Cum si-a batut joc Gabriela Firea de drapelul uman din Piata Victoriei. Reactia fotoreporterului care a facut fotografia

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 13 februarie 2017, 4:08 Actualitate | Esenţial

Postarea Gabrielei Firea
Foto: Facebook
Fotograful Octav Dragan, care a realizat duminica seara o fotografie de sus cu tricolorul urias format de cei peste 50.000 de oameni din Piata Victoriei, acuza faptul ca fotografia sa a fost furata si i-a fost denaturat mesajul, dupa ce peste culorile tricolorului au fost trecute procentele obtinute de partide la alegerile parlamentare din luna decembrie - PSD - 45,47% (pe culoarea rosie), PNL 20,04% (pe culoarea galbena) si USR - 8,87% (pe culoarea albastra).

"ANUNT!!!! O adunatura de oameni din PSD si-au permis sa-mi fure fotografia cu tricolurul luminat si sa-i denatureze mesajul. Ce pot sa fac? Firea si-a sters postarea ceva mai devreme. Sunt prea multi!!!! HOTILOR!!!!!!!!!", a scris fotograful Octav Dragan pe pagina sa de Facebook.

Fotografia a fost distribuita pe Facebook de Gabriela Firea, care a dat share unei postari a Florianei Jucan. "Protestatarii sunt onesti! Recunosc rezultatele alegerilor! PSD - 45,47%, PNL 20,04% si USR - 8,87%", a scris Floriana Jucan pe reteaua de socializare, postarea fiind insotita de fotografie.



Ulterior, postarea a disparut de pe contul Gabrielei Firea.

Si in studioul Antenei 3 s-a vorbit, duminica seara, despre ce procente ale partidelor reprezinta culorile steagului.

Fotografia originala a lui Octav Dragan:
























132766 vizualizari

  • +147 (161 voturi)    
    Cum se face? (Luni, 13 februarie 2017, 4:29)

    Geo7 [utilizator]

    Orice vad pesedistii astia distorsioneaza, manipuleaza,, fura si te mint in fata? D-na Firea cum iti place dumitale sa iei in ras niste oameni care chiar isi iubesc tara si nu o mai vor terfelita de indivizi fara scrupule si fapte de sorginte mafiota? Cine sunt adevaratii patrioti? Esti cumva de partea "patrihotilor"? Asa arati pana acum!
    • +54 (60 voturi)    
      Nu "de partea" (Luni, 13 februarie 2017, 8:12)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      ci "dintre".
    • +101 (107 voturi)    
      eu altceva am inteles din aceste procente: (Luni, 13 februarie 2017, 10:20)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      ca ieri PSD a avut 45.47%, azi are 20% si maine va avea 8%.
      De, fiecare cu interpretarea lui....
      • +2 (2 voturi)    
        corect!! (Luni, 13 februarie 2017, 20:37)

        codrutz_74 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        cam atatia striga impotriva lor (adunate toate procentele)
    • +60 (66 voturi)    
      Tot prost a dat-o (Luni, 13 februarie 2017, 10:41)

      mihnea2012 [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      pai daca in piata erau 45% comunisti care protestau impotriva guvernului comunist, asta nu e grav?

      Hai ca s-a scremut sa faca o poanta (oricum i-a soptit-o vreun catel de la ea de acolo) si a dat-o crezand ca e buna!
      • -42 (52 voturi)    
        smart (Luni, 13 februarie 2017, 10:55)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui mihnea2012

        mie mi se pare ca a avut o reactie buna :) fiecare incearca sa foloseasca armele celuilalt in avantajul lui.

        oricine ar fi facut asta ;) plus, ca suntem pe net, nu ne dam in cap unul altuia...

        ce sa zic... au avut o sclipire de moment :P
        • +16 (18 voturi)    
          Ai zis un adevar, (Luni, 13 februarie 2017, 13:57)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

          Armele celuilalt in avantajul lui!

          Hotii incearca sa foloseasca statul de drept impotriva oamnilor cinstiti, oamenii cinstiti se apara de hoti folosind infractiunile acestora...

          Este un joc mafiot pe care oamenii dins trada nu-l mai suporta !
        • +10 (12 voturi)    
          Halal sclipire, tot din astea sa aiba (Luni, 13 februarie 2017, 15:23)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

          sa-i bage direct unde trebuie pe toti escrocii, hotii si talharii.
        • 0 (0 voturi)    
          Armele ?! (Luni, 13 februarie 2017, 22:12)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

          Dar ce, este razboi ?
    • +51 (61 voturi)    
      cele două doamne au perfectă dreptate: (Luni, 13 februarie 2017, 10:52)

      Radu_Luci [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      45,47+20,04+8,87=74,41 la sută cer Guvernului să se care naibii odată. ...n-ajunge? atunci să-l ia şi pe Dragnea!
    • +8 (8 voturi)    
      Daca erau doua tururi de scrutin (Luni, 13 februarie 2017, 19:54)

      Calin02 [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      ... Firea nu iesea niciodata primar in Bucuresti.
      O alta lege care va trebui modificata.
  • -90 (118 voturi)    
    De ce si pe cine supara ADEVARUL ? (Luni, 13 februarie 2017, 5:30)

    Cremenarul [utilizator]

    Protestatarii din Piata Victoriei respecta rezultatul alegerilor. Acest ADEVAR nu este contestat.

    Dna Floriana JUCAN a procedat corect, dovedind astfel ca a fost si este alaturi de eroii din Piata Victoriei !
    • +41 (53 voturi)    
      Dna? (Luni, 13 februarie 2017, 7:53)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      DE candf e asta o doamna?

      http://www.ziartricolorul.ro/o-stafie-cutreiera-guvernele-s-r-i-si-presa-din-romania-parasuta-tiganca-floriana-jucan-candidata-la-inchisoarea-de-femei-de-la-tirgsor/

      Sau voi intre voi hotii va numiti domni, ca da bine?
    • +43 (47 voturi)    
      Cum sa observi un postac de nivel 1: (Luni, 13 februarie 2017, 8:23)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Scrie numai cu MAJUSCULE, cu rol persuasiv, anumite cuvinte cu care vrea sa-si impinga punctul de vedere, in lipsa argumentelor.
      • -20 (22 voturi)    
        Adica cum fac 80% din cei care iau plusuri (Luni, 13 februarie 2017, 12:28)

        Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        Sau voi vedeti doar la ceilalti, cei care fac la fel dar scriu ce va convine, uitati... #dublamasura
        • +11 (13 voturi)    
          De unde ai scos zero-ul? (Luni, 13 februarie 2017, 12:52)

          eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          Cumva din plicul cu bani de la partidul iubit?

          Va doare cand sunteti descoperiti, nu?
        • +2 (2 voturi)    
          ai (Luni, 13 februarie 2017, 18:24)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

          vrea tu, dar stii ca nu-i adevarat.
    • +58 (64 voturi)    
      comentarii despre procentele lui Iohannis? (Luni, 13 februarie 2017, 8:26)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui Cremenarul

      Si numarul de oameni care l-au votat pe Iohannis? Da, aia 6.2 milioane...Un om - Iohannis, a luat dublu fata de un partid de hoti - PSD.
      Alta intrebare?
    • +39 (41 voturi)    
      D-NA JUNCAN.. (Luni, 13 februarie 2017, 8:27)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      A fost intinsa de prea multi (inclusiv CD), ca sa mai aiba curaj sa comenteze.
      De altfel si firea se afla in aceeasi situatie, numai ca dumneai era intinsa prin P-ta Romana, prin 1990.
      Acum se da doamna....
      • 0 (0 voturi)    
        Jucan (Luni, 13 februarie 2017, 22:17)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        a scris si o carte. " Ambasadorul". In care povesteste cum o intindea ambasadorul Elvetiei in Romania. A luat bani si de la ambasador , a castigat si prin vanzarea cartii. Se pricepe la "afaceri " tipa, nu ?
    • +33 (35 voturi)    
      Adevărul că se fură (Luni, 13 februarie 2017, 8:40)

      calincb [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      până şi fotografii ar trebui să ne supere pe toţi.
    • +28 (34 voturi)    
      Oare? (Luni, 13 februarie 2017, 8:46)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      Nu mai are ambasadori elvetieni la Bucuresti si a inceput sa-si bata joc de proteste? Ai dreptate cand spui ca " e alaturi", chiar "alaturi bine" undeva spre psd. Nu e de mirare ca madamele de centura (Voluntari, etc) se inteleg asa de bine. Aceiasi veche meserie le uneste
    • +27 (29 voturi)    
      ... (Luni, 13 februarie 2017, 9:45)

      Andrei_Bucuresti [anonim] i-a raspuns lui Cremenarul

      Iohannis turul 2, 2014 prezidentiale, aproximativ 6.2 milioane de voturi.
      PSD + alde, 2016, legislative, maxim 3.2 mil psd+0.4 mil -alde .
    • +26 (28 voturi)    
      oamenii din piata Victoriei (Luni, 13 februarie 2017, 9:47)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      sunt acolo pentru ca guvernul Grindeanu a data OUG 13 care da drumul la furt si scapa pe Dragnea. Guvernul Grindeanu trebuie sa si dea demisia!
    • +21 (25 voturi)    
      deci (Luni, 13 februarie 2017, 11:37)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      1 - distribuirea unei fotografii fara acordul persoanei care a facut acea fotografie e infractiune
      2 - 45% din 40% nu inseamna 45% din 100%
      3 - a-ti bate joc de drapelul tarii este infractiune!
      4 - o alta interpretare: 45% din populatia care a votat psd protesteaza impotriva guvernului!
      5 - fa acum iar alegeri si psd nu obtine peste 40%!
      6 - daca scrii un cuvant cu majuscule, un inseamna ca acel cuvant reprezinta adevarul!
      • +5 (5 voturi)    
        si cum... (Luni, 13 februarie 2017, 15:50)

        baimarean [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        poate fi pusa sa plateasca ilegalitatile 1 si 3 ?
        Care e pedeapsa maxima/minima?
        Cine face primul pas?
        • +1 (3 voturi)    
          legea IPR (Luni, 13 februarie 2017, 16:29)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

          iexista si in Romanica! - ptr.pct.1
    • +6 (8 voturi)    
      Aceasta doamna a avut un rol pe langa amba- (Luni, 13 februarie 2017, 15:25)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Cremenarul

      sadorul Elvetiei, saracul. Nu conta ca frumoasa nu, desteapta nu, era tanara si ... unele grupuri infractionale au actionat deliberat asupra multor oameni de la varful societatii - academicieni de exemplu - prin intermediul acestor fapturi meprisabile.
  • +40 (44 voturi)    
    Oare sa aiba cineva vreo.... (Luni, 13 februarie 2017, 6:07)

    gigiN [utilizator]

    ...indoiala cum ca firea-vranceanu-pandele-and counting..... nu s-ar situa la nivelul de jigodism al lui dragnea ? Cred ca nici macar vajnicii protestatari de la Cotroceni !!
  • +23 (27 voturi)    
    Minciuni sfruntate cu rezultatele lor (Luni, 13 februarie 2017, 6:46)

    cris333 [utilizator]

    cu aroma de minciuni exotice si vechi de cand mayasii si incasii, ca PSD castiga mereu alegerile. Astea-s vrajeli pentru adormit copiii.
    PSD fraudeaza mereu alegerile. Si vine un sondaj IRES corupt iar in minutul 1 ca PSD a castigat alegerile.
    Pariu ca in cel mult 2 luni or sa vina cu sondaje umflate si alegerile peste 4 ani tot ei le castiga ?
    Nu se gaseste nimeni nicio autoritate cum ar fi DNA si nici nu are oameni de-ajuns ca sa puna cate 1 cel putin ca urmareasca traseul sacilor cu buletinele de vot dupa numaratoare.
    • +36 (38 voturi)    
      tovarasha Firea nu se ocupa de PMB (Luni, 13 februarie 2017, 9:42)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cris333

      are timp doar de facebook..cand incepem suspendarea ei ?
      • +17 (19 voturi)    
        de acord (Luni, 13 februarie 2017, 11:52)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Strangem semnaturi?
        • +16 (18 voturi)    
          hai sa ne organizam (Luni, 13 februarie 2017, 11:57)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui dj

          principial un Jurist ar trebui s ane consilieze ce act administrative trebuie initiat, apoi prin grupuri Civice sa ii facem cadeaux de Paste acestei dudui de Voluntari iesirea de la PMB
          • -14 (16 voturi)    
            ... (Luni, 13 februarie 2017, 13:27)

            vitan.sandu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Pai dupa mintea ta, asta este democratia. Sa ne organizam, o gasca de sorosisti si sa schimbam rezultatul votului, Ca, de, noi strigam mai tare. Pe bani, nu degeaba.
            • +4 (4 voturi)    
              Vezi filmarea cu statul de plata (Luni, 13 februarie 2017, 17:28)

              Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

              de la manifestatia de la Cotroceni. Te rog sa vii si tu cu probe cand faci ineptele afirmatii. Altfel vita'n dezinformeaza din nou
            • +4 (4 voturi)    
              pentru vitan (Luni, 13 februarie 2017, 22:35)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

              Alungarea lui Firea de la PMBucuresti nu se face prin strigate. Ci prin referendum local(in municipiul Bucuresti ).
  • +32 (42 voturi)    
    RUSINE! (Luni, 13 februarie 2017, 7:10)

    Dana.C [utilizator]

    Inca o dovada a mojiciei si nesimtirii politice. Prin tot ce au facut protestatarii (drapelul uman, pancarte cu lozinci istete, proteste non violente) au aratat tuturor ca sunt ca inteligenta si educatie cu mult peste politicieni si gasca lor. Ce pot face ticalosiii cand ii roade invidia si ura? Arunca cu noroi in ceea ce ei nu inteleg: lumina, adevar, cinste, inteligenta.
  • +24 (30 voturi)    
    inutil (Luni, 13 februarie 2017, 8:04)

    Mos Andrei [utilizator]

    Degeaba se tot straduiesc sa politizeze protestul. El ramane unul anti-coruptie. Intamplarea face ca-i PSD la guvernare, dar putea fi orice alt partid, ca tot aia se intampla daca atacau Justitia.
  • +21 (25 voturi)    
    A propos de procente (Luni, 13 februarie 2017, 8:08)

    BEDE [utilizator]

    Da, 45% pare impresionant. Dar sunt 45% din numai 40% care au votat. Ceea ce inseamna mai putin de 19% din numarul total de votanti.
    Iar restul nu au votat pentru ca nu au incredere in nici un partid politic si in nici o persoanalitate politica.
    Dar multi dintre cei care nu au votat de fel sunt contra acestor ordonante care vor sa dea liber membrilor guvernului sa faca ce afaceri vor ei cu banii nostri ai tuturor si sa nu poata fi cercetati deloc de nimeni.
    Daca s-ar face alegeri anticipate, atunci mania i-ar face pe multi sa voteze numai pentru a -si exprima scarba de ceea ce face P$D cu Dragnea in frunte. Un PSD reformat, adica fara lideri penali nu ar starni nici pe departe atata manie.
    Cred ca ei stiu asta si au vazut efectul maniei populare la alegerile prezidentiale: Johannis nu a fost votat pentru ca le era deosebit de simpatic romanilor ci pentru ca multi au fost revoltati de comporamentul lui Ponta.
    • +1 (7 voturi)    
      oare? (Luni, 13 februarie 2017, 13:03)

      octo [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      este adevarat ca 45% din cei care au votat. dar restul de ce n-au votat? asteptau sa decida altii pentru ei ca e ok? asta e o lectie ca data viitoare sa se duca la vot. Sunt de acord ca trebuie protestat pe chestiuni punctuale insa sa vrei sa dai jos un guvern ales legitim, prin vot democratic, e prea mult. daca insa insista cu masuri dubioase trebuie reevaluata situatia. Iohannis a fost ales cu un vot masiv pentru ca Ponta a avut o atitudine aroganta si nu a cautat sa faciliteze votul din strainatate. altfel Iohannis nu castiga (conform rezultatelor din primul tur). cine castiga prin vot negativ nu se poate lauda. Mai degraba trebuie sa puna mana pe treaba sa faca lucrurile cum trebuie facute. Lectia de acum este ca votul conteaza si trebuie mers la vot. punct.
  • +18 (22 voturi)    
    45,47% este (Luni, 13 februarie 2017, 8:16)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Procentul hotilor, mafiotilor, pensionarilor, asistatilor sociali, penalilor, puscariasilor si complicilor la jaf care au votat Ciuma Rosie. Cam 14% din populatia tarii care a votat pentru minciuni si promisiuni. Iar Ciumatii, odata guvernul format, au avut o singura prioritate - sa se apuce (iar) de furat.
  • +12 (14 voturi)    
    cine nu zambeste (Luni, 13 februarie 2017, 8:19)

    alex323 [utilizator]

    doar sade si nu gandeste
  • +17 (19 voturi)    
    asta cu furatul la PSD (Luni, 13 februarie 2017, 8:19)

    Francisc 1 [utilizator]

    e ca povestea cu broasca si scorpionul , tara se scufunda si ei fura pana la ultima zvacnire ca de , " nu se pot abtine " asta e natura lor !
  • +18 (22 voturi)    
    comentariu (Luni, 13 februarie 2017, 8:32)

    ChitzChitzu [anonim]

    d'aia si striga Piata: cuma rosie
  • +22 (26 voturi)    
    ha ha (Luni, 13 februarie 2017, 8:33)

    ValentinV [utilizator]

    De fapt interpretarea corecta e, ca pana si cei 45% votanti PSD au iesit in strada impotriva Guvernului si a lui Dragnea.
  • +17 (21 voturi)    
    primele doua atribute ale unui pesedist (Luni, 13 februarie 2017, 8:43)

    rov [utilizator]

    Hotia si Minciuna...
  • -34 (40 voturi)    
    ... (Luni, 13 februarie 2017, 8:46)

    vitan.sandu [utilizator]

    Care este bataia de joc in aceasta postare? Nu cumva cei, sa zicem, o suta de mii isi bat joc de cele cateva miliane care au votat asa cum a rezultat la scrutinul din 11 decembrie? Este totul relativ. Si, eu cred, ca daca se intampla ceea ce cer protestatarii actuali, o sa iasa in strada milioanele care au votat. Si atunci sa vezi dandana.
    • +17 (21 voturi)    
      Parca era vorba (Luni, 13 februarie 2017, 9:31)

      Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      ca iesiti acum. S-a schimbat iesirea, iesiti dupa? Tot asa, ca la Pitesti, unde jucau jandarmii table de cat de multi ati fost?
    • +16 (20 voturi)    
      cum zici si tu, totul e relativ (Luni, 13 februarie 2017, 9:55)

      Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      De exemplu, ai putea sa vezi cum o mana de corupti (ce-i drept destul de mare) a fost votata de cateva milioane (nu stiu numarul exact, dar procentual.. 45,47% din cei care au iesit la vot; tot procentual cam 18% din toata populatia cu drept de vot.. deci.. cam o cincime) isi bat joc de cam toti - inclusiv de aia 45,47/18 %.

      Problema cu milioanele care au votat de care zici tu ca ar trebui sa iasa in strada - este ca si printre aia mai sunt oameni cu cap care inteleg ce face (sau ce NU face) partidul pe care l-au votat. Si a doua problema este cu milioanele alea care NU au votat. Vesti proaste - oricat ar vrea unii sa ii ignore ca nu au votat - tot romani care platesc taxe si iau salarii si pensii sunt. Si sunt convins ca multi dintre ei nu apreciaza ca li se fura din buzunar pe fata.

      Toti suntem afectati de mizeriile astea - toti - si aia care au votat PSD, si aia care nu au votat PSD, si cei care nu au votat deloc. Administratia publica oricum e vai de mama ei. Sa le mai sufle in *** si cu legi d-astea cu dedicatie.. ne-am fript toti sa mai vedem ceva facut in tara asta in mod corect.
    • +20 (22 voturi)    
      bataia de joc (Luni, 13 februarie 2017, 9:55)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      e ca Guvernul grindeanu da OUG-uri noaptea pe furis, car ajuta penalii. Nu cred ca toti votantii PSD ar fi de acord cu furtul de 50 000 eur al functionarilor publici! Nu pot sa cred! am in familie unii pesedisti..

      Guvernul Grindeanu a gresit dand OUG 13. Premierul Grindeanu a semnat-o. Trebuie sa-si dea demisia! Poporul e de 20 de milioane de oameni si nu se poate ca un guvern sa ia astfel de decizii de distrugere a intregii societati. Pe analiza schimbarii codurilor penale mintind ca nu exista nici un ipact asupra societatii. Oamenii sunt satuii de politica pentru hoti! vre politica de dezvoltare pentru toti Romanii, pentru toti cetatenii acestei tari, bazata pe principii, transparenta totala, respect fata de toti cetatenii Romaniei fara discriminare si favoritisme..
    • +13 (17 voturi)    
      "Miliane" (Luni, 13 februarie 2017, 10:45)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      voastre de analfabeti (functionali) nu reprezinta Romania nici macar in fractiune. E pur si simplu gloata manipulata de infractori politicieni. Cei ce vor iesi in strada pentru psd sunt proportionali cu fondurile ce le vor aloca derbedeii psd-ist pentru plata acestora (vezi filmarea de la Cotroceni cu inscrierea "manifestantilor" pe lista de plata)
  • +23 (27 voturi)    
    Haha, Firea n-a inteles nimic (Luni, 13 februarie 2017, 8:49)

    parol_monsher [utilizator]

    "Primarul tuturor" e complet deconectat de la populatie.
  • +19 (21 voturi)    
    Nesimtire (Luni, 13 februarie 2017, 9:27)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Trebui sa ai un șoric f gros ca sa faci asa ceva. CV Tudor se intoarce in mormint când vede ce fac slugile lui, cat despre sluga de securist Gabi Firova, atât o duce capul. Ca de facut nu a facut nimic, decât sa incite pe FB, sa dirijeze bugetul Buc spre clientela rosie si sa dea din melitză. Niste lepadaturi.

    Se demonstreaza din nou: PSD+ALDE = partid mafiot, anti-national si terorist.
  • +14 (16 voturi)    
    Ciuma rosie. (Luni, 13 februarie 2017, 9:30)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    Ciuma rosie.
  • +11 (13 voturi)    
    PeSeDe (Luni, 13 februarie 2017, 9:49)

    cladob [utilizator]

    ciuma rosie :)
  • +23 (25 voturi)    
    Firea clar nu a inteles nimic! (Luni, 13 februarie 2017, 9:54)

    QfeastQuizzes [anonim]

    Ei ii trebuie :
    - vreo 6 ore sa se macheze
    - vreo 567 ani sa repare un bulevard
    - vreo 2 milisecunde sa spuna o prostie / o minicuna!
  • +18 (20 voturi)    
    bravo tanti firea (Luni, 13 februarie 2017, 9:58)

    Claudiu-N [utilizator]

    inca 1-2 arogante d-astea si zbori si tu de la primarie...
  • +10 (12 voturi)    
    Lumea distorsionata a P$D! (Luni, 13 februarie 2017, 10:00)

    Chiar Eu [utilizator]

    Va dati seama ca imaginea respectiva e in spatiu in realitate. Va trebuia un minim de inteligenta si realizati asta. Iar cand faci o proiectie din spatiu in plan lucrurile devin distorsionate. Asta e lumea distorsionata a PSD si a sustinatorilor sai.
    Cat despre furt, pai multi din P$D cu asta se ocupa!
  • +9 (11 voturi)    
    Aceasta Anna Pauker (Luni, 13 februarie 2017, 10:25)

    Rescator [utilizator]

    Aceasta Anna Pauker iesita,naiba stie cum,
    dintr-un satuc vrancean,fasneata si vicleana,are un tupeu incomensurabil.Faptul ca face parte din
    "Tagma Jefuitorilor"nu mai trebuie demonstrat.
    Cand mai are timp si pentru administrarea
    Capitalei!?
  • -19 (23 voturi)    
    Imi place cum adevarul iese singur la iveala (Luni, 13 februarie 2017, 10:27)

    DanCris [utilizator]

    DIn propriile calcule logistice ale "organizatorilor" (cine sunt ei ramane inca un mister ), inclusiv tinand cont de densitatea pe metru patrat, in piata ar fi fost 50.000 de oameni. Sa zicem ca este asa dar in cazul asta unde au intrat cei 300.000 - 500.000 de oameni care au participat la marele miting ?! Ori institutiile media au dat dovada de prostie ori au manipulat cu buna stiinta... Stiu ca acum se da la intors ca era vorba de cifre in toata tara etc. etc. dar astea sunt explicatii bune doar pentru generatia facebook. Cred ca multe insitutii media s-au compromis in perioada asta dovendindu-se ca singura diferenta intre ele si Romania TV este doar optiunea politica.
    • +2 (2 voturi)    
      concluzia ? (Luni, 13 februarie 2017, 17:54)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      voi la P$D sunteti Multi si Prosti !
  • +13 (15 voturi)    
    pacaleli peste pacaleli (Luni, 13 februarie 2017, 10:28)

    luker [utilizator]

    Daca mergeati la vot, Firea nu avea nici o sansa. In plus, ati fost pacaliti cand s-a scos turul doi. La fel era sa se intample si acum cu legea pentru penali. Cu astia trebuie sa stati cu ochii ca pe butelie. Sunt tot timpul cu mana in buzunarul vostru. Trebuie sa ii prindeti cand vor scoate mana.
  • +14 (16 voturi)    
    Cat de NESIMTITA si SFIDATOARE... (Luni, 13 februarie 2017, 10:41)

    Olyx [utilizator]

    sa fie doamna primar daca poate face asa ceva...? Fura pana si pozele altora si le modifica pentru a politiza mesajul zecilor de mii de romani iestiti in strada si care cer demisia guvernului, nu alegeri anticipate...
    • +2 (2 voturi)    
      sireaca... (Luni, 13 februarie 2017, 21:52)

      LauraAlbu [anonim] i-a raspuns lui Olyx

      She's living in the f*-ing past...
  • -14 (20 voturi)    
    e ridicol... (Luni, 13 februarie 2017, 10:42)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    cat de impotriva sunt eu PSD-ului si conducatorilor lor totusi nu m-as fi gandit vreodata ca daca as pune niste procente peste drapel l-as batjocori sau defaima in vreun fel sau altul. Asta este o propaganda bolnava si imorala deja dusa de inamicii PSD-ului la extrem. Adica hai sa fim realisti... insasi tricolorul pe care manifestantii din piata l-au reprezentat este batjocoritor pentru ca nu reprezinta drapelul natonal. Drapelul national are stema Romaniei pe el. Deci tricolorul pe care manifestantii, nereprezentativi la nivel national, l-au desfasurat poate sa reprezinte urmatoarele tari:

    Andora

    Ciad

    Comisia de revizuire a Constituţiei, a aprobat, însă, un amendament care prevede ca odată cu modificarea Constituţiei să fie modificat şi drapelul, astfel încât să aibă în centrul său stema ţării.
    • -1 (3 voturi)    
      Vai de capul tău. (Luni, 13 februarie 2017, 11:35)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      .
      • -2 (4 voturi)    
        I fine... (Luni, 13 februarie 2017, 12:19)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

        no worries...what about you, douchebag? Are you alright?
      • 0 (2 voturi)    
        erata... (Luni, 13 februarie 2017, 13:57)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

        I'm fine...banuiesc ca pentru asta mi-ai dat minus...
    • 0 (0 voturi)    
      Unde este acest amendament? (Luni, 13 februarie 2017, 16:01)

      geodor [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      In Constitutia Romaniei nu este trecuta nicaieri stema ca element component al drapelului Romaniei. Vezi articolul 12 al. 1 din constitutie!
      Indiferent de ce propuneri legislative si amendamente in curs ar fi, daca in Constitutie este scris negru pe alb ca (si aici citez): ARTICOLUL 12
      (1) "Drapelul României este tricolor; culorile sunt aşezate vertical, în ordinea următoare începând de la lance: albastru, galben, roşu." atunci nici dracu nu poate spune altcumva. Propunerea mea este sa te documentezi inainte de a posta o prostie care poate dezinforma oamenii. Sau poate asta ai vrut ... ?
      • 0 (0 voturi)    
        citeste din nou ce am scris... (Luni, 13 februarie 2017, 18:46)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui geodor

        legat de stema Romaniei si vezi daca ceea ce ai scris a fost oportun sau nu....asta e una la mana.

        A doua cheste este urmatoarea si o materializez sub forma unei intrebari:

        Ce ai impotriva ca stema Romaniei sa fie aplcata pe drapelul de stat?

        Indiferent de parerea ta personala legata de acest subiect, noul amendament prin care se va reglementa reprezentarea drapelului de stat al Romaniei, va fi implementat in constitutia revizuita....
  • +1 (5 voturi)    
    Un boicot (Luni, 13 februarie 2017, 10:46)

    jorj_bv [utilizator]

    La "Q Magazine", asa ... de proba? Barfe se gasesc si in alta parte, plus cu proteste ramane putin timp mort, plus ca se pot aborda cu amicele toate subiectele.
  • +17 (23 voturi)    
    Doua chestii lipsa (Luni, 13 februarie 2017, 10:50)

    benicio [utilizator]

    Femeia asta, ajunsa vremelnic si dintr-un nefericit hazard primar al Bucurestilor, a ratat o mare ocazie sa-si demonstreze inteligenta politica si bunul simt. Ce o costa sa amenajeze niste toalete mobile si niste puncte de alimentare cu ceai cald? Sunt acolo in fiecare seara puzderie cetateni ai orasului pe care, repet, din nefericire a ajuns sa-l administreze. Insa, din pacate pentru ea, se pare ca atat inteligenta cat si bunul simt sunt undeva intr-un ungher indepartat al subconstientului...
  • +2 (10 voturi)    
    Sa nu ne inflamam (Luni, 13 februarie 2017, 11:26)

    Cuca [utilizator]

    Nu este cazul. Madam este o tuta, si gata.

    Sper ca nu avea nimeni pretentii

    Nu merita acest fapt sa se consume nimeni.
  • +6 (10 voturi)    
    Daca-i spun ca e o proasta, sper ca n-o sa ma (Luni, 13 februarie 2017, 11:28)

    Susufler0 [utilizator]

    acuze ca o amenint !

    Din contra, prostia stiu ca e o amenintare la siguranta nationala !

    PS. Ori cu baietii astia mintosi care nu reusesc sa ia Bac-ul...
  • 0 (6 voturi)    
    Gura pacatosului (Luni, 13 februarie 2017, 11:29)

    siska [utilizator]

    adevar graieste ... In (pros..) naivitatea ei a spus adevarul . Sa fie de luare aminte pt. toti : inca sint 45,47% ROSII in politica ! Asta-i culoarea p(cr)sd-ului !
    Poza asta n-ar trebui sa ne supere, trebuie sa ne motiveze sa continuam !
  • +2 (8 voturi)    
    Terminăm cu ăștia first. (Luni, 13 februarie 2017, 11:36)

    ouyang [utilizator]

    Urmează și madama.
  • 0 (4 voturi)    
    nesimtita! (Luni, 13 februarie 2017, 11:51)

    dj [utilizator]

    Cum isi permite? Ea nu stie ca si cei care au avut coli rosii tot "PSD ciuma rosie" au strigat?
  • 0 (4 voturi)    
    HN, doar o precizare (Luni, 13 februarie 2017, 12:06)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Madam s-a pierdut cu firea, probabil ca a ascuns postarea, dar mai apoi, posibil dupa ce a vazut reactiile oamenilor, a revenit asupra deciziei de a o ascunde.
    Postarea e vizibila pe pagina ei la ora asta.

    Eu nu as insista prea tare, prea multa publicitate s-ar putea sa ii foloseasca, mai degraba decat sa ii dauneze.
  • 0 (4 voturi)    
    Hoti si cretini (Luni, 13 februarie 2017, 12:07)

    g01an [utilizator]

    Ei atat stiu - sa fure munca altora, dar nu le merge cu noi, ca suntem neam pus pe bascalie, ete aici cum se aude mesajul in public:

    Pana si PSD-istii recunosc ca proprii lor alegatori sunt impotriva guvernului si au iesit in piata/strada.
  • -1 (3 voturi)    
    Nu publica cineva o replica? (Luni, 13 februarie 2017, 12:44)

    Eu the first [utilizator]

    Anume, tot aceeasi fotografie, cu tot cu procentele puse de PSD, dar in plus, deasupra, un "0% voturi pentru borfasi", scris mare, cat sa acopere tot restul.

    Fotografia nu-mi apartine, asa ca n-o pot face eu.
  • 0 (6 voturi)    
    partea buna pe Hotnews (Luni, 13 februarie 2017, 13:23)

    Incomod3 [utilizator]

    e ca identifici rapid comentariile care chiar merita citite... sunt cele care au minusuri... cat mai multe, cu atat mai de calitate... :)
  • -4 (10 voturi)    
    GREU CU DEMOCRATIA (Luni, 13 februarie 2017, 13:27)

    jidanul [utilizator]

    Greu cu democratia in Romania, Gabi Firea nu si-a batut joc de nimeni si nimic a arat adevarul, care pentru uni doare dar, asta-i adevarul. G Firea a aratat clar, ca cele 2 principii de baza ale democratiei, VOTUL si ca MINORITATEA TREBUIE sa se SUPUNA MAJORITATII, in urma unuor alegeri democratice, pot si trebuie sa functioneze si in Romania. Nu e vina nimanui ca o parte din romani au ignorat prezenta lor la vot sau le-a fost prea lene sa mearga la vot. La manifestarile din piata Victoriei pute a bani si e prea multa manipulare si foarte putina moralitate. Multi dintre romani ajung prea repede mase usor manevrabile.
    • +1 (5 voturi)    
      Tu vb de democratie, cand esti antisemit pe fata? (Luni, 13 februarie 2017, 15:28)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui jidanul

      Ma mir ca HN ti-a permis sa ai acest alias.Se vede ca huliganii si doamnele de companie trag toti spre un GIO.
  • +2 (4 voturi)    
    Concluzie, Gabita (Luni, 13 februarie 2017, 13:39)

    Celbland [utilizator]

    Dacă ești prost, tot prost rămâi ...
  • +2 (4 voturi)    
    Prostia la putere (Luni, 13 februarie 2017, 13:54)

    excelsior2016 [utilizator]

    Unde era rosu oamenii ieseau de la metrou si ramaneau in acest sector unde puteai face rost de o coala rosie. Doar nu voiati sa treaca oamenii prin galben la albastru. In fine... nu ai cu cine.
  • 0 (4 voturi)    
    Eu as zice si altceva (Luni, 13 februarie 2017, 14:07)

    excelsior2016 [utilizator]

    Pacat de Bucuresti. Am venit de la 350 km pt ca in judetul meu rosu lumea este tematoare sa iasa in strada. Sunt constienti ca isi vor pierde locurile de munca daca misca ceva iar restul sunt comunisti convinsi, iti dau si in cap daca ai o alta parere. Bucurestiul a votat Firea, cum sa fie impotriva celor din PSD? Probabil protestul ar trebui organizat la Cluj sau Timisoara unde inca se respira aer european. Acum inteleg de ce colegii mei de facultate spuneau ca suntem "sudisti" si nu se refereau la puncte cardinale :) Tot respectul pt orase ca Timisoara, Cluj-Napoca, Sibiu etc. Pana atunci voi iesi prin Prelungirea Ghencea unde bucurestenii stau o ora la un stop la intersectia cu soseaua de centura. Le va face Firea macar un sens giratoriu, ceva? Daca oamenii din Bucuresti nu fac nimic atunci totul este pierdut.
    • -1 (5 voturi)    
      cum le e frica sa iasa in strada?!.. (Luni, 13 februarie 2017, 14:30)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui excelsior2016

      lumea nu mai merge la serviciu, copii nu mai merg la scoala si toata lumea face shopping online?...trebuie ca este mai rau in judetul dv. decat in siria...spuneti-ne si noua localitatea sau judetul din care venti ca sa evitam o catastrofa....
    • 0 (4 voturi)    
      Multumim ca ati venit si, cand puteti, va mai (Luni, 13 februarie 2017, 15:31)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui excelsior2016

      asteptam. Stiu si eu ca asa stau lucrurile in sudul tarii, probabil structurile PCR au fost f puternice in zona.
      • -2 (6 voturi)    
        si de unde esti tu... (Luni, 13 februarie 2017, 16:14)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        structurile PCR erau slabe?!...aaa, lasa-ma sa ghicesc...te-ai nascut dupa "lovilutia" de stat din decembrie '89 si ai auzit de comunism si PCR din ziare, ca din carti....
    • -2 (4 voturi)    
      nu vreau sa fiu inteles... (Luni, 13 februarie 2017, 16:22)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui excelsior2016

      gresit...nu zic ca in multe parti din Romania (nu numai in sudul tarii sau in Moldova) lumea este intr-o continua letargie post comunista dar totusi, sa nu exageram!...ceea ce se intampla acum pe strazi este o exagerare si populism dus la extrem de catre neo-socialisti, neo-liberali si neo mai stiu eu ce cacat de tip globalist...asta ca sa fim intelesi....sa nu credeti ca toata lumea este (hai sa nu folosesc un cuvant urat) naiva si manipulata??...
  • -2 (6 voturi)    
    totusi, fie ca... (Luni, 13 februarie 2017, 14:12)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    ne convine sau nu, Firea a dat dovada de un foarte ascutit spirit de observatie si al umorului...cineva a ridicat la fileu iar duduia a profitat!...ca a fost doar o sclipire de moment, who gives a fuck about that?!..
  • -2 (2 voturi)    
    Culoare si procente (Luni, 13 februarie 2017, 14:25)

    ion+ [anonim]

    Am vazut o poza de plaja a primaritei colorata in felul urmator; par, ochi, urechi, nas si gura cu albastru; piept si buric in galben, pelvis si slip in rosu. Era foarte zambitoare.
  • 0 (2 voturi)    
    oare (Luni, 13 februarie 2017, 14:26)

    nicknolteanu [utilizator]

    In piata cati ,,,,,,,barbati in toooaaatta FIREA erau , asa,in procente ?
  • +1 (5 voturi)    
    mai e un aspect (Luni, 13 februarie 2017, 14:42)

    Bogdan31415 [anonim]

    deci 45% din protestatari sunt psd-isti - impotriva guvernului psd :P.
  • +1 (3 voturi)    
    Firea poate fi demisa (Luni, 13 februarie 2017, 15:33)

    Maniu [utilizator]

    PNL si-a batut joc de Bucuresti cand l-au lasat pe Atanasiu un cvasi interlop sa dicteze candidatul. Deci sa gasim un candidat.
  • -1 (5 voturi)    
    mai, mai, mai... (Luni, 13 februarie 2017, 16:33)

    ..13 [utilizator]

    Firea nu are notiuni elementare.

    1. A luat ceea ce nu este al ei si nici nu a cerut permisiunea - tipic comunist.

    2. Unghiul sub care a fost facuta fotografia joaca mari feste ochiului - deci dansa nu are capacitatea de a intelege o imagine.. regrete!

    3. De ce oare nu a luat o imagine de la mitingeala de sustinere de la Cotroceni??? acolo am vazut ca reporterii au cules imagini ne trucate cu o tanti care face lista cu persoanele participante si ID-ul lor. Mare este porcaria P$Dista si fara de numar ticalosiile lor!
  • +1 (5 voturi)    
    Sa nu ne rinocerizam (Luni, 13 februarie 2017, 18:07)

    Daniels22026 [utilizator]

    Haideti sa nu ne transformam in partizani de tip taliban, gata sa infiereze orice poanta a opozantilor PSD-isti. Poza postata de Gabriela Firea e doar o poanta, mai proasta sau mai reusita, dupa gustul fiecaruia. Nu conteaza. E tot o poanta, un banc, o gluma. S-o luam ca atare.

    Si sa nu uitam ca nu pentru poantele PSD-ului protestam si rezistam noi in ger de atatea zile. NU poantele PSD-ului ne deranjeaza. Inca putem sa le incurajam bancurile si spiritul creator. Foarte bine! PSD-ul sa faca poante cat de reusite despre noi. Nu asta ne doare. Ci furtul, coruptia, grupurile infractionale organizate. Asta-i esenta protestului nostru. Macar daca-r apela PSD-ul cat mai des, la poante cat mai bune, in locul propagandei umilitoare.

    Sa incurajam deci PSD-ul sa creeze poante, nu propaganda si nici inginerii financiare prostesti.
    • -1 (1 vot)    
      in plus... (Luni, 13 februarie 2017, 22:30)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      PSD-ul incurajeaza cultura, stiinta, artele...romanii s-au apucat de citit, pe strazi si-n piete publice, in inchisori se scriu lucrari stiintifice, pentru prima data in istoria moderna a tarii s-a stabilit stiintific in conformitate cu calculul procentual ca, virgula, culorile de pe drapelul de stat al Romaniei sunt distribuite inegal...Ciiiinee stie ce alte lucruri minunate si benefice pentru tara va aduce PSD-ul ca partid politic inovator...se stie ca si comunismul prin greutatile pe care le-a creat oamenilor, l-a facut pe roman sa fie baiat descurcaret....deci, sa nu ne pripim...
    • 0 (0 voturi)    
      Daniels, tu glumesti? Spune-i lui Serban Nicolae (Luni, 13 februarie 2017, 23:09)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      - Nicoale - voiam sa scriu - cand da afara oamenii Ministerului Public sa nu se "rinocerizeze". Fa-te tu frate cu un crocodil dar adu-ti aminte de ce-a patit australianul ala...
  • +1 (1 vot)    
    Ea si numai ea... (Luni, 13 februarie 2017, 20:30)

    mb63 [utilizator]

    ... era in stare sa isi bata joc de asa ceva! Isi arata clasa politica de rahat din care se trage-psd- mojicia si mizeria jurnalistica ce a invatat-o la Intact media grup felix. Sa denigrezi ,chiar si cu gandul ,si mai ales cum a facut-o ticaloasa asta o manifestare atat de mareata,si pana la urma un insemn national pe care zeci de mii de oameni ,de suflete .l-au facut acolo,l-au trait acolo e mai mult decat insultator. Rusine!!! Ne aduce aminte ca este una de-a lor-ciumata . Nu merita .Stie mai mult de atat,stie sa se laude cu ciuma rosie. Rusine!!!
  • +2 (2 voturi)    
    Nici asta nu e furt?! (Luni, 13 februarie 2017, 22:23)

    ArgusRO [anonim]

    Primarul Capitalei, Gabriela Firea a lucrat indeosebi in mass-media. Ma mult, a publicat doua volume de versuri si un roman.
    A avut indeajuns timp sa invete, cum se aplica legislatia drepturilor de autor si la nevoie, se putea consulta cu juristii din Primaria Capitalei.
    Chiar daca postarea fotografiei tricolorului a fost stearsa, gestul a fost facut si s-a mai descalificat o data in ochii romanilor din tara si din diaspora.
    Floriana Jucan sa isi pastreze interventiile pentru propriile articole. Vestimentare, daca, cele publicistice nu o dau afara din casa...
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt împotriva PSD-ului, dar ... (Marţi, 14 februarie 2017, 0:57)

    anton_carpati [utilizator]

    Firea şi echipa ei de pr n-au făcut nimic ilicit în cazul ăsta. Ceea ce au făcut se numeşte parodie. Dacă taberele erau inversate, ne amuzam şi spuneam că-i dreptul la liberă exprimare, nu a fost încălcat drepturile autorului etc. Octav Drăgan se plânge degeaba, iar atitudinea asta ne pune într-o lumină proastă.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi