SURSE: Mobilizare mare in Craiova pentru mitingul PSD din Bucuresti. Mai multi angajati ai Thermo Craiova, compania de termoficare a primariei, scosi de PSD la mitingul de la Palatul Cotroceni

de C. Ivanov, C. Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 7 februarie 2017, 14:16 Actualitate | Esenţial

Protest la Palatul Cotroceni
Foto: Agerpres
Mai multi angajati ai Thermo Craiova, compania de termoficare a Primariei Craiova, vor veni la Bucuresti marti pentru a participa la mitingul de la Palatul Cotroceni pentru sustinerea PSD, au declarat pentru HotNews.ro patru surse apropiate situatiei. Oamenii ar urma sa vina fie cu masinile personale, fie cu autocare, mobilizarea fiind una organizata.


UPDATE 16.38: Primarul interimar din Craiova, Mihail Genoiu: Refuz sa cred ca face asa ceva!

"Refuz sa cred ca face asa ceva. O sa-l contactez pe director fiindca la el punctele termice nu pot fi lasate nesupravegheate. Este cu aviz ISCIR, cazane sub presiune. Avem 130 de puncte termice care au 550 de angajati. O sa verific. Asa ceva nu este normal, aveti foarte multa dreptate", a declarat pentru HotNews.ro primarul interimar din Craiova, Mihail Genoiu.
-----------
UPDATE 15.22:
Spre mitingul din Bucuresti au plecat din Craiova si angajati ai Caminului de Batrani si ai altor regii autonome sau companii conduse de PSD-isti, potrivit mai multor surse consultate de HotNews.ro.

-------------

PSD nu a recunoscut public organizarea mitingurilor de la Cotroceni, dar surse politice au declarat pentru HotNews.ro ca mai multi lideri locali sunt mobilizati pentru a aduce lumea la miting. De asemenea, informatiile arata ca, pe langa mitingul de astazi, sunt pregatiri pentru un mare miting miercuri, cu oameni adusi de PSD.

HotNews.ro a incercat sa ia legatura cu primarul interimar al Craiovei, Mihail Genoiu, cu Termo Craiova si cu administratorul judiciar al companiei, insa nimeni nu raspunde la telefon sau intra faxul.

"La S.C.Termo Craiova S.R.L., de exemplu, mai multi angajati au fost invoiti de la serviciu, iar in jurul orei 12.00 se pleaca catre Bucuresti, cu masinile personale. Au fost informati ca vor sta pana la orele 22.00-23.00", a declarat o sursa pentru HotNews.ro.


"La ora 15:00 ar pleca 10 autocare din Craiova", a declarat o alta sursa pentru HotNews.ro.

O alta informatie obtinuta de HotNews.ro este ca la un punct de termoficare din Craiova, din 83 de angajati, circa 50 vor merge la miting.

Termo Craiova este compania de termoficare a orasului, actionar fiind Consiliului local. Firma este in insolventa din martie 2015.  Complexul Energetic Oltenia (CEO) a cerut intrarea in insolventa reclamand o datorie de 63 de milioane de euro, din care peste 20 de milioane de euro sunt numai penalitati.

Potrivit planului de reorganizare, in 2015, SC Termo Craiova SRL figura cu un numar de 748 de angajati.

UPDATE 18.00: Pozitia Primariei Craiova:

În urma speculațiilor apărute în spațiul public, potrivit cărora „Mai mulți angajați ai Thermo Craiova, compania de termoficare a Primăriei Craiova, vor veni la București marți pentru a participa la mitingul de la Palatul Cotroceni pentru susținerea PSD, au declarat pentru HotNews.ro patru surse apropiate situației. … O altă informație obținută de HotNews.ro este că la un punct de termoficare din Craiova, din 83 de angajați, circa 50 vor merge la miting.”,  Primăria Municipiului Craiova face mențiunea că:

Nu există niciun Punct Termic în organigrama Termo Craiova cu 83 de angajați, iar funcționalitatea punctelor termice este asigurată zi de zi, 24 de ore din 24, potrivit conducerii Termo Craiova.

Numărul de angajați al societății în organigramă este de 598, iar numărul efectiv de angajați este de 584. Conform unui comunicat de presă remis de conducerea Termo Craiova, pentru ziua de astăzi, 07.02.2017, din totalul angajaților companiei există un număr de 9 (nouă) solicitări de concediu de odihnă înregistrate la secretariatul unității.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

92941 vizualizari

  • +136 (138 voturi)    
    Vin minerii (Marţi, 7 februarie 2017, 14:21)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Iunie 1990. Ca sa stim cu cine avem de-a face.
    • +73 (73 voturi)    
      Nu trebuie sa mai creasca numarul bugetarilor... (Marţi, 7 februarie 2017, 15:13)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      ... acolo unde nu trebuie ca sa nu fie folositi ca masa de manevra pentru politicieni.
    • +19 (41 voturi)    
      nu-s omule mineri (Marţi, 7 februarie 2017, 15:37)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      familia mea e din zona, si stiu binisor situatia de acolo. Este greu sa iti gasesti acolo un serviciu,mai ales cand nu stii sa faci prea multe si ai o varsta, asa ca toti tin cu dintii de slujbele pe care le au la stat. Daca iti pierzi jobul de la stat, nu te mai angajeaza nimeni pe acolo...asa ca, indiferent ce optiuni politice ai, te lasi manat de baronii locali si vii la Bucuresti sa sustii guvernul. (o fi contra principiilor tale, dar nu prea ai de ales).
      • +43 (47 voturi)    
        'omule' a facut o paralela (Marţi, 7 februarie 2017, 15:50)

        mavis [anonim] i-a raspuns lui bancher

        cu mineriada. si pe buna dreptate.
        • +13 (15 voturi)    
          pai.. (Marţi, 7 februarie 2017, 16:12)

          ADan [utilizator] i-a raspuns lui mavis

          si toate astea pe banii nostril !!
      • +43 (45 voturi)    
        Asadar (Marţi, 7 februarie 2017, 15:55)

        Monka [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        E bun si un litru de ulei, ca sa strigi pentru un condamnat ?
      • +19 (21 voturi)    
        Și uite așa se alege praful. (Marţi, 7 februarie 2017, 16:57)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Ce au făcut minerii,s-au autocondamnat la izolare și sărăcie.Toți au luat de frică și nu au mai investit în zonă.Craiova le calcă pe urme.Oamenii ar trebui să-și facă curaj,numai așa vor reuși să aibă o viață normală,demnă,vor reuși să-i facă pe politicieni să se ocupe de problemele lor.
      • +12 (14 voturi)    
        la fel erau si minerii din 1990.. (Marţi, 7 februarie 2017, 17:07)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ..cine mai angaja miner in alta parte a tarii pe alta pozitie?!?!
        La fel se face si aici targul: vrei jobul, iesi pentru psd!

        Eu ii sfatuiesc sa dezerteze si sa vina la victoriei si cei care i-au obligat prin abuz de putere, sa iasa la proteste, sa plateasca!
      • +11 (13 voturi)    
        Nu la Craiova era Ford? (Marţi, 7 februarie 2017, 17:51)

        mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Poți sa mai găsești ceva de lucru deci; sigur ca dacă n-ai habar de nimic e cam greu dar nu cred ca e vina noastră ca oamenii ăștia nu prea știu sa facă nimic. Uite, sunt locuri de munca prin țara; plâng fabricile prin Moldova, se angajează în BV la fabrici de componente de mașini. Nu trebuie sa fii sclav, poate doar dacă nu ai în ADN libertatea.
        Știu ca e greu la o vârstă, dar asta e prostituție; îți riști viitorul și pe al copiilor tai pentru o incertitudine (nu garantează nimeni nimic totusi(.
        Tare as vrea ca cel care a dat ordinul sa ajungă în pușcărie pentru instigare; ar trebui un exemplu ca aceste practici sa înceteze.
      • +15 (17 voturi)    
        deci confirmi stirea (Marţi, 7 februarie 2017, 17:51)

        lrh [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Deci este adevarat, asa se petrec lucrurile. Olguta ii mobilizeaza si ii aduce in Bucuresti, pe banii nostri, in loc sa stea la locul de munca.
      • +4 (4 voturi)    
        daca ai principii, ai de ales. (Marţi, 7 februarie 2017, 18:30)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        .
      • 0 (0 voturi)    
        ba ai de ales ! (Miercuri, 8 februarie 2017, 15:45)

        nicknolteanu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Munca nu s-a terminat si nu se va termina niciodata , daca vrei sa muncesti iti poti da singur de munca ,nu trebuie sa te umilesti pt niste oameni care iti fac rau in definitiv !
    • +28 (38 voturi)    
      Sobolani platiti ! (Marţi, 7 februarie 2017, 15:44)

      rockerul [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Niste retardati pe care , culmea , ii platesc si eu din taxe si impozite ! Trebuie sa verific daca nu m-am tampit la cap ....:))) !? Rusine , bai partid imposibil de reformat !!!
      • +11 (11 voturi)    
        Nu sunt sobolani (Marţi, 7 februarie 2017, 18:31)

        moima [utilizator] i-a raspuns lui rockerul

        Sunt niste oameni disperati, care depind de salariul de la stat si ca sa poata sa duca o paine acasa, se si bat pentru PSD.

        Asta e CIUMA ROSIE. Pun oamenii disperati si dependenti de sistemul de stat sa le apere niste interese infractionale impotriva altei parti a populatiei, dependenta de o economie privata sanatoasa si competitiva.

        Asta e GUNOIUL PSD. Furtul si fuga cu banii. Cand le ajunge funia la par fug pe unde pot si improasca cu mizerii de acolo. Vezi Ucraina, vezi Ghita.

        Sunt sfatuiti foarte eficient de consilierii israelieni si ca sa nu se duca la puscarie o sa bage tara in razboi civil.
    • +40 (42 voturi)    
      PSD trebuie desfiintat (Marţi, 7 februarie 2017, 15:49)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      e organizatie terorista, ne-au omorat 27 de ani nu ii mai vrem!
    • +30 (30 voturi)    
      vin în Piaţa Victoriei :) (Marţi, 7 februarie 2017, 16:05)

      Radu_Luci [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      oltenii trimişi de Ceaşcă la Timişoara în '89 au fraternizat cu revoluţionarii, să nu uităm asta!
      • +10 (10 voturi)    
        Iordache le-a confecționat bâte. (Marţi, 7 februarie 2017, 17:03)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Radu_Luci

        La fabrica de mobilă unde lucra Iordache sau confecționat bâte pentru cei trimiși la Timișoara.Tot sa redeschis dosarul revoluției,ar merita anchetată cum au fost trimiși unii la Timișoara să omoare oameni.Întrebați salariații din fostele fabrici.
    • +15 (15 voturi)    
      hahaha (Marţi, 7 februarie 2017, 16:08)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Iar se fac de ras bolshevicii !
    • +10 (10 voturi)    
      haha (Marţi, 7 februarie 2017, 16:44)

      DimijoareiObt [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Iar se fac de ras bolshevicii !
    • +8 (8 voturi)    
      Astia se joaca cu focul! (Marţi, 7 februarie 2017, 19:50)

      Iunicorn [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Sunt oltean si am fost trimis la Timisoara in decembrie '89. Mare eroare a cozilor de topor de atunci. Am fost, am fraternizat si am venit de acolo cu revolta in noi. As paria ca unii dintre cei trimisi acum la Bucuresti de vatafii Olgutei se vor intoarce cu alte ganduri de acolo. Ganduri de om normal.
  • +113 (113 voturi)    
    PSD (Marţi, 7 februarie 2017, 14:21)

    Blackball [utilizator]

    Naravul din fire(a) n-are lecuire!
    • +40 (42 voturi)    
      Dupa cum spuneam (Marţi, 7 februarie 2017, 15:25)

      moima [utilizator] i-a raspuns lui Blackball

      In postarile anterioare, singurul scop al acestui partid este SCOATEREA ROMANIEI DIN UE SI MAI APOI DIN NATO.

      Acum se repliaza din buimaceala in care i-au aruncat manifestarile masive din ultimele zile.

      Se pare ca au identificat surse de finantare pentru deplasari masive la Bucuresti si declansarea unui conflict stradal, pentru a putea descuraja prin forta orice incercare de protest.

      Vor muta un "protest" pro-PSD de 2-3000 de oameni violenti in Piata Victoriei si "paziti: de ei isi vor face treaba murdara.

      Deja in cartierele marginase, interlopii sunt momiti sa se organizeze si sa "protesteze" pro-PSD cu promisiunea stergerii dosarelor penale si a "liberarii" prietenilor din penitenciare.
  • +114 (120 voturi)    
    PSD e organizatie terorista (Marţi, 7 februarie 2017, 14:22)

    mavis [anonim]

    .
    • -54 (58 voturi)    
      Terorista?!? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:40)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui mavis

      tu chiar vorbesti serios sau e de la otrava?
      • +31 (33 voturi)    
        DEX (Marţi, 7 februarie 2017, 16:05)

        Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        "adj. Care produce groază, care terorizează; de teroare."

        Adica exact ce a facut presedintele vostru de onoare (dar neonorabil) in '90. Te-ai prins?
        • -21 (23 voturi)    
          DEXONLINE cumva? (Marţi, 7 februarie 2017, 16:29)

          asistat [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

          Pe mine, sincer, mă îngrozeste mai mult numărul de otrăviți-aproape 8% din polulatia cu drept de vot, care gireaza activități antistatale ale unor instituții (paradoxal) ale statului român... Bine macar ca nu sunt mai multi...
          • +15 (17 voturi)    
            hahaha (Marţi, 7 februarie 2017, 16:49)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui asistat

            suntem mult mai mult de 8%
            si DNA, CSM si SRI sunt niste institutii esentiale pentru statul roman!
            fara ele acum vorbeam rusa!

            psd ar trebui socs inafara legii! un partid care da legi noaptea, fara avize si fara consultatie NU ARE ce cauta la conducerea unui stat de drept!
            • -2 (4 voturi)    
              ba, hotarati-va odata!... (Marţi, 7 februarie 2017, 21:57)

              press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

              pana sa inceapa toata povestea asta cu ordonanta, erati toti anti SRI...ce s-a intamplat?!...puteti macar fi constanti in ceea ce faceti, indiferent cum s-ar numi lucrul acela??...
      • +11 (13 voturi)    
        ai dreptate... (Marţi, 7 februarie 2017, 16:48)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        terorista e putin spus....
        psd este mult mai rau decat o organizatie terorista!
      • +6 (8 voturi)    
        tu chiar te prefaci? (Marţi, 7 februarie 2017, 17:09)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui asistat

        sau esti pe bune..?
  • +95 (95 voturi)    
    mda (Marţi, 7 februarie 2017, 14:24)

    dum_i [utilizator]

    Partidul-Stat contra Romania.

    Cine castiga?
  • +93 (95 voturi)    
    DNA si SRI s-au emotionat? (Marţi, 7 februarie 2017, 14:25)

    Francisc 1 [utilizator]

    sa-si faca treaba !
    • -74 (82 voturi)    
      Pe 100 de lei (Marţi, 7 februarie 2017, 15:17)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      se vinde mamica ta. Oamenii vin pentru ca nu mai inghit ce scoate Iohannis pe gura.
      • +54 (56 voturi)    
        latrinistii si guiță tvisti sunt in stare sa-si (Marţi, 7 februarie 2017, 15:24)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        vanda propriile mame (sau osemintele in cazul multora) pentru 2 kg de ulei si unul de faina si 50 de lei.

        Noi muncim si avem banii nostri cinstiti. Muncim de dimineata pana seara tarziu, de multe ori chiar si noptile. Rezolvam probleme imposibile pt voi.

        Dar voi sunteti insa saraci (si la propriu si la figurat), prosti si iar prosti.
        • -38 (44 voturi)    
          Vaaai, saracul de tine (Marţi, 7 februarie 2017, 15:35)

          Llort [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

          Te plangi de parca lucrezi in ocna. Pare-mi-se ca tie nu ti-a convenit ordonanta pentru ca nu te-ai fi incadrat la prag?
          Prietene, eu nu lucrez la stat, nu sunt un asista social, dar nu tot ce zboara pe site-ul asta se si mananca.
          Dar sa stii ca si oamenii de la tara platesc taxe si impozite, si oamenii saraci platesc. Si pentru ce? Ca sa beneficieze unii ca voi de drumuri si autostrazi pe care ei nu le vor vedea niciodata pentru ca nu isi permit luxul asta?
          Si multi dintre "saracii" pe care ii condamni, ti-au platit tie metroul, cel pe care il folosesti zilnic.
          O latrina se afla in logica ta de spalat pe creier! Mai informeaza-te si din alte surse, ca de fake look ne-am saturat.
          • +26 (28 voturi)    
            Vai de capul tau ! (Marţi, 7 februarie 2017, 15:51)

            Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            Cum platesc "oamenii saraci" metroul si autostrazile "pe care nu le vad", cand sunt asistati social din begetul statului ?
            La asa gandire de 2 lei, esti sigur votant PSD.
            • -17 (19 voturi)    
              Pentru tine, mare idealist, (Marţi, 7 februarie 2017, 16:04)

              Llort [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

              Iti spun, ca nu toti oamenii saraci de la tara sunt asistati social, presupunand ca tu ii numesti "saraci" si pe cei care lucreaza pe minimum pe economie.
              Si sa presupunem ca am o gandire de 2 lei si daca iti spun acum ca am votat cu USR?
              Asta inseamna ca USR e un partid de 2 lei?
              Nu sustin PSD, dar sustin si oamenii care lupta sa supravietuiasca, sustin democratia si corectitudinea.
              Dar poate esti mai informat ca mine, ca na! eu nu imi iau de pe fakelook informatia.
              • +9 (9 voturi)    
                ... (Marţi, 7 februarie 2017, 16:53)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Llort

                si de unde iti iei informatia?! de la antene?!

                nu dealta da esti pe langa rau!
          • +13 (13 voturi)    
            wtf?! nu ma incadram la pragul OUG (Marţi, 7 februarie 2017, 16:46)

            qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            gisaz... pe ce lume traiesti mai omule?!

            1. Pe mine m-a invatat mama mea ca nu e frumos sa furi.
            2. Nu merg cu metrou "construit din banii la sarmani"
            3. Intr-un an de zile platesc cateva zeci de mii de euro taxe, impozite.

            Zi-mi si mie, cine merge pe autostrada cui, in cazul asta?
            Nu intelegeti ca noi tinem statul in spate?

            Mi-as dori sa intre toti cei ca mine in greva fiscala, sa intre statul parizatat in colaps.
      • +32 (32 voturi)    
        Deci ... (Marţi, 7 februarie 2017, 15:29)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        ...voi sunteti suparati pe ce scoate Iohannis pe gura, dar nu va deranjeaza ce scot pe gura hotii vostri. De, de-ai vostri, dintre voi, pentru ei: hoti.

        A ta e mai ieftina?
        • -12 (14 voturi)    
          Deranjanta este (Marţi, 7 februarie 2017, 16:05)

          asistat [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          desfasurarea unei activitatati antistatale a unor institutii publice care au cu totul alta menire decat sa impiedice functionarea acestuia conform Constitutiei!
          • +11 (13 voturi)    
            Aici sunt de acord cu tine. (Marţi, 7 februarie 2017, 16:21)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui asistat

            Mafia PSSD-ista face tot posibilul sa impiedice functionarea institutiilor publice conform Constitutiei, dand tot felul de legi si OUG neconstitutionale.
          • +6 (6 voturi)    
            aici vorbesti (Marţi, 7 februarie 2017, 16:29)

            auch [utilizator] i-a raspuns lui asistat

            evident, despre niste institutii - altfel democratice, ca si concepte abstracte - cum ar fi unele partide de pe la noi, care in fond sunt sau macar tind a fi cam totalitare, nu?
            • -7 (9 voturi)    
              Nu, evident... (Marţi, 7 februarie 2017, 16:48)

              asistat [utilizator] i-a raspuns lui auch

              Dar nu e asa usor de inteles cand cele mai simple notiuni democratice sunt pur si simplu niste necunoscute pentru marea majoritate...
      • +10 (16 voturi)    
        Mamica ta pe nasturi (Marţi, 7 februarie 2017, 15:29)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        .
        • -15 (21 voturi)    
          mai bine pe nasturi (Marţi, 7 februarie 2017, 15:46)

          Llort [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          decat pe fluiere si pancarte moca date in piata.
      • +25 (27 voturi)    
        Cum ? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:29)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Păi eu sunt în București.
        Poate vii și tu la Piața Victoriei, diseară.
        N-am văzut și n-am auzit pe nimeni pe acolo venit pentru bani.
        Pe de altă parte, la Cotroceni, se fac liste, cnp, se dau bănuți...
        Du-te și pe acolo, să te convingi
        • -19 (23 voturi)    
          poza aia cu CNP-uri e falsa (Marţi, 7 februarie 2017, 15:47)

          Llort [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Incearca sa validezi macar un CNP de pe lista aia. Algoritmul de validare este pubilc.
          Informeaza-te inainte sa crezi tot ce zboara pe fake-look.
      • +25 (25 voturi)    
        Who is mr. Dragnea? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:41)

        Nickson [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        "s-au dat două bilete la Marea Neagră pe judeţul Teleorman pentru copii fără posibilități, gratuite bineînțeles. Le-a luat Dragnea pentru fiul său și un nepot. Doar era președinte la Consiliul Județean."
      • +13 (17 voturi)    
        dar inghit tot rahatul de la a3 rtv (Marţi, 7 februarie 2017, 15:49)

        sunny.day [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        sunt invoiti si trimisi sa faca scandal in timp ce compania lor e in insolventa

        la mitingurile impotriva guvernului lumea a mers dupa programul de munca
      • +13 (17 voturi)    
        la psd va invata dubiosenii sexuale? (Marţi, 7 februarie 2017, 16:06)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        eu urasc comunismul pentru ca l-am trait pe pielea mea , asta inseamna ca maica-mea e batrana dea binelea , daca astea sunt gusturile tale la varsta asta eu ce sa zic? provii dintr-o familie cu probleme? te-a abuzat vreun unchi alcoolic?
      • +11 (11 voturi)    
        mda... (Marţi, 7 februarie 2017, 16:52)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        deci pentru tine un miting facut pe fb.... e clar pe bani ....

        dar unul in care un partid aduce oameni cu autocarele e un miting in care "Oamenii vin pentru ca nu mai inghit ce scoate Iohannis pe gura."

        deci wow....

        PS: ba psdistule mai usor cu atacurile la persoana ... nu faci decat sa arati ca iubesti oamenii dupa chipul si asemanarea ta: nesimtiti si cu tupeu... momentan prezumtia de nevinovatie ma face sa nu zic si hot, dar vom vedea!
      • +4 (4 voturi)    
        ia de aici . mai zi inca o data (Marţi, 7 februarie 2017, 17:35)

        un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        http://cetin.ro/adevarat-manifestantii-fost-platiti-participare/
    • -8 (10 voturi)    
      Cum a zis si doamna Pruna, (Marţi, 7 februarie 2017, 17:53)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Cred ca cea mai bună solutie, ar fi comasarea DNA si DIICOT.
  • +79 (79 voturi)    
    rusine (Marţi, 7 februarie 2017, 14:26)

    mihai.mihaita [utilizator]

    se vand pe 100 lei...
    • +47 (49 voturi)    
      nu stiu... (Marţi, 7 februarie 2017, 14:44)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      cred ca vorbim si de ceva santaj aici: mergi la miting sau te dau afara... iar angajatii aveau deja sabia lui Damocles deasupra capului, firma fiind in insolventa.

      orasele din Oltenia sint demult sub opinca ciumei rosii.
      • +16 (20 voturi)    
        ei lasa ca si.. (Marţi, 7 februarie 2017, 15:34)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui brita

        bucurestenii si au ales primar o taranca psd ista...fomisti si imbecili sunt peste tot in rom..asa ca..
      • +5 (5 voturi)    
        daca (Marţi, 7 februarie 2017, 16:34)

        keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui brita

        sint nemultumiti si santajati ar ajuta enorm o demisie in masa, sa vedem cu cine mai lucreaza ?
    • -40 (44 voturi)    
      e mai bine decat pe 30 ron, nu crezi? (Marţi, 7 februarie 2017, 14:53)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      ...fiecare cu pretul sau.
      • +37 (39 voturi)    
        bag seama ca (Marţi, 7 februarie 2017, 15:16)

        NWalker [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        tu te incadrezi la caini
      • +21 (21 voturi)    
        Pai daca zici tu ca e mai bine, o fi mai bine. (Marţi, 7 februarie 2017, 15:27)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Da' va rog eu, sa nu stricati "piata", ca voi de obicei mergeti si pentru un mititel acolo.
      • +1 (1 vot)    
        deci (Marţi, 7 februarie 2017, 19:12)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        vrei si tu sa fi odata cinstit si recunosti ca faceti mismasuri : http://cetin.ro/adevarat-manifestantii-fost-platiti-participare/
        nu puteai alege un moment mai bun.
    • +21 (21 voturi)    
      Cred ca alternativa (Marţi, 7 februarie 2017, 14:55)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      e concedierea...
    • -18 (20 voturi)    
      pe 100 de RON (Marţi, 7 februarie 2017, 15:25)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      se vinde mamica ta. Oamenii vin pentru ca nu mai inghit ce scoate Iohannis pe gura.
      • +2 (2 voturi)    
        daca (Marţi, 7 februarie 2017, 19:13)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        tot te repeti, i-a de aici : http://cetin.ro/adevarat-manifestantii-fost-platiti-participare/
    • -11 (13 voturi)    
      da, pe 100 lei, (Marţi, 7 februarie 2017, 15:38)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui mihai.mihaita

      dar cand nu ai mancare, ce buni sunt si aia...
      • +13 (13 voturi)    
        Iesi in strada (Marţi, 7 februarie 2017, 15:45)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Daca PSD o sa fure mai putin, poate ca lumea va ava si de mancare.
      • +3 (3 voturi)    
        asta (Marţi, 7 februarie 2017, 19:14)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        inseamna ca esti de acord cu ce a zis dragnea, putin inainte de alegeri :"sa se hortareasca lumea ce vrea. paine sau catuse". ca si cand nu se poate altfel decat cu furatul. cinstit este imposibil?
  • +63 (65 voturi)    
    Academiei... (Marţi, 7 februarie 2017, 14:27)

    TurmentatuTheThird [utilizator]

    Trec în fiecare seară pe lângă Academia Militară, în drum spre casă. Ieri spre seară (ora 18:00), erau o grămadă de mașini parcate acolo, ca niciodată. Îmi pare rău că nu am fost atent la numere. În seara asta în schimb, chiar os ă fiu atent.

    De obicei acolo nu parchează nimeni, doar vineri se face un soi de târg. Ar fi curios de investigat și în seara asta, ce mașini sunt parcate (nu mă intereseaază numărul, ci doar județul de origine).
    • +14 (14 voturi)    
      Nu e iportant de unde sunt (Marţi, 7 februarie 2017, 15:32)

      lute_ipse [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      important este ca nu vin din proprie inițiativa ci obligați.
      N-am nimic cu cel ce acționeaza conform propriilor convingeri
    • +4 (4 voturi)    
      Fa poze, cu masini, numere (Marţi, 7 februarie 2017, 17:49)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

      cine stie ce aflam zilele urmatoare
  • +86 (86 voturi)    
    Asta nu este abuz in serviciu? (Marţi, 7 februarie 2017, 14:28)

    dlemil [utilizator]

    Din banii cui vor fi platiti acei angajati pentru ziua in care sunt scosi de la munca?

    Sper sa se sesizeze cineva si sa faca un dosar penal pentru cei care scot oamenii de la munca, chiar pare a fi abuz in serviciu pt cei care au dat asemenea ordine.
    • +25 (25 voturi)    
      Asa pare... (Marţi, 7 februarie 2017, 15:08)

      Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui dlemil

      Dar cred ca e sub 1 Dragnea (200000 lei).
    • -33 (39 voturi)    
      se vede ca nu ai lucrat la stat... (Marţi, 7 februarie 2017, 15:21)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui dlemil

      Oamenii de la CEO lucreaza in ture. Tura se termina de dimineata se termina la ora 14:00. Sa le faca dosar penal si corporatistilor care au iesit in strada si au bagat ore de over time, neimpozitate, bineinteles. Se numeste dezinformare ceea ce face Hotzniuz aici... La ora 15:00 se pleaca si e vointa lor, nu e nimeni platit. Sa vina cu dovada si apoi sa mai comenteze.
      • +15 (15 voturi)    
        Nu mai folosi internetul - ca e corporatist (Marţi, 7 februarie 2017, 15:31)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        e facut de globalisti uratule sau urato.
        • -15 (15 voturi)    
          Foloseste internetul, (Marţi, 7 februarie 2017, 15:53)

          Llort [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Dar filtreaza si tu informatia. Nu toate lucrurile adevarate se gasesc intr-un singur loc.
          Ia si citeste si de la unii, si de la altii, realitatea e undeva la mijloc.
          • +7 (7 voturi)    
            Si "mijlocul" vostru ... (Marţi, 7 februarie 2017, 16:23)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            . se afla in gura hotilor pe care-i tot votati si sustineti, nu-i asa?...
          • +6 (6 voturi)    
            Iar la mijloc e Dragnea (Marţi, 7 februarie 2017, 17:51)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            Hai dispari, antenistule !!!!
      • +17 (17 voturi)    
        Măi colhoznicule (Marţi, 7 februarie 2017, 15:33)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        La „corporatiști” se lucrează cu adevărat, se uită patronul la ce faci, te controlează zilnic, deșteptule.
        Scot și untul din tine.
        Nu merge ca la voi, sau cum îți închipui tu.

        Mincinosule.
        • -11 (15 voturi)    
          Nu lucrez la stat, (Marţi, 7 februarie 2017, 15:51)

          Llort [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Lucrez in corporatie, si una chiar foarte mare.
          Pot fi orice, dar nu mincionos. Dar na, daca nu merg cum merge curentul, sunt ce vreti voi.
          Stiu cum se lucreaza la corporatii, se uita fix nimeni si valoreaza fix zero ce lucrezi la o corporatie in Romania.
          Normal ca scot untul din tine daca stai toata ziua si te uiti la pornache.
          • +4 (4 voturi)    
            Habar (Marţi, 7 februarie 2017, 16:14)

            blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            nu ai ce vorbesti.
          • +5 (5 voturi)    
            Da-mi voie (Marţi, 7 februarie 2017, 17:18)

            miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            Sa nu te cred.
          • +4 (4 voturi)    
            Da, nene, esti o minune a naturii! (Marţi, 7 februarie 2017, 18:24)

            v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            Nu lucrezi la stat, ci la o multinationala! Nu ai votat PSD, ai votat USR!

            Si, culmea, arunci pe aici toate mizeriile propagandei PSD-iste, gen A3 sau RTV. Cum ca oamenii astia merg 500 de km doar ca sa protesteze fata de declaratiile lui Iohannis, ca nu mai suporta!

            Hai, canta la alta masa!
      • +7 (7 voturi)    
        vin (Marţi, 7 februarie 2017, 15:41)

        nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        dar vin pe banii lor?
      • +13 (13 voturi)    
        chiar asa (Marţi, 7 februarie 2017, 15:53)

        dlemil [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Unul dintre cei mai incompetenti fosti colegi ai mei lucreaza la stat, o freaca in stil mare si la ora 4 rupe usa, tind sa-ti dau dreptate ca si ei sunt dupa program.

        Oricum, cum se face ca fix de la Craiova de la Olguta vin daca exista aceasta vointa despre care vorbesti? din Bucuresti de ce nu ies asa cum am iesit noi, tot dupa program, pe la ora 19-20?
        • -6 (10 voturi)    
          Vom iesi, (Marţi, 7 februarie 2017, 15:57)

          Llort [utilizator] i-a raspuns lui dlemil

          Nu iti face griji! Tot dupa program, dupa programul fiecaruia.
          Si inca ceva, in piata au fost si lucratori de la stat, care veneau imediat dupa program. Mai conteaza ora acum?
          • +3 (3 voturi)    
            da (Marţi, 7 februarie 2017, 19:22)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Llort

            conteaza ora.
            conteaza pt. ca iubitul tau dragnea s-a folosit in instigarea lui exact de argumentul ca in piata Victoriei sunt corporatisti plecati din timpul programului, invoiti si platiti pt. miting, de corporatiile respective. daca ai lucra cu adevart pentru o mare corporatie (dupa cum zici), ai sti ca-i imposibil acest lucru.
      • +5 (5 voturi)    
        Auzi, LLort, dar tu chiar ne crezi tampiti (Marţi, 7 februarie 2017, 18:22)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        "La ora 15:00 se pleaca si e vointa lor, nu e nimeni platit."

        Sa ii spui tu lui Mutu ca brusc le-a venit brusc catorva mii de bugetari din Craiova sa calatoreasca 500 de km intr-o zi friguroasa de iarna, pe banii lor, doar ca sa protesteze la Cotroceni. Sa protesteze ca ce??

        Te rog, canta te rog la alta masa.

        P.S. Diateza asta pasiva ne omoara: "se pleaca". E vointa lor, dar nu poti spune "oamenii pleca". Cum adica "se pleaca"? Nu iti suna a excursie organizata cu sindicatul?

        Sper ca directorii de acolo, in cazul in care aceste informatii sunt exacte, sa se pricopseasca cu un dosar cat mai nasol de abuz in serviciu si cu cativa ani de puscarie. Cu executare.

        Numai o cretina ca Olgutza se poate crede Ceausescu. Ala care trimitea angajati din IUG si Electroputere cu bate la Timisoara, ca sa altoiasca protestatarii.
  • +71 (71 voturi)    
    Firma e in insolventa (Marţi, 7 februarie 2017, 14:28)

    miss saloane [utilizator]

    Insa au bani de excursii.
    • +32 (32 voturi)    
      Cum sa nu fie? (Marţi, 7 februarie 2017, 14:54)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

      Cum sa nu fie in insolventa de vreme ce primaria e condusa de o hoata sinistra si de haimanalele de la PSD?
    • -14 (16 voturi)    
      Faptul ca voua v-au dat pizza (Marţi, 7 februarie 2017, 15:44)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

      si multe alte chestii gratis, precum fluiere, pancarte, ceai cald, cat ati stat in piata, nu se pune?
      De ce n-ar primi si ei un drum sponsorizat pana la Bucuresti?
      Voi ati spus ce ati avut de spus! Lasati-i si pe ei sa isi verse pasul.
      Nici voi nu ati scandat ce ati vrut, ati scandat ce vi s-a spus!
      • +9 (9 voturi)    
        :))))) (Marţi, 7 februarie 2017, 16:09)

        mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Asa e, am scandat ce ni s-a spus, dar cu care eram de acord...
        Daca ni se spunea sa strigam "Sus PSD", crezi ca striga cineva? Sau "Dragnea Presedinte"?
        Ce zici?
      • +6 (6 voturi)    
        Tu esti pe bune? (Marţi, 7 februarie 2017, 16:19)

        blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Zici ca lucrezi in corporatie, dar nu intelegi diferenta dintre privat si stat? Tu intelegi ca un privat face exact ce vrea cu banii lui? Intelegi si ca angajatul la stat nu face ce vrea cu banii poporului? Iar mentalitatea asta cu v-au dat si v-au dus si v-au facut denota activistul PSD. Nu ne-a dat nimeni nimic, Daca un privat a vrut sa imparta din produsele lui cu oamenii din piata, e fix problema lui. Daca eu fac pizza, e dreptul meu sa iau pizza facuta de mine si sa dau cate o felie la cine vreau eu. Greu greu..
      • +5 (5 voturi)    
        Pizza? (Marţi, 7 februarie 2017, 17:20)

        miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Unde????
      • +5 (5 voturi)    
        Ceaiul era din banii patronilor (Marţi, 7 februarie 2017, 17:52)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        Excursia la Bucuresti este din banii mei. Si nu m-a intrebat nimeni daca vreau sa platesc excursia, deci e furt !!!!!!
      • +2 (2 voturi)    
        Du-te, omule, în Piața Victoriei, (Marţi, 7 februarie 2017, 19:53)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        ți-am mai spus odată.
        Du-te și convinge-te sigur, nu mai cânta din ce îți spun alții...
        Te umpli de ridicol.
  • +23 (23 voturi)    
    care-i sensul? (Marţi, 7 februarie 2017, 14:43)

    hot news [utilizator]

    odata ce nu se cere retragerea psd-ului de la guvernare,ci formare unui alt guvern TOT PSD...??
    pentru ''cel mai mare partid din ro'' n-ar trebui sa fie problema formarea unui nou guvern,nu ?
  • +28 (28 voturi)    
    Jalnic (Marţi, 7 februarie 2017, 14:44)

    MirceaIo [utilizator]

    Dragnea e criminal in serie. PSD un grup de hoti putrezi de bogati care se bazeaza pe niste amarati. Le da 20Ron de caciula si ii lasa sa strige lucruri pe care nu le cred. Asta e Romania. Prima problema hotii imbogatiti peste noapte!!!
  • +35 (35 voturi)    
    Corporatistii (Marţi, 7 februarie 2017, 14:45)

    RazvanMarinovici [anonim]

    Oare de ce nu le fac si lor dosare penale??

    Era un idi*t din PSD pe nume Adrian Tutuianu care spunea (citez) :

    "Daca o firma foloseste bunurile, capitalul propriu pentru a sprijini anumite activitati, legea 31/1990 spune ca este infractiune. Folosirea creditului sau bunurilor societatii in scopul propriu sau unei alte persoane. "

    Sau mai frumos:
    "Adrian Tutuianu, seful PSD Dambovita si presedinte al comisiei parlamentare de control al SRI, a declarat sambata seara la Antena 3 ca va cere SRI sa furnizeze informatii despre presupuse situatii in care companii multinationalele care au dat liber sau au platit ore suplimentare salaiatilor ca sa mearga la proteste"


    Rog jurnalistii sa il intrebe ce parere are.
  • +25 (25 voturi)    
    ! (Marţi, 7 februarie 2017, 14:46)

    tudorr [utilizator]

    Deci astia n-or sa primeasca 100 de ron, ci doar li se va face binefacerea enorma ca vor primi salariile intregi si pentru care muncesc! Banuiesc ca oamenii sunt profund recunoscatori partidului :)))))))))
  • +22 (22 voturi)    
    BMW X3 Alexandra Dragnea (Marţi, 7 februarie 2017, 14:49)

    MirceaIo [utilizator]

    Cei pe care ii scoateti voi in strada nu au principi, se bucura la 20Ron. Daca nu ii veti mai plati se vaor racula impotriva PDS. Dragnea cum a reusit fiica ta sa achizitioneze un BMW X3? Costa >50 000E. Cred ca din banii maratilor pe care ii scoti acum in strada!
    • +9 (9 voturi)    
      Fiul lui Dragnea Lamborghini (Marţi, 7 februarie 2017, 15:32)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      s-a publicat mai demult. Stil mafiot.
  • -24 (30 voturi)    
    Doar patronii bancilor pot protesta! Go back! (Marţi, 7 februarie 2017, 14:49)

    baciul-vrancean [utilizator]

    .
    • +11 (13 voturi)    
      Tu n-ai voie sa vb engleza (Marţi, 7 februarie 2017, 15:33)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

      si nici sa folosesti internetul. Crawl back.
      • -10 (12 voturi)    
        Doare rau nu? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:57)

        baciul-vrancean [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        .
      • -6 (6 voturi)    
        Democracy (Marţi, 7 februarie 2017, 16:13)

        Llort [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Back the f**k off!
    • +11 (11 voturi)    
      Ai idee care e diferenta intre privat si stat? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:38)

      seek [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

      Sau e doar o chestie abstracta pentru tine. Nu stiu daca e cont la misto si daca are sens sa incerc sa explic... Incearca doar sa-ti pui intrebarea pe banii cui se face.
    • +11 (11 voturi)    
      protesteaza in nume propriu! (Marţi, 7 februarie 2017, 16:04)

      MirceaIo [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

      Patronii bancilor protesteaza in nume propriu. Nu se folosesc de amarati cum face PSD. De ce nu protesteaza Dragnea ca nu-I convine ordonanta. El a adus batrani sa spuna ca e bine. Rusine!!!!
    • -4 (8 voturi)    
      Ne vedem la Cotroceni (Marţi, 7 februarie 2017, 16:23)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

      .
      • +4 (4 voturi)    
        Da, dar pana atunci (Marţi, 7 februarie 2017, 17:55)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        puneti dintii din fata ca arati urat la Latrina 3.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu prea cred (Miercuri, 8 februarie 2017, 12:11)

        blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Llort

        ca ne vom vedea. Lumea de aici merge in partea cealalta.
  • +20 (20 voturi)    
    Daca eram tari (Marţi, 7 februarie 2017, 14:50)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    aduceam din Timisoara, Cluj, Sibiu. Asa, de la Craiova pot si eu.
    Semneaza, Olguţa.
    • +15 (15 voturi)    
      Totusi, ca niciodata craiovenii au iesit (Marţi, 7 februarie 2017, 15:34)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ursuletul de Plus

      si au strigat ca toata tara "NU vrem sa fim o natie de hoti!".
      • +9 (9 voturi)    
        Tot respectul (Marţi, 7 februarie 2017, 15:49)

        Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        pentru ei. Era doar un fel de a spune ca tocmai din orasul primaritei ministreasa se pleaca.
      • +3 (3 voturi)    
        Da, au fost 10-12 mii de oameni (Marţi, 7 februarie 2017, 18:27)

        v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Asta inseamna ceva, mai ales in acel oras condus cu mana de fier de PSD de 25 de ani.

        Sper sa se destepte si ei si sa vada unde i-a dus administratia PSD-ista.
  • +25 (25 voturi)    
    PSD preseaza ca de obicei ... (Marţi, 7 februarie 2017, 14:53)

    za-k [utilizator]

    vrei sa mai ai job? La protest cu tine!

    Chestia asta functioneaza inca, da' omamenii aia ar trebui sa stringe improtriva celor care ii preseaza!
  • +21 (21 voturi)    
    ii ia cu arcanul, ca pe sclavi (Marţi, 7 februarie 2017, 14:53)

    Wanheda [utilizator]

    Ce oameni dom'le, daca astia is oameni!!!
  • +26 (28 voturi)    
    Olguta (Marţi, 7 februarie 2017, 14:55)

    MirceaIo [utilizator]

    Asta e mana Olgutei. Viespea nu putea sta deoparte. E posibil sa fie acuzata pt. abus de putere. De-am scapa de acesti penali si am trai linistiti.
    • 0 (0 voturi)    
      Da, si cred ca (Marţi, 7 februarie 2017, 20:10)

      asistat [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      au si-au bagat si extraterestrii coada...
  • +21 (21 voturi)    
    Pe banii cui ? (Marţi, 7 februarie 2017, 14:55)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Acolo e vorba de bani publici. DNA urgent ancheta cine a semnat sa fie invoiti si cine a dat dispozitie sa se utilizeze masini si mijloace ale companiei Primariei la penal. De verificat implicarea Primarului Craiovei in activitatea ilegala a unei entitati din subordine. Simplu, corect, transparent. Sa invatam sa traim intr-o tara respectata unde furtul din banul public chiar se pedepseste.
  • +16 (16 voturi)    
    Termo Inc. (Marţi, 7 februarie 2017, 14:58)

    nimrod [utilizator]

    Toti oamenii lui Dragnea and co. Asta imi aminteste de faimosul arbore genealogic "a lui Darie, a lui Darie, a lui Darie...".
  • +25 (25 voturi)    
    COMISIA SRI (Marţi, 7 februarie 2017, 15:00)

    coloneze [utilizator]

    TUTUIANU SA SE SESIZEZE. COMPANIIILE de stat ale olgutei scot oamenii in strada
    • +22 (22 voturi)    
      Nu-i Olguta ! (Marţi, 7 februarie 2017, 15:16)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      Este Volguta !
    • -1 (1 vot)    
      pai si care e treaba?... (Miercuri, 8 februarie 2017, 10:38)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      numai companiile straine pot scoate oameni in strada, bai asta?...
  • +23 (23 voturi)    
    Foarte bine (Marţi, 7 februarie 2017, 15:04)

    DrN [utilizator]

    Ne vor da motive sa fim si mai multi la Victoriei.

    Probabil, la cum merg lucrurile vom depasi foarte curand si recordul de 600 000 de romani.
    Iar ei isi vor da iarasi in petec.
    • +1 (1 vot)    
      Si eu zic la fel (Marţi, 7 februarie 2017, 18:29)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui DrN

      Aducand "neo-minerii"in Bucuresti, PSD-ul va pierde complet Bucurestiul.

      Cu cat mai multi, cu atat mai bine. Cu atat o sa fie reactia mai virulenta.

      Si inca ceva: ei nu pot cara zeci de mii de oameni zi de zi la proteste. Daca ne calca pe coada, noi chiar putem sa iesim in fiecare seara, fiecare in orasul lui.
  • +29 (29 voturi)    
    DRAGNEA CONDAMNAT (Marţi, 7 februarie 2017, 15:05)

    andrei63 [utilizator]

    Acum de ce nu sare Dragnea ca au plecat oamen de la munca !!! Il fute grja de cei din multinationale dar cei de la stat pot sa faca ce vor.
    Parca noi ii platim pe ei .

    Jeguri umane. Nu valorati PSD-istilor nici un scuipat.
    • +1 (3 voturi)    
      Statul e al lui , bre.... (Marţi, 7 februarie 2017, 17:57)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui andrei63

      Si moare de ciuda ca nu poate pune mana si pe averile multinationalelor. Mai dau aia o spaga, mai fac o sponsorizare, dar greu, greu de tot, mama lor de zgarciti !!!!!
      • -1 (1 vot)    
        esti un cartofor... (Miercuri, 8 februarie 2017, 10:39)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        veritabil!...
  • +20 (20 voturi)    
    /// (Marţi, 7 februarie 2017, 15:06)

    hmara [utilizator]

    Pai sa vina.
    Sefa lor, Floricica Dansatoarea, ii reprezinta si ii asteapta sa-i organizeze.
  • +22 (24 voturi)    
    Ce zice mustaciosu? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:06)

    QfeastQuizzes [anonim]

    Evident, ca si Putin cand a invadat Ucraina, va zice, ca nu stie, nu cunoaste, erau voluntari!


    PSD cm
    • -2 (2 voturi)    
      Te doare ca Rusia si-a luat inapoi... (Marţi, 7 februarie 2017, 23:08)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui QfeastQuizzes

      teritoriul de la ucrainienii dar nu te doare absolut deloc ca ucrainienii ne-au furat noua nordul Bucovinei si sudul Basarabiei!...esti penibil...alt exemplu mai prost n-ai gasit?!...
  • +23 (23 voturi)    
    asha, si? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:08)

    bogdan1477 [utilizator]

    Or sa fie 5000 azi. Nu tot aia e? Cu ocazia asta ne mobilizeaza si pe noi sa iesim mai multi dupa binemeritata pauza de luni.
  • -23 (25 voturi)    
    Cand e vorba de PSD avem pareri preconcepute (Marţi, 7 februarie 2017, 15:17)

    SebastianOplean [anonim]

    La toate manifestatiile se gaseste cineva sa spuna ca oamenii sunt platiti, obligati, etc.
    Asa este si in cazul manifestatiei din fata Guvernului. Si puteti fi siguri ca o parte, nu stiu cat de mare, este intr-o astfel de situatie. De altfel asa este nu numai la noi, ci in toata lumea.
    Zic sa nu ne pripim. Sa tinem seama de la cine vin informatiile.
    • 0 (8 voturi)    
      100 RON * 600000 (Marţi, 7 februarie 2017, 15:44)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui SebastianOplean

      cati roni face?
      60 000 000 RON
      Doar pentru duminica.
      Dar ghici ce: in 7 zile au fost peste 1 500 000 de oameni in toata Ro.
      Deci 150 000 000 RON

      Si nu s-a terminat. Sper ca Soros are buzunaru adanc :)))
      • -4 (4 voturi)    
        Eh, ce inseamna ~15 000 000 de dolari (Marţi, 7 februarie 2017, 16:19)

        Llort [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        Pentru un multi miliardar?
    • +8 (8 voturi)    
      I-auzi, ia! (Marţi, 7 februarie 2017, 15:52)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui SebastianOplean

      PSD=PCR=FSN=PSDR=USL (ALDE etc.)

      Tiaclosi, hoti, mafioti, corupti, incompeteti, kaghebisti, tradatori de tara. Asta e parerea mea (nu tocmai preconceputa, ci atestata de distrugerea Romaniei de catre otrepele din PSD)
    • -3 (5 voturi)    
      Sa stii ca nu esti singur, (Marţi, 7 februarie 2017, 16:18)

      Llort [utilizator] i-a raspuns lui SebastianOplean

      Informatia trebuie filtrata si nu trebuie luata dintr-un singur loc...
  • +26 (26 voturi)    
    Atata pot (Marţi, 7 februarie 2017, 15:18)

    cshro [utilizator]

    Cati vor aduce 3? 5? hai 10 mii?
    Trebuie sa iesim cu sutele de mii, sa nu cedam!
    Ne arata in fiecare zi ca nu au inteles nimic. Nu vor sau nu au voie sa inteleaga.
    Sunt haituiti din toate partile, strada, interiorul partidului (nu toti din PSD sunt "rai", nu mai "rai" decat restul ...), mediu de afaceri, parteneri (iar UE e mai mult decat un partener, la aderare am cedat de buna voie o parte din suveranitate) si chiar penalii care vad ca "nu se respecta programul de guvernare"
    Si sa nu o uitam pe Codruta care ii va trege in curand de urechi
    • +13 (13 voturi)    
      Hai (Marţi, 7 februarie 2017, 15:53)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui cshro

      Kodruta o va beli pe Olgutza.
      • -10 (10 voturi)    
        Asa sa fie? (Marţi, 7 februarie 2017, 16:05)

        SebastianOplean [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Intradevar, Koduta s-a straduit.
        Dar pana acum nu a reusit decat sa se faca de ras. Atentie, daca nu stiti, de fiecare data cand a incercat, judecatorii au respins dosarele manufacturate
    • -5 (5 voturi)    
      Sa ne si gandim (Marţi, 7 februarie 2017, 15:56)

      SebastianOplean [anonim] i-a raspuns lui cshro

      Sa ne gandim si daca este bine pentru tara.
      Ma adresez romanilor care tin la tara.
      Acest succes sa nu fie o betie a victoriei. Este un lucru grozav ca a cazut ordonanta. Si pot spune fara exagerare ca e o dovada patriotism adevarat.
      Dar a continua manifestatiile conduce si la instabilitate economica, ceea ce va conduce la pierderi pentru toti (mai putin pentru BINOM).
      PS: asa gandeam si cei care in 1990 am facut Piata Universitatii, ca o destabilizare este ceva bun. Dar pe vremea aceea nu eram in UE si intr-o piata globala (care speculeaza orice slabiciune; competitorii nostri atat asteapta). Si poate si atunci acest gand a fost gresit, respectiv nu am constatat ca am castigat ceva.
      • +3 (5 voturi)    
        eu as vrea (Marţi, 7 februarie 2017, 16:43)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui SebastianOplean

        sa se gandeasca Dragnea si clica lui daca este bine pentru tara - tara insemnand nu suprafata de pe harta, ci cetatenii.
        sau ei n-au responsabilitatea asta, de a gandi ce e bine pt tara, ne revine tot noua?!
  • +23 (25 voturi)    
    Azi vom fi si mai multi la Victoriei! (Marţi, 7 februarie 2017, 15:23)

    QfeastQuizzes [anonim]

    PSD, nu ai inteles nimic, nu mai manipula votantii
    • +6 (6 voturi)    
      corect .... (Marţi, 7 februarie 2017, 15:55)

      Claudiu-N [utilizator] i-a raspuns lui QfeastQuizzes

      dar poate e mai bine asa ...ducem treaba pana la capat
  • +9 (11 voturi)    
    Motivul? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:32)

    MirceaIo [utilizator]

    oare mai pot pacali pe cineva acesti escroci! Care e motivul iesirii in strada al lor. Sunt cei mai ieftini mercenari. Platiti de nomenclatura PSD ista sa arate ca sunt sustinuti. Toata lumea stie asta.
    • +1 (1 vot)    
      n-au zis nimic (Marţi, 7 februarie 2017, 18:26)

      mihaela2017 [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      au raspuns ca sunt x angajati si la un punct de termoficare nu pot fi 83 persoane.

      deci, cum au raspuns "speculatiilor"?

      intrebi de mere si el iti raspunde de pere
  • +14 (14 voturi)    
    aveti telefoane? (Marţi, 7 februarie 2017, 15:43)

    Francisc 1 [utilizator]

    filmati-i de cand pleaca pana cand ajung si ce fac , nu-i provocati , nu e vina lor ca sunt manipultai , e interesant de vazut cine ii dirijeaza!
  • +7 (7 voturi)    
    E printre putinele lucruri... (Marţi, 7 februarie 2017, 15:48)

    Olyx [utilizator]

    la care se pricep...
  • +13 (13 voturi)    
    tot un fel de multinationala ,nu?! (Marţi, 7 februarie 2017, 15:52)

    Claudiu-N [utilizator]

    ganditi-va cine e primar in Craiova si cine ameninta zilele trecute cu contra-manifestatia ...ne mai mira ceva?
  • +15 (15 voturi)    
    Efectul criminalilor nepedepsiți (Marţi, 7 februarie 2017, 15:56)

    gorky.park [utilizator]

    Acum vedem de ce ce era atât de vital ca Ilici să fi fie încarcetart pentru crime împotriva umanității. Ar fi fost un exemplu pentru alții!
  • +11 (13 voturi)    
    fereasca sfantu (Marţi, 7 februarie 2017, 16:05)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    noaptea mintii... bai ce disperati... disperati nu dupa scaune, disperati sa fure, sa umileasca, sa jefuiasca, astia nu au nici un Dumnezeu...
  • +3 (5 voturi)    
    Dragnea! "ai intrat in anul mortii"? (Marţi, 7 februarie 2017, 16:08)

    MirceaIo [utilizator]

    Inca o decizie inteleapta luata de Dragnea. Omul asta nu intelege ca ne-am saturat de ei. Pot face orice NU ne mai pacalesc.
  • +6 (6 voturi)    
    Macar am invatat o lectie!!! (Marţi, 7 februarie 2017, 16:16)

    traian_mari [utilizator]

    Data viitoare toti la vot, sa nu mai iasa leprele astea!
  • +7 (7 voturi)    
    Imi pare rau. (Marţi, 7 februarie 2017, 16:27)

    diaspora nu uita [anonim]

    Imi pare rau sa vad oameni care inca traiesc in negura vremurilor comuniste, care nu inteleg ca ACUM nu se mai merge la miting incolonati ca la 23 august. Oameni carora le este si acum frica din nestiinta ca cineva le ia ajutorul social sau ca isi pierd locul de munca. Acesti oameni intr-un film cu scenariu apocaliptic ar fi parte din figurantii care aleg sa moara pentru ca le este prea frica sa supravietuiasca, carora le este frica sa spuna mai bine deschid usa si vad daca pot sa respir un aer mai curat decat sa stau in acest buncar puturos.Acesti oameni sunt condamnati la mila si uitare pentru ca nu stiu sa fie demni, nu au invatat nimic din lectia lui Corneliu Coposu si a lui Paler. Inca se obliga oamenii sa faca anumite lucruri in numele "Democratiei PSD". La mitingurile din Bucuresti si alte orase s-a iesit nefortat, neobligat. Acei oameni sunt cei care au deschis usa buncarului si care vor respira un aer mai curat. Restul......Cine sunt ei? De unde vin? Din ce negura a istoriei au aparut? Fantome ale unei gandiri apuse. Veniti in lumina, respirati aer curat, daca nu pentru voi atunci pentru copii vostri plecati de langa voi in alte tari sau pentru nepotii vostrii care va vor arunca la lada de gunoi a istoriei.Odata am locuit in Craiova acum locuiesc in Canada . Suntem mandrii craioveni care ne-am bucurat cand am vazut 10000 de craioveni respirand fara frica dar ne este mila de cei carora le este frica sa spuna NU.
  • +7 (11 voturi)    
    Cine plateste deplasarea (Marţi, 7 februarie 2017, 16:28)

    dimu [utilizator]

    Cine plateste deplasarea unor oameni angajati la stat , din teritoriu la Bucuresti ca sa protesteze la Cotroceni.Sa intervina DIICOT.
  • +5 (9 voturi)    
    In Craiova (Marţi, 7 februarie 2017, 16:33)

    aniod [utilizator]

    De ce nu-si arata acolo dragostea de PSD?
    Le este rusine de vecini?
  • +4 (8 voturi)    
    haha (Marţi, 7 februarie 2017, 16:48)

    DimijoareiObt [anonim]

    Iar se fac de ras bolshevicii !
  • +6 (8 voturi)    
    Proteste false, fara valoare (Marţi, 7 februarie 2017, 16:59)

    benicio [utilizator]

    Atat timp cat toata lumea stie ca aceste proteste sunt organizate, deci false, ele nu au nici o valoare. Iohannis stie asta si nu-l impresioneaza deloc. Sunt la fel ca adunarile PCR, nu au nici o forta de impresionare. Nu fac decat sa arate disperarea, slabiciunea PSD. Cred ca Iliescu se ia cu mainile de cap cand vede ce slabi sunt urmasii lui. Dar, trebuie lasati sa "protesteze" si ei, atat timp cat nu provoaca pagube, iar cheltuiala cu aducerea lor nu e din bugetul de stat sau din bugetele locale sau din bugetele vreunei companii de stat, e ok. Chiar asa ridicole cum sunt, fac parte din jocul democratic.
  • +1 (3 voturi)    
    Poate (Marţi, 7 februarie 2017, 17:00)

    lokkos [utilizator]

    Ar fi bine sa ne mutam locul protestului din Victoriei, langa Cotroceni. Poate fac stanga imprejur si se cara cu autocarele inapoi. Sa vada ca 200.000 de oameni striga mai tare ca 10.000 maxim.
  • +1 (3 voturi)    
    ar fi durere.... (Marţi, 7 februarie 2017, 17:01)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    sa le bubuie ceva prin centrala aia sa vad pe unde mai scot manusa. dar e ordin de la Olguta. Asta inseamna coruptie adevarata, cand prostimea asculta directivele de partid.
  • +2 (2 voturi)    
    au incurcat borcanele (Marţi, 7 februarie 2017, 18:35)

    codrutz_74 [utilizator]

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21595321-video-iesean-care-participa-miting-pro-psd-critica-pragul-valoric-200-000-lei-abuzul-serviciu-nu-dat-psd.htm
  • +2 (4 voturi)    
    saracul (Marţi, 7 februarie 2017, 19:18)

    nahir [utilizator]

    de tine.
    ce-ai vrea tu sa fii cinstit, dar nu poti.
    nu te lasa munca la stat, nu te lasa dragnea. cred ca nici caracterul.
  • +4 (4 voturi)    
    Partial adevarat. (Marţi, 7 februarie 2017, 19:29)

    Alius [utilizator]

    Tu ai votat cu hotii tai, tu postezi pentru hotii tai si pentru hoti, in general. In afara de PSD-isti, nu ai vazut aici pe nimeni care sa ia apararea hotilor, indiferent de partidul din care fac parte acesti hoti. Voi sunteti cei mai mari aparatori ai hotilor si hotiilor. Voi nu puteti concepe o viata cinstita.

    ""Mijlocul" meu este in gura celor spalati pe creier inversunati pentru o idee care nici macar nu le apartine!" QED. Recunosti singur ca esti spalat pe creieras si esti inversunat pe o idee care nu-ti apartine si v-au bagat-o hotii vostri pe gat si aici ma refer la ideea ca OUG trebuie data repede-repede caci altfel platim amenzi la CEDO. Aceasta a fost scuza hotilor (preluata mecanic de voi) pentru a face ceea ce au facut.
  • +4 (4 voturi)    
    n_'' (Marţi, 7 februarie 2017, 19:48)

    Laurentiu-MarianNegreţ [anonim]

    La Craiova domneste coruptia in toate institutiile statului.Nimic nu merge fara parola magica"SI MIE CE-MI IESE...".E adevarat ca nici macar un post de femeie de serviciu nu se ocupa fara interventia cuiva sau o spaga,oricum ceva de genul asta ...Intelegeti cum sta treaba.Aici e stat in stat...de PSD nu se atinge nimeni...Cat a stat Olguta nu s-a creat nici un loc de munca...Si surpriza o lua Infractorul sef Dragnea ca MINISTRU AL MUNCI...trageti voi concluzia cam cate locuri de munca va crea doamna asta care se pare ca e certata si ea cu justitia...Si va mai amintiti ca a castigat alegerile inconjurata de Mazare si Ponta deci va imaginati usor cam cat de corecta poate fi....HALAL GUVERN.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version