VIDEO REPORTAJ "Pai daca da Guvernu' jos, rasturnam tot. Murim aici pe strazi, ne taiem!" Am fost si eu la un miting, duminica, in Bucuresti. Altul

de Claudiu Zamfir     HotNews.ro
Luni, 6 februarie 2017, 12:24 Actualitate | Esenţial

Miting pro-PSD la Cotroceni
Foto: Hotnews
​Vreo 250.000 de oameni au protestat duminica in Piata Victoriei fata de Guvern. Dar duminica a mai fost un protest: vreo 2.000 de manifestanti, majoritatea pensionari, au fost la Cotroceni sa ceara demisia presedintelui si sa-si exprime sustinerea pentru Guvern.



Pensionari infofoliti bine, dar si cativa tineri, s-au aliniat in spatele unui gard montat de jandarmi pe centrul Bulevardului Gheorghe Marinescu, la una dintre portile Palatului Cotroceni. Vreo 2.000 de suflete scandau pe inserat, la momentul culminant al mitingului: "Ghinion, vom fi un milion! Ghinion, vom fi un milion!".

M-am apropiat de ei sa-i intreb cate ceva peste gard, spre disperarea inabusita a jandarmilor. Eu ii filmam pe manifestanti, unii dintre ei ma fotografiau pe mine la randul lor. "Nu denatura, ai grija, vezi ca am poza ta!", ma avertiza o doamna scunda, cufundata parca intr-un palc de batrani nervosi. "Sa nu denaturezi, ca o sa ai necazuri in viata!", ma preveni o alta protestatara.





Doua mari revendicari aveau manifestantii: demisia presedintelui Ioahannis si mentinerea guvernului Grindeanu.

La gardul Cotrocenilor, Klaus Werner Iohannis (sau K. V. Iohanis, dupa cum mai aparea pe o pancarta) era intruchiparea raului, pentru urmatoarele motive, unele din prezent, altele din trecut, iar altele din istorie de-a binelea:

  • "Vrem sa scapam de hotul asta care a furat case, a vandut copii si isi bate joc de tot tineretul, il manevreaza", spunea o doamna in varsta.
  • Un domn intre doua varste are o nemultumire istorica fata de Iohannis: "In al Doilea Razboi Mondial noi am intors armele impotriva Germaniei si acum el se razbuna pe noi".
  • "Jos nazismul, Jos Kovesi, sa termine cu exterminarea!", tipa o femeie, alaturi.
  • "Nu e roman, e neamt", tipau mai incolo doi batrani. Am apucat sa spun ca Iohannis este nascut in Romania. "Dar nu tine cu noi", veni o replica din multime.


Strainii sunt, de altfel, alt motiv de nemultumire al manifestantilor de la Cotroceni. "Esti roman sau esti strain? Esti roman, da?", ma suspecteaza si pe mine un manifestant. "Se vede ca vorbesti romaneste, da, ca au venit si straini pe aici", ma valida omul apoi.

Ura fata de "nemtisorul Iohannis" se rasfrangea parca si asupra altor "straini". "Ambasadorul SUA s-a pozat cu steagul secuiesc si Iohannis n-a spus nimic" - si-a amintit un manifestant pe la vreo 45-50 de ani.

Intr-un colt de trotuar, se inscriptionau pancarte cu markerul: "Iohannis demisia", "Iohannis, Kovesi = tradatori", "Basescu, Kovesi, Iohannis", "Respecta votul", Sustinem Guvernul Grindeanu".

Protestatarii spuneau ca mitingul lor a fost unul spontan si ca nimeni nu i-a adus acolo. Si presedintele PSD, Liviu Dragnea, a scris pe Facebook (hulitul Facebook de la mitingul de pe Bd. Marinescu) ca partidul nu a organizat nicio manifestatie.

Chiar daca a respins vreo legatura cu mitingul, Dragnea tot a avut parte de sustinere: "Dragnea, nu uita, noi suntem de partea ta", scandau manifestantii de la Cotroceni.

"Ce-a cautat Iohannis in Piata Universitatii, la miting?! Pai daca ar veni Dragnea aici, noi am fi un milion", se lauda un protestatar.



Manifestantii de la Cotroceni nu pareau impresionati de mitingurile gigantice anti-Guvern, din Piata Victoriei sau de la Universitate, ba chiar dimpotriva. "Noi vom fi un milion!", promitea un batran.

"Iohannis sa nu se lege de baiatu' ala, de Grindeanu, ce-are cu Grindeanu?! Vrea sa-l aresteze pe Grindeanu! (...) Daca da guvernu' jos, murim aici pe strazi, ne taiem, ne omoram. Nu va da Guvernul asta jos, ca nu va iesi bine!", avertiza o femeie.

In fine, am gasit si un manifestant care a criticat Guvernul PSD-ALDE, dar pana la uma tot Iohannis a fost de vina si aici. "Ordonanta aia (13/2017) a fost o prostie. Dar din cauza lui Iohannis au gresit, ca el a pus presiune pe ei", a explicat omul.

USR si liderul sau erau "la bataie" cu Iohannis in "preferintele" celor de la miting.  "Pe Nicusor Dan sa-l manance puscaria, ca a dat bani la tineret, a luat bani de la unul de afara si a dat la tineret, de la Soros!", se revolta o femeie in varsta.

Nici internetul nu a scapat de furia oamenilor. "Internetul a facut nemerniciile astea, voi cu Facebook-ul vostru!", imi striga o femeie.

Un domn in varsta, care spunea ca a fost ziarist sportiv pe vremea lui Ceausescu, a tinut sa-mi ofere o povata: "Asculta ce-ti spun eu: nu te mai lua dupa toate zvonurile astea nebune, dupa internetul asta al vostru nebun!".





Lupta mare si pe frontul economic: "multinationalele nu platesc taxe la statul roman, duc profiturile afara si taie padurile tarii", se mai plangea o doamna.

Abia am apucat sa intreb ce intelege protestatara prin "multinationale", ca a si intervenit un pusti curatel, cu barbuta cum se poarta acum. "Te crezi interesant, boss? Adica eu nu stiu ce e aia o multinationala?! Ia intreaba-ma!", ma apostrofa el, mestecand probabil guma. Pustiul n-a mai apucat sa dea interviu, ca doamna cu multinationalele a rabufnit intr-un urlet care i-a speriat si pe jandarmi: "Esti  de la USR, esti de la USR! Iesi de-aici imediat!".

La lumina felinarelor de pe strada, am prezentat de vreo cinci ori legitimatia de ziarist jandarmilor care se straduiau sa mentina ordinea.

Ceva mai incolo, intr-un colt mai ferit, isi mai tragea putin rasuflarea un jandarm mai batraior, in genul oamenilor de la tara carora tinerii li se adreseaza cu formulele de respect "unchiule Cutare..." sau "'nea Cutarica...". Omul se apropie si imi spuse cu duhul blandetii: "Tinere, mai tinere!... De ce le pui tu intrebari, daca ei nu vor sa vorbeasca cu tine? Daca ei nu te vor?!".


Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

70686 vizualizari

  • +36 (40 voturi)    
    AJUNGE! (Luni, 6 februarie 2017, 12:39)

    Emiliom [utilizator]

    Ajunge un zambet. :)
    • +16 (18 voturi)    
      Vedeti si aici protestul de la Cotroceni!! (Luni, 6 februarie 2017, 13:47)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Emiliom

      La asa votanti asa conducatori! Brrrr!
      https://www.facebook.com/brrlog/?pnref=story
  • +59 (63 voturi)    
    Saracii.... (Luni, 6 februarie 2017, 12:49)

    USMarines [utilizator]

    cum le-a formatat creierul latrinele TV...Nu numai cu sloganurile, dar mai ales cu violenta exprimarii.
    Ca in '47 cand "dusmanii de clasa trebuie exterminate, burgejii si chiaburii executati ca sug sangele poporului". Vedeti vreo asemanare?
    Evident ca vedeti. Pentru ca sursa este aceeasi: Moscova
    • +19 (19 voturi)    
      mda (Luni, 6 februarie 2017, 14:57)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui USMarines

      Batrinii de acum sunt cei care in 89 aveau 35-40 de ani... Si care au iesit in piata sa "moara dicatorul".

      Nu-mi pot imagina procesul care i-a putut baga in ignoranta (aproape) totala pe niste oameni care in marea lor majoritate au rasturnat un regim dictatorial.

      Sper sa nu ajung vreodata ca ei... ca pentru 50 de lei in pklus la pensie sa suport niste nemernici la conducerea tarii.
      • +19 (25 voturi)    
        explicatie (Luni, 6 februarie 2017, 15:20)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        Aveau 35-40 de ani si lucrau in fabrici si uzine
        Pe care le-au inchis capitalistii si americanii si Soros si reptilienii

        Va amintiti ca s-a strigat "jos Ceausescu", nu "jos comunismul"?
        Ei au votat 75% Iliescu, ca sa nu aduca Ratiu, Coposu si Campeanu mosierii sa ne suga sangele
        • +14 (14 voturi)    
          Năstase și acoliții lui (Luni, 6 februarie 2017, 19:41)

          Ililie [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          v-au supt sângele, nu moșierii. Ei stau în palate, se lăfăie in lux și aruncă cu banii pe distracții în străinătate, iar pe voi v-au scos la pensie înainte de vreme, ca să vă fidelizeze cu o pensie de mizerie.
          Știți povestea cu cocoșul lui Stalin, cu cât era mai flămând, cu atât era mai loial și mai fidel.
        • +4 (4 voturi)    
          Năstase și acoliții lui (Luni, 6 februarie 2017, 19:56)

          Ililie [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

          v-au supt sângele, nu moșierii. Ei stau în palate, se lăfăie in lux și aruncă cu banii pe distracții în străinătate, iar pe voi v-au scos la pensie înainte de vreme, ca să vă fidelizeze cu o pensie de mizerie.
          Știți povestea cu cocoșul lui Stalin, cu cât era mai flămând, cu atât era mai loial și mai fidel.
      • +7 (9 voturi)    
        35-40 (Luni, 6 februarie 2017, 19:16)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        Cred ca aveau de la 40 in sus in 89. Si din ce-mi aduc aminte, majoritatea celor care au murit pe la revolutie aveau intre 20 si 30. Deci nenicii astia au cam stat acasa atunci, daca o luam matematic.
        • +11 (13 voturi)    
          Decrepiţii ăştia aplaudau minerii... (Luni, 6 februarie 2017, 21:18)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui hollow

          şi mai şi dădeau câte-un picior în studenţii bătuţi. Ăştia-s nucleul solid al susţinătorilor PSD/FSN.
      • +5 (5 voturi)    
        nu, prietene, (Marţi, 7 februarie 2017, 2:48)

        cornerro [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        astia s cei care aplaudau minerii si strigau: "noi muncim, nu gandim".
      • +2 (2 voturi)    
        nu generaliza! (Marţi, 7 februarie 2017, 11:12)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

        La revolutie au iesit multi oameni de 30-40, au iesit si tineri ce aveau atunci 15 ani, dar s-a dus si tata, care avea deja 66 e ani!
        Iar acum, printre "sustinatorii" lui Dracnea care manifestau la Cotroceni, da, erau multe persoane in varsta, dar inciun caz nu pot sa spui ca TOTI pensionarii de azi sunt pentru hotie, pentru amnistie si gratiere!
        • 0 (2 voturi)    
          adevarat (Marţi, 7 februarie 2017, 11:59)

          undeebunulsimt [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

          unii o accepta tacit, din cauza neinformarii sau dezinformarii... trist
    • +5 (7 voturi)    
      Naționalismul isteric e mult dinainte de Antena 3 (Luni, 6 februarie 2017, 22:36)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui USMarines

      Nu Antena 3 i-a format așa, Antena 3 știe doar pe ce ”butoane” să apese când li se adresează.

      Oamenii ăștia s-au format în anii '80, pe vremea naționalismului isteric promovat de Corneliu Vadim Tudor și (separat) de Adrian Păunescu la Cenaclul Flacăra. În adolescența lor, oamenii ăștia scandau câte 10 minute ”România, România” la spectacolele Cenaclului și tot ei scandau ”Ceaușescu și Poporul / Patria și Viitorul”.

      Oamenii ăștia sunt în esență victime ale propagandei de pe vremuri, iar Antena 3 se folosește de ei și de problemele lor psihologice, în loc să-i lase în pace în nefericirea lor.
  • +8 (40 voturi)    
    saracii oameni (Luni, 6 februarie 2017, 12:56)

    xanti [utilizator]

    Nu sunt ei de vina ca doua televiziuni si o mana de politicieni corupti le spala creierul.
    • +42 (46 voturi)    
      . (Luni, 6 februarie 2017, 13:22)

      Evq [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Numai în parte. Dacă aveau puțin discernământ nu stăteau cu ochii lipiți de ecran și nu înghițeau toate gogoșile alea. Răutatea și prostia nu sunt rezultatul spălării pe creier.
      • +24 (24 voturi)    
        Cei fara discernamant au ales si pentru noi (Luni, 6 februarie 2017, 14:25)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Evq

        Puterea lor s-a vazut la alegeri, din pacate! Iar noi am dormit in front, exact cand era mai important!
        • +13 (13 voturi)    
          Democratia inseamna documentare si participare (Luni, 6 februarie 2017, 15:27)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui fit

          utilizeaza-ti drepturile!
      • +7 (9 voturi)    
        Asa e (Luni, 6 februarie 2017, 17:17)

        geonicol [utilizator] i-a raspuns lui Evq

        Sunt lenesi,nu depun niciun efort sa inteleaga lumea in care traiesc.
    • +26 (30 voturi)    
      IN mod clar nu (Luni, 6 februarie 2017, 13:22)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Si dupa ce se rezolva si cu anticipatele, ar trebui un program serios de a ridica economic zonele sarace. Ridem de ei, dar sunt judete intregi cu saracie lucie. Iar saracia naste monstri.
      • +5 (7 voturi)    
        Aveți dreptate. (Luni, 6 februarie 2017, 21:52)

        ionv [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Însă, din câteva mesaje postate de unii (vai, mulți) se vede că nu e numai sărăcia de vină.
        Nu prea înțelegem că, atâta timp cât disprețuim, vom fi disprețuiți. Cu cât strigăm că alții sunt proști, suntem mai proști decât ei. Rămâne valabilă pilda biblică. Să arunce cu piatra aceia care sunt fără de păcate.
        Vorbim (precizez că nu mă refer la dumneavoastră) despre părinții, bunicii, unchii noștri despre cei care ne-au crescut, despre cei care ne cresc pruncii, despre cei care ne iubesc și care și-au rupt de la gura lor pentru a ne da nouă totul, despre cei care nu ne cer nimic în schimb folosind termeni precum:
        „ nenicii astia”„ sunt lenesi,”, „atat de fanatizati incat le intorc spatele copiilor lor.
        SE cearta cu ei, ii mint, ii fac prosti...”, „ batraneii astia, fie ca-s cumparati, fie ca-s spalati pe bani”, „ce specimene”, „problema e ca ne-am obisnuit cu totii prea mult sa aratam respect infinit pentru cei varstnici” (N.B. adevărat respect!!!!!).
        ......
        Aveți grijă, aceste lucruri dor cumplit. Indiferent cărei tabere aparțineți, veți ajunge, la rândul vostru, să fiți judecați la fel de copiii voștri. Timpul nu iartă. Să nu ajungem la fel de „pensionari, senili, manipulați, cumpărați ,spălați” precum cei pe care-i osândim chiar și pentru faptul că ne-au făcut ori pentru că au ieșit la vot.
        Ori poate suntem deja?
        Nu credeți că e prea de-ajuns atâta ură?
        • +1 (1 vot)    
          bravo ! (Luni, 6 februarie 2017, 23:56)

          ametitu [utilizator] i-a raspuns lui ionv

          Frumos scris si bine punctat - "timpul nu iarta pe nimeni".
        • +1 (5 voturi)    
          Bulşit (Marţi, 7 februarie 2017, 0:41)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui ionv

          Faptul că respectivii nu şi-au lăsat copiii să moară de foame/ le-au creat oportunităţi nu îi face în nici un fel deosebiţi. Astea sunt datorii părinteşti.
          Din acelaşi considerent ar trebui oare să îl tratez cu respect pe primarul X care îşi ajută odrasla dându-i funcţie în administraţie?
          • 0 (4 voturi)    
            Înțelegi noțiunea de supraviețuire? (Marţi, 7 februarie 2017, 4:07)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

            Datoriile lor părintești au fost îndeplinite cu un preț, cu stat nopți întregi la cozi la alimente și altele asemenea. Știi ce înseamnă să gătești noaptea, de la 2:00 la 5;00, pentru că doar atunci era cât de cât presiune la gaz? Iar la 7:00 dimineața să pleci la serviciu, ca în orice zi normală de muncă?

            Comparația ta cu primarul e cel puțin deplasată, asta ca să nu spunem lipsită de bun simț.
            • +1 (1 vot)    
              Şi care era alternativa? (Marţi, 7 februarie 2017, 17:40)

              anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              Să-şi submine instinctul natural de protecţie?? Nu-i ca şi cum "copiii nerecunoscători" au cerut să fie născuţi. Recunoaşterea pentru părinţi că te-au ţinut în viaţă mi se pare absurdă. Nu trebuie să simţi recunoaştere faţă de ei. Ar trebui să simţi dragoste, şi aia nu poate fi impusă de nimeni. Şi dacă-ţi iubeşti părinţii şi bunicii, în mod natural eşti oripilat de modul în care sunt mainipulaţi.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu inteleg (Marţi, 7 februarie 2017, 22:26)

          AetiusAelius [utilizator] i-a raspuns lui ionv

          Dupa revolutie, cei mai critici la neo-comunisti au fost bunicii. Aveau o varsta mai mare decat ce-i din piata, aveau doar 4 clase, dar nu puteau fi pacaliti asa usor.
          Au prins si perioada de dinainte de razboi, au prins si razboiul, si colectivizarea (poate de aia nu i-au suferit deloc pe comunisti si nu s-au lasat pacaliti de Iliescu).
          Copii lor in schimb, care erau tineri atunci, au fost pacaliti usor de mesajele anti-capitaliste ale noii puteri. Acum ma uit la unele din aceste rude si nu inteleg cum pot sa nu distinga binele de rau, minciuna si propaganda de adevar.
          Omul nou, multilateral dezvoltat, obisnuinta de a te multumi cu putin, au lasat urme adanci in societate.
    • +21 (23 voturi)    
      Exista egoism si rautate in orice om (Luni, 6 februarie 2017, 13:30)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ce fac manipulatorii e sa le exploateze intr-un mod abil.
    • +11 (15 voturi)    
      Nici chiar asa! ca se pretind doamne si domni! (Luni, 6 februarie 2017, 14:23)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Unii dintre ei vorbesc ca pe vremea raposatului!
      • 0 (2 voturi)    
        Atunci s-au format ei ca oameni (Luni, 6 februarie 2017, 22:42)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Ai impresia că prin 2050 - 2060 tu n-ai să vorbești ca pe vremea ”împăratului” Adrian Năstase? :)

        Cam pe la 15-16 ani, formarea personalității e deja încheiată. Vei întâlni mereu situații noi în viață, dar le vei gestiona așa cum te-ai obișnuit în copilărie și adolescență. Nu-ți vei schimba comportamentul la 30-35 de ani, cel mult vei învăța să te prefaci mai bine :)
        • +1 (1 vot)    
          nu este asa... (Marţi, 7 februarie 2017, 13:35)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          Toata viata evoluam si ne putem schimba daca dorim acest lucru.

          Important este sa stii sa alegi, sa poti sa faci o alegere cu capul, bazandu-te pe niste principii, valori...

          Poate ca uneori nu este usor!
    • +12 (14 voturi)    
      saraci cu duhu (Luni, 6 februarie 2017, 14:49)

      provest [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ce mi se pare cu adevrat tragic este ca acesti oameni sunt atat de fanatizati incat le intorc spatele copiilor lor.
      SE cearta cu ei, ii mint, ii fac prosti...Fantastic!
  • -45 (55 voturi)    
    Acum ne-am luminat (Luni, 6 februarie 2017, 12:56)

    Ere [utilizator]

    Bineinteles ca prin articolul dvs. aratati echidistanta totala, fara niciun iz de ironie si superioritate. Un articol credibil, mai ales ca este si semnat.
    • +16 (24 voturi)    
      Da, tonul articolului lasa mult de dorit (Luni, 6 februarie 2017, 13:19)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui Ere

      Dar asa ceva o sa vezi pretutindeni. Nu-i o mare diferenta fata de ce vezi prin vest. Nu-i deloc o scuza, dar dupa ceva timp te obisnuiesti, si te invata sa fii atent la cine scrie aceste articole, nu la numele publicatiei, fie ca-i HN, fie ca-i alta publicatie.

      Plus, macar in aceasta situatie parca l-as mai ierta putin, ca protestul asta nu-i nici macar de ras - e de plans. Pana si mizeria lasata acolo peste noapte de ei arata ca cei prezentati in acest articol reprezinta, in mare parte, felul in care gandesc majoritatea celor care au fost acolo. Asa cum si ceilalti nu i-au acceptat pe ultrasii tampiti de acum cateva zile, asa si noi n-ar trebui sa acceptam asa usor tot ce fac si zic batraneii astia, fie ca-s cumparati, fie ca-s spalati pe bani. In viata trebuie sa mai fii si dur uneori ca sa-i poti ajuta pe ceilalti sa creasca si sa se dezvolte.
      • +8 (14 voturi)    
        spalati pe cap* (Luni, 6 februarie 2017, 13:36)

        eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui eleVenereCtions

        Nu ca ar fi vreo mare diferenta - cel putin din propria mea experienta, multora dintre ei le pasa nebunesc de mult de bani.
    • +22 (26 voturi)    
      Pai e semnat (Luni, 6 februarie 2017, 13:24)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ere

      de Claudiu Zamfir HotNews.ro

      Si chiar daca era nesemnat nu inteleg de ce ar fi articolul necredbil atit timp cit poti asculta singur ce spune poporul PSD in numeroasele video-uri.
    • +10 (12 voturi)    
      Nu e vorba de articol... (Luni, 6 februarie 2017, 13:43)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Ere

      Fiecare se caracterizeaza prin modul in care...deschide gura! E de ajuns sa vezi doar atat! Kafka...
  • +13 (19 voturi)    
    .............. (Luni, 6 februarie 2017, 12:57)

    PopaRaducu [anonim]

    Ce specimene...
  • +27 (33 voturi)    
    Mi s-a ridicat tensiunea instant (Luni, 6 februarie 2017, 13:01)

    JestersTear [utilizator]

    Cati spalati pe creier! Incredibil!
  • +51 (57 voturi)    
    O mica parte (Luni, 6 februarie 2017, 13:01)

    omezu [utilizator]

    O mica parte din mine si-ar dori ca toti, dar absolut toti oamenii care muncesc in tara asta sa plece. Sa-si ia copiii si sa plece in lume. Sa ramana in tara asta doar ei...pensionarii, asistatii, psdistii si Iliescu. Sa se descurce! Sa se fure intre ei si sa-si dea pomeni. A, stai...efectiv nu ar mai avea ce sa fure sau ce sa dea de pomana.
    Multi zic ca ar trebui sa ne fie mila de ei. Mie nu-mi (mai) este mila! Sunt oameni plini de ura. Nu sunt doar saraci sau prost informati. Sunt rai! Au impresia ca totul li se cuvine! Asa sunt de zeci de ani. Sunt aceeasi care l-au sustinut pe Ilici si aceeasi care ii incurajau pe mineri.
    • +12 (16 voturi)    
      Gandim la fel (Luni, 6 februarie 2017, 13:12)

      mariuswho [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Culmea e ca ieri ma intrebam cum ar fi daca noi toti astia care muncim (nu la stat) si platim taxe, am pleca din tara? Ce ar mai fura astia? Ce s-ar alege de tara noastra? Dar tot eu mi-am raspuns. Romania ar disparea. FIZIC!. Si atunci am putea spune" Ce tara frumoasa! In sfarsit nu mai e locuita de romani!." Dar nu. Asta nu se poate intampla. De ce? MANDRU CA SUNT ROMAN!
    • +17 (21 voturi)    
      Pai e una din alternative (Luni, 6 februarie 2017, 13:27)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Cel putin pentru mine, asta e momentul de cotitura. De multa vreme ma tot intreb de ce n-am plecat inca din tara asta... Acum deja s-a trecut limita. Asha ca, ori ajungem la anticipate si fortam criterii clare de integritate pentru toti alesii, ori daca ne invinge PSD, vind tot si plec, indiferent de costuri. Nu-mi pot creste copiii in republica populara Dragnea.
    • +14 (14 voturi)    
      Am vrut sa mai am... (Luni, 6 februarie 2017, 13:49)

      USMarines [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      o ultima incercare de mila, absolut normala naturii umane. Sunt cu totul de accord: sunt cei care la mineriada ii incurajau pe criminali sa ne omoare. Stiu, pentru ca am fost acolo.
      Acum, fantezia cu plecatul. Un mic calcul: daca din cei 600k la protest aseara, pleaca afara jumatate si presupunand ca cei 300k castiga acum salariu mediu pe economie, din impozite si contributii statul pierde aproape 6 mld. RON/ an !!! Adica 6mld. de RON mai putin pentru pensii, ajutoare sociale, sanatate, medicamente compensate, educatie, camine pentru batrani sau 6 mld. mai pitin de furat pentru Draglin si clica lui mafiota?
      • +4 (6 voturi)    
        e momentul pt o greva fiscala? (Luni, 6 februarie 2017, 15:58)

        Danade Leeuw [anonim] i-a raspuns lui USMarines

        si cam ce ar fi daca cei 600.000 ar intra in greva fiscala, refuzind sa mai plateasca darile la stat? http://www.biziday.ro/2017/02/02/dragnea-impinge-conflictul-cu-romania-intr-o-logica-ireversibila-ori-eu-ori-voi/
    • +6 (8 voturi)    
      Multi... (Luni, 6 februarie 2017, 15:11)

      tenismenul [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      dintre ei sunt din aceia care il felicitau pe iliescu de ziua lui! Grav este ca, foarte multi dintre ei sunt asistati sociali, multi nu au muncit niciodata. Politicienii nostri din cei 27 de ani, au incurajat pomenile, mai ales iliescu. Intr-un cuvant, sunt POMANAGII!!
  • +23 (25 voturi)    
    Romanian communism status: alive and well (Luni, 6 februarie 2017, 13:01)

    eleVenereCtions [utilizator]

    Nici nu stiu ce sa mai cred despre oamenii astia. E trista situatia.
  • +32 (34 voturi)    
    Nu stiu ce sa spun... (Luni, 6 februarie 2017, 13:02)

    predator [utilizator]

    decat ca este trist si penibil in acelasi timp!
    Stiu ca sunt multi adulti in Romania cu persoane apropiate la varsta a 3-a ce sustin PSD-ul, va rog incercati sa le aratati adevarata fata a acestor tradatori de neam.
    Doresc sa va spun ca, daca am pierdut lupta cu justitia, pe urma vor face ceea ce vor in tara, fara sa exagerez cred ca vor incerca sa copieze ce a facut Ergogan in Turcia!
    • +16 (18 voturi)    
      hehe (Luni, 6 februarie 2017, 13:28)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui predator

      Eu sunt sigur ca asha vor face. O tara dupa chipul si asemenarea lui Erdogan si Putin.
    • +10 (14 voturi)    
      Crede-ma, am incercat (Luni, 6 februarie 2017, 13:38)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui predator

      Problema e ca ne-am obisnuit cu totii prea mult sa aratam respect infinit pentru cei varstnici, ca si cum ar fi, in mod obiectiv, mai valorosi decat cei mai tineri ca ei. Daca incerci sa le zici ceva, te iau peste picior.
  • +36 (40 voturi)    
    in piata Victoriei e viitorul Romaniei... (Luni, 6 februarie 2017, 13:04)

    thord [utilizator]

    la poarta la Cotroceni a batut trecutul
  • +17 (19 voturi)    
    aur curat (Luni, 6 februarie 2017, 13:08)

    sorvas [utilizator]

    aur! aur curat sunt materialele astea! :)) reprezinta in totalitate tipul alegatorului psd. bietul om sarac cu duhul, sarac in general, usor de manipulat si spalat pe creier de televiziunile alea mizere.

    sezon nou din "the walking dead" a fost inceput la cotroceni.

    totusi o chestie...cata ura in oamenii aia, dusmanie....frate, cred ca tot antenele fac asta, seamana ura in oamenii astia saraci. asta mi se pare cu adevarat gresit.
  • +17 (19 voturi)    
    Doar tristete (Luni, 6 februarie 2017, 13:14)

    Anonym [utilizator]

    Niciun pic de ura nu poti sa simti pentru bietii oameni
    Intrebarea este cum facem sa ajutam generatiile posterioare lor sa nu devina asa...Sigur nu se face peste noapte, dar parca am obosit sa tot zicem educatie, sanatate, etc...tribul coruptilor e prea puternic si fix pe astfel de oameni se bazeaza.

    Parca ma uit la imagini din evul meidu, in care regele manca la o masa si mai arunca cate o bucata de paini la pulime.
  • +9 (13 voturi)    
    asa ziceam si noi (Luni, 6 februarie 2017, 13:16)

    revo [utilizator]

    e foarte posibil a muriti acolo, pe strada, de frig, de epuizare, de inima, de sfarsitul natural al firului vietii.. . N-ar fi mai bine acasa, la voi, in patul vostru?
  • +14 (18 voturi)    
    Savuros:) (Luni, 6 februarie 2017, 13:17)

    ipolitic [utilizator]

    Frate Claudiu, cred ca ai nervi de otel.
  • -12 (16 voturi)    
    dati stirea mai jos (Luni, 6 februarie 2017, 13:19)

    eu sunt [utilizator]

    nu merita sa fie a 3 a stire pe HN
  • +19 (21 voturi)    
    Poporul PSD (Luni, 6 februarie 2017, 13:24)

    buncrestin [utilizator]

    Cei pe care-i vedem sunt parintii, bunicii, rudele noastre. Cred ca sunt multi care au exemple suficiente in familie care se identifica cu cei care au protestat acolo.

    Sunt oamenii care au fost cel mai mult afectati de virsul comunist, au trait in cusca construita pentru ei de Ceausescu, unde au avut parte de o educatie execrabila si li s-au distrus principiile, simtul civic, cumpatarea, morala, prin infometare si teroare.

    Pe acest tesut extrem de instabil s-a grefat de minune ideologia si propaganda PSD, iar orice partid care a vrut sa-si atraga cel putin o parte din acesti votanti, a trebuit sa recurga tot la metodele PSD.

    Drama tarii este ca acestia nu sunt de fapt majoritari, dar merg la vot in proportie mare. Iata de ce un singur vot intr-o tara ca Romania valoreaza AUR.
    • +9 (11 voturi)    
      Problema, insa, e urmatoarea (Luni, 6 februarie 2017, 13:40)

      eleVenereCtions [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      Cum ii faci pe tineri sa voteze?
  • +19 (21 voturi)    
    subconstientul lui Dragnea (Luni, 6 februarie 2017, 13:34)

    revo [utilizator]

    "... aseara un grup de oameni nemultumiti s-a strans la Palatul Cotroceni si teama mea este ca acolo va fi un bulgare de zapada".

    Bulgarele de zapada care se topeste - spaima lui cea mare.
  • +8 (12 voturi)    
    Problema (Luni, 6 februarie 2017, 13:39)

    DanTeo [utilizator]

    Nici nu poate fi comparatie între un tânar corporatist si un batrân pensionar. Problema e ca toate fetele sunt frumoase si cumsecade. De unde vin babele urâte si rele?
    • +5 (7 voturi)    
      in 90 se striga (Luni, 6 februarie 2017, 15:28)

      pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      nu vrem lei nu vrem valuta vrem pe roman sa ne...
      la apaca si la cam toate fabricile proaspat exsocialiste mustind de estrogen. si cum nea roman nu putea sa zica ca nu poate, a vorbit cu miron luceafaru sa vina sa-l dea jos, chipurile politic. de fapt a fost o manarie care sa-l acopere pe el lidero ca nu poate. de acolo vin babele urate si rele de la neputintza.
  • +7 (13 voturi)    
    Facatura totala (Luni, 6 februarie 2017, 13:40)

    GigelStrainu [utilizator]

    Pot sa spun ca in proportie de 99% e facatura, am vaut doar al 2 si al 3 reportaj , iar asa zisele doamne di al 2 video care apar la inceput sunt persoane care apar tot timpupu in publicul antenelor..emisiuni + publicitate cautati pe internet si o sa vedeti ca am dreptate iar restu din spate daca ii intrebi de ce au venit ....habar nu au ca sunt platiti la vrac...angro'
    Stim foarte bine ca votantii psd sunt doar batrananii care se bucurau de lingura de zahar si kg de ulei...
  • +7 (7 voturi)    
    :-| (Luni, 6 februarie 2017, 13:54)

    owl [utilizator]

    Educatie. Mai bine zis, lipsa ei. Ar trebui gasita o solutie - un minim de notiuni pentru ei... E clar ca scoala nu e in stare sa rezolve problema asta... si nici biserica...
  • +11 (11 voturi)    
    Nu e de ras! (Luni, 6 februarie 2017, 13:56)

    alegzandru [utilizator]

    Si nu trebuie sa ii tratam cu aroganta. Trebuie sa observam cum discursul lor otravit si ultra-nationalist este exact discursul promovat cu ceva moderatie de PSD, dar amplificat de gurile lor de foc, RTV si A3. Sunt niste oameni imbolnaviti, trebuie tratati. Trebuie un antibiotic pentru posturile media care ii tin captivi cu intoxicarea lor. Daca CNAul se reformeaza si cele 2 posturi sunt puse cu botul pe labe, plus eventuale altele care mai promoveaza aceasta agresivitate si manipulare ordinara, ii vom elibera si pe ei, intr-o proportie considerabila.
  • +14 (14 voturi)    
    Ei sunt... (Luni, 6 februarie 2017, 14:09)

    tiberius_p [utilizator]

    Cei care voteaza PSD+ALDE in Romania.
    Cei care-l voteaza pe Trump in SUA.
    Cei care voteaza Brexit in Marea Britanie.
    Cei care vor vota cu Le Pen in Franta.
    Cei care l-au votat pe Putin in Rusia.
    etc. etc.

    Nu este o problema tipic romanesca. Este o boala ce face ravagii pe intreaga planeta.

    Oare poate Romania sa salveze omenirea?
    • +4 (4 voturi)    
      IN FINE (Luni, 6 februarie 2017, 14:52)

      CalmArius [anonim] i-a raspuns lui tiberius_p

      ..UN OM RATIONAL!
      Dar ...aceste valuri cu sursa interioara sunt amplificate de cei care profita maxim de brambureala! ADICA: FSB (RUSIA)
      KGB pe "stil vechi"!!
    • +4 (8 voturi)    
      te inseli (Luni, 6 februarie 2017, 15:23)

      pb80tm [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      votanti lui trump sunt profund anticomunisti. iar nevricoasele din video mustesc de socialism si comunism cu fata umana. cam ca si ideologisti plini de bani ai lui hilary care de plictiseala se joaca dea socialismul corporatist. fa o excursie in america sa te prinzi cine a votat hilary si de ce a desfintat trump obamacare, un fel de asigurare socialista platita doar de cei care muncesc si exploatata la max de putori. sa ramanem pe plaiuri mioritice si sa incercam sa redescoperim dreapta politica. ca de 30 de ani doar sindicalism si socialism ingurgitam de la politicieni.
      • +3 (5 voturi)    
        Excluzi posibilitatea (Luni, 6 februarie 2017, 17:01)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

        sa te inseli chiar tu?
        Comprimarea intr-o singura categorie "comisa" de {tiberius_p] poate e fortata, dar are un sambure de adevar. Notiunea esentiala care defineste grupul celor enumerati nu este nici comunism, nici anticomunism-se numeste nationalism.
        Votantii lui Trump nu pot fi anticomunisti, pentru ca habar nu au ce inseamna sa fii anticomunist. Ei se compun din grupuri relativ eterogene, ceea ce ii uneste e pe de o parte ura rasiala si pe de alta parte un anarhism greu de definit, care se manifesta prin atitudini anti-federaliste si anti-taxe, culminand cu crearea unor arsenale personale, in ideea auto-protejarii impotriva guvernului federal.
        Izolationismul dorit si votat de ei se regaseste la toate grupurile sus-amintite, la votantii lui Le Pen, la cei care au votat Brexit si cei care se regasesc in fanfaronada nationalista-izolationista al PSD-ALDE-PRU etc. Nici chiar votantii lui Putin nu voteaza idei si platforme politice de stanga-voteza cu doua maini ideea Rusiei Mari, stapan peste natii si popoare.
        Sloganul lui Trump "Make America Great Again" este expresia si rezoneaza cu aceste tendinte de dominatie, ca si chemarea la inarmare a lui Le Pen.
        Vremuri frumoase, cand bogatii inestimabile veneau de pe colonii, aur, matase, sclavi, mirodenii-vremuri de neuitat.
        Nationalismul este organic legat de existenta unui Tatuc, Mare Conducator sau Cel cu Mana de Fier.
        Napoleon,Hitler, Stalin, Ceausescu, Putin, Trump, Dragnea- sunt reflectarea acestei dorinte ancestrale de a fi condus de Cel Ales spre Marea
        Victorie.
        Victorie impotriva cui? Nu prea stim, dar Cel Ales stie cu suguranta.
        • +3 (3 voturi)    
          As mai adauga (Luni, 6 februarie 2017, 19:28)

          tiberius_p [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

          Aspectul alteritatii, gandirea in termeni de "noi si ei". Relevanta este situatia in care reporterului hotnews i-a fost pusa la indoiala nationalitatea romana. Daca nu sustii PSD-ul care chipurile iubeste Romania pentru ca asa au declarat si declara intr-una, nu esti roman.

          Apelul la emotie este folosit intens atat de PSD cat si de sustinatorii lor cand isi exprima opiniile. Emotiile sunt mai importante decat faptele. De exemplu, vezi persoana care il acuza pe Iohannis ca a vandut copii sau ca e neamt deci nazist deci inamic istoric,

          Un conservatorism radical care doreste conservarea mostenirii ultimilor 50 de ani. La noi e vorba de mostenirea regimului comunist si a sistemului de spagi si pile. La americani e vorba de segregarea dintre albi si negri in sud, de febra anticomunista, despre razboiul energetic in care ei sunt mereu catigatori, etc.

          Mai e si aspectul dorintei de control. Sunt multe studii psihologice care arata ca atunci cand oamenii simt ca nu mai au control asupra propriilor vieti, au tendinta de a vedea tipare care nu exista in realitate. Tind sa creada in teorii conspirationiste, in zvonuri, in barfe...de obicei in ceva ce e usor de inteles, ce le ofera statutul de victima si le ofera si o lista de dusmani impotriva carora se pot revolta...cei care protesteaza la Controceni par sa se incadreze in categoria asta.
    • +5 (5 voturi)    
      "poate Romania sa salveze omenirea?" (Luni, 6 februarie 2017, 19:37)

      MitchGusat [anonim] i-a raspuns lui tiberius_p

      Putem incerca!

      Copiii nostri si-au luat lectia civica participand cu parintii la protestul contra coruptiei - tema "Bullshit" ptr. clasa politica PSD.

      Mesajele noastre contin "We Love EU" - diametral opus Brexit, Frexit, Grexit, Rusia, Trump.

      Simpli oameni au impartit ceai, fructe, dulciuri si pancarte DIY; au oferit transport sau cazare etc.. - totul gratis, din inima si constiinta (cum bine au scris recent ilustri Contributors).

      In fiece noapte dupa protest, oamenii au curatat piata si strazile. Caz unic chiar si ptr. west, AFAIK !

      Exemplar!
    • -1 (3 voturi)    
      Ei sunt (Luni, 6 februarie 2017, 22:40)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      ( în mare parte):
      cei care ne-au făcut;
      cei care ne-au crescut;
      cei care-și cresc nepoții;
      cei care ne-au îngrijit;
      cei care ne-au învățat;
      cei care ne iubesc;
      cei care și-ar da viața pentru noi;
      cei care ne-au făcut frumoși și liberi;
      cei care ne suportă.
      Atâta au putut, atât știu.
      Noi?
  • +6 (6 voturi)    
    nucleul dur al votantilor PSD, niste batranei (Luni, 6 februarie 2017, 15:10)

    ilex2013 [utilizator]

    si niste tineri cu aspect de borfasi care spera la gratiere pentru ai lor sau de neveste de traficanti. Si totusi nu poti sa nu zambesti cand ii vezi, nu e vina lor ca s-a ajuns aici, e vina unei clase politice corupte si incompetente care i-a facut pe multi sa nu iasa la vot. Intrebarea care ramane : ce facem cu infractorii astia din fruntea tarii si cu ce ii schimbam????
  • +4 (6 voturi)    
    wow... (Luni, 6 februarie 2017, 15:17)

    liviu_ [utilizator]

    greseli de exprimare, nesimtire, tupeu si (nu in ultimul rand) prostie!
    ura ura!
  • +7 (7 voturi)    
    Frumoasa batranetea, (Luni, 6 februarie 2017, 15:32)

    gayon [utilizator]

    cand esti privit cu respect si dragoste sincera de cei tineri. Majoritatea oamenilor ajunsi la batranete impartaseste neconditionat celor tineri din experienta lor, considerand ca greselile lor nu vor fi reptate, iar realizarile lor amplifica progresul si nu ma refer numai la cel material. Asta e viata vesnica, dupa care alergam. Cei care au imbatranit degeaba nu au cum sa cunoasca vreodata sentimentul asta. Daca maine coboara soros cu elicopterul si imparte bacnote de 1 dolar veti observa aceeasi protagonisti. Daca maine pui in fata lor sfintele moaste, se vor zdrobi intre ei care sa ajunga primul. uitand ca inainte cu cateva clipe au fost tovarasi de lupta proletara, sute de matanii au sa faca, cu sufletul plin de ura si venin impotriva aproapelui. Conditiile prielnice ale indoctrinarii politico-religioase gasite pe acest teren steril nu va ramane niciodata nefructificat.
  • +5 (5 voturi)    
    partidul 50+ (Luni, 6 februarie 2017, 16:08)

    Danade Leeuw [anonim]

    Asa cum UDMR se mentine in toate guvernarile, urmarind scopurile sale legate strict de binele comunitatii maghiare asa ar trebui sa existe un partid al celor de peste 50 de ani care sub orice guvernare sa sprijine si sa promoveze drepturi si suport pentru pensionari. atunci ei si-ar avea locul lor, reprezentanta lor si nu ar mai depinde de pomana x si y. Acest tip de partid exista in Olanda, de ex. Batrinii de aici rimesc o pensie fixa de la stat -600 euro pt ca au trait in Olanda toata viata lor, si pensii de la toate locurile de munca pe care le-au avut. au servicii sociale f bune, asigurari medicale care le acopera toate costurile -ei cotizind totusi 100 euro/luna, dar apoi medicamentele si spitalizarea, operatiile sunt gratuite. au magazinele lor, moda lor, agentiile lor de turism, agentii de munca si pt multi viata incepe de fapt dupa pensie, cind copii au plecat, ei si-au terminat de achitat ipotecile la casa si au timp liber. Daca in Ro batrinii ar imbatrini cu demnitate nu am mai vedea nebunia asta. Si ginditi-va un pic cum draku se pot inchide Antenele si RTV. Fara ele va fi o perioda de sevraj, dar apoi, liniste.
    • +3 (3 voturi)    
      din pacate... (Luni, 6 februarie 2017, 17:33)

      USMarines [utilizator] i-a raspuns lui Danade Leeuw

      libertatea de expresie si libertatea presei lucreaza in ambele sensuri. Ca unii abuzeaza de aceste libertati, foarte rau.
      Dar nu pot fi inchise in mod arbitrar. Ne-am transforma noi in ceea ce uram mai mult.
      Ce s-ar putea face? Actiune in instanta? Ca au incalcat ce prevedere legala? Cum I s-a retras licenta OTV-ului? Mai stie cineva , ca eu nu mai tin minte....
    • +2 (2 voturi)    
      N-ai inteles nimica.. (Luni, 6 februarie 2017, 17:51)

      Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator] i-a raspuns lui Danade Leeuw

      Partidul 50+ exista.. se numeste PSD.
  • +5 (5 voturi)    
    Va dati seama... (Luni, 6 februarie 2017, 17:57)

    tiberius_p [utilizator]

    ...ca daca PNL si USR promiteau mariri de pensii, PSD nici nu intra in parlament?
  • +2 (2 voturi)    
    ASTA ESTE MOMENTUL (Luni, 6 februarie 2017, 19:12)

    stcris [utilizator]

    adevarului...Ori sch complet macazul ori Coreea de N va scrie pe noi !!
    Cei care profita de pe urma noastra spera sa-si pastreze avantajele dar sunt inconstienti desi multi sunt batrani si degeaba (de sorginte counista ,unii ne sunt chiar parinti dar din pacate nu mai au decenta si intelepciunea bunicilor ,care nu avea nici studii si tot erau cu doua clase peste pensinarii de azi).
    Nu gandeste nimeni ca o tara unde pensionarii facuti de Iliescu fara sa merite (ca sa nu-i faca someri ai unei economii distruse tot de ei si de esalonul de nomenclaturisit ai PCR) sunt mai multi decat cei care muncesc si unde cei care muncesc au f multi salarii sub pensiile lor (1400 lei pe banda iar pensile sunt adesea tot cam atat ca sa nu mai zic ca ajung pana la de 5 ori mai mult in armata,etc) NU ESTE SUSTENABILA !!
    O tara unde se cheltuiesc bani fara criterii si justificare ,unde se fura prin tot felul de mijloace,unde se dau sporuri valabile doar la stat unde este vb de banul public ,unde salariile din domeniul public sunt de multe ori cu mult mai mari decat in domeniul privat NU ESTE SUSTENABILA !

    Asta va doriti dragi pensionari (scuze fata de cei NORMALI caci stiu ca exista ) si dragi BUGETARI de faceti contra revolte in loc sa fim uniti impotriva hotiei ?
    Vresti linistea iliesciana in care s-a cladit mafia de care nu mai putem scapa acum ?Nu vedeti ca copii si nepotii vostri ,oricat de destepti si cinstiti ar fi ,nu-si au locul sau trag targa pe uscat din cauza pilelor si coruptiei mai mari ca pe vremea lui ceasca ?
    Nu vedeti ca aproape nimic din ce este informatizat nu functioneaza sau functioneaza f prost sau nu sunt sitemele unificate ca sa nu poata sa fie depistati si trasi hotii la raspundere ?
    Va place tara unde dosarele stau pe rol cu anii de zile ca sunt procedure greoaie,cu portite de scapare si ambigue ,intentionat facute asa i ca sa scape hotii ?
    Nu vedeti ca justitia este sufocata de marii corupti ,asa multi sunt ca si infractorii de drept comun din puscarii?
  • +5 (5 voturi)    
    Iarta-i Doamne ca nu stiu ce fac (Luni, 6 februarie 2017, 19:46)

    Ochiana [utilizator]

    din pacate au mai multa ura in ochi si asta ii orbeste.
    Pacat ca unii politicienii ii folosesc ca masa de manevra.
    Ce suflet poti sa ai ca sa dezbini si sa invrajbesti roman contra roman doar ca sa ai tu un scaun caldut sub fund ?!
    Dragnea si ai lui vor plati, toate se platesc in viata mai devreme sau mai tarziu....
  • +3 (5 voturi)    
    Parca batranii sunt cei intelepti (Luni, 6 februarie 2017, 20:15)

    ZmaZma [anonim]

    intr-un fel mi-e mila de ei, in altfel mi-e mila ca contributia mea la stat ajunge la astfel de persoane sub forma de pensie.
  • +1 (3 voturi)    
    Curiozitate. (Luni, 6 februarie 2017, 20:21)

    ZmaZma [anonim]

    Daca dispar televiziunile manipulatoare, oare ce se intampla cu oamenii astia?
  • +4 (4 voturi)    
    "Oamenii noi " ai scolii ''patriotice"din anii.... (Luni, 6 februarie 2017, 20:41)

    Plagarus [utilizator]

    ................IEpocii de "aur " ?
  • +3 (3 voturi)    
    . (Luni, 6 februarie 2017, 21:32)

    OanaClopoțel [anonim]

    Nu ma pot uita pana la final la aceste filmari. Nu-nteleg de unde atata ura si de ce vorbesc atat de urat cand habar n-au ce-i cu ei si de ce au mers acolo (stiu doar ce li s-a spus si ce au fost invatati sa zica) .. astia-s oamenii care isi vand usor tara si care s-au vandut usor .. Trist.
  • +2 (4 voturi)    
    Fenotip de asistati social (Luni, 6 februarie 2017, 23:40)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Fenotip de asistati social - ochi caprui - negri, ten masliniu. Varsta 45-50 plus, predominant 60+.

    O veste buna, de altfel.
  • -1 (1 vot)    
    Astia . . . (Marţi, 7 februarie 2017, 9:40)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . nu glumesc. in ciuda batranetii lor sunt foarte agresivi, antrenati in luptele pentru a ajunge la pomenile date la moaste sau la bilete pentru tratamente. Nu ii provocati, pentru ca agresiunea lor va va fi pusa in carca mai apoi!
  • 0 (0 voturi)    
    Poate ca nici nu sunt de blamat... (Marţi, 7 februarie 2017, 10:14)

    Olyx [utilizator]

    poate ca sunt bunicii, poate chiar parintii nostri...Iar unii dintre ei sufera enorm ( de mult, cum ar spune unii care apar frecvent pe ecranele televiziunilor...) daca proiectia realitatii cotidiene nu se suprapune EXACT peste dorintele lor. O mare raspundere o au cei care in spatial public le speculeaza acestor oameni dorinta de a fi informati si de a afla adevarul, aruncand in spatial mediatic MINCIUNI ORDINARE si ADEVARURI TRUNCHIATE. Din pacate, o asemenea categorie de oameni nu mai pot si NU MAI AU TIMP de un refresh...!
  • +1 (1 vot)    
    Sper ca ati respecta dezideratul pensionarilor! (Marţi, 7 februarie 2017, 11:09)

    Crioan [utilizator]

    "Sa nu denaturezi, ca o sa ai necazuri in viata!"

    Trebuia sa redati intocmai agramtaismul si dezcordurile fanilor Ilici, precum faimoasa pancarda cu "Luatz labele dupe Grindeanu!"
  • +1 (1 vot)    
    Oare? (Marţi, 7 februarie 2017, 11:09)

    undeebunulsimt [utilizator]

    cat timp se mai poate face de ras aceasta "majoritate" ?! nu de alta dar ne fac de ras si tara cu "nivelul" lor


Abonare la comentarii cu RSS
SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

Invatamantul profesional a fost vazut in Romania ca o optiune care nu iti ofera foarte multe perspective de viitor. Astfel, foarte multi parinti si elevi prefera calea liceului si apoi a unei facultati care, de cele mai multe ori, produce someri pe banda rulanta.
(Sondaj sustinut de Asociatia Nationala a Industriei Textilelor din Romania)
1. Sunteti pro sau contra invatamantului profesional din Romania?
(Un singur răspuns posibil)
  • Pro - mi se pare o alternativa buna
  • Contra - nu iti ofera prea multe posibilitati profesionale pe piata muncii
  • Nu ma intereseaza, oricum voi trai pe banii parintilor
2. Considerati ca scoala profesionala ar putea fi o solutie pe termen mediu si lung pentru reducerea somajului?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
3. Considerati viabila alegerea unei scoli profesionale in detrimentul unui liceu, mai ales in zonele unde economia nu este foarte diversificata?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
4. Credeti ca este mai utila o scoala profesionala axata pe domenii unde exista o lipsa acuta de personal calificat sau o universitate care produce pe banda rulanta absolventi intr-un domeniu fara cautare pe piata muncii?
(Un singur răspuns posibil)
  • O scoala profesionala - sanse mai mari de angajare
  • Universitatea ramane universitate - diploma e importanta
  • Nu stiu, nu ma intereseaza


Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă