Ordonanta de Urgenta pentru modificarea codului penal a fost scrisa de Alina Bica - surse 

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:37 Actualitate | Esenţial

Alina Bica
Foto: Agerpres
Draftul Ordonantei de Urgenta pentru modificarea Codului Penal, care a scos sute de mii de romani in strada, a fost scris de Alina Bica, condamnata in prima instanta in doua dosare de coruptie, au declarat pentru Hotnews.ro surse apropiate situatiei. Draftul a fost insusit de ministrul Florin Iordache, care a mai facut cateva modificari.

Bica, fosta sefa DIICOT, are deja doua condamnari in prima instanta: una la 4 ani de inchisoare, alta la 3 ani si jumatate. Ea a participat la redactarea noului Cod Penal.

Bica este al doilea personaj cu probleme penale majore cu influenta asupra actiunilor PSD si ale guvernului PSD - ALDE; Hotnews a dezvaluit ieri ca proiectul de buget a fost influentat decisiv de Darius Valcov.

In acest moment, deciziile majore in PSD privind justitia si economia sunt luate de trei personaje cu probleme majore in justitie: Liviu Dragnea (condamnat definitiv si trimis in judecata intr-un nou dosar), Alina Bica (doua condamnari in prima instanta) si Darius Valcov (inculpat in trei dosare de coruptie).


Citeste mai multe despre   






















62906 vizualizari

  • +39 (41 voturi)    
    lasati (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:42)

    stefansb [utilizator]

    "lasati legiuitorul sa se ocupe de legiferare". Si cine a votat-o pe bica sa fie legiuitor?
    • +40 (40 voturi)    
      lasati CONDAMNATII PENALI sa faca legi (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:58)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      ca ei stiu mai bine ce si cum .

      In sfirsit se vede cine face legile in RO, CONDAMNATII PENALI , si apoi ne miram de ce se intimpla.
      Idem si la buget

      @ Pt judecatori : dati condamnarii cu EXECUTARE pe limita max de ani prevazuti de lege pt fapte de coruptie
      @Psd - "lasati-ne sa lucram" - da, va lasam la Jilava sa sapati santuri
      • +11 (11 voturi)    
        Hoti, mincinosi, jefuitori, distrugatori Romaniei! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:55)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        =PSD ALDE UDMR plus corupti celorlalte partide!
    • +3 (5 voturi)    
      Doar nu crezi ca un particular fara serivci poate (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 19:04)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      sa faca documente pentru a fi aprobate in Guvernul Romaniei? De ce dracu mai este platit un intreg minister ticsit cu personal?
      • 0 (0 voturi)    
        Cu PSD la butoane ... (Duminică, 5 februarie 2017, 11:14)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui ty

        ... orice e posibil. Aia din minister sunt in mare masura matusi, unchi, nepoti, amante, pusi acolo ca sa manance si gura lor ceva, nu ca sa fie in serviciul oamenilor. Nu toti sunt rau intentionati, doar ca si cei putini care-s bine intentionati isi fac treaba in cea mai mare parte dupa ureche, fara sa stie prea bine legea. Te las pe tine sa tragi concluziile.
    • +3 (3 voturi)    
      raspunderea e a lui (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 21:35)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

      nu o vreau cumva sa o apar pe Bica, insa pana la o condamnare definitiva parca poate chiar sa profeseze ca avocat. nu vad o problema legala daca ar fi scris ea textul asumat ulterior de Iordache

      Vad insa o problema IMENSA de imagine si competenta (mai bine zis lipsa) din partea lui Iordache si bineinteles de responsabilitate si bun simt
      • +1 (1 vot)    
        Nu cred ca poate profesa ca avocat (Duminică, 5 februarie 2017, 11:16)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

        Nu de alta, dar chiar si cu prezumtia de nevinovatie, sa lucreze in continuare ca avocat ar fi un conflict de interese - activitate in domeniul juridic, cu sarcina formala de a sluji justitia, pe de-o parte, si interesul de a scapa de o acuzatie de incalcare a legii, pe de alta parte.

        Acuma, la ce legi prastie avem in Romania, nu stiu daca legea considera situatia asta conflict de interese.
  • +44 (44 voturi)    
    Acest (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:48)

    Wan Ted [utilizator]

    PSD + ALDE nu este nimic altceva decât o huntă mafiotă care a preluat conducerea României. Până când nu o să-i aruncăm la lada de gunoi a istoriei pe toți acești șobolani, această țară va bălti într-o perpetuă mizerie și peste 50 de ani de acum încolo.
    • +11 (11 voturi)    
      Lada de gunoi (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:34)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Wan Ted

      Sunt dekja niste gunoaie, dar multi trebuie sa plateasca pentru TICALOSIILE lor. Adica sa infunde pentru multi ani puscaria.
  • +28 (32 voturi)    
    Nu ! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:49)

    mircea_cjn [utilizator]

    E o aiureala, de fapt o dezinformare !
    Ordonanta a fost scrisa de cel care si-a asumat acest lucru, in clar :

    - Florin Iordache, zis si "alta intrebare"
    - secretara lui

    Chiar daca abroga ordonanta, asta se discuta acum - un lucru e clar:

    DEMISIA GUVERNULUI GRINDEANU !

    Ca nu avem cum sa-l pazim in fiecare noapte.
  • -17 (21 voturi)    
    Au legitimitate.... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:57)

    razvan73 [utilizator]

    nu...?
    • +3 (3 voturi)    
      Si ce? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:40)

      Ion ElenaTataru [anonim] i-a raspuns lui razvan73

      Guvernele pot sa pice in alte tari economia merge inainte,numai la noi au legat economia de politic.
    • +15 (17 voturi)    
      si-au pierdut-o.... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:14)

      predator [utilizator] i-a raspuns lui razvan73

      in urma actiunilor intreprinse in ultima luna, de fapt de cand au intrat la guvernare!
      • +12 (12 voturi)    
        nu au avut niciodata (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:51)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui predator

        poporul nu poate legitima criminalii. dar nimeni nu-i leaga. noi nu ar trebui sa avem aceasta optiune. noi ar trebui sa votam pe cei care merita, pe cei carora le pasa de tara nu tradatori. ne-au facut sa iesim cu copiii in strada, asta nu-i va sensibiliza. daca ar putea ne-ar lichida, au incercat la revolutie, la mineriade...scot infractorii dau drumul la furt si abuz...asta nu mai e tara, e jaf...chiar nu realizeaza nimeni? unde e frate armata? in afganistan?
    • +6 (6 voturi)    
      Scurt (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:35)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui razvan73

      NU, au pierdut-o ca niste borfasi ce sunt
    • +5 (5 voturi)    
      ca infractori, da (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:38)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui razvan73

      ca oameni cinstiti, NU !!
    • +2 (2 voturi)    
      ALTA INTREBARE... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 19:42)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui razvan73

      ...
    • +3 (3 voturi)    
      Au legitimitate in a guverna si a legifera, ... (Duminică, 5 februarie 2017, 11:19)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui razvan73

      ... dar nu cu incalcarea legii. Ordonanta 13 incalca flagrant constitutia si mai ceva legi pe langa.

      In plus, demonstratiile din ultimele doua saptamani exprima limpede faptul ca cel putin foarte multi romani, daca nu majoritatea, inclusiv dintre cei ce au votat PSD sau ALDE, nu vor reducerea pedepselor sau limitarea puterilor justitiei pentru combaterea coruptiei. Daca actualul guvern si actualul parlament nu iau act de vointa asta a poporului, isi cam pierd legitimitatea.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect, (Duminică, 5 februarie 2017, 12:46)

        MarinNecula [anonim] i-a raspuns lui Eu the first

        iar prin discutii civilizate, poate se mai "lumineza" si altii...
    • 0 (0 voturi)    
      Multi oameni fac (Duminică, 5 februarie 2017, 12:43)

      MarinNecula [anonim] i-a raspuns lui razvan73

      o mare greseala, unii intentionat, când tot invoca numărul de voturi primite de PSD și cand afirma ca delegarea puterii poporului catre alesi, este incheiata dupa terminarea procesului electoral, urmand ca timp de 4 ani cei majoritari sa dispuna dupa bunul plac, de puterea primita. Nimic mai fals ! Oricine, Presedinte, partide și toți cei aleși prin vot, au legitimitate atâta timp cât respecta ceea ce au promis atunci când au cerut votul, care i-a fost acordat tocmai datorită acestor promisiuni, și nu pentru altceva !!! Adică, mai clar: Eu îți dau votul, iar tu -Presedinte, partid, etc. - îmi dai ce mi-ai promis. Trebuie sa fii prost rău ca sa nu înțelegi acest lucru și din păcate unii dintre noi chiar sunt. Deci, privind votul ca pe o înțelegere, un contract, incheiat intre votant, pe de o parte si cei votati, pe de alta parte, intelegem mai bine ca atunci cand una din parti incalca intelegerile acestui contract, contractul isi pierde valabilitatea. În acel moment, cei cărora li s-a delegat puterea, își pierd legitimitatea conferita de numărul de voturi primite. Este ceeace s-a întâmplat acum cu PSD-ul si deci nu este corect sa mai invocam numărul de voturi primite de PSD, deoarece este clar pentru toată lumea ca și-au încălcat promisiunile și deci, pierdut legitimitatea.
      Odată la 4 ani se organizeaza procesul electoral, în urma caruia puterea poporului este delegata prin vot, unor reprezentanti alesi, dar in cazul când contractul se termina mai devreme de 4 ani, nu este normal să ne gândim la incheierea unui nou contract intre popor și alți reprezentanti prin alegeri anticipate?
  • +24 (24 voturi)    
    si bugetul (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:03)

    misunel [utilizator]

    cica ar fi scris de unu' cu 3 dosare penale in curs..
    • +6 (6 voturi)    
      Ca sa aiba (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:36)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui misunel

      de unde si ce fura
  • +13 (13 voturi)    
    Daca pesedisti au furat insemnarile doamnei Bica (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:07)

    ty [utilizator]

    atunci pot intelege "participatrea" dansei.
  • +25 (27 voturi)    
    Nu mai mira pe nimeni (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:09)

    Rescator [utilizator]

    La simulacrul penibil organizat de tamplarul de la Justitie
    au fost 50% condamnati penal si rudele lor.Era normal
    ca cele doua ordonante sa fie scrise de condamnata
    Bica.
  • +31 (31 voturi)    
    bue mica (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:10)

    optiunea-2 [utilizator]

    problema nu mai e ca retrage, ca abroga... acum problema e ca guvernul sa demisioneze pentru ca nu se mai poate avea incredere in ei!!!!
    carmen dan? ciordache? grindeanu? melescanu? NIMENI!
    cine mai poate avea autoritate morala din acest guvern al hotilor?
    trebuie sa fie trasi la raspundere pentru haousul creat, pentru atentat la siguranta nationala, pentru minciuna!
    daca bica a facut legi, nu e tras nimeni la raspundere? ptr ce mai iau bani juristii de la guvern?
  • +27 (29 voturi)    
    Cum ? Singura ? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:18)

    NicolaeA [utilizator]

    Fara Nicolicea, Serban Nicolae, Dragnea, Nutzi Udrea, etc, etc. ?
    • +7 (7 voturi)    
      Mi bine (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:37)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      mai bine il puneau pe Vântu
  • +14 (14 voturi)    
    draft (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:19)

    hamurabi [utilizator]

    Hopa ....
  • +25 (25 voturi)    
    misto... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:19)

    liviu_ [utilizator]

    ce sa zic.... nu suntem Romania, suntem Romhotia
    • +2 (2 voturi)    
      schimbarea numelui tarii urmatoarea OUG pesedista? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:57)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      lor li se potriveste.
  • +34 (34 voturi)    
    Ar urma (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:20)

    Nickson [utilizator]

    ca Nutu Camataru sa redacteze pachetul de legi in domeniul bancar. Traiasca PSD!
  • +8 (12 voturi)    
    Intoxicari in stilul RTV (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:25)

    man_and_twin [utilizator]

    Orice prostii spun unii si altii sunt prezentate ca stiri pe surse pe aici. Uite ce zicea Bica despre ordonante, si dezincriminarile mascate, ca sunt niste prostii si nu respecta deciziile curtii constitutionale:

    De la min 2:30

    http://www.b1.ro/stiri/eveniment/alina-bica-despre-proiectul-legii-gratierii-foarte-interesant-nu-se-aplica-nimanui-video-174238.html
    • +15 (21 voturi)    
      Cine crede B1 si EVZ (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:54)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Ideologic sunt la fel ca Latrina 3, dar dezinformarea este facuta mai subtil. Dan Andronic urmeaza sa beneficieze si el de Ordonanta si sa ne mai amintim de prietenia lui cu Ponta si Udrea in 2012.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu crede, uita-te singur. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:43)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        N-are legatura cu B1, e un video cu Bica cand iese de la tribunal.
      • +4 (4 voturi)    
        Sunt si nu sunt (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:53)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        B1 a intors-o de la un timp, dar mai sunt si niste voci oneste pe acolo. Ca Sabin Orcan, chiar si Nadia Ciurlin mai combate trimisii PSD. Nu stiu cum de sunt tolerati, dar rezista...
      • -7 (11 voturi)    
        cine nu'i crede pe tapalga si pantazi (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:12)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        pricepi ?
      • +4 (4 voturi)    
        +++ (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:38)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        RTV, A3, EVZ, B1 TV - zoaie mass-media. Si Cotidianul sau cum s-o mai numi fituica jegoasa a lui Nisto
  • +18 (18 voturi)    
    JOS CU EI! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:46)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Datorita acestei hotii fara limite trebuie sa sustinem USR sau orice alta varianta onesta care se naste sincer din opozitie fata de lipsa de transparenta,necinstea si jaful practicat de politicienii partidelor clasice.
  • -3 (11 voturi)    
    Blah blah blah (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:51)

    takada [utilizator]

    Parca era vorba de Haineala sau de Iordache.

    Intoxicari media.Ca si faza cu "ultrasii" jandarmeriei.
    Totul pleaca de la puscariabilul Dragnea Liviu si acolitii.
  • +5 (17 voturi)    
    Si tu Alina ?! Rusinea justitiei romane. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:56)

    Plagarus [utilizator]

    Cum a putut fi promovata o asemenea persoana labila?
    • +1 (1 vot)    
      labil esti tu, (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:48)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      crezi toate dezinformarile. Esti ca o baba :P
    • 0 (2 voturi)    
      Si proasta si rea! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:26)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      nu mai comentez ce tampenii anticonstitutionale a facut in OUG.
      • +3 (3 voturi)    
        ...cine zice ala e. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:09)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        Chiar Bica comenta despre ordonanta ca e o prostie si ca nu respecta nici macar deciziile CCR. Am pus un link video mai sus.

        Nu mai inghiti pe nemestacate orice scrie un pretins jurnlaist. In vremurile astea nu se mai face presa, doar manipulare de ambele parti...
        • 0 (0 voturi)    
          manipularea cu Bica si "abrogarea" ordonantei (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 19:31)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          e noul lor plan. Vor mai fi si altele. Doar la asta se pricep. Astia sunt in stare sa faca orice ca sa scapre de puscarie.
    • +1 (1 vot)    
      Nu e labila (Duminică, 5 februarie 2017, 11:24)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      A calcat pe bec, sub influenta multimii de hoti din jur, poate chiar a pus doar botu' la masinatiile altora, si-acu da din colt in colt ca sa scape. Ca nu ii convine sa raspunda pentru faptele ei.

      Asta e ce nu intelege multa lume: nu conteaza din ce cauza gresesti, daca ai incalcat legea singurul lucru pe care-l poti face, daca vrei sa fii considerat om cinstit, e sa accepti consecintele. Nu doar politicienii, ci majoritatea oamenilor din Romania, cand calca pe bec, se gandesc doar cum sa scape, indiferent de lege, nu cum sa respecte legea macar de la greseala incolo.

      Asta e si ceea ce permite PSD si ALDE si mafiotilor din clasa politica sa aibe in permanenta noi recruti: in momentul in care au o tinichea leeta de coada, in loc sa o accepte, sa treaca peste ea si sa redevina oameni normali, multi accepta sa se scufunde in mocirla, doar sa nu suporte consecintele propriilor greseli.
  • -9 (17 voturi)    
    dle Pantazi, (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:00)

    victor L [utilizator]

    flecitari, ai reusit sa mai bagi in ceata pe unii.
  • +3 (3 voturi)    
    conteaza cine si-a asumat (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:22)

    Goya [utilizator]

    si promovat ordonanta, conteaza cei care au semnatura in monitorul oficial.

    Daca si-au dat concursul la redactare si alti infractori, aceasta nu poate decat sa confirme fratia penala intre guvern si infractori, deci legalizarea hotiei
  • +4 (4 voturi)    
    O mica obiectie... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:31)

    Ronin [utilizator]

    Inainte sa-i rupem fasu` lu` aia, poate ar fi bine sa vedem si ceva dovezi. Altfel nu suntem mai breji decat aia de la Guita Tv sau de la Antene... Zic si io`...
  • +3 (3 voturi)    
    Sa ne amintim de raposatul Adrian Severin : (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:22)

    Miky113 [utilizator]

    Daca toata lumea e corupta, inseamna ca legile trebuie schimbate @@@@ !!!!!

    CTP a avertizat cravatele rosii:
    "Atentie RAHAT in ventilator " !!!!

    Acuma e altceva : "Atentie RAHAT in turboreactor " !
  • 0 (4 voturi)    
    Cum asa? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:33)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Se zicea ca ROmania e stat de drept. tunci cum de Bica si Valcov sunt inca in libertate?
  • +4 (4 voturi)    
    Si ce daca? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:25)

    Heissnachricht [utilizator]

    Putea sa o scrie oricine. Conteaza cine si-a asumat-o!
  • +1 (5 voturi)    
    Daca Alinutza... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:30)

    Irina25 [utilizator]

    ...si prietena ei Lenuta (Udrea) erau in puscarie, acolo unde le e locul, nu se mai tineau de prostii. De ce nu sunt la mititica?! Nu doar psd-istii sunt interesati sa scape, sa nu uitam asta. Iar de "magistrati", ce sa mai vorbim...Aviz amatorilor, si atentie in viitorul apropiat!
  • +1 (1 vot)    
    Redactare proiect de act normativ (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:38)

    Iancu de Hunedoara [utilizator]

    Sa fie fostul magistrat atat de praf in redactarea proiectelor de acte normative !? Am unele rezerve in aceasta ipoteza.
    Daca insa se poate confirma ipoteza ... atunci magistratura a fost o impostură pentru persoana in cauza.
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari (Duminică, 5 februarie 2017, 8:50)

    feisbuk [utilizator]

    In sfarsit cineva care scrie o carte pe bune.


    Sa speram ca o vom incadra doar la fictiune.
  • +1 (1 vot)    
    OUG a venit cu semnatura de la cancelaria lui Drag (Duminică, 5 februarie 2017, 9:45)

    Ochiana [utilizator]

    nea.
    A se vedea articolul aici
    http://cursdeguvernare.ro/ordonanta-gratierii-elaborata-pe-un-computer-de-la-cancelaria-lui-liviu-dragnea.html
    Chiar si HN a preluat stirea, asa ca nu mai dezinformati.
    Acum vor sa dea vina pe "ai vostri".
    Oricum daca ar fi redactat-o Bica cine i-ar fi pus sa o preia ca doar ei sunt "legiuitorii', nu ?!
  • 0 (0 voturi)    
    Iata (Duminică, 5 februarie 2017, 12:50)

    MarinNecula [anonim]

    de ce trebuia arestata preventiv., pana la terminarea anchetelor si judecare !!! Infractorii cu "gulere albe" sunt muuuuult mai periculosi decat restul infractorilor.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri