DNA cere mecanisme mai puternice de contracarare a atacurilor fara precedent declansate de trusturi de presa partizane ale unor curente politice

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 30 ianuarie 2017, 17:04 Actualitate | Esenţial

Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres/AP
Directia Nationala Anticoruptie cere Consiliului Superior al Magistraturii "o reactie ferma fata de atacurile fara precedent care ii tintesc pe procurorii anticoruptie" si pledeaza pentru "mecanisme mai puternice de contracarare" ale atacurilor "declansate de trusturi de presa partizane ale unor curente politice sau ale unor grupuri de interese de afaceri impreuna cu persoane condamnate" sau anchetate de DNA.

Intr-un comunicat publicat luni, DNA anunta ca a "lansat un apel in care le cere membrilor Consiliului Superior al Magistraturii sa aiba o reactie ferma fata de atacurile fara precedent care ii tintesc pe procurorii anticoruptie, atacuri declansate de trusturi de presa partizane ale unor curente politice sau ale unor grupuri de interese de afaceri impreuna cu persoane condamnate sau aflate in ancheta DNA".

DNA vorbeste despre modul "fara precedent" in care "trusturi de presa partizane unor curente politice sau unor grupuri de interese de afaceri, impreuna cu persoane condamnate sau aflate in ancheta DNA, fac zilnic nenumarate declaratii publice si comentarii, prin care procurorii DNA sunt infierati, calomniati, li se dezvaluie aspecte din viata privata".

In acest context, este "evident" "necesitatea unor mecanisme mai puternice de contracarare" a acestor atacuri, argumenteaza DNA, in conditiile in care aceasta "presiune exercitata de persoanele cercetate asupra procurorilor si asupra DNA" este "de natura a submina grav autoritatea judecatoreasca si a pune in discutie deontologia profesionala a magistratilor".

Iata textul integral al apelului lansat de DNA:

"Fata de atacurile mediatice indreptate impotriva independentei justitiei, in general, precum si a Directiei Nationale Anticoruptie, in special, derulate prin intermediul unor canale mass-media si care sunt de natura a submina grav autoritatea judecatoreasca si a pune in discutie deontologia profesionala a magistratilor,
Avand in vedere ca, inclusiv in raportul Comisiei Europene privind progresele inregistrate de Romania in cadrul Mecanismului de cooperare si verificare publicat in ianuarie 2017 se arata ca ᅡeste nevoie in continuare sa se consolideze aderarea la principiile cooperarii loiale intre institutii si la principiul respectarii independentei sistemului judiciar, dupa cum se poate vedea din atacurile impotriva judecatorilor si procurorilor exprimate prin intermediul mass-mediei romane, fiind necesare mecanisme mai puternice de contracarare a acestora,

Apreciem ca, este nevoie de o reactie ferma si va atasam demersurile pe care le-a intreprins in acest sens Directia Nationala Anticoruptie pe parcursul ultimului an (24 de sesizari privind apararea independentei sistemului judiciar si informari trimise procurorului general al PICCJ).

Este fara precedent cum, trusturi de presa partizane unor curente politice sau unor grupuri de interese de afaceri, impreuna cu persoane condamnate sau aflate in ancheta DNA, fac zilnic nenumarate declaratii publice si comentarii, prin care procurorii DNA sunt infierati, calomniati, li se dezvaluie aspecte din viata privata.

Tot acest climat mediatic nu a fost si nu este unul care sa favorizeze actul de justitie, dar procurorii DNA isi fac datoria, in ciuda acestui climat neprielnic, iar pentru a se apara impotriva acestor atacuri, uzeaza de instrumentele legale care prevad posibilitatea de a se adresa Consiliului Superior al Magistraturii pentru apararea reputatiei sau a independentei.

De aceea consideram ca necesitatea unor mecanisme mai puternice de contracarare este evidenta, in contextul in care se fac inclusiv afirmatii foarte grave si hazardate ca dosarele sunt falsificate.
Ne aflam in situatia in care procurorii DNA sunt agresati prin acuzatii foarte grave, profund ofensatoare si absurde in talk show-uri ale anumitor canale TV, site-uri de cancan sau ziare partizane unor curente si grupuri de interese, asa incat se poate vorbi de o presiune exercitata de persoanele cercetate asupra procurorilor si asupra DNA de natura a submina grav autoritatea judecatoreasca si a pune in discutie deontologia profesionala a magistratilor.

Procurorii nu au posibilitatea de a-si face, in acelasi mod, public, cunoscute punctele de vedere; nu au, din punct de vedere legal si deontologic, posibilitatea de a intra intr-un astfel de dialog, astfel incat, se limiteaza la cadrul procesual legal, asa cum este si corect.

Avand in vedere ca, singura posibilitate legala este aceea de a ne adresa Consiliului Superior al Magistraturii pentru apararea reputatiei sau a independentei, avand in vedere calitatea dumneavoastra de membru al Consiliului Superior al Magistraturii va aducem la cunostinta demersurile legale pe care le-am desfasurat".

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

20178 vizualizari

  • +70 (90 voturi)    
    Curente politice - pe dracu' (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:10)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Sunt trusturi partizane ale mafiei rosii securiste (latrinele, RTV) sau slugi ale banului si nu numai (B1, EVZ). Toti sunt in slujba hotilor si a juntei criminale care si a anexat tara ca sa o fure.
    • +35 (47 voturi)    
      Asa e, dar influenteaza optiunile votantilor naiv! (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:46)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Din pacate!
      • -2 (6 voturi)    
        Da, dar legumele nu ies in strada (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:43)

        Un Nene [utilizator] i-a raspuns lui fit

        Oricât i-ar instiga Antenele, votacii stau lipiți de televizoare și se urăsc unii pe alții, se împing la coada la Economat. Istoria arata că guvernele au fost răsturnate în stradă și nu cu ștampila sau televizorul, așa că nimic nu e pierdut.
    • -2 (26 voturi)    
      as mai adauga (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:40)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      zvonalitatea tv, aproape neschimbata de la vintu.
      numai ca a trecut de partea bobourului, cum zice maessstru crissstoiu. :-)
      iar digi24, vazut numai pe rds, este sorosist mie la suta, prin filera budapesta..
      este cel mai vehement antitrumpist, condus de un fost mare(hahaha !) giornalist de la zvonalitatea, prepelitzeanu.
      cam asta e tabloul.
      pacat ca s'a desfiinta otv dd.:-) pt. un tablou complet.
      hehehe, daca hn era pe sticla....

      kotrutza, pune precurorii pe ei si baga'i la beciu domnesc ca ataca justitiaa !!

      apropos, iordache face adaugiri pe la coduri, poate'l faci sa puna ceva si despre astia, care baga in speriati pe firavii precurori, preacuviosi si tematori.

      ctp ar fi intrebat'o daca se teme pt. viata ei...
      • +3 (11 voturi)    
        de la partid nu ati primit info? (Marţi, 31 ianuarie 2017, 7:28)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        mai lasati-o cu soros ca s-a fasait are mosu 86 de ani nici nu mai vede urmatoarele alegeri , era visul lui sa castige alegerile in besina asta de tara de unde isi creste imperiul mondial al raului! astea sunt de austin powers schimbati si voi propaganda ca e roasa de molii , acus va vad cu " protocoalelel inteleptilor sionului"!
        • -1 (5 voturi)    
          are o armata (Marţi, 31 ianuarie 2017, 10:32)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          de urmasi, de indoctrinati.
          iar soros n'a fost singur, el este numai punga conspiratiei ghiolbanistilor.
          moare soros, preia altul punga si misia.:-)
          guvernul mondial din ceatza.:-)
          apropos, despre ce partid vorbesti ?
          cred ca aiurezi !
      • 0 (4 voturi)    
        Ati terminat cu.... (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:12)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Basescu, cu Ciolos si cu Coldea.... cei mai mari tirani din istorie?
        Acum au ramas Soros, Iohannis si Kovesi.
        Este evident ca oricine se opune tavalugului mafiot pesedist este facut albie de porci nonstop de coruri nenumarate de oameni bolnavi.
        Tot timpul veti inventa niste dusmani de moarte ai poporului ......
    • 0 (4 voturi)    
      just (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:17)

      gituca [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Ai dreptate, trebuie sa vezi cu cata ura ii ataca cap de porc pe Iohanis si pe sefa DNA, ca sa-ti dai seama ca nu deontologia il mana in lupta, ci interesul, sau executarea ordinelor.
    • +1 (3 voturi)    
      A-n ceput sa miaune pisica (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:53)

      Flinder [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Codruta a-nceput sa miaune a panica vazand cum se strange latul in jurul ei ,ca doar procurorul general Lazar *prieten cu tac-su) si Iohannis o mai tin in picioare (trasa de par), dar nu pentru mult timp.
  • +32 (60 voturi)    
    Un Guantamo Local Ar Trebui ! (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:11)

    un domn [utilizator]

    eu unul sunt DE ACORD cu o astfel de facilitate Construita pentru reeducarea coruptilor !; majoritatea sunt manelari P$D si alde sa li se institute vizionarea zilnica a programului Digi 24 de dimineata pana seara, in timpul noptii sa asculte muzica celor de la Rock FM in loc de manele...minim 6 luni sa stea acolo la aceasta reeducare..apoi se vor vedea schimbari vizibile
    • -20 (40 voturi)    
      mai bine (Luni, 30 ianuarie 2017, 19:41)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      sa ne intoarcem la consilierul sovietic, zic. Poate asa este multumita doamna
      • +6 (18 voturi)    
        regret sa spun dar nu inteleg ce spui (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:43)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        DNA nu are treaba cu URSS, nici litele nu se potrivesc, P$D da, se potriveste cu URSS
    • 0 (4 voturi)    
      dar de (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:02)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      o liubianka locala, ce'ai zice ?!

      pacat ca n'a apucat ilici sa faca liniste totala. :-)
      a facut el un fel de kgb, dar n'a avut timp sa'l duca la capat.
      a venit base si l'a pocit.. l'a dedulcit la chestii capitaliste: firme, afaceri...money, more money !! :-)

      avem si noi ...beciul domnesc. s'ar putea ca la gitmo sa fie mai confortabil. :-)
  • +59 (87 voturi)    
    Bravo (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:14)

    rdr [utilizator]

    Asa trebuie procedat, CNA-ul probabil ca se uita la Cartoon Network. Bravo DNA!
    • +2 (6 voturi)    
      je suis charlie ??? (Marţi, 31 ianuarie 2017, 3:34)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui rdr

      sauacum nu se pune? :))
  • +61 (79 voturi)    
    Daca CNA-ul in loc sa dea amenzi e infectat de... (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:28)

    UnOarecare [utilizator]

    ...cozi de topor ale penalilor...
    • +24 (38 voturi)    
      CNA e controlat (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:01)

      ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      de Binomul latrina3-guitaTv
      • +5 (17 voturi)    
        asta da, Binomul mentionat este REAL (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:45)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ator2050

        practic difuzarea fara hartie igenica a vorbelor in media de cele doua ventilatoare le putem asocia Binomului ! acest Binom este REAL !
  • +23 (43 voturi)    
    Ce face noul CSM??? (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:31)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Doarme-n papusoi??? Sa nu uite ca reprezinta justitia, magistratii si trebuie sa ia act si sa sanctioneze orice atac nefondat la adresa procurorilor...
    • -1 (9 voturi)    
      si ce'ar putea face (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:42)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Fanfan la tulipe

      ?!?
      • 0 (4 voturi)    
        Nu se poate face nimic (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:15)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Daca esti prost si needucat, este chiar greu.
        Dar PSD are grija de toata lumea
      • -1 (3 voturi)    
        Sa sesizeze Inspectia judiciara... (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:29)

        Fanfan la tulipe [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        ...sacdea comunicate prin care sa sanctioneze dezinformarea, sa se adreseze CNA, etc...
  • +28 (42 voturi)    
    Organismele de CONTROL sunt blocate cu intentie (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:32)

    Trojan.H [utilizator]

    Poti sa ai o Constitutie ca luna de pe cer, poti sa ai legi ca in povesti, degeaba, daca acele instrumente de control si aplicare ale legii sunt sabotate cu buna-stiinta. Vezi CNA, DSP, DSV, etc-etc, Intrebatii pe cei care au ghinionul sa locuiasca in localitati mai mici, departe de capitala, ce face Politia (control si aplicarea legii) in privinta derbedeilor care fac legea in zona.
    Si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea asa.
  • +21 (33 voturi)    
    sunt numai in slujba lor... (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:35)

    dordetara [utilizator]

    dar primesc salarii grase, platite din banii nostri, ai tuturor
  • -28 (54 voturi)    
    deci atotputernicul Binom... (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:37)

    demaGOGU [utilizator]

    ...care inglobeaza cele mai temute institutii de forta - DNA si SRI - se cere protejat de atacurile(sic!) a 2 ziare si 2 televiziuni!
    • +11 (31 voturi)    
      e vorba de Manipulari..Atac e pompos (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Spus; Mircica Badea era zorro cu motociclistii, la full contact in sala, fugea ca o gaina beata...apreciaza si tu daca e ok sa iti fie manjita cu excremente imaginea desi lucrurile NU sunt reale...Raitaru Guitza TV si Latrina 3 EXCELEAZA in manipulari si mai ales in provocaroi - Instigare ...etc...ce alegi ? normalitate ? sau antonimul normalitatii ?
      • 0 (2 voturi)    
        ce spui nu'i lipsti de logica (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:11)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        e apropate real, numai la "nu" ala despre realitate, nu l'as scrie cu caractere mari.
        mici si tremurate, de cand cu dezvaluirile.
        "poate ca nu sunt reale" ar da o...imagine mai aproape de ...zilele noastre.. :-)

        asa'i aruca cu mizerii. numai ca multe dintre mizeriile alea, unele fetide, sunt din romania, din viata noastra de zi cu zi. ei numai le amplifica si le ventileaza. manaca si ei o paine...:-))
        nu vad mare diferenta intre gadea si batista'n pept de la zvonalitatea. la fel de..mobilizatori. stapanii diferiti.

        cat de aia de la otv ghitza, aia sunt la fel de comici ca ai lui dd, de la otv original.
    • -7 (21 voturi)    
      E simplu, f.simplu, (Luni, 30 ianuarie 2017, 19:55)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      sa scoti zvonuri mai putin sau mai mult adevarate, dar fara dovezi pt. a demonstra veridicitatea, cum ar fi de exemplu : ,, badea si gadea, casatoriti de convenienta, sunt amanti", nu m-ar surprinde! ,, Erdogan si dragnea sunt rude", poate si frati cine stie?. ,,Doamna de la rtv a practicat cea mai veche meserie din lume in timpul resedintei in SUA". Stiau ceva manifestantii cand i-au azvarlit monezile. ,,Tariceanu, marioneta fortelor oculte, care doresc desfintarea Romaniei". Aici nu mai comentez stiind faptul ca nu-l caracterizeaza lacomia. Si exemplele pot continua, dar publicatiile care-si respecta numele nu se murdaresc facand asta,pt. ca in afara de onoare si orgoliu profesional mai exista si o lege nescrisa a profesionalismului. Ma indoiesc ca cei pt. care postezi pot sa inteleaga cum sta treaba cu profesionalismul si onoarea, dar eu, fara sa fiu bunul samaritean, am incercat. ...Cine stie!
      • -1 (7 voturi)    
        imi este teama ca tot ce ai scris mai sus (Luni, 30 ianuarie 2017, 21:41)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui gayon

        e adevarat...cum te poti Spovedi asa Nonsalant ?
        • 0 (2 voturi)    
          Daca ar fi fost spovedire. (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:53)

          gayon [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          mergeam la reprezantantul bor-ului, dar nu e cazul. Intriga ce ma apasa nu e de competenta lor si chiar daca ar fi, ei nu sunt capabili sa o vindece pt, ca ei, impreuna cu a3, rtv, etc. duc o lupta nedreapta cu cei care vor transparenta, adevar, libertate de opine, o justitie egala pt. toti, etc. Rezultatul alegerilor, alaturi de absenteismul la vot a fost influentat tocmai de aceasta lupta nedreapta, iar rezultatul il suportam cu totii, indiferent din ce tabara politica facem parte. Concluzia: Nu poti participa la un duel de sah in fata unui adversar ce se prezinta cu un baltag. Mediatorul duelului (CNA-ul) ar avea rolul de a interzice chiar la intrare, participarea celui cu barda. Scuzele de rigoare pt. lunga explicatie, dar eu nu sunt capabil inca sa transmit o idee in doua cuvinte.
      • 0 (2 voturi)    
        De unde ai auzit aceste minuni ? (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:21)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui gayon

        Eu nu le-am auzit niciodata si oricum nu le-as crede si nu as urmari ore in sir discutii pe aceste subiecte penibile (asa cum faceti voi dragi prieteni cu 4 clase). Cu siguranta sunt lansate tot de latrine, pentru a justifica atacurile scarboase ale lor, impotriva a TOT ce se opune mafiei pesediste.
        Obsevatie: daca voi luati "stiri" de pe timesnewroman in serios, e o problema grava de neuroni, nu are legatura cu presa, justitia, CNA....
        • 0 (0 voturi)    
          Asta cu 4 clase... (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:22)

          gayon [utilizator] i-a raspuns lui math_2

          cam asa e, de asta nu pot sa fiu prieten cu unu ce are vreo trei- patru diplome universitare si vreo tot atatea mastere la varsta de 30 de ani. Daca nu am fost inzestrat cu inteligenta, in schimb am avut parte de noroc. Dau cu bata in balta si-mi sar pestii in brate.
      • 0 (4 voturi)    
        onoare?! (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:01)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui gayon

        onoare in Romania unde hotii sunt la putere ?
        Cine sunt cei mai bogati romani si unde au fost ei inainte de '89 ?

        Prin onoare si profesionalism s-au imbogatit ?
        Sau asta se aplica noua celor comuni ..
      • +1 (1 vot)    
        onoare?! (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:01)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui gayon

        onoare in Romania unde hotii sunt la putere ?
        Cine sunt cei mai bogati romani si unde au fost ei inainte de '89 ?

        Prin onoare si profesionalism s-au imbogatit ?
        Sau asta se aplica noua celor comuni ..
    • +2 (14 voturi)    
      BINOMUL (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:51)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      este Antena3 si Romania TV ! Binomul cu rol distructiv pentru Romania.
  • -21 (53 voturi)    
    S-a inventat telecomanda... (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:41)

    Miky60 [utilizator]

    Daca nu va place ce spun anumite posturi tv, de ce nu schimbati? Sa inchizi anumite posturi tv doar ca nu spun ceea ce le plac unora este exact un act comunist, de distatura. Fiecare este liber sa faca ce vrea, sa spuna ce vrea, d-asta este libertatea cuvantului garantata in constitutie. Apropo, B1TV era "de bine" pe vremea lui Basescu si Udrea cand primeau bani sa spuna ce vor ei, acum este de rau?
    Nu vad in America CNN-ul inchis ca il ataca pe Trump si ca spune inventii si nici Fox-ul nu era inchis pe vremea lui Obama ca il ataca. Dar, de, ei nu au trecut prin comunism si nu stiu ca daca nu le place unora ceva trebuie inchis.
    • +10 (34 voturi)    
      Dar cu raspunderea (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:33)

      CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      pentru propagarea de informatii mincinoase, cum ramane ? raspunderea raspandacilor ati considera-o un act comunist, de dictatura ? Faptul ca oficinele grupurilor infractionale organizate difuzeaza zilnic minciuni patetice prin stupiditatea lor (si a celor care le cred datorita IQ-ului nu mai mare de 60) este un act democratic ?. Libertatea cuvantului este garantata atata vreme cat nu produce prejudicii altora. Nici un drept nu poate fi exercitat in dezacord cu scopul social pentru care a fost creat ! Libertatea de informare nu a fost creata in vederea dezinformarii si manipularii. Intr-o tara normala, evident nu in Romania, pentru ca nu este o tara normala aceea in care condamnatii penal sunt investiti cu atributele conducerii, latraii mincinosi ar fi fost faliti demult datorita despagubirilor pe care le-ar fi platit pentru dejectiile pe care le difuzeaza.
      • -6 (30 voturi)    
        La tribunal (Luni, 30 ianuarie 2017, 19:17)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

        Dezinformare si manipulare exsita la greu si in SUA. La noi e inca liga mica.
        Daca vrei sa tragi la rasundere un jurnalsit pt calomnie ori dezinformare, te duci frumusel la judecator. Mai ales daca esti ditamai procurorul DNA.
        Si daca vrei sa creezi mecanisme suplimentare, te muti in Rusia.

        Si Dragnea isi dorea sa creeze un mecanism de contracarare a defaimarii din media, ai uitat?
        Kovesi a sarit calul. La fel si cei carei care-i toti cantati in struna la orice zice.
        • +4 (14 voturi)    
          exact, asta e (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:48)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          dezinformarea si manipularea.
          cand zanganeau catusele udrei si bicai,
          se intreceau baietii ..bine informati cu citate din dosarele, inca nefacute publice.
          oare, baietii kotrutzei, cum scpau informatiile alea ?! sau erau lasate at large de colegii cu ochii albastri, cu care lucrau la ..caz. ...poate ...ghitza ?!
          presiunea prea mare, I guess !! :-))

          deci, numai o anumta parte a presei era norocoasa atunci...
        • +4 (16 voturi)    
          Omule, (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:02)

          CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          daca-mi amintesc bine Kovesi a mers la judecator si a castigat, e adevarat deocamdata in fond, impotriva celor 4-5 latrai de la Antena 3. Daca nu gresesc, au fost obligati sa plateasca daune morale de 250.000 lei. Putin in opinia mea. Una e sa-ti exerciti drepturile, inclusiv cel la libera opinie si alta e sa minti cu buna stiinta ! Auzi, caini platiti cu 20 lei. Mie mi-ar fi rusine sa ma prostituez asa, pe fata, de-o maniera insultatoare pentru inteligenta oricui care n-are cap pe umeri doar ca sa nu-i ploua in gat !
          • +4 (4 voturi)    
            te rog sa nu dezinformezi (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:31)

            math_2 [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

            Lunea trecuta la RTV, s-a repetat la fiecare 30min ca s-au platit 100 lei/om, 50 lei/copil si 30 lei/caine.
            Nu informatia in sine este un dezastru, ci faptul ca au adus poate milioane de oameni in starea mentala in care cred orice, inclusiv asta.
            • -1 (3 voturi)    
              aha (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:18)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui math_2

              soros e mai bogat, de !
              mai darnic.
              ghita si varanu dadeau numai 50 de adult.
              d'aia la ei nu veneau cu copiii si cateii.
              numai ala cu steagu' mare lua o suta.:-))
          • +1 (3 voturi)    
            Asta am spus si eu (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:37)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

            Stiu ca i-a dat in judecata si a castigat, nu e singura. Mai sunt destule exemple.
            Asa se procedeaza, nu cerand mecanimse mai puternice de control al presei.
            Dragnea cerea si el mecanisme mai oputernice de control al presei. E o panta pe care nu vreau sa alunecam pt nimeni, si nimic. Chiar daca asta inseamna ca o sa avem si manipulare si dezinformare. Libertatea de exprimare are si parti bune si mai rele.
        • 0 (8 voturi)    
          Da, ma, (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:24)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          nu ca la moskva
          • +3 (3 voturi)    
            Pai atunci (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:39)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            La Moscova sa se duca cine-si doreste mecanisme mai puternice de contracarare si control al dezinformarii din presa.
      • -1 (13 voturi)    
        Ce raspundere? (Luni, 30 ianuarie 2017, 21:29)

        pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

        Ce raspundere? Conform caror legi? De ce ar trebui sa-ti garanteze tie cineva adevarul? Nu poti sa-l cauti singur? Presa e partizana pe toata planeta, iti alegi oamenii de la care iti iei stirile daca iti pasa. Crezi ca e mai ok sa se interzica? Ti se pare ca esti mai destept decat cei care au opinii diferite si prefera sa se uite sau sa citeasca din alte parti?
        • 0 (4 voturi)    
          Alta aberatie repetata nonstop (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:34)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

          NU sa se inchida
          NU sa se interzica.
          Amenzi si drept la replica, pentru toate porcariile aberante care sunt bagate picatura cu picatura in creierele superdezvoltate ale votantului (amarat) al PSD.
          • +1 (3 voturi)    
            Recidiva cum se reglementeaza ? (Marţi, 31 ianuarie 2017, 12:22)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui math_2

            Latrina 3 si raitaru Guitza teve..sunt de mult in etapa Recidiva, cum poti sa o reglementezi ?
        • 0 (0 voturi)    
          Raspundere civila delictuala (Marţi, 31 ianuarie 2017, 13:57)

          CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

          asa-i zice in Codul Civil (daca e cazul poate fi si o raspundere morala insa nu cred ca exista asa ceva la cei in disuctie).
          Puteti nega ca prin minciunile pe care le difuzeaza A3 (a nu se intelege AUDI A3) si RTV cauzeaza prejudicii de imagine (si nu numai) celor ce au participat la protestele din ultimele doua duminici ?
          Despre ce "lovitura de stat" e vorba ? sau despre ce plati facute adultilor, copiilor si animalelor de companie ? In cazul nostru nostru nu e vorba de partizanat - asa cum NYT anunta public ca o sprijina pe Clinton - ci de minciuna abjecta, de cea mai joasa speta si debitata si difuzata cu cele mai ticaloase scopuri. Daca sunteti curios si nu v-ati lamurit inca, va pot detalia scopurile.
    • +8 (22 voturi)    
      vezi ca (Luni, 30 ianuarie 2017, 19:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      e un articol prin Constitutia aia pe care multi o calca in picioare, articol in baza caruia televiziunile alea ar trebui de fapt inchise. dar cine s-o faca? CNA-ul inexistent.?
      • +2 (12 voturi)    
        Citat? (Luni, 30 ianuarie 2017, 21:31)

        pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Ai un citat din constitutia aia? O hotarare judecatoreasca ceva?
        • +1 (3 voturi)    
          art. 31 (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:45)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

          alineatul (4) si (5).
          daca e Constitutie, nu e nevoie de vreo hotarare judecatoreasca, ca-i legea primordiala.
          cand mai vrei sa te dai destept, documenteaza-te intai. altfel ramai de prost.
          mura-n gura va mai da pe la partidul care gandeste doar prin seful sau. restul sunteti doar vite duse la abator?
        • +1 (1 vot)    
          Dreptul la informație (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:05)

          marki [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

          Art. 31 – Dreptul la informaţie
          (1) Dreptul persoanei de a avea acces la orice informaţie de interes public nu poate fi îngrădit.
          (2) Autorităţile publice, potrivit competenţelor ce le revin, sunt obligate să asigure informarea corectă a cetăţenilor asupra treburilor publice şi asupra problemelor de interes personal.
          (3) Dreptul la informaţie nu trebuie să prejudicieze măsurile de protecţie a tinerilor sau securitatea naţională.
          (4) Mijloacele de informare în masă, publice şi private, sunt obligate să asigure informarea corectă a opiniei publice.
          (5) Serviciile publice de radio şi de televiziune sunt autonome. Ele trebuie să garanteze grupurilor sociale şi politice importante exercitarea dreptului la antenă. Organizarea acestor servicii şi controlul parlamentar asupra activităţii lor se reglementează prin lege organică.
          • 0 (0 voturi)    
            Articol distopic (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:47)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui marki

            Daca ar fi asa atunci ar inchide si HT. Ca doar ce ne povestea Tapalaga cum msicarea populara se va alia cu PSD in parlament.
            Toata presa de opinie s-ar desfiinta in momentul in care ai aplica la literea acel articol. Publicitate, asa cu mse face azi, ar fi scoasa in afara legii. Ar mai ramane doar jurnalele de stiri.

            Nu. In lumea civilizata nu e nimeni obligat sa informeze corect publicul, e doar un deziderat. Si fiecare il abordeaza asa cum considera de cuviinta.
            • 0 (0 voturi)    
              adica (Marţi, 31 ianuarie 2017, 12:27)

              om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              ne place sa fim mintiti, numai sa fim mintiti frumos, despre ce ne place sa auzim.
              de unde butada de presa, "publicul are dreptul sa fie informat". :-)
            • 0 (0 voturi)    
              Sunt convins 100% ca esti rau intentionat (Marţi, 31 ianuarie 2017, 14:25)

              CaiusCosades [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

              in postarile tale.
              In cazul nostru nu este vorba despre presa de opinie ! ci despre minciuna ! Antena 3 si RTV nu sunt balamate (si blamabile) pentru ca ar avea opinii de stanga sau de dreapta sau orice alta directie politica doriti. Ci pentru ca MINT. A minti de o maniera atat de evidenta si jenanta nu reprezinta exercitarea libertatii de opinie. Ci un delict. Si moral si de presa. Acesti oameni intruchipeaza tot ce poate fi mai rau si mai nociv in presa de televiziune.
              • 0 (0 voturi)    
                Esti 100% (Miercuri, 1 februarie 2017, 11:34)

                man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui CaiusCosades

                Daca tu esti convins ca eu sunt de rea credinta, atunci imi spui ca esti prost. Te compatimesc, dar nu te menajez.

                Stiu foarte bine ca A3 si RTV mint, nu sunt singurii. Dar calomnia si dezinformarea sunt incrimnate prin lege deja. Lumea se judeca pt asa ceva. Nu cere CSM sa devina un fel de CNA. Eu im idoresc desfiintarea CNA, nu replicarea lui in in si mai multe forme.
    • 0 (8 voturi)    
      Mda, s-a inventat telecomanda (Luni, 30 ianuarie 2017, 23:54)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      ... dar aici nu este vorba despre noi, cei care nu ne hrănim cu gălețile de mizerie pe care le servesc zilnic gâdea&badea&ciutacu naivilor. E vorba despre atacuri mârșave, „nenumarate declaratii publice si comentarii, prin care procurorii DNA sunt infierati, calomniati, li se dezvaluie aspecte din viata privata.”
      Pare că a venit vremea DEMOLATORILOR. Când toate tunurile sunt îndreptate împotriva a tot ce mai funcționează în țara asta. Vi se pare corect?
      • +1 (1 vot)    
        prost argument (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:48)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui marki

        pentru ca nu e vorba sa-ti placa sau nu o emisiune de divertisment ci e vorba de dreptul la informare corecta si conforma cu realitatea, nu de una distorsionata de minciuni si calomnii.
    • +2 (2 voturi)    
      ce inventii spune CNN ? (Marţi, 31 ianuarie 2017, 8:25)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Una e sa ataci, alta sa aberezi nonstop impotriva oricarui adversar politic. 90% sunt exagerari flaggrate, calomnii si minciuni.
      Si nu cere nimeni sa le inchizi ci sa amendezi cele de mai sus, sa ii obligi sa dea drept la replica.
      Vuvuzelele pesediste au divizat tara si vor face orice ca sa isi scape mafiotii de puscarie/recuperarea banilor furati. Nu va exista nici o limita. Daca va fi necesar sa iesim din UE sau NATO, vom face si asta. Pentru partid inainte!
  • +26 (40 voturi)    
    Nu exista mecanisme civilizate (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:44)

    taro [utilizator]

    care sa contracareze campaniile TV/presa.

    Astea sunt metode patentate de FSB(fost KGB) pentru dezinformare si sunt puse in practica de fosta securiate transformata in oameni de "afaceri".

    Atat timp cat oamenii din Romania se uita ca oile la asa posturi TV sau le citesc ziarele nu are ce sa le faca. Asta vrea boborul si s-a vazut la alegeri ce ai iesit.
    • 0 (10 voturi)    
      Asa e (Luni, 30 ianuarie 2017, 21:33)

      pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Ai ceva impotriva democratiei? Sau nu au fost democratice alegerile? Vrei sa fie 3 din 5 pana iese cine vrei tu? Vrei?
      • +1 (7 voturi)    
        Dezinformare si campanii media non-stop (Marţi, 31 ianuarie 2017, 0:47)

        taro [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

        nu sunt democratie. Asta-i manipulare pe fata.

        Ce se intampla acum la televiziunile de "stiri" nu niste actiuni din astea de amator gen Dan Diaconescu TV cu "dezvaluiri". "Stirile" nu sunt niste lucruri facute profesional. Nu inveti de pe o zi pe alta sa faci cate o campanie din asta.

        Emisiunile astea nu sunt cu "dezvaluirea" serii dupa pauza de publicitate. Dezinformarea merge ca mitraliera pana nu mai stie cetateanul turmentat ce-i adevarat si ce nu-i.

        Asa a ajuns PSD la putere, prin manipulare, dezinformare si fake-news.
  • +23 (41 voturi)    
    total de acord! (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:46)

    liviu_ [utilizator]

    sustin 100% acest demers
    si nu numai in cazul procurorilor!
    mass media romaneasca a devenit ... nu stiu cum sa-i spun ca presa de scandal e mult prea bland...
    oricum plina de minciuni, dezinformari, atacuri, s.a.m.d.
  • +21 (41 voturi)    
    E momentul ca DNA sa dea un semnal ca lucreaza... (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:47)

    cartofil [utilizator]

    Iar semnalul ar fi sa-l scoata pe DRAGNEA in catuse pe scarile Parlamentului. Un astfel de gest ar rezolva multe probleme, am scapa de cele 2 OUG-uri, iar Grindeanu ar rasufla usurat. Nu mai spun ca si Sevil Shhaideh s-ar bucura ca nu va mai trebui sa participe la furtul celor 6 miliarde de E la la Ministerul dezvoltarii. SRI-ul ar scapa si el de desfiintare, caci cu banii pe care-i primeste de la Dragnea va fi la nivelul unei firme private de paza. Deci, ce mai asteptati.....
    • +6 (28 voturi)    
      31 Ianuarie - Zi in Calendar Importanta (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:03)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      pentru Incatusharea lu Draqnea !
    • +1 (11 voturi)    
      of, saracii (Luni, 30 ianuarie 2017, 21:36)

      pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

      SRI-ul saracul, cum ramane fara fonduri! Asa e in statul de drept, nu? Sa aiba SRI-ul bani multi, nu?
  • +8 (24 voturi)    
    Romania fara DNA (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:53)

    levierul [utilizator]

    ce cosmar ni se arata. Romania fara DNA. Cam un fel de ideal a lui iliescu si al organelor de trista amintire.
    Oare ei mai stiu ca nu mai exista structura care le dadea ordine de la Moscova? Ca sunt ca un fel de galera intr-un ocean
  • -20 (44 voturi)    
    Ieșim și noi în stradă și vă maturam, securiștilor (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:55)

    gv [utilizator]

    Trebuie să ieșim în stradă și noi, cei 4 milioane care am votat anti- tehnocrați și anti-securistii retardatului și să cerem demisia fabricanților de dosare la comandă politică, demisia și arestarea slugii Kovesi și a celorlalți slugoi politici din DNA și SRI. Să cerem desființarea poliției politice intr-un stat membru UE și NATO.
    • +20 (38 voturi)    
      Iesi, draguta, cine te opreste ? (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:46)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Dar sa va faceti si pancarte ca sa nu va confunde lumea !

      Cum ce fel de pancarde ? Cu "Jos DNA !" Parca asa spuneai, nu ?

      PS. Abia astept sa va vad milioane ocupand Piata Universitatii si toate pietele principalelor orase din tara si bineinteles din Europa !!!
      • +1 (13 voturi)    
        mai bine vedeai milioane care nu votau cu hoti! (Luni, 30 ianuarie 2017, 19:55)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Asta nu e o solutie! Ati vazut acum ce spune Tariceanu ca cei care ies in strada nu respecta democratia? Nu mai votati HOTI si CORUPTI! Mergeti la vot ca acum degeaba tipati! Oicum PSD considera ca este legitim si va face tot ce vrea si va otravi legile si ce mai functiona cat de cat in tara asta! Dupa aiai cei care vin iar trebuie sa repare ce strica PSD, devenind nepopulari dupa masurile populiste ale PSD! Si uite asa un pas inainte, doi pasi inapoi!!
        • 0 (10 voturi)    
          pentru fit (Luni, 30 ianuarie 2017, 23:06)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fit

          Sa nu exageram . PSD a castigat pentruca a prezentat un program atractiv de guvernare.
          Nu am nimic impotriva sa guverneze si sa-si aplice programul de guvernare. Dar , atat. !Programul !
          Nu sa inventeze false prioritati ca sa-si salveze penalii din puscarie.
          Deci, eu cred ca un partid care castiga alegerile , nu are calea deschisa pentru a face orice abuz cu argumentul ca a castigat alegerile !
          Trebuie sa respecte Legea , Constitutia, regulile democratiei. Nu poate face orice !!
          • +1 (1 vot)    
            Cine a crezut ca PSD respecta programe? (Marţi, 31 ianuarie 2017, 10:23)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            OF OF!
          • +1 (1 vot)    
            adaugare... (Marţi, 31 ianuarie 2017, 10:31)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            ... si vai ce program de guvernare!!!Atat de atractiv incat nu e posibil!
        • +2 (8 voturi)    
          Eu sunt raspunzator doar pt votul meu (Marţi, 31 ianuarie 2017, 0:59)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui fit

          si pt alegerile mele ! Eu nu raspund de indecizia, de lenea
          ori de nepriceperea celorlalti de a-si alege pe cei care o sa-i reprezinte in urmatorii patru ani.

          Am incercat si incerc in limita posibilitatilor mele sa explic de ce PSD-ul este un partid extrem de nociv si de ce trebuie "bagat in carantina".

          PS. Apropo, tu ai vazut milioanele care au votat cu hotii si ce-ai facut ?
          • 0 (2 voturi)    
            Nu am votat cu PSD. (Marţi, 31 ianuarie 2017, 10:24)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            Nu am votat cu PSD.
            • +1 (1 vot)    
              Din punctul meu de vedere ai adoptat (Marţi, 31 ianuarie 2017, 12:41)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui fit

              o atitudine corecta !

              PS. Mi-e clar ca nu ai votat nici cu ALDE iar ceva imi spune ca nu ai votat nici cu PNL.
    • +18 (26 voturi)    
      hai , sa desfintam... (Luni, 30 ianuarie 2017, 19:10)

      astronaut [utilizator] i-a raspuns lui gv

      toate institutiile care aplica legea , dupa cum ai vrea si sa punem in loc ''tribunalul poporului'', ai caror membrii sa fie din PSD si alde ALDE !
    • +1 (15 voturi)    
      Iesiti si nu va mai intoarceti (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:19)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui gv

      Bai, pentru fiecare manifestant pro-PSD va trebui sa aduceti cate un carnat + un insotitor care sa-l duca acasa....ca neamtul ala....Alzeimer nu-i arata drumul.....
    • +4 (10 voturi)    
      Tocmai tu pui de securist original (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:45)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui gv

      acuzi oameni prea tineri ca sa fi avut legatura cu grupul criminal de unde papati tu si familia ta, ca ar fi "securisti"? Penibil esti baiatule.
  • +29 (43 voturi)    
    Nu renuntam la lupta (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:06)

    Go4it [utilizator]

    Celor care se erijeaza in "avocati" ai PSD-ului. Ca a fie clar, nimeni nu are nimic cu PSD, daca au fost alesi atunci sa guverneze. Daca au majoritatea in parlament atunci sa-si faca treaba si sa slujeasca poporul cu respect. Insa parlamentarii si guvernantii care fac jocurile infractorilor trebuie sa ajunga in acelasi loc, in puscarie. Nu mai e timp, deja prea multe discutii. DNA, DIICOT, magistratii, toate institutiile abilitate ar trebui sa intre in forta si sa apere statul de drept si cetatenii lui. ANTENA 3, RTV si mai recent B1TV care in mod vadit manipuleaza stirile favorizand grupuri de interese, persoane condamnate definitiv, in fapt mafia din aceasta tara trebuie sa raspunda pentru raul pe care il fac societatii. CNA trebuie trasa la raspundere pentru lipsa de reactie. Trebuie sa luam atitudine. Respect pentru cei care au iesit la proteste. Sau murim ca prostii, ca viermii care nu au coloana vertebrala, fara sa ripostam in nici un fel. E dreptul nostru si al copiilor nostrii la o viata decenta.
    • -1 (9 voturi)    
      Sa raspunda cum? (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:02)

      pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui Go4it

      Antena 3, RTV si B1TV sa raspunda cum? Conforma carei legi? Evident raspund si reflecta opiniile multora din societate, nu iti convine cumva opinia lor? E ceva ilegal? Fa o petitie online sa se interzica cei care au o opinie diferita de a ta.
      • +1 (3 voturi)    
        este in derulare pentru Latrina 3 (Marţi, 31 ianuarie 2017, 0:53)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

        o petitie Democratica, semneaza o si tu, esti binevenit ! https://petitieonline.net/petitie/02529049/semnaturi/pg8
        • 0 (2 voturi)    
          Vezi ca nu te baga nimeni in seama, (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:21)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          mai incearca!
  • -10 (22 voturi)    
    mecanism de 4% (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:17)

    demaGOCU [utilizator]

    Ca atata e permis de lege.
  • -21 (33 voturi)    
    Kovesi si Dragnea? (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:28)

    man_and_twin [utilizator]

    Si procurorii sifoneza iremediabil imaginea unor suspecti de infractiuni, inca inainte de a fi condamnati. Riscurile astea de imagine merg in ambele directii. Procurorii au aceleasi mijloace de a se apara, ca orice alt cetatean. Sunt chiar mai bine pozitionati si pregatiti pt a da pe cineva in judecata.

    Si politicienii sunt linsati mediatic, mai ales ei. Si tot asa, ca si Kovesi, si Dragnea si-a dorit "mecanisme mai puternice de contracarare si control" a presei. Cu legea aia defaimarii. Acum isi doreste si seful DNA sa controleze presa in favoare breslei, ca politrucii PSD candva?

    Poate prin Rusia si Turcia sa puna botnita presei. In lumea civilizata libertatea de exprimare lasa loc si manipularilor si linsajelor media. Asta ea democratia.

    CNA ar trebui desfiintat cu totul, nu copiat si la nivelul CSM.
    • +11 (23 voturi)    
      Referitor la Dragnea (Luni, 30 ianuarie 2017, 20:26)

      BogdanLuncan [anonim] i-a raspuns lui man_and_twin

      Nu e suspect, e chiar condamnat!
      • 0 (12 voturi)    
        Asa e (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:05)

        pantelimon12 [utilizator] i-a raspuns lui BogdanLuncan

        Ce nasol. Totusi judecatorii nu i-au interzis dreptul de a fi ales. Si a fost. Democratic. Aaa, nu iti convine tie. Am inteles, sa se interzica!
        • +1 (7 voturi)    
          cum te simti daca cineva iti da in cap (Marţi, 31 ianuarie 2017, 5:14)

          Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui pantelimon12

          si apoi ti se spune ca nu e adevarat. de fapt esti mincinos, de fapt tu esti vinovatul. apoi realizezi ca cel care ti-a tras-o e recidivist; apoi criminalul liber iti raneste copiii. el ramine liber, citeva vieti nenorocite....cine mai face dreptate? problema e alta...romania nu poate exista decit in dictatura, in ultimii 100 ani nu a avut o sansa reala la bunastrare decit sub ceausescu pastrind proportiile. fara reguli e haos. fara conducatori buni e anarhie, fara educatie sintem doar iobagi pe plantatie si nici macar. eu unul pina nu vad pe iliescu condamnat si bagat la racoare, pe toti cei din jurul lui, criminali, hoti, infractori, c...pina nu vad pe cei care taie padurile in inchisori pe 25 ani nu o sa cred ca in romania e dreptate. va recomand filmul 'telegrame' pe youtube si o sa realizati in ce ne scaldam, de data asta fara umor.
    • +3 (11 voturi)    
      Legea defaimarii? (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:09)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

      Dracnea vorbeste? Acest ciocoi rosu? Adica sa nu am voie sa spun ceea ce toti stiu: ca DRACNEA E UN HOT si seful CIUMEI ROSII care a distrus tara in 27 de ani? Nici Causescu nu a reusit performanta pe care FSN>PSDR>PSD + partiele satelit au reusit
      • 0 (0 voturi)    
        Exact (Marţi, 31 ianuarie 2017, 11:55)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Poti sa spui orice vrei despre Dragnea sau Ponta si ar fi bine sa putem in continuare sa spunem orice vrem. Nu conteaza ca e vorba de Kovesi sau nustiucare procuror. Cine vrea paote sa dea in judecata.

        Despre Basescu au mintit 10 ani de zile cat a fost presedinte, l-au facut cu oua si otet in fiecare seara. Nu s-a trezit nimeni sa propuna mecanisme mai puternice de control si contracarare a dezinformarii. Kovesi sare calul.
  • -14 (28 voturi)    
    critici (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:37)

    RaduConstantin1 [anonim]

    De ce sa nu fie criticata?Chiar crede ca e perfecta?Sa-si faca treaba mai bine si cu buna credinta,cu mai putin partizanat politic si n-o s-o mai critice nimeni
    • +2 (10 voturi)    
      Partizanat politic ? (Luni, 30 ianuarie 2017, 23:09)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui RaduConstantin1

      Cu ce partid ai observat ca tine DNA ?
  • +6 (14 voturi)    
    DNA ultimul ghimpe in coasta penalilor (Luni, 30 ianuarie 2017, 21:06)

    blackone [utilizator]

    Pentru ca este ultimul bastion in fata rebaronizarii Romaniei si este ca un ghimpe in coasta penalilor, de aceea infractorii din politica si din afaceri si-au unit fortele pentru slabii aceasta institutie prin orice mijloace. Tot bat apa in piua cu binomul dar uita ca aceea colaborare a DNA cu SRI a existat inainte articolul din legea ce permitea acest lucru sa fie declarat neconstitutional. DNA nu are logistica, aparatura de interceptare, personal pregatit pentru asa ceva, de aceea a existat colaborare cu SRI pana la decizia Curtii Constitutionale. Infractorii au dreptul sa se constituie in grupuri mafiote, pe cand DNA nu are voie sa apeleze la o alta institutie a statului roman pentru ai prinde. Se incearca decredibilizarea
    DNA-ului pentru a fi mai usor acceptata ordonanta privind modificarile din codul penal prin care sunt rasplatiti primarii ce au pus umarul la castigarea alegerilor, cu 200000 lei (45000 euro), dar nu din banii partidului ci din banii nostri. (vezi dezincriminarea abuzului in serviciu). In Romania sunt in jur de 2700 primarii.
  • -4 (8 voturi)    
    World Challenge Award (Luni, 30 ianuarie 2017, 21:27)

    DanielCriss [anonim]

    Bine ati venit in noua lume a realitatilor paralele, stimata doamna! De la al quaeda incoace lumea digitala isi bate capul cu gasirea unor solutii pentru a sublinia diferenta dintre fapte reale si "fapte alternative". Poate ca ar fi bine sa incepem cu constructia unor publicatii media bazate pe merit si fapte? Plus educatie, plus cercetare, conectare la eforturile altor tari avansate etc. Astazi se numeste transformare digitala, maine probabil va tine de bunul simt al institutiilor guvernamentale. Si da, aceste noi media nu vor mai fi televiziuni fiindca TV-urile sunt pe moarte, ca si cartile tiparite. Bugetul necesar pentru primii pasi ar putea fi 10% din bugetul softurilor >5M euro care zac nefolosite prin diverse institutii. Stimulati crearea de alternative sanatoase cu tehnologii disruptive, in colaborare cu industria tech adevarata si nu cea "alternativa"!
  • +1 (11 voturi)    
    Un comunicat (Luni, 30 ianuarie 2017, 22:47)

    adrian88000 [utilizator]

    de condamnare a celor doua televiziuni care ar veni de la CSM nu are nici o valoare. Aceste televiziuni trebuie INCHISE ! Definitiv !
    Si CNA restructurat urgent .
  • +5 (17 voturi)    
    Cum mai manipuleaza haita A3: (Luni, 30 ianuarie 2017, 23:52)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    1. Dl. Gadea, amintind ce spune comunicatul DNA : « Kovesi zice ca orice fel de critica atinge Puterea judecatoreasca ».
    Manipularea : redarea distorsionata a unei afirmatii apartinand persoanei supuse linsarii.
    2. Cele doua OUG sunt necesare pentru ca CEDO ne cere rezolvarea urgenta a situatiei suprapopularii inchisorilor. Sau : Curtea Constitutionala a cerut cele doua OUG.
    Manipularea : inventarea unei premize false pentru a concluziona ca rezolvarea prin lege in Parlament ar dura prea mult timp. Sau : minciuna ca CC ar fi cerut rezolvarea prin OUG.
    3. Unul dintre invitati (Savaliuc parca se numeste) : Avem un razboi civil provocat de Klaus Iohannis ! Protestatarii vor sa dea foc tarii !
    Manipularea : crearea sentimentului de frica auditoriului.
    In context, un invitat (general de politie) spune ca autoritatile sunt indreptatite sa imprastie manifestantii cu lacrimogene si cu tunurile de apa.
    4. Soros l-a platit pe unul Ionut Sibian cu un million de dolari ca sa organizeze protestul.
    Manipularea : suma respectiva a fost achitata de-a-lungul anilor unei ONG condusa de respectivul.
    5. Adamescu a fost lasat sa moara in puscarie, fara tratament.
    Manipularea : respectivul a fost internat ultimele trei luni intr-un spital particular, cu tot ce trebuia.
    6. Un detaliu : un invitat aproape permanent este unul care a fost directorul SIE in timpul guvernarii CDR si participa foarte serios si prestant la toate manipularile haitei. Coposu s-ar intoarce in mormant daca ar invia.
    • +3 (9 voturi)    
      la punctul al III lea, te rog accepta o (Marţi, 31 ianuarie 2017, 1:31)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      rectificare...general de Militzie nu politie, Pavel abraham este continuatorul masurilor lui iliescu aplicate/cerute in iunie 1990, nimic mai mult, atunci exista Militzia, NU politzia

      cineva avea vorba : / intrebarea ce o adresam lu tov militzian P.A : pavele..care i treaba cu Zgura ?
    • 0 (0 voturi)    
      adamescu a fost internat in spital (Marţi, 31 ianuarie 2017, 10:49)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      auzi, particular ! ca si cum ar fi cine stie ce smecherie.
      a fost internat sa moara linistit, cu melitzean la usa, pe regulamentul puscariei, nu pe al spitalului. adica, trei vizite pe luna, ca la mititica. cat se mai putea face ceva, a fost tinut la spitalul puscariei, unde s'a si infectat.
      a fost internat cand era muribund, si a murit fara nicio ruda la capatai, exact ca la puscarie.
      a schimbat doar patul.

      manipularea este in doua cuvinte -spital particular (!).
      de fapt a murit in detentie, muribund fiind i s'a refuzat eliberarea conditionata.
      asta nu se spune, alta manipulare.

      iar judecatoarei carei ii daduse mita, condamnata si ea, i s'a acceptat, de confrati, o eliberare conditionata.
      conditionata, in decembrie, cand adamescu tragea sa moara. luarea de mita este un delict mai usor...:-)
      dara asta n'o spui, deci a treia manipulare in cazul adamescu.

      va fi un alt caz la cedo. pt. ca cineva a vrut sa moara sub paza.
      lasat acasa, cine stie ce mai declara, amartu'....

      noroc cu constitutia, ca in orbirea ei, hahaha, justitia inchidea ...pressa libera.
  • 0 (8 voturi)    
    poate ne spune codruta (Marţi, 31 ianuarie 2017, 5:16)

    Coco Whistle [utilizator]

    despre sistemul din care si ei fac parte. cum ramine cu bancorexul,
    • +4 (6 voturi)    
      Rămâne cum am vorbit (Marţi, 31 ianuarie 2017, 7:50)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      Junta securisto-comunista care si-a anezat tara in 1989 a facut-o cu un scop - JAFUL. Bancorex a fost inceputul...
  • +1 (9 voturi)    
    Coldea (Marţi, 31 ianuarie 2017, 7:04)

    petre56 [utilizator]

    deocamdata Coldea a fost retras datorita acestor televiziuni, probabil ca nici doamna nu se simte prea bine
  • +3 (7 voturi)    
    Previziune (Marţi, 31 ianuarie 2017, 7:47)

    hamangiu [utilizator]

    Camera Comunelor din Anglia a luat in discutie problema stirilor false,stiri care au influentat Brexitul si alegerile prezidentiale din Statele Unite...aceasta discutie v-a avea loc in Parlamentul Rominiei...conform previziunilor babei Vanga..in 2200
    • 0 (0 voturi)    
      judecand dupa vechimea parlamentului britanic (Marţi, 31 ianuarie 2017, 10:51)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui hamangiu

      baba vanga ar putea avea dreptate. :-)
  • +1 (1 vot)    
    bravo Codruta! (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:15)

    CosminDoroftei [anonim]

    Doar tu ne mai tii aproape de linia de plutire! Nu renunta!
  • +2 (2 voturi)    
    Si viceversa (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:26)

    tontu [utilizator]

    Un stat de drept functional presupune un echilibru al puterilor, unde presedintele ar trebui sa fie pe post de balanta. In acest moment Justitia trage mai greu la cantar datorita, mai ales, binomului SRI-DNA care-i tot seveste dosare la foc automat si asta in/cu sprijinul Presedintelui...
  • -2 (2 voturi)    
    Dupa postarile de mai sus se vede ca nu (Marţi, 31 ianuarie 2017, 9:27)

    xrogo [utilizator]

    prea aveti argumente sa combateti "manipularile" televiziunilor care va deranjeaza,asa ca singura rezolvare pe care o vedeti e inchiderea sau ridicarea licentei de emisie,masuri aplicate in tarile bananiere pentru a baga pumnu-n gura adversarilor!
  • 0 (0 voturi)    
    Raspandaci (Marţi, 31 ianuarie 2017, 18:13)

    mb63 [utilizator]

    Raspandacii pesedisti scriu si aici cu mare talent,aparandu-si cauza.Sunt si cu ei de acord.Dar ei au invatat ce inseamna toleranta,dreptul la replica,dialog civilizat?A emite o parere presupune sa ai argumente si fapte in spate . Ori televiziunile aservite si slugarnice ,ce stiu sa faca in afara de a improsca cu noroi in toata lumea,de a dezinforma si si a manipula? Nu comentez mai mult ,chiar daca as fi de parere ca disparitia lor ar trece aproape neobservata, dar o societate civilizata ,educata ,nu are novoie de asemenea canale de doi bani.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version