Trenurile au reinceput sa circule intre Bucuresti si Ploiesti, dupa cateva ore de intrerupere

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 11 ianuarie 2017, 14:45 Actualitate | Esenţial

Iarna in gara
Foto: Hotnews
Trenurile au reinceput sa circule pe relatia Bucuresti-Ploiesti pe care traficul a fost inchis intre 8.30 si 12.30 din cauza vremii. Unele trenuri au avut si peste 250 de minute intarziere, iar altele au plecat din Gara de Nord si cu peste doua ore mai tarziu decat ora obisnuita. Mari probleme au fost la intrarea in Gara de Nord din cauza zapezii care a acoperit liniile si aparatele de cale. Unele trenuri au facut cinci ore intre Ploiesti si Bucuresti.

CFR spune ca a suplimentat numarul personalului care intervine la aceasta ora pentru deszaperirea aparatelor de cale pe tot complexul de linii care asigura intrarea si expedierea garnituilor in si din Gara de Nord. Circulatia nu se desfasoara normal si trenurile pleaca din Gara de Nord cu intarzieri mari.

"Deoarece interventiile pentru asigurarea fiecarui parcurs de intrare/expediere din Gara de Nord se opereaza individual pentru fiecare tren in parte, trenurile care trebuie sa ajunga in Gara de Nord stationeaza temporar in parcurs, astfel incat personalul feroviar sa poata interveni pentru deszapezirea si curatarea aparatelor de cale si a liniilor. De asemenea, exista dificultati si in pregatirea garniturilor si scoatrea lor la peron pentru inscrierea in circulatie"
, spun reprezentanii CFR.

Intarzierile au fost extrem de mari.

Un exemplu este trenul IR 1644 Beclean pe Somes - Bucuresti care a ajuns in Gara de Nord cu patru ore si 20 de minute intarziere, adica la ora 12.51. Trenul a plecat fara intarziere din Ploiesti Vest, la 7.49, insa drumul pana la Gara de Nord a durat cinci ore cu cinci stationari lungi.

Trenul IR 1558 a facut sase ore si 20 de minute pe cei 128 km intre Buzau si Bucuresti, stationand doua ore in gara Brazi si alte cateva zeci de minute in cateva gari.

Trenul IR 1742 Satu Mare - Bucuresti a avut cinci ore si cinci minute intarziere, facand 4 ore si 50 de minute intre Ploiesti Vest si Bucuresti, cu aproape 100 de minute stationare la Brazi.

Trenul R 3004 a facut peste opt ore intre Brasov si Bucuresti (6.05 - 14.21, stationand trei ore la Ploiesti Vest.

Un alt exemplu: trenul IR 1621 Bucuresti Nord - Timisoara a plecat din Gara de Nord la 12.30, in loc de 10.00, iar trenul IR 1753 Bucuresti - Suceava a plecat la ora 13.59, cu trei ore mai tarziu fata de grafic.

Trenul IR 1645 Bucuresti - Targu Mures a plecat cu 115 minute intarziere din Capitala, la 14.10.


Citeste mai multe despre   






















Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

1062 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    PLUGURI? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:35)

    boogiewoogie [utilizator]

    dece nu au toate trenurile pluguri?
    sau nu mai exista antemergatoare sa mai debaraseze inainte?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version