Deputatul PSD Plesoianu spune ca partidul va organiza saptamana viitoare un miting de sustinere a Guvernului Grindeanu / Olguta Vasilescu: A venit momentul sa vorbim si noi! Cred ca trebuie sa iesim in strada!

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:30 Actualitate | Esenţial

Lia Olguta Vasilescu
Foto: Facebook - Lia Olguta Vasilescu
Deputatul Liviu Plesoianu a anuntat, pe Facebook, ca social-democratii vor organiza un miting de sustinere a guvernului Grindeanu in cursul saptamanii viitoare, manifestatia urmand sa aiba loc in cursul saptamanii viitoare, transmite News.ro.

"Va rog asteptati mesajul nostru oficial. Mitingul nostru va fi unul autorizat", a scris Liviu Plesoianu.

Ulterior, a precizat, la Antena 3, ca decizia PSD a fost luata in cursul diminetii de sambata. 

"Nu e vorba de o contramanifestatie, respectam dreptul oamenilor de a manifesta, de a ne spune inclusiv ca suntem ciuma rosie (...) dar avem si noi dreptul, cei care nu suntem poporul lui Iohannis ca avem si noi dreptul sa ne facem ziua auzita. Vom face totul ca la carte, totul va fi organizat, autorizat, iar daca va fi vreun incident va fi responsabilitatea dl. Klaus Werner Iohannis", a declarat Plesoianu.

El a adaugat ca, din cauza procedurilor de autorizare, mitingul va putea avea loc saptamana viitoare.

Ministrul Muncii, Lia Olguta Vasilescu, sustine ca, spre deosebire de liderul PSD Liviu Dragnea, ea este de parere ca social-democratii trebuie sa iasa in strada sa protesteze, pentru ca actualele miscari de strada sunt politizate, iar opozitia vrea sa aduca din nou "tehnocratii" la putere.

"Eu cred ca ar trebui sa organizam si noi un miting! Noi, 'ciuma rosie', care aplicam cel mai bun program de guvernare de pana acum. Pentru ca aici ma despart in opinii de Liviu Dragnea. A venit momentul sa vorbim si noi! Cred ca trebuie sa iesim in strada! Parlamentul e sufrageria unor domni si doamne fara locuinta momentan si avem senzatia ca ii deranjam cand venim dimineata la serviciu. Si par si un pic stresati ca nu au avut unde sa faca dus", a scris ea.

Precizam faptul ca presedintele PSD Liviu Dragnea afirma joi, in conferinta de presa, ca nu este de acord cu organizarea de mitinguri: "Colegii sunt foarte încărcaţi de discuţiile şi mesajele pe care le primesc de la concetăţeni, de la oamenii care ne susţin şi care ne-au votat şi care simt, în mod organic, la un moment dat şi ei dorinţa să se exprime în stradă. Eu nu am de gând să accept sau să dau posibilitatea colegilor noştri să organizeze vreun miting. Eu nu am de gând să scoatem în stradă un milion de oameni, pentru că ar fi o luptă între români şi eu aşa ceva nu accept. În schimb le-am cerut colegilor mei, păstrându-ne această atitudine paşnică şi deschisă către dialog, să declanşeze începând de mâine (vineri - n.r.) o strângere de semnături pentru a-şi arăta susţinerea pentru ceea ce voiau să spună dacă ieşeau în stradă, în speranţa că violenţele de azi-noapte nu vor mai fi văzute în zilele următoare şi din dorinţa de a nu escalada acest conflict" a declarat el.
























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

25261 vizualizari

  • +48 (58 voturi)    
    Ridicol (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:34)

    vine [utilizator]

    Chiar nu inteleg de ce PSD tine neaparat sa se acopere de ridicol. Ei n-au fost in stare sa stranga niste petitii online, unde trebuie doar sa dai un click. Pai in cazul asta cum iti poti imagina ca poti sa scoti oameni in frig? Cati vei reusi sa convingi? 10? 1000? 10000? Pai e ridicol cand compari cu 100.000
    • +46 (56 voturi)    
      Ridicoli forever (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:01)

      Reticent [anonim] i-a raspuns lui vine

      Păi votanții PSD deja au ieșit în stradă. SĂ PROTESTEZE CONTRA PSD
      • +14 (20 voturi)    
        daca (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

        vor face mitingul de sustinere al o.u.g. care dezincrimineaza abuzul in serviciu, vom sti cu certitudine care sunt acolitii lui dragnea, in afara de olguta, firea, plesoianu, tradiceanu, grindeanu,...
        • +9 (13 voturi)    
          si (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:05)

          normalpeople [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Vor duce indignarea si frustrarea oamenilor cinstiti la cote si mai inalte...se va iesi mult mai masiv din partea protestatarilor pasnici...
          Pana atunci o sa vada ei duminica mobilizare adevarata, fara chemare din partea unui partid politic, ci din partea constiintei si a bunului simt.
          Duminica e ziua decisiva!
          Sa iesim sa le aratam ce inseamna sa iesi din convingere nu pentru mita...sau ulei, dupa caz.
          • +6 (6 voturi)    
            Sper sa nu fie REGIZATE VIOLENTE! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:48)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui normalpeople

            Atentie la strategiile PSD de detunare a mesajelor protestelor antiordonanta!
        • +6 (8 voturi)    
          corect (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:40)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          doar ca nu pentru asta vor face protest,ci pentru ''sustinerea guvernului'' ,practic vor pacali oamenii..
      • +17 (21 voturi)    
        PSD e deja infrant! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:17)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

        Tot ce se intampla acum e ca pagubele sa nu fie enorme, ceea ce e prea tarziu.
      • +7 (13 voturi)    
        Fain ar fi sa mearga printre ei cei impotriva co- (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:22)

        UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

        -ruptiei si sa strige jos coruptia. Daca sunt destui toti vor striga apoi la fel.
      • +12 (16 voturi)    
        e perfect (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:01)

        normalpeople [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

        Daca fac asta se numeste sinucidere politica.
        Nu au fost in stare sa faca nimic cu petitia si acum incearca si cu protestul....vor iesi foarte prost din asta...
        Sa va vedem...
        • 0 (0 voturi)    
          Sunt penibili (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 22:45)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui normalpeople

          Nu vor face nici o demonstratie. Au incercat sa adune pesedisti din judete dar nu au reusit. Au renuntat. Arunca gogorite.
      • +3 (3 voturi)    
        Da, a sosit momentul. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:47)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

        Să ieșiți de la guvernare.Guvernul este obligat să ne apere de hoți,nu să eliberați hoții din pușcărie, făcând nesigură viața oamenilor.În plus ministrul muncii și justiției sociale(sic)ne amenință cu contramanifestații.Deci nu numai Iordache atentează la siguranța românilor,ci și L. O.Vasilescu. Grindeanu să-i destituie ca să arate că se dezice de acțiunile lor.
    • -20 (20 voturi)    
      Sustin PSD (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:32)

      APRO [anonim] i-a raspuns lui vine

      Am votat PSD. Nu regret.
      Am votat Johannis. Regret.

      Nota: Cred ca am spus totul și mai multe cuvinte nu își au rostul. Este convingerea mea. Ce urmează? Nu știu... dar cred ca o sa începeți sa ma jigniți.
      • +14 (14 voturi)    
        Nu e problemă (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:29)

        vine [utilizator] i-a raspuns lui APRO

        Dar cand mai multi iti zic ca esti beat, mai bine te duci sa te culci.

        Intr-un fel, ma bucur ca Dragnea şi slugile lui au facut asta. PSD e distrus si nu-l va mai salva nimeni si nimic. Chiar daca mai sta 4 ani la putere, intr-un fel sau altul o sa treaca si astia 4 ani. Dar dupa aia n-o sa mai auzim de ei.
        • +5 (5 voturi)    
          Asa sper si eu (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:53)

          Sunt_Intentionat [utilizator] i-a raspuns lui vine

          Doar ca propaganda functioneaza si vontantii gandesc cam la fel. In cateva luni de zile vor uita de proteste si se vor gandi iar la cinzeaca dinainte de vot. Toate astea cu ajutorul televizorului.

          Daca nu investesti in educatie, asta ai.
          • 0 (0 voturi)    
            Unii o sa uite (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:07)

            vine [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_Intentionat

            Sunt sigur ca unii o sa uite. Totusi sa nu uitam ca astea sunt cele mai masive proteste ever, inseamna ca a fost declansat ceva foarte greu de uitat.

            Si, din timp in timp, de-a lungul celor 4 ani o sa ne tot aminitim de "ciuma rosie": alegeri europarlamentare, alegeri prezidentiale, alegeri locale etc. Toatea astea vor scormoni si reimprospata amintirile.

            In plus, sa nu subestimam propaganda anti-PSD, sa fim cinstiti, exista si asta, si poate fi cel putin la fel de eficienta ca si propaganda pesedista.
      • +13 (13 voturi)    
        eu n-o sa te jignesc, te felicit (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:33)

        ember [utilizator] i-a raspuns lui APRO

        sigur ai o ruda pana la gradul 2 in vreo pozitie de manevrare a unor bani publici si vrei sa nu puteti fi anchetati.
      • +7 (7 voturi)    
        Depinde de (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:53)

        doi si-un sfert [utilizator] i-a raspuns lui APRO

        ceea ce te face sa nu regreti ca ai votat PSD... ----cei 100-200 RON in plus la salariu ? Banii nu vin de la PSD banii vin de la cei care produc ceva in tara asta si din imprumuturi.e
        - ai interes direct in sifonarea banilor publici? Intr-un fel sau altul aceasta jefuire a bugetului statului condamna Romania la saracie si subdezvoltare pe zeci de ani. Vor fi afecftati copiii nostri.
        - manipularea de catre televiziuni sau ura fata de Iohannis ?
        • +3 (3 voturi)    
          Alta intrebare ! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:17)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui doi si-un sfert

          Degeaba ii pui intrebari, oamenii sunt ferm convinsi ca oricine se opune PSD este dusmanul poporului.
          Vuvuzelele mafiotilor (Antene, RTV...) i-au adus aici. Nu se poate discuta, nu e nimic negociabil. "Iohannis si imperialistii/multinationalele vor sa deturneze sensul alegerilor si sa continue sa ne exploateze si sa ne fure tara, petrolul, padurilor...."
      • +1 (1 vot)    
        Slogan (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:23)

        joly [utilizator] i-a raspuns lui APRO

        Ce o sa scandati la protest ?
        Traiasca coruptia.
        Traiasca Dragnea.
        Sus mafia.
        etc
        etc

        ????
      • +3 (3 voturi)    
        Nu, (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:53)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui APRO

        nu te jignim. Esti liber sa sustii pe cine vrei si sa crezi in cine/ce vrei, fie el si psd, si tocmai, asta nu vrem sa se schimbe. Pentru asta au murit oameni in '89. Pentru ca tu sa poti alege. Cata vreme convingerea ta intima este asta, nu e o problema.

        Problema apare atunci cand oamenii devin oi decerebrate si fac doar ce li se impune, sau sunt convinse, sa faca ceva fara sa intelega motivul, consecintele s.a.m.d. si mai ales, fara sa-si puna ingrebari legate de asta. Happy?
      • 0 (0 voturi)    
        Inteleg ca regreti .... (Luni, 6 februarie 2017, 14:58)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui APRO

        .. ca l-ai votat pe KI. Da' de ce naiba l-ai votat? Nu ai vazut patratica la tonta? Era mai fain tonta: mare om, mare caracter. De altfel, ramaneai constant in a aprecia si vota astfel de valori.

        Nota: ce urmeaza? Nu stiu .. cred ca o sa incepi sa-ti reevaluezi intregul set de valori molare, etice si, implicit, principiile sa ti le pui in acord cu a celor de la varful PSD. Eu iti urez succes la furat!
    • +5 (5 voturi)    
      Vor fi REGIZATE VIOLENTE? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:47)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui vine

      Discursul mincinos al PSD este ca protestatarii ca si opozitia. inclusiv Iohannis doresc sa rastoarne guvernul legitim ales in 11 decembrie 2016 sub pretextul justitiei.
    • +7 (7 voturi)    
      Cine crede ce spune infractorul condamnat (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:28)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui vine

      Dragnea ????? Si inca ceva: daca puteau scoate oamenii la o contramanifestatie repede, o faceau. Nu au reusit, ca sa scoata le trebuie o pregatire temenica, ca altfel asistatii si pensionarii nu vin asa, pe sus. Trebuie bani, trebuie aparatul de partid sa se mobilizeze, trebuie pregatite mijloacele de transport, trebuie asigurata si o confidentialitate, sa nu ramana dovezi a faptului ca aceasta contramanifeatatie a fost organizata de golanii lui Dragnea. Daca fac asa ceva, o vor face cu manifestanti adusi din provincie. Nu-mi prea vine sa cred ca in Bucuresti gaseste Dragnea 10.000 de retardati pe care sa-i taraie la o contramanifestatie. Si nici nu cred ca mai are atatia bani: 50 lei x 10.000 = 500.000. Este totusi o suma, sa o scoti asa, la negru, Vanghelie nu mai da bani, Codrin Stefanescu este un avar, noii membri ai guvernului nu au apucat inca sa-si faca banii, primarii inca nu au inceput sa se infrupte din cei 6 miliarde de la Ministerul Dezvoltarii.
    • +7 (7 voturi)    
      Explicatie: cum strange psd-ul semnaturi... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:40)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui vine

      Mi-a aterizat si mie petitia de sustinere a borfasilor psd venita prin intermediul unui tip care avea contracte in constructii cu psd giurgiu de ani buni. Banuiesc ca mecanismul e urmatorul: cei abonati la contracte cu statul trimit angajatilor petitia si urmaresc sa vada daca acestia se executa si o semneaza altfel...
      Cam astia sunt sustinatorii...
      • +5 (5 voturi)    
        Statul nu trebuie sa aiba acces la bani! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:51)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

        Statul a ajuns sa fie cel mai mare angajator, in locul firmelor private. Acum si in constructii, dezinsectii... In felul acesta numarul bugetarilor si al celor care sunt dependenti de contractele cu statul este din ce in ce mai mare. Normal ca acesti santajabili vor fi sustinatori si votanti PSD.
    • 0 (0 voturi)    
      Ii aduce cu autobuzul (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:30)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui vine

      de la Partid
      pe banii fraierilor ca au bani
    • +1 (1 vot)    
      sa ii intelegem (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 19:13)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui vine

      Daca asa au primit ordinul de la Moscova, ce sa faca bietii pesedei? "Sa traiti,to'asul Putin, facem demonstratie". Mai ales ca se aude ca Soros va inchide robinetul si nu va mai da parai la demonstranti. Oricum, trageti cu ochii saptamina viitoare prin hotele, sa vedeti ce de turisti rusi or sa vina. Mare e dragsotea lor pentru Romania si pentru fratii lor PSD-isit.
  • +35 (41 voturi)    
    Tupeul si nesimtirea fara frontiere (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:35)

    titiacs [utilizator]

    Imi pare rau sa o spun, dar dupa linistea din tabara nemernicilor se pare ca doar protestele „serale"nu-i misca . Ba mai mult, cred ca se si distreaza…in patuc la caldurica. Mai sunt cateva zile si SINGURA SOLUTIE este GREVA GENERALA. Eu cred ca luni este momentul ca in liniste si pace deplina ( doar cu pancarte ) lumea sa se stringa de DIMINEATA care pe la Guvern , care pe la Parlament si in orasele mari pe la Prefecturi si sediile partidului unic ! Si asta tare mi-e teama ca nu-i va misca , dar sper… MAI SUNT SASE ZILE !
    • +31 (35 voturi)    
      greva generala (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:00)

      antiILICI [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      foarte bine spus.
      comunistii si securistii nu vor renunta chiar daca vor rupe tara de nato, ue etc.
      dragnea este bolnav de putere totul a fost oremeditat sa scape de inchisoare sa ajunga presedinte.

      nu trebuie sa cedam!
      trebuie sa blocam marile orase ziua nu noaptea sa impiedicam orice activitate pina bolsevicii vorceda
    • +3 (9 voturi)    
      nu se poate fave greva (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:02)

      PanaitCristian [anonim] i-a raspuns lui titiacs

      Nu se poate face greva pentru motive politice iar oamenii sunt asa de amarati incat nici cu bani nu-i scoti la greva fiindca la greva timpul nelucrat este neplatit.
    • +2 (2 voturi)    
      Echitate (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:12)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui titiacs

      Noi cu vuvuzele, voi cu băte si bulane. sa nu uitati sa ne invitati, ca venim ca sa aveti ce omori si baga in spitale. Ca la Mineriada, ca asta e tot ce voi, mostenitorii criminalilor ILIESCU si MAGUREANU stiti.
  • +42 (50 voturi)    
    Ultimul miting al lui Ceausescu. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:35)

    clint [utilizator]

    Sunteti jalnici, sa stiti. Sa aduci contramanifestanti platiti cu 50 RON + ceva de mancare vs. oameni tineri si de calitate care ies din convingere... ei bine, ceva imi spune ca se va intampla exact ca la ultimul miting al lui Ceausescu. Abia astept !
  • +32 (42 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:37)

    Flaviius [utilizator]

    Dumnezeule ,asta insemna razboi civil , o sa aruncati Romania in prapastie...

    Renuntati jegurilor ! Renuntati ! Voi chiar nu aveti nici un gram de constiinta ? De responsabilitate ? Pentru ca daca organizati acest miting oameni nevinovati vor muri !
    Vreti sa tineti de putere chiar si cu pretul multor morti ?!

    Si daca oameni vor muri , povestea asta se termina fie in dictatura , fie cu voi executati . Fie ne bagati pe toti in sclavie , fie muriti .
    • +8 (12 voturi)    
      e doar parte din plan (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:23)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      isi mai imagineza careva ca miza reala e sa scape dragnea de parnaie? uitati-va putin la dispretul afisat cand mai toti ii urla in fata. E doar dispret? Ar fi bine, dar nu cred. Nici macar el nu cred ca lucurile s-ar intoarce la normal, chiar daca s-ar calma strada. Are nevoie de ceva radical, pentru ca planul vizeaza un final radical.

      Ironia este ca si noi si "tabara cealalta", partea de buna credinta (sunt convins ca exista naivitate), tocmai ii facem jocul. Ca intotdeauna, talpa va avea de suferit (inclusiv mazeta, xrogo, Shaolin etc.). Suntem impinsi voit spre un nou Kosovo cu final fericit pentru noul binom dragnea/tariceanu....

      Romania ramasese pana sapt trecuta singura tara din partea asta de Europa care inca tintea spre vest. Suna SF si conspirationist? Asa sa fie. Sper sa aveti voi dreptate
    • +4 (6 voturi)    
      razboi civil = o aberatie (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:36)

      dkz [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      ce razboi civil frate ? doar o mana de hoti ar lupta de partea lu' Dragnea.
    • +3 (3 voturi)    
      Sint aceleasi tactici.... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:09)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

      Nu, nu se compara cu ce a facut ceausescu ptr ca el a adus muncitori din bucuresti ci mai degraba o mineriada. Este aceeasi tactica bolsevica a unui alt criminal care e liber si zimbeste sfidator. Scenariul de la mineriada se repeta, si atunci ca si acum lumea e pasnica si pe buna dreptate vor altceva de la o mina infecta de politicieni. Nu e indeajuns sa mergi doar la vot, sint tot ei neamule, eu, votantul aleg un candidat care nu serveste tara si nu mai vreau in conditiile in care ei nu sint pedepsiti ptr infractiunil. Nu exista modalitate de a trage la raspundere sau de a-i controla. Merg pina acolo incit ptr putere isi bat joc de o tara. Nu neglijati electoratul lor, nu sint multi dar sint inraiti, nu ii puteti schimba ...nu au argumente ci doar latra cuvinte, nu au viziune dar asculta orbeste de javrele lor, nu au mama nu au tata, e totul ptr ei la nivel declarativ, ca nici macar nu fura sint ca noi ceilalti. Problema e alta, psd arata ca nu a evoluat cu toate ca au furat o gramada de bani si s-au educat cumparind diplome. Lor nu le pasa decit de ei si de mare plan rusesc. Trebuie sa analizam trecutul si sa realizam ca daca institutiile abilitate nu-i baga la puscarie, daca serviciile sint in continuare decapitate si in slujba altor interese, nu se lasa alternativa decit ca poporul sa nu mai aiba de ales, si ce vreti sa facem noi, sa ne luam la bataie sa ne urim intre noi? Va dati sema ce minte de gaine trebuie sa aia in psd? Rusii si-au dorit asta si tare mi-e teama ca e mina lor din nou. Draga armata daca mai aveti ceva singe de roman pe teava tunului va rugam in numele strabunilor, mortilor, copiilor, batrinilor...aparati democratia si valorile unui stat de drept. Aveti sansa sa ii judecati ptr inalta tradare pe cei care isi bat joc de ostasii tarii. Prefer asta decit razboi civil. Si o ultima observatie de ce nu ies oamenii psd de buna voie sa manifesteze ptr guvernul si parlamentul lor? Chiar trebuiesc adusi de minuta ca niste handicapati?
  • +24 (32 voturi)    
    Scump doamna, scump! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:40)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    150.000 X 10S = 1.500.000 milioane de dolari manifestatia. X 30 zile de manifestatie = 0.5 miliarde de dolari. O singura sfortare nu este semnificativa, trebuie cateva zile!
    Sau, alta solutie: mobilizarea minerilor si cu o cheltuiala unica, cateva crime si violuri, nu multe, vreo 100, se rezolva totul, ca tata Iliescu!
    • 0 (0 voturi)    
      socoteli (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:04)

      baronul26 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      mai usor cu aritmetica asta...
  • +40 (48 voturi)    
    Si ce o sa strigati la miting? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:40)

    floyd [utilizator]

    Traiasca coruptia!!
    Doamne ajuta-i pe hotii!
    Stim ca aveti si voi "valorile" voastre,dar nici patriarhul nu va mai suporta.
    • +5 (5 voturi)    
      Propuneri de strigaturi (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:40)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui floyd

      Cateva propuneri de strigaturi pentru mitingul
      PSD(fost si viitor PCR/PCb):
      - Noi suntem pesedei,hoti,corupti si misei;
      -Nu vrem UE ,nu vrem NATO,vrem sa fim
      cu cracanatu;
      -Ilici si poporul rus libertate ne-au adus;
      -Cu OLguta si Grindeanu vom depasi cincinalul;
      Astept provincia(mai putin din Teleorman,Olt si
      Vaslui).
    • +3 (3 voturi)    
      Propuneri de strigaturi (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:40)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui floyd

      Cateva propuneri de strigaturi pentru mitingul
      PSD(fost si viitor PCR/PCb):
      - Noi suntem pesedei,hoti,corupti si misei;
      -Nu vrem UE ,nu vrem NATO,vrem sa fim
      cu cracanatu;
      -Ilici si poporul rus libertate ne-au adus;
      -Cu OLguta si Grindeanu vom depasi cincinalul;
      Astept provincia(mai putin din Teleorman,Olt si
      Vaslui).
    • +1 (1 vot)    
      Aia e simplu :) (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:42)

      za-k [utilizator] i-a raspuns lui floyd

      Amnistie, Gratiere ca sintem la putere!
      Liviu Dragnea nu uita, tu esti Romania mea!
      PSD, PSD bunastarea natiei!
  • +30 (36 voturi)    
    Asa si cine va manifesta?! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:42)

    AG [utilizator]

    Beneficiarii directi ai ordonantei si evetual membrii cinstiti ai PSD(stransi cu usa)? Cat de cretin sau masochist sa fii ca om de rand si contribuabil, sa ii sustii tocmai pe cei care te fura?!
  • +27 (35 voturi)    
    Daca strangeti 20.000, mare lucru! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:42)

    Johanis [utilizator]

    Pensionarilor nu prea le arde de iesit in strada.

    Imi aduc aminte cand au reusit sa Gadea si Badea sa scoata cca 500 de oameni la Cotroceni.

    http://www.evz.ro/dan-voiculescu-vizitat-la-penitenciar-vedetele-antena-3-incita-lumea-la-protest-pentru-o-cauza-falsa.html
  • +13 (27 voturi)    
    si eu sunt de acord (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:43)

    prenume [utilizator]

    Orice roman are dreptul sa protesteze. Eu de exemplu ies in strada in fiecare zi ca sa protestez impotriva unor acte normative date de niste infractori in favoarea infractorilor. Si eu mai propun sa federalizam tara. Cei care doresc sa traiasca prin furt si hotie sa se fure intre ei iar restul sa ne gestionam banii munciti intr-un stat democratic si corect.
    Faptul ca PSD trece la aceasta etapa ma face sa sper ca in curand o sa ajungem la ce am spus mai sus. Hai cu razboiul civil!
    • +1 (1 vot)    
      Nu fi ca ei, nu iti dori asta (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:15)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui prenume

      Ce ma doare oe mine e ca statul nu vrea sau nu are instrumente sa ii lege. Legi 10, 100 spre binele unei tari. Problemea e ca ei chiar o merita nu sint doar cuvinte. Din pacate este ca la mineriada, oamenii psd sint adusi in timp ce ceilalti sint liberi.oare se va repeta istoria, Dumnezeu ne da dar nu ne baga si in plasa. Nu scapam de ei, daca nu ii lichidam istoria se repeta, ei se vor pune pe liste iar noi nu avem pe cine sa votam. Punct si de la capat....copii care pleaca, batrini in saracie si morti in spitale, coruptie..o societate invinsa. Multumim mult justitiei si serviciilor abonati ai mafiei.e mai excitant decit sa aplici legile.
  • +20 (28 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:43)

    ak33 [utilizator]

    Vai de capul vostru ,daca or sa fie incidente sa vad cine o sa fie responsabil de asta. Va dati seama ca daca subteti organizatori aveti si responsabilitati
  • +21 (29 voturi)    
    Hai! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:43)

    murangura [utilizator]

    E la Bucuresti?
    Va asteptam :)
  • +22 (30 voturi)    
    iar mineri (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:44)

    VaseaV [utilizator]

    Pe cine aduci in bucuresti, iar aduceti mineri? problema e ca de data asta nu cred ca or sa mai fuga oamenii .. s-ar putea sa se lase cu capete sparte
  • +21 (27 voturi)    
    Bun Simt !! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:44)

    13adi [utilizator]

    Sper sa face curat dupa voi, cum facem si noi in Piata Victoriei in fiecare seara !!
  • +20 (26 voturi)    
    Se spune ca (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:45)

    MarinNecula [anonim]

    zeii, cand vor sa piarda pe un om , mai intai ii ia mintile. Asa a facut si Ceausescu. Va fi momentul adevarului, cand PSD-ul va avea un soc teribil. Abia astept sa vad "sustinerea celor 1 mil. de oameni". Acesti oameni traiesc in alta realitate !!!
  • +16 (22 voturi)    
    pasarea (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:48)

    zigot [utilizator]

    dupa limba ei piere!
  • +20 (24 voturi)    
    desigur ca puteti face miting sau (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:50)

    averageJoe [utilizator]

    contramanifestatie. Cu bani suficienti.. sigur ca o sa faceti. O ZI si atat. Pentru ca va fi un miting de mercenari(non-violenti) care, marea majoritate vor fi dornici sa de reintoarca acasa de la miscarea ceruta de partid. Ce faceti voi, TOT, e cu premeditare in schimb oamenii care au iesit zilele astea in strada.. sunt raul si ramul lui Eminescu. Dusmaniti veti fi de toate....
  • +23 (27 voturi)    
    Am inteles. Deci incidentul=Klaus Iohanis (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:50)

    VasBad [utilizator]

    Un meeting neorganizat si desfasurat in conditiile pe care le-am vazut are mult mai multa putere/valoare decit unul unde oamenii vor fi adusi (unii poate impotriva vointei lor dar fortati prin diverse metode) din tara cu autocarele de catre PSD.
    Aveti grija sa nu instigati la bataie.

    Am inteles ca incidentul de care voi stiti deja ca va avea loc si ca Iohanis este de vina , face parte din scenariul de organizare.
  • +16 (22 voturi)    
    aha! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:51)

    bancheru83 [utilizator]

    sa inteleg ca deja ii bagati in laboratoare,ii spalati bine pe creier(care au) si dupa aia ii scoateti in strada sapt viitoare.
  • +24 (28 voturi)    
    Sfidare! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:54)

    cinevatus [utilizator]

    Olguta e reprezentativa pentru PSD. Sfidarea intruchipata. Tupeu maxim.

    Asa arata un partid care a fost intretinut in toti acesti ani de toti cei care azi merg la protest dar nu au fost la vot la parlamentare. Asa se comporta un partid care nu a fost sanctionat la vot aspru in mod democratic pentru tot ce a fost pana acum. Sa nu ne facem ca ploua! Responsabilitatea pentru ce se intampla este in primul rand a lor, a celor care nu au fost la vot.

    V-ati intrebat care ar fi fost scorul la paramenteare daca doar 50% din cei care ies acum in strada sau sustin protestele, ar fi mers la vot cu aceeasi determinare? Cred ca nu exagerez daca spun sub 20%.

    Si sa nu ne inselam! Cei care acum merg la protest sau sustin cu avant dar nu au fost la vot, nu vor merge nici la urmatoarele alegeri parlamentare! Pregatiti-va de ale proteste, dupa urmatorul ciclu electoral eventual.. daca acesta va mai avea sens.

    PSD este un monstru creat de indiferenta celor care nu merg la vot. La aceste proteste ar fi bine spus asta clar ca sa nu mai fie necesar sa iesim iar si iar in strada!
    • +18 (20 voturi)    
      In musuroaiele termitelor rosii (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:57)

      Pionierul [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      este agitatie mare.Dupa ce de in peste 20 de ani au ras tot ce era mai de soi prin tara,industrie,agricultura,paduri,resurse,acum simt miros de sange!Au scos capetele cateva capetenii si au hotarat sa porneasca la atac.Justitia au uitat-o si asa ceva nu este permis.Tanti Olguta,matca din Craiova vrea sa porneasca prima,dupa ce va primi binecuvantarea Marelui Conducator.Imi este greata,dar nu trebuie sa musuroaiele sa poreasca.
  • +25 (29 voturi)    
    asa aflam si noi cine are dosare penale si (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:55)

    ilex2013 [utilizator]

    isi doreste sa scape de ele. Iar in alta ordine de idei inca n-ati inteles ca demonstratiile nu sunt politice sunt impotriva infractorilor si coruptilor de orice culoare politica care profita de puterea pe cera le-a conferit-o poporul atat cat a iesit el la vot ca sa-si scape pielea si sa fure in continuare. Pare foarte greu de inteles, e mai usor cand te scuipa cineva sa zici ca ploua.
  • +35 (41 voturi)    
    Olguta. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:55)

    MirceaGeorgescu1 [anonim]

    Esti mai perversa ca Vadim! El avea ceva in cap. Tu ai vidul absolut!
    • +6 (6 voturi)    
      Are ce a supt pe sub masă. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:58)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui MirceaGeorgescu1

      Vadim spunea asta și Olguța nu a ripostat că nu-i așa.Dacă participă și Olguța,feriți-vă,are sifilis în gură.
  • +43 (47 voturi)    
    normal!!!!! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:58)

    asada [utilizator]

    Olguta te asteptam !!!hai sa facem ce stim noi Psd -ul cel mai bine .....TROTUARUL !!!!!!
    • +26 (30 voturi)    
      doar un protest??? jalnic, noi protestam zilnic... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:10)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui asada

      PSD nu poate inchiria autobuze destule ca sa-si duca asa zisii sustinatori la un protest pt...ordonante date noaptea???
  • +32 (34 voturi)    
    cate locur de parcare si cazare pentru Handicapati (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:58)

    un domn [utilizator]

    oare poate avea Bucurestiul ? ma refer la Handicapatii Politico-Social NU la cei care sufera cu Adevarat !
  • +35 (39 voturi)    
    Un sfat pentru Olguta (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:59)

    radu_cel_frumos [utilizator]

    Nu puneti protestul dumneavoastra simultan cu celalalt: nu veti avea PSD-isti pentru ca si ei protesteaza impotriva hotilor. Sa nu credeti ca PSD-istii sunt prosti: si ei isi dau seama cand vad un hot in fata.
  • +41 (43 voturi)    
    CAND VIN MINERII? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:59)

    Plexus [utilizator]

    M=a intrebat ieri seful meu, care e dintr-o tara din Europa de nord.

    Nu doar ca n-a uitat de anii 90, dar s-a prins imediat de recuperarea vechilor tactici. Ala a fost un modus operandi eficient.

    Asa se traduce precizarea ca totul se va face ca la carte pentru mitingul vostru? Veti folosi timpul pentru organizare, mobilizare si transportare la Bucuresti intru vandalizare si razbunare?

    Razboi civil? Dezbinarea romanilor? Cu un singur beneficiar: un grup de infractori? Ii asmutiti pe oameni unii impotrica celorlalti? Nu e destul ca sunt bolnavi, stresati, epuizati, macinati de griji cu privire la trecut si viitor, cu speranta de viata,
    • +5 (5 voturi)    
      MINERII NU VOR MAI VENI (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:35)

      Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui Plexus

      sa sara in ajutorul gastii de hoti care a distrus mineritul in aceasta tara. Cei care mai raspund la calificativul de miner - Dumnezeu sa le dea sanatate si sa-i ajute sa-si castige o paine in continuare - nu mai asculta nici de Mironica si nici de Alcoluta. Datorita lor am ajuns sa nu mai avem minerit in acesta tara. Mai curand se vor alatura oamenilor care demonstreaza pasnic de cinci zile in Piata Victoriei din Bucuresti si in toata tara.
      Pot si ar trebui sa se manifeste acolo unde locuiesc si unde psd_ul si celelalte partide politice care au condus pana acum Romania, i-au adus in sapa de lemn.
  • +51 (53 voturi)    
    O noua mineriada ??? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:59)

    LegatusAugusti [utilizator]

    Si pe cine o sa aduceti la manifestatie ? Derbedeii asistati social care ocupa terasele carciumilor din sate si comune de dimineata pana seara ?
    Pensionarii nu vin. Au artroza, boli de inima, probleme cu vederea. De prea mult bine comunist.
    Cativa functionari care traiesc minunat prin primariile tarii ?
    Clasa muncitoare nu prea mai exista. A fost "expulzata" !
    Sa nu uitati "sticlele" (cu rachiu, vin, cocktailurile.....), batele........
    Si o lamurire: romanii care sunt in strada nu sunt "fani" PNL, PMP & co. Romanii care sunt in strada urasc din suflet toata "clasa politica" (in fapt o turma de borfasi) ! Sunt oamenii cinstiti ai Romaniei ! Va deranjeaza ?
    • -9 (11 voturi)    
      Anarhistule!!! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:02)

      SCRAMBLED [utilizator] i-a raspuns lui LegatusAugusti

      Numai prostii debitezi. Macar fii mai succint(ia dictionarul daca nu intelegi)
      Citat: "Pensionarii nu vin. Au artroza, boli de inima, probleme cu vederea. De prea mult bine comunist."

      Tu o sa ajungi, poate, la fel, cu toate binefacerile capitalismului. Chiar as fi curios cum vei arata la batranete. Probabil o sa arati ca vai de lume, un mos artagos si plin de boli. Nu-ti doresc asta, tu ai inceput.
      Te pomenesti ca oi fi la multinationalele alea...
      Nu cred, esti cam gaunos la minte.
      Oi fi anarhist fratele meu alb?...Se prea poate.
      • +6 (8 voturi)    
        multinationalele alea (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:19)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        ii platesc pe aia din taxele carora ti-e platit tie ajutorul social. ai grija ce-ti doresti
        • 0 (0 voturi)    
          N-ai inteles nimic, bre NON (ti se potriveste) (Duminică, 5 februarie 2017, 15:33)

          SCRAMBLED [utilizator] i-a raspuns lui Non

          Bre NON, n-ai inteles nimic din comentariul meu.
          Mai bine taci si striga acolo! Hai ca sunt smecher tare...
  • +43 (45 voturi)    
    Vai de capul vostru (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:59)

    R.Stoian [utilizator]

    de analfabeti. Voi nici pana acum nu ati inteles de ce iese lumea in strada. O tineti langa cu programul de guvernare...
    • +20 (22 voturi)    
      Au inteles (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:23)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui R.Stoian

      Da se fac ca ploua
  • +34 (36 voturi)    
    Vorbiți.Susțineți. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 11:59)

    asavreau [utilizator]

    Aștept să văd câți români susțin că hoția trebuie acceptată,ba mai mult,legalizată.
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:50)

      prenume [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

      E timpul sa vedem si asta. Cati romani merg in starada sa sustina legalizarea talhariei. Si apoi .... emigrarea.
  • +18 (20 voturi)    
    Poti mai mult (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:00)

    t4v1 [utilizator]

    "Pentru ca aici ma despart in opinii de Liviu Dragnea."
  • +41 (43 voturi)    
    "Mitingul nostru va fi unul autorizat" (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:00)

    Andradda [utilizator]

    De catre cine?. Adica Firea va autoriza mitingul PSD-ist.
    Ce justificare sinistra!
  • +27 (29 voturi)    
    hai olgutza (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:03)

    om simplu din multime [utilizator]

    baga galeria de la craioltutza la inaintare !
    arati'le voi muschii vostri ! :-)
    olguta si nuti, cele mai barbate amazoane ale romaniei !
    • +12 (16 voturi)    
      N-are pe cine (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:01)

      alegzandru [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      In Craiova au iesit peste 10000 de oameni doua zile consecutiv, o cifra care plaseaza orasul intre cele importante dpdv al amplorii protestelor. S-a marsaluit pe distante apreciabile, lumea la balcoane flutura tricolorul si facea cu mana, din strada li se intorceau aplauze.

      Iti sangereaza inima Olguto, orasul tau se trezeste! Si ii este rusine ca da un personaj asa slinos in fruntea psd-ului!

      In strada!
  • +22 (28 voturi)    
    bun asa (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:03)

    goguleana lugojana [utilizator]

    la voi o sa fie simplu sa stim cati sunt la meeting:
    nr votanti = 40 x nr de autocare + 5%
  • +20 (24 voturi)    
    Pe ăștia cu cît îi plătește Soroș? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:04)

    hidroxid [utilizator]

    Soroș, o nouă cheltuială! Estimez cam 100*100.000, aka vreo 10 milioane de lei, aka vreo 2 milioane de euro. Încă nu dai faliment?
  • +36 (40 voturi)    
    Atentie VIN TARANII (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:04)

    G.Oana [utilizator]

    Da, asta pentru ca nu mai au de unde sa aduca minerii, ca minele le-au inchis tot ei. Da, de la mijlocul acestei saptamani am aflat ca PSD strange din zonele de prin jurul bucurestiului, respectiv judetele controlate de ei (nu trebuie sa le enumer, cine stie cunoaste...) tarani si asitati sociali ai PSD pe care voi sa ii plateasca cu 100 lei (asta chiar pe bune, nu banii lui Soros) sa-i mobilizeze si sa-i aduca in capitata intr-o contra-manifestatie. Probabil ca au primit ok-ul de la lideri abia acum cand au vazut ca se ingoase gluma dar tatonarile in teritoriu le-au facut de la inceputul acestei saptamani. Scenariul ce mai plauzibil este ca aceasta contramanifestatie sa fie organizata initial in Piata Universitatii si de acolo, masele nu vor mai putea fii controlate si vor pleca in mars catre guvern. Deznodamant, coicniri intre mase, lipsa de interventie prompta din partea jandarmeriei, care va primi ordin sa nu intervina initial pentru a fii cateva zeci de raniti. Persoana care va fii acuzata ca este autorul moral al acestor lucruri... ati ghicit, Pres. Iohanis
    • -15 (17 voturi)    
      Adica il faci pres pe Iohannis? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:25)

      baciul-vrancean [utilizator] i-a raspuns lui G.Oana

      .
      • +10 (12 voturi)    
        pentru baciul psd-ist (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:33)

        G.Oana [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

        Pres. e prescurtarea pentru presedinte. Hai nu te da mai bou decat esti in realitate!...
      • +8 (10 voturi)    
        un cioban... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:46)

        predator [utilizator] i-a raspuns lui baciul-vrancean

        ca oricare altul de la pe$edeaua romaneasca!
    • -5 (5 voturi)    
      Minti cu nerusinare, (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:08)

      SCRAMBLED [utilizator] i-a raspuns lui G.Oana

      Si ti-ai dai si un nume tembel.
      De unde le scornesti, fatuca taichii?
      Si esti si paranoica,
      NU MAI INSISTA CU PROSTIILE TALE!

      Sa nu te iei de tarani potlogarito!.
      Tu esti "madama" de bucuresti, probabil hoata buzunare.
      Ti-ar conveni o buluceala, sa mai cauti prin posete...
      • +4 (4 voturi)    
        bah, clasic (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:22)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui SCRAMBLED

        tu esti nou in echipa? ca te vad cam derutat in postare. vezi ca ti-o iei de la colegii mazeta, shaolin, boul vrancean. concentreaza-te, ce dracu'!
  • +28 (30 voturi)    
    "cel mai bun program de guvernare" (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:05)

    Andradda [utilizator]

    Asa o fi, tzatza Firea.
    Numai ca programul vostru de guvernare n-a inclus in niciun moment din campania electorala amnistierea si gratierea infractorilor si nici legile care dau drumul la hotie, pana in 200.000 de lei.
    Tare disperati sunteti! Puneti la cale un razboi civil. Faceti-i pe romani se se omoare intre ei. Si pt ce? Pt ca baronul de Teleorman si sleahta lui de condamnati si urmariti penal sa scape de lege? Daca voi considerati ca asta e bine, asa sa faceti. Dar de platit oricum o sa platiti, cu varf si indesat!
  • +19 (21 voturi)    
    ATENTIE ! PERICOL ! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:05)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Chiar daca Curtea Constitutionala va declara OUG ca neconstitutionala, Dragnea are posibilitatea de a da ordin Monitorului Oficial sa o publice abia dupa implinirea termenului de 10 zile, astfel incat ea sa intre in vigoare chiar si pentru cateva minute si astfel hotii pesedisti sa scape de procesele penale.
    • -10 (16 voturi)    
      Vezi că ești prost? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:46)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Deja a fost publicată în MO.
  • +18 (20 voturi)    
    sigur, de-abia astept (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:05)

    Stapanu [utilizator]

    sa vedem ce solicitari au astia: "sus hotia!" etc, etc, etc
  • +20 (22 voturi)    
    S-a dat liber la pomeni!... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:06)

    ArgusRO [anonim]

    PSD-ALDE mai au: zahar, faina, tuica fiarta si iahnie de fasole, mici si bere, galeti si alte mici atentii pe stoc, pe care nu au apucat sa le imparta votantilor in campania electorala de la ultimele alegeri.
    Cateva intrebari deloc retorice: veniti cu autocarele?
    De cand atributiile Presedintelui Romaniei includ responsabilitatea protestatarilor PSD-ALDE? E bine ca ati recunoscut ca electoratul Puterii e la fel de lipsit de inteligenta, caracter si decenta ca politicienii pe care i-au ales.
    Ar fi mai bine sa incercati sa va organizati demostratiile in curtea Spitalului 9 sau la Balaceanca. Aerul curat de acolo va poate trezi mai usor la realitate.
    Rusine, rusine sa va fie!
  • +18 (20 voturi)    
    Iesiti este dreptul vostru, dar...... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:07)

    democtrates [utilizator]

    Atentie, uitati un singur lucru , NOI care am iesit in strada nu suntem "poporul lui Johanis" de fapt asa se scrie Johanis(nici macar la gramatica nu te pricepi), suntem oameni ai "CONSTINTEI" ceea ce voi nu aveti. A mentiona ca Johanis este raspunzator pentru ce se va intampla este o aberatie, singura raspunzatoare va fi doamna Dan, colega dumneavoastra de partid(am vazut ce bine se dscurca).
    Sunteti lasi(chiar daca ai cunostinte de Karate), josnici, platiti oameni sa iasa (daca chiar sunt persoane dispuse, eventual Dogaru responsabil cu propaganda lui Ceausescu), Nu aveti sanse , cand oameni ca noi ies pentru ca asa le dicteaza constiinta puteti sa aduceti 3 milioane de votanti. Noi nu vrem confruntare, respectam votul, nu vrem altceva decat sa abrogati OUG, dar uitati un singur lucru sufletul nostru este liber, si doar Bunul Dumnezeu il poate lua, trupul nostru fizic poate fi mutilat dar sufletul niciodata.
    Olguta, este timpul sa te trezesti , NOI vom fi tot in strada.
  • +24 (26 voturi)    
    Anna Pauker (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:07)

    Rescator [utilizator]

    "Distinsa" caratista si traseista(PRM-PSD) a devenit rapid cea de-a doua Anna Pauker,dupa Gabriela
    Vranceanu Firea Pandele.Bate campii prin prostie,
    obraznicie ,lacomie si hotie congenitala.
    Dupa cum arata Craiova acum va trebui sa se mute in
    Teleorman.
    • -5 (5 voturi)    
      Kodruta e Ana Pauker (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:03)

      demaGOCU [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

      Aceeasi dictatura securista impusa din afar, aceleasi metode, aceleasi scopuri. Ana Pauker=CucuveauaMov.
  • +22 (24 voturi)    
    si slogan? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:08)

    cepreudonim [utilizator]

    Promovam coruptia?
    Aparam Hotii?

    Ati avut vreun " * " (asterix) la programul de guvernare?

    Veniti si cu galeria? cu ultrasi? cu tot?
    Vine si Iliescu cu Minerii?

    Veniti cu pensionarii care s-au vandut pt 60 lei la pensie? Cu asistatii sociali?
    Ambasadele....UE....NATO...ce inteleg de la voi?
    Cum indepliniti bugetul daca taie EU fondurile? Ati facut prognoze pe incasari de la EU.....
  • +23 (25 voturi)    
    Dupa cel mai cinsitit guvern (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:09)

    NWalker [utilizator]

    avem si cel mai bun program.
    duminica vor fi 500.000 de oameni in strada, pentru ca vor ei sa iasa, nu pt ca sunt mituiti/mintiti/manipulati de o sleata de analfabeti nesimtiti!!!
    #CORUPTIAUCIDE
  • +9 (17 voturi)    
    Tipic (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:10)

    mikef [utilizator]

    In loc ca PSD-ul sa aiba o dezbatere deschisa, live, cu intrebari si raspunsuri concrete, ei aleg sa raspunda cu "Alta intrebare!" si sa incite la contramanifestatie.

    Adica acelasi tip de manevra de a dezbina populatia, asa cum au mituit categoriile profesionale cele mai numeroase, in schimbul tacerii la libertatea penalilor.

    Daca aveau bun simt si le pasau, incercau sa rezolve problema non-conflictual, dupa ce au vazut ca exista un numar mare de oameni nemultumiti. Oamenii aia nu sunt idioti.

    Eu sunt sigur ca in ciuda oricaror manifestatii, Dragnea nu va da inapoi, poate sa vina un milion de manifestanti sa ocupe tot Bucurestiul. A fost ales democratic, frumos si incolonat. Daca nu ne place, ghionion, teapa.

    Manifestatiile vor trece, OUG va ramane, penalii vor scapa. E OK. E exact ce a ales poporul roman, democratic. Peste 4 ani poate nu uita si merg la vot! E singurul lucru care-l putem face.
  • +18 (22 voturi)    
    Cu ce argumente logice? Furatul e OK? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:11)

    MG [utilizator]

    Cu ce argumente logice?
    Ca furatul e OK pana la 200.000 lei?
    Dragnea, papusarul din umbra?
    Ca 18% voturi inseamna majoritate?
    Doctorat facut la Chisinau?!?
  • +22 (24 voturi)    
    ma apuca rasul (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:12)

    Andrei__ [utilizator]

    Tin minte saptamana asta candva Dragnea sau alt pesedeu zicea ca sunt "presiuni imense" din partea sustinatorilor PSD pentru a iesi in strada ... CIne va opreste, fratilor?

    De parca v-ar tine cineva de zgarda. Haideti, protestati. Aveti in spate milioane care v-au votat. Oare cati va mai vor?
    • +13 (15 voturi)    
      Mai asteapta (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:29)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

      Ei sunt in asteptare. Sa treaca 10 zile ca sa iese si fratii lor din puscarii. PSD-is (=i-hotii) si puscariasi eliberati abia atunci vor pune de un miting - sa para cit mai multi!
      • -10 (14 voturi)    
        Vezi că ești prost? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:47)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        ordonanțele sunt deja în vigoare. A ieșit cineva din pușcării?
        • +4 (4 voturi)    
          Mai bine (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:47)

          Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          mai bine prost (=putoare, in limbaj psd), decit hot si borfas ca tine si haita ta de mafioti
        • +4 (4 voturi)    
          Ok, ok.. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:03)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          Inteleg ca vrei sa ramai o libarca.
    • +13 (15 voturi)    
      . (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:37)

      Evq [utilizator] i-a raspuns lui Andrei__

      Mai văd pe Facebook câte-un rătăcit plin de patos care întreabă retoric când îi scot și pe ei. Da ieșiți, nene, și singuri.
  • +16 (18 voturi)    
    lucratura (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:14)

    Dedalus [utilizator]

    Adica Olguta nu e de accord cu Dragnea?!

    Nu cred asta sub nici o forma.

    Va avea grija:
    a) daca iese prost - el nu a zis asa ceva!
    b) daca iese bine - ce puternic e Partidul (adica el).

    Membrii de rand ai PSD inca nu s-au lamurit ca partidul nu mai e de mult al lor?
    • +2 (2 voturi)    
      ei uite na (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:35)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Ati vazut acum despre ce vorbeam?

      A aparut "Salvatorul natiunii"!!

      Mai copii, mai... mai cititi despre propaganda soovietica.
  • +16 (18 voturi)    
    ha,ha,ha (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:16)

    Landser [utilizator]

    care bre?iar aia cu 38 de dinti la 100 de sustinatori?
  • +17 (19 voturi)    
    Astept cu interes aceste manifestatii (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:16)

    eem [utilizator]

    Nu cred ca vor fi violente, nu ne vom bate romani cu romani.

    Dar, vreau sa vad cati vor iesi la Clu, Sibiu, Timisoara, Brasov, etc:

    100 pt PSD vs zeci de mii impotriva? Se vor face de ras si vom vedea cati oameni ii sustin
  • +19 (21 voturi)    
    Ce urmeaza (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:19)

    w00w [utilizator]

    Din pacate lucrurile se indreapta spre un final neplacut. Chiar daca presiunea publica duce la abrogarea/anularea OUG nu putem sa uitam cuvintele acestor oameni. Este evident ca ei nu trebuie sa fie in fruntea statului, nu poti sa iti numesti propriul popor nespalat dintr-o functie de conducere, inseamna ca este complet oligofren daca nu intelegi implicatiile vorbelor tale.
    Cuvintele lui Liviu Plesoianu par menite sa creeze o prapastie intre oamenii din aceasta tara, "poporul lui Iohannis", ma face sa cred ca el nici macar nu ne considera cetateni.
    Par ca acesti oameni vor sa instige un razboi civil.
    • +9 (13 voturi)    
      Vor plati (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:27)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui w00w

      Indiferent ce va fi, tavalugul e pornit si vor fi maturati si trimisi unde le este locul - in puscarii.
  • +14 (16 voturi)    
    sigur! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:20)

    tirolez [utilizator]

    Cot la cot cu familiile unor posibili eliberati de ordonanta. Cine se aseamana se aduna. Atentie la portofel, Olguta si Plesoianu!!
  • +15 (17 voturi)    
    NU pot ei aduna (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:22)

    takada [utilizator]

    Nu pot aduna ei intr-o zi,cati vom fi noi in strada intr-o saptamana.
    N-au ei autobuze,cati suntem noi intr-o zi de proteste.

    La ei,comunistii,doar adunatul cu arcanul conteaza.
    "Sa vaza dom'le poporul de 45% care ne-a votat (din 39% prezenta),ca si noi,care este,sustinem guvernul asta corupt,pardon corect."

    Cum poti emite pretentii ca organizezi si aduni cu arcanul oameni (asistati social,tarani,bugetari,"ultrasi"),cand acum in Bucuresti si in tara lumea vine de buna voie,fara sa fie nevoie sa sune goarna la prefectura orasului,asa cum vor face Pesedistii.

    Aliooo,tavarisci,Moskvaaa...pana nu este inchis(crapa) Ilici iliescu in tara vor mai fi derapaje penale,asa cum se intampla cel putin din 2012 incoace.
    De aceea sa nu uitam sa strigam si impotriva Calaului de Ilici,din cauza lui sufera Romania din 1990 pana azi.
    Ilici este eminenta cenusie a Pesedistilor,el indruma si catalogheaza tot ce misca acolo.
  • +13 (15 voturi)    
    bre suca unde fusei ? Next question ! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:22)

    Miky113 [utilizator]

    astia nu aduna 150 000 cu autocarele, decat daca golesc toata tara, si aduc si o suta de mii de morti.

    si daca cumva se aduna toti la bucale, cine mai face ramane la adapostul de noapte din provincie ?!

    Olgutza este una dintre cele pline de gratie : adica este beneficiarul deplin al guoougurilor gratierii !
  • +12 (14 voturi)    
    plesoianu ? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:25)

    Van_the_Man [utilizator]

    Un lătrău, o secătură de antena3, ajuns prin sfidarea bunului simt maaaare parlamentar.
    Are cineva (un) mult metoclopramid, ca ne umple de greatza ipochimenu' ?
  • +13 (15 voturi)    
    O veste buna (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:25)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Chiar eram curios sa stiu care e raportul intre niste scurusri pesediste (=hoti) si cetatenii cinstiti ai României. Trebuie sa ne câstigam demnitatea in fata lumii, si ssa aratam cine sunt borfasii neamului. Iesiti in strada, borfasi pesedisti deci! Sa vedem citi suneti!
  • +15 (17 voturi)    
    Sugestii pancarte (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:26)

    xenomorph [utilizator]

    "Sus coruptia"

    "Traiasca nepotismul"

    "Aparam abuzul in serviciu"

    "Liviu Dragnea te iubim!"
    • +5 (5 voturi)    
      Liviu Dragnea (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:42)

      Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui xenomorph

      te iubim, ca ca tine nu gasim!
  • +9 (11 voturi)    
    Abrogati apoi PLECATI!!!!! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:35)

    A.E. [utilizator]

    Abrogati apoi PLECATI!!!!!

    Pentru orice membru onest din PSD care nu se identifica cu aceasta Ordonanta Monstruoasa sa ceara prin toate metodele legale scoaterea lui Dragnea din PSD de urgenta altfel partidul dispare complet.
  • +11 (13 voturi)    
    ar putea (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:36)

    kokos [utilizator]

    sa adune cateva autocare din fiecare judet daca le promit un sandwich , o sticla de apa si o excursie la Bucale sa vada si ei cum e pe acolo!
  • +11 (13 voturi)    
    Periculos (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:36)

    CatalinRadu [anonim]

    Dragi compatrioti, va rog sa iesim cu foarte mare atentie in perioada urmatoare, ce vor ei sa faca de fapt este o diversiune, o incercare de deturnare la fel ca cea de Miercuri din piata victoriei, va rog sa va delimitati clar, sa ignorati instigarile lor (nu trebuie sa isi faca nimeni iluzii ca nu vor fi instigari) si sa nu raspundeti sub nici o forma cu violenta la violenta lor inclusiv verbala, ceea ce conationalii nostrii, si mie rusine sa spun asta, cu mintea inrosita se pare ca vor, este un razboi civil in toata regula, unul dintre sloganele lor parca era pentru o Romanie unita, asta nu face altceva decat sa ne dezbine mai mult, sa ne separe. Au tot dreptul din lume sa protesteze si ei pentru sustinerea tatucului lor, daca asta vor nu au decat, dar eu sunt ferm convins ca vor protesta impotriva noasta a celor cu bun simt. Propun ca de acum incolo sa redenumim protestul nostru in protestul celor responsabili. Haideti sa nu transformam o actiune pasnica, o manifestatie care, dupa parerea mea a fost un exemplu pentru intreaga planeta pana acum prin calm, onestitate si lipsa violentelor, in ciuda numarului impresionant, intr-o tragedie, intr-un macel organizat de care de fapt singurul responsabil de fapt ar fi dl. Teleorman et co. Nu poti arunca vina unor evntuale violente in curtea altuia de vreme ce atata timp, zi de zi am avut parte de manifestatii pasnice si doar cand apareti vii se strica totul, sa nu uitam totusi zilele acestea manifestatiile au fost constituite de OAMENI CARE GANDESC la viitorul lor, ori votantii psd se bucura la 100 de lei in plus, viitorul copiilor nostrii, ai tuturor, valoreaza 100 de lei, libertatea castigata in '89 valoreaza 100 de lei, noi toti cei 18-19 mil locuitori cati om mai fi in intregul nostru valoram 100 de lei, la aceste cuvinte as vrea sa reflectati foarte atent toti cei care sustineti demersul si manifestatia organizata de psd.
  • +10 (12 voturi)    
    Continuare (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:40)

    CatalinRadu [anonim]

    Toti suntem afectati zi de zi de spagile care trebuie sa le dam pentru actul medical (conditionat de spaga), un aviz de constructie daca vrei sa iti renovezi sau sa iti construiesti o casa, la casabde pensii, peste tot, acum poti merge la politie sa reclami acest lucru peste o saptamana vei merge degeaba la politie, pentru ca oamenii de acolo iti vor spune ca nu pot face nimic, orice abuzbde acest fel va fi legal.

    Va multumesc
  • +11 (13 voturi)    
    prevad (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:43)

    vlad.pe [utilizator]

    Prevad infiltrați in grupul pro PSD, ultrasi cu pancarte pe care scrie: Vrem ajutoare sociale nu spitale, Dati banii la Biserici nu studentilor, Legalizati furtul si pentru pensionari, Vrem sa ne întoarcem in epoca Ceausescu ...
  • +11 (13 voturi)    
    Am mai vazut filmul asta... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:49)

    gaesseki [utilizator]

    ... e unu' acum care e acuzat de ce s-a intamplat atunci, acum 27 de ani, pe 13-15 iunie. Si scapa cu ordonanta, ca e "venerabil", fi-i-ar numele blestemat! Piata Universitatii... Sper ca membrii PSD sa nu aiba lampase, lanturi, furtune, bate si topoare. Ii aduceti tot cu trenul? Sau, pentru ca ati facut praf CFR-ul, treceti pe autobuze?
  • +10 (12 voturi)    
    Posibile scandari (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:49)

    Liviu40 [utilizator]

    Ati furat/Dar v-am iertat; Va lasam sa furati/Doi lei in plus de ne dati; Dragnea pentru noi/Esti tata numarul doi.
    In seara in care o sa iasa in marile orase,cei care am iesit pana acum o sa stam pe trotuare sa aplaudam punctul de vedere...sunt curios cati o sa iasa la Cluj, Sibiu, Timisoara, Brasov, Oradea, adica inafara de cei carati cu autocarele la Bucuresti.
  • +11 (13 voturi)    
    Ha, ha, si felicitari de la ambasada Rusiei ! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:50)

    mircea_cjn [utilizator]

    .. si poate si de la Belarus !

    Da, mai plesoian trist cu codite (te vad zilnic la Antena 3), scoateti pesedisti in toate orasele. Si scrieti pe pancarte "Vrem gratiere", Vrem amnistie", vrem ordonanta!

    Hint : Plesoianu, olguta, sfat de la mine cu reusita garantata : Scoateti toti detinutii din inchisori pentru o noapte , sunt vreo 30.000 ! si aduceti-i la miting!

    Astia sigur vor striga "VREM GRATIERE ! " :)
  • +10 (12 voturi)    
    Iesiti si aduceti-i pe toti (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:50)

    a-politic [utilizator]

    Intotdeauna mi-am dorit sa-i vad la fata pe cei care voteaza PSD. Daca noi am iesit cu sutele de mii in strada, hai sa vedem cum arata "majoritatea" aia care v-a votat. Scoateti un milion? :)
  • +12 (14 voturi)    
    mda... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:51)

    Non [utilizator]

    pare ca e timpul. Acum ceva vreme tariceanu pomenea ceva de un razboi civil.

    Deci, vorbind doar de Bucuresti, sa zicem ca sunt 100.000 in piata contra dragnea etc.. Pe undeva prin Bucuresti, probabil tot pe langa guvern, se aduna cateva mii/zeci de mii de pro-dragnea etc. Grupurile vor schimba intre ele ursuleti de plus si ciocolata. Absolut previzibil. Mai ales ca asa e planul.
  • +12 (14 voturi)    
    In protestul vostru (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:51)

    traian_mari [utilizator]

    O sa fie plin de pensionari si asistati sociali!!! asta este scopul vostru: sa tine-ti pe langa voi oamenii saraci(si sunt destui datorita voua), ca atunci cand le mai aruncati un os, sa astepte ordinele voastre!
  • +12 (14 voturi)    
    Adica vor o noua Mineriada (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:51)

    Opus Dei [anonim]

    Cel mai jalnic raspuns posibil. Nu uitati sa aduceti si mortii lui Dragnea! Si pe Mircea Badea. PSD-ul ramane acelasi partid primitiv, poate mai grosier decat era in urma cu 10-15 ani, mai ales de cand a cules resturi PRM-iste, gen Olguta sau Codrin Stefanescu
  • +13 (15 voturi)    
    abia astept sa ma intalnesc cu mazeta, xanti (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 12:53)

    pardalian [utilizator]

    xrogo, demagogu si alti postaci tembeli ;)
    • +7 (7 voturi)    
      n-o sa se intample (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:08)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      astia-s "intelectualii" celulei de intoxicare media, deci au alta fisa a postului.
  • +5 (5 voturi)    
    Cine mah....Ogluta? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:04)

    GGii_GGii [utilizator]

    Cine vorbeste acolo....Ogluta?...urmarita penal pentru luare de mita, trafic de influenta si abuz in serviciu( pana la proba contrarie este nevinoata).
    Ogluta care a fost la bulau si in arest la domiciliu si a ajuns direct in Guvern?
    Sunt tare curios cine va sustine pe voi?
    Sunt tare curios sa vad si cealalta Romanie?
    Intre timp abrogati kktul ala de Ordonanta
    Multumesc.
  • +5 (5 voturi)    
    Posibile scandari (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:04)

    Liviu40 [utilizator]

    Ati furat/Dar v-am iertat; Va lasm sa furati/doi lei in plus de ne dati; Dragnea pentru noi/E tata numarul doi...
    In seara in care scoate PSD-ul oamenii in strada, sa stam pe margine sa aplaudam, cu toate ca nu stiu daca avem pe cine in Cluj, Sibiu, Timisoara, Brasov etc, inafara de cei dusi cu autobuzele la Bucuresti.
  • +4 (4 voturi)    
    E in regula (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:08)

    BokassaOficial [utilizator]

    Sa scoata cati oameni vor, ca si asa tot amenintau cu asta. O singura chestie: fiecare in orasul lui. Pentru ca daca aduc oamenii cu autocare din tara la Bucuresti, de-abia atunci vorbim de o noua mineriada. Si daca iese rau, nu mai e responsabilitatea dl. Klaus Werner Iohannis, ci a

    CIUMEI ROSII.
  • +6 (6 voturi)    
    Model de gandire penala (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:09)

    morometu [utilizator]

    Daca mai aveati dubii! Dezbina, instiga si condu!!! Pentru ce ies asistatii vostrii sociali in strada? Sa le mai dati 50 de lei si niste vin . Ca ala de la alegeri s-a terminat. Sau o roaba si niste lopeti sa aiba pe ce sa isi cumpere o cinzeaca? Nu mai aveti mineri, cu huliganii nu v-a tinut...
    Voi vreti sa conduceti aceasta tara in dezbinare si ura ca sa nu mai observe nimeni cat furati ? Din ce veti plati? Ca ai vostrii au venit si vor venii numai platiti. Veti fura tot de la noi si le veti arunca in sila cativa marunti...Stim ca aceia isi vand CONSTIINTA ieftin; noi nu ne-o vindem!!! Ghinion! Iar acest comportament dictatorial, cu slugi platite si ordine din transee nu face decat sa ne irite si mai mult. Voi trebuie sa fiti la dispozitia noastra si nu noi la a voastra. Sunteti in SERVICIUL PUBLIC! Nu sunteti pe mosia voastra. Care dintre voi a avut curajul si decenta sa stea de vorba cu noi? Doar din transee si de pe sticla aveti curajul, impertinenta si aroganta de a ne sfida, de a ne insulta. Cine sunteti voi??? Atentie, noi va platim. Ce ar fi sa punem si noi de o greva fiscala? Din ce veti mai da? Din ce veti mai fura? Ati casapit pana si regulile bugetare ca sa puteti face totul din pixul vostru contra spaga. De aceea luptati cu noi sa dezincriminati pungasia. Voi nu sunteti adeptii statului de drept; voi jinduiti dupa statul bunului plac. E totusi timpul sa va opriti! Ati facut praf economia acestei tari.
  • +5 (5 voturi)    
    ce facusi , ba nataraule.... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:09)

    Tinam [utilizator]

    asa i-ar fi zis saracu Marin Preda nepotului sau SUCA! si i-ar fi dat si una dupa ceafa narodului!!
  • +6 (6 voturi)    
    Acum vre-o 3-4 ani (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:10)

    coco04 [utilizator]

    ma uitam seara la o emisiune TV (cred ca era B1-TV), unde erau printre invitati si doamna Olguta Vasilescu.Un telespectator (infierbantat) a sunat in direct si a zis ceva de genul ca salariile parlamentarilor ar trebui reduse.Cineva din studio a zis ca n-ar fi bine.Doamna Olguta Vasilescu a facut o gluma zambind:
    "-(Sa) Nu ne obligati sa furam!"....
    Asta e modul de gandire al unui PSD-ist.
    E bugetar cu drepturi depline din nastere iar daca ii scazi veniturile nu ii trece prin cap sa-si dea demisia ci se gandeste sa fure!
    Eu cred ca acum a venit momentul sa vorbeasca si doamna in cauza si sa ne invete cum e corect.
  • +6 (6 voturi)    
    Penibili (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:18)

    aricu [utilizator]

    Normal ca vor sa organizeze pe saptamana viitoare.... le trebuie ceva timp pana strang autocarele, pana fac recensamantul betivilor din carciumi si asistatilor sociali pe care ar putea sa-i ademeneasca cu 50 de lei sa vina la Bucuresti... asta ia timp, logistica, etc...
    Lasati-i sa se acopere din nou de ridicol. O sa ma uit cu interes la ce fel de oameni o sa se stranga la contramanifestatia penalilor astia...
  • +7 (7 voturi)    
    din ciclu si noi il avem pe SOROS al nostru (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:24)

    mugurel_ptr [utilizator]

    Deci s-au string antrepenorii penali, adica cei care nu platesc taxe facind concurenta neloiala, au dosare la DNA, Au dat ortu popii de mari ce erau, au facut toate excrocheriile de pe lumea asta si acum vor le legalizeze, s-au adunat toti acesti penibili, au pus mina de la mina bani de benzia si autocar, ca sa-si aduca PSD -ul membri de partid in Bucuresti. Da frate faceti-o. Nu va impiedica nimeni. SA STIMI SI NOI AIA CARE POT CUMPARA radiere de 199 999RON bucata din buget, si probabil lunar ca deah are omu copiii la facultate in strainatate. :)
  • +7 (7 voturi)    
    multumim psd..... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:25)

    Tinam [utilizator]

    pentru ca ai dat ocazia sa ne uitam din nou in fata tineri si varstnici!
    ca ai facut sa se micoreze dezbinarea intre romanii cinstiti si curati!
    si sa speram ca se vor trezi incet-incet si ceilalti folositi fara scupule de voi pina acum!!
    au trecut cei douazeci de ani la care ne-a condamnat mos brucan in 1990!? n-ati inteles nimic !! mare pacat!!
  • +7 (7 voturi)    
    ati strans malai ulei si tuica? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:36)

    Francisc 1 [utilizator]

    autobuzele le-ati tocmmit ? poate strangeti si voi cativa , dar se va vedea din elicopter diferenta si de cantitate si de calitate!
  • +10 (10 voturi)    
    fa, olguto, (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:41)

    Non [utilizator]

    daca va deranjeaza culoarea, putem sa strigam si ciuma verde, asa ca ochii tai.
  • +9 (9 voturi)    
    Iesiti doamna. (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:42)

    OvidiuTudor [anonim]

    Iesiti doamna. Iesiti, luati taxiul, Gara de Nord si precis gasiti un tren de Craiova. Drum bun. Alta intrebare!
  • +6 (6 voturi)    
    gest premeditat (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:42)

    G.Oana [utilizator]

    Multi dintre voi probabil s-au intrebat cum oare le-a scapat faza cu intrarea in vigoare a primei parti a OUG 13/2017 abia in 10 zile de la publicare. Termenul uzual nu este nici imediat de la publicare, ci in general la 3 zile de la publicare. Se pune problema ce au urmarit cu aceste 10 zile? Pai ce sa urmareasca.... Inflamarea spiritelor, lumea nemultumita sa iasa in strada. Au facut un prim test miercuri seara cu ultrasii, sa vada daca ne speriem. Nu a functionat. Acum vor sa aduca taranii si asistatii sociali cu autobuzele la bucuresti pt contramanifestatie. De aici decurg doua scenarii. Scenariul 1 - Au loc ciocniri de stada vilente intre noi si ei. Lumea care manifesta pasnic va fii lovita, batura, ca pe vremea mineriadei. Se va face curat in piata victoriei cum s-a facut in 90 in piata universitatii. Victoria lor va fii completa. Vor da vina pentru morti si raniti pe presedinte. Se va incerca debarcarea lui, va fii lovitura de stat. Toate astea pentru ca Tatucu Putin, a pardon, Dragnea, sa ajunga el lidero maximo.
  • +11 (11 voturi)    
    ALOO AALLOOOO (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:43)

    BăitănciucDragoș [anonim]

    De ce nu ies simpatizantii PSD sau ma rog, sustinatorii OUG in strada fara sa fie SCOSI de partid???

    300.000 au iesit DE BUNAVOIE si nesiliti de nimeni.

    De ce sa ii adunati ca pe niste capre?

    Nu am iesit in strada ca am fost schimbul 2 toata saptamana dar astazi sunt liber si O SA VA IA MAMA DRAGNULUI!

    Pana la capat!!!
    • 0 (0 voturi)    
      hai, ma, chiar nu stii? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:19)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui BăitănciucDragoș

      Aia 300.000 sunt toti platiti de Soros!
  • +5 (5 voturi)    
    continuare (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:47)

    G.Oana [utilizator]

    Varianta B - Lumea se sperie, nu mai iese in strada, Gasca va prelua intr-un termen putin mai lung si va distruge apoi toate institutiile statului de drept. Va desfiinta DNA, va infiltra oameni pestetot in institutiile cheie, va distruge democratia. In final va fii inlaturat si presedintele - tot lovitura de stat. Mi se pare ca in acest moment ideea de manifestatie pasnica trebuie dsa inceteze. Astazi sau maine cand s-a programat manifestatia cu mars si lant uman la Parlament, trebuie sa intram peste ei in Parlament. Daca se vor strange peste 300.000 oameni in Bucuresti vom putea face impreuna acest lucru. Acum este momentul, inainte de a mobiliza oamenii lor si a iesi razboi civil. Macar o data sa fim si noi mai isteti decat ei!...
  • +8 (8 voturi)    
    Mda...ii cuprinde disperarea! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:48)

    jonas [utilizator]

    Nu le-a iesit cu petitia online si acuma incearca cu o contramanifestatie.
    Petitia care cere abrogarea OUG 13/2017 are cu peste 60000 mai multe semnaturi decat cea de sustinere a guvernului Grindeanu.
    Apropo... cei care nu au votat inca petitia o pot face la urmatorul link: https://www.petitieonline.com/cerem_abrogarea_oug_132017_de_modificare_a_codului_penal
  • +9 (9 voturi)    
    Scopul lor (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:51)

    G.Oana [utilizator]

    final este anihilarea DNA-ului, a lui Johannis si a tuturor institutiilor statului care mai functioneaza in acest moment. Scopul final este Dragnea presedinte, intr-o tara saraca, bolnava, corupta si aservita Rusiei. Daca nu suntem uniti si nu ne miscam repede, inaintea lor, va fii prea tarziu!
  • +8 (8 voturi)    
    Zombie Revolution (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:57)

    gayon [utilizator]

    horror film inspirat dupa alegerile organizate de ragnea in Romania.
  • +9 (9 voturi)    
    Olguta ia oamenii din fabrici (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 13:59)

    OG [utilizator]

    Olguta a mai scos niste oameni in strada in trecut. Procedeaza in felul urmator: directorii de la fabricile din Craiova ameninta angajatii ca isi pierd locurile de munca daca nu ies in strada.

    Presa: mergeti luni-marti la fabricile si firmele mai mari din Craiova si intrebati oamenii daca au fost amenintati cu pierderea locului de munca, platiti sau li s-au oferit ore libere pentru a merge la proteste!
  • +11 (11 voturi)    
    Chiar sunt curios (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:00)

    puiu54 [utilizator]

    Sunt chiar curios sa vad cati hoti sunt in Romania. Daca hotii se vor dovedi majoritari noi ii lasam pe ei sa se fure intre ei si plecam din Romania.Tara se va numi Hotia. De 27 de ani avem aceasta problema. E obositor.
  • +8 (8 voturi)    
    Contramanifestatie (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:01)

    Tuperman [utilizator]

    Contramanifestatia PSD va fi, de fapt, filmarea pentru in nou episode: THE WALKING DEAD!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Timpenie maxima (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:08)

    n.dumiritu [utilizator]

    Astia nu inteleg ca nu e concurs de "cine o are mai lunga"? Daca au bani de spart, in loc sa profite de lipsurile unor amariti si sa-i aduca cu sila, mai bine sa dea acei bani pentru utilarea unui dispensar local sau a unei scoli. Pe de alta parte, e o sansa buna sa vedem adunata asa-numita societate "civila" formata din sindicalistii lui Dogaru, cei 6000 de revolutionari cu simbrie, simpatizantii curentului "ne trebuie si noua o dictatura", nostalgicii dupa "normalitatea lui Ceausescu", adeptii nationalismului hard etc. . Eu as prefera ca doar astia sa se adune intr-un miting cu cereri specifice (am o reala curiozitate sa-i vad pusi pe fapte si scandari), si sa nu fie chinuiti, pacaliti si adusi cu forta oameni care depind de primari, sefi locali pusi de partid etc.

    O intrebare umila: mai avem sef al Executivului, adica cineva care are misiunea de a administra aceasta tara, ori persoana in cauza este in incapacitate temporara? Mai e cineva la cirma treburilor tarii, ori plutim in voia vintului?
  • +4 (4 voturi)    
    penibil (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:13)

    EmiliaPetean [anonim]

    ca sa sustina ce? hotia, coruptia , Si ce o sa scrie pe pancarde? "jos democratia", "sus hotia". "luptam pentru corupti" " jos labele de pe corupti"
  • +3 (3 voturi)    
    adunari 20 decembrie 1989! (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:13)

    q1953 [utilizator]

    Eu sunt ceva mai in varsta si imi aduc aminte de 1989.
    Pe 20 decembrie in toate organizatiile PCR au avut loc adunari in care persoane stabilite de conducerea organizatiilor au luat cuvantul si au exprimat condamnarea revolutionarilor de la Timisoara.
    Cu toate aceste adunari de adeziune si sustinere, in 22 decembrie Ceausescu a cazut!
    Facand o paralele intre cele intamplate in 1989 si azi, PSD-ul poate sa organizeze marsuri, precum Ceausescu, cand nemultumirea poporului va ajunge la momentul critic, vor fugi PSD-istii precum potarnichiile!
    Si ma intreb ce vor striga manifestantii PSD: vrem coruptie!; eliberati hotii din inchisori!; vrem ministii penali!
    Chiar nu mai sunt oameni cu capul pe umeri in PSD?
  • +3 (3 voturi)    
    Ridicoli (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:16)

    aricu [utilizator]

    Normal ca vor sa organizeze pe saptamana viitoare.... le trebuie ceva timp pana strang autocarele, pana fac recensamantul betivilor din carciumi si asistatilor sociali pe care ar putea sa-i ademeneasca cu 50 de lei sa vina la bucuresti... ia timp, logistica, etc...
    Lasati-i sa se acopere din nou de ridicol. O sa ma uit cu interes la ce fel de oameni o sa se stranga la contramanifestatia penalilor astia...
  • +5 (5 voturi)    
    ultima carte (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:20)

    prepeleac [utilizator]

    Exact cum era de asteptat . Sunt disperati si capabili de orice pentru a scapa de puscarie. Acum, pe de o parte, as vrea sa vad si eu toti hotii si asistatii romaniei la un loc, condusi de avocatul Ponta, profesoara Andronescu si doctorul Bacalbasa. Daca Dragnea a spus ca nu va fi de accord cu o contramanifestatie, inseamna ca lucrurile stau exact pe dos, va fi una bine regizata, cu violente si toate cele. Omul asta este diabolic. Daca il prinzi in casa in timp ce ti-a golit seiful si violat nevasta, este in stare sa te duca din vorbe de te face sa crezi ca ti-a facut un mare bine si-ti mai cere si bani pentru asta.
    Daca va fi o contramanifestatie lucrurile o cam iau razna. Inseamna ca domnii astia sunt gata sa dea foc romaniei pentru libertatea lor, iar deznodamantul nu va mai fi doar abrogarea ordonantelor, ci demisia parlamentului si alegeri anticipate. Cu ce pret? Ramane de vazut.
  • +2 (2 voturi)    
    Petitii (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:20)

    gaesseki [utilizator]

    La ora asta cea de abrogare are 96.500 de semnaturi, cea de sustinere 36.000 si ceva. Stie cineva cati membri de partid are PSD?
  • +3 (3 voturi)    
    Partid de hoti care mimeaza legalitatea (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:25)

    Vlad-I [utilizator]

    Lipsa de reactia a liderilor psd din teritoriu demonstreaza ca ordonanta a fost afacuta pe interesul lor. Putem apria ca va urma al dezastru, vor taia enorm de la investitii ca sa ofere cat mai multe pomeni electorale, plus o indatorare a tarii.
    • +1 (1 vot)    
      exact (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:14)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      De asta trebuie sa plece cu totul de la guvernare.
  • +2 (2 voturi)    
    Care contramanifestatie? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:35)

    napocanul [utilizator]

    1) poate o sa adunati citiva oameni daca scoateti ministrii si citiva parlamentari PSD-ALDE. Chiar si dintre astia o parte sint impotriva ordonantelor.
    2) o sa platiti si citiva scandalagii ca sa puteti spune ca e vina lui KWI. Nu tine. Va fi vina exclusiv a voastra "ciuma rosie".
    3) Olguta si-a vopsit parul ca sa ascund faptul ca e blonda
  • +2 (2 voturi)    
    21 decembrie (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:56)

    Leon_Magnificul [utilizator]

    Ne intoarcem la 21 decembrie 1989. Dimineata. Oamenii muncii vor iesi in strada ca sa protesteze importiva huliganilor de la Timisoara... Bucuresti, Cluj, Sibiu, Bacau, Urziceni...
    • 0 (0 voturi)    
      da, "IMGB face ordine" (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:14)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Leon_Magnificul

      "IMGB face ordine" reloaded. Numai ca nu mai exista IMGB. Nici mineri... doar cativa ametiti fara servici, de profesie "maciucar in galerie de fotbal".
  • +2 (2 voturi)    
    Stati linistiti dragi toarasi... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 14:58)

    astronaut [utilizator]

    DE CE sa iesiti in strada , Ce sa spuneti prin protest , impotriva cui , ce revendicari aveti , pai se vede ca v-au tot dat decand sunt la putere ,pentru pensionari , salarii marite , bani pentru gradinari , porcari , etc . EI o sa va tot dea , ca doar nu-i doare gura ! Dar daca tot ''va scoate ''unde va plaseaza ca spatiul pentru proteste VA FI OCUPAT ?
  • +3 (3 voturi)    
    e scenariul.... (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:01)

    USMarines [utilizator]

    bluf care sa-i salveze, chipurile, obrazul (sau soriciul, daca vreti). Uitati-va la ce se intampla!!
    De dimineata ies lingaii chipurile ei nu sunt de accord cu Dragnea vor contramanifestatie; apoi, iese Dragnea, ca are semnale din teritoriu ca nu mai pot fi tinuti oamenii in frau, vor sa vina la Bucuresti sa contra-manifesteze.... Vai, si Dragnea se opune cat poate, ca, de, altfel din vina lui Iohannis se poate intampla o nenorocire.... Noi suntem aia buni si obligati de situatie, de "impas", ne vedem obligati sa retragem ordonantele.
    De fapt, lui Dragnea&co. le frica de se.... pe ei. Protestele nu au putut fi deturnate cu ciomagarii platiti ai lui Oprea, ba se maresc, am ajuns la televiziuni in toata lumea, presiunea occidentala incepe sa se simta , unde mai pui ca apar fisuri si in PSD.
    Se lauda ca niste copii de gradinita ca aduc ei un million de simpatizanti.... Pe bune? Nu exista atata populatie valida in judetele controlate de gasca lui Dragnea. Iar din Bucuresti.... ma lasi....Poate strang 100 de ametiti care sa puna botul la bani.. apropos, sper ca nu sunt atat de naivi ca vor adduce lume in Bucuresti moca, doar din constiinta lor pesedista si dragoste netarmurita pentru conducatorul iubit...
  • +3 (3 voturi)    
    Sa intelegem logic (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:02)

    Teh-nik [utilizator]

    ce zice Olgutza.Pai daca nu pot convinge lumea din capitala, evident ca trebuie adusi de undeva cu autobuzele.Seara trebuie cazati sau dusi inapoi plus hrana.Sunt curios sa vad cine si de unde plateste aceste sevicii de transport ,cazare si hrana, dar si din banii cui. Organizatiile judetene care uita sa plateasca chiria si facturile curente vor avea de data asta bani pt actiuni de amploare. - Ce sa vezi?-.La o situatie ca aceasta mergi din convingere pe banii tai si nu dus de altii, daca stii ce vrei si ai sange in instalatie.Sfideaza inteligenta si bunul simt cu aiureala asta.
  • +3 (3 voturi)    
    ultima carte (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:38)

    prepeleac [utilizator]

    Era de asteptat. Cand Dragnea zice ceva, inseamna ca va fi exact pe dos. Individul ie diabolic. Daca il prinzi in casa in timp ce-ti goleste seiful si iti violeaza nevasta, este in stare sa te intoarca din vorbe de ai impresia ca ti-a facut un bine si trebuie sa-i dai si bani pentru serviciul facut. Este ultima lor carte. Daca zice ca nu va fi contramanifestatie, inseamna ca va fi una, bine regizata. Pe de o parte sunt curios cum arata hotii si asistatii din romanica condusi de avocatul Ponta, profesoara Andronescu si doctorul Bacalbasa. Daca se ajunge insa la o contramanifestatie inseamna ca tovarasii astia sunt in stare sa dea foc tarii, exact ca idolul lor, Impuscatul, iar deznodamantul nu va mai fi abrogarea ordonentelor ci dizolvarea parlamentului si alegeri anticipate. Cred ca este timpul ca pctul 8 de la Timisoara sa fie reactivat sub forma "niciun cercetat sau condamnat penal sa nu aiba acces la functii publice".
  • +1 (3 voturi)    
    gura pacatosului (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 15:54)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    Voi ar trebui sa va alaturati protestelor initiate de infractori,corupti,investigati de justitie, etc
    Daca ei ies in strada sa sustina ordonantele puteti sa-i incurajati cu propria prezenta cum a facut Iohannis!
  • 0 (0 voturi)    
    stai asa (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:44)

    noi-toti [utilizator]

    De o săptamâna , când au începutsă se topească zăpezile din București și alte orașe ,efectul umplerii canalizărilor de apă s-a văzut pe străzi- au iesit șobolanii în fiecare seară. Atenție mare, urmează deratizarea!!!!!
  • +1 (1 vot)    
    - (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 16:45)

    seoirse [utilizator]

    practic aduc "minerii" impotriva oamenilor cinstiti asa cum a facut Iliescu. trist ca ne-am intors de unde am plecat in 89.
  • +1 (1 vot)    
    Greu (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 17:01)

    geonicol [utilizator]

    Votantilor PSD traditionali,trebuie sa le pui ceva in traista,un ulei,zahar,etc,sa-i urci in autocar,sa le dai mancare .Vai de capul vostru,sunteti si hoti si prosti!Astia chiar nu au inteles ce au reusit sa faca.Asemenea entuziasm,efervescenta ,dedicare,creativitate,spirit civic,buna cuviinta,solidaritate,demnitate,nu am mai vazut nici in Piata Universitatii in 90.Sunt mandra de tinerii care seara de seara, dupa orele de munca ,vin in piata,sunt mandra din nou de tara mea.acum putem sa scoatem capul in lume fara sa ne rusinam- tinerii din piata ne reprezinta.
  • +1 (1 vot)    
    criza (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:06)

    gituca [utilizator]

    E criza de pemparsi! I-au cumparat pe toti pensionarii, pentru a se pregati de miting pro PSD. Si eu sunt pensionar, dar pentru ca nu am mai gasit scutece, nu ma duc!
  • +1 (1 vot)    
    Olguta (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:59)

    MirceaIo [utilizator]

    Voi nu aveti RESPECT pentru opinia publica!!!. Cand ai 60 000 oameni in strada si scandeaza sa nu publicati Ordonantele, voi ce faceti?? Le publicat la ora 1 noaptea!!!!!!in mare graba!!!Cred ca sunteti ametiti cu apa chioara. Niciodata nu puteti organiza asemenea manifestari ii obligati sa vina!!! Rusine!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    PSD=Partidul Slugilor lui Dragnea (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 22:39)

    unu_din_Romania [utilizator]

    Acsta e cazul clasic de pupator de mana de partid: pupi mana - iei o functie. Competente...din parti.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version