Nici un fel de diferenta in infatisare si gandire! Cum poti sa respecti neconditionat aceasta parodie de judecata!
  • +1 (3 voturi)    
    hei (Duminică, 12 martie 2017, 9:29)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    D-le Tapalaga,
    De cand ati devenit anti-Basescu spuneti numai prostii...
    Sa va fie rusine...


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică