O femeie din Satu Mare a lasat prin testament peste 100.000 de euro Casei de Asigurari de Sanatate

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 6 martie 2017, 16:39 Actualitate | Esenţial

O femeie din Satu Mare care a murit la inceputul anului a lasat prin testament suma de 103.000 de euro Casei Judetene de Asigurari de Sanatate, in semn de recunostinta pentru tratamentul pe care institutia l-a suportat in cei 14 ani de boala. Mostenirea este o premiera pentru institutie, iar banii vor fi folositi pentru plata tratamentelor altor bolnavi, scrie news.ro.

Femeia a decedat la varsta de 67 de ani, in urma unei boli cronice, si a decis sa lase banii Casei Judetene de Asigurari de Sanatate, in conditiile in care nu avea rude apropiate.

Directorul CJAS Satu Mare, Georgeta Pop, a declarat, luni, ca institutia a obtinut prin testament un cont bancar in valuta cu suma de 103.000 de euro.

"Procedura de intrare in posesie pentru suma de 103.000 euro este in curs de derulare la nivelul CAS Satu Mare", a precizat Georgeta Pop.

Reprezentantii institutiei nu stiau nimic despre intentiile femeii bolnave, iar in timpul vietii aceasta nu i-a contactat pe angajati pentru a-si exprima recunostinta.

"Doamna Tinca a beneficiat de servicii medicale pentru afectiunea de care suferea la fel ca oricare asigurat, fara a avea alte solicitari",  a spus Georgeta Pop.

Institutia a fost contactata la mijlocul lunii februarie de catre executorul testamentar in calitate de legatar pentru contul in valuta al testatorului.

"Mai exista un cont in lei si un imobil despre a caror legatari nu avem cunostinta", a adaugat directorul institutiei.

Cei 103.000 euro vor fi folositi de CAS Satu Mare pentru plata tratamentelor altor bolnavi.

"Prin acest gest nobil, intelegem ca intentia doamnei Tinca a fost de a veni in sprijinul persoanelor cu probleme de sanatate, dorinta ce-i va fi indeplinita, iar pentru conducerea si colectivul CAS Satu Mare este un mesaj de incredere si de recunoastere a activitatii", a mai declarat Georgeta Pop.

Acest caz este o premiera in cei 17 ani de activitate ai CJAS Satu Mare.
























[P] Tu cum iti protejezi casa in cazul unui INCENDIU?

Riscurile majore precum INCENDIILE, EXPLOZIILE sau FURTUL, ori fenomenele naturale distructive precum CUTREMURELE, INUNDATIILE, ALUNECARILE sau PRABUSIRILE DE TEREN, FURTUNILE sau GRINDINA, pot afecta oricand, din pacate, siguranta casei fiecaruia dintre noi.

5753 vizualizari

  • -28 (36 voturi)    
    mda (Luni, 6 martie 2017, 16:50)

    SoulSearcher [utilizator]

    deci baba avea 100.000 euro la saltea, dar ea beneficia in continuare de asistenta medicala GRATIS pe banii nostri.. prostii platitori de taxe si impozite.

    cei care inca mai primesc fluturase de salar, uitati-va sa vedeti ce contributie dati la CAS... toti banii aia se duc aiurea, la babe din astea cu sute de mii de euro la saltea, care decat sa-i cheltuie pe sanatate, mai bine beneficiaza de ea gratis pe buzunarul altora.

    in cazul asta, i-a donat pentru ca nu avea cui sa-i dea... in alte cazuri unii pensionari stau pe averi, dar tot se milogesc la retete compensate, care ar trebui sa se duca la cei care chiar sunt amarati si nu-si permit sa se trateze
    • +28 (34 voturi)    
      mnu (Luni, 6 martie 2017, 16:55)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Atata timp cat contribui la sistemul de asigurari de sanatate, ai tot dreptul sa beneficiezi de el, indiferent cati bani ai deoparte. Ce-i cu gandirea asta comunista ?
      • -3 (5 voturi)    
        mda (Marţi, 7 martie 2017, 8:49)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

        eu am sesizat mentalitatea comunista: "statul sa-mi dea bani de sanatate, banii care ii fac eu, ii pun la saltea", ca si asa spera sa-i ia cu ea in mormant.

        daca multi cretini de pe aici n-au inteles mesajul, imi este mila de ei :-)

        baba comunista care asteapta pomana de la stat, decat sa faca ceva cu banii si munca ei.
        • +2 (4 voturi)    
          Cand ai un drept legal (Marţi, 7 martie 2017, 10:35)

          Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          Ai dreptul sau nu sa ceri sa beneficiezi de el. A facut femeia ceva ilegal?

          Iar daca pui tu singurel bani de la tine si te tratezi, atunci statul pt ce iti ia asigurarea de sanatate din salariu? Statul, la fel ca orice firma, nu iti poate cere o plata pe care apoi sa iti interzica sa o folosesti. Cat timp femeia era asigurata medical, beneficiaza de orice serviciu la fel ca orice asigurat medical.

          Cat despre cretini, nu e nevoie sa mergi prea departe sa ii gasesti: tie iti este suficienta o oglinda.

          Cat despre "sa faca ceva cu banii ei", nu uita ca nu esti nici executorul testamentar al ei, nici beneficiarul banilor ei. Asadar femeia poate decide cum doreste sa isi foloseasca banii: in cazul de fata i-a donat. Putea foarte bine sa isi faca cruce de aur, insa a fost de o demnitate deosebita si a preferat sa ajute viii.

          Noroc cu tine ca stii cel mai bine ce sa facem noi altii cu banii. O comentezi pe femeie insa uiti de cei care lucreaza ca directori la stat si isi iau Bentley din banii pe care ii fura sau ii sifoneaza. Dar nuuuuu: aia sunt oameni de afaceri in timp ce femeia de aici in ochii tai e o baba cretina si comunista.

          PS: Pseudonimul tau este perfect: SoulSearcher. Mai cauta. Banuiesc ca inca nu ai gasit pe nimeni. Sugcesuri. :)
          • -2 (4 voturi)    
            mda (Marţi, 7 martie 2017, 12:45)

            SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Nababucordonmosor

            mai omule, NU am zis ca facut ceva ilegal..

            voi sunteti ca si dragnea si ponta.. "am facut ceva ilegal ? noi respectam legea.. e dreptul guvernului sa dea orice lege..."

            eu am semnalizat mentalitatea comunista, daca tu esti inapt si nu intelegi despre ce e vorba, stai acolo in banca ta de bugetar sau de pensionar si asteapta sa-ti dea pomana olguta...
            • +2 (2 voturi)    
              Imi plac oamenii cu idei fixe (Marţi, 7 martie 2017, 12:57)

              Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

              Ceea ce ma inspaimanta in cazul tau insa este numarul redus al ideilor si chiar si mai mult este modul in care acestea se conecteaza atat de (i)logic.
              • -1 (3 voturi)    
                mda (Marţi, 7 martie 2017, 13:05)

                SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Nababucordonmosor

                zici ca esti psiholog si nu de fapt un bugetar incapabil sa lucreze in alt domeniu la privat (precum toti bugetarii de fapt)

                :-))
                • 0 (2 voturi)    
                  Ma cunosti perfect (Marţi, 7 martie 2017, 17:21)

                  Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

                  Ai zice ca suntem prieteni la catarama. Si mai si zici ca eu sunt psihologul. Gresit dom'le. Tu esti acela. Sunt tare curios sa vad: intuiesti domeniul in care lucrez? Sau poate nu lucrez deloc si traiesc din ajutor social...
                  • 0 (2 voturi)    
                    mda (Miercuri, 8 martie 2017, 8:28)

                    SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Nababucordonmosor

                    odata ce mi-ai confirmat ca esti bugetar, chiar nu mai conteaza in ce domeniu, avand in vedere ca toti ciupiti din banul public... si toti aveti neamuri ca si colegi de serviciu.

                    fiind bugetar ai confirmat si faptul ca esti votant PSD, ceea ce pentru mine este cea mai joasa clasa sociala din Romania, voi si romii :) la pomana inainte, la munca.. mai putin ca doar leafa e aceiasi.

                    vezi ca v-au promis olguta ca va dubleaza salariile, sa iesiti la vot si la urmatoarele alegeri.
                    • 0 (2 voturi)    
                      Si daca iti spun ca te inseli? (Miercuri, 8 martie 2017, 11:23)

                      Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

                      Ma crezi?
    • +25 (33 voturi)    
      Bai tampitel, (Luni, 6 martie 2017, 17:07)

      CuCaciulaPeCap [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      In primul rand nu era baba. O sa vezi tu, cand o sa ajungi la 67 de ani, daca ajungi. Apoi ce te freaca pe tine grija de banii respectivi? Tu ce rahat produci de te dai important pe aici?
      I-a donat sistemului de sanatate, e treaba dansei. Ce vroiai sa-i doneze unui handicapat ca tine?
      Pune mana si munceste, nepricopsitule! Vad ca ai timp sa comentezi pe acilea...
      Si se spune SALARIU NU SALAR, prostovane...!
      • +6 (8 voturi)    
        eh (Luni, 6 martie 2017, 18:46)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui CuCaciulaPeCap

        Nu e prostovan, cel mult un mic frustrat stangist. E doar dintr-o zona a tarii unde toti se cred mai destepti si mai curati, doar pentru ca asa-si spun unii altora sau in oglinda, pana ajung sa si creada ca sunt ce nu vor fi vreodata, fie si fix pentru ca-si repeta si se mangaie reciproc. Au si o limba romana proprie :D
      • +1 (1 vot)    
        mda (Marţi, 7 martie 2017, 8:46)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui CuCaciulaPeCap

        marsh ma inapoi la sediul PSD
    • +3 (11 voturi)    
      Ti-e ciuda? (Luni, 6 martie 2017, 17:18)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Sau care e problema de facto?
    • +9 (13 voturi)    
      Mai multă atenție la limbaj nu strică (Luni, 6 martie 2017, 17:27)

      Mirobo [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Și eu am o baba de 67 de ani.
      Îi spun :mama !
      • +1 (3 voturi)    
        Nu-i nimic (Marţi, 7 martie 2017, 10:37)

        Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui Mirobo

        SoulSearcher ii va spune cretina si comunista. Stii de ce? Pentru ca in viziunea lui batranii trebuie omorati de mici.
    • +11 (13 voturi)    
      vezi tu (Luni, 6 martie 2017, 17:44)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Chiar asta e problema. Sunt prea multi oameni saraci ca tine si prea putini oameni bogati, precum a fost doamna aceasta.
      Sper sa intelegi ca saracia si bogatia invocate aici nu au legatura cu partea materiala a existentei.
    • +2 (6 voturi)    
      Hai sa iti spun (Marţi, 7 martie 2017, 0:04)

      Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Sotia a luat 3 luni somaj si mergeam cu masina sa il luam si in nana cu o cafea mare, latte, de la Costa. Si? Avea dreptul legal? In 10 ani a fost somera 3 luni iar eu in 14 niciodata. Sa inteleg ca in viziunea ta daca am un bun asigurat si imi permit altul asigurarea nu are de fe sa ma despagubeasca?!?!?!?!
      • -1 (3 voturi)    
        mda (Marţi, 7 martie 2017, 12:52)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Nababucordonmosor

        ori esti prost, ori esti bugetar... acelasi lucru :)))))

        baba aia comunista in loc sa faca lucrul moral si sa se trateze din banii ei, apela la banii CAS, care in loc sa ajunga la aia mai amarati, ajungea culmea la aia care aveau...

        nu a facut nimic ilegal, era dreptul ei, DAR gandirea ei comunista o impiedica sa vada alegerea MORALA "ba ia sa ma tratez eu din banii mei, nu ma mai duc sa ma milogesc la compensate, sa beneficieze altii de ele, ca eu am 100.000 euro la saltea"

        EU de exemplu muncesc si am bani, si ma duc sa ma tratez la privat cand e nevoie, nu ma duc sa fac coada la casa de sanatate si pe la compensate.. lasa-i pe altii mai nefericiti sa se trateze pe banii statului.

        ca i-a donat.. sa-i fie tarana usoara, nu ma pasioneaza, bine ca nu i-a donat la biserica :)))) ca aiba pochii bani de schimbat mertanele si vilele la odrasle.
        • 0 (2 voturi)    
          Bravo tie (Marţi, 7 martie 2017, 17:28)

          Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          Si sincer, pentru ca vad ca iti place enorm sa te dai drept exemplu, iti doresc sa beneficiezi cat mai mult de toate aceste servicii.

          De asemenea iti multumesc ca platesti asigurarile de sanatate la timp ca parintii mei sa poata beneficia de ele pentru tratamentele lor. Ei nu isi permit sa mearga la privat ca tine dar toata viata cat au muncit (nu ca mine - bugetarul sau prostul - care nu muncesc) au fost sanatosi si au cotizat si ei la asigurari iar din banii lor au fost tratati altii cu cateva decenii in urma. Iar parintii mei beneficiaza si de medicamente compensate platite partial si din banii tai. Iar pentru asta iti multumesc.
          • 0 (2 voturi)    
            mda (Miercuri, 8 martie 2017, 8:31)

            SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Nababucordonmosor

            nu-ti fa griji, eu ca IT-ist nu platesc prea mult CAS :-))

            plus ca sunt si alte cai de a evita LEGAL plata impozitelor in romania...

            tocmai ca pomanagii ca tine si neamul tau de socialisti sa nu primeasca mai mult decat le promite partidul pe care il tot votati in speranta ca va mai da cate oleaca de ciolan dupa ce termina ei de ros la el.

            tchuss :)
            • 0 (2 voturi)    
              Deci tu de fapt (Miercuri, 8 martie 2017, 11:24)

              Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

              Eviti legal plata impozitelor?
        • 0 (2 voturi)    
          Ah, am uitat ceva (Marţi, 7 martie 2017, 17:31)

          Nababucordonmosor [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

          Sunt de acord sa contribui la o cutie de 100 de pastile de lactat de magneziu. Am o vada impresie ca la privat costa cam mult sau nu ti-a recomandat-o inca nimeni. Ti-o recomand eu din tot sufletul - ala mic si negru, de bugetar sau prost.
  • +12 (16 voturi)    
    In sfarsit.. (Luni, 6 martie 2017, 16:57)

    CuCaciulaPeCap [utilizator]

    O fapta buna.
    Asa fratilor, nu mai lasati bani pentru monumente funerare, biserici si alte asemenea!

    Nenea R.M., 103.000 inseamna peste 10.000 din titlu. Da inseamna o suma MUUULT MAI MARE...
  • +3 (5 voturi)    
    ! (Luni, 6 martie 2017, 17:15)

    tudorr [utilizator]

    Dragnea freaca mainile :))
  • +7 (9 voturi)    
    gest inedit, impresionant (Luni, 6 martie 2017, 17:45)

    gazuldebasist [utilizator]

    Sa speram ca actul de donatie e cu sarcina, adica banii nu pot fi folositi decit strict de catre Casa de Sanatate. Altfel se duc in punga gaurita a ANAF si de acolo spre buzunarele cioflingarilor.

    Cit despre comentariile unor neica-nimeni de pe aici... ce sa mai vorbim... sint gramezi de feisbucisti care considera pensionarii, persoanele cu handicap sau ajutoare sociale drept asistatii lui Dragnea.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă