UPDATE FOTO Aglomeratie incredibila la metrou / ISU a trimis echipaje; se transmit mesaje de atentionare prin statiile de amplificare

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 11 ianuarie 2017, 11:09 Actualitate | Esenţial

Aglomeratie la metrou
Foto: Facebook / Roxana Rosu
Drumurile acoperite cu zapada din Bucuresti au determinat multi cetateni sa ia metroul miercuri spre destinatiile lor, ceea ce a dus la aparitia unor cozi uriase la statiile aflate la intersectia magistralelor.

Un utilizator de facebook a postat pe contul sau o fotografie de la statia Piata Victoriei, unde cozile acopereau practic toata suprafata statiei.

UPDATE Echipaje ISU la metrou; se transmit mesaje pentru evitarea supraaglomerarii

Echipaje ale Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Bucuresti-Ilfov (ISU-BIF) s-au deplasat, miercuri, la mai multe statii de metrou, avand in vedere inregistrarea unui numar ridicat de calatori.

La statiile de amplificare din incinta metroului sunt transmise frecvent mesaje de atentionare a calatorilor, in vederea evitarii supraaglomerarii, potrivit Biroului de presa al ISU-BIF.
























15985 vizualizari

  • +27 (33 voturi)    
    Autostrazi suspendate (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 11:17)

    RazC82 [utilizator]

    Acum se vede prostia/coruptia primarilor de pana acum, viseaza la autostrazi suspendate in loc sa dezvolte transportul public. Ce frumos ar fi aratat metroul cu mai multe linii si rame eventual cumparate cu bani europeni. Dar deh aia nu pot fi furati, romanul intelege de-abia cand ii ajunge cutitul la os.

    Solutia primarului actual: stati acasa! ;(
    • +2 (16 voturi)    
      Trebuie trenuri de suprafață (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 12:23)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      Mai multe linii și mai multe rame de metrou vor agrava problema, centralizarea la metrou a transportului în comun e deja excesivă în București.

      Trebuie trenuri de suprafață spre exteriorul orașului, nu creșterea densității de linii de metrou în zona centrală. De exemplu, de la Titan Sud ar trebui să poți ajunge în nordul orașțului și prin exterior, cu tren de suprafață, nu doat prin interior cu metroul ca acum.
      • -4 (14 voturi)    
        ... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 12:51)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Iar bati campii. Cum circula trenurile de suprafata pe vremea asta? Daca M4 ar fi fost prelungit spre centru asa cum era prevazut, ar fi preluat o parte din traficul M2 si M3.
        • +1 (9 voturi)    
          Pe sina (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 13:17)

          Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

          Du-te sa cureti campii pentru ca trenurile de suprafata circula pe sina.
          Sinele pot fi curatate sau acoperite.
          • +3 (5 voturi)    
            ... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 13:42)

            a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

            Chiar si curatate tot se circula greu. De acoperit cred ca glumesti, nu e suficient, e nevoie si de pereti. Costurile sunt extrem de mari.
            Si nu e vorba doar despre asta, liniile inelare periferice lucreaza impreuna cu cele transversale. La un moment dat trebuie sa aduci traficul in oras, si pe unde o faci? Tot pe M2 care e suprasaturata? Sau te invarti in cerc, fericit ca ai magistrala inelara?
            • -1 (3 voturi)    
              Zici tu? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 13:56)

              Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

              Eu spun sa te gandesti de doua ori pentru ca e mai simplu sa acoperi decat sa sapi, sa betonezi, sa tragi ori sa deviezi traseul a tot felul de cabluri si conducte.
              Singura treaba dificila e la exproprieri. Aici e buba.
              • -1 (5 voturi)    
                ... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 14:31)

                a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

                Tu trebuie sa te gandesti. Ai nevoie de un tunel cu latime de aproape 8 metri (cale dubla), inaltime aproape 4 metri, pereti (altfel intra zapada si e mai rau deca daca linia e descoperita). Calculeaza de ce fundatie si structura e nevoie si vorbim dupa. Asa ceva se face doar pentru distante foarte scurte.
                • +2 (4 voturi)    
                  Well ... ati fost la Vienna - linia de Stadtbahn? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 15:41)

                  MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

                  Well ... ati fost la Vienna, Milano, Berlin ? Liniile de Stadtbahn - va spun ceva ?

                  Well .. unele sunt in functiune din sec al XIX-lea .... de pe vremea lui Cuza Voda, cand stramosii nostril se deplasau cu cotiga ...

                  La Budapesta functioneaza chestia asta din anul 1896 ...

                  Trebuie sa inteleg ca ungurii sunt mai buni si mai destepti ca romanii ?

                  "Patria si Dreptul Meu!"
                  .
                  • -2 (2 voturi)    
                    ... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 16:51)

                    a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

                    Linie de suprafata acoprita? Unde ai vazut tu asa ceva? Subteran sigur ca exista. Pot fi portiuni scurte, dar nu exista linie de metrou de suprafata acoperita integral nicaieri.
                • 0 (2 voturi)    
                  Ai văzut vreodată o linie ferată? (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 16:08)

                  Harald [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

                  Era acoperită? Tu chiar ai pierdut orice contact cu realitatea? Liniile ferate de suprafață nu sunt acoperite și așa funcționează ele în mod normal.
                  • -2 (2 voturi)    
                    ... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 16:53)

                    a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                    Tu stii sa citesi? Pac-pac sustine aberatia asta... Si se pare ca are destui adepti.
          • +2 (4 voturi)    
            În Stockholm nu sunt acoperite (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 14:56)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

            Au mai multe linii de tren suburban, separate de sistemul de metrou și funcționează foarte bine fără să aibă liniile acoperite.

            Numai în București iarna ia mereu autoritățile pe nepregătite. În Suedia 20-50 cm de zăpadă e ceva normal și e curățată imediat. O linie ferată se curăță mult mai ușor decât străzile din orașe.
            • +2 (4 voturi)    
              Si in Munchen (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 15:41)

              justin puscasu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              In Munchen exista o retea de trenuri rapide (S-Bahn), care circula impecabil pe linii de suprafata neacoperite.
              Pentru cineva care a vazut cum se circula in Munchen, povestile despre autostrazi suspendate sunt o insulta nesimtita.
    • +9 (13 voturi)    
      uitam (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 13:13)

      rsbl [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      Lasa, ca peste 2 luni, cand da coltul ierbii uitam de toate problemele :)
    • +1 (1 vot)    
      Nu numai asta (Joi, 12 ianuarie 2017, 9:18)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      Povestea cu interdictiile la romani e boala grea, care ni se trage din comunism.
      Conform codului rutier, daca pe carosabil este zapada, nu avem voie sa circulam cu bicicleta, desi, aproape pentru fiecare bicicleta iesita pe zapada ar fi o masina in minus pe strazi, adica loc mai mult pentru mijloacele de transport de suprafata.
      La noi, nici macar soferii nu inteleg rationamentul asta simplu -- fiindca se uita la biciclistul pe zapada ca la urs --, ce sa mai vorbim de primari.
  • +23 (25 voturi)    
    gata! (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 11:30)

    liviu_ [utilizator]

    se demite si sefgu metrorex!
    sau e de la psd?! daca e de la psd... scuze... greseala mea ... s-a facut tot ce e omeneste posibil si nu vom demite un asemenea om capabil!
  • +14 (16 voturi)    
    metroul nu este in ograda Duamnei (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 11:33)

    nellino [utilizator]

    in schimb cele 3 (trei) mijloace de transport de suprafata care duc corporatisti inspre Pipera si anume, tramvaiul 5 si autobuzele 112 si 135 sunt.

    de pe site-ul RATB luam urmatoarele informatii cu privire la timpii de asteptare in statii in intervalul orar 8-10 pentru cele trei linii pe traseul catre Pipera-Barbu Vacarescu:
    linia 5 - 14-15 minute
    linia 135 - 10-13 minute
    linia 112 - 12-15 minute

    trageti voi concluziile
  • +11 (13 voturi)    
    A ajuns Japonia la noi, am evoluat ! :) (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 11:34)

    liviul2006 [utilizator]

    asta e primul semn ca nu mai suntem in urma lor ! :)
  • +13 (15 voturi)    
    Firea (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 11:38)

    vlad.pe [utilizator]

    Asa țara, asa capitala și asa primar.
    • +11 (13 voturi)    
      ... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 12:21)

      bogdanrech [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      Primarul, capitala şi ţara sunt oglinda alegătorilor...
    • -3 (11 voturi)    
      Daca... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 13:19)

      Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

      Daca iesea Nicusor Dan primar si Consiliul General era al USR, ne deplasam cu saniile si cu schiurile de tura.
      • -7 (9 voturi)    
        tare poanta (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 14:07)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

        asa zic si eu, oricare primar ar fi fost, mai mult nu putea face. Imi amintesc de mandatul lui Basescu la primarie, a castigat prin octombrie 199, s-a batut cu pumnii in piept ca face si drege, si la prima ninsoare Bucurestiul a fost mult mai paralizat ca acum. Explicatia lui Basescu m-a lasat perplex: Iarna nu-i ca vara.
        • +4 (6 voturi)    
          Inventezi aiurea, faza a fost altădată (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 18:30)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Băsescu era ministru al Transporturilor și era vorba despre un drum înzăpezit în urma unui viscol, undeva între Buzău și Brăila sau cam pe-acolo.

          Adusese transportoarele blindate ale armatei care tractau TIR-uri inclusiv direct pe câmp, dar problema lui era că nu putea înlătura legal de pe drum autoturismele abandonate care blocau circulația.

          Atunci a scos perla ”iarna nu-i ca vara”, dar asta era mult înainte de a ajunge primar în București. În ce an zici tu că a fost înzăpezit Bucureștiul, cât a fost el primar?
  • +9 (11 voturi)    
    :)) (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 14:44)

    thebblack [utilizator]

    eu vreau sa stiu parerea celor care la articolele cu traficul infernal bucurestean explicau savant ca bucurestenii sa mai lase masinile acasa si sa mearga cu transportul in comun... na, asta au facut!
  • 0 (6 voturi)    
    Adevarul e... (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 18:50)

    Irina25 [utilizator]

    ...ca Bucurestiul este deja suprapopulat, si nimeni nu are curaj sa ia masuri ca sa stopeze fenomenul...
    • +2 (4 voturi)    
      Nu există măsuri anume, trebuie descentralizare (Miercuri, 11 ianuarie 2017, 20:23)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Irina25

      Trebuie ca la Buzău sau la Alexandria să poți trăi exact în aceleași condiții ca în București, iar atunci orașul va începe să se descongestioneze. Dar altfel n-ai ce măsuri să iei.

      Londra are aceeași problemă din 1970 încoace, toți banii merg la Londra și toate investițiile publice se fac la Londra, astfel că peste un sfert din englezi locuiesc acum în interiorul lui M25, iar dincolo de Leeds și Manchester nordul Angliei e practic pustiu și nu există acitivitate economică.

      Și Bucureștiul o să ajungă la fel, dacă nu se trece la dezvoltarea echilibrată a orașelor mai mici.
  • 0 (0 voturi)    
    Cercanias (Vineri, 17 martie 2017, 21:54)

    BadeaRobertino [anonim]

    Eu stau in Fuenlabrada un oras la 25 de km de Madrid, sunt linii de tren suburbane CAF 446 VITEZA MAXIMA 90 KM LA ORA. INTERVAL DE TIMP 7 MINUTE SUNT 7 LINII DE TREN SUBURBAN C1,C2,C3,C4,C5,C6,C7,C8,C9,10 IDEEA E CA SE POATE SI LA NOI CA IN SPANIA DAR NU SE VREA NU SE VREA SI FACAND ACESTE TRENURI TRAFICUL S.AR DECONGESTIONA, ITI LASI MASINA IN PARCAREA STATIEI DE TREN SI IEI TRENUL(CREDETI-MA CA E O TEROARE SA CIRCULI PRIN MADRID IN ORAS, TESTAT, SEMAFOR DUPA SEMAFOR DIN 500 IN 500 METRI PRINZI TOATE SEMAFOARELE.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri