ALERTA OFICIAL Avocatul Poporului va contesta joi la Curtea Constitutionala legea care il impiedica pe Liviu Dragnea sa fie premier

de DT, MI     HotNews.ro
Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:11 Actualitate | Esenţial


Victor Ciorbea (foto arhiva)
Foto: Agerpres
Avocatul Poporului va contesta, joi, la Curtea Constitutionala legea 90/ 2001 care interzice unui condamnat penal sa ocupe functii in guvern, au declarat pentru HotNews.ro surse din cadrul institutiei. Din cauza acestei legi Liviu Dragnea nu poate ocupa legal functia de premier, deoarece a fost condamnat definitiv in dosarul Referendumul. Avocatul Poporului a anuntat ipe data de 19 decembrie ca nu va contesta, pana la formarea noului guvern, articolul de lege care impiedica un condamnat penal sa faca parte din Executiv. Guvernul Grindeanu primeste astazi votul de investitura in Parlament iar in cursul serii urmeaza sa depuna juramantul la Cotroceni.

UPDATE 17.25: Avocatul Poporului, Victor Ciorbea, a declarat in Parlament ca va trimite maine la Curtea Constitutionala in cursul diminetii contestatia la legea 90/ 2001. Ciorbea a spus ca va prezenta argumentele maine, intr-un document de 17 pagini. La insistentele reporterului HotNews.ro, Ciorbea a declarat ca motivul principal pentru care ataca legea la Curtea Constitutionala este ca "legea nu respecta principiul separatiei puterilor in stat".

"Avocatul Poporului precizează că decizia privind constituționalitatea sau neconstituționalitatea art. 2 din Legea nr. 90/2001 va fi luată după finalizarea procesului politic și instituțional de învestire a viitorului Guvern", se arata in comunicatul institutiei din data de 19 decembrie.

Avocatul Poporului, institutie condusa de Victor Ciorbea, a anuntat dupa alegeri ca analizeaza posibilitatea de a ataca la Curtea Constitutionala prevederile acestei legi. Dragnea anuntase, la randul sau, ca PSD nu vrea sa modifice legea in Parlament astfel incat sa elimine prevederea respectiva.

Pe 24 noiembrie, liderul PSD se referea la aspecte de neconstitutionalitate in privinta acestei legi.

"Pe marginea acestei legi nu vreau sa comentez, au fost foarte multe comentarii de constitutionalitate, de neconstitutionalitate. Eu nu vreau sa ma lansez in aceste dezbateri, pentru ca cel mai important este sa castigam alegerile", a spus atunci Dragnea.

Dragnea a fost condamnat in aprilie 2016 la doi ani de inchisoare cu suspendare in dosarul fraudarii votului la referendumul din 2012.

Informatia ca Liviu Dragnea nu poate fi premier din cauza legii 90/ 2001 a fost publicata in premiera de DCNews. Mai multi juristi consultati de HotNews.ro au confirmat ca legea n-a fost abrogata, ci a suferit unele modificari in 2004, tot sub guvernarea Nastase. Astfel, articolul (2) din legea 90 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor, in vigoare si astazi, are urmatoarea forma actualizata:
  • "Pot fi membri ai Guvernului persoanele care au cetatenia romana si domiciliul in tara, se bucura de exercitiul drepturilor electorale, nu au suferit condamnari penale si nu se gasesc in unul dintre cazurile de incompatibilitate prevazute in cartea I titlul IV din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare."
De la ultimele modificari operate in 2004, legea nu a suferit alte modificari si este in vigoare si azi. Proiectul de lege care interzice unei persoane condamnate sa fie membru al guvernului a fost depus in Parlament in 1998, ca initiativa a guvernului Radu Vasile dar a fost votata abia in 2001, sub guvernarea Nastase.

Avocatul Poporului nu va contesta, pana la formarea noului guvern, articolul de lege care impiedica un condamnat penal sa faca parte din Executiv, anunta institutia intr-un comunicat. E vorba despre articolul 2 al Legii 90/2001, articol care il impiedica practic pe Liviu Dragnea sa fie premier.

Potrivit News.ro, Liviu Dragnea şi Sorin Grindeanu au fost întrebaţi marţi de jurnalişti dacă intenţionează să modifice Legea 90/2001. Premierul desemnat a declarat că nu ştie despre ce e vorba, în timp ce liderul PSD a afirmat ironic că acea lege trebuie modificată astfel încât cei condamnaţi penal “să nu mai existe ca oameni”.

Întrebaţi de presă dacă intenţionează să modifice Legea 90/2001, Liviu Dragnea a spus: “Habar nu am. Cred că nu”. Premierul desemnat a intervenit şi i-a spus jurnalistului că “nu ştie la ce se referă”, moment în care Liviu Dragnea i-a dat asigurări că “îi va explica el”.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















41827 vizualizari

  • +131 (143 voturi)    
    Au dat drumu' (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:14)

    za-k [utilizator]

    la malaxor, la revedere :)
    • +113 (123 voturi)    
      ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:36)

      Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Anii 90` , stati ca venim . S-a terminat , am pierdut nu doar lupta ci si razboiul .

      Asta ati vrut ma , voi de ati votat PSD incolonat , aministie generala ? Eliminarea legii ce interzice unui condamnat sa fie prim ministru ? Sunteti de acord cu asa ceva ? Mama voastra de analfabeti pomanagii...
      • +72 (72 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:08)

        GrinDragneanu [anonim] i-a raspuns lui Flaviius

        • +40 (40 voturi)    
          Reprezinta poporul pesedist & co (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:27)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui GrinDragneanu

          de cand l-a inlocuit pe interimarul pesedist Dorneanu.
          • +11 (15 voturi)    
            UE, atentie ! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 19:54)

            rov [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Daca nu ridicati permisele de munca unei tari ce nu respecta democratia, 4.000.000 de romani nu vor vota si va iesi un rezultat PENAL ca cel de azi...
            UE, esti chiar proasta satului ???
        • -1 (9 voturi)    
          E bine ca Ciorbea sa atace legea, (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:46)

          Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui GrinDragneanu

          pentru ca altfel Dragnea va da amnistie pentru TOTI coruptii penali si va prelua conducerea Guvernului. Asa cel putin scapa de tinichea doar el.
          • 0 (0 voturi)    
            Eu cred (Joi, 5 ianuarie 2017, 22:49)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

            ca Dragnea TREBIUIE sa fie prim-ministru. El a promis, el sa rezolve promisiunile. Nu vreau sa dea vine pe incompetenta lui Grindeanu sau sa gasesca alte subterfugii ca sa scape de responsabilitate.
            Promisiunile trebuie indeplinite- dupa cum a spus si Johannis. Altfel se cheama frauda electorala. caz penal si caz de proba 500 metri garduri.
        • +4 (4 voturi)    
          E un fost politruc de pe vremea lui Ceasca.... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 21:30)

          UnOarecare [utilizator] i-a raspuns lui GrinDragneanu

          ...si cum atunci numai incompetenti si "curvele" (la figurat) se bagau la politica se vede materialul originar.
    • -71 (85 voturi)    
      si care este alerta? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:55)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      Faptul ca se va pronunta CURTEA CONSTITUTIONALA asupra unei legi este o amenintare?
      Acum punem la indoiala deciziile curtii? Ca doar nu este formata din PSD-isti. Acolo sunt Morar si Pivniceru.
      • +51 (53 voturi)    
        Sunt optimist (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:17)

        vaxalbina [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        ca verdictul va fi ca si la legea alesilor locali, unde curtea a decis ca un ales local condamnat cu suspendare isi pierde mandatul. Mi se pare ca e de bun simt ca sa fie la fel si la Parlament.
      • +78 (86 voturi)    
        ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:19)

        Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Bai , deci o iau razna . Hai pentru un moment sa lasam deoparte ca tu esti PSD-ist si eu anti- PSD-ist .

        Tu vrei ca legea ce interzice unui om condamnat penal sa fie prim-ministru sa fie eliminata ? Cum poti sa nu te isterizezi cand vezi asa ceva , indiferent ce preferinte politice ai ? Ce ti se pare gresit la a nu lasa un om care a incalcat legea, oricare e el , nu doar Dragnea , sa conduca tara ?

        Inchei prin a-ti spune respectuos ca esti un dobitoc , ca mai toti PSD-istii de altfel.
        • -47 (59 voturi)    
          nu vreau sa fie eliminata (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:38)

          cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

          vreau sa stiu daca este constitutionala. tie iti pasa daca este sau nu constitutionala? sau este suficient ca este anti-psd???
          • +58 (58 voturi)    
            ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:12)

            Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Cum este anti PSD ? Scrie acolo ca pesedistii condamnati nu au voie dar restul condamnatilor au voie ? Este anti condamnati penal si atat . Atat spune legea .

            De 16 ani exista legea asta , data tot de pesedisti in 2001 . 16 nu ai mai murit de grija constitutionalitatii ei ? 16 ani nu te-au interesat "drepturile si libertatile cetatenesti" incalcate de aceasta "abominabila" lege ?

            In tarile normale , nici nu e nevoie de o asa lege , pentru ca bunul simt si logica te opresc din a pune un condamnat penal "sef" peste tara . Dar noi polemizam si dezbatem .Colcaie tara de hoti , la toate nivelurile , o pozitie mai ramane protejata de lege si vrem si pe aia sa le-o dam lor . In loc sa mergem cu furcile la parlament noi murim de grija drepturilor puscariasilor.

            Ca asta e problema Romaniei , libertatea puscariasilor de a conduce tara , nu coruptia sau altele...
            • +7 (7 voturi)    
              Stai (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 23:49)

              serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

              I-a dat cu virgula. Asteapta maine ep 2 din emisiunea de la Antena3 sa-i zica aia cum trebuie sa gandeasca si de ce puscariasii sunt si ei oameni, de ce n-ar trebui sa conduca si o tara?
            • -2 (2 voturi)    
              aia e ptr prosti (Joi, 5 ianuarie 2017, 2:24)

              LaurentiuCatrina1 [anonim] i-a raspuns lui Flaviius

              ai auzit de alain juppe?
              https://fr.wikipedia.org/wiki/Alain_Jupp%C3%A9
          • +34 (34 voturi)    
            @cucuveaua mov (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:19)

            Cuca [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Este anti-psd ? De ce ? Pentru ca este anti-penali ? Pentru ca nu permite numirea acestora in fruntea tarii ?

            Cu alte cuvinte, spunand asta, tu esti de acord ca PSD este egal cu penalii.

            Ei, sa stii ca sunt de acord cu tine. Ti-am dat PLUS, pentru prima oara.
            • +3 (5 voturi)    
              Party $hpagas of Democracy (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:42)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

              + penali !
          • +22 (22 voturi)    
            mie (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:36)

            cladob [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            imi pasa daca nici un penal nu se afla in institutiile publice INDIFERENT de apartenenta unui partida sau altul
          • +12 (12 voturi)    
            BAI CUCUVEA! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:41)

            schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Ce tot ii tragi cu Constitutia! Daca legea spune ca este interzis atunci este constitutional!
            Altfel, este constitutional sa platesc impozite ca sa fie platiti atatia idioti ca tine?!
          • +9 (9 voturi)    
            cazier (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:12)

            Marcel-Dinu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Cind te angajezi ti se cere cazierul? Oare de ce?
        • +44 (44 voturi)    
          Prin activitatea patriotica... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:49)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

          ...a vuvuzelelor pesediste, acesti concetateni ai nostri sunt ferm convinsi ca majoritatea pesedistilor sunt hartuiti si condamnati pe nedrept de o politie politica condusa de cel care devine inamicul public la momentul X. Deci tiranul din spatele procurorilor poate fi Basescu, Johannis, Ciolos, Merkel, Nicusor Dan, Soros, imperialistii americani, fascistii de pretutindeni....
        • -29 (31 voturi)    
          Da, da.... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:07)

          Ardiles [anonim] i-a raspuns lui Flaviius

          Da dobitocii vostrii sunt si puturosi, ca nu au iesit la vot.
          • +23 (23 voturi)    
            Si asta e acelasi lucru? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:27)

            LiviuY [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

            Deci dupa tine un puturos, lenes e la fel ca un hot, criminal (CONDAMNATI, DOVEDITI, ca sa nu existe dubii!)? Cap ai, minte ce-ti mai trebuie!
            • +6 (8 voturi)    
              P$Dist este Penal-criminal (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:43)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui LiviuY

              ai scris la Obiect ! Jos Palaria !
              • -7 (7 voturi)    
                A scris pe necuratu.... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 21:49)

                Ardiles [anonim] i-a raspuns lui un domn

                A scris ce a inteles el, ca postarea mea raspundea lu ala care-i facea pe votantii PSD dobitoci. Sa inteleg ca nedobitocii au stat acasa si au votat in gand?
                • 0 (0 voturi)    
                  Da, ai inteles bine. (Joi, 5 ianuarie 2017, 10:25)

                  OviCti [utilizator] i-a raspuns lui Ardiles

                  Sunt chiar dobitoci acei votanti PSD care nici acum, cand Dragnea&co si-au dat arama pe fata, nu au nici cea mai mica apasare pe suflet.
                  Voi cum va simtiti?
        • 0 (0 voturi)    
          nu ," mai toti" (Joi, 5 ianuarie 2017, 8:24)

          603 [utilizator] i-a raspuns lui Flaviius

          TOTI
      • +44 (48 voturi)    
        Hai sa-ti pun doar o simpla intrebare ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:31)

        za-k [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        vrei neaparat ca un condamnat penal sa poa' sa fie prim-ministru? Ce logica ar avea asta?
        • -39 (45 voturi)    
          nu vreau asta. te intreb insa altceva (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:39)

          cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui za-k

          vrei ca o lege straba sa interzica unui om ceva? eu vreau sa stiu ca legea este buna. si doar CCR se poate pronunta. de ce sa ne deranjeze ca se pronunta CCR pe o lege???
          • +17 (17 voturi)    
            DE CE STRAMBA? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:43)

            schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Dupa conserva goala pe care o porti in loc de cap, ar fi normal ca Nutu camataru sa fie Ministru de interne, asa-i?!
          • +14 (16 voturi)    
            momentul e relevant (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:58)

            cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Momentul acestei sesizări e relevant. Desigur ca Cc se poate pronunta insa ma intreb: ce sens are aceasta sesizare acum, dupa numirea premierului, daca nu sa- i faca loc lui Dragnea. Ori asta inseamna ca e avocatul lui Dragnea, nu Avocatul poporului. Si mai inseamna ca e un corupt si un nerusinat.
          • +6 (6 voturi)    
            momentul e relevant (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:58)

            cristiaan [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Momentul acestei sesizări e relevant. Desigur ca Cc se poate pronunta insa ma intreb: ce sens are aceasta sesizare acum, dupa numirea premierului, daca nu sa- i faca loc lui Dragnea. Ori asta inseamna ca e avocatul lui Dragnea, nu Avocatul poporului. Si mai inseamna ca e un corupt si un nerusinat.
          • +12 (12 voturi)    
            Sa se pronunte cit vrea ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:09)

            za-k [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            n-am treaba :)
            Vorbim de chestii diferite.
          • +23 (23 voturi)    
            Discriminare (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:10)

            niciodata [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            De ce sa fie discriminare? Toate legile ar trebui contestate de catre Ciorbea la CCR, sa stim daca sunt bune sau nu.
            De ce s-a trezit acum sa conteste o lege care e in vigoare din 2001?
            • +9 (11 voturi)    
              cucuveaua mov vrea ca Satana (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:45)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui niciodata

              sa stea in naos alaturi de Sfinti, asta e interpretarea bolsevicilor, nu intamplatori sunt ro$hii ca drqul !
          • +19 (19 voturi)    
            Este aberant... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 19:49)

            math_2 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            .. din cel putin doua motive:
            1. Legea e din 2001 (peste 15 ani vechime !!!)
            2. Atacul legii se face strict pentru o persoana, Dragnea, geniul Carpatilor, Erdoganul din Teleorman, bombonicul politicii pesediste.
          • +10 (10 voturi)    
            CCR n-ar trebui ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 21:10)

            blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            sa fie solicitat sa se pronunte pe o asa lege , care e mai clara ca lumina zilei !!! ce poate fi mai simplu ???!!! "un condamnat penal nu poate fi membru al guvernului" !! nici nu trebuia o lege pentru asa ceva , nu ?
            dar Dragnea vrea asta ca sa dea o aparenta de legalitate chipurile si in speranta ca CCR va decide ca nu e constitutionala , ceea ce evident e o gogomanie , dar ma astept la orice !!!
      • +43 (47 voturi)    
        Ba (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:33)

        Rdu [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        chiar admiram cat de grijuliu este cu poporul (Avocatul "Poporului"). Cum sa nu fie condus poporul de puscariasi?! Este spre binele lui! Noroc ca are asa un avocat!
      • +17 (17 voturi)    
        pai si legea care interzice criminalilor (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:46)

        yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        sa devina politisti e neconstitutionala atunci...

        si legea care interzice pedofililor sa fie cadre didactice e neconstitutionala...

        si legea bunului simt e neconstitutionala...
      • +12 (12 voturi)    
        schimba-ti culoarea ca esti kraghios.... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 19:19)

        AlexVlase [anonim] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Avocatul Poporului = sluga psd
      • +4 (4 voturi)    
        si Pivniceru nu e exact PSD? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:08)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        plus cati psedei mai sunt prin curte?
      • +2 (2 voturi)    
        si Pivniceru nu e exact PSD? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:08)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        plus cati psedei mai sunt prin curte?
      • +5 (5 voturi)    
        pt el puscariasii sint o putere in stat (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:16)

        linarel [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        - "legea nu respecta principiul separatiei puterilor in stat" -

        pt motivul indicat cu certitudine CCR va respinge plingerea lin..aului .
        Abia astept sa fie respinsa pt a nu putea fi pusa sub o alta forma ... si-au tras palme singuri
      • +4 (4 voturi)    
        PSD peste tot (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:46)

        john-doe [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Sunt 5 PSD si 4 non PSD, deci este formata din PSD
    • +38 (42 voturi)    
      Da... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:01)

      TheBlizzard [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      ...Numai cine nu stie sah nu ar fi anticipat o astfel de mutare cu "nebunul".
    • +48 (52 voturi)    
      Apoi o sa-si intre in rol si Florin Iordache (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:11)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      si vom putea spune : Noapte buna, Romania !
    • +58 (64 voturi)    
      nu pot sa cred!! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:13)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui za-k

      oamnii de rand fac infarct prin salile de judecata, luptandu-se pentru o dreptate pe care nu le-o face nimeni, innebuniti si ingroziti de sistem, si Victor Ciorbea nu poate sa doarma noaptea ca nu e Dragnea premier....
      oameni buni, legea asta a fost data de Adrian Nastase, prin anul 2001, si a fost una din putinele legi cu care PSD si opozitia democratica au fost de acord: din guvern nu pot face parte persoanele condamnate definitiv. Si Victor Ciorbea a fost de acord cu legea, chit ca nu se mai uita nimeni la el pe vremea aceea. De ce sa o contestam?
      • -36 (36 voturi)    
        cum de ce o contestam? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:41)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ca sa stim daca este buna sau rea. thaaaaa
        • +13 (15 voturi)    
          Legea spune clar (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:31)

          Fu Leng [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          esti parnau, nu ai voie in administratia publica. Tu ai o intelegere stranie cumva asupra binelui si raului?
        • +1 (1 vot)    
          Trebuie sa consultam CCR... (Joi, 5 ianuarie 2017, 12:21)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          daca ziua e lumina si noaptea e intuneric ?
        • 0 (0 voturi)    
          Trebuie sa consultam CCR... (Joi, 5 ianuarie 2017, 12:21)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          daca ziua e lumina si noaptea e intuneric ?
      • +29 (29 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:48)

        [anonim] i-a raspuns lui bancher

    • +13 (13 voturi)    
      ce s-a intamplat?! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:11)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui za-k

      ce s-a intamplat mai baiatule?! Ai fost didamai prim-ministru intr-o vreme, acumai ai ajuns la cheremul bancilor si te-ai facut sluga la jupani sa nu te calce recuperatorii?! :( trista iti mai este soarta :(
  • +40 (46 voturi)    
    ce????????? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:15)

    mihai.mihaita [utilizator]

    Vb serios?
    1. Ciorbea a fost gadilat in cur.. daca o sa faca ceva pt dragnea o sa-l mentina ca avocat al poporului ori ii vor da functie.
    2. Frate, un condamnat, e condamnat in acte indiferent daca e politic sau nu, e condamnat!!! cum poti ajuta un condamnat??? sa fie legal un condamnat!!! ce tara!!!!!
  • +33 (39 voturi)    
    s-a declansat jihadul... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:15)

    demaGOGU [utilizator]

    ...Dragnea e prim-ministru la 01.03.2017!
    • +14 (16 voturi)    
      nu stiu daca chiar asa de repede, (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:51)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      dar da, daca se abroga legea, Dragnea va fi prim-ministru cu siguranta.
    • +6 (6 voturi)    
      asta-i cea mai tare (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:00)

      gogu_milogu [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Sa inteleg ca demaGOGU nu mai este postac psd-ist?.....spune sincer: te-a suparat mazeta sau dumitrica sau te-a devansat xrogo?
  • -33 (47 voturi)    
    ieșim în stradă (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:16)

    Mazeta [utilizator]

    La Kalinin nr. 2-4.
    • +28 (32 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:33)

      [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      • +23 (23 voturi)    
        Xezi ca gresesti ! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:50)

        NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui

        Mazeta-i postac rus ! Probabil locuieste pe strada Kalinin nr. 2-4.
    • +6 (6 voturi)    
      ASTA-I O ADRESA DIN ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:45)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Moscova?
  • +35 (41 voturi)    
    Incepe mascarada mafiei (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:19)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Oare chiar nu se tem? ACESTE LEPRE AU UN TUPEU EXTRAORDINAR. Oare vor da ordin sa se traga in populatie cum a facut tatucul lor, CRIMINALUL Iliescu?
  • +25 (27 voturi)    
    Ptiu (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:19)

    MosGheorghe [utilizator]

    Fit-ar ochelarii aia de cal...
  • +21 (27 voturi)    
    pe ce criterii? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:20)

    g01an [utilizator]

    vreau sa stiu si cu ce justificare vine...

    oricum, nu cred ca va trece aceasta contestatie, mi-e frica doar ca vor schimba legea respectiva care intra intr-un pachet de reforme introduse cu scopul aderarii la UE. nu stiu ce efecte perverse pot avea orice potentiale modificari. si sper sa nu existe jocuri de culise prin CC, ca o decizie acolo le-ar putea acoperi posterioarele.

    PS: a inceput nebunia...
  • +25 (29 voturi)    
    Un protest cu impact... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:21)

    Observator roman [utilizator]

    ...ar fi sa demonstram in fata sediului de pe str. Carada (vis-a-vis de Banca Nationala) unde e sediul institutiei Avocatul Poporului cu un OS mare in mana!... (presupun ca sa aruncam cu osul in Ciclop nu e bine: e pacat de os!...)
  • +25 (31 voturi)    
    Ciorbea (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:25)

    Walking_dead [utilizator]

    Cit de indepartate par vremurile cind lumea mai credea in victoria impotrica comunistilor.
    Iata cit de adinc a reusit sa ajunga acest om in care multi si-au pus increderea.
    A ajuns si el sluga ciumei rosii, sluga comunistilor, condusi din umbra de criminalul Iliescu.
  • +32 (36 voturi)    
    Deci ! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:26)

    NicolaeA [utilizator]

    In numele drepturilor constitutionale !
    Deci la nici un dosar de autorizare cerut de ANAF, ORC, Vama, alte institutii ale statului, nu se va mai cere cazierul judiciar al administratorului, membrilor CA, cenzori, etc.
    La firmele de paza si protectie pot deci sa fie angajati puscariasi si criminali.
    La SRI, SIE si alte astfel de institutii pot fi angajati spioni straini cu cazier in Romania. Si pot participa si la sedinte CSAT !
    Ciorbea, esti mare (nu spun ce) !
    Cred ca va asteapta zidul de la Targoviste !
    • +10 (10 voturi)    
      Hai sa mai pun cu o lopata (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:41)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Condamnat pentru pedofilie, executat pedeapsa, caut loc de munca decent, cu preferinta gradinite de copii.
  • +34 (38 voturi)    
    Dupa martea neagra ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:26)

    math_2 [utilizator]

    .. urmeaza anul negru. Ce credeau Putin si Erdogan, ca noi la Teleorman suntem mai prosti ?
  • +17 (23 voturi)    
    Pasiunea lui Ciorbea (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:28)

    Caligula [utilizator]

    Nu e niciun secret ca pasiunea lui Ciorbea sunt puscariasii. Ca se afla la racoare, sau la loc caldut in fruntea guvernului si in parlament, omul e avocatul lor.

    Ciorbea confunda poporul cu puscariasii.
  • +17 (23 voturi)    
    ciorbeanu asta (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:30)

    om simplu din multime [utilizator]

    alt pupincurist de serviciu...

    bietul senior, se rasuceste in groapa.
    pe cine a pus el pm...

    ciorbea, cea mai mare rusine a tzaranistilor !
    curat sindicalist ! :-)
    • +16 (18 voturi)    
      Ciorbea a fost o pacoste de la inceput (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:56)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      sa ne amintim in 1997, cand Conventia Democratica a vrut sa il dea jos. Ciorbea nu a vrut sa plece din functia de prim-ministru. Conventia i-a ceut sa demisioneze. Ciorbea nu a vrut. Conventia i-a cerut iar sa demisioneze, comunicandu-i ca i-a retras sprijinul politic. Ciorbea iar nu a vrut. A fost nevoie sa isi dea demisia toti membrii guvernului, sa ramana Ciorbea fara cabinet, ca sa plece in final. Sa nu uitam celebrele cuvinte: ,,daca voi nu ma vreti, eu plec''...spuse dupa o luna de certuri si presiuni.
  • +14 (18 voturi)    
    alt sacal (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:30)

    zot [utilizator]

    simte ca e ceva de furat; in ritmul asta nu cred sa va apuce pastele unde sunteti; asmute-i doamne si du-i
  • +16 (20 voturi)    
    Pe ce motiv (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:31)

    Enterz [utilizator]

    Sunt curios cum vor motiva contestatia asta? "Au si saracii criminali dreptul sa conduca tara."
  • +12 (16 voturi)    
    mirare (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:31)

    Ilidia [utilizator]

    V-ar mira "actiunea" acestui individ, care de multa vreme canta in struna PSD-ului si penalilor sai ? O sa-l vedem curand si cu vre-o functie "oficiala", cea de avocat al "poporului" PSD-ist nefiind pe viata.
  • +14 (16 voturi)    
    Extraordinar (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:31)

    Alex Danila [utilizator]

    Dar chiar nu înțelegeam ce-i ia atîta.
  • +23 (27 voturi)    
    A asteptat sa plece guvernul Ciolos (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:32)

    Boham [utilizator]

    Acum se vede cate SLUGI a avut PSD in partidele istorice reinfiintate dupa 1989: PNTCD si PNL

    PSD l-a avut pe Tariceanu la conducerea PNL si pe Cirobea la PNTCD. nu pot sa inteleg de ce, chiar toti sunt slugile PSD?
    • 0 (0 voturi)    
      pentru ca (Joi, 5 ianuarie 2017, 6:42)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Boham

      de la bun inceput au acceptat rolul de cozi de topor ai lui Iliescu,dar sub acoperire,cu sarcina explicita sa submineze din interior "partidele istorice",lucru pe care l-au reusit pe deplin.
  • +14 (20 voturi)    
    Avocatul Poporului va contesta joi la Curtea Const (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:32)

    IulianArhire [anonim]

    Si uite cum si Quasimodo trece in barca PSD ...
  • +15 (19 voturi)    
    Inceputul sfarsitului (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:33)

    schimbu3 [utilizator]

    noii stapani isi inalbesc trecutul, peste putin timp vor fi toti imaculati, doar pe vremea comunismului istoria se rescria in functie de necesitatile prezentului
  • +14 (18 voturi)    
    angajatii bancari (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:34)

    Frank SF [utilizator]

    Pe acelasi principiu, ar trebui sa conteste Avocatul Poporului si legislatia bancara conform careia o persoana condamnata penal nu poate sa mai fie angajatul unei banci - e acelasi principiu, nu? dar de acest aspect din legislatia bancara nu s-a scandalizat nimeni pana acum.
  • +24 (28 voturi)    
    A inviat Ciorbea!! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:36)

    bigbrother [utilizator]

    Minune mare, sa scriem in ziare! Habemus Avocatul Poporului, s-a vazut fumul alb..

    Avocatul Diavolului, acel lup in haina de oaie care cica ar trebui sa tina cu poporul, lupta voiniceste cu sistemul pentru a-l aduce la carma tarii pe Il Padrino si acolitii sai. Nu ca astia n-ar conduce de facto tara, dar ce Nas e ala care nu e si Prim-Ministru, ba chiar si Presedinte daca i se zburleste mustata mai rau.

    Nu stiu cum e la altii, dar cat timp avocatul poporului e ales de politicieni, sa nu avem vreodata impresia ca va tine cu poporul, oricat ar incerca sa se erijeze in aparatorul interesului poporului.

    A lupta pentru schimbarea unei legi care sa-i permita unui condamnat penal sa detina a doua putere in stat nu poate fi in niciun fel in interesul poporului, este o palma sau mai rau, un scuipat pe fata tuturor celor care au muncit cinstit in aceast tara.

    Rusine Ciorbea, rusine pentru ce ai fost si in ce hal ai ajuns, o papusa dezarticulata in mainile politicienilor.
  • +15 (17 voturi)    
    Avocatul Poporului Penal (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:36)

    Sati [utilizator]

    Seful de promotie amanat cu un an pt. Adrian Severin isi rasplateste functia cum a mai facut-o ca prim-ministru.
  • +22 (24 voturi)    
    Carpe, nu oameni integri (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:37)

    pro_bono [utilizator]

    Slugoiul isi face datoria !
  • +19 (23 voturi)    
    Pupă Ciorbea.Pupă! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:37)

    asavreau [utilizator]

    De aia te grăbești,să apuci să pupi talpa care te va strivi.Dar de ce până acum Legea a fost constituțională?Începe epoca legilor cu dedicație?Atunci lucrați eficient, să se dea o lege prin care să se spună că legile nu se aplică lui Dragnea,decât dacă vrea el.
  • +13 (15 voturi)    
    cand te uiti in oglinda si nu te sinucizi, macar (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:38)

    MG [utilizator]

    macar stai acasa si nu nenorocesti o tara intreaga cu o logica stramba.

    Avocatul poporului?! Popor = dragnea cu 40%?!
  • +18 (22 voturi)    
    Ce repede (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:38)

    omezu [utilizator]

    Au activat sluga!
  • +22 (26 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:40)

    Marlowe [utilizator]

    In tara asta, nu poti fi angajat pe un post in care ai gestiune deca ai cazier. E neconstitutional?
  • +17 (23 voturi)    
    in strada (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:41)

    andrei1232000 [utilizator]

    se cere o noua Piata Universitatii. Altfel maine o sa vrea clanul clamparu sa faca guvernul!
  • +10 (16 voturi)    
    Ultimul, (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:42)

    __Bogdan_ [utilizator]

    sa nu uite sa stinga lumina.
  • +16 (20 voturi)    
    ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:44)

    VarailVarail1 [anonim]

    Avocatul poporului ?.. Avocatul diavolului
    Parca niciodata poporul nu s-a identificat mai bine cu dracu' ..
    Au murit oameni in 89 ca sa avem dreptul sa votam.
    Aveti sangele lor pe maini ...Rusine, romanilor !
  • +24 (28 voturi)    
    La revedere! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:47)

    Astronautul [utilizator]

    Romania, La Revedere!

    Nu mai sunt prea multe de spus. Am spus si re-spus cu totii in acesti ani cat s-a putut. Se pare ca poporul a ales, iar noi stam in bula noastra digitala.

    A fost euforia din 2004, a doua revolutie, care s-a stins la fel ca prima, cea din 89; incet, incet, sufocata de oamenii rosii.

    Tariceanu e la butoane in continuare, Nastase isi pregateste reintrarea, Androneasca o duce bine...
  • +5 (7 voturi)    
    o secventa care spune tot despre acest individ (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:47)

    OTaraDeOligofreni [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=0jEGyknXzaU
  • +15 (17 voturi)    
    Grindeanu: "oamenii sa traiasca bine" (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:50)

    ty [utilizator]

    la care oameni se referea?
    • +15 (15 voturi)    
      Cel putin in 1990 Iliescu a fost foarte clar : (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:37)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

      "Vom construi o lume NOUA " !

      Iar Petrica se strica de ras langa el si galgaia : "Nu voua"
  • +14 (16 voturi)    
    Pe asta (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:50)

    Tepesul [utilizator]

    din cand in cand il inteapa cei din P$D cu bolduri si ace. mai precis cand au eu nevoie il mai trezeste din somn ca in rest e inutil.
  • +26 (30 voturi)    
    Se misca repede ! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:53)

    Cuca [utilizator]

    Nici nu a fost investit inca guvernul, si au si dat drumul la macinarea justitiei.

    Se pare ca setea de "dreptate" este teribila !

    Vai de noi !

    Dar ne-am facut-o cu mana noastra.

    PS. Ma intreb ce urmeaza. Vom trai niste vremuri tare interesante.
  • +30 (34 voturi)    
    Își iau ce au promis (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:55)

    genica [utilizator]

    Daca cineva avea vreo îndoială, de-acum lucrurile sunt clare:
    1. Să fie clar, procurorii sunt subordonați ministrului justiției - Florin Iordache, ministrul Justiției;
    2. Liviu Dragnea a apăsat butonul Victor Ciorbea pentru albirea condamnării lui Dragnea, iar lacheul Ciorbea răspunde prompt;
    3. Trebuie avută în vedere o legea a aministiei care să pună ordine în viața politică românească - Florin Iordache, ministrul Justiției, declarație la audierea în comisii;
    4. Trebuie avută în vedere responsabilizarea magistraților, prin asumarea unei legi a răspunderii magistraților - Florin Iordache, ministrul Justiției;
    5. Șeful Comisiei Juridice din Parlament, Eugen Nicolicea, unul dintre artizanii încercării de suprimare a statului de drept în marțea neagră.
    Marea ofensivă a PSD împotriva justiției a început, iar românii sunt direct responsabili pentru toate urmările. Au avut ocazia să vorbească, dar în 11 decembrie au preferat tăcerea. Iar tăcerea, ca și somnul rațiunii, naște monștri.
  • +9 (11 voturi)    
    Vremuri nemiloase (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 15:58)

    Malone_M [utilizator]

    Rechinul-ciocan isi indeplineste menirea. E normal sa-ti slujesti stapanul dar specimenul asta o face la modul gretos. Daca asta e vointa poporului, ne supunem ce sa facem....
  • +3 (21 voturi)    
    Romania (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:00)

    levierul [utilizator]

    Degeaba va mintiti intre voi, asta e Romania. Un stat care nu s-a desprins de comunism, condus de oameni cu mentalitati venite din alta epoca si din alta regiune decat cea a Uniunii Europene. Valorile noastre sunt diferite.

    Sansa noastra era ca la revolta din '89 macar Transilvania sa fi fost salvata din mocirla asta. Timpul nu e pierdut. Faptul ca in 100 de ani de la Unire, noi circulam pe aceleasi cai ferate si drumuri intre Romania si Transilvania spune destule in sensul asta.

    Ce nu inteleg prostii, si o dau pe nationalisme ieftine este ca romanilor din Ardeal, le-ar fi mai bine fara Romania.
    • +16 (22 voturi)    
      .... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:16)

      VarailVarail1 [anonim] i-a raspuns lui levierul

      Chiar te credeam daca nu vedeam ca voi astia destepti din Transilvania nu ati fi votat PSD sau lipsa masiva la vot exact ca si in restul tarii...sunteti romani get-beget..la fel de prosti si hoti si indiferenti ca peste tot. So ? Despre ce vorbesti ?
    • +16 (20 voturi)    
      stiu si eu? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:28)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Chiar daca sunt de acord cu ultima propozitie, as dori sa reamintesc un mic detaliu suparator: Ciorbea e cat se poate de roman-ardelean...

      Si nici cu unii dintre maghiarii ardeleni nu mi-e rusine, au dat repede de gustul "obiceiurilor" romanesti de sorginte balcanica.
    • +5 (5 voturi)    
      Aiurea (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 19:55)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui levierul

      Vaiete de sfarsit de lume, propuneri si strategii fanteziste, in loc sa vedem adevarul: stanga e unita si fara scrupule, dreapta e faramitata si mancata de molia intelectualismului.
      Eu sunt pregatit sa urmez un om de dreapta adevarat, curat in idei si consecvent in fapte, oricine si de oriunde ar fi, primul care va sufla puternic 'Adunarea!' prin goarna lui. Voi sunteti? Nu prea...
      Ia sa vedem ce ati zice de:
      -Crin Antonescu?
      -Vorbeste frumos dar e un adormit..
      -Mihai Neamtu?
      -A, nuu..un filozof legionar!?
      -Traian Basescu?
      -In curand va trage la dreapta...
      -Klaus Johannis?
      - Nur langsam..
      -Raluca Turcan?
      - Fii serios.
      .................................
      Cam in stilul asta vom rumega "reconstructia" dreptei in urmatorii 2-3 ani si vom lupta cu PSD-ul pe HN, Facebook si adunari selecte cu bere si mititei.
      In loc de maraieli surde, care oricum nu ajung pana-in cortexul pesedistilor, ar trebui sa luam mult mai serios si mai pragmatic "trezirea Fortei"
      • +1 (3 voturi)    
        in Romania? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:17)

        levierul [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        ... exista dreapta si stanga, dar doar ca subiecte de presa pentru prostime.

        Nu am sustinut ca ardelenii ar fi mai destepti sau mai buni decat ceilalti romani. Am sustinut ca romanilor din Transilvania le-ar fi fost mai bine fara Romania si inca le-ar putea fi.
        Altfel, sunt de acord cu tine ca sunt multi ardeleni, unguri, sasi si alte nationalitati din Ardeal care au aderat la magariile comunismului si inca o fac cu succes.
  • +14 (18 voturi)    
    S-a activat molusca (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:01)

    SHEAPA [utilizator]

    Vă spun eu, tura asta facem revoluție pe bune!!!
    • +11 (11 voturi)    
      N-avem sanse... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:55)

      ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

      In tara sunt mai mult de jumatate din populatie.
      Au aliati latrina 3, RTV, BOR, rusii.
      Iar noi suntem dezbinati si sistematic denigrati.
  • +14 (16 voturi)    
    inseamna (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:05)

    cladob [utilizator]

    toate legile care conditioneaza persoanele care au fost condamnate penal in diferite pozitii in instutiile statului sunt neconstitutionale.
  • +6 (8 voturi)    
    stit de ce se uita stramb? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:05)

    demaGOCU [utilizator]

    Ca ia dat Basitu peste *oaie in '98.
  • +17 (19 voturi)    
    blitzkrieg impotriva statului de drept (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:12)

    USMarines [utilizator]

    Se reped ca o haita de lupi sa-l inscauneze cat mai repede pe vrednicul carmaci PSD la butoanele puterii....
    Si nu se vor lasa pana nu vor juca tontoroiul pe cadavrul DNA....
    Deh... razbunare mafiota!
  • +16 (18 voturi)    
    Avocatul Poporului? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:14)

    talos [utilizator]

    Care popor, "poporul de penali" care colcaie in politica?
    Mai rar vezi un asemenea nevertebrat traseist ca acest Ciorbea: sindicat-PNTCD-gudurau de casa PSD. Cu toata senzatia de mila pe care mi-o inspira nu-mi pot opri senzatia de voma. Cu rusine trebuie sa recunosc ca "nasc netrebnici si la Ardeal"...
    Scenariul este cel pe care multi l-am banuit si pare a fi in grafic. Ganttu' e facut si pm-ul (project manager) Liviu sta cu biciu pe utupasi/uvrieri. Papusile sunt urcate pe scena guvernului iar sonorul este asigurat de maestrul ventriloc Dragnea. In maxim 6 luni o sa-l vedem pe El Insusi, Excelenta Sa Farul din Alexandria, la carma corabiei. O sa cantam din nou, cu bucurie, "Mandra corabia, mester carmaciul"ca pe vremea lu' Pingelica.
  • +22 (24 voturi)    
    Al cui avocat este asta ? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:15)

    Bold [utilizator]

    Victor Ciorbea este avocatul poporului sau al lui Liviu Dragnea ?Absurditatile care se petrec in Romania sunt halucinante.Cel care este pus sa apere poporul impotriva abuzurilor guvernului ,se comporta invers menirii sale si apara guvernul si pe infractorii lui de "popor" Asta este urmare a sistemului ,asa zis democratic care functioneaza in Romania. Intotdeauna am avut dubii in ce priveste democratia ca sistem politic,dar acum vad clar ca acest sistem are multe lacune. Spre exemplu,mii sau chiar milioane de prosti ,care habar nu au pe ce lume traiesc sau nu sunt capabili sa inteleaga ce este bine si ce este rau,voteaza in necunostinta de cauza,aducand ,de cele mai multe ori la putere,oameni incompatibili din punct de vedere moral cu functiile la care aspira. Singurul sistem politic care functioneaza cu adevarat este dictatura cu singurul amendamaent ca aceasta sa aiba drept protagonist un om moral si cinstit in actiunile sale. Democratia se bazeaza pe votul celor multi si prosti care sunt capii de propaganda mincinoasa si de mituirea celor cu bani multi. Iatal pe Ciorbea,un nenorocit plin de datorii care si-a tradat principiile taraniste,daca le-a avut si s-a dat de partea jigodiilor care jefuiesc tara. Aceasta javra vrea sa abroge o lege corecta doar ca sa poata fi prim-ministru un puscarias,un hot si un bandit pe care ,Vlad Tepes l-ar fi tras in teapa fara a sta prea mult pe ganduri. Ciorbea se comporta ca cea mai abjecta fiinta de pe suprafata Romaniei.Pentru ca are nevoie de bani multi sa-si plateasca datoriile,el e in stare de orice.Iata-l vanzandu-si sufletul diavolului incercand sa faca ceva impotriva logicii si a bunului simt elementar.Acest om este un pericol pentru poporul roman.Ce fel de tara este Romania ?
    • +5 (5 voturi)    
      o alerta cu bomba sub fundul (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:53)

      Ochiana [utilizator] i-a raspuns lui Bold

      d-lui Ciorbea. Asta i-ar trebui acum
  • +15 (17 voturi)    
    papa democratie... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:25)

    liviu_ [utilizator]

    bun venit republica socialista romania!
  • +8 (10 voturi)    
    Minune mare !! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:33)

    ana-pat [utilizator]

    S-a trezit !!!!!
  • +20 (20 voturi)    
    Avocat al penalilor (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 16:48)

    Ochiana [utilizator]

    nu al Poporului ar trebui sa se numeasca aceasta institutie.
    Vreau sa stiu si eu macar un singur act care a fost facut intr-adevar pentru popor de acest "avocat"
    Sfideaza orice regula, pana si alea de bun simt.
  • +14 (14 voturi)    
    Vremea (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:04)

    Sati [utilizator]

    Se lasa gerul peste Romania
  • +13 (13 voturi)    
    avocatu' lu poporu isi face treaba (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:12)

    PetrisorPintea [anonim]

    ... apara interesele lu' poporu'. Asta a votat poporu', asta avem!
  • +9 (9 voturi)    
    Poveste (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:20)

    Sati [utilizator]

    Cand a fost dat afara de Mitrea din CNLRS-FRATIA mi-a zis unul ( informat), lasa ca unul va ajunge parlamentar iar celalalt va ajunge prim-minitru.
    p.s. - De al doilea nu mi-a spus ca va ajunge si Avocatul Poporului Penal.
  • +14 (14 voturi)    
    Ai grija ce-ti doresti, oachesule! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:25)

    tarantella [utilizator]

    Art.2 din Legea 20/2001 - Pot fi membri ai Guvernului persoanele care... nu au suferit condamnări penale

    Art. 10, alin.1 din Legea 360/2002 - La concursul de admitere în instituţiile de învăţământ ale Ministerului de Interne şi la încadrarea directă a unor specialişti are acces orice persoană, indiferent de rasă, naţionalitate, sex, religie, avere sau origine socială, care îndeplineşte, pe lângă condiţiile generale legale prevăzute pentru funcţionarii publici, şi următoarele condiţii speciale:
    ...
    b) să nu aibă antecedente penale sau să nu fie în curs de urmărire penală ori de judecată pentru săvârşirea de infracţiuni;

    Ori amandoua, ori nici una!
  • +16 (16 voturi)    
    miting (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:31)

    of of [utilizator]

    Când ieșim în stradă?
    Pentru tot ce se întâmplă cu noul guvern, nu doar pentru asta.
    Până atunci, scrieți mesaje de protest la psd
    psd at psd punct ro
    • +8 (8 voturi)    
      Iesit in strada? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:52)

      talos [utilizator] i-a raspuns lui of of

      Trebuia iesit la vot, acum e tardiv cu iesitul in strada.
      Dupa ploaie chpeneag!
  • +15 (15 voturi)    
    ! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:37)

    Kpriciu [utilizator]

    intr-o "tara normala" cu populatie educata, constienta, treaza, un partid de PENALI ca psd nu avea cum sa ajunga sa guverneze acum!
    • +4 (4 voturi)    
      ? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:39)

      rocambole [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      Doar caci Romania nu este o tara normala !
  • +13 (13 voturi)    
    Esteee (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:38)

    Sati [utilizator]

    Sub 50 de condamnari nu se pune.
  • +4 (4 voturi)    
    Domnu' esti penibil! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:42)

    trem [utilizator]

    E o pupare de papuc care orbeste....oare ce va invatza Romania din exercitul tau de a te face de rusine, de a cadea total in penibil?
  • +8 (8 voturi)    
    Semne bune anul are (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:50)

    Fu Leng [utilizator]

    Cat va da psd asistati si pensionari? 5%? Bani de o sacosa cu barabule sau o cinzaca de rom?
  • +5 (5 voturi)    
    ciorbea-om de nimic (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:55)

    crisab [utilizator]

    a devenit un om de nimic strambu de ciorbea
  • -1 (7 voturi)    
    nemernici (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 17:57)

    Piratu64 [utilizator]

    dumnezeii mamii voastre cu pesedeul vostru cu tot,ca nemernicii astia au adus tara sub papucul ue si am devenit o tara consumatoare cand noi fabricam absolut orice si ne consumau ei produsele noastre si ne-au plecat 3 milioane de romani harnici din cauza voastra ,ca ati distrus fabricile si flota tarii care avea peste 200 de vapoare !!
  • +12 (12 voturi)    
    ciorbea=ciorba (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:04)

    rocambole [utilizator]

    Ciorbea=om de cacat ! Cu toate caci legea este foarte constitutionala, ciorba vrea sa se puna bine pa langa dragnea, poate, poate, acesta o sa-l pastreze in functie.
  • +7 (7 voturi)    
    intrebare pentru experti (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:05)

    tiberius_p [utilizator]

    Exista vreo sansa ca CCR sa respinga aceasta contestatie?
    • +7 (7 voturi)    
      Nu... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:25)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      ..PSD are majoritatea la CCR.
    • +6 (8 voturi)    
      ccr (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:33)

      rocambole [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      Daca nu se vor face presiuni asupra membrilor ccr ( ceea ce eu nu cred ), contestatia va fi respinsa.
    • +6 (6 voturi)    
      ! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:47)

      chiuaua [utilizator] i-a raspuns lui tiberius_p

      Exista .
      Speranta moare ultima,nu ?
  • +14 (14 voturi)    
    Huoooooooooooo (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:06)

    MoemBius [utilizator]

    VREAU LEGI PENTRU TOTI ROMANII
  • +14 (14 voturi)    
    O sluga psd nu a cetatenilor... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:26)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Mafia psd a pus mana pe parlament, guvern, av. poporului...urmeaza ingenuncherea justitiei, astept noul CSM sa vad ce directie ia dar cu penala de baltag ma astept la orice..
  • +14 (14 voturi)    
    Incredibil (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:27)

    deville2010 [utilizator]

    Ciorbea a ajuns codoasa psdeului!
    Rusine baaa
  • +13 (13 voturi)    
    Ce spune alta lege ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 18:36)

    CezarN [utilizator]

    Legea 22/1969, Actualizata 2016, privind angajarea GESTIONARILOR

    Art. 4
    (1)Nu poate fi gestionar cel condamnat pentru savarsirea vreuneia dintre urmatoarele infractiuni:
    a)infractiuni intentionate contra patrimoniului;
    ........
    (2)Nu poate fi angajat sau trecut in functia de gestionar cel impotriva caruia A FOST PUSA IN MISCARE actiunea penala pentru savarsirea vreuneia dintre infractiunile prevazute la alin. 1.
    (3)PUNEREA IN MISCARE a actiunii penale pentru una dintre infractiunile prevazute la alin. 1 atrage suspendarea calitatii de gestionar.
    --------------------------------

    Deci, fara referire la dl Dragnea, pentru a fi gestionar nu trebuie sa fi fost condamnat penal si, mai mult, simpla punere in miscare a actiunii penale duce automat la pierdea calitatii de gestionar, iar domnul Ciorbea vrea sa ne explice ca o persoana care nu poate fi gestionar, conform legilor romane, POATE FI MINISTRU sau PRIMMINISTRU.

    Este absurd! Dar, altfel, nu am sti ca traim in Romania.
  • +14 (14 voturi)    
    I-N-C-R-E-D-I-B-I-L (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 19:45)

    vidra [utilizator]

    Ii mai incape pamantul pe toti nesimtitii astia? Sa nu te poti angaja ca portar cu dosar penal, dar sa poti fi prim ministru. Stiu ca avem proverbul ala: cui pe cui se scoate. Dar nu se mai gata odata cuiele alea murdare??
  • +8 (8 voturi)    
    Ciorbea ... (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:17)

    AEV [utilizator]

    Ciorbea, strabunii tai din cimitirul sarac din creierii Muntilor Apuseni se rasucesc astazi in mormant!!
  • +12 (12 voturi)    
    Om pocit la fata si la suflet! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:25)

    Adri70 [utilizator]

    Si sufletul il ai la fel de pocit ca si fata. Murdara paine mai mananci, blestematule!
  • +9 (9 voturi)    
    Oare (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 20:38)

    Oare89 [utilizator]

    Oare,ce oameni traiesc in tara asta?am impresia ca suntem o tara in majoritatea ei locuita de oameni cu probleme grave la "mansarda"!!!este ca si cum i-ai spune unui adult ca Mos Craciun exista si sa te creada.ne meritam soarta ca natie,pacat!!!nici acum nu imi vine ca PSD exista ca partid
  • +7 (7 voturi)    
    sa mori sarac lipt. (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 21:11)

    ouyang [utilizator]

    porcule!
  • +4 (4 voturi)    
    Ciorbea, (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 21:53)

    taranistu [utilizator]

    o rusine!
  • +7 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 22:05)

    [anonim]

  • +6 (6 voturi)    
    ! (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 22:29)

    jaoju [utilizator]

    o creatura jalnica...
  • +6 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 22:44)

    [anonim]

  • +5 (5 voturi)    
    Condamnat prim ministru??? (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 22:58)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Asta vrea sluga de ciorbea, ca prim ministrul sa fie un condamnat pt. fapte de coruptie??? Nu ne ajunge ca e sef la camera deputatilor iar un inculpat e sef la senat? Unde s-a mai pomenit ca demnitarii de varf ai unei tari de drept sa fie condamnati penal? Cand si pt. a fi paznic iti trebuie cazier??? Acesti mafioti deformeaza normalitatea in folosul lor personal. Dar totusi sper ca aceasta vointa bolnava a lui dragnea de a fi prim ministru cu orice pret, sa-i si aduca decaderea...
  • +5 (5 voturi)    
    ha (Miercuri, 4 ianuarie 2017, 23:50)

    I [utilizator]

    nu v-am zis ca nu e avocatul poporului! cum sa fie al poporului daca nu e ales de popor. E avocatul infractorului Dragnea.
  • +6 (6 voturi)    
    Si salvarea vine din ... 2009 (Joi, 5 ianuarie 2017, 6:51)

    Coco Whistle [utilizator]

    Cum se face bre cu referendumul ala a fost sau nu constitutional? Daca da la sfintele cui moaste se pune n aplicare? Ar trebui sa avem alegeri noi right?
  • +6 (6 voturi)    
    Rezervistii nu pot fi penali (Joi, 5 ianuarie 2017, 8:00)

    nevada [utilizator]

    Armata Romaniei - ca despre ea este vorba- cauta rezervisti dar care nu pot fi penali. Deci un rezervist nu poate fi cineva care are o condamnare penala, dar prim ministru poti fi! Ciudata tara!
  • +5 (5 voturi)    
    nenorocit (Joi, 5 ianuarie 2017, 8:22)

    603 [utilizator]

    Unul dintre cei mai nenorociti politicieni de dupa 1990. Un ras de om. Cand ma gandesc ca era in PNTCD... Un psd-ist care pute
  • +5 (5 voturi)    
    constitutional (Joi, 5 ianuarie 2017, 9:01)

    Capra [utilizator]

    In Constitutie se prevede libera circulatie. Atunci legea circulatiei care ma obliga sa traversez strada pe la trecerea de pietoni e neconstitutionala. Chiorul sa sesizeze si aceasta lege sa pot taversa liber. Exista legi similar pentru magistrati, profesori, politisti numai pentru Dragnea sa nu fie . Regele a murit (Fidel Castro) traiasca regele (Liviu Dragnea)
  • +5 (5 voturi)    
    ciorba comunista (Joi, 5 ianuarie 2017, 9:18)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Multi l-au crezut a fi de
    dreapta,dar el nu era decat o cartita comunista infiltrata in PNTCD !
    L-am mirosit inca de cand se facuse mare mahar la CNSLR !
    E o vorba din popor : "Fiecare natie ii are drept conducatori numai pe cei pe care ii merita " sau cum ar spune francezul "Tel maitre,tel valet "


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by