Klaus Iohannis: Jos mainile de pe DNA! / La Ministerul de Interne s-a stiut exact cand, unde si ce grupuri se pragatesc sa sparga demonstratia. I-au lasat liberi sa puna in pericol nu doar demonstratia, ci sanatatea si chiar viata romanilor care s-au dus sa demonstreze pasnic

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 2 februarie 2017, 9:48 Actualitate | Esenţial

Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Presedintele Klaus Iohannis s-a declarat impresionat, joi, de faptul ca "aseara au avut loc demonstratii masive in toata tara. Sunt foarte impresionat de amploarea acestor manifestari si de faptul ca romanii au inteles foarte bine despre ce e vorba cu aceste ordonante de modificare a Codului Penal si au aratat foarte clar ce vor: un stat de drept." Seful statului a afirmat insa ca este "nemultumit profund" de" felul in care ministerul de Interne a gestionat situatia si felul in care jandarmii au actionat fata de instigatori." "La Ministerul de Interne s-a stiut exact cand, unde si ce grupuri se pragatesc sa sparga demonstratia. In loc sa-i izoleze unde s-au adunat, i-au lasat liberi sa puna in pericol nu doar demonstratia, ci sanatatea si chiar viata romanilor simpli care s-au dus sa demonstreze pasnic. Foarte grav mi s-a parut ca doamna ministru de Interne a spus ca nu a stiut nimic. (...) E inadmisibil." El a solicitat "lamuriri scrise" de la ministrul de Interne si Jandarmerie.

Declaratiile sefului statului:

Aseara au avut loc demonstratii masive in toata tara. Sunt foarte impresionat de amploarea acestor manifestari si de faptul ca romanii au inteles foarte bine despre ce e vorba cu aceste ordonante de modificare a Codului Penal si au aratat romanii foarte clar ce vor: un stat de drept.

Aceste demonstratii au fost eminamente pasnice. Romanii s-au adunat in numar farte mare si pasnic si-au spus pasul.

Asta pana dupa ora 10, cand un grup sau grupuri de demonstranti violenti au intrat in Piata Victoriei si au deturnat demonstratia.

A fost evident pentru oricine ca romanii au demonstrat pasnic si au spus foarte clar ce doresc.

A fost la fel de evident ca acesti demonstranti violenti au venit cu scopul de a strica manifestatia.

Felul in care ministerul de Interne a gestionat situatia si felul in care jandarmii au actionat fata de instigatori ma nemultumeste profund.

Toata lumea din structurile de forta a avut toate informatiile necesare.

La Ministerul de Interne s-a stiut exact cand, unde si ce grupuri se pragtesc sa sparga demonstratia. In loc sa-i izoleze unde s-au adunat, i-au lasat liberi sa se amestece printre demonstrantii pasnici, punand in pericol nu doar demonstratia, ci sanatatea si chiar viata romanilor simpli care s-au dus sa demonstreze pasnic.

Foarte grav mi s-a parut ca doamna ministru de Interne a spus ca nu a stiut nimic. E cu atat mai grav, inseamna ca nu conduce ministerul si doar sta in minister. E inadmisibil.

Solicit doamnei ministru de Interne si Jandarmeriei lamuriri scrise.

De ce si cum a fost posibil sa fie lasate elemente violente sa distruga o manifestatie pasnica cu tot Ministerul de Interne de fata?

In chestiunea OUG: Am decis sa sesizez Curtea Constitutionala. Este evident vorba de un conflict juridic de natura constitutionala intre guvern si sistemul de justitiei si Parlament.

Acest document este pe drum si va fi depus in cateva minute la CCR.

Q: Ati avut info despre ultrasi si de ce nu ati facut apel la calm?
R: O tara are un guvern sa faca aceste lucruri, nu sa dea noaptea OUG.

Q: Deturnarea protestelor, aveti info cine a stat in spate?
A: E o chestiune care trebuie lamurita de altii. Exista voci care spun ca au fost unii care au incitat si au contribuit la organizare. Nu am dovezi certe inca si cred ca dovezile treubie aduse de MAI si abia astept sa-si faca datoria

Q: Grindeanu v-a raspuns la scrisoare?
A: Nu mi-a raspuns si nici nu stiu unde e, ca nu prea a mai fost vazut.

Q: In ce masura credeti ca va raspunde CCR?
A: Eu mi-am facut datoria si am sesizat CCR. Mai departe e treaba judecatorilor sa actioneze.

Q: Azi se reuneste conducerea PSD. Aveti vreun mesaj pentru liderii PSD?
A: Azi nu am un mesaj, dar voi avea in urmatoarele zile.

Q: PSD se gandeste la contra-prosteste. Ce le transmiteti?
A: Ar fi o mare greseala si ar duce la violente care cu greu ar mai putea fi calmate. Solutia la aceasta criza e abrogarea OUG si atunci discutia se poate calma.

Q: E Dragnea responsabil de OUG?
A: Acelasi Dragnea cu "din sacoarta-n scoata"? E responsabil. Ne-a spus tuturor ca el conduce partidul cu mana de fier. Chiar daca bine retin, s-a institutit la PSD un comitet de coordonarea a Guvernului.

Q: Aveti informatii ca ce se intampla acum ar putea face parte dintr-un conflict hibrid care sa destabilizeze Romania?
A: Nu cred, dar cu siguranta sunt multi dusmani ai Romaniei care se bucura ca s-a ajuns la o situatie de criza profunda din nesabuinta unor lideri.

Q: DNA si DIICOT unificare, aveti informatii?
A: Am citit in media. Guvernul a dezmintit, dar Guvernul a mai dezmintit si altele. Eu va spun un lucru clar, si mai ales guvernantilor: Jos mainile de pe DNA.

Q: Nu s-a retinut nici un ultras. Ati slicitat demisia ministrului Internelor?
A: Nu am solicitat demisia, dar romanii aseara au explicat foarte clar ce isi doresc ei. Mai departe e treaba guvernantilor sa revina la rationalitate.

Q: Ce ar fi de facut daca si in aceasta seara e proteste? Vor veni iar huliganii?
A: Nu-mi imaginez ca MAI mai repeta o data figura de aseara.

Q: Dosarul DNA deschis privind adoptarea OUG. Cum vi se pare, ati fost informat?
A: Am exact informatiile vehiculate public, am citit declaratiile unei persoane care a depus plangerea.

Q: E oportuna deschiderea dosarului?
A: Nu pot sa evaluez oportunitatea.

Q: Proiectul gratierii, v-ati uitat peste el, l-ati promulga?
A: Voi analiza aceste chestiuni.

Q: Ati primit informari de la SRI privind interventia de aseara?
A: Nu primesc informari de la SRI in chestiuni care privesc MAI. Dar sunt convins ca cei care se ocupa au avut toate informarile necesare. E treaba Guvernului sa se ocupe de siguranta publica, nu de OUG date noaptea. Guvernnul nu a inteles deloc care e menirea lui. Sper sa inteleaga mai bine care e treaba lor.

Q: Se pune problema demisiei Ministrului Justitiei?
A: Cu siguranta isi pun unii intrebarea aceasta si pe buna dreptate.

Q: Anticipati sanctiuni UE?
A: Nu. Dar cu siguranta maine voi avea foarte multe discutii informale, pentru ca oamenii vor dori sa stie.

Q: Vicepresedintele CE a spus ieri ca actiunile guvernului ar putea declansa o taiere a fondurilor europene.
A: Nu cred ca se pune problema. Cred ca e o usoara ingrijorare, pe buna dreptate.

Q: Amestecul unor puteri straine in treburile interne, ati primit informatii de la servicii? A aparut pe Sputnik critici dure la adresa protestatarilor.
A: Am raspuns mai devreme.

Q: Nu ar trebui sa-l invitati pe premier la Cotroceni sa discutati?
A: O sa invit mai multa lume la discutii. Doar ieri i-am scris, nu stim cu ce a fost ocupat ca nu l-a vazut nimeni,d ar vreau sa-i dau ragaz o zi -doua. Apoi voi invita oamenii la Cotroceni pentru ca situatia se agraveaza. Solutiile trebuie sa vina tot de la politicieni. Saptamana viitoare o sa-i invit ca sa-mi prezinte solutiile.























Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

95867 vizualizari

  • +61 (73 voturi)    
    Bravo!Asa va vrem! (Joi, 2 februarie 2017, 10:01)

    delavrancea [utilizator]

    Lasa-ti balta feisbuc, tuiter si alte prostii cand e vorba de declaratii si opinii din partea oficialitatilor.
    Ne e sete de SERIOZITATE!
    • +48 (56 voturi)    
      Iohannis a fost foarte tare! (Joi, 2 februarie 2017, 11:25)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      ....si nu ma deranjeaza ca se comunica si pe FB in ziua de azi!
      • +24 (24 voturi)    
        Johannis trebuie sa iasa LIVE (Joi, 2 februarie 2017, 11:47)

        transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui fit

        stii de ce? pentru ca asta e singura sansa ca A3, RTV, B1 sa preia ce spune el si astfel sa ajunga mesajele si la cei care au votat PSD si urmaresc aceste canale media. Facebook e clar ca nu penetreaza prea mult acolo unde trebuie ACUM! Cei ce se uita la A3 si alte porcarii, trebuie sa inteleaga ca au votat o gasca de impostori, stiu ca e greu ca exact A3 sa-i convinga de asta...
        • -16 (18 voturi)    
          Bravo (Joi, 2 februarie 2017, 12:04)

          delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

          Una e ca "...nu penetreaza unde trebuie acum...", iar pe de cealalta parte ,tot repet , nu gasesc a fi corect profesional la un asemenea nivel al statului roman.Si aici nu ma refer doar la Presedintele actual al Romaniei ci la toata clasa politica .Nu da bine!
        • -21 (21 voturi)    
          Bravo! (Joi, 2 februarie 2017, 12:14)

          Ardiles [anonim] i-a raspuns lui transalpinarum

          O sa-l votez din nou la SUSPENDARE!
          • +8 (8 voturi)    
            super! (Joi, 2 februarie 2017, 12:31)

            Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

            daca vine de la unu' ca tine asta va fi un compliment!
      • -1 (15 voturi)    
        !? (Joi, 2 februarie 2017, 11:59)

        delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Eu consider ca , in ceea ce priveste statul roman,de la un anumit nivel orice declaratie, opinie, etc, ar trebui facuta prin:conferinte de presa, purtator de cuvant ,alte cai oficiale.
        In niciun caz retele de socializare.Cel putin din punct de vedere profesional , eu asa gasesc a fi corect.
        • +3 (5 voturi)    
          zau? (Joi, 2 februarie 2017, 12:34)

          Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

          Pai cine spune asta?
          Dumneata? Sigur, esti minunat si bine intentionat.

          Practica mondiala insa e alta.
          Realitatea este ca media traditionala si-a pierdut autoritatea.

          E si asta o forma de democratizare.
          • +1 (7 voturi)    
            Zau asa (Joi, 2 februarie 2017, 14:14)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Bolovanul

            Pe retelele de socializare iti pui comentariile personale.
            O institutie, ori un om de stat, comunica oficial in conferinta de presa.
            Si nu e vorba doar de protocol, ci si de relatia cu presa.
    • +18 (20 voturi)    
      Lăsa-ţi (Joi, 2 februarie 2017, 11:25)

      Soarele [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      Lăsă-m, lăsă-m...
      • +5 (7 voturi)    
        Corect (Joi, 2 februarie 2017, 11:35)

        delavrancea [utilizator] i-a raspuns lui Soarele

        pers 2 pl. -hands up!
    • -61 (73 voturi)    
      Motiv de demitere (Joi, 2 februarie 2017, 11:28)

      M188 [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      Probabil se va ajunge la un referendum de demitere. si pentru prima data voi vota pentru demiterea acestui presedinte
      • +21 (21 voturi)    
        Copy paste (Joi, 2 februarie 2017, 11:43)

        AndreiSTG [anonim] i-a raspuns lui M188

        Texte copy paste. Mai usor cu vrajeala. Ciocu mic pe burta ca apa e mica.
      • +21 (21 voturi)    
        Sa treci pe la casierie... (Joi, 2 februarie 2017, 11:44)

        ciubex [utilizator] i-a raspuns lui M188

        Sa treci pe la casierie pentru a-ti lua banii pentru aceasta postare ;)
      • +16 (16 voturi)    
        :-O (Joi, 2 februarie 2017, 11:48)

        msk [utilizator] i-a raspuns lui M188

        pe ce motiv ? sau nu ti-ai pus problema asta ?
      • +13 (13 voturi)    
        Nu e pentru prima data (Joi, 2 februarie 2017, 11:51)

        gogu70 [utilizator] i-a raspuns lui M188

        Eu cred caia mai votat si alta data
      • +11 (11 voturi)    
        Si care e motivul? (Joi, 2 februarie 2017, 12:14)

        C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui M188

        Ca se opune guvernului PSD care distruge intr-o luna tot ce s-a facut bine in 10 ani?
      • +11 (11 voturi)    
        serios bre? (Joi, 2 februarie 2017, 12:19)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui M188

        Auzi la el, "pentru prima data voi vota pentru demiterea acestui presedinte"

        Pai ce bre, ai mai avut vrodata ocazia sa votezi pentru demiterea acestui presedinte? Exista si posibilitatea sa fie a doua oara cind faci asta? Sau de ce ai simtit nevoia sa spui ca a fost pentru prima oara? Mai votezi si pe acasa, asha, cind te plictisesti?
        • +3 (3 voturi)    
          Deja vu (Joi, 2 februarie 2017, 14:18)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Poate crede ca nu va fi prima data, si va mai vota si pt a doua oara. Ca asa stie PSD-ul sa guverneze. Fiind totusi constient ca lumea nu-l va demite pe Iohannis, de oricate ori l-ar suspenda PSD-ul.
    • +7 (7 voturi)    
      Teroristii (Joi, 2 februarie 2017, 12:24)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      Daca vom afla azi-maine cine sunt "ultrasii" vom afla si cine e in spatele lor. Sa nu dispara ca teroristii la revolutie. Daca nu vom afla acum cine sunt e clar ca este o manipulare si e la fel de clar si cine sunt papusarii.
    • +8 (8 voturi)    
      de ce puisor? (Joi, 2 februarie 2017, 12:30)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui delavrancea

      De ce numa la televizor? Sa dea acolo numai ce convine patronului?

      Lasa sa fie peste tot!

      PS: esti penibil cu maimutareala asta "feisbuc tuiter".
      Ce ne spui de fesbucu' doctorului Ponta? Mmm?
  • +36 (46 voturi)    
    Pentru romanii din America (Joi, 2 februarie 2017, 10:10)

    revolution2017 [utilizator]

    vad un articol in USA Today care nu reflecta intocmai realitatea . Se vorbeste de decizia Curtii Constitutionale acolo ca si cum decizia guvernului ar fi cumva legitima

    http://www.usatoday.com/story/news/world/2017/02/01/romania-anti-corruption-protests/97328852/

    Poate suna cineva la redactie sa explice situatia reala.

    In acelasi timp canalele diplomatice , Nu stiu daca exista o clara imagine a acestui guverm in Administratia Trump. Tema pentru romanii de acolo !
    • +11 (15 voturi)    
      ??? (Joi, 2 februarie 2017, 11:13)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Articolul doar relateaza ce baiguie Ciordache:

      "Justice Minister Florin Iordache said the changes — which take effect immediately — were necessary to bring the law in line with decisions by the country's Constitutional Court."

      Chiar asta spune imbecilul ala, iar jurnalistul a reprodus corect.
    • -12 (16 voturi)    
      Cum? Nu doar A3 si RTV manipuleaza? (Joi, 2 februarie 2017, 11:36)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Sa se mearga CNA-ul sa interzica si televiziuni din USA care nu spun ceea ce vor niste oi iesite in strada dupa turma! Atat de manipulati sunteti incat nu vedeti ca totul este doar o lupta politica fara nicio legatura cu oug si legile penale?
      • +3 (5 voturi)    
        mai lupule, (Joi, 2 februarie 2017, 13:23)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

        ca inteleg ca tu esti lupul, nu turma de oi iesita in strada, aici nu este vorba despre lupta politica sau tentativa de manipulare a americanilor de rand (carora li se rupe de ce se petrece intr-o tara despre care n-au auzit), ci de bani.

        Cred ca stii mecanismul, ca un lup veritabil ce esti: dai banu, apare articolul!
        Cum crezi ca s-a pozat Dragnea cu mana intinsa la Trump? A dat (sau a dat ovreiul penal - aici e de urmarit si de lamurit chestiunea) banul, si gata poza! Si poate ar trebui sa vorbesti si cu Birchal, ca ea e maritata cu un american, sa-ti zica cine, cand si cum a trimis textul gata pregatit. Ca americanii nu-si pierd ei timpul pretios cu asa ceva.
    • +5 (5 voturi)    
      E corect (Joi, 2 februarie 2017, 11:37)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Exista si egzplicatia ministrului analfabet dar articolul e corect . Poate chiar atat de corect ca noi care ne-am obisnuit doar cu manipulari nu mai inghitim nimic echidistant .
      • +2 (2 voturi)    
        Limbaj duplicitar (Joi, 2 februarie 2017, 12:43)

        revolution2017 [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        In articolo dse mentioneaza declaratia lui Iordache ca si cum Iordache a respectat o decizie a CC, dar de fapt el a adaugat si lucruri care nu erau mentionate in decizia CC,

        Daca te uiti in comunicatele de presa ale Guvernului ai crede ca sunt cei mai invrajbiti luptatori anticoruptie.

        Pe la spate schimba legislatia penala astfel incat faptele care erau incadrate in fapte de coruptie nu mai existsta. Deci toti cei care fura o sa respecte legea.
    • +2 (2 voturi)    
      Maior (Joi, 2 februarie 2017, 13:13)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Pai cine sa faca imaginea clara a acestui guvern in SUA? PSD-istul Maior?

      Pai Maior s-a ocupat de vizita in interes personal a lui Dragnea in America, chiar daca invitatia i-a fost trimisa de un evreu, si ala cercetat de justitie. Dragnea si-a facut intrarea la Trump, s-a prezentat ca si cum el detine fraiele si a vorbit in numele Romaniei! Nu l-a felicitat in numele lui, personal.
      Stai sa-ti redau exact de pe blogul lui Dragnea:

      "I-am transmis presedintelui dorinta noastra de a duce parteneriatul strategic dintre Romania si SUA la un alt nivel. Presedintele Donald Trump mi-a raspuns: 'We will make it happen! Romania is important for us!'. A fost un dialog cald si deschis",
    • +1 (1 vot)    
      Nu e adevarat!articolul arata ca suma din (Joi, 2 februarie 2017, 14:10)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui revolution2017

      articol este mai mult decat de doua ori venitul mediu al unui om in Romania,
      "The measure decriminalizes abuses of office if the financial damage involved is less than $48,000. That's more than twice the average Romanian's annual income of $22,300, according to the CIA World Factbook."
  • +62 (72 voturi)    
    Atentie mare guvernanti !!! (Joi, 2 februarie 2017, 10:33)

    revolution2017 [utilizator]

    Indicii bursieri scad de la o oar la alta pentrru Romania, cursul leului s-a dus si el in jos, ratingul de tara o sa fie si el tras in jos

    https://www.bloomberg.com/politics/articles/2017-02-01/protests-widen-in-romania-as-anger-over-sudden-law-change-mounts

    Fiecare ora care trece e fatala pentru voi!

    Daca nu abrogati OUG o sa puteti fi anchetati pentru inalta tradare pentru subminarea economiei nationale



    VA JUCATI CU FOCUL!
    • +29 (37 voturi)    
      Inalta tradare (Joi, 2 februarie 2017, 11:14)

      oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Si fara caderea indicilor bursieri, deja pot fi judecati pentru inalta tradare, pentru subminarea statului de drept. E suficient, iar ce se va intimpla de acum inainte vor fi doar circumstante agravante.
      Si pedeapsa pentru inalta tradare e mai mare de 5 ani, nu mai intra sub incidenta gratierii.
      ...Doar daca nu ramin ei la putere, si dau ei o lege ca nu ne mai trebuie nici legi, nici alegeri parlamentare, ne transformam in regat din Evul Mediu, condusi de Regele Liviu al Teleormanului, zis si Cariatul Carpatilor
    • +18 (26 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 2 februarie 2017, 11:20)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Johannis si altzii ar trebui sa puna accent mai apasat pe partea economica. OUG trebuiei abrogat rapid, ca sa linistim bursa, investitorii si pana la umr pe toata lumea care nu si-a dorit sa iasa noaptea pe stazi. Nu de asta aveam nevoie acum....
    • -8 (10 voturi)    
      De ce minti prietenas? (Joi, 2 februarie 2017, 11:39)

      salvatore [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Cursul s-a intarit, a scazut 250 de lei vechi fata de ieri. Chiar acum cursul este 4,5296. Ce castigi daca-i minti pe ceilalti si induci o stare de panica? Esti userist neo-marxist revolutionarule???
      • +4 (4 voturi)    
        http://www.bnro.ro/Cursul-de-schimb-524.aspx (Joi, 2 februarie 2017, 12:06)

        coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

        31.01: 4,5038
        01.01: 4,5240
        Dai mai multi lei pentru un euro. Cine minte acum?
        • +1 (1 vot)    
          erata (Joi, 2 februarie 2017, 12:15)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

          Era 01.02, adica intai februarie. Mea culpa
      • +2 (2 voturi)    
        cursul (Joi, 2 februarie 2017, 12:08)

        andix [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

        Buna ziua,

        Sa va exlic cum sta treaba cu acel curs de schimb. Daca urmariti cursuld e schimb pe grafic o sa vedeti ca la inchidere ieri a ajuns la 4,55. adica mult peste ce este declarat de bnr ieri la ora 13.30. problema e ca aceasta crestere a avut loc la inchidere cabd banca nationala nu mai e activa. astazi de dimineata cresterea s-a redus si a revenit la palierul de 4,53 (pricum peste cel oficial de ieri). nu am volumele pt ca nu sunt am acces la o platforma dar suspectez ca BNR a intrat pe piata pt stabilizare. se va vedea la sf trimestrului cand se vor anunta rezervele. si tot atunci si amploarea variatiilor de curs.
        sunt si speculatori in piata insa cred ca totusi acestia sunt cei ce au dus cursul asa de sus.
        sper ca acum e mai clar
        :-)
      • +2 (2 voturi)    
        Mai salvatorule... (Joi, 2 februarie 2017, 15:51)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui salvatore

        Si eu zic ca creste atunci cand se intareste.
        Dar nu cand este vorba bani.
        :-)
    • +4 (8 voturi)    
      trebuie sa spun.... (Joi, 2 februarie 2017, 11:59)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      ....cu tristete ca atunci cand a modificat Codul Penal, guvernul Boc a scos subminarea economiei nationale din lege, doar entru al scapa pe amicul Videanu de o cercetare penala in curs. USL-ul aflat in opozitie a tacut malc, pentru ca si pe ei ii avantaja, probabil. Asa ca nu vor putea fi anchetati pentru asta.
    • 0 (0 voturi)    
      V-ați prins pe jumătate. (Joi, 2 februarie 2017, 19:47)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui revolution2017

      Asta au dorit cei care-și râd în barbă, atât de guvernanții noștri cât și de cei din stradă.
  • +26 (32 voturi)    
    Fufa lui DRAGNEA (Joi, 2 februarie 2017, 11:08)

    Blue_James [utilizator]

    Fufa din Videle,madame Carmen Dan, tiitoarea infractorului national Drak-Nea, trebuie zburata de urgenta...
    • +10 (10 voturi)    
      Mai rau (Joi, 2 februarie 2017, 12:03)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Blue_James

      Daca se adevereste ca a fost informata, atunci trebuie inculpata pentru complicitate si neglijenta in serviciu care a dus la vatamare corporala. Judecata IMEDIAT si condamnata, aceasta otreapa de ministru din GUVERNUL HOTIEI NATIONALE
  • +37 (39 voturi)    
    Diversiune! (Joi, 2 februarie 2017, 11:11)

    Marius8719 [utilizator]

    Prin evenimetele create de acei derbedei infiltrati printre manifestanti se urmareste exact descurajarea oamenilor de a mai iesi din casa!
    E ceva tipic comunist! Diversiune!
    Nu ne identificam cu ei!
    Haideti sa ne reorganizam si sa protestam in continuare PASNIC!
    Mai sunt 9 zile - nu lasati spiritul civic sa se stinga! - la primul pas facut inapoi am pierdut lupta!
    • +1 (1 vot)    
      Ce facem? (Joi, 2 februarie 2017, 12:20)

      traian_mari [utilizator] i-a raspuns lui Marius8719

      https://www.facebook.com/Voltaj/videos/10158278245010624/?autoplay_reason=all_page_organic_allowed&video_container_type=0&video_creator_product_type=2&app_id=2392950137&live_video_guests=0
      • +2 (2 voturi)    
        Vom continua! (Joi, 2 februarie 2017, 13:12)

        Marius8719 [utilizator] i-a raspuns lui traian_mari

        Vom continua ceea ce nu au facut parintii nostri timp de 27 de ani!
        II aud ca s-a furat..... si ii intreb: "pai si vocea voastra in timpul asta...cand ei furau??" - tacere..
        Eu nu am de gand sa ma resemnez asa!
        Vom fi din ce in ce mai multi, vom protesta PAȘNIC, vom menține presiunea din ce in ce mai mare prin numarul nostru!
        • +1 (1 vot)    
          Trebuie izolati imediat huliganii si (Joi, 2 februarie 2017, 14:12)

          Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui Marius8719

          fotografiati.
    • +1 (1 vot)    
      nu lasati spiritul civic sa se stinga! (Joi, 2 februarie 2017, 13:22)

      calexe [utilizator] i-a raspuns lui Marius8719

      Da. Nu renunţaţi să veniți! Cu asmuțirea acelor derbedei ei, mafioții din guvern și din PSD, exact asta și-au dorit: să nu mai iasă oamenii civilizați în stradă. Pentru că protestul pașnic e cel mai eficient și asta îi doare cel mai tare. Se vede. Nu-i lăsați să-și atingă scopul! Veniți și dacă observați derbedei violenți fotografiați-i puneți-le pozele pe facebook-ul jandarmeriei. În principiu autoritățile ar trebui să-și facă treaba. Nu că m-aș baza pe asta, dar când vor avea mii de poze și reclamații concrete măcar nu vor putea spune că n-au știut.
  • +26 (30 voturi)    
    OUnG (Joi, 2 februarie 2017, 11:14)

    DimijoareiObt [anonim]

    Ghinion ! Poporul roman declara nule tacticile caghebizde din anii 90 ! Manifestatiile vor continua pasnic !
    • +4 (6 voturi)    
      Dar Justitia? (Joi, 2 februarie 2017, 12:04)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

      Jutitia nu trebuie sa taca. VAGABOANDA de la Interne trebuie judecata si CONDMNATa pentru complicitate si neglijenta in serviciu care a dus la vatamare corporala.
      • -7 (7 voturi)    
        zau, stii tu adevarul? (Joi, 2 februarie 2017, 12:39)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        De unde?
  • +33 (39 voturi)    
    Go, Iohannis! (Joi, 2 februarie 2017, 11:17)

    oopsie_daisy [utilizator]

    Asa te vrem, KIWI!
    Habar nu au pesedeii cit capital politic ii fac lui Iohannis in zille astea. Hai Olguta, Sorinel, Carmen Dan Iordache, dati-i apa la moara lui Klaus!
    Va puneti streangul de git tot mai strins, marionetelor
  • +29 (35 voturi)    
    Tradarea trebuie stopata! (Joi, 2 februarie 2017, 11:17)

    poatedapoateba [utilizator]

    Grupul criminal si tradator aflat in spatele lui Dragnea trebuie anchetat, trimis in judecata si pedepsit conform legislatiei in vigoare!
  • +35 (43 voturi)    
    Bravo Klaus !!! (Joi, 2 februarie 2017, 11:21)

    gigiN [utilizator]

    De asta te-am votat=impreuna ii putem terimina definitiv pe javrele astea pesediste !
    • -11 (13 voturi)    
      Klaus de la Grivco? (Joi, 2 februarie 2017, 11:50)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      ai uitat deja de USL? De cine a propus USL drept PM dar a fost refuzat de basescu?
      • -7 (9 voturi)    
        deci nu era Klaus de la Grivco? (Joi, 2 februarie 2017, 12:02)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        "Premierul de la Grivco, prin atitudinea sa, a dat o grea lovitura statului de drept din dorinta de a-si servi partenerul, pe turnatorul Voiculescu, si pentru a-si asigura bunavointa lui Gadea, Badea & co."


        zicea Basescu in 2016!!

        si majoritatea covarsitoare a comentatorilor Hn il aproba!
      • -8 (8 voturi)    
        premierul de la Grivco (Joi, 2 februarie 2017, 12:03)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20804583-traian-basescu-despre-klaus-iohannis-premierul-grivco-prin-atitudinea-dat-grea-lovitura-statului-drept-din-dorinta-servi-partenerul-turnatorul-voiculescu.htm


        ca sa nu se zica ca inventez....
        • -4 (6 voturi)    
          e amuzant ca iau minusuri desi am pus link (Joi, 2 februarie 2017, 12:39)

          king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          si inca tot la hotnews iar cei care il injurau atunci pe Klaus la comentarii il pupa acum!
          Multi au chiar acelasi nick, cine are timp si chef poate pune in paralel textele.
          • +3 (3 voturi)    
            da, ma, ai dreptate (Joi, 2 februarie 2017, 13:27)

            revo [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            Poate ca ne-am inselat noi, poate s-a-ntors el. Acum esti multumit? Noi suntem.
          • +3 (3 voturi)    
            Nimeni nu e perfect (Joi, 2 februarie 2017, 14:38)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

            A fost si Iohannis in acleasi grup cu Voicuelscu, Antonescu si Ponta. Chiar a consimtit abuzurile constituionale facute de pucisti in 2012. Abuzuri cel putin la fel de grave ca astea de acum.

            Iohannis e un ipocrit, dar e de preferat un ipocrit in locul unora care insista in faradeligle lor. Chiar se specializeaza in ele, ca Dragnea cu tot PSD-ul de sub el.

            Iohannis e de partea buna azi. Iar partea buna atarna de un fir de par. Nu defectele lu Iohannis sunt relevante acum, ci calitatile pe care le-a arata in ultima vreme.
  • +38 (44 voturi)    
    Bravo (Joi, 2 februarie 2017, 11:21)

    deveselu [utilizator]

    Asta da președinte.
  • -17 (17 voturi)    
    f slab presedinte (Joi, 2 februarie 2017, 11:35)

    Coco Whistle [utilizator]

    eu cred ca omul are o problema de comunicare, ori nu stie si atunci palaria e prea mare, ori mai bine lasa un purtator de cuvint sa explice pozitia presedintiei. aici nu e vorba numai de el, ci de imaginea romaniei de a gestiona o criza cu instrumentele necesare. daca nu are, invitam sa aduca oamenii de putere care sa explice cum statul poate fi coerent in gestionare crizei generate.pe de alta parte mi se pare dezgustator cum sint organizate sedintele, conferintele de presa in romania pornind de la decor, protocol, pozitinare a steagului sau a insemnelor oficiale ale romaniei. e chestie de imagine, de respect, de un cadru oficial care nu arata bataia de joc. luati exeplu de la americani baieti ca mi se pare incompetenta cralsa ca sa fiu sincer. lumea ne priveste, ne judeca dupa cum stim sa comunicam, ce transmitem, cum aratam.
    • -5 (5 voturi)    
      purtatoare de cuvant? (Joi, 2 februarie 2017, 12:06)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      pe ce ia oare salariul doamna respectiva? II scrie postarile pe Facebook?
    • -3 (5 voturi)    
      cum are veni... (Joi, 2 februarie 2017, 12:10)

      NWalker [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      sa discutam probleme fara fond
    • +3 (3 voturi)    
      Visezi la partidul stat? (Joi, 2 februarie 2017, 14:51)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Tara arde iar tie-ti arde de protocol si decorul de la conferintele de presa?
      De cum se imbraca purtatoare de cuvant?

      Iohannis a comunicat esentialul, a facut chiar mai mult de atat, atat cat ii permite functia.

      Dar probabil ca tu te uitai inamorat in ochisorii de iepuroi comatos ai lui Iorrdache. Aia comunicare, de iesea Dragnea si ne zicea c-a ordonat el jandarmilor. Iar premierul n-are voie sa se intalneasca nici u ambasadorii aliatilor nostri, fara sa-l tina pe Dragnea de mana.
  • +11 (11 voturi)    
    Banditii nu (Joi, 2 februarie 2017, 11:39)

    doi si-un sfert [utilizator]

    vor renunta la putere cu una cu doua.
    Trebuie sa fim cat mai multi in strada si nu au ce sa ne faca nici cu ultrasii lu' peste nici cu jandarmii nici cu madam aia de la interne cu facauta facutatea la FF !!!
  • +14 (14 voturi)    
    Prioritatile lui Grindeanu (Joi, 2 februarie 2017, 11:46)

    CostinelMitrea1 [anonim]

    Grindeanu nu apare public, insa are timp sa-si schimbe poza de profil de pe Facebook. Tara arde si...
  • 0 (0 voturi)    
    art (Joi, 2 februarie 2017, 11:47)

    Codreanu13 [utilizator]

    Aberatia care trebuie schimbata din codul penal “fapta funcționarului public care, în exercitarea atribuțiilor de serviciu, a îndeplinit un act ori a participat la luarea unei decizii prin care s-a obținut, direct sau indirect, un folos patrimonial, pentru sine, pentru soțul său, pentru o rudă ori pentru un afin până la gradul II inclusiv sau PENTRU O ALTĂ PERSOANĂ CU CARE S-A AFLAT ÎN RAPORTURI COMERCIALE ORI DE MUNCĂ ÎN ULTIMII 5 ANI SAU DIN PARTEA CĂREIA A BENEFICIAT ORI BENEFICIAZĂ DE FOLOASE DE ORICE NATURĂ, se pedepsește cu închisoarea de la unu la 5 ani și interzicerea exercitării dreptului de a ocupa o funcție publică.”
  • -15 (17 voturi)    
    prima intrebare a fost fundamentala: (Joi, 2 februarie 2017, 11:47)

    king david hotel [utilizator]

    Q: Ati avut info despre ultrasi si de ce nu ati facut apel la calm?
    R: O tara are un guvern sa faca aceste lucruri, nu sa dea noaptea OUG.

    Stia dar a tacut aseara. Spera ceva gen ”Colectiv”? Iar MAI i-a dat peste cap speranta?
    • +6 (14 voturi)    
      Vezi mai jos: (Joi, 2 februarie 2017, 11:58)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Q: Ati primit informari de la SRI privind interventia de aseara?
      A: Nu primesc informari de la SRI in chestiuni care privesc MAI. Dar sunt convins ca cei care se ocupa au avut toate informarile necesare. E treaba Guvernului sa se ocupe de siguranta publica, nu de OUG date noaptea.

      Clar? Clar.
      • -6 (8 voturi)    
        atunci, de unde stie? (Joi, 2 februarie 2017, 12:00)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        daca nu de la SRI? Cine i-a ”soptit”?
    • +6 (6 voturi)    
      a spus ca nu a avut el aceasta informare (Joi, 2 februarie 2017, 12:01)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      citeste mai bine articolul.
      • -1 (5 voturi)    
        a stiut sau n-a stiut? (Joi, 2 februarie 2017, 12:12)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui minos

        ”La Ministerul de Interne s-a stiut exact cand, unde si ce grupuri se pragtesc sa sparga demonstratia. In loc sa-i izoleze unde s-au adunat, i-au lasat liberi sa se amestece printre demonstrantii pasnici, punand in pericol nu doar demonstratia, ci sanatatea si chiar viata romanilor simpli care s-au dus sa demonstreze pasnic.” - iar Klaus stie asta......de unde?
    • -1 (5 voturi)    
      analfabet functional (Joi, 2 februarie 2017, 12:11)

      mariushn [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Bati campii.
      E clar o intrebare capcana formata din 2 intrebari alipite.
      Nu poti sa intelegi ca a fandat?
      Nu?
      Nasol.
      • -2 (4 voturi)    
        tocmai, de ce a fandat? (Joi, 2 februarie 2017, 12:37)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui mariushn

        Stia sau nu stia?

        Daca stia, de ce nu a spus la timp?

        Daca nu stia, de ce spune ca stie?


        Apropo, asta inseamna analfabetism functiomal....
        • +2 (2 voturi)    
          ei ash (Joi, 2 februarie 2017, 13:27)

          mariushn [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Eu sugerez sa pastrezi coerenta cu primul tau mesaj.
          Daca ceva s-a modificat in argumentatia(?) ta atunci vorbim despre lucruri diferite.

          K nu raspunde exact la intrebare pt ca nu e o intrebare onesta.
          Tu intelegi ce vrei din raspunsul dat si apoi construiesti peste.

          Daca a fost informat, ce ai fi vrut sa faca? Sa iasa si sa spuna "stati acasa"? Pentru ca un grup de golani cunoscuti tuturor ar putea sa se incurce cu voi in Bucuresti?

          Presedintele tarii vs un grup de golani.
          150k de oameni pasnici vs un grup de golani.
          Observi ceva?
          Grupul de golani?
          Nu despre ei e vorba.
          Ei sunt doar ciomagul altor golani.

          Ce legatura are Colectiv cu e spui tu?
        • +2 (2 voturi)    
          orgasm (Joi, 2 februarie 2017, 13:31)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Vad ca ai orgasme multiple! In sfarsit, ai gasit ceva de care sa te agati! Ai capatat o gura de oxigen, inca rezisti pe baricade pana vin textele si ideile de la centru!
        • +1 (1 vot)    
          De ce a fandat? De ce n-a stat lemn tanase (Joi, 2 februarie 2017, 14:17)

          Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui king david hotel

          sa incaseze de la o proasta, sluga la Guitza, care se crede desteapta? Intrebari de analfabet functional. Vezi mai arabete ca legea - OUG e rasist, anti libertatea religiei...Asa e cand te dai cu porcii, te loveste si pe tine ce fac ei.
    • -1 (5 voturi)    
      Imaginar bolnav (Joi, 2 februarie 2017, 12:31)

      contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      A fost o fraza neinspirata, dar bănuiesc că, în imaginarul dumitale, Preşedintele stă zi şi noapte cu o cască pe urechi, spionând telefoanele administraţilor, şi când are vreo informaţie, o sună pe Secretara de şcoală, pardon, Ministrul de Interne, care tocmai îşi face un "permanent" la coaforul Ministerului, pentru ca aceasta să-şi facă datoria.
      Apoi, repede-repede, scrie Ministrului Economiei pentru a veghea la buna funcţionare a sistemului de control al mafiei speculatorilor de pe piaţa producătorilor de energie, mafie care tocmai a explodat preţul Kwatului, ca şi cum s-ar afla într-o ţară fără stăpân (ceea ce nu este fals...).
      Apoi, repede-repede, telefon la Justiţie,ca să se roage umil, de Tovarăşul Ministru să vegheze la liniştea hoţilor din RSR (cei politici, că restul...).
      Stai, că n-a terminat!
      Mai rămâne să intervină la Antena 3 ca să ceară aprovizionarea cu cartuşe pentru Miliţianu' care vrea să tragă în manifestanţi.
      În sfărşit! Aţi înţeles filmu'...
      Între timp, la Guvern, se bea cafeaua, aşteptându-se noile ordine de la Funcţionaru' Cu Casă Cu Ieşire La Două Străzi Făcută Cu Bani Din "Salar" De Bugetar. Stau la căldură, "la sediu", protejaţi de noile uşi de metal proaspăt instalate pentru liniştea poporului.
      Păi, dacă-i aşa, ce ...mai avem nevoie de "profesioniştii" lu Dragnea ?
      • -1 (3 voturi)    
        cam lung scenariul tau imaginar (Joi, 2 februarie 2017, 13:13)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

        daca tot ai zis de imaginarul meu....asa ca nu stiu care e mai bolnav!

        Totusi, acceptarea adevarului ca presedintele a emis o "fraza neinspirata" e un pas inainte!
        • +2 (2 voturi)    
          Slujbas vs Comentator responsabil (Joi, 2 februarie 2017, 13:39)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

          Eu sunt un comentator cinstit.
          Si neplatit.
          Sesizati diferenta ?
    • 0 (2 voturi)    
      Te faci ca nu pricepi (Joi, 2 februarie 2017, 14:15)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui king david hotel

      ca de obicei.
  • +13 (15 voturi)    
    BRAVA PRESEDINTE ! SUNT MANDRU CA V-AM VOTAT ! (Joi, 2 februarie 2017, 11:54)

    arheopterix [utilizator]

    Veti ramane in istorie ca salvatorul Romaniei . Cat despre gasca de tradatori de neam ... locul lor este la groapa de gunoi a istoriei , stigmatizati si cu 15-20 de ani de puscarie si confiscarea intregii averi (si asa e formata din furaciuni )
    • -5 (5 voturi)    
      Si eu sunt mandru ca NU v-am votat. (Joi, 2 februarie 2017, 13:12)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui arheopterix

      Situatia a atins punctual critic, trebuie facut referendum sa vedem cu cine mergem inainte?
      • +4 (4 voturi)    
        Tu esti fudul ca-n proverb (Joi, 2 februarie 2017, 14:18)

        Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui Ardiles

        Prostu' daca nu-I fudul parca nu e prost destul.
        • -1 (3 voturi)    
          Asta este a 3 oara cand imi spui asta (Joi, 2 februarie 2017, 15:51)

          Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Stat_de_drept

          dar timing cont ca esti un nimeni, poti sa o spui de 100 de ori. Oricum asta nu te face mai destept.
          • +2 (2 voturi)    
            Nici tu nu esti vreo somitate... (Joi, 2 februarie 2017, 18:56)

            Irina25 [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

            ...si mai esti si de partea borfasilor. Urat...
            • +1 (1 vot)    
              STIMATA DOAMNA IRINA (Duminică, 5 februarie 2017, 17:41)

              arheopterix [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

              Poate nu sunteti o somitate (cine din noi e ? ) dar spuneti lucruri de bun simt si mai mustruluiti cate un ratacit . Era sa spun golan , dar nu e cazul .
  • +12 (12 voturi)    
    A spus-o Victor Vlad Delamarina (Joi, 2 februarie 2017, 12:03)

    Sparafucile [utilizator]

    Sub ce forma ?

    " Unde mi te pui cu neamțu'
    Care-n dinti iti rupe lanțu' ? "

    Ăl mai tare om din lume - de Victor Vlad Delamarina

    Neamțu' e o surpriza placuta si neasteptata . Eu il votez si in 2019 .
  • -5 (11 voturi)    
    E clar, o lupta politica pentru putere, nu OUG (Joi, 2 februarie 2017, 12:15)

    Miky60 [utilizator]

    Las-o jos ca macane, e clar ca e o lupta politica pentru putere, iar oile care au iesit in strada ca o turma oarba nu fac altceva decat sa faca jocuirle teberei lui Iohannis. Nu are nicio legatura ca OUG, cu abuzul in serviciu sau cu legile penale, astea sunt doar pretexte.
    Iar cei din strada merg atat dupa turma incat pun botul la tot ce se spune de catre cei care ii manipuleaza, ei vazandu-i ca zei.
    • +4 (6 voturi)    
      clar (Joi, 2 februarie 2017, 12:23)

      mariushn [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      E clar ca foarte multi vad exact opusul a ce spui tu.
      Nu te face sa te simti un pic inconfortabil ?
    • +5 (7 voturi)    
      Nope (Joi, 2 februarie 2017, 12:35)

      Muncitorul [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Din pacate nu e asa. E o lupta pt tara! Daca intra cacaturile alea in vigoare tara devine peste noapte cuibul mafiotilor, si nu numai celor din PSD, ci mafiotilor de pretutindeni. Nu o sa ramana decat sa pleci, sa-i lasi sa se stranga toti si apoi o nucleara peste ei ...
  • -5 (7 voturi)    
    D-le Presedinte, vai, sunteti suparat pe MAI?! (Joi, 2 februarie 2017, 12:19)

    ofCAER [utilizator]

    Cine le-a dat, d-le Presedinte, grade chestorilor?
    Cine li le-a acordat, nu poate sa li le si retraga?
    "Cine" nu este Presedintele Romaniei?
    Isi merita gradul de chestor aceia care, de aproape 6 saptamani, nu reusesc sa il gaseasca pe fugarul Sebastian Ghita, treaba lor fiind aceasta?
    • -3 (3 voturi)    
      Mai (Joi, 2 februarie 2017, 13:13)

      CalmArius [anonim] i-a raspuns lui ofCAER

      ..hazliu! Nu o mai pipaiti pe Laura...Doar Mister Prezident are liber!
    • 0 (0 voturi)    
      Sper ca servesti numai produse sovietice (Joi, 2 februarie 2017, 14:19)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui ofCAER

      CAER. In cazul asta nu stiu cum de te lasa constiinta sa folosesti internetul?
      • -1 (1 vot)    
        Un oximoron. (Joi, 2 februarie 2017, 15:56)

        ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Stat_de_drept

        "Stat_de_drept" & "produs sovietic".
        Caci, se vede treaba, te-am servit pe tine. Pacat ca nu ai asimilat nimic. MAI citeste, MAI analizeaza.
  • -1 (3 voturi)    
    neinspirata declaratie (Joi, 2 februarie 2017, 12:24)

    a.PO [utilizator]

    jandarmii cred ca au facut o treaba minunata aseara. s-au comportat exemplar. eu nu i-as fi racait pe ei ci pe sefii lor care au intarziat sa dea ordine
    • -2 (4 voturi)    
      daca n-a iesit foc si sange.... (Joi, 2 februarie 2017, 13:11)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui a.PO

      ca sa crreasca emotia, nah!
  • +4 (6 voturi)    
    Vor ataca mitingurile!! (Joi, 2 februarie 2017, 12:41)

    MirceaIo [utilizator]

    Nu cred ca PSD-isti vor ceda puterea de buna voie. Atentie acesti borfasi au condus Romania tot timpul dupa revolutie. Chiar si cand Ciolos era premier tot Dragnea tragea sforile.
    • +1 (1 vot)    
      Lasa ma, ca daca Dragnea era destept cu (Joi, 2 februarie 2017, 14:19)

      Stat_de_drept [anonim] i-a raspuns lui MirceaIo

      adevarat, n-avea nevoie sa faca avere jefuind de la saraci.
  • 0 (0 voturi)    
    De ce am alte așteptări? (Joi, 2 februarie 2017, 20:09)

    ionv [utilizator]

    Nu văd altceva decât invective, dispreț, dezbinare.
    Vestitele înfierări comuniste par povești pentru adormit copiii ( era corect și cu 2 de i).
    Nu ne mai putem vedea, nu ne mai suportăm nici pe noi nici pe ceilalți.
    Dacă acesta-i drumul, de ce aștept altceva?
    Poate-mi spuneți voi aldepmppnlpsdusr-iștii, voi postacii , voi care vă spuneți părerea sincer, voi care scrieți „ve-ți , lăsa-ți, lăsă-m”, voi care dați minusuri ori plusuri după cum indică degetul șefului și voi - puțini la număr- care mai îndemnați la cumpătare.
    Aștept.
    Speranța moare. E drept că la urmă dar finalul e același
    • 0 (0 voturi)    
      Mea culpa. (Joi, 2 februarie 2017, 22:58)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui ionv

      E drept că la urmă, dar finalul e același.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă