VIDEO Bucuresti: Protest la Universitate impotriva lui Victor Ciorbea

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 11 ianuarie 2017, 19:13 Actualitate | Esenţial

Protestatari impotriva lui Ciorbea
Foto: Hotnews
Circa 150 de persoane s-au adunat miercuri seara in Piata Universita din Bucuresti, la fantana de la Universitatea de Arhitectura, si au cerut demisia lui Victor Ciorbea din functia de la Avocatul Poporului. Protestul, organizat pe Facebook, are loc la cateva zile dupa ce Ciorbea a atacat la Curtea Constitutionala o lege din 2001 care ii impiedica pe cei condamnati penal (cazul Liviu Dragnea) sa faca parte din guvern.

Protestatarii scandeaza "Vrem justitie, nu coruptie", "Demisia", "Jos Ciorbea" si "PSD, Ciuma Rosie".

Protestatarii s-au adunat in Piata Universitatii in ciuda gerului din Bucuresti.



























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

21455 vizualizari

  • +32 (66 voturi)    
    Bravooo! (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 19:16)

    Maniu [utilizator]

    daca aflam in timp util, acolo eram!
    • -29 (43 voturi)    
      Care e baiul? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:32)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      Până la urmă care e problema cu sesizarea lui Ciorbea?

      Dacă legea e constituțională Curtea îi va da reject lui Ciorbea. Dacă legea e neconstituțională atunci va fi eliminată. Vi se pare normal să avem legi care încalcă constituția într-un stat de drept?

      Nu înțeleg supărarea manifestanților pe Ciorbea. Nu văd logica...

      Dacă Johanis ar contesta o lege care i s-ar părea neconstituțională manifestanții ar protesta și împotriva lui? Sau protestăm doar când nu ne iese cum vrem noi?
      • +37 (47 voturi)    
        pentru Shaolin (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:07)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        O Lege este facuta ca sa aiba aplicare GENERALA , nu pentru o persoana. Acesta Lege si-a produs efecte timp de 16 ani. Este atacata acum de Ciorbea pentru O PERSOANA. Pentru Liviu Dragnea. Aici este imoralitatea lui Ciorbea, care trebuie CONCEDIAT !
      • +7 (19 voturi)    
        Mircea Badea ... (Joi, 12 ianuarie 2017, 0:00)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        tu esti ma Shaolin?
      • +15 (23 voturi)    
        Omule, (Joi, 12 ianuarie 2017, 0:14)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        tu te auzi ce spui?
        Daca ar contesta Iohanis...?!
        Daca ar iesi manifestantii...?!
        Pai voi astia care ii numarati zilele lui Voiculescu pana o iesi din parnaie...normal ca pentru voi condamnatii penali si puscariasii sunt oameni normali care pot conduce chiar si o tara!
        Ce mai conteaza ca legea este veche de 16 ani...pe voi psd-istii acum va arde si acum o contestati.
        Oare daca legea in speta era neconstitutionala nu ar fi trebuit sa se autosesizeze CC chiar atunci in 2001?!
      • +11 (17 voturi)    
        Problema e ca asa zisul avocat al poporului (Joi, 12 ianuarie 2017, 10:02)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        executa doar comenzi politice si nu isi indeplineste rolul constitutional si cel din fisa postului de a apara interesele cetatenilor. O fosila mentinuta intr-un post tip sinecura pentru obedienta sa politica. O rusine !
      • +5 (11 voturi)    
        problema e urmatoarea (Joi, 12 ianuarie 2017, 10:46)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        daca avocatul poporului era interesat de legi, putea sa-l frece grija de legea asta oricind intre 2001 cind "nastase el insusi" a dat-o si 2016, cind a devenit neprofitabil pentru dragnea sa existe legea.
        Si problema e ca a vocatul poporului ar trebui sa se ingrijeasca de respectarea drepturilor alora saraci, nu de aparat sefu' al mare.
  • +40 (76 voturi)    
    150.000 suntem cu voi ! (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 19:17)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    https://campaniamea.de-clic.ro/petitions/victor-ciorbea-te-concediem

    Daca acesto brifas nu este demis, vom iesi in strada TOTI, nu numai la Bucuresti si Cluj. Statul trebuie curatat de aceaste HAIMANALE!
    • -17 (51 voturi)    
      De ce nu ai ieșit azi? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 19:56)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      De lene? E mai bine la cald, în spatele tastaturii, nu? Acolo ești mare viteaz. Când e de fapte, ești zero.
      • +15 (21 voturi)    
        Simplu (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:10)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Nu locuiesc in Bucursti. Mata ai fost?
        • -13 (19 voturi)    
          Să păstrăm decența (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:02)

          Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Să lăsăm mamele în pace :)
          • +21 (25 voturi)    
            Cititi atent (Joi, 12 ianuarie 2017, 0:37)

            UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

            Mata vine de la matale, adica dumneata, nicidecum de la vreo mama.
            • -4 (8 voturi)    
              matale vine de la Caragiale (Joi, 12 ianuarie 2017, 10:19)

              andipetre [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

              Tot balcanici ati ramas... ;)
        • -2 (8 voturi)    
          Lame excuse (Joi, 12 ianuarie 2017, 6:52)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          Daca esti asa tare in gura precum in taste, iesi oriunde ai fi sa strigi impotriva lui Ciorbea. Sau trebuie neaparat sa se sune adunarea pe Facebook in oraselul tau ca sa iesi? Zero. Doar tastele si invectivele din taste sunt de tine. De la caldurica.
    • -21 (51 voturi)    
      Ieșim toți (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:43)

      miruna_eu [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Cine iese? Tu si cu cine? :))))) vai de tine de amărât!
      • +14 (26 voturi)    
        OK (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:11)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui miruna_eu

        Nesimtirea pesedista nu are limita. Tu esti doar un exemplu, nesemnificativ.
    • -3 (15 voturi)    
      faceti jocul PSD (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 22:26)

      levierul [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Ciorbea, dupa cum ii spune si numele, n-are ce cauta acolo.
      Treaba proasta e ca daca isi da demisia sau e demis, PSD-ul pune exact pe cine vrea acolo. Nu ca ar fi o diferenta...
      Prost, foarte prost sa fi prim-ministrul CDR si apoi presedinte PNTCD si acum limba din dos a lui Dragnea
      scarbavnic
  • +1 (33 voturi)    
    După 20 de ani... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 19:56)

    Nyk1 [utilizator]

    ...Atunci erau pedeseriști cei care protestau împotriva lui Ciorbea, astăzi sunt useriști.
    • +18 (30 voturi)    
      Poveste de PSD-ist (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:45)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ciorbea era si acum 20 de ani, ca si acum un PSD-ist.

      Doar vopseaua s-a diluat intre timp.

      Ca sa fie clar: Din '89 suntem condusi de PSD-isti rosii sau spoiti in alte culori, dar ascultand de aceleasi ordine.

      Exemple? Nenumarate: Campeanu, Constantinescu, Ciorbea, Tariceanu,...

      De fapt PSD-ist este sinonim pentru INTERLOP!
    • +17 (29 voturi)    
      Sunt tineri ce isi fac vocea auzita (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 22:05)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Felicitari lor! Si mai lasa categorisirile.
  • +16 (34 voturi)    
    da (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:02)

    OG [utilizator]

    Probabil doar asa se mai sperie si politicienii astia si nu chelesc justitia de tot. Sa speram ca va avea efect, desi V Ciorbea poate oricand sa fie schimbat cu alta marioneta. Legea e proasta si strada ar trebui sa ceara mai intai schimbarea legii. Ar trebui ca avocatul poporului sa fie numit(a) de comun acord intre presedinte si parlament.
    • +8 (14 voturi)    
      Ar trebui sa dea concurs! sa aiba publicatii (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:20)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui OG

      cotate ISI, nu asa, orice terchea berchea, orice nimeni ajunge la CCR - Grebla!- Avocat al poporului, "senator" (mama, te ia ameteala, zici ca e insusi Senatul Romei!) ....
    • +1 (3 voturi)    
      Balada junilor români! (Joi, 12 ianuarie 2017, 9:54)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui OG

      Și să vină vremea bună.... să ieșim toți împreună/ să fie timpul frumos/ CA SĂ DĂM PENALII JOS, MĂĂĂĂ!!!!!
    • 0 (4 voturi)    
      si ar mai trebui ceva: (Joi, 12 ianuarie 2017, 10:49)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui OG

      Ar trebui ca avocatul poporului sa reprezinte numai si numai POPORUL. Parlamentarii sa fie reprezentati de un alt avocat. Tot asa cum contenciosul se judecat de alte complete, tot asa cum DNA face dosare de coruptie (se refera strict la politicieni) samd.
      Cum este acum este un mare fas in care chipurile parlamentarii gusati si grasi au aceleasi probleme ca simbriasii...este o prostie.
  • +17 (35 voturi)    
    2000 la Cluj (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:08)

    T1beriu [utilizator]

    https://www.facebook.com/pressoneromania/videos/1805106086416258/
  • +16 (34 voturi)    
    salut ... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:13)

    mihai.mihaita [utilizator]

    bravo! salutari de peste ocean!
  • +2 (20 voturi)    
    150001... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:18)

    vinowatt [utilizator]

    sunt cu voi
    Apropo de asta:
    Iubita mea fara tine nu pot trai , fiecare clipa fara tine e un chin.. ne vedem la 19 la Inter..daca nu ploua.
  • +20 (38 voturi)    
    Ciorbea nu pleca, Dragnea te va Gratia-TR (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:18)

    Plagarus [utilizator]

    Datoriile ti-s mari, caracterul mic,iar onoarea nu-i pe masura gradului acoperit !
  • -12 (52 voturi)    
    Ceaa ce nu stiu (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:18)

    Un cititor [utilizator]

    hipsterii transparenți e că dl. Ciorbea nu poate face nimic. Dacă sesizarea e neînemeiată, va fi respinsă , dacă nu , nu. Dar pentru hipsterii transparenți, desigur că legea trebuie respectată doar atunci când le convine lor.
    • +4 (30 voturi)    
      va plateste ma mult psd... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 22:46)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      inainte ara erau 1-02 comenturi si voturi pro psd pe situ asta...
      acu s-au inmultit in draci...

      macar va plateste ma bine, sau urlati pentur 5 lei pe zi?!

      urlam pentru ce vrem ba asta! ca d-aia au murit oameni la revolutie comunistule! ca sa ne putem exprima liberi!
      emigreaza in koreea de nord ca acolo e de tine!
      • +4 (18 voturi)    
        Și dacă tu urli? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:06)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Și dacă tu urli el de ce nu are voie să urle?

        Nu ți se pare ironic că te legi de om că își exprimă o opinie diferită de a ta în timp ce susții dreptul la liberă exprimare?
        • +2 (8 voturi)    
          Cu capu! (Joi, 12 ianuarie 2017, 7:26)

          Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Shaolin

          Lasa-i ca-s cu capu! Asta cred ca numai ei au dreptatea absoluta. Urmasii lui Basescu!
        • +1 (5 voturi)    
          Impotriva celor ce fac apologia infractiunii (Joi, 12 ianuarie 2017, 11:15)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

          si a infractorilor. ca gasca pesedista.
      • +3 (5 voturi)    
        Te înșeli... (Joi, 12 ianuarie 2017, 9:56)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ... nu sunt mai mulți,sunt tot ăia, dar e un hacker care le bagă voturi, să pară că s-au înmulțit prin diviziune celulară.... la Rahova, că acolo sunt celule multe....
    • +10 (16 voturi)    
      iar pentru incuiatii la cap (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:45)

      Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      legea trebuie schimbata doar cand seful lor are nevoie.

      Da, sesizarea poate va fi respinsa, poate nu.

      Bunul simt insa indica:
      - ca e un moment al dracu de oportun pentru 1 (una) persoana sa beneficieze de modificarea asta;
      - ca legea pentru care avocatul "poporului" a ridicat sesizarea asta este de bun simt (cat de PSDist sa fii, sa fii de acord ca un condamnat - cu sau fara executare - sa ajunga in functii publice.. si sa nu-mi spui ca din pt tau de vedere Dragnea e curat) (inainte sa te ataci - e parerea mea ca Dragnea e un mizerabil ordinar; nu am nevoie de dovezi pentru asta - de aia se ocupa procurorii)
      - nu stiu de nici o actiune a avocatului "poporului" care chiar sa fie in favoarea "poporului"; cumva se activeaza doar in apararea cate unui politician.
      - "hipsterii" au tot dreptul sa fie acolo - ca tie iti convine sau nu. Probabil nici lor nu le convine ca in tara asta sunt atatia orbi care inca mai voteaza cu partidul asta dupa atata timp - si totusi trebuie sa-i suporte pe astia. Asa o sa-i suporti si tu pe ei.

      Si pana la urma - ce te deranjeaza pe tine? PSD-ul a avut majoritate in Parlament de.. cand? cel putin din 2012? Si cat au fost tehnocratii la Guvern, PSD-ul a avut in continuare majoritate in Parlament, cum au si acum. Deci totul merge struna pentru ei. Care-i problema? Tu daca i-ai votat, ar trebui sa te bucuri de laptele si mierea care a inceput sa curga de cateva zile, nu sa te agiti pe aici.
    • +2 (6 voturi)    
      ceea ce nu intelegi tu este ca Ciorbea (Joi, 12 ianuarie 2017, 9:59)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      "Avocatul Poporului"este si a fost avocatul infractorilor care oricum au avocati chiar din oficiu daca nu au furat destul sa-si angajeze unul, Ciorbea trebuie sa apere poporul de rand de abuzuri si nedreptati cum ar fi dezastrul din spitale care omoara oameni nevinovati nu condamnati penal,si multe altele.
    • +1 (1 vot)    
      problema e (Joi, 12 ianuarie 2017, 13:39)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      ca ciorbea sare numai atunci cand PSD ul are nevoie. El nu e avicatul poporului si avocatul psd-ului. PSD-ul respecta legea numai cand le convine, si daca nu le convine o schimba ca sa le convina.
  • +17 (35 voturi)    
    Dar de Cluj (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:27)

    vaxalbina [utilizator]

    de ce nu spuneti nimic? Acolo au iesit cateva mii.
  • +6 (32 voturi)    
    Un fiasco (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:30)

    Ziky [anonim]

    Cu o suta de oameni in strada nu poti schimba nici un sef de post dintr-o comuna, dar un Avocat al Poporului?
    • +13 (25 voturi)    
      pentru Lip (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:27)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Ziky

      Nu e un fiasco. E un inceput ! Si acei 100 au in spate 140.000 de sustinatori ! Ei sunt doar reprezentantii celor care au semnat petitia.
      • +6 (8 voturi)    
        Da, puneti ochelari VR sa-i vezi! (Joi, 12 ianuarie 2017, 7:30)

        Ardiles [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        Da, sustinatori din realitatea virtuala la fel ca cei 60% care stat acasa la vot.
      • +1 (1 vot)    
        Da i-am vazut si eu,se-nghesuiau pe (Joi, 12 ianuarie 2017, 18:46)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        strazi sa ajunga la miting,dar madam Firea,cum ii este firea a troienit toate strazile ca sa-i incurce pe sustinatori!
  • +23 (41 voturi)    
    Degeaba! (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:37)

    Je__ [utilizator]

    Nu Ciorbea este problema. Problema este chiar modul cum este ales si demis avocatul poporului.

    Daca avocatul poporului ar putea fi ales direct prin votul populatiei, ca parlamentarii, sau numit de opozitie si revocat automat in momentul in care se schimba majoritatea de guvernare, atunci cu siguranta mecanismul democratic ne va proteja de trogloditi.

    In cazul de fata, daca nu e Ciorbea va fi altul, care va latra tot la comanda puterii.

    Protestatarii trebuie sa inteleaga ca protestul trebuie indreptat impotriva sistemului si modului in cum e definita aceasta functie si nu impotriva unei persoane...ca nu schimba nimic.
    • -3 (27 voturi)    
      Ce vorbim aici? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:26)

      Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      E clar că amețiții ăștia au ieșit la protest pentru că Cirobea a trimis sesizarea aceea la Curtea Constituțională.

      Ăsta e singurul motiv! Nu are legătură cu spețe ce țin de democrație de stat de drept etc.

      Nu îi interesează corectitudinea. Tot ce îi interesează e că Ciorbea nu făcut cum le place lor (mai bine spus ălora ce îi manipulează) și ei sunt ofticați! Asta e tot!
      • +5 (9 voturi)    
        Si tu de ce esti suparat? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:47)

        Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        Sa inteleg ca "ametitii astia" nu sunt corecti, dar Ciorbea e?

        Spune-mi si mie, da-mi un exemplu, de "speta" ridicata de "Avocatul poporului" care sa fie relevanta pentru unul "din popor" - cum ai fi tu - si nu pentru vreun politician, indiferent de partitul din care face parte.
      • +3 (7 voturi)    
        sau (Joi, 12 ianuarie 2017, 0:15)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        poate ca le pasa ca ciorbea face ce zice dracnea.
      • +1 (1 vot)    
        "demomcratie de stat de drept" (Joi, 12 ianuarie 2017, 13:40)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

        confunzi statul in pozitia de drept cu democratia..

        asta tot democratie e faptul ca oamenii nu sunt de acord nu au incredere in avocatul psd-ului (platit ca al poporului)
    • 0 (6 voturi)    
      Culpa (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 22:55)

      servus [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Stimabile (Avocatul Poporului), in sesizarea adresata C.C.R. privind subiectul Dragnea, despre ce fel de culpa faci vorbire (avand in vedere ca aceasta este de mai multe feluri) ??? - uite ca bieti oameni mai si citesc.
      Avocatul Poporului
      ,,c) de a avea acces, in conditii generale de egalitate, la functiile publice din tara sa.
      Este adevarat ca, in jurisprudenta sa(Decizia nr. 629/2011), C.C.R. nu a primit argumentele de neconstitutionalitate invocate din perspectiva inexistentei unei cuantificari a gravitatii unei fapte penale, insa apreciem ca, in cazul infractiunilor savarsite din culpa, imposibilitatea exercitarii functiei de membru al Guvernului apare ca o masura disproportionata fata de scopul legii, cunoscut fiind faptul ca infractiunile din culpa prezinta un grad de pericol social redus si nu pot fi apreciate ca fiind de natura sa puna sub semnul indoielii onestitatea, moralitatea si profesionalismul persoanei condamnate.''
      http://legeaz.net/dictionar-juridic/culpa
      https://www.facebook.com/Asociatia-Principia-1207322402692219/
      • +2 (4 voturi)    
        Nu inteleg la ce te referi? (Joi, 12 ianuarie 2017, 0:33)

        Je__ [utilizator] i-a raspuns lui servus

        Eu ma refer ca asa cum e definita functia de avocat al poporului in Romania, este un blat.

        Puterea (adica majoritatea parlamentara) nu poate numi in functie pe cel care trebuie sa-i filtreze si sa ridice exceptii de neconstitutionalitate tocmai la legile promulgate de acea majoritate. Nu ti se pare un conflict de logica? Nu ti se pare ca acel avocat e la mana puterii??? Oricine s-ar afla in acea functie zboara in secunda 2 daca nu lucreaza in conses cu puterea.

        De asta zic, ca protestul trebuie indreptat impotriva esablismentului si nu persoanei.

        Daca avocatul poporului ar fi ales asa cum e ales un parlamentar...nu crezi ca ar fi mai integru?

        P.S. Personal eu consider ca Ciorbea nu a facut nimic rau ridicand exceptia de constitutionalite, chiar daca a facut-o la comanda, sau sa o faca pe plac cuiva. Pana la urma...daca legea e neconstiutionala e nashpa...ca avem o lege incorecta, sau daca judecatorii dau un verdict stramb, desi ea e dreapta, iar e nashpa pentru ca atunci suntem un stat MAFIOT si nu mai conteaza daca Ciorbea sau Dragnea face sau desface. Suntem CAPUT. Deci da....personal cred ca protestatoarii sunt ori niste bieti gugustiuci neinformati sau simpli manipulati.
        • -1 (1 vot)    
          Dezincriminare (Joi, 12 ianuarie 2017, 12:34)

          servus [utilizator] i-a raspuns lui Je__

          Avocatul Poporului incearca o dezincriminare a ,,culpei'' (culpa poate fi: culpa cu prevedere, culpa simpla, imprudenta, nebagare de seama), atata timp cat textul de lege (din legea pe care o contesta la CCR) lasa loc interpretarilor. Dar, aceeasi Curte ii si raspunde, in Decizia nr. 629/2011:
          ,,Faptul că legiuitorul nu cuantifică gravitatea faptei şi nici nu defineşte situaţiile în care se aduce atingere profesiei, lăsând o marjă largă de posibilităţi şi de aprecieri, astfel cum susţine autorul excepţiei, nu poate conduce la neconstituţionalitatea normei de lege criticate atât timp cât instanţa de judecată este competentă să aprecieze aplicarea legii la cazul dedus judecăţii.''
          DAr avand in vedere ca Stimabilul Avocat Al Poporului, tine sa atraga atentia instantei constitutionale asupra aspectelor prezentate in Legea 24/2000 (privind normele de tehnica legislativa), respectiv claritatea textului de lege si el, ca si institutie competenta ce opineaza asupra textelor de lege privind constitutionalitatea acestora, ar trebui sa explice la ce culpa face referire.
    • +3 (9 voturi)    
      asa'i (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:19)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      daca tot se da de advocatu' bobourului, da fie ales prin vot direct, odata cu palavramentarii, pe patru ani.
      propunerile sa fie facute de cele mai bune univ. dintre avocatii practicanti, cu faima, fara apartenenta politica.
  • +9 (17 voturi)    
    Bravo fratilor! (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:57)

    za-k [utilizator]

    Tăt așe! Jos Ciorbea!
  • -12 (26 voturi)    
    petitia sub 1% (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:01)

    demaGOCU [utilizator]

    Din totalul populatiei cu drept de vot. Dictatura minoritatii sau adevarata spaga electorala?
    • +12 (20 voturi)    
      pentru nu am (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:29)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

      Te invit sa initiezi o petitie de SUSTINERE pentru Ciobea. Sa vedem daca strage 0,001 la suta de sustinatori.
      Spor la treaba !
    • 0 (0 voturi)    
      asta e opozitia (Vineri, 13 ianuarie 2017, 0:31)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui demaGOCU

      nu avem nevoie de institutii care servesc doar un partid si isi mai iau si numele de "al poporului"

      psd isi bate joc de tara
  • +1 (11 voturi)    
    Ciuma Rosie (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 21:14)

    Irina25 [utilizator]

    Ciuma-i ciuma, indiferent de culoare. Asta au aflat romanii in ultimii 27 de ani.
    Oricum, distractie placuta!
  • -5 (13 voturi)    
    Tot respectul pentru cei care au fost acolo ! (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 22:05)

    deval [utilizator]

    Eu am vazut un ambuscat de la pmp spunand ca ei au organizat o actiune azi si am crezut ca sunt in eroare stiind ca bucurestenii ies deregula sambata, duminica .... M-am ingrozit sa ma trezesc langa acesti (alti) borfasi si vazand ce e si la metrou, am decis sa nu ies ....
  • +5 (21 voturi)    
    ciorbarul (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 23:16)

    Claus73 [utilizator]

    Sper sa il intalnesc candva pe mizeria asta de Ciorbea, pe tradatorul asta al PNTCD si al increderii oamenilor, pe arivistul asta, pe nesimtitul asta, si sa imi vina sa scuip si din greseala sa scuip pe el. Dupa care sa imi cer scuze, si sa imi vina iar sa scuip, si din greseala sa scuip pe el,

    Javra.
    • 0 (4 voturi)    
      Argumentul tau logic scuipatul (Joi, 12 ianuarie 2017, 7:34)

      Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Claus73

      Citind comentariul tau i-mi faci scarba, cred o sa vomit.
      • 0 (4 voturi)    
        "I-mi"? "I-mi"? vii de la Pesede vanghelie (Joi, 12 ianuarie 2017, 11:18)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

        nu-i asa? Agramatismul imi face scarba.
    • +2 (4 voturi)    
      Fara (Joi, 12 ianuarie 2017, 9:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Claus73

      scuze. Nu ai nici un motiv sa te scuzi. Ciorbea a mai
      facut o mare mizeria la viata lui. A infiintat ANCD.
      Dupa ce partidul si-a luat avant a tradat si a desfiintat
      partidul acesla pentru a primi o functie.
  • +3 (7 voturi)    
    sa cititm rapoartele AP (Joi, 12 ianuarie 2017, 8:04)

    Dedalus [utilizator]

    Pe web-site-ul Avocatului Poporului figureaza 1 (una) ancheta pe ...2015. Nici una pe 2016, nici una pe 2014.

    Pe 2016 sunt ...13 sesizari din oficiu, iar raportul despre acestea contine cate un paragraph la fiecare. Raportul nu e semnat, nu e datat, nici nu stii daca e official sau nu.

    In aceste conditii, in 2017, Avocatul Poporului depune o sesizare la Curtea Constitutionala.

    Las cititorii sa isi traga singuri concluziile.
  • +3 (7 voturi)    
    Si va spune Ciorbea (Joi, 12 ianuarie 2017, 8:50)

    batmanss [utilizator]

    "Bieti oameni" , in timp ce se simte ocrotit la umbra mafiei pesediste .
    • +1 (5 voturi)    
      El nici om nu e, ci homuncul moral (Joi, 12 ianuarie 2017, 11:19)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui batmanss

      si cand te gandesti ca PNTCD - confiscat de turnatorii la secu' cum a fost - ni l-a propus pe asta, pe Lis si alte mizerii...
  • -2 (10 voturi)    
    Avocatul Poporului... (Joi, 12 ianuarie 2017, 8:54)

    ihateyou [utilizator]

    Lehea 35 / 1997

    Art. 6 (1) 'Avocatul poporului este numit in sedinta comuna a celor doua Camere ale Parlamentului pe o durata de 5 ani, cu posibilitatea reinnoirii mandatului o singura data.'

    Art. 9 (2) 'Revocarea din functie a Avocatului Poporului, ca urmare a incalcarii Constitutiei si a legilor, se face de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna, cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor prezenti, la propunerea birourilor permanente ale celor doua Camere ale Parlamentului, pe baza raportului comun al comisiilor juridice ale celor doua Camere ale Parlamentului.'

    Nu puteti sa-l demiteti pe Ciorbea ...:)) Nici Parlamentul ... in caz ca ar dori sa satisfaca cateva mii de basisti / binomisti ... nu poate ... pentru ca d-l Ciorbea nu a incalcat nici Legea, nici Constitutia! ...:))

    Iar Ciorbea ... nu cred ca e Ponta sa-si dea demisia ... in fata unnor ... mineri basisti! ...:))

    Proteste placute...:))
    • +3 (3 voturi)    
      Hahaha (Joi, 12 ianuarie 2017, 13:13)

      robert.b [utilizator] i-a raspuns lui ihateyou

      Corect, ca doar nu o sa i se faca rusine de cat de mizerabil este si sa-si dea demisia. Voi (pesedisti, pnlisti aldeisti si alti cacaristi) nu aveti habar nici de rusine, nici de onoare. De voi nu o sa scapam decat cu topoarele!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă