Autoritatea pentru Protectia Copilului a primit 25 de sesizari privind prezenta copiilor la proteste/ Olguta Vasilescu spune ca doua sesizari au fost depuse pe numele lui Nicusor Dan

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 15 februarie 2017, 19:14 Actualitate | Esenţial

Protestul copiilor
Foto: Hotnews
Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, a declarat miercuri, la Craiova, ca Autoritatea Nationala de Protectie a Copilului nu poate sa ia masuri impotriva parintilor care s-au dus cu copiii la proteste, ci Politia este cea care identifica persoanele si le amendeaza, transmite News.ro. Ea a mai spus ca sesizarile au fost facute de persoane fizice, ziaristi, dar si reprezentanti ai unor organizatii nonguvernamentale, printre cei reclamati fiind si liderul USR, Nicusor Dan.

"Nu a fost niciun fel de politie din partea Ministerului Muncii si Justitiei Sociale. In subordinea noastra exista Autoritatea Nationala pentru Protectia Copilului. Abia in aceasta saptamana, cand presa a solicitat pe 544/2001 sa se precizeze numarul, atunci am trimis si noi o adresa catre autoritate. Nu am cerut Autoritatii sa ia masuri, nici nu poate sa ia, doar centralizeaza aceste sesizari, Politia este cea care identifica persoanele si amendeaza", a precizat ministrul Muncii.

Olguta Vasilescu a mai spus ca doar doua din sesizarile primite se refera la o persoana anume, fiind vorba despre Nicusor Dan, presedintele USR.

"M-am interesat si de cine sunt facute aceste sesizari, parte de presa, parte de ONG-uri, parte de persoane fizice, niciuna dintre aceste persoane nu este din PSD.  Din cate stiu, nu au fost sesizari pe persoana, doar doua cu referire la Nicusor Dan care a venit cu copilul la miting, pe restul nu stiu cum ar putea Politia sa le rezolve", a mai spus Vasilescu.

Ministrul a declarat, totodata, ca printre cei care i-au instigat pe parinti la nerespectarea legii s-a numarat si presedintele Klaus Iohannis.

"Cei care au iesit in strada au iesit pentru ca vor sa nu se mai incalce legea. Ei bine, exista legea 272/2004 care prevede foarte clar ca parintii nu au voie sa-si expuna copiii la mitinguri. A iesit chiar presedintele Romaniei si a inflamat, cerand sa se incalce o lege si de atunci au inceput sa vina aceste sesizari. Ori in momentul in care iesi in strada si spui ca te lupti pentru lege si ordine si tu esti primul care incalci legea, ceva nu este in regula", a afirmat Olguta Vasilescu.

  • ANPDCA a primit 25 de sesizari privind prezenta copiilor la proteste; Directiile de Protectia Copilului au primit patru
Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului si Adoptie (ANPDCA) anunta ca a primit, pana miercuri dupa-amiaza, 25 de sesizari privind prezenta copiilor la protestele din ultima perioada, in timp ce, la nivelul a 39 de Directii Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, au fost inregistrate alte patru sesizari.

"Pana astazi, 15 februarie, ora 16.00, la nivelul institutiei noastre au fost inregistrate 25 de sesizari, din care 19 sesizari scrise si sase sesizari telefonice din partea persoanelor fizice", precizeaza Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului si Adoptie, citata de News.ro.

Totodata, la nivelul a 39 de Directii Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului care au raspuns pana in prezent solicitarii ANPDCA de a comunica numarul reclamatiilor de acest gen au fost inregistrate patru sesizari.

"Reafirmand deplina recunoastere pentru libertatea de exprimare, ca drept fundamental, garantat oricarui cetatean de Constitutia Romaniei, Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului si Adoptie reaminteste doar ca niciun copil nu trebuie expus riscurilor pe care si le asuma adultii, fie ei si parinti, prin participarea la actiunile ce le intreprind in exercitarea acestui drept", arata reprezentantii ANPDCA.

Autoritatea precizeaza ca a primit atat din partea unor reprezentanti ai presei, cat si a unor persoane fizice sau organizatii, solicitari privind comunicarea numarului total de sesizari primite care au vizat oportunitatea implicarii copiilor in actiunile civice desfasurate in spatiul public in ultima perioada.

Presedintele ANPDCA, Gabriela Coman, a declarat, miercuri, la Europa FM, ca daca va fi vorba despre sesizari punctuale, atunci Autoritatea pentru Protectia Copilului le va trimite Politiei.

"Exista o prevedere legislativa conform careia nerespectarea unui articol referitor la interzicerea folosirii de catre parinti sau de catre reprezentantii legali a copiilor atunci cand intentioneaza sa influenteze decizii ale autoritatilor constituie o contraventie. Dar aceasta contraventie este constatata de catre ofiterii de politie. Daca sunt sesizari punctuale, o trasmitem mai departe. Daca nu sunt sesizari punctuale, e mai complicat", a spus Coman.

Una dintre sesizari se refera la presedintele Uniunii Salvati Romania, Nicusor Dan, care a fost reclamat la Autoritatea pentru Protectia Drepturilor Copilului de catre Alexandru Bajdechi, presedintele Federatiei Tinerilor din Constanta.

El a depus sesizarea la ANPDCA inca din urma cu mai bine de doua saptamani, acuzandu-l pe Nicusor Dan ca isi foloseste in scop politic copilul de sase luni, cu care a mers la miting. Sesizarea lui Bajdechi a fost transmisa de catre ANPDCA Ministerului Afacerilor Interne.


Citeste mai multe despre   






















13632 vizualizari

  • +68 (86 voturi)    
    mizerabilii (Miercuri, 15 februarie 2017, 19:22)

    Francisc 1 [utilizator]

    cand nu mai au argumente , ataca la copii !
    • -60 (76 voturi)    
      Lăsați scuturile vii acasă! (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:41)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Legea trebuie respectată nu doar de Dragnea și de PSD.

      Legea se aplică TUTUROR, stimați ipocriți liberi și frumoși.

      Oamenii care își scot copii la proteste sunt pur și simplu iresponsabili!

      goo.gl/X3QAr
      goo.gl/R2uGsb
      • +33 (41 voturi)    
        care lege? (Joi, 16 februarie 2017, 0:22)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        1. in legea 272/2004, care articol "spune foarte clar" ca nu ai voie sa vii cu copiii la miting? poate la articolul 31? :)

        2. "scuturile vii"? adica? a fost vreo lupta pe acolo? cred ca adevaratele scuturi vii ar trebui sa fie jandarmii in acest caz. daca isi fac treaba, protestele sunt pasnice.
        • -17 (27 voturi)    
          pai daca ziceti ca rezistati (Joi, 16 februarie 2017, 8:36)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          inseamna ca cineva va ataca.

          stii, a fost si o cruciada a copiilor. tot cu intentii f. bune, salvarea locurilor sfinte.
          • +18 (22 voturi)    
            Da, ne ataca (Joi, 16 februarie 2017, 9:32)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Ne ataca cu abjectii si cu legi date pentru infractori, nu pentru oamenii onesti.

            Iar prin asta ataca viitorul acestei tari.
            • -15 (15 voturi)    
              Deschideți linlk-urile pe care le-am pus! (Joi, 16 februarie 2017, 11:27)

              Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              Așa ceva e imposibil. Veți rămâne șocat! O țară întreagă a rămas interzisă.
              • +8 (8 voturi)    
                ce grija mare pentru copii acum (Joi, 16 februarie 2017, 12:06)

                cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

                in primul rand acei copii au fost cu parintii lor. Daca statul are asa grija de copii de ce nu a facut-o pana acum ? scoli aiurea, educatia in pom, spitalele vaide mama lor, sport ioc, perspective nici atat, desfiintarea de scoli profesionale, inflatie de diplome, lipsa performantei si a MERITOCRATIEI!
                Copii Romaniei au un viitor "stralucit" organizat de psd si ai lor! Am o fata de 11 ani si mai astept acum inca un copil dar nu voi permite statului caruia ii platesc taxe sa-si bata joc de viitorul copiilor mei!!!
                • +2 (2 voturi)    
                  sunt (Joi, 16 februarie 2017, 19:17)

                  nahir [utilizator] i-a raspuns lui cladob

                  curios daca o astfel de entitate statala, autoritatea pt. protectia copilului, s-ar fi sesizat pe vremea lui ceausescu la mitingurile acestuia de 1 Mai, 23 august, 30 decembrie, vizite de lucru cu leana pe la scoli, palate ale copiilor, etc.
            • +1 (5 voturi)    
              o explicatie buna (Joi, 16 februarie 2017, 13:19)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

              deci, in acest caz, cu care si io rezonez, copii n'au fost scuturi.
              au fost parteneri, nu auxiliari.
              totusi, e o lege. si nu da bine pt. cauza cu statul de drept... taman incalcarea unei legi.
              chiar a mai multor legi.
              adica, ii condamnam ca incalca legile pe care tot ei le fac, dar pe de alta parte in strada e voie.
              asa o fi, in parlament nu e ca in strada....ori invers, aaaa ?!
              • +6 (6 voturi)    
                Multumesc (Joi, 16 februarie 2017, 14:26)

                nano2k [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

                Multumesc pentru comentariul rezonabil.

                Totusi eu am citit legea si legea zice ca nu iti poti folosi copilul pentru scopuri personale. Si sunt perfect de acord cu asta!

                Totusi, legat de protestele astea: care a fost scopul personal urmarit de parinti? Ce au cerut ei in strada? Bani? O casa? Reduceri de taxe?

                Hai sa ne intelegem, legea e foarte buna pentru a impiedica expoatarea copiilor de catre insusi parintii lor. Cred ca la acest aspect suntem cu totii pe aceeasi lungime.

                Dar de unde pana unde exagerarea asta? Mai ales cand exista atatea cazuri de copii care intr-adevar sunt exploatati: luati-le pe mamele care se plimba cu copiii in brate ca sa primeasca bani.

                Ce a cerut parintele cu copil in brate sau de mana? Sa nu legiferam furtul si cei care au furat sa plateasca pentru faptele lor. E vreun interes personal? S-a cerut justitie, s-a cerut corectitudine si s-a cerut ca guvernul sa guverneze, nu sa legifereze!, mai ales intr-un domeniu atat de sensibil/important.

                Nimeni nu a mers (si dovezile exista in fiecare zi de protest!) sa faca scandal. Fii sigur ca oricare din parintii care au mers cu copiii in strada s-ar fi retras cu copilul la primul semn de violenta!

                De citit: http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/ce-spune-unicef-despre-prezenta-copiilor-la-proteste-669862
                • +1 (3 voturi)    
                  deci, chestie de interpretare (Joi, 16 februarie 2017, 15:05)

                  om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

                  a legii, la fel ca in cazul abuzului in servciu :-))
                  iar in cazul asta, interpretarea e data de olgutza si firuta.. sau de cei ce au facut denuntul, sisizarea.

                  ma uitam ca taman a fost chemat la dna horia georgescu, fostul sef al ani...
                  a fost scos dintr'o functie unde era bun, facea treaba buna, pt. un presupus abuz in serviciu facut cu multi ani in urma, cand a semnat niste acte de retrocedare, deja verificate de filtrele functionarilor publici, evaluatori, juristi, primarii, notari, etc. iar legea privind abuzul in serviciu este atarnata in aer, intre ccr si parlament.
                  pe buna dreptate, curtile claseaza cauzele, neavand o baza legala.

                  ministrii pot fi trimisi in judecata pt. orice act pe care au ultima semnatura.
                  la ei actioneaza legea raspunderii ministeriale, deci, e cu incalcarea legii, dupa mintea procurorilor....

                  bine ca hotararea o iau adevaratii magistrati, judecatorii.

                  nu e de mirare ca in functii de raspundere ajung iresponsabilii..
                  cei cu cap, se vor gandi de doua trei ori cand li se propune un job.
              • +4 (4 voturi)    
                UNICEF. (Joi, 16 februarie 2017, 18:48)

                Alius [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

                "UNICEF a citat Convenția ONU cu privire la drepturile copilului și, în particular, articolul 12 (dreptul de a-și exprima liber opiniile), articolul 13 (dreptul la libertate de exprimare) și articolul 15 (drepturile copilului la libertatea de asociere și de participare la manifestații pașnice): participarea este un drept dacă demonstrațiile sunt pașnice, nu afectează educația copiilor, iar aceștia nu sunt expuși la riscuri. În toate țările, UNICEF colaborează cu parteneri pentru a facilita accesul la informații, activități și platforme relevante și potrivite vârstei care îi încurajează pe adolescenți să contribuie cu opiniile lor la procesul de luare a deciziilor de la nivel local și național"
          • +16 (18 voturi)    
            rezistam (Joi, 16 februarie 2017, 10:04)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            inclusiv impotriva celor care au avut parte de 10 ani de educatie obligatorie si gratuita, dar sunt astazi clasificati drept analfabeti functionali, pentru ca stiu sa scrie si sa citeasca, dar nu inteleg sensul cuvintelor.

            mai pe intelesul tau, in reclama aia cu "coafura rezista", cine sunt cruciatii? ;)
            • -7 (7 voturi)    
              mda, analfabeti functionali (Joi, 16 februarie 2017, 15:07)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              nu sunt numai cei ce nu inteleg ce citesc, dar si cei care scriu fara inteles...
              if you know what I mean....
          • +6 (6 voturi)    
            #omule simplu din multime... (Joi, 16 februarie 2017, 13:04)

            paonipao [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

            Esti atat de simplu ca ...mintea ta aia putina nu are cum sa inteleaga!
            • -6 (6 voturi)    
              rezistati, frate (Joi, 16 februarie 2017, 15:14)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

              dar, daca sunteti oameni mari, cu capete pe umeri, responsabili, dece nu lasati bebelusii acasa, la caldura.
              ca dara, mai draga, nu'i folositi de scuturi, sau buzdugane, aaaa ?!

              io zic, daca tot pierdeti timpul in piata, sa luati legile la mana si sa decideti care sa fie respectate si care nu.

              cat de referinta la cruciada, incercam numai sa ridic lupta voastra la nivel de...cruciada impotriva coruptiei !
              mai ales a Kommandantului neicusor dan, un incoruptibil recunoscut. :-))
        • +5 (5 voturi)    
          mitinguri (Joi, 16 februarie 2017, 15:00)

          ddorina12 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Intrebare: de ce la mitingurile aviatice sunt acceptati si copii??? Acolo chiar vaita lor ar putea fi pusa in pericol!\
          Ce pericol este la un miting cu bomboane si lalele??
          • +1 (1 vot)    
            Exact (Joi, 16 februarie 2017, 22:18)

            moka [utilizator] i-a raspuns lui ddorina12

            E mai periculos sa-ti iei copilu' la un meci dinamo-steaua. Apropo, acolo chiar e plin de AF.
      • +22 (30 voturi)    
        atunci (Joi, 16 februarie 2017, 0:24)

        gopo2016 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        cum numesti ceea ce firea si lingai de la psd au facut la alegeri, aceasi treaba numai ca psd ul a cistigat alegerile si interpreteaza legile cum vor ei din cite se pare, sper cindva sa iasa si opozitia la putere si sa desfiinteze prin lege psd ul, scapam de toate lichelele de comunisti travestiti
      • +13 (19 voturi)    
        Iar ti-ai uitat (Joi, 16 februarie 2017, 8:23)

        AdrianRO [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        pastilele.
      • +14 (18 voturi)    
        De ce ma? (Joi, 16 februarie 2017, 8:26)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Aveti de gand sa deschideti foc asupra noastra?
        • +7 (11 voturi)    
          @martinezu (Joi, 16 februarie 2017, 9:47)

          adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          Vezi ca minoritaru' Abraham cam asta debita pe la cealalta televiziune... ca se poate executa foc inclusiv cu munitie de razboi..

          Si aia il aprobau...
      • +18 (24 voturi)    
        mai, vita furajata... (Joi, 16 februarie 2017, 8:51)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        stai tu cu ai tai acasa, tara ii vrea prosti oricum...!

        sa nu care cumva sa se ridice impotriva lui tatuca draglin
      • +19 (23 voturi)    
        Scuturi vii? (Joi, 16 februarie 2017, 8:52)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Dar pentru ce sa ne apere pe noi copiii???
        E cumva razboi? Ati fi vrut sa veniti cu ciomagele peste noi dar nu ati putut, asa-i?

        Cum sa faci macel ca la mineriada cand copiii sunt in strada, simbolul unui protest pasnic dar ferm?

        Nesimtitilor!
      • +6 (10 voturi)    
        Ai (Joi, 16 februarie 2017, 10:24)

        Rdu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        de gand sa pleci la razboi impotriva lor?
      • +7 (9 voturi)    
        Olio, muică,câtă dreptate avusăși! (Joi, 16 februarie 2017, 11:40)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Păi dacă să învață ăia micii să protesteze dă mici, cum o să poa” să mai fure PSD-ul când o să crească mari? Că ăștia marii protestează dă nu poate Dragnea să dea nici o lege pentru hoți, nu poa să legalizeze furăciunile dă partid și dă stat. Ai dreptate mata, da numa-ntr-o mână...
      • +6 (8 voturi)    
        Citeste Constitutia! (Joi, 16 februarie 2017, 11:52)

        Petru-DoruCiuca [anonim] i-a raspuns lui Shaolin

        Si apoi vorbeste. Si gandeste la PSD-istii care si-au adus copii lor frumosi, pe la toate mitingurile electorale.
        Nu sta si vegeta, ca o sa-ti moara mintea!
      • +5 (5 voturi)    
        dragnea si psd (Joi, 16 februarie 2017, 11:58)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        in clipul electoral "indrazneste sa crezi in Romania" folosesc un copil
      • +6 (6 voturi)    
        "scuturi" (Joi, 16 februarie 2017, 11:59)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        dar ce are de gand psd sa faca ? sa puna tunuri cu apa pe demonstranti pasnici ? protestul pasnic e garantat prin Constitutia Romaniei
      • +7 (7 voturi)    
        Mai Shaolin , (Joi, 16 februarie 2017, 13:01)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Daca tot faceti voi psd-isti referire la legea 272/2004, ca nu am avea dreptul sa participam la un protest pasnic impreuna cu copii nostrii ...
        Ce parere ai de urmatorul articol 28 ...ia citeste-l daca esti curios!
        "Art. 28
        (1) Copilul are dreptul la libertate de exprimare.
        (2) Libertatea copilului de a cauta, de a primi si de a difuza informatii de orice natura, care vizeaza promovarea bunastarii sale sociale, spirituale si morale, sanatatea sa fizica si mentala, sub orice forma si prin orice mijloace la alegerea sa, este inviolabila.
        (3) Parintii sau, dupa caz, alti reprezentanti legali ai copilului, persoanele care au in plasament copii, precum si persoanele care, prin natura functiei, promoveaza si asigura respectarea drepturilor copiilor au obligatia de a le asigura informatii, explicatii si sfaturi, in functie de varsta si de gradul de intelegere al acestora, precum si de a le permite sa isi exprime punctul de vedere, ideile si opiniile.
        (4) Parintii nu pot limita dreptul copilului minor la libertatea de exprimare decat in cazurile prevazute expres de lege."

        Pai vezi cum este mai postacule ?!
        Eu iti spun ca 100/100 in instanta autoritatea asta pentru protectia copilului nu are nici o sansa sa castige!
        Asta este din nou un abuz al guvernarii actuale!
        De ce?
        Pentru ca pot!
        Asta este psd!
      • +3 (3 voturi)    
        copii in campania psd (Joi, 16 februarie 2017, 13:44)

        manon [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Si despre copiii angrenati in campannia psd? As putea sa afirm ca implicarea unui copil intr-o campanie politica il afecteaza emotioanl si pe termen lung ii afecteaza liberul arbitru prin faptul ca va pastra niste amintiri care il vor ghida pe viitor catre acel partid fara a discerne daca e bine sau rau pentru el si viitorul lui. Adica ii manipuleaza mintea.
      • +3 (3 voturi)    
        copii la mitingul psd din Cotroceni (Joi, 16 februarie 2017, 13:47)

        manon [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Hai ca ne uitam pe filmarile del toate televiziunile si sa vedem ce cautau la voi copiii aia presati in garduri si care auzeau urlete si injurii de la mitingistii psd? Care copil a fost presat in garduri in piata Victoriei? Este tipic pentru psd sa duca razboi murdar la nivelul mocirlei. Il caracterizeaza perfect!
      • +4 (4 voturi)    
        Scoala in aer liber (Joi, 16 februarie 2017, 14:17)

        Necredinciosul [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Imi place cand ii vad pe sustinatorii lui nenea Liviu cum se zbat sa ii vada pedepsiti pe cei care cartesc impotriva geniului teleormanean.
        In alta ordine de idei, eu am fost la proteste, multe zile, dovada raceala apriga de care nu pot scapa de vreo saptamana. I-am vazut pe cei care isi aduc acolo copiii. Unii o fac pentru ca, desi muncesc CINSTIT, nu isi pot permite bone, guvernante sau alte servitoare asa cum au cei din Palat.
        Dar per total, din cate am vazut, copiii sunt scosi acolo la un curs in aer liber. Un curs anti-manipulare. Street-schooling, in care copiii sunt invatati ca nu trebuie sa il asculte pe cel care ocupa o functie pe motiv ca"ie alesu neamului", daca acel ales e un borfas dovedit. Sau e pe mana cu diversi dubiosi. Asa ca demersurile unor diversi reprobabili impotriva celor din Piata sunt cel putin ridicole, ca sa nu fiu mai dur in limbaj. Sunt mandru sa vad ca sunt parinti care isi invata copiii ce inseamna cu adevarat autoritatea dar MAI ALES, ii invata ce sa ceara si ce sa le permita celor care vor conduce tara in viitor.
        In alta ordine de idei nu am vazut pe nimeni inflamat cand zeci de copii erau scosi la diverse mitinguri de sustinere a nu stiu carei minoritati/comunitati, a creditatilor in CHF sau pe la "plimbarile" Antena 3.
    • -45 (59 voturi)    
      huh (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:56)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Despre cine vorbești, despre protestatari?
    • -13 (15 voturi)    
      francisco, mai draga (Joi, 16 februarie 2017, 8:34)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ataca la parinti, nu la copii.
      daca'i lege, nu trebuie respectata !
      cam asta sustiii mata si cei din piata. nu ?!
      pai !
      asta sa fie pacatul cel mai mare al lui neicusor.
      numai ca'l prinse dna, care salveaza romania, altauri de partida strazii. l'a prins cu cioara vopsita si cu niste bani despre care nu stie cum au ajuns in conturile sale personale.:-)
      si nu puteti da vina pe dna ca face dosare politice, nu ?!
      nu s'a comunicat in ce valuta erau donatiile.:-)
    • +5 (7 voturi)    
      da, mizerabilii (Joi, 16 februarie 2017, 11:19)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      De ce sa fie periculos la miting? In plus e si jandarmeria care protejeaza cetatenii. E mai sigur decat acasa. Nu merge nimeni pentru scandal acolo.
      In plus, e mult mai periculos pe stadion. Inteleg sa ma amendeze daca-mi iau copilul la un meci dinamo steaua. Plus ca acolo e clar in interesul meu. Pe cand in piata merg clar in interesul copilului. Pentru viitorul lui. Ce viitor poate avea intr-o tara in care hotii schimba legile in functie de interesul lor de moment?
    • +5 (7 voturi)    
      Atat o duce mintea pe Olgutza (Joi, 16 februarie 2017, 11:22)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Nu este in stare de absolut nimic, este doar o prezenta decorativa pentru P$D care executa, fara cracnire, ordinele. Si care, are initiative, atat cat o duce capul: exemplu - aceasta operatie de folosire a angajatilor ministerului Muncii pentru rezolvarea unor probleme politice. Nu ar trebui sa se sesizeze DNA-ul ???? Este la fel cam cu ce a facut Dragnea la Teleorman cu angajatele din Ministerul Muncii care lucrau pentru P$D. Ministerul asta nu este facut pentru romani, este facut sa rezolve problemele penalilor din P$D ????? O apreciere pozitiva pentru angajatii din teritoriu care nu s-au pretat la mizeria organizata de Olgutza, doar doi au raspuns la apelurile disperate ale cotofenei. Pariez ca cei doi sunt din Teleorman si Craiova ???
    • -5 (5 voturi)    
      Mai gandeste. (Joi, 16 februarie 2017, 12:40)

      cerceteaza [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Mai gandeste daca e asa. In majoritatea tarilor UE astfel de cazuri duc la condamnari serioase.
      O alta tara europeana Norvegia, le-ar fi luat imediat copii acestor parinti iresponsabili. Ce se intampla daca nebunii aia de la Dinamo nu erau opriti de politie si jandarmi si in bataile pe care le-ar fi provocat, ar fi fost raniti, sau omorati copii?
      Ce-ar fi foat daca si PSD-istii organizau o contra-demonstratie si taberele se luau la bataie cu copii la mijloc?
      Mai gandeste si convinge-te ca nu ataca la copii, ci la dobitocii de parinti ai lor, care i-au pus in pericol.
    • 0 (0 voturi)    
      Cand urmeaza si cainii ? (Vineri, 17 februarie 2017, 12:01)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Acesti curajosii care prima data nu si-au asumat raspunderea sa se legitimeze si au reclamat sub anonimat . Sa aiba putin coloana si sa spuna cu subiect si predicat nu ca hoti in anonimat sau noaptea , sa arate ca sant "ziaristii" de la voiculescu si ghita sau ong-urile sustinute cu bani publici nu din resurse independente.Nu am vazut nici un ziarist zelos sa se seisizeze de copii de pe strazi sau cei de la diferite institutii ale statului care sant maltratati , violati sau exploatati prin munca . Cu hotii astia nu este bine nicum , nu poti sa lasi copii singuri si daca ii iei cu tine nici asa nu este bine.Comunistilor mai bine v-ati vedea de promisiunile pe care le-ati facut nu de diversiuni.
      Intrebare , intrebatoare cand urmeaza sa chemati si caini la protectia animalelor si sa le inventariati firle de blana de pe langa fund.
  • +37 (53 voturi)    
    olguțo, (Miercuri, 15 februarie 2017, 19:25)

    Radu_Luci [utilizator]

    bag samă că ne vrei iar în stradă...
    apropo, putem să ne interesăm și noi, fraierii care-ți suportăm leafa, cine pe cine reclamă și ce scrie-n plângeri?
    • +16 (22 voturi)    
      nu poti! :( (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Radu_Luci

      N-au voie sa dea numele reclamantului! :(
      Insa Bajdechi s-a laudat chiar EL ca a facut-o! >:
  • +50 (64 voturi)    
    Ca să-l citez pe Dragnea... (Miercuri, 15 februarie 2017, 19:57)

    Tescovin [utilizator]

    Bullshit, sorry !

    Am citit Legea 272/2004, că tot le place ăstora să certe lumea că nu citește legile. Singurul pasaj care ar putea aduce pe departe și cu foarte mare îngăduință semantică cu ceea ce afirmă tanti Olguța, că parintii nu au voie sa-si expuna copiii la mitinguri, este Art. 27 alin. 4:

    „Copiii nu pot fi folositi sau expusi de catre parinti, reprezentanti legali, alte persoane responsabile de cresterea si ingrijirea lor, organisme private acreditate ca furnizori de servicii sociale, institutii publice sau private, in scopul de a obtine avantaje personale/institutionale sau de a influenta deciziile autoritatilor publice.”

    Dacă cineva înțelege de aici fix ce pretinde țața Olguța, îl rog să ne explice cum. Cred că o persoană acuzată pe baza textului de mai sus scapă chiar și dacă-și ia ca avocat pe fochistul asociației de locatari.
    • +15 (25 voturi)    
      esti simpatic (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:47)

      sancho [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Asta da lege care poate fi aplicata la maxim!

      Ma intreb cum pot fi folositi copiii in scopul de a obtine avantaje personale...

      De exemplu, asteptand la coada la pasapoarte:

      iei copilul, ii dai o portocala, apoi un suc acidulat, vreo 2 ciocolate d-alea dulci rau de tot, si o sticla mica de apa.
      Apoi il lasi sa faca pipi acolo, ca oricum o sa ii vina deodata si nu poti sa te duci nici macar la o toaleta in institutiile astea publice (fara sa iei vreo boala).

      Asa, cu pipi pe mana, cu siguranta te baga functionarii aia mai in fata, sa nu mai astepti 3 zile sa iti vina randul :)

      Hmm, asta da ilegalitate...
    • -29 (41 voturi)    
      m-ar mira tare mult sa intelegi (Miercuri, 15 februarie 2017, 21:19)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      Dar cred ca pana si fochistul asociatiei de locatari a priceput mai mult ca tine.
      • +22 (28 voturi)    
        postac (Miercuri, 15 februarie 2017, 22:43)

        DrN [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        postac
      • +12 (14 voturi)    
        Ha ha ha (Joi, 16 februarie 2017, 9:10)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Probabil fochistul esti tu :-)))
    • +24 (32 voturi)    
      ...in completare (Miercuri, 15 februarie 2017, 21:42)

      sixi [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      vine Art. 28:
      Art. 28
      (1)Copilul are dreptul la libertate de exprimare.
      (2)Libertatea copilului de a cauta, de a primi si de a difuza informatii de orice natura, care vizeaza promovarea bunastarii sale sociale, spirituale si morale, sanatatea sa fizica si mentala, sub orice forma si prin orice mijloace la alegerea sa, este inviolabila.
      (3)Parintii sau, dupa caz, alti reprezentanti legali ai copilului, persoanele care au in plasament copii, precum si persoanele care, prin natura functiei, promoveaza si asigura respectarea drepturilor copiilor au obligatia de a le asigura informatii, explicatii si sfaturi, in functie de varsta si de gradul de intelegere al acestora, precum si de a le permite sa isi exprime punctul de vedere, ideile si opiniile.
      (4)Parintii nu pot limita dreptul copilului minor la libertatea de exprimare decat in cazurile prevazute expres de lege.
      • +8 (10 voturi)    
        Interesul national nu este interes paersonal (Joi, 16 februarie 2017, 11:45)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui sixi

        Lupta anticoruptie este interes national si priveste si bunastarea copiilor. Nicidecum nu este interes PERSONAL.

        ""In Romania PSD-ul vrea sa ne faca dosare penale pentru ca ne invatam copii ca politicenii sunt corupti. In Germania televiziunea de stat explica copiilor germani ce este coruptia romaneasca si cum trebuie sa te protejezi de ea si sa iti aperi valorile!
        PROTESTUL ROMÂNILOR A ÎNTRAT ÎN LECȚIILE PENTRU COPIII DIN EUROPA DESPRE CUM SĂ-ȘI APERE VALORILE!

        În una dintre cele mai importante televiziuni - ZDF Germania - este un program de știri pentru copii! ZDF a prezentat un filmuleț în care a fost explicat copiilor protestul din România, corupția și cum au ieșit oamenii în stradă pentru a-și apăra valorile! Este o lecție despre apărarea valorilor democratice și dezvoltarea spiritului civic la copii!"

        https://www.facebook.com/alexander.nanau

        http://www.tivi.de/mediathek/logo-erklaert-896480/korruption-in-rumaenien-2900844/
        • 0 (0 voturi)    
          in totalitate de acord (Joi, 16 februarie 2017, 22:33)

          sixi [utilizator] i-a raspuns lui fit

          Ceea ce vrea, de fapt, 'desteapta' de olguta (nu pot sa scriu cu o mare), e sa ii sperie pe parinti ca sa nu mai fie asa multi la protest :).

          Am vazut chiar si bunici, constienti de ceea ce se intampla,cu nepoti. Adevarat spus, i-au adus la lectia de educatie civica.

          Desi doresc sa fiu obiectiv in afirmatii, nu pot sa constat lipsa de respect a 'desteptei' fata de cei care protesteaza, nu pentru taxe mai mici sau mai mari, ci pentru valori...
    • +10 (12 voturi)    
      de aici rezulta ca autoritatile publice (Joi, 16 februarie 2017, 1:19)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      sint mama si tata si dumnezeu in acelasi timp. nonsens atit timp cit copiii se nasc si traiesc ca si parintii in conditii de risc. spitalele sint focare de infectie si virusi, educatia nu exista, viitor....din parti...autoritatile in romania abuzeaza in tot ce fac, ei nu servesc populatia. pe cind o lege in care se stipuleaza ca politicienii nu au voie sa-si angajeaza rudele si odraslele pe la bnr, ministere, etc....ca toti sa avem aceleasi drepturi si sanse?
    • +3 (3 voturi)    
      Vadimista se refera la ultima ipoteza prevazuta (Joi, 16 februarie 2017, 12:39)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      in alin. 4 al art. 27 din lege : "Copii nu pot fi folositi sau expusi de catre parinti (...) in scopul de a influenta deciziile autoritatilor publice."

      Probleme pot fi cu adevarat doar in cazul parintilor care si-au adus copiii la asa numitul "Protest al copiilor" sau la aceia care si-au adus copiii la celelalte proteste ale adultilor si le-au dat sa tina pancarte cu continut explicit, gen "Abrogare OUG 13".

      Ma indoiesc insa ca Politia va trece la amendarea adultilor identificati, dupa cum daca totusi o va face, ma indoiesc ca va aplica o sanctiune mai severa decat cea constand in "avertisment".

      Cred insa ca orice sanctiuni contraventionale ar aplica, acestea pot fi contestate cu succes in instanta si se poate obtine anularea proceselor verbale de contraventie, pe motive de nulitate absoluta.

      PS. Ia sa vedem daca sluga lui Dragnea de la Interne o sa dea ordin sa se continue cu operatiunea de intimidare a protestatarilor ?
  • +38 (46 voturi)    
    O anunt pe Lia Olguta Vasilescu ca (Miercuri, 15 februarie 2017, 19:58)

    Susufler0 [utilizator]

    Politia DACA, repet DACA va intocmi procese verbale de contraventie, in cel mai rau caz va da sanctiunea "avertisment"

    De se va intampla asa, cei sanctionati contraventional pot contesta procesele verbale de contraventie si 99% vor castiga.
    • -30 (44 voturi)    
      da, susule (Miercuri, 15 februarie 2017, 21:23)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Vor primi avertismente, dar nu cred ca instigarea lui Iohannis pentru a se aduce copiii in piata constituie vreun motiv pentru anularea proceselor verbale de contraventie.
      Esti om citit, ce dracu'. Dar slujba-i slujba...
      • +22 (26 voturi)    
        ha ha (Miercuri, 15 februarie 2017, 22:40)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        cand esti platit la numele de mentionari ale lui Iohannis, indiferent ca n-are legatura cu discutia sau logica.

        si-un copil de clasa a 4-a putea face o treaba mai buna.
      • +13 (17 voturi)    
        Da, 555 ! (Joi, 16 februarie 2017, 0:25)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        "Slujba-i slujba"!

        Tu ai o slujba care, in schimbul simbriei pe care o primesti, te obliga sa acuzi pe drept, pe nedrept (in covarsitoarea majoritate a cazurilor, pe nedrept), oameni ce iti sunt indicati drept tinte, iar eu am o profesie care imi permite sa-i apar atunci cand socot de cuvinta, pro bono pe cei pe care tu si-ai tai ii acuzati pe nedrept.

        PS. In rest, in chestia cu Iohannis si cu instigarea, iti intorc un "compliment" : de obicei nu ma obligai sa trec cu gratie peste comentariile tale, dar daca o sa continui cu gogosile, am sa incep sa o fac.

        PPS. Asta apropo de ce ti-a raspuns si @g01an.
      • +3 (5 voturi)    
        Mda, tu ai psihologia rusului autentic... (Joi, 16 februarie 2017, 11:26)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        Argumentele logice nu au nici o valoare in fata ta, tu pricepi doar daca primesti o bata in cap. Si daca te ridici, mai trebuie sa primesti una. Dupa aceea ai pricepi !!!!
      • +3 (3 voturi)    
        sunteti niste comunisti nenorociti (Joi, 16 februarie 2017, 12:13)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        care ati distrus tara si viitorul ei!! Copii mei sa va plateasca voua taxe ca sa le furati voi si proginiturile voastre cu masini luxsoase, vile si plimbari in strainatate! dobitocilor!
    • +17 (29 voturi)    
      coana (Miercuri, 15 februarie 2017, 21:25)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      carateca ot Craiova vrea sa bage spaima in burgheji, vorba sloganului "stalin si cu dej baga spaima in burgheji", slogan pe care poate ca l-o fi auzit de pe la rubedeniile sale din urma cu 2-3 generatii.
      daca ea nu l-a auzit, cu siguranta iliescu poate sa il si cante, in pas de defilare cu pozele lui stalin, dej, lenin tinute mandru la pieptu-i bombat de inginer la ape.
      • +17 (19 voturi)    
        Acum daca au vazut ca ne mai tragem o leaca (Joi, 16 februarie 2017, 0:33)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        sufletul si e Piata mai aerisita ce si-au zis : "Hai, ca poate-i speriem"! Amenintari voalate cu amenzi pt ca "folosim" copiii, amenintari pe la televiziuni cu amenzi pt ca se ocupa Piata fara drept (fara autorizatie), amenintare cu iradieri si tot asa.

        PS. Ei n-au aflat ca saptamana viitoare vine primavara ? Respectiv ca trecem de la "Iarna rezistentei noastre" la "primavara rezistentei noastre"?
        • +11 (13 voturi)    
          astia se leaga de cele sfinte (Joi, 16 februarie 2017, 5:44)

          Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          arata cit de jos se pot unii cobori, nu numai ca o fac noaptea ca hotii dar va ascundeti ziua ca sobolanii. dar nu puteti fi anonimi, aveti pecetea pe frunte cind va legati de copii si de parintii lor de fapt loviti familia si viitorul tarii. de ce nu sesizati ca sint copii care traiesc singuri, sau cu bunici ptr ca parintii au fost izgoniti din tara ptr un trai mai bun? de ce va legati de acesti oameni frumosi, nu indrazniti decit sa va aratati mustata cea scirboasa. ce tupeu aveti sa loviti in tineri si famillile acestora cind copiii vostri au job la bnr, la banci straine (ma intrebam cum fata lui dijmarescu a ajuns direct VP la o banca (JPM) in Londra), in ministere, parlament, guvern, alte institutii doar ptr ca cineva a facut aranjementele pe spatele si visteria tarii. tare sint curios cine o sa fie partas la aceasta magarie....noi nu ne ascundem , cereti demascarea sobolanilor.
          • +5 (7 voturi)    
            Sunt rai si prosti ! (Joi, 16 februarie 2017, 10:02)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

            Si se bazeaza pe faptul ca intotdeauna adversarii lor nu vor vrea sau nu vor putea depasi o anumita limita a actiunii politice ori a discursului politic.

            Din nefericire, marea majoritate a oponentilor lor politici institutionali in loc sa continue lupta cu mijloacele oneste pe care le-au folosit incepand cu ianuarie 1990, s-au transformat dupa chipul si asemanarea FSN, PDSR, PSD.

            PS De aceea nu inteleg ALDE, PNL, UDMR, PMP si, tare mi-e frica sa nu se adauge la aceasta insiruire si USR-ul, de ce striga oamenii in strada : "PSD, PNL, aceiasi mizerie"!
      • +3 (5 voturi)    
        nu, nu cu Dej ! (Joi, 16 februarie 2017, 0:34)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Ilici nu merge cu poza lui Dej la piept, ca ala a fost un tradator recunoscut: din cauza lui au plecat trupele fratilor sovietici din Romania !
  • +22 (32 voturi)    
    mda (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:15)

    VladSnow [anonim]

    Mda, eu zic să se ducă Olguța si să-i spună lui Dragnea să nu se mai ducă prin SUA și să dea mâna cu Trump care și-a ”exploatat” copiii ducându-i cu el la ceremonia de inaugurare:

    http://www.metro.us/_internal/gxml!0/r0dc21o2f3vste5s7ezej9x3a10rp3w$1tilej5b5pi6r9tnzx98cmx72toict/2017-01-20T191324Z_1_LYNXMPED0J1HA_RTROPTP_4_USA-TRUMP-INAUGURATION.jpeg

    Nu mai vorbim despre așa numiții ”freedom kids” din campania lui Trump:

    https://static01.nyt.com/images/2016/07/28/us/elections/28xp-freedomkids/28xp-freedomkids-facebookJumbo-v2.jpg

    Acum serios vorbind, asta e bătaie de joc, nu exista nicăieri în legea de care vorbește așa ceva.

    În plus și la lansarea candidaților USL pe stadion au venit cu copiii și n-a mai făcut nimeni nicio plângere:

    http://tb.ziareromania.ro/stadion-miting-usl-picnic/879b713490268d8f97/535/0/1/85/stadion-miting-usl-picnic.jpg

    Astea sunt doar tentative de intimidare din partea nesimțiților din USL.
  • +14 (24 voturi)    
    Vorbe goale (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:16)

    Cetatean002 [utilizator]

    Daca Nicusor Dan ar fi depus o reclamatie sunt sigur ca acuma era peste tot prin masinaria de propaganda PCR, ar fi fost facuta publica impreuna cu selfiul functionarului public care a primit reclamatia.
    Vorbele unor astfel de oameni sunt la fel de lipsite de continut ca si spatiul dintre urechile lor. Poate Nicusor a fost relcamat, ca stiti cum e tzatza Olguta, citeste odata si vorbeste de 2 ori.
  • +29 (39 voturi)    
    OK (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:34)

    dj [utilizator]

    Atunci sa o luam cronologic. Amendarea lui Victor Viorel Ponta: a folosit copii la vot, amendarea Gabrielei Firea: a folosit poze cu copii in campania electorala. Dupa ce primesc si platesc ei discutam.
  • +27 (39 voturi)    
    Autodenunt (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:42)

    Bolsevicul [utilizator]

    Eu am fost cu copilul, în vârstă de 15 ani, la miting.

    L-am luat cu mine pentru a-i oferi o lecţie de educaţie civică pe viu. L-am luat pentru a-l învăţa că nu este bine să furi şi pentru a-i arăta că trebuie să-ţi pese de ţara ta.

    Îmi asum culpa. Evident că, înainte de a-l lua cu mine, am cântărit dacă este bine s-o fac. Contraargumentele erau două: de ordin fizic -eventualele violenţe, şi de ordin moral -este bine să-i impun copilului minor convingerile mele?

    Mi-am răspuns în felul următor: la primele semne de degenerare a manifestaţiei plecăm -nu a fost cazul, s-a strigat "Jandarmeria, jos pălăria". În ce priveşte impunerea convingerilor, am considerat că sunt nişte principii morale elementare, pe care am chiar obligaţia să i le transmit copilului.

    Sigur, se poate spune că a striga împotriva PSD-ului nu ţine de principiile morale. Dar, când PSD-ul se confundă cu hoţia, ce vină am eu?!

    Dacă a-i insufla copilului "cu forţa" nişte norme morale şi de comportament este greşit, aş ruga-o pe dna Olguţa să conceapă un set de măsuri împotriva părinţilor care îşi iau copiii la biserică.
    • +2 (2 voturi)    
      Felicitari ! (Joi, 16 februarie 2017, 12:48)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Bolsevicul

      Cred ca multi au gandit si au procedat ca tine. Felicitari si lor !
  • +23 (35 voturi)    
    Dar de 1 Decembrie avem voie cu copii? (Miercuri, 15 februarie 2017, 20:54)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cert e ca pustimea striga prin scoli "Dragnea, nu uita/Asteptam si cartea ta" si "DNA sa vina sa va ia". Ceea ce e bine. Sa stie si generatiile viitoare ca sunteti niste HOTi si niste TICALOSI. PSD = Ciuma Rosie
  • +23 (35 voturi)    
    ceausescu (Miercuri, 15 februarie 2017, 21:17)

    nahir [utilizator]

    redivivus.
    sesizari privind copii folositi la cersit pe -20 grade nu se fac.
    s-a sesizat coana frosa ca nicusor dan s-a dus cu copilul lui la plimbare in piata Victoriei.
    niste jeguri anonime. macar Farfuridi si Branzovenescu vroiau sa semneze anonimele, proletarii astia pesedisti n-au nici macar o pereche de oua sa-si puna numele pe sesizare. de unde un milion?
  • +17 (29 voturi)    
    Olgutooo.... (Miercuri, 15 februarie 2017, 21:47)

    B.Michelle [utilizator]

    ...bati campii ...ti-e teama de ce va urma ...nici macar PRM nu mai exista ca sa o iei de la capat ...!!!
  • +22 (26 voturi)    
    pentru aia care cersesc cu copiii (Miercuri, 15 februarie 2017, 22:07)

    fuck off! [utilizator]

    in brate prin bucuresti,paris, londra, koln, bruxelles, berlin, roma, viena etc. nu se autosesizeaza autoritatea pentru protectia copilului ?
  • +10 (20 voturi)    
    AJUTOOOR !!! Reclam !!!! (e) (Miercuri, 15 februarie 2017, 22:23)

    si_mort_va_vad [utilizator]

    Va rog ajutor !!! M-ia scapat ala mic de acasa , hraneam cateii, a fugit pe usa de la baia mica inca neconstruita, raspunde la numili Lorin Flordache.e hautist si abordeaza lumea cu fular in cap si ciorap la gat:

    - Acasa n-am mancare !!!
    - Alta intrebare?!?!"
    • +3 (5 voturi)    
      iti dau 5 cu indulgenta.. (Joi, 16 februarie 2017, 1:42)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui si_mort_va_vad

      pt ca hotii folosesc..ciorapul ca sa si ascunda ..fata..nu gitul..
  • +13 (15 voturi)    
    Bravo "Bolsevicul" si "Ochii_pe_voi" (Miercuri, 15 februarie 2017, 22:26)

    LiviuX [utilizator]

    Primul a comentat excelent, nu cred ca cineva inteligent (macar cat de cat) poate contesta asta. Iar al doilea a pus o intrebare de jackpot. Pentru ca daca nici aia nu mai e manifestatie politica, a unei aniversari politice, oare ce o fi? As mai adauga doar ca mai sunt si altele in aceeasi idee (ca sa dau doar un exemplu recent: 24 ianuarie). Sau nici acolo nu mai e voie cu copii??
    Acum, o alta intrebare: ca sa fie cineva pedepsit pentru asta (ca si-a adus copiii), cum se va dovedi in instanta reaua intentie? Odata ca poate intentia e buna (motive bine prezentate de "Bolsevicul"), sau poate prezenta e intamplatoare - am iesit la plimbare (cumparaturi, etc.) cu copilul in piata si acolo era o manifestatie si m-am alaturat si eu. Unde e interzis asa ceva??
  • +4 (6 voturi)    
    Bebelusi & bebeluse (Miercuri, 15 februarie 2017, 23:31)

    contest [anonim]

    in Romania fiecare sa ia exemplul lor! E din Biblie! :-)
  • +13 (15 voturi)    
    Propun (Miercuri, 15 februarie 2017, 23:32)

    CarmenO [utilizator]

    Sa-i amendeze si pe aia care au venit cu copiii la mitingurile de la Cotroceni!
    • +15 (19 voturi)    
      Exclus (Miercuri, 15 februarie 2017, 23:58)

      Bolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

      din 2 motive:

      1. ăia nu mai au de mult copii minori
      2. copiii lor sunt la mitingul corect
    • +2 (4 voturi)    
      Sarcas (Joi, 16 februarie 2017, 9:14)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

      Aia au venit cu nepotii, iar in lege nu zice nimic despre nepoti. :))
  • +8 (12 voturi)    
    Ana Paukar redivivus (Joi, 16 februarie 2017, 6:17)

    hamangiu [utilizator]

    Sa nu cumva sa invete copii de mici ca trebuie sa iti aperi in strada drepturile.
    Ori ce ar face reprezentantii guvernului e in zadar copii acea au ramas ...super impesionati..si vor tine minte toata viata asta...
  • +10 (12 voturi)    
    Zoaie PSD (Joi, 16 februarie 2017, 7:40)

    Pac-pac [utilizator]

    Zoaiele astea din Craiova nu au inteles ca oamenii au iesit in strada cu copiii tocmai pentru ca e in interesul copiilor ca aceste OUG-uri cretine sa fie abrogate catusi de curand.

    Dar, pe termen lung, e bine ca PSD insista pe acest subiect in loc sa-si vada de treaba si sa se care de unde au venit.
  • +11 (13 voturi)    
    Libertatea de exprimare (Joi, 16 februarie 2017, 7:52)

    George M. [utilizator]

    Protestul este o forma de exprimare care nu poate fi ingradita. Nu este nicidecum " o forma care pune presiune pe autoritatea publica" ci doar o forma de exprimare....Daca PSD prin minionii lor ingradesc acest drept ne intoarcem de facto in 1988.....
  • +7 (9 voturi)    
    Daca tot a facut public (Joi, 16 februarie 2017, 9:09)

    Bogdan_100 [utilizator]

    numele celor vizati sa faca public si numele celor ce au reclamat. Sa stim si noi cozile de topor
  • -5 (9 voturi)    
    Cu si fara copii,se fasaie demonstratiile,deja (Joi, 16 februarie 2017, 9:11)

    xrogo [utilizator]

    au trecut pe avarie si numai o noua emotie mai pot sa le reanvie!
    • +2 (2 voturi)    
      "reanvie" si fara emotii. Numai cu ratiune (Joi, 16 februarie 2017, 13:39)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Aceste manifestatii au adus stima lumii civilizate ca niciodata in istoria post 1989 ! PS agramat si prost trebuie neaparat sa soliciti o functie inalta in psd - ti se cuvine pe "merite". Pune postarile la CV si dracnea te "alege" sigur. Esti de incredere !
  • +9 (13 voturi)    
    Acesta vivandiera (Joi, 16 februarie 2017, 9:13)

    Rescator [utilizator]

    Aceasta vivandiera de Craiova nu scapa o zi fara sa
    atace ca bezmetica.Trebuie luata in colimator mult mai serios.Este trompeta de serviciu a lui Dragneev
    (impreuna cu Codrin si S.Nicolaie).La cosul de gunoi
    al istoriei cu voi "dragi"comunisti.
    • -1 (1 vot)    
      De Sf. Valentin si Dragobete?!;-) (Joi, 16 februarie 2017, 17:17)

      contest [anonim] i-a raspuns lui Rescator

      Laudativ, bravo! Fiindca poporul adora sa fie mustruluit de "vivandiere"!
  • +6 (10 voturi)    
    pt Olguta neanderthala (Joi, 16 februarie 2017, 9:50)

    sleepy_seven [utilizator]

    Bai invechito, sa stii ca acesti copii care au iesit cu parintii lor vor sa fie educati si sa invete ce e spiritul civic. Daca tu o sa-ti reprimi copiii, asta inseamna ca nu ai habar ce inseamna viitorul unui copil. Bai astia din PSD, mai invatati sa priviti si spre viitor pentru copiii astia care va dau lectii zi de zi, nu doar sa fiti copy paste si sa nu intelegeti niste lectii de democratie
  • +4 (6 voturi)    
    Sunt reclamatii de la Tolo ca i-au dus la radiatii (Joi, 16 februarie 2017, 9:56)

    Miky60 [utilizator]

    S-a trezit omul de pe statul de plata al lui Felix Voiculescu, angajatul Intact Tolo sa reclame ca i-au dus acolo unde sunt radiatii :))
  • +7 (9 voturi)    
    O reclama cineva (Joi, 16 februarie 2017, 10:23)

    salex [utilizator]

    si pe dna Firea? Sau pe dna Vasilescu? Ambele s-au folosit de copii in campania electorala, dna Vasiliscu la urne, inar dna Firea chiar in campanie, afara, in frig.
    Poze sunt pe fb cate doriti.
    • +2 (4 voturi)    
      da (Joi, 16 februarie 2017, 10:56)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui salex

      Au fost deja reclamate! E si model, si adresa la care se poate trimite, si dovezi pe cetin.ro!
    • +4 (4 voturi)    
      Madam Fierea sa aiba grija de boul (Joi, 16 februarie 2017, 12:02)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui salex

      de barbatu-sau care a fost surprins conducand masina in timp ce il tinea in brate pe unul din copiii sai si sa-i mai lase in pace pe noi si pe copiii nostri.

      PS. In rest, prostia si rautatea lor nu avem unde sa o reclamam.
      Trebuie sa speram ca peste patru ani vor iesi din prim plan.
  • +1 (3 voturi)    
    ... (Joi, 16 februarie 2017, 10:55)

    liviu_ [utilizator]

    au fost frumoni anii in care am avut democratie...
    dar acum trebuie sa revenim in comunism ca asa vor firea si olguta
    noroc ca nu avem nevoie de vine in multicele tari :D
  • +3 (3 voturi)    
    Trompeta PSD (Joi, 16 februarie 2017, 11:55)

    Matrix_2017 [utilizator]

    S-a trezit tompeta PSD. Dupa cata experienta a avut in a manca ..bip.. in PRM, s-a obisnuit... O sa faca tot ce-i spune Leaveus Dracnea Vadimache. Olguta, nu uita, asteptam si cartea ta!
  • +2 (2 voturi)    
    "Oameni de bine" (Joi, 16 februarie 2017, 12:18)

    Acidutu [utilizator]

    au facut cele 25 de sesizari. Aceasta este sintagma cea mai des folosita de ion ilici iliescu si partdul lui de comunisti acoperiti. "Oameni de bine" au fost si minerii chemati de pdsr - psd, tot oameni de bine au tras in tineri in 16 - 24 Decembrie 1989 si aceeasi oameni de bine au impuscat parasutistii la Otopeni.
  • +3 (3 voturi)    
    sigur nici una nu e din psd (Joi, 16 februarie 2017, 12:24)

    pb80tm [utilizator]

    nu au/ mai au copii.nu au nici o fmilie. nu participa la vreun program de ajutorare a copiilor fara parinti. nu directioneaza 2% in sistemul de asistenta copii fara parinti. nu sesizeaza olgutele despre copii aurolaci din bucale. in general urasc copii. dar mai mult ai urasc pe cei ai demonstrantiilor si pt ca nu pot sa le faca nimic sesizeaza olgutatura de abuz. poate sunt unele care au copii dar acestia sunt plecati si nu mai vor sa auda de talentele de sesizatori ale parintilor lor. dar iubesc coruptii si infractorii. ai vor liberi sa le cotonogeasca viitorul putinilor copii ce se mai nasc in aceasta tara. apoi canta ca ei sunt stapani intr-o tara parasita de tineri. in 27 de ani n-au vazut nici un copil abuzat. noroc cu protestele. noroc ca a iesit nicusor usristul abuzator de copii in alegeri ca ramaneati fara abuzatori oficiali
    • -1 (1 vot)    
      Nicusor plus puicusor, fara Dragonie (Joi, 16 februarie 2017, 17:29)

      contest [anonim] i-a raspuns lui pb80tm

      Si rezulta o Romanie curata si tanara,
      simpla, ca o supa clara de gaina curativa de Tara.
      Copiii spun lucruri trazzznite, este?!
  • 0 (0 voturi)    
    Uite asa trebuie tratate toate sesizarile (Joi, 16 februarie 2017, 22:35)

    kokos [utilizator]

    http://www.turnulsfatului.ro/2017/02/16/protectia-copilului-sibiu-despre-participarea-copiilor-la-proteste-ar-fi-contrar-libertatii-de-intrunire-pasnica-daca-le-ar-fi-ingradit-acest-drept/
  • 0 (0 voturi)    
    uitucii ! (Vineri, 17 februarie 2017, 9:13)

    TudorNicolae1 [anonim]

    la mintigurile electorale pentru ponta,transmise ,si se pot vedea in arhive,erau foarte multi copii ! atunci legea nu era in vigoare sau nu era infiintata aaceasta autoritate ?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi