YM
Mai mare|Mai mic
Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Cat de importanta este descoperirea celor 7 exoplanete. Cercetator: Gasirea unei a doua planete Pamant e o chestiune de timp

de Stirile ProTV     Stirile ProTV
Vineri, 24 februarie 2017, 0:16 Actualitate | Esenţial

Descoperire majora
Foto: Stirile ProTV
Oamenii de stiinta din intreaga lume sunt in sarbatoare dupa ce astronomii de la NASA, printre care si un roman, au facut o descoperire epocala.

Este vorba despre sapte planete de dimensiunea Pamantului, aflate in galaxia noastra, care ar putea avea apa la suprafata lor. In plus, trei dintre acestea intrunesc conditiile necesare pentru a gazdui viata.

Integral pe Stirile ProTV

Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.