Patriarhia Romana: Trebuie continuata lupta anticoruptie, iar cei vinovati trebuie sanctionati, deoarece hotia si furtul degradeaza societatea in plan moral si material

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Vineri, 3 februarie 2017, 13:35 Actualitate | Esenţial

Patriarhul Daniel
Foto: Facebook / Agentia Basilica
Trebuie continuata lupta anticoruptie, iar cei vinovati trebuie sanctionati, deoarece hotia si furtul degradeaza societatea in plan moral si material, se arata intr-un comunicat emis de Patriarhia Romana vineri. Totodata, lupta impotriva coruptiei nu trebuie folosita in scopuri politice partinice, iar sanctionarea si folosirea penitenciarelor nu trebuie confundata cu exterminarea, deoarece scopul acestora este indreptarea si reintegrarea sociala a celor care recunosc si regreta faptele rele pe care le-au savarsit, se mai arata in comunicat.


Redam integral comunicatul emis de Patriarhia Romana:

Societatea romaneasca este foarte tulburata in aceste zile, deoarece exista un conflict intre institutii majore ale statului si, ca atare, o polarizare in randurile populatiei. Desi neutra din punct de vedere politic, Biserica nu este indiferenta in plan social, ci recepteaza orientarile sau dorintele majore ale poporului: dreptatea sociala, diminuarea saraciei si cresterea nivelului de trai.

In acest sens, trebuie continuata lupta anticoruptie, iar cei vinovati trebuie sanctionati, deoarece hotia si furtul degradeaza societatea in plan moral si material. Totodata, lupta impotriva coruptiei nu trebuie folosita in scopuri politice partinice, iar sanctionarea si folosirea penitenciarelor nu trebuie confundata cu exterminarea, deoarece scopul acestora este indreptarea si reintegrarea sociala a celor care recunosc si regreta faptele rele pe care le-au savarsit.

In acest context social polarizat si fracturat, in calitatea ei de ¬factor al pacii sociale¬ (cf. Legea cultelor nr. 489/2006, art. 7, al.1), Biserica indeamna la rugaciune, dialog si coresponsabilitate sociala.
Rugaciunea este necesara, deoarece lumineaza ratiunea, pacifica patimile egoiste si cultiva comuniunea de iubire a oamenilor cu Dumnezeu si intreolalta.

Dialogul este necesar pentru a depasi conflictele intre persoane, institutii si orientari sociale divergente.
Coresponsabilitatea sociala este necesara, deoarece transferul de responsabilitate totala asupra adversarului nu rezolva problemele comune ale societatii, care au nevoie de solutii concrete elaborate in comun.
Prin urmare, Patriarhia Romana cheama pe toti slujitorii Sfintelor Altare si pe toti credinciosii sa savarseasca rugaciuni pentru pacea si unitatea poporului roman, pentru innoirea vietii morale si spirituale a societatii romanesti, dar si sa incurajeze dialogul si coresponsabilitatea in societate.























Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

32155 vizualizari

  • +34 (54 voturi)    
    rugaciune (Vineri, 3 februarie 2017, 13:38)

    Toni_Romania [utilizator]

    Daaaa Doaaamneee miiiiinte robuuuuluuui taaau Livaaaaache sa anuleeeeeze ordonaaaantaaa.... amiiiiin......
    • +12 (14 voturi)    
      alta intrebare (Vineri, 3 februarie 2017, 14:09)

      cpvoinea [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      vrednic este?
      • +7 (7 voturi)    
        hmmm (Vineri, 3 februarie 2017, 16:05)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui cpvoinea

        Dar arhiepiscopul Tomisului intra in aceeasi categorie ? ;-)
        • +3 (3 voturi)    
          Doamne ajuta!!! (Vineri, 3 februarie 2017, 16:52)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

          Frumos!!!
    • +8 (18 voturi)    
      Atentie! Si Dracnea vrea sa lupte contra coruptiei (Vineri, 3 februarie 2017, 14:16)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Asa ca nu va bucurati, cititi cu atentie textul si citi si ce-a zis Dracnea, (ieri, joi la interviul de dupa sedinta psd-istilor din tara), ca "sustine lupta contra coruptiei".
      Ori ce-a zis acum marele popa e apa de ploaie, nici macar sfintita.
      • +14 (20 voturi)    
        E un lucru bun din partea BOR (Vineri, 3 februarie 2017, 14:33)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

        Credinciosii nici nu se mai asteptau ca BOR sa apere dreptatea si cinstea din predica. Ma bucur ca au facut-o acum.

        Cred ca si BOR a inteles ca drumul ales de Dracnea e dictatura inrautatita si de coruptia generalizata si stim ce au patit preotii in dictatura comunista.
        • +6 (10 voturi)    
          Mama lor (Vineri, 3 februarie 2017, 16:05)

          mikef [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          Vorbim de aceeasi indivizi in sutana din 2015 de la Colectiv?

          Sau de aceeasi care predica in biserici prin sate cu cine sa voteze oamenii?

          Sau de aia care au hoteluri si moteluri si merg in masini scumpe?

          Sa mai continui?
      • +3 (5 voturi)    
        eh (Vineri, 3 februarie 2017, 14:48)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

        nu te puteai astepta sa tina doar cu o parte, nu se stie cine va fi la putere peste cativa ani si de la care vor avea nevoie de bani. asa ca a preluat din declaratiile bune si ale unora si ale altora.

        important este ca a mentionat clar, raspicat necesitatea continuarii luptei si ca cei vinovati sa fie sanctionati si bine ca a inceput cu aceasta parte pentru ca este mesajul care trebuie sa razbata in aceste zile. asta trebuie sa auda enoriasii, nu taberele combatante.
  • +60 (76 voturi)    
    Am sapte generatii de preoti ortodocsi in familie (Vineri, 3 februarie 2017, 13:38)

    Maniu [utilizator]

    Sunt mandru de comunicatul BOR! Pentru prima data dupa 1947 Biserica Ortodoxa are o tresarire de DEMNITATE SI CRESTINISM ADEVARAT!
    • +18 (32 voturi)    
      e adevarat (Vineri, 3 februarie 2017, 13:55)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      ma asteptam insa ca acest comunicat sa apara instantaneu, miercuri 01.02.2017, nu in a treia zi de la oficializarea ordonantei hotiei. doar hotia e un pacat major, aspru condamnat de biserica.
      asa, pare ca intai au vrut sa vada cum bate vantul. mai ies oameni in strada, nu mai ies. sunt multi/putini.
      dar e bine si acuma.
      • +14 (30 voturi)    
        exact (Vineri, 3 februarie 2017, 14:09)

        Cata79 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        impielitatu imbracat in alb a asteptat sa vada de care parte e mai convenabil
        • -3 (13 voturi)    
          subscriu (Vineri, 3 februarie 2017, 14:49)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Cata79

          absolut corect, inclusiv impielitatu' - nu ar trebu sa ne uitam la gunoaie ca asta
          • +4 (4 voturi)    
            chiar si cel mai rau om tot spune ceva (Vineri, 3 februarie 2017, 16:02)

            bdbd [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

            bun...si mai e si indemnul ala, fa ce zic popa, nu ce face popa.
            • 0 (2 voturi)    
              de aia (Vineri, 3 februarie 2017, 17:34)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui bdbd

              Am lipsta de respect totala pentru indoctrinatorii astia nesimtiti

              Vrem/ ne trebuie doctori nu popi ...
              • 0 (2 voturi)    
                Un exemplu de "nesimtit" (Vineri, 3 februarie 2017, 18:53)

                Altiro [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

                MIHAI EMINESCU: "Biserica Ortodoxa, maica spirituala a limbii romane e de optsprezece sute de ani păstrătoarea elementului latin de lângă Dunăre. Ea a stabilit și a unificat limba noastră într-un mod atât de admirabil, încât suntem singurul popor fără dialecte propriu-zise; ea ne-a ferit în mod egal de înghițirea printre poloni, unguri, tătari și turci, ea este încă astăzi singura armă de apărare și singurul sprijin al milioanelor de români cari trăiesc dincolo de hotarele noastre. Cine-o combate pe ea și ritualurile ei poate fi cosmopolit, socialist, republican universal și orice i-o veni în minte, dar numai român nu e“ (Mihai Eminescu, „Liber-cugetător, liberă-cugetare“, „Timpul“, 2 februarie 1879, în „Opere“, 1989, vol. X, p. 187).
                • +2 (4 voturi)    
                  dA (Vineri, 3 februarie 2017, 19:48)

                  Babilou [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

                  "păstrătoarea elementului latin de lângă Dunăre" : intre 990 si 1750 slujbele s-au tinut doar in slavona (1700 in Transilvania pentru greco-catolici). De-asta scria Antim Ivireanu: "românii noștri în biserică stau ca boii, neînțelegând ce se citește și ce se cântă și ies din biserică fără nici un folos". Urmarile le vedeti azi.....(https://ro.wikipedia.org/wiki/Rom%C3%A2na_liturgic%C4%83)
                  Plus ca BOR s-a opus trecerii la alfebetul latin si la calendarul gregorian.
                  • -2 (2 voturi)    
                    Petre TUTEA: (Vineri, 3 februarie 2017, 20:34)

                    Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

                    "Istoria romanilor dezgolita de crucile de pe scuturile voievozilor este egala cu zero. Ca doar voievozii nu s-au luptat pentru 'ridicarea nivelului de trai'. Istoria se face cu Biserica!"
                    • +2 (2 voturi)    
                      lasati povestile (Vineri, 3 februarie 2017, 23:39)

                      AdrianStoica [anonim] i-a raspuns lui Altiro

                      ca descrierile preotilor si ale bisericii sunt ale celor de atunci nu ale celor de acum. preotii erau patrioti, multi mureau in inchisori, si nu se plimbau in masini de lux cu lingouri de aur la gat. asemenea texte ne indeamna cumva sa le suflam in pene ipocritilor astora indiferent ce ar face?
      • +4 (18 voturi)    
        Ai dreptate! (Vineri, 3 februarie 2017, 14:16)

        calinsab [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        A asteptat sa vada, daca, si cum decurg lucrurile el stiind foarte bine ca prin finantarea Catedralei Mantuirii Neamului, si-a atras multi dusmani in randul populatiei! pentru ca guvernele in loc sa finanteze spitale sau scoli au finantat biserica. Tot niste hoti si popii astia.... parerea mea!
        • +1 (3 voturi)    
          "Toti niste hoti popii astia".. (Vineri, 3 februarie 2017, 18:57)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui calinsab

          Un exemplu de"popa hot": preotul Tanase Nicolae din Valea Plopului,Prahova, care a infiat 432 de orfani(patru sute treizeci si doi)..
          • 0 (0 voturi)    
            din (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 18:16)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            pacate cu o floare nu se face primavara.
            nu-i vina unui om cu har care are chemare catre preotie ca majoritatea confratilor lui sunt inclinati mai mult catre cele lumesti. si sunt convins ca mai sunt cei ca el, dar din pacate, inca minoritari. spagoveanu, un alt exemplu elocvent al bor srl.
          • 0 (0 voturi)    
            serios (Duminică, 5 februarie 2017, 15:57)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            Din ce bani plateste preotul Tanase pentru 432 de orfani ?
      • +10 (20 voturi)    
        hai sa fim realisti (Vineri, 3 februarie 2017, 14:19)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Nu te poti astepta de la unii care de ani buni indemna enoriasii sa voteze PSD sa aiba deodata constiinta. Au stat intii sa vada in ce directie bate vintul si cind au vazut ca tabara rpietena lor a decis sa intre cu masina-n gard inidferent de consecinte, au schimbat repede macazul, ca doar nu-s fraieri sa se sinucida impreuna cu PSD. Acuma aia care se uita si la antena3 si la ce zice popa nu mai sunt asha de siguri ca protestatarii sunt platiti de soros cu 50 de lei.
    • +11 (13 voturi)    
      eu nu am (Vineri, 3 februarie 2017, 14:30)

      Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Dar sunt bucuros ca in sfarsit BOR reuseste sa fie prezenta si sa puncteze la capitolul imagine, dupa un sir lung de lipsa de inspiratie.
      Ar fi fost insa si mai bine daca ar fi facut asta acum 2 zile...
      Oricum, Dumnezeu sa ne ajute sa scapam cumva de banda asta de hoti.
    • +4 (10 voturi)    
      Ti se pare (Vineri, 3 februarie 2017, 14:33)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Comunicatul putea fi foarte bine scris chiar de Dragnea. Nu tot asa zice si el ca lupta anticoruptie trebuie sa continue, dar fara a fi folosita politic?
      Sunt niste platitudini.
    • +3 (9 voturi)    
      nu fii prea mindru (Vineri, 3 februarie 2017, 14:40)

      asspeeda [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      sunt dovezi care atesta ca popimea a fost subjugata securitatii;sa nu mai spun de actualul Prea Norocos,care are buzunare f largi la sutana.
      p.s.:care este ultima generatie la care va revendicati?vreau nume!
      • +2 (2 voturi)    
        Un preot din Fierbinti Ialomita (Vineri, 3 februarie 2017, 15:45)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui asspeeda

        numele nu pot sa ti-l dau, dar poti sa cauti prin arhive....
      • 0 (2 voturi)    
        2nd ”nu fi” - 3rd am luat ca reper 1947 (Vineri, 3 februarie 2017, 15:47)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui asspeeda

        daca intelegi, bine.
    • +4 (8 voturi)    
      N-au vrut sa schimbe porunca (Vineri, 3 februarie 2017, 15:12)

      mr_mojo [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      cu "Sa nu furi sub 200k".
      Le trebuiau prea multe aprobari.
      • 0 (0 voturi)    
        dA (Vineri, 3 februarie 2017, 19:55)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

        Nici nu au nevoie: BOR e de 27 de ani cel mai mare evazionist fiscal...
  • +12 (40 voturi)    
    Of, of (Vineri, 3 februarie 2017, 13:40)

    fit [utilizator]

    S-a trezit si institutia care manipuleaza cel mai mult bunacredinta a romanilor!
  • +11 (17 voturi)    
    :)) (Vineri, 3 februarie 2017, 13:41)

    rakkone [utilizator]

    Patriarhul a trecut de partea poporului :)
    https://www.youtube.com/watch?v=4yVf5ho3ywM

    #neamsaturat #noapteacahotii
  • -11 (33 voturi)    
    Fara BOR (Vineri, 3 februarie 2017, 13:41)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Se stie bine de ce.
    • +3 (7 voturi)    
      da' de ce? (Vineri, 3 februarie 2017, 14:23)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Cu cit mai multi trec de partea strazii, cu atit e presiunea mai mare pe ciuma rosie. Asta nu inseamna ca de miine vom fi convinsi ca BOR nu e un SRL pus pe strins bani. Dar e bine si asha. Trebuie sa recunoastem ca fata de cum s-au comportat la colectiv, e un progres. Si cum BOR reprezinta totusi un numar insemnat de cetateni (ne place sau nu impartim aceeasi tara cu cei care umpla bisericile duminica de duminica), faptul ca BOR si-a dat seama ca daca nu se delimiteaza de PSD se duc si ei in negura istoriei e un cistig pentru strada.
      • +7 (9 voturi)    
        eu merg si la biserica (Vineri, 3 februarie 2017, 14:38)

        zzztop [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        si ies si in strada. deci cele doua categorii se intrepatrund de multe ori. Crestinismul spune Sa nu furi!
        • -1 (1 vot)    
          sigur (Vineri, 3 februarie 2017, 16:36)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

          am si eu cazuri din astea printre prieteni/colegi.

          Dar nu cred ca marea majoritate a celor care populeaza bisericile ieseau la protest. Si aici, pozitia bisericii ajuta.
      • +4 (8 voturi)    
        NU (Vineri, 3 februarie 2017, 14:45)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        NU VREAU POPI IN STRADA. Au mintit destul. Nu vreau Catedrale ceausiste, ci sosele si spitale. Vreau sa fie respectata libertatea de constiinta si statul LAIC. LAIC, repet, ai priceput?
        • 0 (2 voturi)    
          Ai dreptate, dar nu refuzi o alianta (Vineri, 3 februarie 2017, 15:49)

          Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          esentiala. Asta era parerea lui John Stuart MILL in Despre libertate.
        • -2 (4 voturi)    
          nu genraliza (Vineri, 3 februarie 2017, 16:41)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Eu stiu personal mai multi popi care-s oameni super respectabili. Nu confunda conducerea actuala a bisericii cu toata masa de popi. Si daca or iesi la protest singur nu vor iesi in haine preotesti. Dar nu la popi ma refeream eu, ci la cei care merg regulat la biserica si care in mare parte, mai ales la tara, fac ce zice popa.

          Cit despre statul laic, n-a zis nimeni sa-l punem premier pe daniel in locul lui Grindeanu (desi probabil ar face treaba mult mai buna, macar pe partea de stringere de fonduri :)) ). Dar, lasand la o parte parerea execrabila pe care o am fata de capii bisericii, faptul ca patriarhul a decis sa ia pozitie impotriva ordonantelor e in mod clar o presiune in plus
      • +3 (3 voturi)    
        secundez. (Vineri, 3 februarie 2017, 15:08)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        toate categoriile sociale si ideologice trebuie sa dialogheze pe aceasta tema, nu ne putem permite sa polarizam si mai tare situatia intre cei care nu suntem certati cu legea. in aceasta privinta si pe tema coruptiei nu ne permitem sa tragem in directii diferite, nu ne permitem sa o acceptam prin lege coruptia, nici chiar partial. este inradacinat in societate precum cancerul si trebuie extirpata coruptia treptat, treptat.
  • +17 (25 voturi)    
    Eeeeh asa (Vineri, 3 februarie 2017, 13:42)

    moka [utilizator]

    Vedeti ca puteti fi mai clari in exprimare.
    Aceste lucruri trebuie rostite si la predici Duminica.
    Nu infierarea multiculturalismului si consumerismului de sorginte occidentala, lucruri pe care le aud in fiecare duminica la biserica la care merg eu.
    • -1 (5 voturi)    
      ba da (Vineri, 3 februarie 2017, 14:46)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui moka

      ba da, si infierarea multiculturalismului trebuie facuta, astfel ajungem in situatia occidentului, cu ceva bani in buzunar dar cu frica de a iesi pe strada de teama crimnalilor de import
      • 0 (2 voturi)    
        Dragul meu (Vineri, 3 februarie 2017, 17:09)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        Nimeni nu este criminal doar pentru ca este din "import" sau de o anumita rasa sau natie sau de o anumita orientare sexuala. Si lucrul asta il stie foarte bine si BOR.
        Ceea ce spui tu, este un neadevar care, repetat obsesiv de catre diferiti raspandaci, a ajuns sa fie considerat adevar. La fel ca si cu Soros.
  • +32 (40 voturi)    
    Surprize de la inalta poarta (Vineri, 3 februarie 2017, 13:42)

    Martinezu [utilizator]

    Ia te uita!
    Patriarhul iar o coteste putin la dreapta fata de sponsorii lui uzuali.
    Ai grija Daniele ca ramai fara turle a Catedrala.
    Cresti in fata noastra in schimb!
  • -17 (21 voturi)    
    cu cine i popa? (Vineri, 3 februarie 2017, 13:44)

    Toni_Romania [utilizator]

    popo, cu cine tii?...cu livache sau cu werner?.....
    • +1 (1 vot)    
      Aha, te exprimi fara respect si pe urma (Vineri, 3 februarie 2017, 15:51)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui Toni_Romania

      crezi ca o sa ne incruntam la numele nemtesti? Stim mai multi lb engleza, chiar si Livakis care stie cel mai bine ”bullshit” ca-l face toata ziua.
  • +21 (25 voturi)    
    Fratilor, (Vineri, 3 februarie 2017, 13:44)

    Anna O. [utilizator]

    ... sa fie, oare, vreo speranta? Ca Tata Mare are un nas foarte bun. Va aduceti aminte de predica din duminica celui de-al doilea tur de prezidentiale? Aia cu poporul roman e iubitor de straini...?
    • +9 (13 voturi)    
      O ce veste minunata ! (Vineri, 3 februarie 2017, 13:57)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

      Acum imi aduc aminte de episod . Mare pacat ca la inceput mi-au surzit urechile de la atata liniste din partea celor responsabili de morala poporului , dar tot e bine chiar si in ceasul al 12-lea .... In sfarsit pot sa zic ca banii pt bor nu au fost cheltuiti chiar degeaba .
    • +1 (5 voturi)    
      pai sa fie (Vineri, 3 februarie 2017, 14:25)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Anna O.

      tata mare a simtit de unde bate vintul, si cum nu e timpit sa se automutileze, a schimbat elegant macazul, cit nu e prea tirziu.
  • +7 (11 voturi)    
    Hopa! (Vineri, 3 februarie 2017, 13:45)

    baciul-vrancean [utilizator]

    Iar a intors-o! Sa fie bine, sa nu fie rau!
  • +5 (19 voturi)    
    Ei na (Vineri, 3 februarie 2017, 13:47)

    TheFaime [utilizator]

    Bre, ce facem acum? 2 comunicate intr-o zi? Chiar sunt bulversat, nu stiam ca BOR are birou de presa :)

    Relax, bani pentru Mega Mall Catedrala ai primit de la PSD, i-ai sprijit si i-ai promovat, nu incerca sa te dezici de aceste apucaturi si fapte, fii barbati si-ti asuma. Ai coabitat cu PSD, cu hotii, ai furat bani (Teodosie).

    Noi, poporul cinstiti si curat care protesteaza pasnic, avem frica de Dumnezeu! Voi...niste hapsani.
  • +2 (10 voturi)    
    aha! (Vineri, 3 februarie 2017, 13:47)

    danete [utilizator]

    sa nu cumva sa-i scada salariul guvernul.
  • +8 (12 voturi)    
    lol... (Vineri, 3 februarie 2017, 13:47)

    liviu_ [utilizator]

    nici macar patriarhia nu mai e cu ei...
  • -11 (17 voturi)    
    BOR ar putea juca un rol in acoperirea faliei... (Vineri, 3 februarie 2017, 13:50)

    demaGOGU [utilizator]

    ...uriase care s-a cascat intre cele doua Romanii: poporul pesedist si tineretul din strada.

    se complace insa in transmirea unor comunikate fade, intr-o limba de lemn demna de vremuri demult uitate.
    • +3 (7 voturi)    
      decat (Vineri, 3 februarie 2017, 14:00)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      o limba de lemn demna de vremuri demult uitate, nu-i asa ca cei care te platesc la numarul de posturi prefera una calda si zglobie ca a ta ?
    • +3 (3 voturi)    
      Poporul PSD-ist esti matale ! (Vineri, 3 februarie 2017, 14:15)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ce-i aia popor PSD-ist ?! Adica daca nu votez PSD nu fac parte din poporul roman ?
      Mare-i gradina !
  • +5 (13 voturi)    
    Livache, ai bagat prea putini bani la Culte ? (Vineri, 3 februarie 2017, 13:51)

    Susufler0 [utilizator]

    Pai, bai baiatule, cine mai e cu tine ?
  • +20 (20 voturi)    
    Nu-l văd bine deloc pe jupân mustață... (Vineri, 3 februarie 2017, 13:53)

    Amerlocu [utilizator]

    Se pare că cercul se strânge tot mai tare în jurul jupânului suprem al PSD. Dincolo de maifestații, e adoua oară în 27 de ai câd Biserica Ortodoxă intervine în politică. Prima oară a fost în 1996 când după turul I al prezidnețialelor Patriarhul Teoctist a declarat calm și apăsat că a votat pentru schmbare. pentru mine acela a fost un semn clar că Iliescu a pierdut partida...

    Dragnea nu va fi în mod cert răsturnat nici de Patriah și nici măcar de justiție. Sunt convins că Dragea va ajunge până la urmă în găzduirea patriei cu casă și masă gratis la Jilava. Numai că asta va dura. Pentru el pericolul imedit îl reprezintă ceilalți rachini din PSD care simt deja sângele și nu vor ezita să-l sfâșie. Mesajul Patriarhiei e doar constatarea faptului că zilele Dragnei sunt numărate. Că nu se mai poate baza pe nimeni și nimic.

    Să vedem dacă jupânul teleormănean va mai găsi resursele necesare supraviețuirii. Numai un miracol îl mai poate salva...
    • +6 (8 voturi)    
      Nu prea mai sunt (Vineri, 3 februarie 2017, 14:00)

      TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui Amerlocu

      Nu cred că mai sunt rechini în PSD. Dracnea pare a fi ultimul mohican într-un lung șir. Dacă mai era vre-unul, îl mânca cu fulgi cu tot după ce s-a întâmplat în ultimele zile. Aduți aminte de Ponta, care a fost "răsurnat" la demonstrații muult mai mici.
  • +5 (17 voturi)    
    Suna altfel (Vineri, 3 februarie 2017, 13:55)

    Daniels22026 [utilizator]

    Mi-a placut partea cu lupta anticoruptie. Dar o spune patriarhul ca sa linguseasca strada, sau pentru ca promoveaza cu adevarat anticoruptia?

    Daca ar fi promovat cu adevarat cinstea si anti-coruptia, acest comunicat ar fi ultimul dintr-o serie nenumarata asemenea. Dar din pacate, acesta este PRIMUL comunicat al BOR impotriva hotiei. In timp ce coruptia a atins nivele cosmice, insuportabile, BOR avea cu totul si cu totul alte preocupari, decat sa promoveze cinstea.

    Patriarhul Daniel a condus BOR catre dezastru. I-au ramas alaturi mai ales hotii si iubitorii de hoti. Mult prea putin si mult prea tarziu vine comunicatul de astazi. Sa-l ierte Dumnezeu pe patriarhul Daniel! Caci lumea cinstita a suferit prea mult ca sa-l mai poata ierta pe pacatos. Si cu ambasadorul rus s-a intalnit prea necinstea sa! Greata maxima!
  • +10 (10 voturi)    
    subînțeles (Vineri, 3 februarie 2017, 13:58)

    of of [utilizator]

    Era prea subtil cu Decalogul
    • +2 (2 voturi)    
      corect (Vineri, 3 februarie 2017, 14:32)

      gic [utilizator] i-a raspuns lui of of

      daca nu au inteles multi de pe hotnews primul comunicat, plebea nici atat.

      bine, s-au ferit de a fi acuzati de partizanat politic ca invariabil acolo se ajunge... vezi cateva comentarii si aici ...desi al doilea comunicat este frumos scris
  • -9 (19 voturi)    
    Acum nu mai este Biserica corupta? (Vineri, 3 februarie 2017, 14:00)

    Miky60 [utilizator]

    Sau ca acum spune ce vreti voi si ce vor oile iesite in turma manipulata in strada, acum e de bine? Dublul stardard cum functioneaza...(Oricum nu o sa fie comentariul meu publicat, cenzura functioneaza)
    • +6 (6 voturi)    
      Hai baiatu' lu Antena 3, lasa-ne (Vineri, 3 februarie 2017, 14:17)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Furtul este un pacat de mai mult de 2000 de ani sau matale n-ai astfel de cunostiinte ?
    • +1 (1 vot)    
      Vezi ca esti oaie rau si lucrezi pt lupi (Vineri, 3 februarie 2017, 15:53)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui Miky60

      cum crezi ca iti va fi?
  • +6 (6 voturi)    
    Asa trebuie sa fie omul lui Dumnezeu.. (Vineri, 3 februarie 2017, 14:01)

    ladybug [utilizator]

    Frumos, foarte frumos...Este ceea ce asteptam de la biserica: coloana vertebrala si dreapta judecata.
  • +2 (4 voturi)    
    Vrednic est, nu? (Vineri, 3 februarie 2017, 14:06)

    Cetatean002 [utilizator]

    Ati uitat cand ii cantati lui Dragnea, eu nu am uitat, si sper ca nici Romania nu a uitat, pentru cei care au uitat insa, a ramas aici
    https://www.youtube.com/watch?v=A3kD2joLK8c

    Deci nu mai este vrednic? Poate ar trebui sa ii spuneti personal ca nu mai este si ca "sa nu furi" e o porunca mai presus de lege.

    #rezist
  • +1 (7 voturi)    
    asa da (Vineri, 3 februarie 2017, 14:08)

    Humbert [utilizator]

    asta mai arata a mesaj, nu ca ala de dimineata cu "sa fie liniste".

    bine Daniele, apreciem faptul ca-ti risti macar de forma banii de turnulete la magaoaie.

    nu credem ca le risti cu adevarat, probabil ai simtit ca e bine sa pe pozitionezi asa (nu te banuieste nimeni de principii, stim ca esti doar oportunist) dar oricum, nu e rau.
  • +2 (8 voturi)    
    corecta (Vineri, 3 februarie 2017, 14:10)

    zigot [utilizator]

    pozitia BOR; important este sa fie exprimata la fel de
    clar ori de cate ori societatea este in situatii delicate.
    • +1 (5 voturi)    
      E cumva (Vineri, 3 februarie 2017, 14:48)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      e cumva BOR un partid? E institutie de presa? Daca nu, sa nu se amestece unde nu e treaba lor si sa lase popimea sa iese in strada, fiecare dupa constiinta lui. VREM STAT LAIC, nu manipulari confesionale de tipul celor practicate den= CETATEANUL Daniel Ciobotea,
      • -1 (3 voturi)    
        La lupta ai nevoie de toti aliatii (Vineri, 3 februarie 2017, 15:55)

        Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        bravo BOR! Da, stat laic, nu incalca cu nimic pozitia lor statul laic, nu incalca drepturile nimanui.
    • 0 (0 voturi)    
      Cine-i popa sa cante, (Vineri, 3 februarie 2017, 21:38)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      Cine-i copil sa se joace si cine-i cal sa traga. La asta sa se limiteze bor-ul si alte culte. Politica cu politica, mass media cu adevarul iar religia cu cele sfinte. Astfel amestecul asta o sa aiba gustul amar al haosului. Alt exemplu mai elocvent decat situatia actuala mai vrei?
  • 0 (8 voturi)    
    tot e bine si asha (Vineri, 3 februarie 2017, 14:15)

    bogdan1477 [utilizator]

    Asha avari cum sunt si-au dat seama ca nu poti face pipi impotriva vintului prea multa vreme fara sa te uzi complet pe pataloni. E bun si asha, oricum nu putem sa ne asteptam la mai mult. Macar in felul asta mai e trecuta de partea strazii inca o categorie, a alora care fac doar ce zice popa.
  • +2 (8 voturi)    
    Bravo (Vineri, 3 februarie 2017, 14:24)

    Zentrix [utilizator]

    Ce sa zic, e clar ca BOR-ul a cotit-o brusc si s-a dat cu poporul.
    Nu prea ii am eu asa la suflet dupa toate fazele facute cu Catedrala, Colectiv si alte chestii, dar trebuie sa recunosc ca gestul facut astazi este jos palaria.

    Eu o sa fiu in continuare in strada si sper sa fim cat mai multi.
  • +6 (10 voturi)    
    sper (Vineri, 3 februarie 2017, 14:29)

    dan.c [utilizator]

    Sper ca odata cu asta va inceta si practica preotilor de a le spune oamenilor in biserica cu cine sa voteze.
    • 0 (6 voturi)    
      Nu cred (Vineri, 3 februarie 2017, 14:46)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      BOR e o institutie care MIILITEAZA pentru statul religios in care ei sa dicteze ce si cum.
    • +1 (7 voturi)    
      Bor...ing de periculoasa (Vineri, 3 februarie 2017, 14:56)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      Ce limbaj de lemn, preoti care urmaresc luxul, construiesc o biserica cit 10 spitale dar uita de biserica sufletului, manipulare a opiniei publice, securisti si inchinatori la sfintii bani.....cam asta a ajuns bor. popa daniel ar trebui sa se retraga in cugetare. Ati auzit bre de smerenie, sinteti voi atit de smeriti incit sa va dati cu prea-presupusul, ati ramas in urma la treburile sufletesti dar in top la preferintele ptr masini si averi.nu am auzit un alt lumbaj de lemn cind se taie padurile de exemplu, cind mor romanii in spitale dee...popa incaseaza e parte din business. A ajuns biserica si parohiile o afacere mafiota, priveste in curte la tine...va distrugeti si nici nu stiti. Gee..mai vad fata popii mult pe HN.. Nu de alta dar ma indraceste numai cind ma uit la poza asta...e doar un alt stapin parte a unui sistem mafiot. Strada ramane singura putere credibila capabila sa mute muntii.
      • -1 (1 vot)    
        limbajul tau=limbajul de lemn al lui Cernea (Vineri, 3 februarie 2017, 20:48)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Mai schimba cliseele ca ti-au mucegait in gura de atata repetat. "Business" cu popii? Pai nu te obliga nimeni sa te botezi, cununi sau sa te ingropi cu slujba religioasa. Padurile tarii au rezistat sute de ani cat timp au fost in grija bisericilor si a manastirilor. Apoi a venit secularizarea lui Cuza, comunistii si, acum, capitalistii de cumetrie. Primele scoli si spitale in tara noastra au fost infiintate de Biserica, asa numitele bolnite sau vasiliade care abia in sec 19 au fost preluate de stat. In prezent in grija BOR sunt peste 800 de centre social- filantropice(azile, orfelinate, spitale, centre pt bolnavi incurabili, pt victime ale traficului de carne vie, a consumului de droguri sau violentei in familie etc) in care si-au gasit alinare mii de romani uitati de stat, de rude, de ong-urile ateiste sau de nedusii la biserica.
  • +5 (7 voturi)    
    exterminarea?? (Vineri, 3 februarie 2017, 14:31)

    Mos Andrei [utilizator]

    wtf? ce exterminare exista in penitenciarele din RO? mai degraba in spitale.. acolo chiar ca mor pe capete din cauza subfinantarii si coruptiei.
  • -2 (8 voturi)    
    popa sef al romaniei (Vineri, 3 februarie 2017, 14:42)

    XXXXL [anonim]

    bai taicule...
    asta e fragment din autocritica pe martie.....???
    ca cand citesti parca n-ar fi vorba de-altcineva decat tocmai de popii astia hamesiti...
    subordonatii matele....
  • 0 (6 voturi)    
    mda, (Vineri, 3 februarie 2017, 14:48)

    Elena03 [utilizator]

    ce-mi mai place cand spun popii de-alea cu 'sa fie bine ca sa nu fie rau', si dau texte care sa se potriveasca dupa cum o bate vantul ...
  • -2 (6 voturi)    
    La citirea titlului, (Vineri, 3 februarie 2017, 14:50)

    gayon [utilizator]

    am simtit o liniste sufletesca, generata de revenirea parintelui pe calea cea buna, a adevarului. Dar pana sa termin tot de citit ,acea liniste sufleteasca a fost inlocuita de o stare egala cu scarba, provocata de discursul aproape identic cu al lui dragnea, iordache si grindeanu-pare a fi scris din cabinetul despotului nu de om al patriarhiei. Putin modificat din prisma faptului ca popa ar sta si in rai dar nu ar renunta nici la placerea lumeasca.
    • -1 (3 voturi)    
      Nu ai dreptate si in plus nedreptatesti (Vineri, 3 februarie 2017, 15:56)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui gayon

      nu ma intereseaza din ce motive BOR a ales sa-si fie ei insasi credincioasa.
  • +1 (5 voturi)    
    FELICITARI (Vineri, 3 februarie 2017, 14:52)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    OMG!!!!!!!

    iata un prim gest de moralitate sociala din istoria BOR-ului post decembrist!

    Cu putin curaj dezicerea de satana comunista ar fi o usa deschisa catre iubirea principiilor christice!
  • -1 (9 voturi)    
    De fapt Preafericitul (Vineri, 3 februarie 2017, 15:31)

    GT44 [utilizator]

    o da la pace. Vezi: Biserica indeamna la rugaciune, DIALOG si coresponsabilitate sociala.

    Asta s-ar traduce astfel: Nu dati ordonantele dar se negociaza dosarele penale de la caz la caz ( individual ).
    Adica dispense pentru decidenti ca Dragnea &Co
    s-apoi VOM VEDEA.
  • +2 (4 voturi)    
    Foarte tare comunicatul (Vineri, 3 februarie 2017, 15:53)

    DanCris [utilizator]

    Fiecare intelege ce vrea din el. A vorbit de dimineata de "patimile egoiste ca abuzul de putere si de profit material fara limite" . Abuzul de putere poate fi pus in context doar cu ce a spus apoi, ca "lupta impotriva coruptiei nu trebuie folosita in scopuri politice partinice, iar sanctionarea si folosirea penitenciarelor nu trebuie confundata cu exterminarea" . Nu am intalnit in comunicat alta posibila situatie expusa care s-ar potrivii cu abuzul de putere. Se referea oare la DNA/SRI ?
    Mare pisicher Patriarhul , acelasi mesaj poate fi interpretat favorabil de ambele tabere.
  • +2 (4 voturi)    
    aceeasi pochi i-au cantat lui dragnea (Vineri, 3 februarie 2017, 15:55)

    Goya [utilizator]

    "vrednic este"

    http://adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/video-liviu-dragnea-decorat-patriarhul-daniel-preotii-i-au-cantat-vicepremierului-vrednic-este-1_543a7e780d133766a8e0a1de/index.html

    poate reactia bisericii ar fi trebuit sa fie mai
  • +2 (4 voturi)    
    ha, ha, ha! (Vineri, 3 februarie 2017, 16:01)

    Ilenuca1 [utilizator]

    un singur comentariul ar fi avut de făcut IPS: angajament de curăţire a BOR de corupţie şi de goana ilară după fală şi averi
  • +2 (4 voturi)    
    patriarhul e tartorul corupţilor (Vineri, 3 februarie 2017, 16:15)

    Cosimo [utilizator]

    Mai ţineţi mult pe site fotografia acestui corupt numărul 1 al popimii române? Haideţi, că a stat destul şi m-am săturat de preafericitul fariseu şi de exerciţiul lui de imagine. De parcă n-am şti că biserica e la fel de coruptă ca PSD-ul... Astfel de articole sunt o jignire la adresa bunului nostru simţ.
    Sunt sătul şi de popii care au început deja să se plimbe cu crucea printre manifestanţii din Piaţa Victoriei. Să stea în biserică sau să vină în piaţă fără cruci şi icoane, că nu ne strângem acolo ca să-şi facă ei prozeliţi!
  • 0 (2 voturi)    
    Una blonda din haita A3 (Vineri, 3 februarie 2017, 16:26)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    il intreaba pe un un invitat care candva era adeptul CDR si antifesenist acerb, cine e de vina pentru ura care s-a instalat intre cele doua fractiuni ale societatii la care invitatul raspunde: Presedintele Iohannis! Blonda e de acord si trece la alta intrebare.
    Doamne, cum ii face soarta pe unii sa devina din oameni neoameni!
  • +4 (4 voturi)    
    da (Vineri, 3 februarie 2017, 16:33)

    thebblack [utilizator]

    biserica trebuie sa sprijine cu toata forta abrogarea ordonantei.

    dupa abrogarea acesteia, intreaga conducere a bisericii trebuie sa-si dea demisia si sa se autodenunte la dna. cei care nu au motive pentru autodenunt, la manastire cu voi sa nu mai auda romanii de voi cat o-ti trai.

    biserica ortodoxa romana este unul din principalii factori pentru care romania a ales cum a ales in decembrie.
  • +1 (1 vot)    
    haita Dragnea (Vineri, 3 februarie 2017, 17:07)

    nedumeritul [utilizator]

    pe cei din hata Dragnea nu-i doare gura si nu au nici o retinere in a pretinde ca ei continua lupta anticoruptie pe o noua treapta, de aceea au dat aceste ordonante ca sa inceteze abuzurile si nedreptatea si sa corecteze greselile nenorocitilor si incompetentilor de tehnocrati.
    Acesta este stilul PSD de la Nastase si pana acum.
    Cand au dat o lege motivand ca este pentru imbunatatirea transparentei, aceasta s-a inrautatit, o alta lege motivand ca e pentru imbunatatirea unui serviciu public,acesta s-a inrautatit si a devenit accesibil numai unei paturi privigeliate.... Aceste fenomene sunt prezente pe intreaga perioada cat PSD a fost la guvernare. Dar si cand au fost la guvernare ceilalti.
    Asa ca nu putem decat sa speram ca puterea oculta care guverneaza de fapt Romania si care este deasupra partidelor politice se va maturiza si va capata simtul raspunderii.
  • 0 (2 voturi)    
    /// (Vineri, 3 februarie 2017, 19:00)

    Preot VasileMilitaru [anonim]

    Cine s-a trezit să vobească!
  • 0 (0 voturi)    
    Patriarhia (Vineri, 3 februarie 2017, 21:56)

    Whatsupdoc [utilizator]

    ...ar trebui (și ar putea) să-și spele câteva din (multele) păcate îndemnând la slujba de duminică la exorcizare - în stradă...diavolul e cunoscut, impertinent și perseverent
  • 0 (0 voturi)    
    aoleu (Vineri, 3 februarie 2017, 23:34)

    AdrianStoica [anonim]

    asta din poza vorbeste impotriva coruptiei cu talismanul de doua kile de aur facut din pensiile babelor.... pacatoasele de ele...
  • +1 (1 vot)    
    Oare ce se intampla ? (Sâmbătă, 4 februarie 2017, 0:36)

    Susufler0 [utilizator]

    Pesedisti de frunte parasesc partidul, Prea Fericitul isi reaminteste subit a saptea porunca, Cristoiu tace din gura o zi incheiata, Ciorbea ataca OUG nr 13/2017 la Curtea Constitutionala !

    PS. E mult prea frumos ca sa fie adevarat.

    PPS. Maine joc la Loto 6 din 49 !
  • 0 (0 voturi)    
    comunicat BOR (Luni, 13 februarie 2017, 8:14)

    HateganMarius [anonim]

    Trebuia dat mult mai clar,de genul...Dumnezeu ne-a dat porunca in trei cuvinte;Sa nu furi !...iar noi avem datoria sa nu adaugam nimic la ea ci sa o respectam asa cum este,Daca il asculti pe Dragnea si el lupta impotriva coruptiei!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri