Surse: Victor Ciorbea va ataca vineri la Curtea Constitutionala ordonanta de urgenta privind modificarea Codului Penal

de D. Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 2 februarie 2017, 22:46 Actualitate | Esenţial

Victor Ciorbea (foto arhiva)
Foto: Agerpres
Victor Ciorbea, titularul postului Avocatul Poporului, va ataca vineri la Curtea Constitutionala ordonanta de urgenta privind modificarea Codului Penal, au declarat pentru HotNews.ro surse apropiate situatiei.

Reamintim ca Ciorbea declarase initial ca nu are temei legal sa atace ordonanta, motivand ca actul legislativ nu a intrat in vigoare. La o zi distanta, Ciorbea a avut o intalnire la sediul institutiei cu presedintele Iohannis, iar dupa intalnire si-a nuantat pozitia, anuntand ca va analiza optiunile.

Ciorbea isi motivase refuzul spunand ca nu poate sesiza CCR decat dupa ce intra Ordonanta in vigoare, adica peste 10 zile de la adoptare. In realitate, exista un precedent in 2013. Pe 9 octombrie 2013, Avocatul Poporului a atacat OUG 91/2013 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, in conditiile in care aceasta intra in vigoare pe 25 octombrie. Deci, a atacat o Ordonanta de Urgenta cu doua saptamani inainte de a intra in vigoare. Atunci, CCR a analizat sesizarea si a admis exceptia de neconstitutionalitate ridicata de Avocatul Poporului, Ordonanta de Urgenta fiind abrogata. Diferenta fata de situatia de acum este ca in octombrie 2013, Avocatul Poporului era Anastasiu Crisu, nu Victor Ciorbea.























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

66624 vizualizari

  • +50 (52 voturi)    
    Daca va ataca (Joi, 2 februarie 2017, 22:53)

    Jaj [utilizator]

    Atunci este o cale de scapare. PSD nu poate admite ca a facut o greseala cu ordonanta de urgenta, este o pierdere de imagine pt partid si pt dragnea. Cum putem iesii din mizerie, se intreaba ei, in prima faza se delimiteaza de MJ (ciudat, dragnea nu stia despre ce este vorba in OUG, apoi iarasi stia, etc.. dar de ce nu a dat declaratii MJ), in fine, deci, cum scapa din rahat, vine weekendul, protestararii o sa fie si mai mult daca nu facem ceva... ce sa ne facem... este atacat la CCR din CSM, de Preseditie, de DNA prin instanta de judecata, etc... sigur vor pierde ordonanta, se pare ca stada rezista, deci ce sa facem.... punem omul nostru, sa retraga ordonanta, noi in continuare "vom sustine public", in schimb va pica si potolim strada.
    Tot respectul pentru protestarari. !!!
    PS: Cred ca dragnea si psd sunt socati, am citit aici pe hotnews, ca si antena3 a luat partea protestatarilor, deci "votantii psd" primesc informatii nu tocmai pro guvern.
    • +17 (21 voturi)    
      Din pacate, te inseli. (Joi, 2 februarie 2017, 23:17)

      Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui Jaj

      La antena3 ii trag tare cu "manipularea groaznica".
      • +16 (16 voturi)    
        Doamne ajuta! (Joi, 2 februarie 2017, 23:47)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Vasilake

        Da-i Doamne mintea romanului cea de pe urma!
      • +26 (26 voturi)    
        Nu, scrie si pe HN si am vazut si eu (Vineri, 3 februarie 2017, 0:00)

        Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Vasilake

        De ieri A3 a schimbat placa si legitimeaza protestele. Dar asta doar pentru ca in ultima versiune OUG-ul si prounerea de gratiere nu il scapa pe Voiculescu.
        • +19 (19 voturi)    
          @ Zimbru. Asta era, deci! (Vineri, 3 februarie 2017, 0:49)

          Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

          Si eu m-am mirat de schimbarea atitudinii haitei de la A3 si am scris tot pe HotNews asa;
          "A inebunit haita?" Nu vedeam cauza.
          Acum imi e clar.
          • +1 (1 vot)    
            Welll .. consumul de ghebe nebune ... (Vineri, 3 februarie 2017, 8:41)

            MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

            Welll .. consumul de ghebe nebune ... dauneza grav A3 !

            "Patria si Dreptul Meu!"
            .
          • +2 (2 voturi)    
            eeee (Vineri, 3 februarie 2017, 9:16)

            Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

            cauza nu cred ca e asta ... mai degraba aveau intalnire la CNA si nu vroiau sa le dea material cald de critica ...
        • +1 (1 vot)    
          Veste proasta (Vineri, 3 februarie 2017, 9:47)

          Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

          Din pacate pentru tine, Voiculescu iese oricum, fara ajutorul vreunei ordonante.
          Nu mai are mult de stat la puscarie.
    • +27 (29 voturi)    
      astia sunt f parsivi (Joi, 2 februarie 2017, 23:18)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui Jaj

      mie imi e teama de alt scenariu. naivi sau interesati (si ei au corupti) pnl-isti au pus motiune de cenzura impotriva guvernului. Cel mai simplu pt psd sa scurteze lucrurile e sa voteze motiunea aia, sa pice guvernul, si sa vina unul interimar, care nu mai poate schimba nimic. Apoi vor spune: "PSD-istii nu-s nici ei de acord cu ordonanta, motiv pt care au sanctionat guvernul". Si raman si cu ordonanta intrata in vigoare si cu aparenta in fata electoratului naiv.
      • +18 (18 voturi)    
        Inutil de sofisticat ! (Vineri, 3 februarie 2017, 0:51)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Cel mai simplu pt ei este... sa nu cedeze !

        Mai curand l-au lasat pe Ciorbea sa atace Ordonanta pt ca nu este timp ca CCR-ul sa dea o solutie inainte de data intrarii ei in vigoare !

        PS. Iar pt noi singura speranta este sa continuam protestul si sa-i determinam sa cedeze .
        • +1 (1 vot)    
          La CCR sunt patru la patru (Vineri, 3 februarie 2017, 8:52)

          cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Si UDMR va inclina balanta. Dar UDMR-ul are si el coruptii lui. Doar sa sperie strada slugile ciumei rosii din CCR. Numele de Mona Pivnicieru va spune ceva ???? Cea care a participat activ la incercarea de lovitura de stat din 2012.
          • +1 (1 vot)    
            De abia ce Curtea a stabilit ca sintagma (Vineri, 3 februarie 2017, 16:22)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

            "in mod defectuos" din textul articolului ce incrimineaza abuzul in serviciu a fost declarata prea vaga, prea generala si pe aceasta baza textul a fost declarat perfectibil, ceea ce a grabit aparitia acestui OUG 13 si guvernul pe post de leguitor normeaza la fel de vag : "vatamare grava, certa si efectiva".

            Deci din punctul asta de vedere as pune pariu ca CCR va gasi elemente de neconstitutionalitate.

            Dar ce-i pasa lui Dragnea ? El intre timp scapa... mai scapa cativa iar la restul o sa le spuna : Eu m-am luptat, dar mai mult nu s-a putut .
        • +1 (1 vot)    
          Meanwhile, (Vineri, 3 februarie 2017, 9:37)

          Magritterate [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          se zvoneste ca orban o sa promoveze orhodoxismul in Ungaria. eurosceptici ei din fire, l-au invitat pe putin la Budapesta si planuiesc sa pompeze economia cu resurse rusesti . se mai vorbeste si de construirea unei centrale nucleare finantata de amble state ; un fel de solutie simbol.doamne fereste un nou accident ,gen cel din1986.
          Situatia in Ucraina se intensifica din nou ,putin incearca sa distraga atentia invocand oligarhi in spatele acestor intensificari .
          recunosc, traiesc un sentiment de frica. devin inspaimantat in momentul in care privesc contextul mondial.
          incerc sa ma relaxez cu gandul la 2 nume, pe care le-am descoperit zilele acestea.
          feminist convins, adaug pe lista alaturi de doamnele Kovesi si Macovei inca 2 persoane de sex feminin:Doina Chiacu( http://www.reuters.com/article/us-ukraine-crisis-usa-idUSKBN15H2JU ) si Alina M. Semo, (https://foia.blogs.archives.gov/2017/01/11/qa-with-ogiss-new-director-alina-m-semo/ ).
          obositoare tema de casa, dar cu rezultate mari. promit!
          PS. domnule sufleur, va apreciez eforturile sustinute,apreciez si echipa din spatele acestei redacti minunate ,dar imi doresc putin mai multa luciditate din partea d-voastra. poate traiesc doar eu cu imaginea unor radacini comune, pictate cu plumb. iar daca ma insel,imi cer iertare la randu-mi, pt modul in care va masor actiunile.oricum, nimic nu scuza tonul acid pe care l-ati adoptat, chiar daca, personal inteleg aceast sentiment definit de ura fata de situatia din Romania,dorinta mea este ca d-voastra cel care reprezentati alternativa si tot ceea ce reprezinta un jurnalist in adevaratul sens al cuvantulu, sa imbatraniti prematur, pentru a ne putea bucura si noi de articole dilematice.
          ps.. #romania trezeste-te, #dna, #europa, # stat de drept, #fara violenta,# unirea,# bruxellesul e cu voi,#let's make jilava great again.
          • 0 (0 voturi)    
            ..pe cita vreme ... (Vineri, 3 februarie 2017, 15:53)

            Observatore [utilizator] i-a raspuns lui Magritterate

            ...toata tzara fierbe in privintza ordonantzei de urgentza si a timpului ce se scurge cu repeziciune pe tine stimabile te intereseaza Putin si Orban ... din cauza unor indivizi ca tine a putut sta atita amar de vreme liliescu la putere , sa nu fie tras la raspundere , iar dracnea si ai sai sa puna mina pe putere.
            Bravos .
      • +10 (12 voturi)    
        sper sa nu ai dreptate... (Vineri, 3 februarie 2017, 0:52)

        MPop [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Dragnea ori se sinucide politic si merge pana la capat cu 'bullshit-ul' asta ori fac ce spui tu.

        Pe de alta parte simt ca ceva se va intampla in interiorul PSD...Nici Iliescu nu se astepta ca Geona sa ii fure jucaria...sper sa fie macar un destept in tot partidul ala. Sau sa incepa demisiile din partid...sau mai ales din parlament.
      • +6 (8 voturi)    
        Cine ii opreste sa o treaca prin parlament? (Vineri, 3 februarie 2017, 1:12)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Deci poporul trebuie sa iasa in strada inca o data. Ce uzura, ce bataie de joc...lucrurile trebuiesc intinse ca acest guvern sa plece si sa se demita parlamentul. Si repede....o sa vedeti mentalitatea infractorilor e supravietuirea cu orice pret. Restul sintem cretini. Nu ne asteapta zile bune...lumea ar trebui sa gindeasca putin pe termen lung si sa fim eficienti acum, altfel....ne costa mult mai scump...
        • 0 (0 voturi)    
          Lumea (Vineri, 3 februarie 2017, 9:52)

          Pep1 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          Lumea ar fi trebuit sa se gândeasca sa vina la vot in decembrie 2016. Poate vor tine minte pâna la urmatoarele alegeri.
          Demiterea parlamentului = o aberatie
      • +6 (6 voturi)    
        un amanunt (Vineri, 3 februarie 2017, 3:20)

        optiunea-2 [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        la conferinta dragnea a spus: 'ieri m'am consultat cu avocatii mei..."
        deci asta facea el cind tara lua foc??????????
        cred ca s'au consultat la o cafeluta, undeva select, ca un boss, nu?
        este ireal... mafie de mafie de mafie de mafie...
        avocatii poate i'au propus sa investeasca milionele produse din ciordeala (de cIordache) prin elvetia, brazilia, il stie pe mazare... prin martinica, cica ghitza e pe'acolo...etc...
        • 0 (0 voturi)    
          ! (Vineri, 3 februarie 2017, 9:37)

          melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui optiunea-2

          Inca de-acum cativa ani se spunea despre Dragnea ca si-a cumparat o vila in Brazilia.
    • +12 (12 voturi)    
      o problema majora... (Joi, 2 februarie 2017, 23:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Jaj

      incep si eu (nu sunt inca sigur) sa cred ca chiar poate pica aceasta ordonanta...
      dar problema e simpla (si asta se intampla chiar daca pica, chiar daca nu pica): ce se intampla dupa?! avem de-a face cu un guvern care poate da orice ordonante in secret, fara consultare, ilegal, neconsittutional etc! ce se poate face pe viitor?!

      sa nu ne imbatam cu apa rece... chiar daca OUGurile pica... razboiul doar a inceput... pana una alta a ttrecut doar o luna de la inceperea guvernarii... mai sunt 47
    • +7 (9 voturi)    
      Știți de ce contestă? (Vineri, 3 februarie 2017, 0:05)

      dorul [utilizator] i-a raspuns lui Jaj

      Pentru că sunt siguri că respinge Curtea Constituțională, unde au majoritate.
      • 0 (0 voturi)    
        Posibil... (Vineri, 3 februarie 2017, 8:12)

        aladdin [utilizator] i-a raspuns lui dorul

        Pe de alta parte, care ar fi motivul pe care CCR ar putea declara ordonanta neconstitutionala? Adica, vreau sa pice, dar tot ii dam inainte cu CCR. Suntem siguri ca OUG e neconstitutionala si ca va fi declarata neconstitutionala? Cel mai sigur e ca guvernul sa o abroge, dar se pare ca un prea sunt sanse.
    • 0 (0 voturi)    
      la (Vineri, 3 februarie 2017, 8:31)

      DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui Jaj

      antena 3 nu continua cu mizeriile dar pe antena 1 exact invers, ii lauda pe manifestanti si vorbeau de abuzurile lui Dragnea. nici mie nu imi venea sa cred, parca nu aveau nici o legatura cele 2 posturi
    • 0 (0 voturi)    
      cam șa (Vineri, 3 februarie 2017, 9:44)

      verdeata [utilizator] i-a raspuns lui Jaj

      cred și eu
  • +36 (42 voturi)    
    Dreptate, ochii plansi vor sa te vada! (Joi, 2 februarie 2017, 22:54)

    CezarN [utilizator]

    Poate isi aduce domnul Ciorbea aminte de clipele cand conducea PNT-CD dupa domnul Corneliu Coposu.
    Daca PNT-CDla facut mare, l-a bagat pe usa din fata in istoria poporului roman, macar asa se poate revansa fata de memoria Seniorului si fata de un partid istoric din toate punctele de vedere.
    La urma-urmei, poate fi si domnul Ciorbea unul dintre cei doi talhari rastigbiti. Este optiunea sa care dintre ei,
    Doamne ajuta!
    • +17 (21 voturi)    
      Frumos (Joi, 2 februarie 2017, 23:14)

      Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Nu credeam ca o sa reuseasca sa smulga cineva un plus de la mine cu o metafora din religie, dar tu ai reusit. Felicitari.
    • +7 (11 voturi)    
      Gresit! (Joi, 2 februarie 2017, 23:47)

      karula [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Ciorbea a fost facut "mare" de SIE! Era o taratura si cand a fost pus Primar General si cand a fost luat si pus Prim Ministru.
      "Brandul" Ciorbea a fost creat de SIE ! El nu a favut niciodata nimic. Nu si a asumat nimic si nu a fost niciodata leader! El si a dorit sa fie primul, el frustratul, in fruntea tuturor, sa aiba pozitie si bani, EL sa fie primul!
  • +22 (30 voturi)    
    ! (Joi, 2 februarie 2017, 22:58)

    karula [utilizator]

    Pe frustratul asta, chior de un ochi ( la modul serios, nu vede cu un ochi , dupa operatia facuta la New York , in care si a indreptat cat de cat cutia craniana) sa l intrebe repede cineva de ce s a facut sluga PSD. Ii donam , noi, lunar 15 000 eur cat are rata la casa, dar sa ne lase Statul de Drept in pace si hotii in puscarie.
    Fraiere, ti ai dorit mereu sa fi, tu, primul: Esti primul nenorocit ! Esti primul jeg din tara asta! Esti primul pres al lui Dragnea! Esti rusinea familiei tale de moti! Esti prima taratura!
    • +13 (13 voturi)    
      cica a fost foarte scump acel ochi (Joi, 2 februarie 2017, 23:31)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui karula

      e din cristale Sbaroschi(securitul de la o dacie de la remat), si cu care vede luminita de la capatul tunelului, cum promitea in 1996.
    • +3 (7 voturi)    
      Tocmai de aia cred ca ataca (Vineri, 3 februarie 2017, 0:08)

      RaduMischie [utilizator] i-a raspuns lui karula

      Eu as tine un pariu ca Ciorbea nu vrea sa intre in istorie asa cum l-ai descris tu mai sus. A fost sef de promotie pe tara la drept, lider sindical, primar de Bucuresti, prim-ministru si acum avocatul poporului.
      O fi el un idiot (eu sincer asa cred), dar nu cred ca vrea sa intre in istorie ca un jeg, care cu evidenta in fata (lipsa de urgenta a ordonantei, poporul in strada, deciziile primite de la Johannis) s-a pus pres la Dragnea.
      Deci daca o ataca, nu o face de dragul legalitatii sau al tarii, ci doar din stima personala regasita.
      Sincer, ma doare in cot de ce ataca, numai sa o atace.
      • +6 (6 voturi)    
        Sef (Vineri, 3 februarie 2017, 0:51)

        karula [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

        Sef de promotie ca a repetat ultimul an, ca sa fie sef de promotie! A fost A Severin! El a repetat ca sa fie si el sef de promotie!
      • +8 (8 voturi)    
        Nu am incredere in Ciorbica .. (Vineri, 3 februarie 2017, 3:15)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

        E vandut PSD tot restul vietii aleia amarate pe care o traieste ca o taratura.

        Poate sa atace la CCR alte aspecte ale OUG, care nu au legatura cu ceea ce "doare", caz in care CCR se pronunta ca e Constitutional si toti hotii o sa fie fericiti.
        • 0 (0 voturi)    
          Exact de asta ma tem si eu. (Vineri, 3 februarie 2017, 8:40)

          Andor74 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          O sa o atace pentru ca asa cere bunul simt (dar mai ales oamenii cu ceva scoala) dar o sa motiveze cu te miri ce, in asa fel incat sa fie respinse toate motivele.
          De exemplu: solicitam respingerea art. x alin. y pentru ca cerul este albastru si nu se asorteaza.
    • 0 (0 voturi)    
      ..mda... (Vineri, 3 februarie 2017, 7:23)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui karula

      ...trage de timp cum poate CIT mai poate ...
  • -28 (34 voturi)    
    tare ar fi (Joi, 2 februarie 2017, 23:00)

    xanti [utilizator]

    Ca Curtea Constitutionala sa declare ordonantele constitutionale,sa vezi atunci jale.
    • +16 (18 voturi)    
      ... (Joi, 2 februarie 2017, 23:08)

      VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Jale ? A plecat tavalugul deja.. va facem istorie
    • -6 (14 voturi)    
      Cam asa (Joi, 2 februarie 2017, 23:10)

      OvidiuTudor [anonim] i-a raspuns lui xanti

      Ca de fapt si de fapt, pe noi ne deranjeaza de acolo pragul ala stabilit hai sa spunem aleatoriu (ca sa-l favorizeze pe El Lidero Maximo) dar asta nu prea vad sa fie motiv de neconstituionalitate.
    • +14 (14 voturi)    
      Asta ca si cand constitutionalitatea ar fi (Joi, 2 februarie 2017, 23:34)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      asa, ca un fel de stiinta esoterica, n-ai cum sa-ti dai seama decat daca esti un mare initiat ca o lege respecta sau nu constitutia... stai pe pace, n-o respecta. Deloc. Nici in spirit, nici in litera. D-aia au sarit toti sa gaseasca calea prin care OUG-ul sa ajunga sa fie analizata de CC, au tot insistat sa atace OUG-ul Ciorbea, ca stiu ca OUG nu trece testul constitutionalitatii.
    • +6 (6 voturi)    
      pai sa stii... (Joi, 2 februarie 2017, 23:51)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      sa vezi ce o sa-ti smulgi paru din cap cand o sa vezi cum o iau preturile razna....

      nu-ti face griji... incalca prevederile UE... deci incalca si constitutia!
    • +4 (6 voturi)    
      Iese cu macel (Vineri, 3 februarie 2017, 4:29)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Ar trebui sa plangi si sa fugi de pe acum, ca doar nu crezi ca lui Dracna o sa ii pese de tine, ala calca pe cadavre de cand e el.
  • +23 (29 voturi)    
    Din pacate la CCR e ultima speranta (Joi, 2 februarie 2017, 23:02)

    AG [utilizator]

    Cei 2 gainari au confirmat astazi, cu aroganta specifica, faptul ca sutele de mii de protestatari nu ii impresioneaza si ca nu vor sa se intoarca din drum.
    • 0 (0 voturi)    
      foarte bine punctat... (Vineri, 3 februarie 2017, 7:53)

      astronaut [utilizator] i-a raspuns lui AG

      ''GAINARI'', doi afoni in materie si aici trebuie adaugat si subinginerul de vagoane JORDAS , toti astia vor fugii ca potarnichile in momentul pronuntarii CCR-ului , pentru ca se va decoperta ''opera ''!!
  • +10 (16 voturi)    
    Vineri?! Acu, ca-i groasa?! (Joi, 2 februarie 2017, 23:04)

    eek [utilizator]

    Da' ieri ce-avea?
  • +14 (22 voturi)    
    Frica si Iohannis (Joi, 2 februarie 2017, 23:05)

    contributor.bis [utilizator]

    Taticu' Iohannis a fost "convingator".
    E penibil ca numai frica îi face pe politicieni sa respecte poporul care i-a ales...Demnitatea e pentru altii...
  • +14 (20 voturi)    
    Auziti ... (Joi, 2 februarie 2017, 23:08)

    OvidiuTudor [anonim]

    intreb si eu ca prostu. Ataci ataci dar CE trebuie scris IN ACT trebuie sa poata duce la victorie. Mi-e teama de-o greseala, de-o scapare ... nu pot uita ca are cred de 1,5 mil dolari am inteles.
    • +2 (4 voturi)    
      Sa scrie doar titlul si sa o semnze. (Vineri, 3 februarie 2017, 0:11)

      CaraRaby [anonim] i-a raspuns lui OvidiuTudor

      CC-ul abea astepta asta. Asa ca si daca scrie doar titlul contestatiei au ei grija sa puna PSD-ul la respect fata de Constitutie,
  • +13 (15 voturi)    
    Hai ca se poate ... (Joi, 2 februarie 2017, 23:15)

    hai_si_aici [utilizator]

    @CCR: OPRITI NEBUNIA !!!
  • -10 (14 voturi)    
    ordonanta (Joi, 2 februarie 2017, 23:44)

    FlorinelyFloryn1 [anonim]

    Sunt exceptate de la grațiere furtul și înșelăciunea, care sunt infracțiuni patrimoniale. Oamenii stau în închisoare pentru că au furat câteva obiecte sau pentru că au înșelat alți oameni cu sume modice. Sunt infracțiuni cu încadrare de 1-5 ani.
  • +7 (7 voturi)    
    Ciorbea! (Joi, 2 februarie 2017, 23:56)

    Tomy007 [utilizator]

    Ciorbea daca faci asta manca-ti-as esti eroul nostru...
  • +6 (6 voturi)    
    Ciorbea - un sobolan (Joi, 2 februarie 2017, 23:56)

    Andradda [utilizator]

    Un escroc vandut care simte ca s-ar putea scufunda corabia PSD-ista si,acum, incearca sa-si salveze pielea.
    Specimenul asta trebuie deferit justitiei, alaturi de Dragnea, Iordache si Grindeanu!
  • +8 (8 voturi)    
    Mie asta-mi pute (Vineri, 3 februarie 2017, 0:08)

    Eu the first [utilizator]

    HN de obicei are surse bune, si m-as bucura sa fie o chestie pe bune. Frica mi-e insa ca Ciorbea nu schimba asa, de azi pe maine, mana pe care-o linge. Se poate sa fie deja un aranjament cu CCR (trei dintre judecatori sunt direct numiti de PSD, unul de UDMR, daca mai gasesc pe unul de cumparat, de exemplu de la PNL, pot obtine o decizie favorabila).
  • +13 (13 voturi)    
    Oricum este o absurditate. (Vineri, 3 februarie 2017, 0:19)

    Andradda [utilizator]

    Intr-o tara in care si presedintele si populatia si Justitia si CCR sunt constiente ca se produce o nedreptate in societate, totul sta de fapt la mana unui singur individ - Ciorbea.
    Daca Ciorbea nu ataca legea la CCR, Romania se duce pe rapa?
    Este de neconceput asa ceva., sa asisti la o nedreptate si sa spui (conform legii) ca nu poti sa faci absolut nimic daca un oarecare individ nu sesizeaza nedreptatea respectiva!?
    In momentul de fata putem spune ca Ciorbea este cel mai important si cel mai puternic om din stat. De el depinde viitorul Romaniei!?
    Daca ataca ordonantale bine, daca nu, ele intra in vigoare si o intreaga natiune asista neputincioasa la infaptuirea nelegiuirilor!
    E ca in filmele cu prosti.
    Ca simplu exemplu. Presedintele tarii poate fi suspendat si chiar demis, guvernele pot sa cada sau sa fie demise, parlamentul poate fi anihilat prin alegeri anticipate si, cu toate astea, nu exista absolut nicio lege care sa prevada demiterea sefei CNA.
    Cu toate ca aceasta sperietoare -Laura Georgescu - este urmarita penal pt 18 cazuri de frauda, intocmire de acte false, fals in documente si multe altele, absolut nicio institutie din Romania nu poate sa o demita. pt ca asa e facuta legea.
    Pai ce legi sunt astea?
    • +6 (6 voturi)    
      da (Vineri, 3 februarie 2017, 1:27)

      Reshape [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Pai ce, numai astea sint "ciudateniile"? Mai zic eu: legi din care nu intelegi nimic; legi care au nevoie de regulamente de aplicare (ca si cum, cind iti iei un aspirator nou, ai doua manuale de utilizare!). Parlamentul poate suspenda Presedintele numai si numai pentru ca exista o majoritate. Referendumul poate invalida suspendarea Presedintelui iar Parlamentul ramine neatins. Un referendum poate fi ignorat si nimeni nu pateste nimic. Un guvern poate schimba legi prin OUG-uri cind nu e nici o urgenta, scurtcircuitind astfel puterea legislativa. O lege (de exemplu cea a Educatiei) poate fi schimbata oricit de des. O lege din domeniul financiar, de exemplu, poate fi votata de oameni care nu au nici cea mai mica idee despre domeniul respectiv: antrenori de fotbal, ciobani, cintareti de manele, actori etc...
  • +10 (10 voturi)    
    Vedetele sa iasa in fata (Vineri, 3 februarie 2017, 0:35)

    Gabrielgabrielgabriel [utilizator]

    Ar fi un efect scontat daca vedetele ar iesi in fata cun videoclip sau flashmob de genul Dumnezeu prefera lemnul.
    Dragi vedete si vip.uri, iesiti in fata, fiti solidari.
  • +9 (9 voturi)    
    Ma Ciorbea (Vineri, 3 februarie 2017, 1:02)

    burebista [utilizator]

    Ne-ai facut NEAMUL DE MOTI DE RASU PLANSU .
  • +1 (3 voturi)    
    Sobolanii fug primii de pe corabia in pericol (Vineri, 3 februarie 2017, 1:12)

    baciul-vrancean [utilizator]

    La fel si Robo Cop.
  • +8 (8 voturi)    
    si da-i, si da-i si lupta neicusorule (Vineri, 3 februarie 2017, 1:29)

    talos [utilizator]

    Frate, rezultate maxime, succesuri pe linie si marti!
    In rama asta ne sta speranta, de la zeroul asta barat care umple spatiul degeaba ne asteptam mantuirea? Cred ca mai degraba ne ajuta Arsenie Boca din ceruri decat aceasta limba de pantofi pentru faraonii pesedisti. Acest ex-ciorbagiu (primar) de Bucuresti nu reprezinta o solutie reala, ne amagim doar ca va face altceva decat sa se miste in sila si cu incetinitorul inghiontit din spate de KWJ. Presiunea trebuie mentinuta pe borfasi pana le pleznesc tevile si cedeaza, moment in care vom lasa gazonul pentru jucatorii legali sa-i masoare, sa-i cantareasca si sa-i judece conform legilor nemsaluite.
  • +11 (11 voturi)    
    smecheria cu CCR (Vineri, 3 februarie 2017, 2:13)

    maxi lopez [utilizator]

    PSD are in CCR 3 insi, plus Mona Pivniceru. De ceilalti nu prea stim, dar daca Ciorbea contesta la CCR e ca o cale sa incheie protestele. Au vorbit intre ei si stiu cum stau, nu se duc la plesneala.

    Daca CCR zice ca ordonanta e constitutionala, vine Dragnea si zice, vedeti, v-am spus eu ca era legala! Gata, plecati acasa, derbedeilor!

    Nu mai zice nimeni, bine, o fi constitutional sa anulezi pedepsele pentru abuz in serviciu dar e bine sa faci asta?

    Se muta batalia pe alt teren, unul controlat de PSD si greu de contestat de multime si de Iohannis, ca pe urma zice lumea ca ataci statul de drept.

    Mare parsiv acest Dragnea.
  • +5 (5 voturi)    
    Hai (Vineri, 3 februarie 2017, 2:24)

    AlinRadu1 [anonim]

    Ciorbea, fii erou!
  • +7 (7 voturi)    
    halal (Vineri, 3 februarie 2017, 3:38)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    din ce s-a barfit prin presa ciclopu' are credit de unu milion euro se pare ''uns'' la aprobare de borfasi psd.gadele si ala micu de la alde au apartamente pe ''credit'' de la scriitorul pe banda rulanta varanus intactus.altii au ferme,fabrici,uzine,pamanturi rafinarii luate pe doi lei, cu semnatura otravita a tradatorilor politici transpartinici.

    cate sute de astfel de stimulati or fi in lumea politica, in lumea oamenilor de ''afaceri'', ''jurnalisti''?

    altii au dosare, setinte definitive de manglitori.cu apartamente la monaco, ajutati de alti baieti alifie care stiu unde se unge treaba cu sute de milioane din bugetele stoarse de la poulime, cum o numesc infractorii nostri de politicieni pe fraiera masa de votanti contribuabili...

    butoane care duc la alte butoane si alte sfori la alti papusari ai sifonarii banului public...

    politica de la noi e o retea monstruoasa de interese care se intrepatrund.

    am avut sansa de a avea uni premier onest insa boborul a ales un dragnea-ceausescu!

    iar noi trebuie sa stam acum sa pazim in frig tara, sa ne mobilizam pentru fiecare miscare pe care aceasta gasca de penali o revarsa peste romania cu un singur obiectiv : furtul!
  • +1 (1 vot)    
    Ciorbea un tradator (Vineri, 3 februarie 2017, 7:40)

    Vlad-I [utilizator]

    Nu am incredere nici macar 1% in aces subnormal numit ciorbea.
  • +1 (1 vot)    
    PRAF IN OCHI! (Vineri, 3 februarie 2017, 7:42)

    mirela1977 [utilizator]

    Cred ca este doar o mutare pentru a tempera oamenii. Daca Avocatul Poporului voia sa sesizeze CCR ul, o facea inca de acum doua zile. Ma tem ca este doar praf in ochi.
    • 0 (0 voturi)    
      corect, e un magar fara margini Ciorbea (Vineri, 3 februarie 2017, 19:48)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui mirela1977

      ai dreptate, CCR nu poate raspunde mai repede de 30 de zile oricarei solicitari de la AvPoporului....
      o sansa are contestatia CSM dar si atunci seful ccr e un pesedist coclit care poate intarzia publicarea deciziei...
  • 0 (0 voturi)    
    200 000 Ron e ok sa furi! (Vineri, 3 februarie 2017, 9:36)

    MirceaIo [utilizator]

    Foarte tare treaba cu ordonantele astea. Nu esti penal daca furi mai putin de 200 000Ron. Ce nu am inteles eu e de cate ori pe luna poti face acest lucru!??
  • 0 (0 voturi)    
    mda (Vineri, 3 februarie 2017, 9:54)

    dottore-plagiatore [utilizator]

    Ciorbea a amanat pana vineri ceea ce trebuia sa faca miercuri pentru ca CCR sa nu poata raspunde in timp util si sa fixeze termenul dupa ce ordonanta intra in vigoare.
    • 0 (0 voturi)    
      Noi vrem in Europa (Vineri, 3 februarie 2017, 10:13)

      MirceaIo [utilizator] i-a raspuns lui dottore-plagiatore

      Pai se astepta cineva ca Ciorbea e in slujba poporului. Fratilor astia sunt mai rau ca mafioti din Italia. Astia fac chiar ce vor ei. Problema e ca acum fura din fondurile europene. Asta nu se va accepta sub nici o forma. Romania va avea 2 variante:
      1. Afara din Europa (si fiti penali);
      2. Ramaneti in Europa ( respectati legile si banul public)
  • 0 (0 voturi)    
    DEMISIE ! (Vineri, 3 februarie 2017, 10:59)

    AvramLibertate [anonim]

    Avocatul PSD - DOSAR PENAL !!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri