YM
Mai mare|Mai mic
Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Cat de importanta este descoperirea celor 7 exoplanete. Cercetator: Gasirea unei a doua planete Pamant e o chestiune de timp

de Stirile ProTV     Stirile ProTV
Vineri, 24 februarie 2017, 0:16 Actualitate | Esenţial

Descoperire majora
Foto: Stirile ProTV
Oamenii de stiinta din intreaga lume sunt in sarbatoare dupa ce astronomii de la NASA, printre care si un roman, au facut o descoperire epocala.

Este vorba despre sapte planete de dimensiunea Pamantului, aflate in galaxia noastra, care ar putea avea apa la suprafata lor. In plus, trei dintre acestea intrunesc conditiile necesare pentru a gazdui viata.

Integral pe Stirile ProTV

Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.