Daniel Constantin: Exista o discutie privind impozitarea diferentiata a veniturilor, incepand cu 2018

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:05 Actualitate | Esenţial

Daniel Constantin
Foto: Facebook - Daniel Constantin
Vicepremierul Daniel Constantin a declarat, duminica, la Digi 24, ca in Guvern exista o "discutie" pe tema introducerii unor impozite diferentiate pentru anumite tipuri de venituri, masura ce ar putea sa se aplice din 2018, insa da asigurari ca nu va fi modificata cota unica de 16% in integralitate, transmite News.ro.

Intrebat daca se ia in calcul de catre Guvern anularea cotei unice, Constantin a spus ca exista discutii privind o posibila impozitare progresiva.

"Aici stiti ca este o discutie, nu neaparat, dar exista o discutie ca din 2018 sa se vina cu acea impozitare, cum sa spun, in functie de veniturile pe care le au cetatenii. Asta este o discutie pe care o vom avea la momentul respectiv", a spus el.

Aceste discutii ar urma sa aiba loc in cursul anului 2017. Ulterior, intrebat din nou daca se va renunta la cota unica, vicepremierul a precizat ca ea va ramane, dar vor fi introduse noi forme de impozitare pe venit.

"Cota unica ramane, dar sunt alte forme pentru alte tipuri de venituri care se vor lua in calcul", a explicat el.




Presedintele interimar al PNL, Raluca Turcan, sustine ca declaratiile facute de premierul Sorin Grindeanu in debutul sedintei de Guvern de vineri confirma faptul ca social-democratii vor sa elimine cota unica si sa introduca o impozitare bazata pe cote progresive.


Citeste mai multe despre   























[P] Oferta publica pentru punctele ANRP, pe ultima suta de metri

Zeci de detinatori de puncte emise de Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor(ANRP) au decis sa vanda in cadrul ofertei publice de achizitie derulate de fondul de investitii Alpha Quest. Lansata la inceputul lunii februarie, aceasta mai are aproximativ o luna pana la termenul final, 30 aprilie. 


16847 vizualizari

  • +14 (34 voturi)    
    Nu-mi amintesc de asta in program... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:16)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Deci 0-1000 lei 0%
    1000-2000 16%
    2000-3000 35%
    peste 3000 70%
    Sa vedeti ce ma distrez! Exact cei de la stat care-au votat masiv PSD si-o vor lua, ca aia au salariu peste 2000 de lei!
    La firme pot face cheltuieli, pot sa nu-si plateasca dividendele, daca le bagi forfetarul le ucizi ca Boc si dispari ca PDL - nu mai au ce face la firme. La stat insa da! Firmele care-au dat salarii mari vor gasi alta modalitate de recompensare eludand jaful borfasilor PSD-isto-securisti autointitulati stat, dar ce se fac chiar borfasii din stat? Cele 100.000 de fatcats?
    • 0 (4 voturi)    
      cred ca vrei sa zici (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:15)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      fat-rats, nu fat-cats :)
      • +5 (7 voturi)    
        sa explicam CLAR impozitarea pe cote (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:56)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

        impozitarea pe cote diferentiate se face in unele tari UE15 la marimi de genul

        0..1000 euro - x%
        1000... 4000 euro .... y%
        3000 ... 4000 euro ... z%

        si exista in paralel un sistem de DEDUCERI FISCALE pentru toti contribuabilii, astfel incat aceste trepte sunt apoi normalizate.

        Pana si in Croatia exista cateva trepte, dar impozitarea peste 20% se face la salarii de peste 3000-4000 euro !!!


        Chestia in Romania, ca o impozitare grila normala, ar trebui sa vorbeasca de prima treapta pana in 1000 euro apoi a doua pana in 3000-4000 euro !

        Dar PSD vin ca idiotii si doresc impozitarea cu 34% a salariilor peste 13.000.000 lei vechi - pentru cine a trait vremea PSD/PDSR !!!! cine isi mai aduce aminte !!!?!!?!


        PSD este un partid de JEGURI nu de SOCIAL democrati care sa tina cu OAMENII MUNCII - CU SALARIATII !!

        Un PSD real, ar impozita mai mult poate meseriile libere (notari, avocati, dentisti) si mai putin forta de munca salariata incastrata !!!!


        Dar PSD vor sa impoziteze NU avocati, liber profesionisti, pentru ca PARLAMENTARII PSD sunt liber profesionisti !!

        Ei vor sa impoziteze SALARIATII !


        Dar voi aia idioti, votati PSD !
        Deja au cumparat pensionarii cu cresterea pensiilor, asa ca SALARIATII in Romania o sa stea in JUGUL PSD !

        Asta e ROmania 2017 !


        Si asta pentru ca IT-istii care nu platesc impozit, stau acasa la caldurica, ca nu le pasa !
        • +1 (1 vot)    
          apropo de individu asta Daniel Constantin (Luni, 9 ianuarie 2017, 16:25)

          Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

          acest "TANAR" politician doreste sa introduca un alt TIMBRU DE MEDIU pentru autoturisme !!!!

          si nu doreste si refuza sa fie inclusa in pretul combustibilului - pe principiu consumi mai mult, poluezi mai mult, platesti mai mult !!!

          uite ce declara acest infect :

          "Este o discuţie pe care o vom avea la momentul în care se va elabora bugetul. O acciză în preţul carburantului este o discuţie care nu este suficient fundamentată şi nu cred că poate intra în discuţie, cel puţin acum."
    • -9 (13 voturi)    
      nu e palatabil politic... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:29)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ..e nevoie de o strategie in 2 pasi:

      primo: cote "progresive" modice: 0%, 12%, 16%

      in felul asta iti asiguri sprijinul bizonului ptr masura

      secondo, dupa 1-2 ani, ridici aceste cote la nivelul celor din Occident: 15%, 30%, 45%

      caveat: ptr ati asigura spatele politic ptr cotele marite e obligatoriu sa elimini exceptiile legale: IT, PFA, doctori, etc

      in Occident NIMENI nu e iertat/scutit/exceptat de la impozite!
      • +7 (7 voturi)    
        asha e gogule (Luni, 9 ianuarie 2017, 11:13)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        Da' in vest sunt vvro 3 diferente majore:
        1. in vest contributiile sociale nu reprezinta 35% din coostul cu salariul, ca la noi. Pentru un IT-ist, cu impozit zero, angajatorul da deja la stat 500 eur la fiecare 1000 de eur salariu. Daca-i mai bagi si 45% impozit, in 2 luni e mutat in tarile vecine
        2. in acelasi vest, cotele de 30 si 45% sunt pentru venituri de peste 6000 eur/luna, nu pentru venituri de 800-1000 eur
        3. In acelasi vest, de banii dati impozit la stat primesti asigurari medicale de calitate, invatamant perofrmant, infrastructura, etc. Pe cind la noi, pe linga impozit, toate astea se platesc separat.

        Asha ca, daca se baga impozitele alea, IT-istii in 2 saptamini se muta in tari becine mai pritenoase cu chiaburii de 2-3000 eur/luna, medicii nemaiavind pe cine trata pee spaga, se vor muta si ei prin europa de vest pe salarii de 5000 eur/luna si tot asha.
    • +4 (6 voturi)    
      O sa fure ca si pana acum, ce-o sa faca (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:46)

      bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      numai de grija lor nu muream eu. De grija cinstitilor mor, ca-i imputineaza astia de la o zi la alta, nu de grija hotilor!
    • +11 (15 voturi)    
      Cum credeai (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:52)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      N-ai citit bine programul. Se spunea ca se reduc taxele si impozite doar pentru ca apoi sa creasca de vreo 2-3 ori. Mafia PSD+ALDE+UDMR trebuie sa aiba ce fura, nu, ca de asta au ajuns la ciolan. Pacat de prostimea care a pus botul la demagogiile lor. Acum o sa si-i ia!
    • +13 (15 voturi)    
      Gresit (Duminică, 8 ianuarie 2017, 17:06)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Vor impozita mai mult salariile peste 4000 lei. 95% din votantii PSD au sub aceasta suma.
    • 0 (10 voturi)    
      te cred (Duminică, 8 ianuarie 2017, 18:02)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ca te distrezi,ca pe tine te avantajeaza!
      esti in prima transe,cu 0 impozit!
      • +3 (3 voturi)    
        in BIBLIE se vorbeste de ZECUIALA (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:59)

        Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        adica toata lumea plateste COTA FIXA de 10%

        Deja 10% din 1500 lei face 150 lei, si 10% din 3000 lei face 300 lei.

        A lua cu JAPCA celui care face 3000 lei - DIN MUNCA LUI PROPRIE - 20% adica 600 lei mi se pare UN FURT !
        • +2 (2 voturi)    
          Poate nu știi, dar.... (Luni, 9 ianuarie 2017, 12:35)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

          ... PCR-FSN-PDSR-PSD-(+USL+U$D+ALDE minus UNPR) adică Partidul Unic are majoritatea membrilor ateiști; bunul simț implicit al unei taxe unice de 10% care ar face economia să decoleze efectiv (10% per total taxe, nu doar cea de venit, că așa poți cocoșa impozabilii cu ce alte taxe vrei tu).
  • +11 (19 voturi)    
    Vrajeala comunista (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:17)

    Vlad-I [utilizator]

    Impozitele sunt taxele cetateanul la treburile publice, este nedrept ca presedintele de bloc sa ceara o cotizatie in functie de cat castigi.
    • +14 (16 voturi)    
      Se pretind liberali. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:09)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Cei de la ALDE,în frunte cu Tăriceanu sunt mai comuniști decât PSD.PNL ar trebui să explice oamenilor că ALDE sunt de stânga,că au obținut prin minciună voturile oamenilor de dreapta și l-au oferit lui Dragnea.
      • +8 (10 voturi)    
        votati soarele ! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:28)

        cldtoma [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        pai in conceptia lui d. constantin se pastreaza cota unica , numai ca devine unica pentru fiecare contribuabil in parte !
        • +2 (2 voturi)    
          Are ANAF personal suficient pentru cota asta (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:25)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui cldtoma

          diferentiata?
          • +1 (1 vot)    
            dl. constantin (Luni, 9 ianuarie 2017, 16:52)

            cldtoma [utilizator] i-a raspuns lui ty

            are rezolvarea acestei dileme . Dar ma indoiesc , ala habar nu are de nimic . mi s-a parut cam stanjenit cand i-a zis reporterul ca face parte dintr-un partid de dreap[ta !
  • +31 (39 voturi)    
    2020 (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:19)

    falcoind [utilizator]

    pentru idiotei care au uitat bun venit înapoi în ani 90, inflație de 3 cifre , impozit progresiv pomeni și măriri de salarii din pix fără acoperire ,FMI etc, bine ați venit înapoi în timp .
  • -8 (12 voturi)    
    long overdue... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:19)

    demaGOGU [utilizator]

    ...atentie insa la nisele fiscale!
  • -28 (40 voturi)    
    Cota unica (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:29)

    satanae [utilizator]

    Poate, in sfirsit, oamenii astia se trezesc la realitate. N-am auzit nicaieri ca un partid ce se pretinde social-democrat sa sustina o cota unica de impozitare. Bine, ca astia nu sint nici socialisti si nimic altceva decit niste spagari ordinari, ca si restul partidelor ce se zic de dreapta, asta e altceva, dar macar sa incerce sa mentine aparentele.
    Nu mi se pare deloc corect ca, la un salariu de 30 de milioane sau mai mult sa platesti aceeasi cota precum cel care ia 15 milioane. Sistemul asta nu exista in nici o tara dezvoltata de lumea asta si nu a adus nici un beneficiu aici, in afara de cresterea consumului, care se stie cum s-a terminat prin 2009 - 2010. Cota unica la impozitarea profitului este altceva si este bine sa fie mai redusa, dar pentru veniturile persoanelor fizice este o aberatie, care nu a adus nici un beneficiu, ci doar sporeste polarizarea sociala. Exista un motiv foarte bine intemeiat pentru care statele dezvoltate au adoptat sistemul impozitarii progresive, atita numai ca noi trebuie vesnic sa descoperim apa calda.
    PS Ma astept la multe injuraturi pe tema asta, din partea celor care-si inchipuie ca stiu ce este aia capitalism. numai pentru ca au invatat citeva lozinci, asa ca nu va sfiiti, bagati cit de mult puteti.
    • +21 (23 voturi)    
      gandire tipic romaneasca (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:13)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Care e logica ca unul cu salar mai mare sa plateasca impozit mai mare ??Oricum prin prizma salarului mai mare plateste oricum mai multi bani la stat , ca una e sa platesti 16% din 10000 ron ( adica 1600ron ) si alta e sa platesti 16% din 1000 ron ( adica 160 ron).De ce trebuie el sa contrubuie cu mult mai mult la stat fata de unul cu salar mai mic???Din simplu motiv ca , capra vecinului trebuie sa moara si sa o manance vecinul??
    • +10 (12 voturi)    
      In principiu ai dreptate (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:19)

      transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      dar dupa cum spui si tu: "Sistemul asta nu exista in nici o tara dezvoltata de lumea asta". Tot in nici o tzara de genul asta, nu exista economie neagra ca la noi. Impozitul de 16% a intentionat sa reduca din aceasta economie neagra/gri si sa atraga investzitii in Ro, ca de altfel nu prea avem cu ce sa atargem ca nema drumuri, nema clasa de munca calificata, ca mai toti au plecat.
    • +6 (10 voturi)    
      Daca ne comparam cu Occidentul (Duminică, 8 ianuarie 2017, 17:22)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui satanae

      sigur ca e ok sa ai o cota progresiva dar la fel de ok e sa ai si un sistem de sanatate decent, o infrastructura decenta, un sistem educational decent, o justitie echitabila, etc. Ori la noi , stiind ca acest stat nu este capabil sa gestioneze niciun leu din bani publici in mod eficient, corect, onest si cinstit, atunci faptul ca iti lasa mai multi bani in buzunar vine ca o compensatie a acestor lipsuri elementare ale unei civilizatii care se doreste occidentale. Altfel, eu nu vad de ce dracu ar mai sta cineva pe aici cand banii care ii raman in buzunar sunt mult mai putini decat ce obtii in afara si in plus n-are nici macar serviciile elementare pe care le-am expus mai sus. Pentru ca daca-mi spui ca acesti bani suplimentari care se obtin prin taxarea diferentiata, se vor duce la cei mai saraci membri ai societatii, eu am foarte mari indoieli pentru ca vad cum PSD a eliminat CASS pentru toti pensionarii indiferent de venituri si a redus CAS pentru pensionarii cu venituri mai mari de 2000 lei. Iar in urma acestor reduceri de taxe (care nu mai social democrate nu sunt), cei mai saraci dintre pensionari, adica cei cu sub 1000 lei , adica 2/3 din pensionari, nu vor primi absolut niciun ban. Deci, nu PSD nu e un partid social-democrat , este doar un partid care incearca sa-si conserve puterea pompand bani in niste categorii sociale care-i voteaza constant si care nu sunt cele mai oropsite ale societatii.
    • +14 (16 voturi)    
      sa ne traiasca socialismul (Duminică, 8 ianuarie 2017, 17:35)

      GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      sa inteleg ca esti unul din cei mult prea prosti si incompetenti care isi iau minim pe economie si se considera nedreptatiti desi nu sti sa faci altceva decat sa legi fire la yazaky sau sa impaturesti tzoale la nu stiu ce croitorie.. ?

      PS: e complicat sa-i explici prostului ca este prost si ca nu toate salariile( exceptand bugetarii) se castiga pe pupat in cur seful..
      PS2: singurul tip de persoana(e) care sustil astfel de cretinism e acela care datorita limitelor lor intelectuale n-or sa ajunga vreodata sa plateasca taxe pe astfel de salarii
    • +17 (21 voturi)    
      Lectie de matematica (Duminică, 8 ianuarie 2017, 17:47)

      radu_ [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Acelasi procent inseamna ca cel cu venituri de 3.000 lei plateste de 2 ori mai mult decat cel cu venituri de 1.500 lei.
      Si amandoi primesc aceleasi beneficii.
      Ti se pare incorect fata de cel cu 1.500 lei?
    • +13 (17 voturi)    
      Partidul te vrea prost! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:05)

      eugenflorin [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Partidul te vrea prost, umil si dependent de ajutor social!
      Cum sa inveti carte, sa demonstrezi ca poti sa si fii promovat cu un salariu peste 3,000 lei? Esti periculos si chiabur!
      Trebuie sa ramai prost si sa nu ai opinii! Ce...nu iti ajunge minimul pe economie? Vrei sa huzuresti?

      In alte tari impozitul progresiv se aplica la salarii de multe mii de euro, nu la 600 EUR!
    • +7 (9 voturi)    
      da corect..cum iti zic si altii mai jos.. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:17)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      una e 10% din 1000 ron si alta e 10% din 3000 ron.
      deci oricum ala care ia mai mult,desi da acelasi procent,plateste mai mult ca tine asa ca nu sunt motive sa te simti lezat de cota unica
    • +2 (8 voturi)    
      Sunteti in eroare (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:57)

      Sorin Blaj [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Cota unica reprezinta cea mai simpla modalitate de a impozita veniturile persoanelor fizice si mai ales de a administra impozitul pe venit.
      Romania nu se poate compara cu statele dezvoltate din punctul asta de vedere, pentru ca nu avem nici nivelul veniturilor salariatilor din aceste state, nici capacitatea de a administra impozitele.
      Orice roman ar accepta un impozit de 50% la un salariu de 2000 de euro, de exemplu.
      Guvernul ar trebui sa se preocupe de administrarea TVA, unde reusim sa colectam sub 60% din ce se declara, nu de salariile mari din Romania
      Cand "reusesti" sa pierzi 10-12 miliarde de euro din TVA in fiecare an, te preocupa ca 100.000 de romani castiga peste 5000 de lei pe luna?
      Este clar cata minte au guvernantii nostri!
      Ca si cum am trata diferit ABC-ul din colt si Dacia sau Coca Cola.
  • +30 (34 voturi)    
    Bravo!!!!! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:30)

    /./ [utilizator]

    Si asa baietii care castigau peste medie din multinationale nu ieseau la vot ca cica ei sunt prea MANDRI sa iasa la vot si nu au cu cine vota.Cat mai mari impozitele sa fie ca cei flamanzi sunt multi !!!!!
    • +8 (10 voturi)    
      Va cam dau dreptate (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:06)

      MPopa [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Lucrez intr-o multinationala si ma tem ca aveti dreptate, multi tineri se tin de nas cand aud de politica si refuza sa mearga la vot - ca si cum politica ar fi un lucru care nu-i afecteaza direct.
      Poate in urma unor astfel de masuri oamenii se vor uita pe fluturasul de salariu si vor realiza ca daca nu te implici baietii te jupoaie, ca au multi asistati sociali de platit. Aceia se duc la vot.
  • +26 (30 voturi)    
    Cum zicea Tariceanu? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:30)

    mitg [utilizator]

    Adevaratii "liberali" sunt in ALDE.

    Cum se impaca "liberalismul" cu impozitul progresiv, e clar.

    Oare ce vor zice totusi zecile de mii de PSD-isti din administratia publica cu salarii de 7-8000 lei?
    • +9 (11 voturi)    
      N-ați înțeles nimic (Duminică, 8 ianuarie 2017, 18:00)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ca la orice lege, vor fi și excepții:
      Vor fi impozitate progresiv veniturile, dar vor fi exceptați parlamentarii și cei cu pensii speciale.
  • +2 (10 voturi)    
    apoi , n-au fost alungati acum un an ? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:44)

    TRABI [utilizator]

    Dati-i peste bot fratilor . Figurilr astea au mai fost pe la guvern / parlament si tara noastra a fost dusa pe ultimul loc in Europea in toata acea perioada . Acum ne indreptam tot acolo cu acesti mincinosi , asta-i punctul lor forte -minciuna . Nu vedeti ca toate-s esalonate in asa fel incat se termina sau incep in 2018 , 2019 , 2020 , adica la sfantu asteapta -> n-ua nici o responasbilitate . Maririle de doi bani care le vor aplica acum si eliminarea taxelor , vor scapa usor de ele , tot pe banii nostri si ai urmasilor ... FMI va fi prezent cat de curand la discutia cu acest incompetent guvern , ii vor chema ei pe FMI , sau vor face imprumuturi la alte banci .
    • -4 (8 voturi)    
      tu (Duminică, 8 ianuarie 2017, 18:07)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

      cu cine tii?
      tii cu fmi! te-am prins!
      vine fmi si zice impozitati si veniturile din salarii ale itistilor,reduceti cheltuielile prin scoaterea de la finantare din bugetul de stat a ongheurilor cu finantare externa etc.
      ce zici te scenariul asta?
      • +1 (5 voturi)    
        ...... !!? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:43)

        TRABI [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        nimic n-ai inteles , comentariul este pentru persoane avizate ....sorry .
        • -4 (4 voturi)    
          persoane avizate? (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:50)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui TRABI

          care? cele ca tine?
          pe ce te bazezi cand faci o asa de docta prognoza?
          pe studiul aprofundat al lui marx,engels si lenin sau pe studiul superficial al lui k.popper,h.bergson si g.soros?
  • +17 (23 voturi)    
    duh (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:45)

    nikita11 [utilizator]

    am zis ca tac si-i las pe socialisti sa se apuce de treaba sa-i vedem si pe ei. Dar incep sa ma treaca furnicaturi cand vad ce au in plan. Astia nici acum nu au invatat ca iesim in strada si-i scoatem de urechi inainte sa sara calul. Pentru cine mah impozit diferentiat? de ce mai scoateti taxe daca puneti altele in loc? uite asa nu e nimic stabil in jocul asta de-a politico-economia.
    • +4 (8 voturi)    
      Te inseli (Duminică, 8 ianuarie 2017, 17:24)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui nikita11

      cand 80% din salariati au sub 2500 lei net, stai linistit, nu au nicio teama cand vor taxa suplimentar veniturile de peste 4000 lei.
      • +1 (1 vot)    
        pai (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:28)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        nici pe vremea lui ceasca nu aveau teama, nici pe vremea lui ilici/roman, nici boc si nici ponta nu au avut nici o teama. dar uite cei care nu-s deja oase au totusi urechile inrosite. singurul a carui fata nu ma mai asteptam sa o vad vreodata(si incerc sa intorc capul sa nu impietresc) dupa tzeapa anterioara e ciorbea.
  • +21 (25 voturi)    
    Incepem sa ne lamurim deci ! (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:48)

    Susufler0 [utilizator]

    Stat de asistati social, salarii si pensii marite in sectorul bugetar si, pt incurajarea sectorului privat, salariu minim marit, impozite progresive !

    La ce ne mai trebuie investitii ?

    PS. Jos (?) Coruptia !
  • +16 (18 voturi)    
    Lasati "discutiile'',in 2018 ALDE va fi cu mosul.. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 15:55)

    Plagarus [utilizator]

    ....Sterling Popescu T. in corzi !
    Aburelile astea,bey micutzule Constantine erau valabile cand slujeai la Varan.
  • -13 (17 voturi)    
    In sfarsit (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:17)

    galeo [utilizator]

    Intram si noi in rand cu impozitarea din lumea occidentala
  • +4 (6 voturi)    
    Bâlbâieli, îmbrobodeli, îndobitocire (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:42)

    marki [utilizator]

    „Aici stiti ca este o discutie, nu neaparat, dar exista o discutie ca din 2018 sa se vina cu acea impozitare, cum sa spun (...). Asta este o discutie pe care o vom avea la momentul respectiv.”
    (Hâc, să trăiești, coane Fănică, că tare bine le zici...)

    Bine ai (re)venit pe la noi, nene Iancule!
  • +5 (7 voturi)    
    Nedumeriri . (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:45)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Datorita unor asemenea abordari , mediul privat trebuie sa aiba propriul partid . Doar asa se paote discuta direct necesarul de bugetari la nivel de tara si nivelul de salarii pentru acest sector . Dupa stabilirea unei legi a salarizarii celor din administratie , se poate aborda si nivelul de impozitare in functie de necesar si nu dupa dorinta unor indivizi care vor sa afiseze ca sunt socialisti .
  • +10 (14 voturi)    
    Inapoi la comunism (Duminică, 8 ianuarie 2017, 16:50)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Era de asteptat... Munca trebuie DESCURAJATA cu orice pret iar cine vrea sa cistige mai mult sa faca bine si sa stea acasa. IMPOSTORII si PUTORILE BUGETARE trebuie sa aiba de unde fi platiti. De la fosta sluga a securistului Voiculescu vopsita in liberal nu ne putem astepta la nimic altceva.
  • +15 (17 voturi)    
    Perfect (Duminică, 8 ianuarie 2017, 17:10)

    marius_m [utilizator]

    Mi se pare corect. Poate asa pricep si cretinii care nu au iesit la vot cat de mult rau ne-au facut. O sa le iese din cap ideile de genul: nu ma intereseaza politica, oricum nu ma reprezinta nimeni etc. luati acum reprezentare de la psd.
  • +11 (13 voturi)    
    banii altora se termina (Duminică, 8 ianuarie 2017, 17:21)

    Dedalus [utilizator]

    Din ce in ce mai multi oameni vor manca o felie din ce in ce mai mare dintr-un tort din ce in ce mai mic.
  • -17 (25 voturi)    
    Foarte bine (Duminică, 8 ianuarie 2017, 18:28)

    Melinte [utilizator]

    Sa mai impoziteze si veniturile enorme ale corporatistilor,ca au salariu mai mare decat venitul unui patron de firma mica care tine in carca 4-5 familii/angajati din afacerea lui.
    • +8 (8 voturi)    
      Si daca corporatistul (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:19)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

      ala decide sa paraseasca tara, tu si statul ce ati castigat???Probabil ca firma aia mica o sa fie nevoita sa renunte la unul 2 angajati ca nu mai are pentru cine produce atat.Gandire tipica comunista , sa moara capra vecinului sa o mancam noi.Mi-e scarba pe zi ce trece ca sunt roman si ca pe langa mine e plin de oameni de nimic ca tine.
    • +8 (10 voturi)    
      hai sa crapi tu (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:38)

      nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

      eu sunt patronul de firma mica si chiar duc 4-5-6 angajati si NU vreau in ruptul capului sa se faca o discriminare la impozitul pe salarii. nu ma intereseaza ca corporatistii castiga de zece ori cat mine nu mi-e ciuda pe ei, din contra. Esti un roman 'genetic' si singura ta grija e sa te incarci cu ura ca altul ia mai multi bani fie ei si pe munca cinstita. De 20 de ani platesc 1-2 angajati si servicii extra total neproductive doar sa tin intr-o oarecare ordine tonele de maculatura pe care le vrea statul asta. nu veni sa-mi spui tu mie de micul patron ca nu ma ajuta cu nimic sa ia si 100% impozit de la altii. sa ma lase draq sa muncesc in pace pt aia 2500 de lei nu sa-mi pierd o saptamana pe luna cu rahaturile lor de hartii. acum si impozitare diferentiata, inca ceva de socotit si mentionat pe raboj. de corporatisti nu mai pot eu... ai un mare minus de la mine
    • +1 (1 vot)    
      de ce ar face asta ? (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 9:59)

      GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

      de ce nu "te faci" si tu corporatist ca sa ai venituri enorme? ..

      A....SA FIE PENTRU CA NU TE DUCE CAPU"?!?!...
      asta era... prostii si sclavii or sa fie intotdeauna gelosi pe altii si veniturile lor PENTRU SIMPLUL MOTIV ca pe ei nu ii duce capul sa face ceva mai bine platit
  • +12 (14 voturi)    
    Pai era de asteptat (Duminică, 8 ianuarie 2017, 18:32)

    MPopa [utilizator]

    Lucrurile sunt simple: PSD are nevoie de bani ca sa creasca salariile bugetarilor si pensiile. Acolo e baza lor electorala. Oamenii care castiga peste medie nu au profil tipic de votant PSD. Asa ca ii vor taxa suplimentar si vor motiva ca "e normal ca cei care castiga mai mult sa plateasca mai mult".
    Desigur, argumentul tine la cei care nu au inteles aritmetica de scoala primara: cei care castiga mai mult oricum platesc impozite si taxe mai mari, pentru ca acestea reprezinta un procent din salariu si nu o suma fixa per angajat. Dar asta nu va conta, electoratul PSD va aplauda spiritul de Robin Hood al guvernului.
    Mergeti la vot macar data viitoare mai oameni buni ca altfel ne intoarcem la 1946 si "moarte chiaburilor". Intamplator chiaburii erau taranii cei mai gospodari.
    • -16 (24 voturi)    
      AOLEUUUU..... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:00)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui MPopa

      Psd robin hood , mai sa fie inseamna ca si germania, franta, sua tarile nordice s. a tot robin hood sint tot comunisti nenorociti Stii ce ma intreb si nu inteleg cum dracu plecati in tari care va impoziteaza progresiv si nu va duceti la rusi ca nu va impoziteaza progresiv sau la bulgari sau in jurul nostru ca toti au cota unica. Ce dracu sa te duci in sua sau m.britanie sa-ti ia bani din munculita ta cinstitita de albinuta progresiv cind dai o fuga vis-avis unde va respecta munca voastra de albinute. Eu asta nu inteleg de loc dar deloc.
      Asa trebuie tata impozit progresiv nu ar fi trebuit niciodata scos ca este singura forma mai echitabila de redistribuire . Cota unica ce a facut altceva decit de a polariza societatea si mai accentuat. Lasa tata cistigati mai mult platiti mai mult ca aveti de unde.
      • +6 (8 voturi)    
        da da.. (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:22)

        misunel [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        ''sa moara capra vecinului''..esti un ...
        16% din 2000 ron =
        16% din 4000 ron =
        cine castiga mai mult,plateste mai mult..chiar daca procentul e identic
        • -7 (9 voturi)    
          LASA CA STU (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:56)

          EmilNae [anonim] i-a raspuns lui misunel

          asta dar de ce sa nu ia de la cel cu 4000 nu 16 ci 20% ca oricum iti ramine mai multi bani decit la ala cu 2000.
          Eu vreau pricipiul comunist care se aplca in sua, franta germania.
          i Nu te demobilizeaza impozitul hihihihi de ce te duci in franta sau germania sa te impoziteze progresiv deci sa-ti ia mai mult cind poti merge in bulgaria sa dai mai putin.
          Cind o sa-ti raspunzi la asta o sa si intelegi care cum este cu impozitul progresiv aplicate in tari care sint mama si tatal capitalismului si nu au nicio treaba cu comunismul Voi o labarit cu comunisti fascisti hitleristi ca nu aveti alta marota.
          • +3 (3 voturi)    
            AIA E PROBLEMA TA?! (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:07)

            schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

            Ca-i raman mai multi bani aluia cu 4000 RON?
            Nenorocita natie!
            De ce nu te intrebi cum poti sa faci sa castigi si tu 4000 RON!
            Mare dobitoc!
            Sa-i ia aluia si eventual sa ti-i de tie, nu-i asa?!
          • 0 (0 voturi)    
            hai ca iti explic eu (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 16:23)

            GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

            de ce se duc altii in tari unde se impoziteaza progresiv..(pentru ca un "inapt" intelectual ca tine nu reuseste sa prinda ideea ) ..

            OAMENII SE DUC IN ALTE TARI UNDE IMPOZITUL ESTE PROGRESIV PENTRU CA IN CIUDA ACESTUI LUCRU CASTIGA 1000..2000..POATE 3000 DE EURO( SAU ORICE ALTA MONEDA E PE ACOLO) DOAR CA PRETURILE SUNT APROPIATE SAU CHIAR MAI MICI DECAT IN ROMANIA.....

            doar ca sclavii ca tine n-or sa inteleaga asta daca nu le mai da dracnea 100...
            PS: e usor sa ceri sa-i ia aluia cu 1000 euro pe luna un impozit de 40%(sau oricat) atat timp cat tu nu esti capabil sa ajungi vreodata la un salariu mai mare decat iti creste PSD-ul..
      • -13 (15 voturi)    
        Corect (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:28)

        Melinte [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        Corect
      • +8 (12 voturi)    
        Logica de carciuma (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:52)

        MPopa [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        Mai omule, cine castiga mai mult oricum plateste mai mult, tocmai am explicat ca impozitul si taxele reprezinta un procent din salariu si nu o suma fixa.
        Nu stiu daca realizezi dar oamenii care castiga mai mult fac eforturi pana sa ajunga la veniturile acelea, nu le da nimeni bani pe ochi frumosi (decat eventual daca sunt bugetari). Daca ii impozitezi exagerat fie vor cauta solutii sa-si contabilizeze altfel veniturile, fie isi vor pierde motivatia sa munceasca si sa castige mai mult.
        • -5 (5 voturi)    
          EI CUM (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:07)

          EmilNae [anonim] i-a raspuns lui MPopa

          si nemtii si americanii au stabilit impozit progewsiv in circiuma.Ei asta chiar nu am stiut.
          si nemtii si americani fac la fel nu-i asa adica cauta sa faulteze bugetul deci sint hoti ca si noi cei cu venituri mai mari.Sau au aceiasi lene ca si noi ca ii demobilizeaza impozitul progresiv.Nici asta nu am stiut.dar atunci cum dracului sint inaintea noastra si noi ne ducem ca inecati la ei sa ne impzitese progresiv. Asta nu o intelg si de ce sa ne impoziteze ei progresiv si noi nu.Nici asta nu o intelg.Sa nu o bagi pe aia cu noi investim ca investiti pe dracul luati o masina straina deci platiti tva la altii faceti concedii afara deci cheltuiti la altii.Si noi cu ce raminem?
      • +10 (12 voturi)    
        daca tot am inceput (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:54)

        CosminGeorge [anonim] i-a raspuns lui EmilNae

        sa ne comparam cu strainii,sa mergem pan la capat.nu uita ca acolo nu sunt atatia putori care nu accepta sa lucreze.mai bine iau ajutorul de somaj si in rest sunt la crasma.dar deh,asa e pe la noi, mergem cu comparatiile pana unde ne convine,restul nu ne intereseaza:alti oameni,cu alte mentalitati evident vor avea parte de alt tip de conducatori,caci vb aia:poporul are conducatorii pe care ii merita.
      • +5 (5 voturi)    
        nu compara mere cu pere (Luni, 9 ianuarie 2017, 0:40)

        MarianPConstantin [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        In tarile din vest este impozit progresiv insa colectarea banului se vede in societate (spitale, autostrazi, invatamant, cultura, etc).

        Sa ne aduceam aminte ca Romania a vut impozit progresesiz pe timpul lui ilici si nastase insa colecatrea banului unde s-a dus ca eu nu o vad.

        Deci vezi tu asta este problema nu impozitul progresiv ci ce se face cu banul colectat. daca banul colectat se intoarce indirect la contribuabil atunci oamenii nu ar fi atat de revoltati. In plus, asa ca sa o stii tu, in tarile cu impozit progresiv exista si un sistem de deuceri bine pus la punct ceea ce la noi nu exista cand aveam impozit progresiv.
        • 0 (0 voturi)    
          CORECT (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:33)

          EmilNae [anonim] i-a raspuns lui MarianPConstantin

          dar nu era vorba de cum cheltuim banii ci de impozit progresiv.De asta esti, sinteti voi suparati nu unde se duc banii colectati.Si de se duceau bine tot suparati erati ca alfel nu o labareati cu comunistii stiind ca tari necomuniste o practica.ati mizat poate pe nestiinta unora care au muscat din cacavalul vostru.
  • +9 (11 voturi)    
    Clarificari . (Duminică, 8 ianuarie 2017, 19:29)

    Andrei_Fieraru [utilizator]

    Gigel ! Daca am cota de 16 % si castig o mie de k , las amarastenilor 160 . Daca am un casig de zece mii , las 1600 . Cu un zero mai mult . Adica , la castig mai mult decat unul cu o mie ,las mai mult , nu-i clar ? Aa ! Voi vreti haiducie ?. Pai o sa va dam haiducie pentru ca sunt metode n . Deja sunt destui care aplica Panama .
    • -5 (7 voturi)    
      nu importa cota media ci cota marginala... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:05)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Andrei_Fieraru

      ..adik, cat platesti impozit pe ULTIMUL euro castigat!

      ptr primii 300 EUR platesti aceeasi cota marginala ca amarasteanul cu salariu minim pe economie deci nimeni nu e discriminat (positiv sau negativ)!

      nici ptr euroii castigati aditional peste salariul de 300 nu exista discriminare pentru ca amarasteanul a incetat sa castige ceva peste cei 300!
      • +4 (4 voturi)    
        asa (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:48)

        nikita11 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        si iar incep miile de calcule pt impozite diferentiate bagati-le-ai undeva. ca sa nu se mai oboseasca mai bine iau din nou legile din '96 si le reactiveaza. socialisti mincinosi si de rahat. De ce nu au spus toate astea inainte de alegeri? asta e predictibilitate? si da, sa le fie RUSINE celor care nu au mers sa voteze. Poate ca ma grabesc dar sper sa fie primii care se vor trezi cu deshtu' socialist in kur prin 2018.
  • +2 (2 voturi)    
    asta e programul varanului (Duminică, 8 ianuarie 2017, 20:59)

    morometu [utilizator]

    Cum de ati uitat? psd-ei impoziteaza munca eficienta si competenta si-i urasc pe cei ce pot munci suplimentar. De cand au inceput sa guverneze au sarit in carca celor ce muncesc mai mult si mai bine. Lor le trebuie multi si prosti...max 500 euro. 2000 lei nici macar nu reprezinta un salariu decent. Cei competenti au plecat si probabil vor mai pleca. Sunt specialisti...la revedere! De ce s-ar speti muncind pentru niste clici clientelare care nu sunt in stare sa dezvolte micile afaceri, sa asigure un trai decent si civilizat, sa asigure un invatamant calificat, sa asigure un sistem decent de servicii sociale si pe deasupra, mai si fura. Handicapatii astia care au hartii in loc de diplome, nu inteleg ca ar trebui incurajata munca si nu supraimpozitata.
  • +6 (8 voturi)    
    Saracii tot ca saracii... (Duminică, 8 ianuarie 2017, 21:58)

    dorines [utilizator]

    Pai programatorii au 0% impozit, iar daca guvernul modifica in vreun fel aceasta cota, probabil 70% din acestia vor pleca prin alte tari. Chiar daca in occident exista impozite progresive, salariile din IT sunt cu mult mai mari decat in Romania. Tocmai asta a fost un motor al deschiderii atator firme IT cu capital strain in Romania. Deci cam asta e singurul mod prin care acesti oameni mai pot fi tinuti in tara asta. Dar na, toti vanzatorii la tarabe vor fi revoltati.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e chiar asa (Luni, 9 ianuarie 2017, 9:15)

      ArkadeArk [anonim] i-a raspuns lui dorines

      vom trece pe plati alternative, gen:

      PFA/SRL. Si daca pana acum statul lua 5.5% din 1000 de euro, va lua 5.5% din 1400 de lei, pentru ca pe dividentele pe firma platesc doar 5% impozit. (CAS platesc ca angajat).

      Daca pana acum lua contributii la pensii din 1000 de euro, va lua din 1000 de lei.

      Atunci sa vad eu cum mai sustin ei programul asta atat de populist.
  • +1 (1 vot)    
    mai greu la corporatii (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:13)

    cshro [utilizator]

    Multi din cei care plateau impozite mai mari (prin acelasi procent aplicat unei sume mai mari) vor plati mai putin.
    Cand vor fi clare lucrurile primul lucru pe care il voi face va fi sa-mi necociez o scadere de salari, urmand ca diferenta sa o facturez pe o firma (o firm in care voi avea si cheltuieli si deduceri de TVA etc).
    La corporatii e mai greu :) Asa ca dragi elitisti scarbiti de politica: In lumea reala, din care vreti nu vreti faceti parte, este o vorba: domnia si prostia costa
  • +1 (1 vot)    
    Va dati foc la valiza!!! (Luni, 9 ianuarie 2017, 10:27)

    wanderer04 [utilizator]

    Cu asemenea masuri nu va dau mult timp la guvernare. Deja va erodati...multe promisiuni , minciuni, dar cand e vorba de guvernare pas...Toti ministrii slugile lui dragnea, toti slab pregatiti profesional, numai politruci, n-are cum sa nearga bine treaba.Cu tot respectul pt. secretare, dar pt. dna secretara de la Videle e mult prea mare caciula...cum sa o pui ministru de interne???
  • 0 (0 voturi)    
    Program PSD (Luni, 9 ianuarie 2017, 15:11)

    TrueBlue [utilizator]

    In programul Relaxarea fiscala si cresterea veniturilor - partea a II-a - PSD are prevazut de la 1.1.2018 impozit diferentiat: 0% sub 2000 RON brut/luna si 10% peste 2000 RON brut/luna. Am incredere in dl. Dragnea care-l va aplica la virgula.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri