Rusia considera Romania un avanpost al NATO si o amenintare evidenta la adresa sa - oficial din ministerul rus de Externe

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 9 februarie 2017, 11:47 Actualitate | Esenţial

Kremlin
Foto: Agerpres
Rusia considera Romania drept un avanpost al NATO si o amenintare "evidenta" din cauza elementelor scutului antiracheta pe care le gazduieste, transmite joi, citand un oficial al ministerului rus de Externe, agentia Interfax, citata de Reuters.

"Pozitia Romaniei si pozitia liderilor sai, care au transformat tara intr-un avanpost, este o amenintare pentru noi", a spus Alexander Botsan-Harcenko, oficial de rang inalt in Ministerul rus de Externe, intr-un interviu acordat Interfax.

"Toate aceste decizii (...) vizeaza in primul rand Rusia", a spus el, acuzand autoritatile romanesti de retorica anti-ruseasca.

Comentariile Moscovei vin in conditiile in care NATO a amplasat mii de soldati si armament greu in Polonia, tarile baltice si sud-estul Europei.

SUA si liderii NATO isi justifica decizia prin nevoia de a asigura tarile est-europene dupa anexarea de catre Rusia a peninsulei Crimeea.

Citeste si 
























[P] Programul de granturi „Raiffeisen Comunitati” se apropie de incheierea perioadei de inscriere a propunerilor de proiect, data limita fiind luni, 31 iulie 2017.

Programul este organizat de Raiffeisen Bank si a ajuns la a saptea editie, fiind primul concurs online de proiecte de responsabilitate sociala derulat de o banca din Romania. Anul acesta, programul va sprijini financiar 10 proiecte de educatie non-formala, cu scopul de a aduce o contributie pozitiva in comunitatile in care Raiffeisen Bank este prezenta. Proiectele castigatoare vor primi granturi in valoare de 45.000 lei/proiect, echivalentul a aproximativ 10.000 de euro.

11874 vizualizari

  • +56 (60 voturi)    
    Oricine isi apara independenta (Joi, 9 februarie 2017, 11:51)

    Bogdan_100 [utilizator]

    E un pericol pentru imperialismul rus !
    • +16 (20 voturi)    
      Si Rusia este un pericol la adresa Romaniei (Joi, 9 februarie 2017, 13:43)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      Prin faptul ca exista si are ca lider un fel de Hitler!
      • +2 (6 voturi)    
        este un pericol Cracanatul pentru (Joi, 9 februarie 2017, 14:10)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        Propriul Popor !
        • 0 (0 voturi)    
          asa cum pentru (Vineri, 10 februarie 2017, 8:47)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          asa cum pentru romani pericolul este propriul guvern, nu Volodea (adica toate cele 14 guverne anterioare)
    • +5 (9 voturi)    
      Avanpost? (Joi, 9 februarie 2017, 15:54)

      ddanescu [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      Romania nu este un avanpost NATO. Romania este NATO!
      • -2 (2 voturi)    
        Extremul est (Vineri, 10 februarie 2017, 8:46)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui ddanescu

        Fiind in extremul est al imperiului Nato, Ro este "avanpost". Pozitie f. tampita.
  • +33 (37 voturi)    
    da de unde ! (Joi, 9 februarie 2017, 11:52)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    ni va iubim, am votat PSD+ALDE care vor scoate tara din ue si vom fi alaturi de voi, de tovarasul putin si de prietenii nostri rusi. Pe veci!
    • 0 (4 voturi)    
      Ai dreptate. (Joi, 9 februarie 2017, 15:36)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Mai completez si eu ceva , dragnea cu penalii lui au pus umarul la destabilizarea Romaniei .
      Dupa domnia majoritara a psd-ului din 1989 incoace , au saracit tara mai rau ca pe vremea lui ceasca de s-a ajuns ca o treime din populatie sa plece pe meleguri straine unde nu sant chiar caini cu colaci in coada ,dar tot nu se mai intorc,. ilici iliescu i-a iubit pe saraci ca astfel psd-ul s-a straduit sa-i faca pe toti saraci.Pe deasupra mai sant si sadici cand se lauda ca le dau cativa lei (parca i-ar da din banii lor) ,dar in schimb ii ajuta sa moara prin spitale iar copii prin WC-uri mizerabile si scoli neincalzite. Daca esti santos la cap concluzionezi ca sant trei posibilitati :
      1.Ori sant tampiti,
      2.Ori sant interesati
      3.Ori sant agentii lor.
      Vad ca se dau mari ca sant la conducere dar nici unul nu ia atitudine la declaratiile acestor dictatori , oare sa fie valabila varianta 3 ?
      P.S.scriu cu minuscule nume pentru ca asta este valoarea lor in opinia mea.
  • -57 (65 voturi)    
    referendum (Joi, 9 februarie 2017, 11:53)

    xanti [utilizator]

    Sunt tare curios care este pozitia romanilor privind scutul antiracheta care fara indoiala ne apara.de iranieni,parca asa spunea departamentul de stat USA.
    • +27 (31 voturi)    
      Exact (Joi, 9 februarie 2017, 12:32)

      europeanul2 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Poate ne apara si de rusi. Te deranjeaza?
      • -1 (5 voturi)    
        Am spus eu ca ma deranjeaza (Joi, 9 februarie 2017, 16:31)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui europeanul2

        Doar eram curios de pozitia romanilor,sunt convins ca sunt foarte multumiti ca il avem.
    • -31 (37 voturi)    
      iti spun eu (Joi, 9 februarie 2017, 12:33)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      In clipa asta majoritatea romanilor (aia ce nu s la caldurica in multinationale, ministere, guverne si "structuri" de stat) nu vor sa mai auda nici de Ue, nici de Usa, nici de Rusia. S'au cam lamurit cum e cu strainii, si ce tare iubesc strainezii tarisoara noastra.
      • +4 (8 voturi)    
        asa (Joi, 9 februarie 2017, 13:57)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        si ? ce propui ? sa iesim sa spargem seminte ?
        de cand un scut de "aparare" reprezinta o "amenintare" ?
      • +7 (11 voturi)    
        Si tu de unde stii ? (Joi, 9 februarie 2017, 14:00)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Ce gandesc Romanii. La-i intrebat pe dodon sau alt gagauza ce se pretinde Roman? Mai bine invata sa scrii in limba Romana corect. Stiu ca e greu sa treci de la chirilice la latine.
        • -5 (7 voturi)    
          luminatule,ia arata-mi (Joi, 9 februarie 2017, 15:08)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

          luminatule,ia arata-mi unde ma scris eu gresit in lb romana
          • +2 (4 voturi)    
            Dupa virgula urmeaza pauza (Joi, 9 februarie 2017, 16:41)

            Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            Si xgrohu tot ca tine scrie.
            • -1 (1 vot)    
              si daca scriu in mare viteza? (Joi, 9 februarie 2017, 19:00)

              Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              aia o excluzi?
              in toate postarile pun acel spatiu
            • -1 (1 vot)    
              vezi postarea mea "iti spun eu" (Joi, 9 februarie 2017, 19:01)

              Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

              cum e s cris?
      • +3 (7 voturi)    
        Nu vor sa mai auda nici de tine ! (Joi, 9 februarie 2017, 14:18)

        NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Indiferent ce natie aveti, ganditi ca rusnacii !
        • -5 (5 voturi)    
          haha (Joi, 9 februarie 2017, 15:09)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

          haha gandesc "ca rusnacii" cand zic ca romanii nu vor sa auda de rusi??....
    • +22 (24 voturi)    
      Se pare ca .... (Joi, 9 februarie 2017, 12:36)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      si tu consideri Romania un pericol pentru Rusia ! Logica simpla spune ca esti rus !
    • +21 (23 voturi)    
      asa si? (Joi, 9 februarie 2017, 12:38)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      daca nu iese ca voi va carati din tara noastra inapoi in rusia voastra?
    • +18 (20 voturi)    
      Problema (Joi, 9 februarie 2017, 13:08)

      JUNIOR [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      este unde gasim un scut care sa ne apere de prostia ta si a altora ca tine !
    • +3 (5 voturi)    
      eu cred ca..... (Joi, 9 februarie 2017, 13:56)

      predator [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      prin prezenta scutului si a americanilor in tara, suntem aparati de prosti ca tine!
    • -6 (8 voturi)    
      de parca (Joi, 9 februarie 2017, 14:10)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      De parca de 25 ani ne intreaba cineva ceva?
    • +3 (5 voturi)    
      ? (Joi, 9 februarie 2017, 16:22)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Iti recomand sa citesti cronologia aderarii noastre la NATO o gasesti pe site-urile mapn sau mae, initiata de idolul tau tovaras I. Iliescu cu justificarea din 1991 vis-a-vis de cooperarea noastra cu NATO, "aceasta fiind singura organizaţie capabilă, din punct de vedere politic şi militar, să asigure stabilitatea şi securitatea noilor democraţii europene, aflate într-o stare incipientă."

      Si apoi sa te interesezi cum 3 legislative diferite au aprobat fazele aderarii noastre in NATO. Poporul a decis deja, nu poate hotari elemente ce tin strict de planificare militara.
  • +47 (49 voturi)    
    bullshit! (Joi, 9 februarie 2017, 11:55)

    igorashu [utilizator]

    Ca sa citez unul dintre agentii vostri...
  • +22 (24 voturi)    
    exact (Joi, 9 februarie 2017, 12:06)

    UglyKidJoe [utilizator]

    asa si trebuie
  • +36 (40 voturi)    
    Old story (Joi, 9 februarie 2017, 12:08)

    Soljenitin [utilizator]

    Vechea retorica retardata a ciolovecilor. Ei, hoarda expansionista (cea mai recenta dovada este Crimeea si invazia militara din estul Ucrainei) se supara atunci cand omul incepe sa se apere de agresiunile lor.

    Trebuie sa fii pur si simplu cretin ca sa emani asemenea enormitati.
  • +31 (35 voturi)    
    Si de aceea, Melescanu trebuie sa ne vanda la rusi (Joi, 9 februarie 2017, 12:16)

    dexpropriat [utilizator]

    q.e.d.
  • +35 (39 voturi)    
    si Romania la fel! (Joi, 9 februarie 2017, 12:17)

    Francisc 1 [utilizator]

    considera rusia o amenintare , dovada si istoricul relatiei ! deci nu vad unde e surpriza !?
  • +21 (23 voturi)    
    Nimic nou sub soare (Joi, 9 februarie 2017, 12:18)

    Zummm [utilizator]

    .
  • +23 (25 voturi)    
    ambasada URSS de pe Kiselef - RAUS (Joi, 9 februarie 2017, 12:18)

    un domn [utilizator]

    celovecii sunt Primitivi !
  • +32 (34 voturi)    
    Rusia care ocupa teritorii dintr-o alta tara (Joi, 9 februarie 2017, 12:19)

    taro [utilizator]

    din Europa nu are ce sa comenteze despre "amenintari". Rusia sa-si retraga armata din Transnistria, estul Ucrainei si din Crimea.

    Cine isi ia niste masuri de aparare contra unei agresiuni ruse este automat anti-rus. Logica sovietica si multa votka...
  • +30 (32 voturi)    
    saracii (Joi, 9 februarie 2017, 12:19)

    laila [utilizator]

    s-or teme sa nu-i invadam .
    Taman ei vorbesc acum cand psd-ul pro-rusesc a prins puterea si destabilizeaza tara si treg sa ne transforme intrun avanpost rusesc . Nu le cad bine manifestatiile . Deh , unii nu am uitat cum e cu rusii.
  • +31 (33 voturi)    
    PCR-KGB--PSD "Coruptia ne ajuta mult !" (Joi, 9 februarie 2017, 12:29)

    DanProdan1 [anonim]

    "România, catalogată de Rusia drept o “amenințare clară” și un avanpost NATO" -asadar sa gandit FSB ul sa ajute PSD ul !
    • -16 (20 voturi)    
      Dar cand Vestul a luat Petromul (Joi, 9 februarie 2017, 12:36)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui DanProdan1

      Dar cand Vestul a luat Petromul (dat moca de Psd) vad ca nu prea l-a deranjat ca Psd=Kgb....
      • +8 (10 voturi)    
        PSD vinde la tot atat timp cat primeste SPAGA ! (Joi, 9 februarie 2017, 13:51)

        DanProdan1 [anonim] i-a raspuns lui Toni_Romania

        PSD este unitate KGB cu scopul de a vinde tot ce are sub tutela atata timp cat primeste SPAGA pentru Partid !
        • -5 (7 voturi)    
          deductie pt. afirmatia ta: (Joi, 9 februarie 2017, 14:07)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui DanProdan1

          Deci Occidentul face de 25 ani afaceri cu Kgb.
          • +2 (4 voturi)    
            pai (Joi, 9 februarie 2017, 15:51)

            gazpefoc [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

            asta cam este adevarat. da, Occidentul in ultimii 25 ani a facut afaceri cu "oameni de afaceri" rusi care erau fosti KGB-isti.
            • +1 (1 vot)    
              Monte carlo (Joi, 9 februarie 2017, 18:59)

              Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui gazpefoc

              Juma de monte carlo e cumparat de miliardarii rusi facuti de Eltsan (fosti general kgb ucigasi toti)
      • +1 (3 voturi)    
        si sa te inteleg.... (Joi, 9 februarie 2017, 14:01)

        predator [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        ca era mai bine daca il dadeam rusilor moca, la fel ca si tezaurul!
        Stai, ca daca mergem pe trendul asta, le dam mai mult de un Petrom, le dam o tara!
        • -1 (3 voturi)    
          pai tara e data gata - fii pe pace (Joi, 9 februarie 2017, 15:06)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui predator

          Vrei listingul cu multinationalele vest ce taie si spanzura in Ro azi?
  • +7 (9 voturi)    
    Ne raman bratele ocrotitoare ale PSD-ului? (Joi, 9 februarie 2017, 12:33)

    ramureanu [utilizator]

    Incep sa se lamureasca lucrurile, nu?
  • -1 (11 voturi)    
    Rusii aiureaza (Joi, 9 februarie 2017, 12:35)

    Toni_Romania [utilizator]

    Daca vbim de rachete, de ce musai RO e pericol pt ei? O racheta de croaziera moderna poate fi lansata de oriunde din Europa Vest (care e plina de baze Nato/Usa).
  • +10 (12 voturi)    
    Acuma intelegem, (Joi, 9 februarie 2017, 12:38)

    gayon [utilizator]

    de ce mumia de la minist. de ext. a ordonat blocarea comunicatiilor cu oficialitatile din vest. A ramas la minister vechea centrala telefonica si nu are decat un singur fir. Si acela rosu- incins de la convorbirea cu omologul din est... sau mai bine zis cu sefu.
  • +15 (17 voturi)    
    Rusia (Joi, 9 februarie 2017, 12:45)

    nimrod [utilizator]

    Las' ca reguleaza domn' Melescanu afacerea, printr-o vizita...
  • +6 (10 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 9 februarie 2017, 12:46)

    gigiK [utilizator]

    Sper sa ne considere o amenintare mult timp de acum incolo
  • +5 (7 voturi)    
    asa... (Joi, 9 februarie 2017, 12:46)

    liviu_ [utilizator]

    ca rezolva acu dragnea amenintarea....
    ce nevoie avem noi de nato sau ue?!

    una peste alta interesant ca nu zic nimic de polonia,dar zic de noi! nu vad deloc aceasta declaratie cu ochi buni! in cel mai bun caz e doar o rabufnire ca nu suntem rusofili ca toti ceilalti... in cel mai rau .... well.....
  • +5 (7 voturi)    
    URSS+Cuba (Joi, 9 februarie 2017, 12:55)

    BehehePapu [anonim]

    Daraghia tavariscii bolșevic, voi câți ani ați stat în Cuba la o aruncătură de băț de S.U.A. ? S-a întors roata tovarăși !
  • +7 (11 voturi)    
    Interesant. (Joi, 9 februarie 2017, 12:56)

    A.Corneliu [utilizator]

    Interesant.
    Romania a ajuns o amenintare pentru Rusia?!
    Pai Rusia a fost in toate timpurile o amenintare pentru Romania.
    E atat de banal incat ne-am obisnuit.
  • +11 (13 voturi)    
    CRY ME A RIVER (Joi, 9 februarie 2017, 12:58)

    Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator]

    A crescut nivelul Marii Negre de la lacrimile rusesti...
  • +9 (11 voturi)    
    Ne este mai frica de guvern, decat de rusi .. (Joi, 9 februarie 2017, 12:59)

    TRABI [utilizator]

    Foarte bine . Asa trebuie , sa iasa cu comentarii . Nu le convine . Ar vrea sa se faca numai cum voe ei . S-a terminat , NATO nu-si mai ia piciorul de aici , doar cand SUA nu va mai fi liderul mondial , iar deocamdata nu se intrvede nici o schimbare .
    Apropo , nici un ceteras psd , alde , academie , nu a pomenit nimic de sporirea fortelor NATO pe tritoriul nostru petrecuta zilele trecute . Nu le convine . Asta-i semn bun , adica guvernul actual nu va avea viata lunga . Cine ext. mai sta de vorba cu melescanu , dragnea , tariceanu , grindei ? ... Sunt exact ce striga strada cu micutii nostril in frunte .
  • +12 (16 voturi)    
    motocilceanu (Joi, 9 februarie 2017, 13:01)

    andreeaandreea [utilizator]

    Taricene, auzi ba, Romania este avanpost NATO, sa nu uiti niciodata.
    Marsh la Moscova !!!
    • -4 (8 voturi)    
      te inseli (Joi, 9 februarie 2017, 13:07)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui andreeaandreea

      Moliceanu e f. pro-vest- e sef la Citroen Romania, nu la Jiguli Romania....... (in plus e catolic f. bun amic cu Udmr)
      • +1 (1 vot)    
        hahaha (Joi, 9 februarie 2017, 14:55)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        ai contrazis omul strazii !
        chiar daca ai dreptate, ai inceput prost.
        pai cum sa'i spui, te inseli ?!
        ei niciodat nu se'nsala.:-))

        nici rusii nu se inseala.
        asa este, au observat bine, ro este un avanpost nato, in care stau de garda trupe nato.
        deci, orice incercare impotriva romaniei este impotriva nato. s'au prins ca nu suntem singuri !
        si'asta e bine.
  • +6 (8 voturi)    
    Ce baieti buni sunteti voi rusii...?! (Joi, 9 februarie 2017, 13:03)

    Acidutu [utilizator]

    In 1989, la un schim de experienta in fosta Cehoslovackie, intr-o seara fiind cu colegii cehi si colegul meu roman la o discoteca din statiunea Yesenik, am avut posibilitatea sa testez dragostea cehilor pentru ocupatia rusa. Dupa ce o perioada am dansat cu fete cehe, fara a avea vreo problema, pe colegul meu l-a apucat nebunia sa spuna ceva in limba rusa, desi colegii cehi ne-au avertizat sa nu cumva sa facem aceasta imprudenta. Dupa momentul in care colegul meu, roman, a rostit cateva cuvinte in rusa, nici-o fata din discoteca nu a mai vrut sa danseze cu noi, chiar daca colegii cehi au incercat sa "dreaga busuiocul". Oare de ce ?
  • +1 (3 voturi)    
    Mda (Joi, 9 februarie 2017, 13:05)

    gorky.park [utilizator]

    A declarat Botsan, un fost Boțan :))
  • +12 (14 voturi)    
    La fel (Joi, 9 februarie 2017, 13:16)

    grimis [utilizator]

    Şi România se simpte ameninţată de rachetele ruseşti Buleva, Satan, Mxs-82.Mk-57 etc iar noi românii suntem o naţiune independentă şi suverană şi nu glumim în a ne apăra teritoriul naţional.
  • -4 (6 voturi)    
    pe bune? (Joi, 9 februarie 2017, 14:05)

    Toni_Romania [utilizator]

    Naţiune independentă şi suverană...cu 80% din economie si resurse date la multinationalele vest?
    Buna poanta.
  • +2 (4 voturi)    
    Vali scoate aurul furat si treci la DESPAGUBIRI ! (Joi, 9 februarie 2017, 14:09)

    DanProdan1 [anonim]

    Vali scoate aurul furat !

    In Plus ar fii timpul sa vorbin despre DESPAGUBIRI pentru ocupatia/ desbinarea ROMANIEI sub tovarasul Stalin -Ribbentrop -Molotov .Faceti 50 % / 50% cu Germany ???

    Plateste Rusia in Dollari sau in naturale ???

    Pentru urmatori 100 de ani ne livrat Gas si Patrol -Non Stop for FREE !
  • 0 (4 voturi)    
    Tovarasii (Joi, 9 februarie 2017, 14:20)

    takada [utilizator]

    Tovarasii si partenerii rusi ai lui Dragnea & Tariceanu arunca cu vorbe,pentru prostirea prostimii neinformate.

    Tovarasul Dragnea va propune iesirea Romaniei din UE si NATO,pentru ca Rusia se simte amenintata de scutul Anti-racheta.
    In felul asta Dragnea & co. va ajuta Rusia la slabirea Romaniei si zonelor de securitate din jur.

    Ajutand clica lui Putin barbarul,Dragnea isi va indeplini visul: Imperator al Romaniei si Balcanilor.
    Dar fiind doar vise le viseaza doar el.
    • -1 (1 vot)    
      Tov.Dragnea (Joi, 9 februarie 2017, 15:53)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui takada

      Tov.Dragnea e asa "tovaras de la Pcr" ca mai primeste acum un nou contingent de militari Usa in Romania.

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21595075-video-vin-americanii-aproape-500-militari-tancuri-m1-abrams-vehicule-blindate-m2-bradley-drum-spre-baza-mihai-kogalniceanu.htm?pbox
  • +2 (4 voturi)    
    Aha, da (Joi, 9 februarie 2017, 14:28)

    JustinCase [utilizator]

    Si Romania considera Rusia un avanpost al bolsevismului si o amenintare evidenta la adresa sa.

    Alta intrebare!
    • 0 (4 voturi)    
      fii pe pace (Joi, 9 februarie 2017, 16:22)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui JustinCase

      Iaca vine un alt contingent Us Army - care se pare ca nu are probleme cu hotii Psd de la Buc.
  • +2 (2 voturi)    
    electoratul decide (Joi, 9 februarie 2017, 14:58)

    ilie57 [utilizator]

    probabil democratia ii deranjeaza pe unii
  • +2 (2 voturi)    
    Daca Romania ar fi gazduit... (Joi, 9 februarie 2017, 16:23)

    Olyx [utilizator]

    niste depozite de "katiuse" rusesti, oficialii de la Moscova ar fi fost cei mai multumiti oameni...!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version