Iohannis: Guvernul nu poate sa treaca peste vointa cetatenilor. Solicit Guvernului sa abandoneze demersurile privind gratierea si modificarea Codurilor penale

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 30 ianuarie 2017, 13:16 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis, printre protestatari
Foto: Captura Facebook
Klaus Iohannis cere Guvernului, printr-o postare pe Facebook, sa renunte la proiectele privind gratierea si modificarea Codului penal. "Guvernul nu poate să treacă peste voința cetățenilor, care este suverană. Vocea oamenilor nu mai poate fi ignorată!", a scris Iohannis.

Postarea integrala:

Guvernul nu poate să treacă peste voința cetățenilor, care este suverană. Vocea oamenilor nu mai poate fi ignorată! O democrație solidă este una în care majoritățile nu abuzează de drepturile lor doar pentru că dețin, vremelnic, puterea. Solicit Guvernului să abandoneze demersurile privind grațierea şi modificarea Codurilor penale. România are doar de pierdut din prelungirea acestei situații care a scos zeci de mii de români în stradă.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12883 vizualizari

  • +18 (24 voturi)    
    Si daca nu le vor retrage? (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:22)

    Johanis [utilizator]

    Vom avea ALEGERI ANTICIPATE?!
    • -17 (27 voturi)    
      nu. o sa facem referendum (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:56)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      abia astept referendumul. de ce nu a mai zis nimic de referendum?
      si parca pe unde a fost plecat a declarat ceva despre gretiere.
      cam nehotarat
      • +1 (9 voturi)    
        Referendumul se aplica doar daca convine hotilor! (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:23)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Credeti ca referendumul va fi aplicat? La fel ca cel pentru 300 de parlamentari?!
        • +3 (7 voturi)    
          Măi copilaș, ai depășit 14 ani? (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:23)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui fit

          Sau IQ-ul corespunzător?
          • +4 (6 voturi)    
            Rezultatul referendumului ptr 300... (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:56)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

            ... nu s-a aplicat nici in ziua de AZI!
            • 0 (4 voturi)    
              Astia ce vorbesc de IQ daca ramn fara opozitie fac (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:34)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui fit

              parlamentul de 300 ca oricum nu mai au nevoie de el. Vezi si in zilele aste ca prefera ordonantele. Parlamentul il folosesc pentru comisii pentru cautarea a zeci de miliarde inexistente.
        • -3 (5 voturi)    
          guvernul nu poate trece peste vointa cetatenilor (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:35)

          cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui fit

          asa a fost si in 2010. a fost referendum si am votat taierea salariilor.
          ce, nu va mai aduceti aminte?
          • +2 (4 voturi)    
            salarii bugetari (Luni, 30 ianuarie 2017, 18:30)

            q1953 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Corect este asa : taierea salariilor bugetarilor.
      • +8 (8 voturi)    
        tu vrei... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:42)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        sa se repete de 100 de ori pentru orice cucuvea mai tare de cap?!

        omu a spus, a declansat procedurile... acum asteptam referendumul!
      • +2 (4 voturi)    
        pai ce sa zica bre postacescule? (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:24)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        A initiat procesul prin trimitetea cererii la parlament care are 20 de zile calendaristice sa se pronunte. Ce-ai vrea, sa mearga precum stapinii tai seara de seara la tv sa se laude ca a initiat referendumul?!?
        Oamenii seriosi vorbesc doar cind au ceva de zis, spre deosebire de aburici care simt nevoia sa se auda seara de seara aberind la televiziunile prietene.
      • +3 (3 voturi)    
        Sa nu fie prea tarziu. (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:13)

        Johanis [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Presedintele Iohannis ar trebui sa se decida.
        Daca este data ordonanta, aceasta isi atinge obiectivele.
      • +2 (4 voturi)    
        Cum au angajat ai tăi Black Cube, o să (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:23)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        angajez eu niște similari, să vă caute pe voi și averile voastre și-n gaură de șarpe.
    • +11 (19 voturi)    
      Vise! PSD-ul ne vinde la rusi! (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:06)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      http://www.comisarul.ro/articol/moise-guran-dezvaluiri-cutremuratoare-despre-cum-s_869308.html

      Anticipatele nu vor repara raul facut daca iesim pana atunci din UE si NATO!

      PSD-ul ca sa nu ajunga la puscarie e in stare sa ne vanda si la rusi!
      • -9 (13 voturi)    
        calmeaza-te, ca o sa-ti puste o vena (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:54)

        numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui fit

        de la propaganda ce o iei de buna
        • +6 (6 voturi)    
          Trump si Putin vor negocia sferele de influenta!! (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:42)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

          Daca nu platim cei 2% ptr NATO, crezi ca Trump va plati?

          Pentru ca asta spune articolul lui Moise Guran... Bugetul e umflat astfel ca banii nu vor mai ajunge la aparare ptr NATO si nici pentru cota noastra la bugetul UE.

          Oricum pentru PSD NATO si UE le strica planurile.
    • -10 (14 voturi)    
      D-nul Iohannis nu a citit Constitutia (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:26)

      Magdalena ValentinaFeru [anonim] i-a raspuns lui Johanis

      a ARTICOLUL 2
      (1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.
      (2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.
      • +7 (7 voturi)    
        incurci borcanele (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:11)

        DT34 [utilizator] i-a raspuns lui Magdalena ValentinaFeru

        S-ai spui asta lui Dragnea!
      • +7 (7 voturi)    
        Păi uită-te bine la art. 2, cuvântul (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:25)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Magdalena ValentinaFeru

        referendum. L-ai văzut sau în grabă de copy paste, ca să te dai mare, nu l-ai citit?
  • +28 (32 voturi)    
    Numai ca haita stie sa manipuleze profesionist! (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:26)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    De ex. aseara:
    1. Spun ca si Guvernul Ciolos a schimbat prin OUG articole din Codul penal, deci dece Guvernul Grindeanu sa nu schimbe si el Codul penal prin OUG?
    - Manipularea: nu spun ca Guv. Ciolos nu a facut schimbari prin care sa fie gratiati sau amnistiati politicienii penali.
    2. Dau declaratia presedintelui CEDO ca Romania ar trebui sa gaseasca solutii PE PLAN NATIONAL pentru rezolvarea supraaglomerarii puscariilor, asa cum a facut Italia.
    - Manipularea: haita adauga ca asta ar insemna ca respectivul a cerut Romaniei sa faca GRATIERI.
    3. Il invita in studio pe unul, Ionut, care a suferit un accident in timpul protestelor din 2012, cand si-a fracturat o glezna, iar haita spune ca a fost IMPUSCAT de jandarmi si nimeni nu corecteaza minciuna.
    4. Un invitat, fost ministru, acum penal, spune ca d-na Pruna a spus ca "nu da doi bani pe drepturile omului".
    - Manipularea: d-na Pruna a spus cu totul altceva atunci,sensul era ca drepturile omului nu pot fi respectate cum ar trebui in Romania din cauza coruptiei.
    • -16 (18 voturi)    
      pai (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:59)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      aia a facut italia, gratieri.
      asta apropos de ....manipulare. :-)
      • +11 (11 voturi)    
        citeste tot (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:22)

        Crist y [anonim] i-a raspuns lui om simplu din multime

        despre masurile din Italia, gratierile au fost o mica parte si numai pe cazuri individuale...
      • +9 (11 voturi)    
        pai manipulezi dragutza! (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:44)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        italia a facur gratieri... NU amnistii si NU modificarea codului penal in favoarea infractorului!
        a da... si erau gratieri individuale, nu colective!
        • -5 (7 voturi)    
          Ce amnistii visați? Altă manipulare soroșistă (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:12)

          HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          ...
      • +5 (5 voturi)    
        Inca o data: (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:18)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        Italia a facut gratieri, dar Presedintele CEDO nu a mentionat decat ca Italia a gasit solutii pe plan national. Stim noi ca Italia a facut gratieri, dar, repet, nu a precizat care au fost acele solutii.
        Haita A3 insa spune ca Presedintele CEDO a cerut Romaniei sa faca gratieri, cum a facut Italia.
        Asta e manipularea prin jumatati de adevar, adica in contextul unor fapte reale strecoara si minciuni care sunt percepute si ele de catre auditor ca adevarate.
        Daca tot nu intelegeti, nu am ce sa va fac.
      • -7 (7 voturi)    
        hahaha (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:21)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

        deci, italienii n'au dat gratieri?!
        asa deduc din minusurile postacilor tineri si frumosi.:-)

        io n'am zis de oug, n'am zis de modificarea codurilor penale, ci doar depre rezolvarea poblemei ridicate de cedo, a supraglomerarii puscariilor.
        nu e vorba numai de aglomerare, ci si de conditii de detentie, care musai sa fie aduse la nivelul tzarilor ue.
        sunt de acord ca pedepsele cu suspendare n'au dece sa fie gratiate. poate numai din motive de discriminare. dar pt. a evita discriminarea, si gasirea de solutii de dezaglomerare, se poate lua in seama si comutarea pedepselor de la detentie in puscarie, la detentie la domiciliu, mai ales pt. cei in ultimul an de detentie, care nu sunt criminali sau recidivisti.
        asta au facut ialientii, au gratiat anumite fapte/pedepse si au trecut la arestul la domicilul, in locul puscariei, pt. anumite pedepse/fapte.

        voi o tineti una si buna, hotii la puscarie si sa nu se faca nimic, sa ramana asa. nici in lege, nici puscarii noi.
        dece nu deschiderea puscariiilor la ocnele de sare ?!

        voi vreti numai autostrazi. :-)
    • +5 (5 voturi)    
      Nu au existat dezincriminări până la aceste (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:27)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      făcături, fapte de cârpaci. Dacă am avea legal minds în țara asta le-ar întoarce urgent în bătătură toată voma.
  • -36 (46 voturi)    
    Vointa cetatenilor: in 11 decembrie ! (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:28)

    Velma Kelly [utilizator]

    Somn usor meditatorule cu 6 case.
    • +10 (10 voturi)    
      FALS (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:45)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

      1 - vointa cetatenilor nu a fost papagalule pe 11 dec , ci atunci cand si-au ales presedintele (individual, nu la gramada si cu 6 milioane de voturi, nu cu 4 milioane)
      2 - ai vazut casea lu dragnea?! valoreaza cat vreo 40 de case ale lui iohannis....
      • -3 (5 voturi)    
        Liviu, mi se pare mie sau (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:12)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        incepe sa te lase nervii?
      • +8 (8 voturi)    
        Ati vazut proprietatea lu Dracnea? (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:23)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Ocupa tot spatiul marginit de patru strazi, pe cele patru laturi ale terenului din Alexandria, dar tot perimetrul e ingradit cu un zid ca de cetate.
      • +6 (6 voturi)    
        de unde sa vada? (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:49)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        El sta prin vrun subsol si posteaza ce primeste dimineata pe biletel.
  • -36 (44 voturi)    
    dar parerea votantilor PSD (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:32)

    xanti [utilizator]

    Suntem 3,5 milioane de votanti PSD
    Conteaza?
    • +23 (23 voturi)    
      1. Sunteti doar 2.5 milioane (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:57)

      skanda7 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Da conteaza. Doar ca voi n-ati votat pentru gratiere si amnistie ci pentru pomeni de la PSD.
      • +6 (6 voturi)    
        pentru multi dintre ei nici nu conteaza (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:53)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

        Cu citi votanti psd am vorbit, nici nu-i intereseaza ce face dragnea atit timp cit le mareste ajutorul/pensia/salariul. Pentru mare parte din poporul psd constiinta e oricind pe taraba la vinzare pentru o firimitura - doua in plus. Din pacate poporul PSD nu poate fi schimbat. Problema e ca ceilalti 6-7 milioane care au votat la prezidentiale au stat acasa. Si acu probabil se uita la fel de ingriziti ca si noi cum tilharii isi dau legi care spun ca hotia nu mai e hotie. Si asta e abia inceputul. prin vara, cind deficitul se va adinci, vor aparea si beneficiile de ordin economic: impozitarea diferentiata, divese impozite bagate miseleste, cum a fost celebra taxa pe carburant, si tot asha.
    • +21 (23 voturi)    
      Si Iohannis a fost votat (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:04)

      sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Iohannis a fost votat de catre 6,288,769 cetateni!

      Are mandat sa apere bruma asta de democratie de asaltul penalilor inscaunati de cei 2mil de prosti.

      Repet, Presedintele a fost votat de catre 6,288,769 de cetateni.
      • -9 (11 voturi)    
        si Ilescu a fost votat de 15 milioane! (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:01)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui sistemulparasimpatic

        si Basescu, si Constantiunescu......dar cate dintre voturi mai sunt "valabile"? Asa si cu Klaus. A fost votat el de 6 milioane, dar cati il mai sustin acum?
    • +16 (16 voturi)    
      Da boss... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:06)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      se organizeaza referendum. Unde-i graba? Vom sti atunci.
    • +6 (6 voturi)    
      Nu (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:13)

      Cosanzeana9 [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      ...
    • +11 (15 voturi)    
      dar parerea votantilor KJ ? (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:17)

      sb10 [anonim] i-a raspuns lui xanti

      KJ are 6 milioane.
      • -1 (5 voturi)    
        Are un drac (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:17)

        HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui sb10

        Are 2,8 milioane voturile lui reale din primul tur. 6 milioane de voturi a adunat de la toți cei de dreapta inclusiv Tăriceanu, Udrea..etc. Dacă azi se iese la un referendum de demitere pierde grav de tot, la scor de neprezentare.
    • +5 (7 voturi)    
      3,5 milioane (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:21)

      -dan [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      depinde... conteaza daca toti 3,5mil sunt automat si hoti care vor sa-si salveze pielea si/sau sunt postaci platiti.

      Dar eu cred ca majoritatea sunt oameni saraci material cu dorinta inocenta de mai bine si/sau ... saraci cu duhul.
    • +5 (5 voturi)    
      toti hoti? (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:23)

      LeonteMihai [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Si cati dintre cei 3,5 milioane sustin cu adevarat eliberarea hotilor?
    • +5 (5 voturi)    
      conteaza.... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:46)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      da 3.5 milioane cum zici mataluta sunt aproape la jumate fata de cati l-au votat pe iohannis!
      pe langa asta in programul psd de guvernare NU erau incluse astea!
    • +6 (6 voturi)    
      Ia de-aici: (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:59)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      https://eumostwanted.eu/#/ghita-sebastian-aurelian

      Pune icoana asta la capatul patului si roaga-te in fiecare seara inainte de culcare, dupa sfinta impartasanie de la RTV.
  • -29 (37 voturi)    
    ... (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:32)

    vitan.sandu [utilizator]

    Care cetateni!? Aia din strada!? dar aia care au votat? De ei te doare in cot, her Johanis?
    • +1 (5 voturi)    
      The Manchurian Candidate? (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:57)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui vitan.sandu

      Viata bate filmu'!
    • +9 (11 voturi)    
      Comment sters de user (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:00)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui vitan.sandu

    • +11 (15 voturi)    
      nu zau, (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:02)

      Bittick [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      ce-ai zice daca ai afla ca la proteste au iesit si votanti PSD? A zis ceva PSD in campania electorala despre gratieri si dezincriminari de infractiuni? Sunteti 3,5 milioane, foarte frumos da' stii ca aia care n-au votat PSD + aia care n-au votat deloc sunt vreo 14,5 milioane?...
      • -2 (4 voturi)    
        de ce n-au votat? (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:02)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

        I-a oprit cineva? De ce nu si-au exprimat dreptul la vot?
    • +14 (16 voturi)    
      minciuna si manipulare (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:11)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      in programul de guvernare nu era precizat aministitie si gratiere.
      Nimeni nu a votat pentru amnistitie si gratiere. Votantii PSD au votat pentru pensii si ajutoare sociale. In nici un caz pentru amnistitie si gratiere.
      • -2 (6 voturi)    
        deci, (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:10)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        daca e ceva necesar, chiar urgent, privind executarea pedepselor, puscariillor, cedo, probleme care vin din timp si sunt aproape sa explodeze, cu plati grele, nu e treaba guvernului, ca nu e in programul de guvernare.
        doamne fereste de un razboi, ca nici ala nu e in programul lui nicu dracnea.:-)
        • 0 (0 voturi)    
          tu poti sa scrii (Joi, 2 februarie 2017, 17:35)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

          ineptiile astea fara sa razi ?
          dupa o luna de guvernare... in pragul procesului lui dragnea, hop si urgenta... sa dezincrimineze abuzul in serviciu si conflictul de interese.
          ce coincidenta
    • +9 (13 voturi)    
      Pai, astia care ati votat PSD (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:16)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      stiind ca dupa o luna de guvernare se vor da doua OUG care sa-i faca scapati pe Dragnea si pe inca peste 90% din politicienii pesedisti condamnati si/sau cercetati pt fapte de coruptie si care sa-i ajute apoi sa faca ce faceau si inainte de adoptarea OUG-urilor, adica sa spolieze averea statului (de data asta insa legal), iesiti in strada si strigati : " Vrem gratierea lui Dragnea si a tovarasilor lui ! Vrem dezincriminarea abuzului in serviciu pt tovarasul Dragnea si pt tovarasii lui !"

      PS. Care nu ati stiut ce urma sa faca PSD in legatura cu gratierea si amnistia coruptilor, stati in casa!

      PPS. La modul la care va aratati doar doi trei viteji pe site-uri, bag de seama ca nici macar voi, postaci "talibanii" ai PSD nu ati visat ce urma sa faca Jordache la ordinul lui Livache Ochi de Peste Mort ! ;)
      • 0 (4 voturi)    
        Da băi, eu sunt de acord cu grațierea! (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:28)

        HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Proleme? Și, da, vreau ca Dragnea să scape de pușcărie! Acum du-te și plângi de ciudă pe Facebook împreună cu alți triști.
        • 0 (0 voturi)    
          Cel putin unul care recunoste in mod explicit (Marţi, 31 ianuarie 2017, 1:32)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

          ca tine partea penalilor !

          Pe loc repaus si apoi joc de glezne. :)
    • +1 (3 voturi)    
      pai bai asta.... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui vitan.sandu

      1 - se organizeaza REFERRENDUM!!! deci se va tine cont de parerea cetatenilor
      2 - iohannis a iesit cu (mult) mai multe voturi decat psd
  • +12 (22 voturi)    
    K.I. (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:35)

    Rarara [utilizator]

    K.I. il face K.O. pe "d"ragnea si partidul penalilor... psd-ul trebuie sa inteleaga ca NU le mai merge!
    • +2 (4 voturi)    
      Daca PSD e votat mereu, ii va merge mereu! (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:21)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Rarara

      Din pacate PSD-ului ii merge atata timp cat mai este votat!!! Presedintele nu poate sa faca multe de unul singur, daca romanii voteaza ce voteaza! Separatia puteterilor in stat nu este si nu va fi folosita de PSD in folosul romanilor!


      Si atata timp cat randurile bugetarilor sunt ingrosate mereu tot de PSD!! Bugetarii vor vota mereu PSD!
  • -18 (26 voturi)    
    Klaus Werkel Yaucasis (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:35)

    bubalacap [utilizator]

    Domnule Klaus Werkel Yaucasis ia uitati-va, impreuna cu clasa politica si cei de la guvernare, in directia Ungaria.
    Probabil ca Trump si Putin se vor duce la Budapesta (un posibil Malta la Budapesta?), iar in Romania ungurii extremisti ajutati de Ungaria agita steagul autonomiei. Ia uitati-va putin aici, poate invatati toti politicienii ceva: http://ziuanews.ro/editorial/lec-ia-de-demnitate-na-ional-predat-rom-niei-de-slovacia-618644.
    Atentie ca ungurii merg pas cu pas la fel ca dumneavostra. Speram ca nu la pas cu dumneavoastra.
    • +3 (5 voturi)    
      mama... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bubalacap

      ce au iesit potacii platiti
  • -23 (33 voturi)    
    interesant... (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:41)

    demaGOGU [utilizator]

    ...vointa celor 50,000 din strada este mai suverana (sic) decat vointa celor peste 5,000,000 care s-au exprimat, democratic, la vot!
    • +5 (7 voturi)    
      oare (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:55)

      Andrei__ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      eu zic sa facem un referendum doar pentru cei 5.000.000, sa vedem cati ar fi pentru aceasta lege penala
    • -5 (9 voturi)    
      democratie bine facuta! (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:55)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      da si meditatii!
      • +1 (5 voturi)    
        referendumu... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:52)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        e mama democratiei!
        nu mai manipula aiurea
        • +2 (4 voturi)    
          Asta de unde e? Din manualul ONG-ist? (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:31)

          HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Auzi aberație! Referendumul mama democrației! Băi, referendumul e consultativ, nu e nicio mamă a democrației. E mama democrației doar în capetele soroșiste.
      • +2 (6 voturi)    
        Meditatii tu e clar ca n-ai facut si nici nu (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:41)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        te-a dus capul de unul singur, ca altfel aveai si tu o munca demna, nu sluga la Kremlin si la pupat poala popii din Tele or man.
    • -8 (10 voturi)    
      da. si mai stii ceva? (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:59)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      vointa celor 0.05 miliaone din strada este mai importanta decat vointa celor 7.4 miliaone care au votat in 2012.
      nu l-am auzit spunand ca basecu ar fi trebuit sa respecte vointa a 7.4 milioane de oameni
      • +1 (5 voturi)    
        omule... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        traieste in prezent
        ala a fost vot impotriva lui basescu! acu e iohannis!
        sesizezi diferenta?!

        si apropos de cifre...
        6 mil votanti iohannis sunt mai multi decat 4 mil votanti psd!

        pe langa asta nu se ignora vointa nimanui... se face referendum

        PS: chiar... tu ai votat ca sa se legalizeze furtul?! ca vad ca esti f ofticat ca nu sunt lasati astia de la psd sa fure!
    • +8 (10 voturi)    
      Ai votat PSD (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:01)

      skanda7 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ...nu gratierea coruptilor. Daca lumea stia ce o sa faca Dragnea, PSD-ul nu strangea nici cate voturi a adunat ALDE.
      • -4 (6 voturi)    
        gratierea a fost in program... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:56)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

        ...s-a votat in cunostinta de cauza.
        • +2 (4 voturi)    
          Un link? (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:39)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          Te rog frumos, un link cu programul PSD unde sa pot citi ca scrie asta cu subiect si predicat. Apropo, scrie si de dezincriminarea abuzului in serviciu?
        • +3 (5 voturi)    
          In programul de dans la bara (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:42)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

          featuring Andronescu, Plumb si pentru platitorii la partid, madam Birchall.
    • -1 (9 voturi)    
      Fiecare vede ce vrea... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:03)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      ...si-si vede de treaba! Reconciliere? Nu! Pai incep sa ma gandesc serios ca e momentul sa incepem strangerea de semnaturi pentru modificarea constitutiei si trecerea la o "Republica Parlamentara". Sincer, suntem prea batuti in cap ca sa dialogam!
      https://sorinplaton.wordpress.com/articole-pamflete-studii-etc/articole-colaboratori-invitati-prieteni/adrian-avarvarei/10-argumente-pentru-o-republica-parlamentara/
      • +2 (6 voturi)    
        daaaaa (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:55)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        eu zic sa ne numim republica socialista romania!
        sa fie mai aproape de adevar!
        si stema pe steag! neaaparat!
        si la stema sa se adauge o bata de miner, trandafiri rosii , moaca lu iliescu si mustata lui dragnea!
      • +1 (3 voturi)    
        da' de ce (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        nu o republica prezidentiala?
        sau o forma de stat ca in S.U.A., unde presedintele e si sef de guvern. ai camera reprezentantilor, ai senatul. cate un senator de judet si un nr. de membrii in camera reprezentantilor raportat la nr. populatiei din judet. sa vezi atunci economie la cheltuielile bugetare.
        • +1 (1 vot)    
          Foarte bine! (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:11)

          Ardiles [anonim] i-a raspuns lui nahir

          Ai un + de la mine!
          Uite o intrebare de nata 10 pentru un referendum.
          Indiferent de raspuns, macar nu ne mai dam in cap unii la altii ca "romanii"! :(
    • +8 (10 voturi)    
      logica? (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:08)

      doar_un_roman [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ... deci ca să înțeleg și eu, după ce se fac alegeri nu mai avem dreptul la opinie sau drepturi în general?
      Democrația înseamnă că odata la 4 ani votăm un grup de oameni care pot face absolut ce vor ei să facă indiferent de cum ne afectează ?
      Eu am crezut că democrația înseamnă cu totul altceva, cer scuze.
    • +8 (8 voturi)    
      La vot (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:14)

      Cosanzeana9 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu au fost 5 milioane; iar "suverana" nu are grade de comparatie. Invata!
      • -2 (4 voturi)    
        cucoana... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:55)

        demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Cosanzeana9

        ....ati lipsit la ora de latina, nu e grav, nu sunteti singura.
    • +2 (2 voturi)    
      mda (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu erau 50000 erau 100000,
      nu sunt 5 mil votanti sunt 4....
      uiti alea 6 mil votanti ai lui iohannis
      uiti ca se organizeaza referendum pe tema asta (cel mai democratic mod de a alege ceva)

      in rest ai perfecta dreptate! (ultima fraza a fost ironie in caz ac nu te-ai prins)
    • +3 (3 voturi)    
      chiar asa! interesant (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:53)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      gogule
      nu este mai suverana este mai vizibila si mai auzita. tot vad ca faceti delimitari d-astea intre votantii unuia sau altuia. Ce dracu amesteci lucrurile? ce e cu vrajeala asta ieftina !?
      parca il aud pe Basshar: "ce inseamna 1 MIL de oameni care protesteaza impotriva mea, fata de populatia de 29M a Siriei? nimic".

      Ii impiedica cineva pe sustinatorii amnistiei si gratierii sa iasa in strada sa incurareze aceasta lege?

      DA, iti spun eu ce:
      1. Vointa - le lipseste cu desavarsire, ei au votat ce le-a spus primarul sau popa
      2. Spiritul Civic - n-au cum sa-l aiba, majoritatea au cel mult 8 clase si sunt crescuti pe principiul "sa moara capra vecinului"
      3. Sursele de informatie si comunicare - n-au cum sa se organizeze, le trebuie autocarul trimis de partid.
      4. Liderul de turma. Nu pot actiona fara sa fie unul in frunte la care sa ragaie cu pumnii in sus.

      Dar in final, ca sa te simti bine, te informez ca eu personal d-aia ies in strada, sa rastorn mizeria asta de guvern (cred ca esti de acord cu mine) si mizeria de parlament (aici suntem in tabere diferite). Dar o fac prin mijloace pasnice si consecvente, in cadrul legii si al bunului simt civic
      Hai PA!
    • +2 (2 voturi)    
      de (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:14)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ce simti nevoia sa repeti ca papagalul tema cu care v-au dat drumul azi pe net stapanii vostri din Kiseleff?
      @vitan.sandu si @xanti au pus aceasi intrebare. nu mai stiti cum sa va bagati in seama? iesiti in strada si cum zicea un comentator mai sus, scandati-va dorintele :"vrem pe dragnea liber si prim ministru", "tradiceanu presedinte, ca inca mai poate", "vrem pe ponta scapat de parnaie", vrem pe ghita sef la sri", "vrem pe felix voiculescu in libertate", "putin ne pasa de moralitate si corectitudine", "la al 'nspelea congres, iliescu reales", s.a.m.d.
    • 0 (0 voturi)    
      De unde melioanele (sic) astea bre? (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:40)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Iar a facut fapte penale nen tu Dragnea?
  • +25 (29 voturi)    
    Nu vor sa renunte. (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:46)

    valll [utilizator]

    Ar fi capabili de orce. Tariceanu vorbeste despre razboi civil. In traducere, ei nu vor da inapoi cu pretul unui razboi civil. Poporul acesta s-a cam saturat de caractere proaste, de unii ca el.
    A a facut toate compromisurile posibile pentru scaunul acela de la Senat, se va preta la toate relele.
  • +20 (26 voturi)    
    Da domnule presedinte (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:47)

    Bittick [utilizator]

    Aveti dreptate numai ca golanii astia nu dau doi bani pe vocea oamenilor. In sinea lor se cred atotputernici pentru ca , nu-i asa, au castigat alegerile votati fiind de 3,2 milioane. Ce inseamna pentru ei cei 90000 de oameni care au protestat ieri? Nazisti, mineri, etc... Mai si flutura sperietoarea cu, auzi, razboiul civil!...
    • +13 (15 voturi)    
      Confuzie printre votantii PSD (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:09)

      Uhm [utilizator] i-a raspuns lui Bittick

      printre cei care au votat PSD se afla si mama, tata, unchiul si matusa mea, toti trecuti de 65 ani, si care au votat PSD ca asa au inteles ei ca le vor mai da ceva bani la pensie...Acum cu tot scandalul asta pot sa va spun ca ei nu mai inteleg nimic, ce era atat de important sa inceapa guvernarea PSD cu puscariile, si d c a devenit asta un nod national, nu era mai importanta bunastarea celor care i-au votat? Si pot sa va spun cu mana pe suflet ca ei nu vor iesi in strada, stau cu gura cascata la Latrina3 si RTV ... DAR EU SI PRIETENII MEI IESIM! SI SUNTEM IN STARE DE MULTE! Nu am de gand sa las viitorul copilului meu pe mana unor jigodii politice!
  • -20 (28 voturi)    
    La sashi,ardeleni... (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:52)

    cristian_n [utilizator]

    Totul e mai incet..
    No...daca e musai...
    S-a anuntat deja nene Trabant.
    Da-ti afar'consilieru'.
    Fara stima,
    Un sibian.
  • 0 (8 voturi)    
    asa, si ?! (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:55)

    om simplu din multime [utilizator]

    ce propui bre ?

    o fi fost base diktator (!), dar pe timpul sau administratia prezidentiala mai pritocea cate ceva, venea cu propuneri de pachete de legi, privind serviciile, invatamantul, sanatatea.
    majoritatile palavramentare, institutia cea mai hulita, cu cea mai mica incredere populara, nu le bagau in seama, le puneau la sertar, dar base si presedentia faceau ceva.
    avea dece sa iasa pe sticla, vocal.
    nu pe f^sbuc.:-)

    majoritatea care conteaza si voteaza nu are aface cu f^sbuca. pana acum, aparatul administratiei prezidentiale s'a remarcat prin gafe. nimic constructiv.
    iar herru, si'a luat rucsacul si'a iesit in strada, ca la munte, in drumetii. :-)
    dur prezidentu' asta ! :-)
  • +1 (7 voturi)    
    in lumea Facebook.... (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:56)

    king david hotel [utilizator]

    asa fi democratia!
  • 0 (4 voturi)    
    Intrebare (Luni, 30 ianuarie 2017, 13:59)

    DanTeo [utilizator]

    De ce n-ai iesit la miting?
  • -2 (8 voturi)    
    Pe Facebook? Pe bune?? (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:04)

    bigbrother [utilizator]

    Stiu ca jumatate din Romania este pe Facebook, dar zau asa, astfel de cerinte trebuie facute oficial ca sa aiba relevanta. La ce tampenii se debiteaza online, nimeni nu se asteapta ca un mesaj pe Facebook sa fie luat in serios.

    ..discutiile intre politicienii romani au ajuns in faza de penibil, mai ramane sa se zgarie si sa isi dea cu posetele in cap cand se intalnesc...
    • +1 (3 voturi)    
      mai... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      "jumate din Romania e pe Facebook" asta inseamna mai multi de cati au fost prezenti la vot cand a iesit psd !

      vorbeste si oficial! a facut cerere de referendum ,nu?
      • +3 (3 voturi)    
        Da, mai multi decat au iesit la vot (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:28)

        bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Pentru ca votul presupune sa-si miste fundul, pe cand a scrie pe net nu presupune decat sa deschida telefonul cu o mana si cu berea in cealalta. E noul mod de a reactiona al multor romani, eroi pe internet, gaini cand e vorba de actiune. Mi-ar fi placut sa vad aceeasi mobilizare ca aseara si la vot, dar inca n-am inteles ca popor ce importanta are votul si care sunt urmarile cand nu se voteaza.

        Referendumul nu poate opri aceasta nebunie, cum spunea un ziarist, e suficient ca 1 minut sa fie in vigoare aceste OUG si s-a terminat totul, pentru ca se aplica legea cea mai favorabila. Pana se face (daca se face) acel referendum, astia de la PSD golesc inchisorile si pleca cu bugetul prin conturi offshore..
  • +8 (12 voturi)    
    Sperante (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:05)

    -dan [utilizator]

    Klaus, sper ca un plan bun...
    Avem de-a face cu niste tradatori de tara, situatia trebuie tratata ca atare!
  • +7 (11 voturi)    
    Cred ca-i deja clar, (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:08)

    taro [utilizator]

    pe astia de la PSD ii doare-n cot de manifestatii sau opiniile institutiilor sau ambsadorilor.

    Prostimea le-a dat tara pe maini si asta nu are sa se schimbe in urmatorii 4 ani

    Daca nu o sa avem alegeri anticipate luna viitoare atunci PSD va avea zero consecinte de suportat. Peste 4 ani totul va fi uitat.

    In cel mai bun caz capul lui Motoc, pardon Iordache(ministrul justitiei) va fi aruncat multimii. In nici un caz Grindeanu pentru ca asta inseamna guvern nou si PSD este iar la mana lui Iohannis
  • -8 (14 voturi)    
    Sunt foarte curios in ce calitate Johann cere (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:17)

    xrogo [utilizator]

    guvernului sa retraga un proiect de ordonanta sau de lege,hai sa vedem,dupa Constitutie care este rolul unui presedinte"ARTICOLUL 80
    (1) Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării.
    (2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.",deci nici un rol in legiferare!
    Asta in primul rand,apoi cica sa respecte vointa populara,pai herr Johann,vointa populara se exprima prin vot si prin referendum,nu prin demonstratii stradale sustinute de un ins care ar trebui sa medieze!
    • -1 (5 voturi)    
      glasul poporului este presedintele (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:33)

      Crist y [anonim] i-a raspuns lui xrogo

      exprimand , democratic, vointa celor care l-au ales si a celor care si-au exprimat vointa la vot in 11 dec.( unii au votat totusi si cu opozitia....) precum si vointa celor din strada. Conform Constitutiei, presedintele ii reprezinta in primul rand pe cetateni! Adica 80% din populatia tariii care nu au votat alde psd, presupunand ca toti votantii lor ar fi de acord cu hotia din tara asta.
      Cam asta e calitatea in care cere....
    • +1 (5 voturi)    
      pai domnule... (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      1 - referendumul vine! si aia o sa fie vointa
      2 - ionahhis e mai reprezentatul poporului (6 mil voturi) decat psd (4 mil voturi)
      3 - de ce esti atat de ahtiat sa se dezincrimizene abuzu in serviciu?! ai vreun dosar?!
    • 0 (4 voturi)    
      iti spun eu (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:03)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      exact art 1 de care mentionezi.
      integritatea si unitatea statului sunt amenintate (deocamdata in mod incipient si f subtil) de actiunile subversive ale Rusiei prin trompetele sale montate in zona: ALDE si tradiceanu "inima zburdalnica", RTV cu Dogarii, Puricii si ceilalti Paduchi care ragaie constant pe acolo, probabil ceva scursuri de pe la Antena 3 (dar aia sunt atat de mici incat ii trecem la bacterii - gen B Chireac).
      Vrei sa discutam si de "vointa populara" ? mai are rost?
      • -1 (3 voturi)    
        Esti atat de subtil incat te cam pierzi in (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:28)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        subtilitati,eu ti-am dat articole dein Constitutie,tu umbli cu presupuneri si cu droburi de sare!
        • +1 (3 voturi)    
          N-avem nevoie sa ne copy paste tu nimic (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:47)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          ne face placere cand vedem cum trebuie sa scrieti, tu, Sanchi, Corcodusa, impotriva aerului curat si pro rahat.
        • 0 (2 voturi)    
          asa si? (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:50)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          si presedintele si-a dat cu parerea, nu a folosit pana acum nicio parghie institutionala!
          Este presedinte dar si cetatean intr-un stat in care peste 3 sau 9 ani NU va mai fi presedinte si poate vrea sa traiasca decent si normal.
          Deci se poate reduce discutia la nivelul de certitudini asa cum vrei.
      • -1 (3 voturi)    
        Adică exact ce fac ăștia din stradă (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:40)

        HaralambieHarpalete [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

        Care se numește subminarea puterii statului și a puterii nou instalate. Până la ruși, ne mănâncă hipsterii sorosiști.
    • +3 (3 voturi)    
      Exact! (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:17)

      it_s__not_news [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Baga in capul ala de pesedist:

      "Preşedintele exercită funcţia de mediere [...] între stat şi societate"

      Ceea ce KI face e chiar asta. Societatea sintem, in acest moment, noi. Consideram ca un proiect al gratierii si amnistiei este inoportun. Demonstratiile stradale sint normale, arata ca democratia noastra are anticorpi.

      De ce nu sinteti voi, votantii de PSD, in acest moment, societatea? Intreaba-te citi dintre voi ar iesi in mod spontan in strada, pe frig, sa protesteze pentru drepturile penalilor. Citi dintre voi se pot solidariza cu penalii? Ai iesi in strada daca n-ai furat si daca astia nu-ti dau un mic, o sarma, ceva?
  • +2 (4 voturi)    
    Ghinion (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:18)

    LeonteMihai [utilizator]

    Haita ii la putere.
    Nu le vor abandona, doar vor incerca sa le revopseasca.
    Bani au facut din plin, acum trebuie doar sa scape de puscarie.
    Nici daca ar scadea PSD-ul sub pragul electoral n-ar renunta.
  • +3 (5 voturi)    
    zid (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:37)

    revo [utilizator]

    Trump a ordonat ridicarea unui zid la granita cu Mexicul, nu deschiderea frontierei, ca sunt mexicanii saraci si sufera in tara lor!

    Grindeanu sa ordone transformarea de urgenta, in inchisori, in maxim 4 saptamani, a garnizoanelor goale, a caminelor muncitoresti parasite.
    Si, la punerea lor in stare de functionare, sa participe fara drept de a fi scutit, toti puscariasii care asteapta acum eliberarea! In funte cu varanul!

    Asta sa fie ordonanta de urgenta.
  • +2 (4 voturi)    
    PSD = 'nDRAGNheta (Luni, 30 ianuarie 2017, 14:44)

    CezarN [utilizator]

    ...
  • -2 (4 voturi)    
    la suspendarea lui base s-a cam trecut peste voint (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:04)

    king david hotel [utilizator]

    a cetatenilor....
    • +1 (3 voturi)    
      N-ati avut destui amarati pacaliti (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:48)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      mai munciti tovarasi.
  • +1 (3 voturi)    
    Va doresc (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:32)

    KostasP [utilizator]

    1000 de ani de guvernare psd. Sa nu ramana piatra pe piatra in tara aia de hoti si capete seci.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu suntem tara de hoti! Mitingurile au fost (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:49)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      antihoti.
      • +2 (4 voturi)    
        Sunteti tara (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:01)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        De prosti care voteaza hoti. Scuza este de-a dreptul hilara. Psd era singurul partid care avea un "plan de guvernare". Ba, voi sunteti intregi la minte?
  • +3 (3 voturi)    
    Revolutia 2017, noul Maidan (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:47)

    valahiandusk [utilizator]

    Daca vor fi adoptate vom face baricada la Inter si blocam centru Bucurestiului ca in 89. Incepe Revolutia 2017, noul Maidan.
  • -3 (5 voturi)    
    EI AS (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:55)

    EmilNae [anonim]

    ""Guvernul nu poate sa treaca peste vointa cetatenilor""
    ce dracului ne-am face daca in fiecare saptamina ar iesi 0.5-1% din populatia romaniei si ar cere ceva.Cind naiba s-ar mai guverna
    Eu zic sa lasam cuvitele mari vointa cetatenilor s-a dat la VOT LIBER,DEMOCRATIC.
    Nici cea mai perfecta democratie nu poate multumii pe toata lumea.Important este sa multumeasca MAJORITATEA restul avid obligatia conformarii.Ca asa este in democratie.
    Nu se face asa se deschide poarta haosului
    de s-ar face minoritarul daca dumineca viioare ar iesi 5% care sa sustina gratierea.Tot asa ar zice?
    si peste inca o sapta min sa iasa in strada 10% si sa ceara anularea taxelor.Ce s-a face?
    • +1 (3 voturi)    
      Nene, infinitivul n-are niciodata 2 i (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:50)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      multumim pentru opinie.
  • -3 (7 voturi)    
    usurel dle.prezident. (Luni, 30 ianuarie 2017, 15:57)

    tepes [utilizator]

    Imi pare rau sa spun,dar omul asta este inconstient.Acest individ poate duce societatea la o antagonizare din care nu stiu cum vom iest.Asta-i scopul lui?nu stiu ,dar tot ce face presedintele este dubios.Omul asta nu are consilieri?Cum poti spune ca guvernul nu poate trece peste vointa cetatenilor?Daca cetateni vor ceva ce cred ei ca este bine au la indemana mijloace democratice,cum ar fi referendumul de ex.
  • -3 (7 voturi)    
    Tocmai Iohannis vorbește (Luni, 30 ianuarie 2017, 16:09)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    El care participă la mitinguri neautorizate, clamează legea și statul de drept. Penibil. Care voință? A câtorva zgribuliți? Voința se exprimă la vot. Ăia care se exprimă în stradă sunt doar niște votanți frustrați ai USR, manipulați de ONG-uri obscure. Ciuda c-au pierdut alegerile e mare. Eu zic să continue așa, cu fiecare ieșire, mai scad câte 5% din procentele lui Iohannis și așa cu o popularitate distrusă.
  • +3 (3 voturi)    
    De acord ... (Luni, 30 ianuarie 2017, 17:07)

    Olyx [utilizator]

    cu dom' Presedinte...
  • 0 (0 voturi)    
    Lipitorile au aparut cu mesajele PSD ... (Marţi, 31 ianuarie 2017, 4:48)

    za-k [utilizator]

    Directiva:
    1. gasit orice articol cu Iohanis
    2. bagati comentarii la greu impotriva


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by