Tariceanu, despre audierile ministrilor in dosarul privind adoptarea OUG 13: Suntem unicat in Europa. Procuratura ancheteaza deciziile politice ale Guvernului

de I.C.     HotNews.ro
Luni, 20 februarie 2017, 14:48 Actualitate | Esenţial

Calin Popescu Tariceanu
Foto: Agerpres
Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, a afirmat luni, la Parlament, referitor la faptul ca mai multi ministri au fost audiati la DNA privind elaborarea OUG 13 de modificare a Codurilor penale, ca Romania este "un unicat in Europa", in conditiile in care procuratura ancheteaza deciziile politice ale Guvernului, informeaza News.ro.

"Eu cred ca suntem un unicat in Europa, in care procuratura ancheteaza deciziile politice ale Guvernului. Acesta e si motivul pentru care am sesizat si Curtea Constitutionala, pentru conflict intre puterile statului si, dupa cum stiti, s-a stabilit termen pe 27 martie", a afirmat Calin Popescu Tariceanu, intrebat despre ministrii care au fost audiati la DNA in dosarul privind elaborarea OUG 13.

Ministrul Carmen Dan a fost audiata, luni, aproximativ o ora si jumatate de procurorii Directiei Nationale Anticoruptie, care i-au solicitat informatii, in calitate de martor, legate de aprobarea Ordonantei de Urgenta nr. 13, in dosarul deschis dupa denuntul formulat in 24 ianuarie de membri ai asociatiei "Initiativa Romania".

In acelasi dosar, saptamana trecuta au fost audiati, tot in calitate de martor, secretarul general al Guvernului, Mihai Busuioc, si ministrul pentru Relatia cu Parlamentul, Gratiela Gavrilescu.

Si fostii secretari de stat de la Ministerul Justitiei Oana Schmidt Haineala si Constantin Sima au dat declaratii in calitate de martor in acest dosar, ambii declarand ca nu au contribuit la elaborarea Ordonantei de Urgenta nr. 13 din 31 ianuarie privind codurile penale, abrogata de Guvern la cinci zile dupa adoptare.

DNA a precizat ca in acest dosar se fac acte procedurale cu privire la aspectele sesizate de mai multe persoane, privind posibile fapte legate de "modalitatea de adoptare a unor acte normative".


Citeste mai multe despre   






















8651 vizualizari

  • +53 (59 voturi)    
    vrooom...vrooom.....un motociclean (Luni, 20 februarie 2017, 14:50)

    un domn [utilizator]

    turat...la maxim !!!!
    • +40 (44 voturi)    
      erata (Luni, 20 februarie 2017, 15:17)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      turbat
      • +23 (23 voturi)    
        ai dreptate ! (Luni, 20 februarie 2017, 15:25)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

        buna Completarea !
        • +22 (24 voturi)    
          simt putina dezinformare la Tariceanu (Luni, 20 februarie 2017, 16:08)

          Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui un domn

          Nu decizia politca e anchetata, ci jocul deculise... ehehe.
          • +11 (13 voturi)    
            Decizie politica (Luni, 20 februarie 2017, 17:01)

            oilman [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

            Daca decizia 'politica' din spatele OUG 13 este sa albeasca citeva duyini (sau mai multi) de puscariasi (prezenti sau viitori) atunci e normal sa intevina DNA.
          • +5 (5 voturi)    
            chiar (Luni, 20 februarie 2017, 18:05)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

            a nimerit-o.
            dar, suntem unicat pentru ca suntem singura tara din lume unde in frunte cu presedintele senatului, cu cel al camerei deputatilor si cu primul ministru s-a incercat legalizarea politica a furtului.
            cat despre tradiceanu, mincinosul mincinosilor, ii uram multi ani sanatosi, la "beciul domnesc".
    • -30 (36 voturi)    
      Ceea ce se intampla este antidemocratic! (Luni, 20 februarie 2017, 15:24)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Niste oameni aflati legal pe fotoliile lor, care au dat o OUG legala, sunt anchetati ca au muncit. Practic aceasta hartuire antidemocratica spune: faci ce vrem noi sau intri la inchisoare, fapt care face inutile alegerile.
      Daca mai continua demonstratiile, in locul domnului Dragnea si al domnului Tariceanu as spune Guvernului legal sa demonstreze, si apoi as propune sefa DNA la guvernare si as bloca toate miscarile din Parlament! Ca manifest la situatia inacceptabila la care s-a ajuns, la statul politienesc si incalcarea democratiei pentru care s-a murit la Revolutie!
      • +22 (24 voturi)    
        Bati campii (Luni, 20 februarie 2017, 16:17)

        /./ [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        De unde ai tras tu conluzia ca OUG a fost legala??Tocmai ca asta se ancheteaza cat de legala a fost , cat de legal este sa faci legi cu dedicatie ca unii sa fure legal despre asta discutam.Daca OUG-ul a incalcat legea cei care au facut-o sa plateasca , nu poti sa votezi legi cu dedicatie.
        • -13 (19 voturi)    
          Poate o lege sa fie ilegala? (Luni, 20 februarie 2017, 16:41)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui /./

          OUG inseamna lege si automat este legala! Ca romanii au dat puterea unora care folosesc legea cum nu place altora este alta discutie, dar de obicei asa se procedeaza in democratie, accepti planul invingatorului.
          Nu m-ar uimi ca mai departe DNA sa ancheteze daca mai trebuie facute alegeri. Poate si asta este ilegal!
          • +13 (17 voturi)    
            Da bah, liber la furat 200000 roni (Luni, 20 februarie 2017, 16:58)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            al dracului de legal. Lege care iti permite sa furi, normal ca sunteti unicat in Europa, guvern de borfashi si sustinatorii lor. Poporul.....'ai de capul lui.
          • +7 (7 voturi)    
            Ce logica poti avea deci, (Luni, 20 februarie 2017, 17:20)

            /./ [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

            orice OUG e automat lege chiar daca ea incalca o gramada de articole din constitutie???Pai poate de maine guvernu sa dea o OUG prin care cei care nu au votat cu PSD ALDe sa fie toti impuscati.Conform logici tale e OUG deci e lege si se poate aplica.Deci ca sa intelegi si tu, OUG-urile care le dau ei trebuie sa fie in concordanta cu constitutia, daca nu esti pasibil de puscarie.Exact asta procurorii cerceteaza.
        • +4 (4 voturi)    
          @ Prea_Tarziu...sa vezi breh (Luni, 20 februarie 2017, 17:17)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui /./

          ca e DOAR inceputul : urmeaza P$D in Ilegalitate+anchetarea disparitiei Fondului Crescent+Falimentarea bancorex+Taierile Ilegale de padure de catre Gaterszag Kerestoy srl....soon !
      • +4 (4 voturi)    
        bietii de ei... (Luni, 20 februarie 2017, 17:41)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        au " muncit" pe rupte timp de 27 de ani ca sa isi rotunjasca conturile, sa-si achizitioneze case si domenii, ca sa "privatizeze" toata industria pe spagi grase,iar acum s-au dat de ceasul mortii sa stearga toate faradelegile prin ordonante de urgenta care sa ii salveze de justitie! Asta numesc eu hartuirea intregii Tari de catre niste impostori si penali fara scrupule ajunsi in fotoliile lor din ignoranta si lacomia propriilor alegatori.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu-i Prea_Tarziu pt. d'alde Tariceanu&Dragnea (Luni, 20 februarie 2017, 20:19)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Sterling Popescu T. vrea sa se vorbeasca zilnic despre ineptiile lui > Prietenii stiu de ce.
        " România a ajuns o „parodie” de stat de drept, în care au protestat până și câinii" citat din mosul care nu mai stie pe ce pod mai calca.
      • +1 (1 vot)    
        Intarziatule (Luni, 20 februarie 2017, 21:25)

        Bazil [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        tu chiar crezi in ce scrii? Suntem unicati in UE pt ca Senatul si Camera Deputatilor sunt conduse de tariceanu (cu proces pe rol si aude un clinchet cristalin de catuse), respectiv dragnea (condamnat penal, posibil viitor vorbitor din spatele gratiilor). Daca pentru asa ceva s-a murit in Decembrie 1989, au murit degeaba. Ceusescu pleca, cu sau fara mortii din decembrie. Nu poti nega rolul "pozitiv" al zambaretului iliescu in evenimentele din decembrie 89 - Ianuarie 90, precum si la prima mineriada.
    • +28 (32 voturi)    
      Da.Hoția este politica Guvernului. (Luni, 20 februarie 2017, 15:30)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Tăriceanu o spune. Culmea,are dreptate.În loc de școli,spitale,infrastructură,Guvernul este preocupat de favorizarea infractorilor.
    • +23 (29 voturi)    
      Nu sunt decizii politice (Luni, 20 februarie 2017, 15:57)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Au fost atacuri directe asupra statului de drept și imixtiune gravă in atribuțiile puterii legislative.
      In rest, gargara de viitor pușcăriaș.
    • +7 (7 voturi)    
      Suntem Unicat in EUROPA!! (Luni, 20 februarie 2017, 17:17)

      serban b [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Un Condamnat Penal in fruntea Camerei Deputatilor
      Un Anchetat pentru MINCIUNA la Senat

      Amandoi presedinti de partide.

      N-am mai fi unicat daca penalii si-ar da demisia, s-ar duce in instanta, ar dovedi ca sunt nevinovati si ar candida apoi cu dosarul curat (nu albit prin ordonante)
      Da Tariceanu, suntem unici!
    • +6 (6 voturi)    
      Hai sictir! (Luni, 20 februarie 2017, 19:45)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Suntem unicat in Europa cu mafioti-sefi pentru cele doua camere ale Parlamentului Romaniei: baronul de Teleorman, dragnea, si alde' tariceanu.


      Camera Deputatilor si Senatul unei tari aflate in inca in U.E. sunt conduse de 2 indivizi - dragnea si tariceanu - ambii cu grave probleme penale, de moralitate si de integritate.
    • +2 (2 voturi)    
      VroooooOOOOOUUUUUMMMMMM (Luni, 20 februarie 2017, 20:15)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      BamBammmmmmgargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargargarPRP!
  • +63 (71 voturi)    
    eee (Luni, 20 februarie 2017, 14:51)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    eu sper sa se ajunga si la condamnare , nu doar sa se ancheteze.
    • +38 (44 voturi)    
      guver format dintr-un partid de hoti, PSD! (Luni, 20 februarie 2017, 15:06)

      MarianIonescu3 [anonim] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Atunci cand un guvern este blindat de hoti este necesar ca DNA sa fie peste ei!
      Vorbim de normalitate!
    • +8 (8 voturi)    
      si eu as vrea, dar... (Luni, 20 februarie 2017, 16:04)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      slabe sanse. ancheta se face pentru ca a fost formulata o cerere valida, dar este greu de speculat daca procurorul de caz va avea temei pentru inceperea urmaririi.

      de fapt asta inseamna ar fi insemnat normalitatea: ca procurorii sa investigheze o problema de cand incepe, nu la 2 ani de zile cand efectele se propaga.
  • +66 (74 voturi)    
    Suntem unicat (Luni, 20 februarie 2017, 14:54)

    mitg [utilizator]

    Prin prisma faptului ca in loc ca tu sa fii in puscarie, esti la Senat.
    • +32 (40 voturi)    
      Unicat ca la noi se fura prin lege (Luni, 20 februarie 2017, 15:08)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      O13 garanta imunitate impotriva legii penale functionarilor publici in a savarsi abuzuri in functie de pana la 200.000 lei impotriva cetatenilor romani.Asta e unicat.Sa furi prin lege.Nicaieri in EU nu este asa ceva.PSD a reusit sa se evidentieize.
      • +7 (7 voturi)    
        ineptii (Luni, 20 februarie 2017, 15:40)

        danete [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        aceleasi ineptii de la unii care habar n-au pe ce lume sunt.
      • -10 (16 voturi)    
        Confuzie (Luni, 20 februarie 2017, 15:46)

        Bocai [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

        Stimate domn sunteti pus pe tonomat, nu este asa.Dai banii inapoi si primesti si sanctiuni administrative dar nu faci puscarie. Nici in timpul lui "Nea Nicu" nu se facea puscarie pana la o suma de bani, ca abuz in serviciu.
        • +4 (10 voturi)    
          raritate (Luni, 20 februarie 2017, 16:06)

          danete [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

          mai sunt si unii cu carte pe aici!
        • +10 (12 voturi)    
          ha ha (Luni, 20 februarie 2017, 17:02)

          EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

          esti nebun?!

          adica daca furi mai putin de 45000 euro din banul public DOAR dai banii inapoi si esti sanctinat administrativ?

          sa presupunem ca un hot fura de 10 ori suma de 40000 euro dar e prins o singura data si da cei 40k inapoi si ramane cu 360.000 euro!

          pai ar fi paradisul banditilor si manglitorilor!

          incearca la antena3,rtv,etc, acolo gasesti sustinatori.
        • +1 (1 vot)    
          eu zic (Luni, 20 februarie 2017, 18:17)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

          ca mai bine sa le taiem mana dreapta si daca inca mai are chef de furt, sa-i taiem si mana stanga.
          binenteles cu recuperarea atat a prejudiciului cat si a foloaselor obtinute ca urmare a folosirii prejudiciului.
          in felul asta, poti sa dai cate ordonante vrei tu, daca mai ai mana sa votezi.
    • +15 (19 voturi)    
      raspunsul e simplu: (Luni, 20 februarie 2017, 15:28)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      In Europa procuratura nu anheteaza guverne pentru ca guvenrele nu fac asa ceva (nu scot ordonante noaptea ca sa favorizeze infractorii).
      • -9 (13 voturi)    
        cate profunzime (Luni, 20 februarie 2017, 16:07)

        danete [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        bravo
  • +50 (58 voturi)    
    Gura pacatosului! (Luni, 20 februarie 2017, 14:55)

    Andradda [utilizator]

    Pai chiar ca Romania e "unicat", dar nu doar in Europa ci in intreaga lume!
    Si "unicat" vom ramane, atata vreme cat la conducerea Parlamentului se afla doua specimene, unul care este deja condamnaqt definitiv (si care practic se afla in perioada de detentie) iar altul urmarit penal pt marturie mincinoasa si favorizarea infractorului!
    De unde atata indignare, coane Tariceanu? Nu v-a iesit manevra cu OUG13 si acum latrati de frica, peste tot!
  • +50 (58 voturi)    
    pai suntem intr-adevar caz unic in europa (Luni, 20 februarie 2017, 14:55)

    bogdan1477 [utilizator]

    Ce guvern european a mai legalizat hotia printr-o ordonanta de urgenta data noaptea si fara sa aiba aviz de la CSM. Ce guvern mai trimite aviz pe modificari la codul penal la CSM seara la 7 cu termen de reaspuns a doua zi dimineata la 9, pentru ca la 10 seara CSM si DNA sa afle de la TV ca ordonanta fusese aprobata? Astea-s intrebarile ca care ar trebui sa mediteze tariceanu....
    • -11 (13 voturi)    
      dupa meditatie (Luni, 20 februarie 2017, 16:09)

      danete [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      csm si dna nu au nicio treaba cu procesul legislativ.
      a fost greu?
      • +1 (1 vot)    
        Pentru tine nimic nu-i prea greu (Luni, 20 februarie 2017, 17:35)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui danete

        Doar cu logica stai rau.
      • +3 (3 voturi)    
        cata (Luni, 20 februarie 2017, 18:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui danete

        osardie, cata abnegatie din partea ta.
        puteai insa sa alegi si tu altceva decat un partid/clan al hotilor, numitul psd.
        sau, te pomenesti ca tu de fapt iti doresti din tot sufletelul tau micut, sa fii admis in tagma lui ali baba dragnea si a celor mai mult de 40 de hoti.
      • 0 (0 voturi)    
        da' ei nu cu procesul legislativ au treaba (Marţi, 21 februarie 2017, 15:55)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui danete

        Ei au treaba cu eludarea legii prin emiterea ordonantei fara avizul CSM, consumtativ, dar OBLIGATORIU. E asha greu de priceput?
  • +45 (51 voturi)    
    suntem unicat in Europa (Luni, 20 februarie 2017, 14:58)

    mos ion roata [utilizator]

    Guvernul ia decizii pentru favorizarea infractorilor.
  • +40 (50 voturi)    
    Suntem unicat in Europa (Luni, 20 februarie 2017, 14:58)

    Altiro [utilizator]

    Politicienii penali dau legi si OUG-uri in favoarea infractorilor, mai ales a celor din politica.
  • +35 (41 voturi)    
    Sunt sigur ca suntem unici in Europa. (Luni, 20 februarie 2017, 14:58)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    La noi, urla in gura mare toti politicienii ca se face gargara cu lupta anticoruptie.

    Despre ce este vorba in propozitie? Care urla? Care coruptie?

    Si vom fi unici in Europa. Nu vom reteza coruptia de la sol ci o vom scoate cu tot cu radacina.

    Vom veni.
    • -13 (15 voturi)    
      Coruptia (Luni, 20 februarie 2017, 15:48)

      Bocai [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

      Coruptie in capul tau de tonomat nu va mai fi atunci cand nimic nu va mai fi.Coruptia este ca si inertia mecanica sau autoinductia electrica.Cine spune ca se poate fara coruptie este ori natarau ori visator.
      • +3 (3 voturi)    
        adrian (Luni, 20 februarie 2017, 18:27)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

        severin e mandru de tine.
      • +2 (2 voturi)    
        Explica ce este (Luni, 20 februarie 2017, 20:20)

        alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Bocai

        autoinductia electrica.

        Ca sa te cred pe cuvant! ;)
  • +35 (43 voturi)    
    suntem intr-adevar unicat (Luni, 20 februarie 2017, 15:00)

    athos64 [utilizator]

    Suntem intr-adevar unicat, dar in sensul in care Partidul care a castigat alegerile se crede indreptatit sa instrumenteze masuri legislative menite sa puna la adapost pe politicieni de hotiile trecute si viitoare. Taricene, oricat ai vrea sa sustii contrariul, vointa voastra politica este de fapt banditism politic, iar asta nu se acopera cu un mandat politic castigat in alegeri.
  • +31 (39 voturi)    
    dnu tariceanu (Luni, 20 februarie 2017, 15:00)

    gogu_milogu [utilizator]

    iar manipulati odios.... nu deciziile politice le cerceteaza DNA ci modalitatile prin care aceste decizii au fost implementate.....
  • +34 (40 voturi)    
    Suntem pionieri in Europa (Luni, 20 februarie 2017, 15:01)

    tiberius_p [utilizator]

    Procuratura ancheteaza o tentativa a guvernului de a decriminaliza fapte de coruptie.
  • +35 (43 voturi)    
    Un condamnat penal conduce Guvernul! (Luni, 20 februarie 2017, 15:01)

    pedepsitorul [utilizator]

    Acest lucru este mult mai grav...

    Dar credeti ca daca manjiti cu acelasi noroi cu care comunistii au manjit profesia procurorilor, denota doar reavointa!
  • +24 (28 voturi)    
    /// (Luni, 20 februarie 2017, 15:03)

    hmara [utilizator]

    Nesimtitule.
    Se ancheteaza incalcarea Legii 78/ 2000, art.13.
    Dezimformeaza-ti prostii tai.
  • +29 (33 voturi)    
    "Suntem unicat in Europa." (Luni, 20 februarie 2017, 15:03)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    "Noi vrem sa legiferam spaga si hotia si voi nu ne lasati !"

    Ba s-avem pardon, taricene :

    "Sunteti un kkt in Europa." , si noi refuzam sa fim cu voi, asa ca mai baga un bullshit in gura , n-ar fi rau sa iti lasi si tu mustata ...
  • +23 (27 voturi)    
    Eu zic ca asta e intrebarea (Luni, 20 februarie 2017, 15:05)

    MosIon2017 [utilizator]

    Ce guvern din Europa s-a mai comportat ca un grup infractional organizat?
  • +16 (20 voturi)    
    un penal. (Luni, 20 februarie 2017, 15:05)

    Rezist2 [utilizator]

    Ce poate debita un penal notoriu despre actiunile justitiei ???? Perspectiva de a se duce acolo unde ii e locul , adica la puscarie , este singura "ratiune " pe care o are. Doar nu se gandeste cineva ca acest penal , care ne-a pacalit ca e liberal atatia ani, ar avea vre-o idee despre necesitatea aflarii adevarului ??
  • +22 (26 voturi)    
    Nu, tradicene! (Luni, 20 februarie 2017, 15:06)

    tropotaru [utilizator]

    suntem unicat in Europa pentru ca infractorii, in loc sa intre la mititica, intra in Parlament. Ba chiar mai mult, daca un infractor nu reuseste sa intre in Parlament, ii face loc unul mai putin penal care, fiind situat pe un loc eligibil pe liste, renunta in favoarea primului (vezi cazul Andreea Cosma Ploiesti)
  • +17 (21 voturi)    
    Gigamodelul pare dezlantuit astazi... (Luni, 20 februarie 2017, 15:07)

    demaGOGU [utilizator]

    ...are vreo funie care se apropie de par?
  • +29 (31 voturi)    
    ĂSTA e bătut în cap? (Luni, 20 februarie 2017, 15:09)

    24alex24 [utilizator]

    Toată lumea știe că OUG 13 a fost adoptată pe ascuns în miez de noapte fără dezbatere publică și consultarea de facto a instituțiilor de resort (CSM de exemplu) și că această lege a avut clar scopul general al favorizării infractorului, în special a politicienilor cu dosare penale în frunte cu Tăriceanu însuși și cu Dragnea.

    Aștia doi (și alții ca ei) trăiesc într-o realitate paralelă unde moralitatea e întoarsă pe dos iar corupții sunt victimoi cosmici, văd comploturi planetare, caută ”mâna criminală” în demonstrațiile cetățenilor sătui de hoție, fac înțelegeri secrete cu rușii via Meleșcanu și se consideră ca orice dictatori în devenire una cu statul și națiunea. Ca să parafrazez o expresie populară ei gândesc: ”dai în mine, dai în fabrici și uzine, dai în siguranța națională, subminezi națiunea și identitatea națională.

    Băieții ăștia șmecheri au luat-o razna rău de tot, au pierdut contactul cu realitatea. Păcat că mai ocupă funcții de răspundere în stat. În loc să ne vedem de ale noastre trebuie să stăm cu ochii pe ei, cât mai au mandat, să nu facă vreo trăsnaie, căci ne costă miliarde.
  • +26 (28 voturi)    
    Cu politicieni ca tine Caline, nu-i mirarea (Luni, 20 februarie 2017, 15:13)

    Lawrenciu [utilizator]

    "Suntem unicat in Europa" la conducatori cu dosare penale, care denigreaza institutiile de justitie din tara.
    O relicva comunista ai fost si vei fi, Cacaline! Ceausescu n-a scapat, dar tu ai inca sansa de a-ti da demisia! Altfel, sa te astepti cu protestatarii pe cap in Parlament, in viitorul apropiat.
    Si asta e valabil si la "unicatul" de Dragnea, o anomalie a politicii romanesti.
  • +15 (19 voturi)    
    Cu politicieni ca tine Caline, nu-i mirarea (Luni, 20 februarie 2017, 15:13)

    Lawrenciu [utilizator]

    "Suntem unicat in Europa" la conducatori cu dosare penale, care denigreaza institutiile de justitie din tara.
    O relicva comunista ai fost si vei fi, Cacaline! Ceausescu n-a scapat, dar tu ai inca sansa de a-ti da demisia! Altfel, sa te astepti cu protestatarii pe cap in Parlament, in viitorul apropiat.
    Si asta e valabil si la "unicatul" de Dragnea, o anomalie a politicii romanesti.
  • +27 (31 voturi)    
    se strange latul... (Luni, 20 februarie 2017, 15:15)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    taricene lasa vrajeala, in Europa nu se legalizeaza furtul prin ordonante de urgente!

    ps: dupa logica ta bolnava daca guvernul ia decizia ''politica'' de pedepsire prin amenda a celor care depasesc IQ 60, gata, guvernul nu poate fi anchetat pentru aberatii pentru ca e ''politic'', infractorule!
  • +8 (8 voturi)    
    intrebare (Luni, 20 februarie 2017, 15:22)

    ManuSirbu [anonim]

    Toar`su Strachiceanu, as avea si eu o intrebare... Daca maine vine guvernu lu`matale si a lu`drag-nea si da o lege cum ca suntem prea multi de sustinut de noile masuri si fiecare sa mearga acasa si sa astepte disciplinat comisia parlamentara trimisa sa gazeze vreo cateva milioane de corporatisti, ce ar trebui sa faca organele in drept? Sa "ciocu`mic ca noi suntem la putere"? Sau sa "stea linistiti la locurilii lor ca se maresc pensiile"? Una este o decizie politica normala, coerenta, LEGALA, si este cu totul altceva sa decizi o aberatie si sa ai pretentia sa fi lasat in pace!
  • +11 (11 voturi)    
    Unicat pe naiba... (Luni, 20 februarie 2017, 15:28)

    taro [utilizator]

    sunt destule tari unde politicienii sunt cercetati pentru "decizii" politice. Franta de exemplu.

    Legat de OUG 13 despre care PSD/ALDE spune ca a nu fost inteleasa de "manipulatii" care protesteaza. Cred ca au dreptate, OUG 13 nu a fost inteleasa pentru ca erau milioane de romani la proteste inclusiv pensionarii PSD.

    OUG 13 are niste prevederi care efectiv dau liber la furt. Un primar sau un ministru poate sa fure cat vrea pentru ca nu poate fi acuzat de nimic. In OUG13 actele normative fac exceptie de la lege.

    Daca comiti un abuz mergi la puscarie. Exceptie fac actele normative. Adica deciziile unui primar sau ministru excluse de la Lege.

    Neglijenta in serviciu? A fost eliminata cu OUG 13. Pentru ministrii/primari greselile nu se platesc. Comite o infractiune? Ah, a fost din greseala. Acum sa dovedeasca procurorul ca a fost intentionata.

    Conflict de interese? In OUG 13 este conflic doar daca beneficiezi de bunuri patrimoniale(case, terenuri). Au eliminat bani sau alte foloase care erau in vechea lege!

    Daca ar intelege lumea ce legi scot astia...
  • +8 (8 voturi)    
    unicat (Luni, 20 februarie 2017, 15:38)

    MirceaIo [utilizator]

    Aveti mare dreptate domn Tariceanu. Dar unicat pentru ca doi indivizi certati cu legea fac legile in Romania. Atentie: Seful Senatului marturie mincinoasa, Seful Camerei Deputatilor condamnat penal. Cat rau mai vreti sa faceti acestei tari domnilor penali corupti. Lasati-neeee!!!!!
    • +9 (9 voturi)    
      „Liberalul” Tariceanu (Luni, 20 februarie 2017, 16:20)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      Marele Liberal (era sa spun Marele Alb) care a dublat numarul bugetarilor si a lasat cea mai mare gaura in visteria statului.... dovedit până la urma un jalnic traficant de influenta cu biletele roz si un infiltrat cu misiunea de a distruge opozitia (Moscova stie de ce). Cu sanse de viitor condamnat penal. A se scuti.
  • +9 (9 voturi)    
    ma lasa rece (Luni, 20 februarie 2017, 15:41)

    cris333 [utilizator]

    ma lasa rece ce declara mosii securisti miliardari expirati.
    Trebuia sa spuna suntem unicat in europa ca dam legi pentru cocalarii PSDisti si ALDEisti NOAPTEA CA HOTII !
    Ca daca ii chemi noaptea sa dea o lege de care are tara nevoie nu vine nimeni.
  • +9 (9 voturi)    
    Corectie: acțiunile PENALE ale ”guvernului” (Luni, 20 februarie 2017, 15:46)

    Maniu [utilizator]

    Tăriceanu, ce ai fpcut efectiv pentru țara asta de când ocupi locul ăla în parlament. Ce avere ai făcut în ăștia 27 de ani și cum? De ce să fii abonat la demnități din partea statului român când nu ești decât un trădător pe bani ai intereselor și ai cinstei publice?
  • +10 (10 voturi)    
    Cine se crede acest turtuceanu ? (Luni, 20 februarie 2017, 15:59)

    TRABI [utilizator]

    Da , ancheteaza . Taricene , pe tine te ancheteaza , pa dragnea-l ancheteaza , unii din govern au avut si au probleme cu legea . Ce ti se pare atat de suspect ? Tu esti cel mai mare suspect . Unde si cine te crezi ? O sa pleci tu din locul acela si nici nu te vei mai intoarce in politica . Traiesti intr-o lume paralela cu cea a profesionistilor si oamenilor onesti . Trantiti va rog mai tare usa aia de la DNA , ca tariceanu nu s-a trezit inca ...
  • +7 (7 voturi)    
    La astia si furtul din buzunar (Luni, 20 februarie 2017, 16:10)

    Bogdan_100 [utilizator]

    e "politic". O gasca inepta de infractori. E chiar comic manechinul hidrotehnic cand isi da ifose de mare om politic.
  • +10 (10 voturi)    
    O usoara nuanta (Luni, 20 februarie 2017, 16:12)

    ac [utilizator]

    Romania e singura tara in care e NECESAR ca procuratura sa ancheteze deciziile guvernului.
  • +12 (12 voturi)    
    Suntem unicat in europa (Luni, 20 februarie 2017, 16:13)

    coloneze [utilizator]

    la ora 19 se trimit ordonantele spre aviyare la institutii, raspunsul trebuia sa vina a doua zi, iar la ora 21.00 se adopta ordonantele, fara sa existe avizele de la institutii. Cum se numeste asta bre, nea Taricene?
  • -3 (9 voturi)    
    E prea putin (Luni, 20 februarie 2017, 16:36)

    Gigi Kent [utilizator]

    Sesizarea CCR e prea putin. Trebuie facuta plangere penala pentru procurorii care ancheteaza asa ceva, plangere la Inspectia Judiciara de la CSM si informate toate cancelariile occidentale, UE, CEDO si Comisia de la Venetia.

    Lupta cu Securitatea e complicata si trebuie dusa pe toate planurile.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai uitat cativa: (Miercuri, 22 februarie 2017, 19:16)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Mitropolitul Banatului, Papa de la Roma, Dumnezeu (ca sa- nu-i primeasca in rai). Daca mai cauti vei mai gasi si pe altii...
  • +10 (10 voturi)    
    Academia Catavencu: (Luni, 20 februarie 2017, 16:37)

    Altiro [utilizator]

    Domnu Tăriceanu, mai bine cu corupția în gură decât cu morcovu-n cur!
  • +11 (11 voturi)    
    la ... (Luni, 20 februarie 2017, 16:38)

    mihai.mihaita [utilizator]

    la puscarie cu tine..
    deciziiel politice nu sunt deciziile de guvernare..

    incurcati smenurile de partid cu munca pentru tara!

    rusine!
  • +6 (6 voturi)    
    Unici in Europa (Luni, 20 februarie 2017, 17:01)

    Fuscus [utilizator]

    OOOOO...daaaaa...cum sa anchetezi niste demnitari? Cum isi permite cineva asa ceva? Suntem unici in Europa!!! Dar stii de ce Chilotistule? Pentru ca niciun Guvern in Europa nu-si permite sa dea asemenea ordonante si... astfel am devenit unici!!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Ca z unic in Europa ! (Luni, 20 februarie 2017, 17:03)

    adrian88000 [utilizator]

    Un condamnat penal umbla sa schimbe codul penal !
  • +6 (6 voturi)    
    Dezinformam si manipulam Taricene? (Luni, 20 februarie 2017, 17:11)

    BanateanulVesel [anonim]

    Ai spune la fel, daca guvernul ar decide ca Tinutul Secuiesc si Partium devin cu efect imediat autonome?
  • +4 (4 voturi)    
    Suntem unici in Europa, si suntem dati exemplu! (Luni, 20 februarie 2017, 17:20)

    codrutz_74 [utilizator]

    Ca puterea poporului ancheteaza deciziile politice (proaste)ale guvernului. PUNCT
  • +2 (2 voturi)    
    Si eu cred (Luni, 20 februarie 2017, 17:22)

    Ion ElenaTataru [anonim]

    ca suntem unica tara din Europa unde Parlamentul e condus de un condamnat,si de un urmarit penal trimis in judecata.
  • +3 (3 voturi)    
    idotul se da smecher (Luni, 20 februarie 2017, 17:34)

    nedumeritul [utilizator]

    guvernul care creaza conditii ca hotii sa scape nevinovati sunt complici la hotie. E normal ca Procuratura sa ancheteze astfel de fapte.
    O echipa de hoti standard are:
    - cel care da pontul
    -cel care sta de sase
    -cei care fura
    -cei care asigura retragerea, acopera si sterg urmele
    E trist faptul ca in Romania exista persoane in guvern,parlament, Institutii ale statului care sunt dovedite drept componente ale unor echipe de hoti care fura averi impresionante.
    Dar cand astfel de persoane se dau nevinovate si pretind agresiv ca in continuare sa detina functii de decizie e prea mult. Doar in statul de dictatura e posibil asa ceva.
    Foarte des cel care sta de sase se pretinde nevinovat.El este de obicei viitorul decident.
  • +3 (3 voturi)    
    Care guvern? O adunatura de golani, pestritza? (Luni, 20 februarie 2017, 17:43)

    Wanheda [utilizator]

    Motoflicene, se apropie funia?
  • +2 (2 voturi)    
    Justitia (DNA) demersc CONSTITUTIONAL !!! (Luni, 20 februarie 2017, 18:49)

    DanProdan1 [anonim]

    Perfect CONSTITUTIONAL :

    DNA are o plangere PENALA care trebuie sa o ancheteze conform Codului Penal .

    Asta este PROBLEMA care are Inculpatul Penal Calin Popoescu Tariceanu alaturi de PSD cu DNA .
  • +2 (2 voturi)    
    Intr-un fel imi pare rau de tariceanu (Luni, 20 februarie 2017, 19:53)

    LiviuX [utilizator]

    Stiam ce hram poarta, dar nu-l credeam si prost. Se pare ca m-am inselat. Cum poate sa afirme ca DNA cerceteaza o decizie politica? Cerceteaza eventuala latura penala, nicidecum pe cea politica. NU spun ca au dat ilegal ordonanata, ci cerceteaza ce e ilegal in ea si in modul de construire a ei.
  • +1 (1 vot)    
    Sa inceapa curatenia de primavara!.. (Marţi, 21 februarie 2017, 1:57)

    ArgusRO [anonim]

    1. Schimbarea actualului Executiv cu un cabinet PSD-ALDE reprezentativ, daca tot au majoritatea in Parlament
    2. Schimbarea Presedintilor Senatului si al Camerei Deputatilor cu persoane asupra carora nu exista suspiciuni de coruptie
    Nici Caragiale nu ar fi putut tine pasul cu ridicolul si demagogia care se revarsa in valuri de la PSD si ALDE, dupa alegerile din 11.12.2016


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version