Mesaj de Anul Nou de la premierul Ciolos: Romania este dupa chipul si asemanarea noastra

de G.S.     HotNews.ro
Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:08 Actualitate | Esenţial

Dacian Ciolos
Foto: Captura Facebook.com
Doresc romanilor de pretutindeni  forta de a recunoaste ca prosperitatea ne implineste atunci cand este construita cu onestitate si munca cinstita, ca schimbarea care ne face mai buni vine din convingere, scrie pe pagina sa de Facebook premierul Dacian Cilos.

"Maine anul se innoieste si tragem brazda adanca pentru un an 2017 prosper si bun. 

Doresc romanilor de pretutindeni, doresc fiecaruia dintre noi, mai mult zambet, mai multe bucurii, mai multa incredere si forta de a recunoaste ca prosperitatea ne implineste atunci cand este construita cu onestitate si munca cinstita, ca schimbarea care ne face mai buni vine din convingere si ca numai impreuna putem implini sentimentul de acasa. 

Romania este dupa chipul si asemanarea noastra. Daca ne-o dorim mai buna, mai prospera, mai curata, mai respectata, va urez tuturor sa aveti incredere ca putem, fiecare dintre noi si toti impreuna, sa fim astfel. 

La Multi Ani cu sanatate si dragoste in mijlocul familiei si alaturi de cei dragi!", mai noteaza Ciolos in mesajul de Anul Nou.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

12549 vizualizari

  • +63 (79 voturi)    
    de bine (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:10)

    Crist y [anonim]

    La multi ani! d-nule Ciolos...
    • -80 (108 voturi)    
      Mesajul lui Cioloș e adresat și „mocirlei”? (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:19)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Crist y

      Sau doar susținătorilor LGBT?
      • +60 (70 voturi)    
        oglinda (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:59)

        Crist y [anonim] i-a raspuns lui Lovercraft

        Mesajul e clar: uita-te in oglinda si vezi Romania asa cum este ea, mai buna/rea, proasta/desteapta, cinstita/smechera, depinde cum te evaluezi....
        • -45 (47 voturi)    
          Schimbarea se produce dacă (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:25)

          Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Crist y

          ne folosim de defecte. Ca să schimbi un hoț trebuie să-l pui să fure, ca să schimbi un criminal trebuie să-l pui să omoare, ca să schimbi un leneș trebuie să-l pui să lenevească. În acest fel devenim conștienți de propriile defecte.Așa e si cu politica, ca să schimbăm politicienii trebuie să-i alegem cât mai corupți.
          Oglinda este înșelătoare, reflecția este mereu răsturnată, atât ca imagine cât și la nivel mental.
          • +3 (27 voturi)    
            Corect (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 18:47)

            dan63 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

            „daia” am ales un partid condus de un condamnat penal , pentru că esye compus din majoritate penală!
      • +47 (63 voturi)    
        Mocirla miscatoare. (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:42)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        E adresat si mocirlei, ca doar spune clar "dupa chipul si asemnarea noastra".
        Cu un condmant penal pt frauda electorala si judecat pt tot felul de tunuri si mismasuri cu banii publici, care acum controleaza atat executivul cat si legislativul, suntem in mocirla pana la gat.
        • -37 (51 voturi)    
          tu esti in mocirla morala (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:53)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          .
          • +34 (42 voturi)    
            Da, si eu (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:57)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

            Toata tara asta se afla intr-o mocirla morala. Deosebire e ca unii ne impiedica si imping si mai jos, pe cand altii incearca sa se ridice de pe acolo. In zadar...
        • +23 (37 voturi)    
          Acum a furat Tăriceanu. (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 18:41)

          asavreau [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Tăriceanu sa pretins de dreapta,a primit voturi de la oameni de dreapta și le-a vândut lui Dragnea.Pentru sănătatea dreptei românești Tăriceanu trebuie băgat în mocirla roșie cu care colaborează.Nu mai trebuie acceptat ca om de dreapta.Este un hoț mincinos,a mințit lumea și le-a furat voturile.Dragnea-Tăriceanu cine se aseamănă se adună.
          • +2 (2 voturi)    
            da si nu (Duminică, 1 ianuarie 2017, 7:31)

            nlln [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Tariceanu nu a furat cred.Cei care l-au votat au stiut exact ce voteaza.Tariceanu nu este de ieri de azi PSD-ist.Tariceanu este PSD-ist din vremuri stravechi.
            El nu are nimic de-a face cu liberalismul , nu are nimic de-a face cu " morala" politica in general.Un "oarecare" votat de " oarecare".
            Dupa ce va disparea din prim planul politicii / Senatului ( sper ca va veni o zi) nu isi va mai aminti nimeni nimic de el.
            Pana atunci...." Romania este dupa chipul si asemanarea "... majoritatii ca sa il parafrazez pe cel mai bun prim ministru al Romaniei dupa 1989.
          • +2 (2 voturi)    
            LOL! (Duminică, 1 ianuarie 2017, 9:58)

            Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

            Motocicleanu de dreapta??? Vorbesti prostii.
        • +13 (17 voturi)    
          scuze (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 19:28)

          Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          cred ca am vrut sa raspund altcuiva , sunt perfect deacord cu ce ai scris !
      • +4 (12 voturi)    
        chiar (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:05)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        si celor ca tine.
      • -2 (12 voturi)    
        LGBT vine la guvernare. (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 18:25)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        ALDE ai lui Tăriceanu și Constantin cuprind LGBT și unii vor fi miniștri.Bucurați-vă măi!
      • +3 (9 voturi)    
        Nu, (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 20:21)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        numai lui Voiculescu si Gadea,lui Ghita si Ciutacu.
      • 0 (0 voturi)    
        pentru lovercraft (Duminică, 1 ianuarie 2017, 8:57)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        Iti este adresat si tie .
  • -48 (74 voturi)    
    metamorfoza (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:13)

    Mazeta [utilizator]

    Mi se pare mie sau Dacian Cioloș seamănă din ce în ce mai mult cu Cumințenia Pământului?
    • +22 (36 voturi)    
      Ai dreptate: ambele sunt valori pe cale de a (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:12)

      lute_ipse [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      fi pierdute.
    • +1 (1 vot)    
      Idee. (Duminică, 1 ianuarie 2017, 10:00)

      Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Propun sa nu se restituie banii pe bolovanul ala inapoi. Din ei sa se faca puscarii, ca vom avea nevoie dupa 4 ani de guvernare PSD.
  • +25 (45 voturi)    
    noastra sau voastra? (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:14)

    king david hotel [utilizator]

    Tinand cont ca PSD a iesit invingator in alegeri, inseamna ca PSD e "dupa chipul si aseamanarea nostra"?

    Asta e situatia, ce sa facem? Daca cei care au stat la cozi la ambasade pentru Base si Johannis nu au stat si pentru PNL si USR....
    • +30 (36 voturi)    
      "Daca cei care au stat la cozi la ambasade" (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:22)

      Grasul [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Pai chiar daca au stat la cozi votul lor a contat pentru un numar foarte mic (4 sau 5) de parlamentari asa ca nu puteau influenta hotarator rezultatul alaegerilor parlamentare!
    • -15 (33 voturi)    
      faptul ca nu au mai stat (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:35)

      splinty [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      spune tot...
      • +34 (48 voturi)    
        Mai clar... pentru PSD-isti (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 15:29)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui splinty

        Spune despre dezamagirea celor care au crezut ca pot schimba ceva.

        Eh, Romania este a celor care-au mancat salam cu soia, urasc strainii (vesticii si americanii in special), se hranesc cu povesti & basme si cred in hotie si coruptie.

        ASTA ESTE ROMANIA!

        LA MULTI ANI DOMNULE CIOLOS!

        PS: Sa vedem cand intra in rahat acest guven PSD si a cauta un pretext de retragere 'diplomatica' - dupa modelul Ponta din 2015 - la cine va mai apela?
      • 0 (0 voturi)    
        pai da (Duminică, 1 ianuarie 2017, 4:43)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui splinty

        Spune tot cand se stie clar ca majoritate nu au REZIDENTA pe unde sunt
    • -10 (20 voturi)    
      a zis bine (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:49)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      PNL a dat mana cu PSD (a cata oara?) pt a vota un surogat de vot prin corespondenta. O inselatorie meschina.
      Iar Ciolos a refuzat sa faca ceva in aceasta privinta, desi se angajase in sensul acesta. In ciuda faptelor Nicusor Dan l-a sustinut si a facut parada cautand voturi lingusind audienta A3...
      • 0 (0 voturi)    
        e bine (Duminică, 1 ianuarie 2017, 4:45)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        ce zici e bine,e corect !
  • -29 (35 voturi)    
    Romania nu e intruchipata de premierii sai (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:38)

    U_swamp [utilizator]

    Pai domnule Cioloche, tocmai ce ne spuse domnul Klaus sa mentinem tonusul increderii din Romania. Asa ca eu sper ca tara nu e citusi de putin dupa chipul vostru, cel putin al premierilor de care imi amintesc: Ponta, Ciolos, Grindeanu. Sigur pentru reconfortare nici dupa al meu...
  • +36 (50 voturi)    
    un om deosebit (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:46)

    zigot [utilizator]

    pe care il vom regreta curand;
    sper ca sa fie din nou in fruntea Ro si sa aiba timp sa aseze lucrurile- bineinteles, daca atunci cand ne vom trezi
    • +2 (8 voturi)    
      din pacate nu cred ... (Duminică, 1 ianuarie 2017, 0:32)

      Claudiu99 [utilizator] i-a raspuns lui zigot

      ... ca o sa-l revedem prea curand pe Ciolos in guvern. PSD a obtinut un procentaj record de voturi, deci are ghiarele adanc infipte in legislativ si mai incolo in institutii. Ciolos a declarat ca nu se baga in asa ceva si il respect pentru asta. Asta-i Romania .... daca ne apare acum Christos in prag printr-o minune, romanasii cred ca-l crucifica a doua oara ca sa nu le deranjeze confortul daca ne bate obrazul pentru ce-i pe aici ... :)
  • -1 (13 voturi)    
    Vlad Tepes (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:51)

    CRIZA [utilizator]

    Corect,
    Au existat insa si Vlad Tepes ,Pinochet,Napoleon
    si probabil multi altii care au mai schimbat un pic "chipul"
    La multi ani !
  • +35 (47 voturi)    
    Un mare adevar (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:52)

    renzor [utilizator]

    "Romania este dupa chipul si asemanarea noastra "...n-am mai auzit un adevar mai mare din anii 90 cand a zis Brucan ca suntem un popor de prosti:)
    • -15 (21 voturi)    
      iarna nu-i ca vara! (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:25)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui renzor

      E mult mai adevarat!
  • +25 (37 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 14:58)

    razeshu [utilizator]

    sau, ca sa parafrazez - dupa chipul votantilor ei. Cum poate arata tara unor analfabeti, neimplicati, indolenti ... ? Si, cireasa de pe tort, FUDULI. Ca nimic nu e mai presus ca o shaorma cu de toate mancata intr-un BMW la mana a 4-a inmatriculat in Bulgaria. Nici macar legea.
  • +20 (40 voturi)    
    vor fi anticipate (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 15:08)

    drop [utilizator]

    Va asteptam sa reveniti la guvernare cat mai curand.
    • +7 (23 voturi)    
      NU are rost cu anticipatele (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:54)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui drop

      PSD-ul trebuie lasat sa guverneze 4 ani, pentru ca au fost votati de majoritatea romanilor care au fost la vot.Pronostichez ca in maxim 2 ani o sa arunce tara in haos dar trebuie sa stea 4 ani ca dupa 4 ani sa scapam de ciuma rosie definitiv.
  • -11 (25 voturi)    
    mda (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 15:33)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    si cu inscrierea Rosiei Montane in patrimoniul UNESCO cum ramane? n-au fost de acord "stapaniii?"

    noi tot din lac in putz mergem de 26 de ani... feck!
    • 0 (0 voturi)    
      cu rosia montana (Duminică, 1 ianuarie 2017, 4:48)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      o sa rezolve eroii tai , de ce te plangi?
  • -23 (43 voturi)    
    Ati "pregatit" un dezastru in 2017 la fondurile UE (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:14)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Vedeti aici ce a insemnat calamitatea tehnocrata din 2016 Ciolos + Ghinea si ceilalti : http://www.zf.ro/…/doar-5-5-mld-lei-deficit-bugetar-guvernu…
    Cifrele nu mint si ne expun la final de an o realitate sumbra: aceea in care in 2017 absorbtia va fi minuscula, pt ca statul nu a avut la ce proiecte sa faca plati si rambursari in 2016. Prin urmare nu vom avea ce solicita de la Comisie. Devine clar ca ghidurile de 11, ba nu, 13 miliarde euro sunt doar...ghiduri/doar o parte apeluri. La cele cu proiecte noi se mai intelege, ca ciclul aplicare, evaluare, contractare, primele plati etc dureaza si un an, dar adevarata masura a incompetentei tehnocrate se vede la proiectele de infrastructura mari, la mediu si transport, ce trebuiau fazate si practic pe acele apeluri doar rescrise parti din proiecte deja existente, mature, pe specificatiile noilor ghiduri. Stirile despre fazari aprobate de Comisie au curs mai mult in nov-dec, evident tardiv pt a mai face plati pentru ele. Daca guvernul se concentra macar la astea de la inceput de an si tot avea unde sa faca plati consistente. in fine, trebuie sa fii cel putin rau-intentionat sa mai sustii ca fabulatiile demagogice si predictiile lui Ghinea, Ciolos, din campania electorala demarata precoce, inca de la inscaunare, se pot confirma in 2017, in privinta valorilor fluturate pentru absorbtia din noul exercitiu financiar. Asta asa, ca de "bilant" real -apropos de bilantul publicat de MFE saptamana trecuta.
    PS: oare cum s-o cuantifica "impactul" economic negativ al acestor pierderi?
    PPS: dar mai ales "impactul" social, educational, etc...? cred ca e unul sustenabil(din pacate).
    • +5 (23 voturi)    
      esti vai de tine (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:56)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      macar daca ai invata sa citesti!
      • -4 (12 voturi)    
        serios? (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 20:43)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        ma indoiesc ca stii tu sa citesti, intai...
    • +9 (23 voturi)    
      O tara de parerologi (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:25)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Imi place cum matele stii exact ca cifra absobtiei pentru 2017 va fi minuscula. Imi place cum la predictii sunteti toti buni, dar la analizat situatii deja existente o dati cotita. De fiecare data.

      Ce s-a facut, sau nu, in anul 2016, vom vedea in perioada 2017-2019. Asa incat ACUM nu poti da nici un verdict. Ce s-a facut 2013-2015 se vede acum cu ochiul liber. Ca va place sa strigati in sus si in jos : "Guvernul 0", e o total alta poveste.

      Incepe prin a arata clar, pentru exercitiul 2014-2020 trebuia un Master Plan clar structurat inca din 2013-14 (nu exista asa ceva in 11.2015). Mai apoi, ai mai putea mentiona ca s-au blocat ani (nu luni, ANI) anumite proiecte mari de infrastructura pentru a se incerca parteneriate public-private aberante (unse se pot sifona bani). In final, daca nu e prea mult, ai putea sa mentionezi situatia pe proiecte mari de infrastructura la final de 2015. Adica santiere blocate din lipsa de bani (plati intarziate), din lipsa de autorizatii (mediu, constructie samd). Sa nu mai spun licitatii amanate, blocate etc.

      Bineinteles, asta nu da bine, ca vezi ca dracul nu-i asa de negru. Clar, se putea mult mai bine, dar cu o majoritate PSD+ALDE in parlament, cu niste directori incompetenti in companiile de stat (pusi acolo cu directie, evident) e dificil sa te misti mult mai bine. Totusi, multe din santiere s-au deblocat. Din pacate, terminam anul cu 0km de autostrada "din motive birocratice". Informeaza-te cine blocheaza deschiderea tronsonului si vei avea o surpriza. In aceste companii nepotismul si incompetenta e la ea acasa. Daca vine maine cineva si incearca sa faca curatenie, zboara in secunda doi.

      Ps. Lasa prostiile cu fazarea proiectelor. Fii consecvent si afla cati bani au ramas necheltuiti doar pe parte de infrastructura in 2007-2013. Acesti bani puteau fi cheltuiti pana in 31.12.2015. Daca se ocupau baietii, se incadrau fara probleme. Cand cineva incearca sa miste ceva, e scuipat. Asa-i la noi, probabil deranja. Ne vedem la sf de 2018
      • -10 (16 voturi)    
        parerolog esti dumneata si ceilalti zombies (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 20:51)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

        aplaudaci neconditionati ai tehnocratilor, care inghiititi orice vi se serveste-bilanturi demagogice, explicatii de doi lei samd, pt ca le-ati acordat un cec "in alb'.
        -MPGT inca NU e aprobat, dupa 1 an si 2 luni de tehnocratie. Cat le mai trebuia oara, 4 ani oare? Asta asa, ca idee, era deja aprobat in 2015 de Comisie, mai trebuia promovat in Parlament. Asta denota cat de mult i-a preocupat.
        -dupa ce au promis o multime in toamna- inca imi aduc aminte de interviul HN de acum o luna, putin inainte de alegeri, cu ministru MT, Sorin B, ca o sa avem linia de metrou deschisa, macar cei 15 km de autostrada si multe, multe alte "minuni", acum, de o saptamana, aflam ca termenele realiste sunt undeva prin 2017. Ca cica pb 'birocratice'. Astea nu erau si acum o luna? Dar au mintit frumos? V-au pacalit? pai se pare ca da. Ce deosebire e intre ei si cei cu minciunelele din primavara cu Pasajul sudului? R: niciuna. Tot politruci demagogi populisti si mincinosi.
        -abrorbtia din 2016 cu care s-au laudat Ghinea & Ciolos provinde din sumele rambursate de Comisie ca urmare a platilor facute pana la 31 dec 2015 in proiecte. Banuiesc ca macar atata lucru trebuia sa stii, ca platile dupa 1 ian 2016 nu au mai fost eligibile. Deci , repet, platile DE PANA LA 31 dec 2015. Care plati s-au facut -ghici, de guv precedent, doar in dec tehnocratii au mai facut eforturi de un miliard euro, restul de miliarde de euro cu care s-a laudat demagogic Dacian au fost platite de "ceilalti".
        - legat de fazare: asta e cea mai usoara parte a unui proiect. Partea cea mai dificila e conceperea unuia nou. Daca nici fazarea nu au putut sa o faca, ma scuzi.
        Deci, parerist esti doar dta si restul de zombies de pe HN, acum plini de frustrari. Asta e, obisnuiti-va, multi nu s-au lasat pacaliti ca voi.
        Pariu ca nici tu, nici cei care au dat minus nu s-au obosit sa citeasca articolul din ZF? Puteau sa caute pe net si sa vada si alerta data de presedintele Consiliului Fiscal pe aceeasi tema (numai PSDist nu e acela
        • +12 (16 voturi)    
          Ma repet (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 21:43)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Nu sunt aplaudac, nu sustin ca acest guvern a lucrat la 100%, singurul lucru pe care-l doresc este sa expui problema COMPLET. Nu ciuntit. Nu doar ce-ti convine matale.

          Tu ai lecturat macar mizeria aia de MPGT redactat de guvernul Ponta la final de 2015? Care TREBUIA sa fie gata in 2013, hai 2014. Tampenia aia nu putea fi aprobata. Ca fapt divers, guvernul a adoptat MPGT in 14.09.2016 prin HG, asta de ce nu mentionati? Cand vad omisiunea vadida a informatiei pentru argumentul propriu, vad rea-vointa. Eu nu tin cu nimeni, doresc sa se spuna TOT, nu doar ce ne intereseaza.

          Te-am rugat sa-mi spui cine impiedica deschiderea a 15km de A1. Nu te intereseaza. La nivelul CNADNR(mai nou CNAIR) domneste incompetenta. Cei 15km sunt gata. Dar daca vine cineva sa faca curatenie, zboara instant.

          Eu iti spun ca suntem in urma cu 2 ani de cand a venit guvernul Ponta din 2012, tu-mi spui ca-l aplaud pe Ghinea. Gresit! Ma asteptam sa schimbe ceva, mi-a fost clar mai tarziu ca e imposibil, sunt interese prea mari. La fel cum numirea unor ministri a fost tot 'pe interes', cu directie. O sa vedem in 2 ani ce poate PSD, desi ma indoiesc ca va fi mare diferenta fata de 2012-2015..

          Cat despre fazare, tocmai ca nu e simplu, fiindca finantarea unui proiect de anvergura din doua exercitii diferite (2007-2013 si 2014-2020) nu e agreata la nivel de UE. De ce nu mentionezi asta?

          Articolul l-am citit. La fel, in loc sa inceapa cu scaderea TVA de pe fond (de la 24 la 20, adica cu 17%), ei spun doar de incasari cu 9.2% mai mici. Astfel mi-e clar scopul articolului. Ca nu se investete stiam de mult, din 2012, dar sa se spuna ca NU S-A SCHIMBAT NIMIC, nu ca doar astia-s slabi.

          In final, vom afla cine s-a lasat pacalit de cine in cam 2 ani, la final de 2018.


          Ps. Daca ai senzatia ca, ca guvern tehnocrat, cu majoritate PSD-ALDE in parlament, faci ce te taie capul, esti naiv(nu parerist), ca sa fiu elegant.
        • +13 (15 voturi)    
          Bati campii (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 21:59)

          /./ [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          asa de tare de probabil esti un trol pus de PSD-ALDE.Guvernu Ponta e cel care a blocat toate proiectele de infrastructura din Romania.Nu trebuie decat se ne amintim cum a incercat sa mute bani de pe Sibiu Pitesti pe autostrada Bucuresti Brasov( noroc ca cei de la UE le-au zis PAS ).Rezultatul...am pierdut 3 ani degeaba iar sansele sa mai vedem in urmatorii 20 de ani tronsonul de autostrada Sibiu Pitesti terminat tind spre zero.Datorita cui???Guvernului PSD( cei mai mare hoti din istoria Romaniei).Au incercat sa saboteze cat au putut de mult guvernul tehnocrat ( desi tehnocrat e mult spus avand in vedere ca o mare parte din ministri de la inceput au fost de fapt PSD-isti cu acte in regula de la Costescu de la transporturi pana la Dancu.Din pacate Ciolos a facut prea multe compromisuri lasand in guvern PSD-isti cu acte in regula.Toate tronsoanele de autostrazi au fost blocate din lipsa autorizatiilor , autorizatii care nu au fost date special sa se arate incompetenta unui guvern tehnocrat.Ce poate sa faca un guvern pe jumate tehnocrat atata timp cat parlamentul si institutiile erau toate in mana PSD-ului???Ciolos a picat in plasa si din pacate nici azi cred ca nu a realizat lucrul asta.Avem un tronson de autostrada de 15 km terminat si blocat, de ce, ca nu a venit deja guvernul PSD.Pot face pariu ca in ianuarie nu o sa mai fie nici o problema birocratica si o sa fie deschis circulatiei ???Ciuma rosie trebuie lasata sa conduca 4 ani,le dau 2 ani sa faca tara asta praf
          • -3 (9 voturi)    
            ce de scuze le gasiti (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 22:41)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui /./

            Ba ca sabotaj, ba ca greaua mostenire...au avut 1 an si 2 luni, pai daca nu au miscat in acest rastimp, vai, ca din cauza de PSD+ALDE, din cauza de sabotori.
            Ce nu stiti e ca au adus destul de mult personal nou in ministere, din pacate si ei incompetenti, doar cu diplome si studii "pe afara". Mai stim noi o harvard-ista cu care a sters Basescu pe jos. Asa si tehnocratii, au adus "cu diplome" care insa habar nu aveau de ordonantare de credite, de ALOP, de legislatie si reguli specifice. Si pe langa ei, multi PNL-PDL- eu stiu la un singur minister doi directori reveniti, dupa ce au fost si in mandatul lui BOC si presupun ca la fel a fost in toate ministerele si agentiile. Nu, nene, nu i-a sabotat nimeni, singuri au facut-o, din incompetenta. Ca au adus diletanti, ca Ghinea, care nu a avut in viata lui proiect pe vreun PO, ci doar de la MAE si Matra si credea ca stie el cum a stat treaba inainte de 2016. Si pe langa asta, a stat sa si insulte si jigneasca un intreg sector, in loc sa faca treaba.
            PS: tot asa o sa fie scuzati si cei noi, nu? 2,3 ani or sa se tot planga de "greaua mostenire" si sabotorii tehnocrati. Vesnica placa a incompetentilor.
            • 0 (2 voturi)    
              De miscat au miscat chiar forte bine (Duminică, 1 ianuarie 2017, 12:38)

              /./ [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              , avem un 2016 cu cei mai multi angajati in economie din istoria peste 154000, avem un an in care justitia a functionat bine ca de fapt asta va doare pe voi PSD-istii cel mai tare ca nu mai puteti fura in liniste.De asta e asa disperat tovarasul Dragnea ca maririle sa se faca cat mai repede sa vada prostimea ca a venit mos craciun imediat cum au ajuns ei la guvernare si sa desfinteze DNA-ul cat mai repede avand in vedere procesele ambilor capi interlopi Dragnea si Tericeanu sunt pe ultima suta de metri.Asta e marea durere a vostra, NU MAI PUTETI FURA IN LINISTE!!!!!

              Cat priveste deficitul prea mic semnalat in articolul de la zf stai sa te intrebi care e logica sa fie mai mare ??Eu il vad mai degraba un lucru bun , ai un deficit mai mic inseamna ca te imprumuti mai putin , ai un deficit mai mare te imprumuti mai mult.Deci care e logica sa ai deficit de 3% la sfarsit de an ???Doar ca asa l-ai stabilit la inceput de an si e obligatoriu sa se intample??OAre nu e mai bine sa fie 1% la sfarsit de an si asta inseamna un lucru bun ca te-ai imprumutat de pe piata mai putin??Voi sunteti de genu, azi mananc bine si maine o sa vad daca mai am mancare sau nu.Deci voi vreti cu dinadins sa avem soarta Greciei , datoria din PIB sa fie peste 100% ca apoi sa strangem cureaua bine , nu???Eu as propune sa fie scris in constitutie ca deficitul sa fie pozitiv maxim 0, fiecare guvern sa traiasca pe banii pe care ii produce si nu pe care ii imprumuta si apoi lasa datorii imense la urmatoarele guverne.Asa a facut ciuma rosie si in 2008 cand au votat marirea salariile bugetariilor cu vro 45% desi criza era peste tot si asa fac si acum.

              Si sa mai zic ceva de deficit, dupa cum spunea si in articol deficitul oricum o sa creasca pentru ca, chiar dc nu s-a lucrat asa mult la capitolul autostrazi din cauza birocratiei totusi ( si ma asteptam ca cei de la zf sa stie mai multe) s-a lucrat puternic pe coridorul IV de cale ferata iar aici lucrarile sunt mult mai scumpe decat cele de autostrazi.
            • 0 (2 voturi)    
              ///, esti de o obtuzitate infioratoare (Duminică, 1 ianuarie 2017, 15:29)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              Si reprezinti bine poporul ala de care vorbeste Ciolos! In cazul tau, semi-doct cu pretentii de doctor in economie!
              Guvernul Ciolos a fost un guvern cu puteri limitate din start. Aripa PSD (adica Dancu) care avea un minister cheie le-a pus frane cu F MARE. In plus guvernul Monta a fost cel mai dezastruos guvern al Romaniei. Sa iti aduc aminte de Sova? Deci tu ceri unui guvern tehnocrat, cu insertii PSD-iste in punctele cheie, cu un Parlament ostil, sa faca intr-un an ce nu a facut catastrofa de Ponta in 3?
              PS daca esti postac platit te-as intelege dar tare mi-e teama ca tu chiar crezi prostiile spuse de tine!
        • +5 (9 voturi)    
          Completare (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 22:04)

          UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          Ai mentionat de Presedintele Consiliului Fiscal. Interpretarea declaratiei ai luat-o de la Antena 3? Omul spune clar ca s-a cheltuit mai mult pe asistente sociala ca punct pensie marit, alocatii marite, salarii marite dublate de scaderea TVA. Omul mai spune ca masurile au fost votate in anul precedent, ADICA 2015. Asadar, guvernul Ciolos n-a avut nicio treaba cu aceste majorari, el a inghitit doar galusca. Nu esti de acord, e dreptul tau. Mai mult, spui ca ai o idee despre proiecte europene. Daca in 2015 nu pregatesti nimic, PE CE AI VREA sa dai bani? Intelegi? Am spus si mai sus, ce au facut ei se va vedea in 2017-2018. Ca o sa alocati aceste merite guvernului PSD, iar mi-e clar. Daca intradevar se pregateau proiecte cu implementare in 2016, singurul merit al guvernului Ciolos ar fi fost implementarea fara intarzieri, nicdecum conceperea lui. Dar asta stiai deja, nu? De asta spun ca omiteti informatii pentru a va consolida argumentatia. Ceea ce e deja rea-intentie, parerist era 2 clase peste.
          • -3 (9 voturi)    
            uite un mic si simplu exemplu (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 22:33)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            la POC-Axa 1, Ghinea a gasit proiectele deja evaluate (cu intarziere si asta) pana in februarie 2016, dar se blocase...contractarea lor. Tot o tehnocrata-Aura Raducu, nu misca nimic. A venit Ghinea si in mai a schimbat directorul AMPOC (iti zic mai tarziu de ce, de fapt) si a promis public, repetat, ca pana la 31 iulie le contracteaza pe toate. Daca ai curiozitatea sa te uiti la pagina AMPOC, in dec 2016, inca se mai contracteaza din acele proiecte- pe apeluri lansate de "pesedisti' in 2015.Ultimul este...BigBrotther-ul SRI- acel proiect pe POC, de care HN a scris toata vara. Stii cum a fost cu acesta? apel lansat, proiect scris, evaluat, contractat, demarat in O LUNA. Iunie 2016. Aham, imediat dupa ce Ghinea a fost instalat si a schimbat directorul AMPOC. Deci, pt "prietenii" din servicii s-a putut, in nici o luna, sa fie proiect. Pt ceilalti "prosti" care au aplicat prin 2015, sa stea cu anii.
            As putea sta toata seara sa iti prezint astfel de cazuri, care nu arata doar incompetenta, ci reavointa. Sa mai adaug doar ghidurile POCU: erau gata ghiduri in aprilie 2016, ca sa fie lansate in mai. Cele mai multe inca zac "in sertare' acum, ca a venit Ghinea cu alta abordare. In schimb ce ghiduri a pritocit el, la fel, cu termene de lansare-1 august, ba nu, 15 sept, apoi prelungite si cu Corrigendum-uri sunt printre cele mai proaste ghiduri din istoria fondurile europene. O "simplificare" care s-a tradus in multiplicarea birocratiei si a muncii de scriere a unui proiect de 5,6 ori. Stii cat avea un proiect pe vremea "PSD"? cam 100 pagini? Stii cat are acum? 5-600 pagini in medie.
            Deci, sunt foarte multe aspecte tehnice care arata ca nu au fost doar diletanti, ci si rau-intentionati.
            • 0 (2 voturi)    
              istoria (Duminică, 1 ianuarie 2017, 11:44)

              Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              Hmmm... Dar 2 (doi) ani de zile inainte de tehnocrati, ghici cine s-a ocupat de fondurile europene?

              Si nu Ghinea, Aura Raducu etc. sunt cei care au facut tampeniile citate, ci functionarii MFE, aia care au salarii apropae cat presendintele Frantei dar nu sunt in stare nici sa scrie nici sa citeasca.

              Aceasta situatie catastrofala s-a datorat fix ideilor tembele de dinaintea tehnocratilor -iarasi ghici-ghicitoarea mea cine or fi fost aia? :-)- cum ca din cauza salariilor mici si a lipsei de personal merge prost la fondurile europene.

              Drept pentru care, dinainte de tehnicrati ghici cine- ghici ghicitaorea mea- au marit personalul, le0au dat lefuri mari si au creat chiar si un minister specializat al fondurilor europene.

              Stiu ca practiciminciuna prin omisiune, dar nu tine decat la personae oricum rau intentionate sau in necu necunostinta de cauza.

              Si iarasi -cine a scris orientarile pentru prgorgamele europene - alea cateva sute de pagini? Ghici ghicitoarea mea cine a stat doi ani sa le scrie si le-a scris in afara realitatii?
          • +1 (5 voturi)    
            se puteau face multe si in 2016 (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 22:45)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            Apeluri POC: ZERO (ba nu, doar acela BigData pt proiectul SRI- atata "au putut").
            Apeluri POCU- cateva, cu ghiduri amanate, cu mari erori, care au fost prelungite cu corrigendum, rectificate si tot neclare au ramas pana la fina;. Niciun proiect evaluat, macar la faza administrativa. Ghiduri care erau gata prin aprilie, inca sunt "dosite". Or sa apara brusc curand, ai sa vezi.
            Apeluri POIM- fazatele, care zici tu ca nu ar fi UE de acord cu ele?! (eu stiam contrariul-ca altfel nu se explica de ce a aprobat UE in nov si dec cateva zeci). Proiecte noi=ZERO (scuze, ba da, cateva pe managementul dezastrelor si biodiversitatii).
            Apeluri POCA=1. Doar cateva proiecte.
            POAT la fel.
            Rezumand: an de apeluri amanate, evaluari- aproape zero. Si da, se puteau face multe, inclusiv contracta, asa cum MFE a putut evalua si contracta fulger in 2014 si 2015 mii de proiecte. Ca era criza. Si in 2016 era criza. Dar cine, Ghinea si ceilalti, diletanti care habar nu aveau de PO?
          • 0 (6 voturi)    
            alt exemplu (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 23:03)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

            uite-te cu atentie la lista proiectelor contractate -actualizata in dec 2016, la POC.
            Pe langa proiectul SRI (de fapt al unei UM) de la BigData ( nu mai revin asupra lui- am scris in celelalat comentariu de el si a facut-o si Hotnews toata vara), ai sa vezi inca un proiect prin ANI, pe Axa 1- sectiunea F. Cu tematica f similara, tot un fel de BigBrother. Daca te uiti la lista celor care au candidat, ai sa observi ca au fost cate 10/loc si ANI- da, aceea academie plina de impostori si plagiatori- a fost mai "tare" decat aproape aproape toate universitatile si institutele de cercetaredin Romania. Nu e cam...relevant ale cui jocuri au fost facute in 2016? De ce a fost schimbata Aura Raducu si directorul AMPOC in aprilie si mai 2016? De ce SRI poate sa obtina un proiect in nicio luna si la ceilalti "nu se poate"?! Hai, ca poti sa te gandesti.Eu nu condamn SRI, pana la urma, e treaba lor sa isi implementeze sistemele, dar vorbim aici de transparenta, egalitate de tratament, etc. Si nu pe fonduri europene. Cu banii aceia se putea face un proiect pe 3,4 ani tip GovIT HUb care sa dezvolte si sa implementeze ulterior zeci de sisteme utile in administratie, cu IT-isti bine platiti (4300 euro brutul la 8 ore/zi, atata e la POC, deci motivant si pt IT).
            Si de cine-Ghinea care nu a reusit prin CRPE sa obtina niciun proiect la POSDRU si a concluzionat frustrat ca e din cauza ca "s-a furat" si s-au dat pe alese. Eu unul am lucrat si stiu zeci de proiecte si nu stiu sa fi fost vreunul favorizat. Dar Ghinea "stie el" ca toate au fost asa. Asta ce denota, nu rautate si fustrare oare? Si CRPE cum de a avut finantari de la MAE pe vremea PSD, pt studii si strategii cu RepMoldova, sa intelegem ca era tot 'pe alese", nu? Si ce s-a ales de ele? nimic, ca nici macar deriva Moldovei spre Rusia nu a fost capabil sa o prevada. Asa da, 'think-tank', cum se lauda el...sa nu fie capabil sa prevada de pe un an pe altul, ce sa zic de cele americane cu predictii si strategii pe zeci de ani?!
    • +8 (20 voturi)    
      Exercitiul financiar al UE 2014 - 2020. (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:29)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      in 2014 si 10 luni din 2015 cel mai bun guvern ponta era la guvernare. Poate ne destainuii cam cat a absorbit din cele aproape 40 miliarde euro negociate de Basescu la Bruxelles. Cam cu cat au depasit ZERO absorbtie? Un euro macar?
      Dupa un rasunator dupa noi potopul ponta si guvernul sau au plecat cu coada intre picioare.
      • -6 (14 voturi)    
        cifrele nu mint.Trebuie doar sa stii sa si citesti (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 20:58)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Ai citit articolul din ZF? Pariu ca nu.

        Dacian Ciolos si pudelul lui-Ghinea s-au laudat anul acesta cu miliarde de euro platite de Comisie pentru exercitiul financiar precedent. Pt cine are minime cunostinte (si bun-simt sa recunoasca situatia), vorbim de ce s-a platit IN PROIECTE, pana la 31 dec 2015-orice plata dupa 1 ian 2016 este neeligibila si nu mai poate fi ceruta in contul vechilor PO.
        Deci, vorbim de platile facute pe proiecte, de beneficiarii privati si publici, in anii precedenti, rambursate intai de Stat pana la inceput de 2016. Care nu e niciun merit al tehnocratilor- Statul era obligat prin Contracte de finantare sa ramburseze sumele declarate eligibile. Apoi tot ce au avut de facut anul asta, a fost sa "adune" din registre platile facute de STAT (cu titlu de rambursare pt beneficiari) si sa faca declaratii de cheltuieli si solicitari de plati la Comisie. ATAT. Comisia a rambursat astfel statului roman innapoi miliarde de euro. Deci, al cui e meritul oare, nu a celor care s-au ocupat de domeniul fondurilor europene si al implementatorilor de proiecte?
        Bineinteles ca dta si restul aplaudacilor de pe aici nu stiti "subtilitati" din astea, ca e asa usor sa va lasati pacaliti de oricine- inclusiv de tehnocrati, incat orice spun ei e luat de bun. Dar cifrele publicate chiar de ei la final de 2016 si alertele date inclusiv de Presedintele Consiliului Fiscal (care numai PSDist nu e), arata ca se prefigureaza un dezastru in 2017 din cauza incompetentei (sper ca a fost doar asa, sunt voci care spun ca au facut intentionat "greseli") gastii lui Ghinea & Ciolos. Dar, mai vorbim la anul!
        • +1 (9 voturi)    
          Unde dai si unde crapa. Ce am spus eu si ce (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 21:51)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

          combati matale.
          • -3 (11 voturi)    
            si ti-am raspuns (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 22:36)

            Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui ty

            dar nu e pb mea ca nu intelegi domeniul si bati campii cu cei 40 miliarde, din care o mare parte a fost pierduta inca de la inceput, pt ca au demarat f tarziu proiectele. Daca ai lucra in domeniu ai sti ca in 2014 si 2015 a fost o hiperinflatie de proiect, pt ca MFE, sub guv Ponta a dat drumul la multe apeluri, in disperare, sa contracteze ce se mai putea, cat se mai putea, au ajuns sa contracteze proiecte cu durata de 5,6 luni in 2015, doar, doar or mai plati ceva prin ele, ca sa creasca absorbtia FINALA (si ghici cand a crescu masiv? da, in 2016, cu banii platiti prin acele proiecte).
            • +1 (3 voturi)    
              cheltuirea nu e totul (Duminică, 1 ianuarie 2017, 11:51)

              Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              Nu, nici vorba de ce spui aici. O mare parte din bani au fost rambursati prin alte mecanisme, nicidecum prin plata cererilor de rambursare ale proiectelor.

              Si te mai intreb ceva: de ce guvernele pe care le lauzi au intocmit si acceptat ghidurile de la programul de resurse umane in totala necunostinta de cauza?

              S-a furat pentru ca ghidurile au fost super-prost intocmite, de-aia.

              Si de ce te tot ingrijorezi de "soarta tarisoarei noastre", cand ar trebui sa stii foarte bine ca fondurile europene sprijina doar foarte putin dezvoltarea unei tari?

              Nici unul din guvernele pre-tehnocrate nu a fost in stare sa elaboreze o politica de dezvoltare a tarii cu cap si coada.

              Evident ca pe politici incropite si dezlanate, fondurile europene nu au adus nici un plus de dezvoltare in Romania.

              Dar ghici din nou, cine a tot fost la guvernare inainte de tehnocrati?
            • +1 (1 vot)    
              Banii alocati Romaniei de UE din exercitiul (Duminică, 1 ianuarie 2017, 15:55)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

              financiar:
              - 2007 - 2013 - 19.2 miliarde euro
              - 2014 - 2020 - 39.8 miliarde euro
              Absorbtia fondurilor din exercitiul financiar 2007 - 2013 pentru Romania a fost prelungita cu doi ani. Pentru acesti bani a fost "hiperinflatie de proiect" si "disperare, sa contracteze ce se mai putea" "ca sa creasca absorbtia FINALA"
              Eu vorbesc despre absorbtia celor aproape 40 miliarde din exercitiul financiar UE 2014 - 2020. Cei doi ani 2014 si 2015 cat ponta si guvernul sau au fost la butoane au fost ani cu absorbtie ZERO din acesti bani. Mai mult ponta si guvernul sau nu au pregatit nimic pentru absorbtia acestor bani. Aceasta a fost situatia la venirea guvernului Ciolos. O situatie similara a mostenit si Boc de la Tariceanu.
              Daca guvernul ce va fi instalat va continua munca depusa in timpul guvernului Ciolos pe la mijlocul acestui an va putea incepe absorbtia din cele 40 miliarde destinate Romaniei.
              • 0 (2 voturi)    
                vezi ca nu stii multe? (Duminică, 1 ianuarie 2017, 17:04)

                Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui ty

                acum sunt 40 mld euro pt ca au inclus si FEADR (PNDR) intre fondurile structurale, in noua perioada de programare. Asta ca sa nu ramana ceilalti sau dta cu impresia ca s-ar fi dublat cumva alocarea Romaniei!
                Daca e sa luam in calcul si platile directe si PNDR, apoi avem absorbtie deja, in noul exercitiu financiar, inca din 2015 !

                Problema nu e la cele de agricultura, ci la Programele Operationale. Da, au intarziat mult si cei dinainte de tehnocrati, in 2014 si 2015- dar ei macar au scuza ca erau f ocupati cu miile de proiecte din vechiul exercitiu financiar, care au incetat TOATE la 31 dec 2015. Tehnocratii nu au avut proiecte pe cap, ci sa verifice ultimele cereri de rambursare, sa le faca platile, sa le adune si sa faca solicitarile la Comisia Europeana (deci inchiderea PO din exercitiul vechi) si sa se ocupe de noul exercitiu financiar (conditionalitatile ex-ante si lansarile de apeluri si evaluarea si contractarea de noi proiecte). Ori fix la partea asta cu "proiectele" au aratat mari lacune (si in ghiduri). Cu ce ne ajuta ca avem conditionalitati ex-ante daca nu sunt proiecte sa le implementeze?!
                • 0 (2 voturi)    
                  ca au introdus sau nu FEADR (Duminică, 1 ianuarie 2017, 18:17)

                  ty [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

                  intre fondurile structurale scuza inactivitatea guvernului ponta?
    • -1 (1 vot)    
      imi pare rau... (Duminică, 1 ianuarie 2017, 19:10)

      astronaut [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      dar , esti pe langa , Guvernul Ciolos intradevar n-a gasit nimic (zero) ma refer la portofoliul de proiecte pentru Programele Structurale 2014-2020 , asta a lasat MONTA cu cel ami bun guvern al lui !! Ce lasa Guvernul Ciolos pentru'' Mega Guvernul'' lui Dracnea ?,toate axele programelor 2014-2020 sunt operationale incepand cu anul 2017 !!
  • +13 (27 voturi)    
    P$D (Pornografia "Socialistului" Dragnea) (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:54)

    contributor.bis [utilizator]

    Nu este corect să nu ne amintim şi de "mesajul" de sfârşit de an al lu' Teleormăneanu' condamnat, care vrea să "facă bine românilor" gândindu-se la "buzunarul" compatrioţilor.
    Cum o vrea să concretizeze aceste promisiuni nu prea ştim. Cu "buzunarul" pare sa fie puţin mai clar, şi românii vor trebui să le coase bine, că hotii au ieşit la drumu' mare.
    Cealaltă promisiune, cea "erotico-pornografică" cu făcutul de bine sperăm să o experimenteze "legitim" pe propria-i piele la duşurile colective ale închisorii bine meritate conform unei "condamn[ări] nedreapt[e] [graţie unei legi] profund neconstituţional[e] [care-i va da] posibilitatea să solicit[e] această demnitate pentru [el]". Stiţi... "binele" săpunului de la duş.
    Comparati cele două urări; una a unui om onest ce ne-a demonstrat cum trebuie să arate o guvernare implicată şi cea a lui Dragnea ce vrea "decât" să ne facă...un "bine".
    Depresie garantată!
    • -1 (11 voturi)    
      minunat!!!!!!!!!!!! (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:12)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

      bravo,contrubutor.bis,ai surprins esenta lucrurilor!
  • +8 (24 voturi)    
    Incredere in Ro (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 16:58)

    KostasP [utilizator]

    Dupa ce animalele au votat psd? Lol. Boborul a vorbit. Bai jalnicilor macar faceti-va curat in jurul propriilor blocuri ca n-aveti slugi.
    • +6 (14 voturi)    
      Buna Observatie! (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:03)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Cand romanii vor iesi sa-si faca curat, nu vor mai arunca mizerii pe geam (acasa sau din masina), nu vor mai urla unii la altii, etc....atunci PSD se va AUTODIZOLVA din lipsa de sustinatori!

      PS: Suzati 'Optimismul' :)
      La Multi Ani romani oriunde v-ati afla!
    • -1 (1 vot)    
      nuuuu (Duminică, 1 ianuarie 2017, 4:58)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      N-avem slugi omule.PLATIM IMPOZITE .
      A! si nu mai avem simt civic.
      Da' asta ,ca si respectul,mai nou, SE CASTIGA ,nu SE IMPUNE.
      • 0 (0 voturi)    
        Si daca platesti impozite (Duminică, 1 ianuarie 2017, 20:45)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        Si statul e corupt, inseamna ca trebuie sa traiesti cu rahatu' la nas, mestere? Asta-i teoria ta? Nici macar nu tine de spirit civic, ca nu te duci sa faci curat la altul. Tine de educatie si de cei 7 ani de-acasa. Lasa respectul la o parte. Mai e cale lunga pina la respect. Intai oamenii trebuie sa se obisnuiasca sa fie mai curati si mai cinstiti. Majoritatea sunt corupti si nu prea sunt obisnuiti cu apa si sapunul. Dar toti vor respect. Respect pentru ce/cine?
  • +3 (15 voturi)    
    multumim pentru urari! (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 17:08)

    bancheru83 [utilizator]

    imi doresc ca in 2017 sa avem un usr mult mai puternic si cu un dacian ciolos inscris in partid si viitor candidat la prezidentiale!
  • -4 (10 voturi)    
    Exact (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 18:04)

    Irina25 [utilizator]

    Dupa chipul si hotia voastra, a politrucilor de orice culoare. Pentru ca nu sunteti nici pe departe atat de diferiti pe cat ati vrea sa pareti, unii dintre voi.
  • -9 (21 voturi)    
    Cioloș, du-te învârtind-du-te! (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 18:10)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    Guvernul zero, ați fost un dezastru! N-ați fost în stare să contruiți un metru de autostradă, ați guvernat țara de pe Facebook. Așa catastrofă de premier și guvern mai rar.
    • +6 (18 voturi)    
      cum sa nu (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 18:46)

      GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Intrebare: Cum descoperi sclavul postac PSD-ist :)?

      Raspuns: Overa numai citate din DRACNEA ;)..

      PS: unde n-as apuca sa vad moarte toate scursurile psd-iste ce inca balosesc la 100 data din generatie in generatie de la ceausescu incoa ;)..
    • 0 (2 voturi)    
      DA (Duminică, 1 ianuarie 2017, 10:05)

      Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Dezastru? Gresit, tati. Stai sa vezi ce vine de acum incolo. Aia va fi dezastru. O sa-ti plangi in pumni.
    • -1 (1 vot)    
      pierdere de vreme (Duminică, 1 ianuarie 2017, 11:55)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      Si zero e un progress fata de guvernul -1 care I-a precedat.

      Si chestia cu autostrazile - las-o balta!

      Nu crede nimeni ca din cauza autostrazilor nu ne dezvoltam noi....

      De resursa umana ai auzit?

      Si daca transportul s-ar face pe drumuri pline de praf, tot ne-am dezvolta daca am avea oameni bine instruiti si educati.

      Dar nu avem din cauza unora ca tine, care in loc sa se ocupe de oameni (cu puncte de vedere de un tip sau altul, nu zic), prefer sa cante in struna unui partid, aiurea in tramvai.

      Platiti sau nu, oamenii ca tine devin resursa umana risipita.
  • +8 (20 voturi)    
    Are dreptate (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 18:41)

    Demian [utilizator]

    Suntem un neam de prosti needucati care au votat cei mai mari hoti din tara asta .
    Numai prostii nu pot sa inteleaga notiunea de INFLATIE .
    Vor creste salariile la prostii care i-au votat si PSD-istii vor marii inflatia ca intotdeauna astfel incat valoarea cresterii salariului sa fie distrusa de cresterea preturilor .
    Lipsa de educatie isi spune cuvantul -- asta e viata NOASTRA
    • +5 (11 voturi)    
      si ce daca me :) ? (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 19:13)

      GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui Demian

      1)vrei tu sa-i explici prostului sclav pe care statul si-a irosit banii cu educatia ca acel minim pe economie 1250(950 net) pe angajator il costa aproximativ 1800 ... si ca singura vina (pe langa statul care i-a oferit "educatie" gratis) este el ca a pus la OHA licee doar sa intre undeva fara sa aiba minimul de habar daca o sa faca ceva cu diploma luata de acolo ? ..(nu ai cui.. el vrea bani multi)

      2)de asemenea.. vrei tu sa-i explici prostului ca daca vrea bani multi ii trebuie cel putin o calificare (utila) urmata de perfecectionare continua? .. si ca nu e bine sa stea de pe un post de vandut shaorma pe altul de vandut telefoane si eventual la batranete undeva la sapat santuri ? ...( ca doar na .. in romania notionea de cariera este inexistenta) ..

      3) si cum sa-i explici si ratatului pensionar care dupa ce a stat degeaba toata viata pentru ca asa era pe vremea lu ceasca acum are o pensie de "mizerie" pe care o vrea constant marita indiferent daca cei care ii platesc lui pensia (salariatii) exista pe piata sau cum o duc multi dintre ei .? ..
      cum sa-i explici tu lu mamaie pe care n-o duc picioarele decat ca sa fuga repede sa ocupe loc in autobuz faptul ca la un moment dat or sa se duca si banii imprumutati pentru pensiile lor si or sa ramana fara ele ?....
      • 0 (0 voturi)    
        poate (Duminică, 1 ianuarie 2017, 5:06)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui GIGI_CIOCAN

        3) Ar trebui ,totusi,ca tu si altii ca tine, vreti nu vreti, sa recunoasteti,sa acceptati faptul ca fara actualii pensioanari, voi si noi, nu am fi existat sau am fi sapat in continuare la niste ''santuri'' .
        Nu e vina pensionarilor ca statul nu a stiut sa gestioneze banii platiti de acestia.
        Aminteste-ti ce am scris acum,noteaza-ti in jurnalul tau roz si citeste cand o sai 65 de ani .
      • 0 (0 voturi)    
        ba stiu (Duminică, 1 ianuarie 2017, 11:59)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui GIGI_CIOCAN

        Ce spui tu site toata lumea, inclusiv cei pe care ii mentionezi in postare.

        Problema e ca toti se prefac, sunt intr-un fel de "sindrom al refuzului".

        Romania urmeaza catinel (asa cum facem toate lucrurile de altfel...) soarta Greciei si a Venezuelei.

        Vrem sa avem capitalism de stat, adica un fel de oranduire in care patronii sunt sclavii salariatilor iar statul vegheaza ca treaba asta sa se respecte.

        Probabil ca dupa vre 7-8 ani in care vom epuiza toate resursele deisponibile 9inclusiv marirea deficitului si minciuna cu privirte la acesta) va urma un faliment de stat, de mare durata (alte decenii peirdute).

        "Problema socialismului e ca banii altora se termina repede"! MT
  • -5 (17 voturi)    
    Julien e ofuscat pe poporul care nu a votat... (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 19:15)

    demaGOGU [utilizator]

    ...cum trebuie!

    bref, mai traje'o'data batu' prin gard jignind otova populace-ul local.
    • +4 (10 voturi)    
      mai bine spus (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 19:56)

      GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      omul este dezamagit ca romanii radiaza prostie prin toti porii chiar si la 27 de ani de la revolutie.

      TRAIASCA CEAUSESCU !! TRAIASCA ROMANIA !!!!!
    • +4 (10 voturi)    
      mai bine spus (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 19:56)

      GIGI_CIOCAN [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      omul este dezamagit ca romanii radiaza prostie prin toti porii chiar si la 27 de ani de la revolutie.

      TRAIASCA CEAUSESCU !! TRAIASCA ROMANIA !!!!!
  • -3 (9 voturi)    
    despre morti (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 19:42)

    miculescu-rucar [utilizator]

    numai de bine!
    Dumnezeu sa-l ierte!
    Aleluia!
  • -6 (10 voturi)    
    Dacian si Valerie (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 19:46)

    AEV [utilizator]

    Dacian si Valerie, va multumim pentru tot si va rugam ca, daca se poate, sa ramaneti cu noi!
  • -4 (4 voturi)    
    Sauzim de bine; (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 20:43)

    Miky113 [utilizator]

    si vorba omului de neanderthal stadth:
    Om trai si Om vedea

    Ai grija sa nu te ia rushinica, cand iesi de pe A3 la Gilau (sau ma rog, daca intri ) .

    Sorin te saluta, in tocmai i-ai lasat bani pentru A4 : Lugoj-Severin-Deveselu-Roshori-Ghencea
    • 0 (0 voturi)    
      .... (Duminică, 1 ianuarie 2017, 5:07)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Miky113

      What ?
    • -1 (1 vot)    
      mi ti tzi ni vi li (Duminică, 1 ianuarie 2017, 12:01)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Miky113

      De, daca nu ai luat bacalaureatul, nu poti decat s apostezi agramat tot felul de prostii....
      • 0 (0 voturi)    
        rusule, nici eu nu sunt rroman !! (Duminică, 1 ianuarie 2017, 17:24)

        Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        Lasa-te de meserie, du-te la oglinda si trageti 2 palme .
        Aici e vorba de anagrame biverb,
        nu de dottori agramati ca tine.

        Pa si pussi de la Giussi.
  • -6 (8 voturi)    
    Interesanta idee (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 20:55)

    Lucian Ilea [utilizator]

    prin urmare aceasta fiinta de lumina constienta si partial spirituala din 5+2D..
    recunoaste ca el e de vina
    si ca orasul Ramad Nilan atlant din Bucegi e dupa chipul si asemanarea sa
    da e prieten cu mine
    • +2 (2 voturi)    
      aaaaaaa!!! (Duminică, 1 ianuarie 2017, 5:09)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Lucian Ilea

      dude, W T F ?
      ia-ti your fucking pastilele
  • +8 (12 voturi)    
    Dlui Ciolos (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 21:20)

    burebista [utilizator]

    Va doresc LA MULTI ANI CU SANATATE SI PUTERE DE MUNCA .Asa este sa se uite toti in oglinda .Noi ca si romani am pierdut prin indolenta si neimplementare in a vota ce trebuie .Suntem delasatori si ne complacem in mocirla in care suntem scufundati de 26 de ani .Cum sa alegi tot pe cei care fura ,mint ,insala prin vorbe . Am pierdut in om care facea ceva pt tara.
  • +14 (20 voturi)    
    Ati vorbit vreodata cu un PSD-ist? (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 21:38)

    excelsior2016 [utilizator]

    Ati vorbit vreodata cu un PSD-ist? Eu ma distrez de fiecare data cand o fac pentru ca este atat de multa prostie adunata incat se revarsa. Si curg rauri de prostie. Auzi ceva de genul: Basescu a taiat salariiile, Dragnea le-a marit inainte sa ajunga la putere. Parca sunt spalati pe creier. O sa trebuiasca sa stranga cureaua peste 4 ani, dar inca nu o stiu pentru ca peste 4 ani se vor trezi si cei ce nu au votat si vor merge la urne. Inca 4 ani aruncati. Treaba voastra, veti implora oameni ca Ciolos sa va fie premieri pt a va scoate din mizeria in care o sa intrati. Doar tineti minte cate paini ati cumparat din salariul din luna decembrie sau cate cesti de cafea si ne auzim peste 4 ani cu maririle de salariu si PSD. Va astept sa faceti din nou calculul.
    • +16 (20 voturi)    
      Votacul pesedist o sa iti spuna (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 21:44)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui excelsior2016

      Da' aia nu ai vazut ce au facut? Au furat si ei. Nu te poti lupta cu prostul, deoarece el ii uraste pe cei care au carte.
      Ii dau dreptate lui Ciolos, fiecare are Romania lui, a mea e diferita de a Mazetei sau xgrohului. Ei atat pot, si nu ma refer la imaginatia lor, ca nu au, ma refer la faptul ca ei atata pot, sa fie slugile unui sistem corupt in putrefactie, mai sus de atat nu se pot ridica. THEY CAN'T DREAM.
      • +8 (12 voturi)    
        Intr-adevar! (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 23:05)

        excelsior2016 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Magnifica descriere!
  • +7 (11 voturi)    
    La multi ani ! Iti multumim ! (Sâmbătă, 31 decembrie 2016, 22:11)

    TincutaMizzawi [anonim]

    Mult adevar in ceea ce spuneti.La multi ani si cariera tine cu Dvs.
  • +10 (14 voturi)    
    excelent mesajul ! (Duminică, 1 ianuarie 2017, 1:24)

    I [utilizator]

    La mulți ani dl. Ciolos!
  • +4 (10 voturi)    
    Mesaj (Duminică, 1 ianuarie 2017, 1:57)

    Gery [utilizator]

    D-l Ciolos are dreptate in sinea lui... Dar nu stie ca in Romania de dupa comunism...mai greu faci treaba serioasa, cind "penalii" sunt votati si pusi ca Ceausescu la loc de frunte. sa mai treaca secole pentru ca romanii sa fie ca astia din vest.. bafta acolo!
  • +2 (2 voturi)    
    La multi ani, (Duminică, 1 ianuarie 2017, 9:03)

    adrian88000 [utilizator]

    domnule Ciolos ! Sanatate si bucurii, si nu uitati ca Romania mai are nevoie de dumneavoastra.
  • +2 (2 voturi)    
    Romania, tara neguvernabila? (Duminică, 1 ianuarie 2017, 10:40)

    utug [utilizator]

    http://www.ziare.com/politica/guvern/romania-tara-neguvernabila-cancelaria-germana-si-ce-se-delimiteaza-de-comisarul-oettinger-1238307

    Popor multimilenar pe cale de dezvoltare ?
    Sau incapabil de dezvoltare ?
    Urmasi ai lui Traian si ai Romei ? Primul document scris in limba romana nu mai inainte de 1851. Scrisoarea lui Neacsu de la Campulung cu alfabet Cirilic, folosit pana in 1862 cand Cuza a obligat prin lege sa se senunte la Alfabetul Cirilic si sa se foloseasca Alfabetul Latin in protestul bisericii.
    • 0 (0 voturi)    
      erratum (Luni, 2 ianuarie 2017, 8:42)

      utug [utilizator] i-a raspuns lui utug

      In loc de:
      "Primul document scris in limba romana nu mai inainte de 1851"
      Se va citi"
      "Primul document scris in limba romana nu mai inainte de 1521"
  • +1 (1 vot)    
    oricum , LA MULTI ANI ! dlui. CIOLOȘ...... (Duminică, 1 ianuarie 2017, 12:06)

    TRABI [utilizator]

    Nu mi-a placut niciodata expresiile : romania este ca si noi , noi Romanii , Romanii fura si cersesc in Europa , Romanii prefera vacantele in tarile calde , Romanii prefera ..... . Cea mai mare prostie care poate fi exprimata , mai ales de catre televiziuni cu scop de inductie . NU , nu suntem noi Romanii , sunt acei indivizi care fac aceste lucruri . Introducerea la gramada si a celor care muncesc onest si sufera in conditiile create de golanii care au condus si acum conduc din nou tara , este o mare nedreptate si metoda de distrugere a demnitatii umane . Dupa alegerile astea parlamentare , cei care au ingropat Romania timp de 27 de ani , si-au pus pe fundal un slogan cu " solidaritate si DEMNITATE " .. Este cel mai crunt afront si ignoranta ce poate fi adus celor carora le-au fost furata demnitatea in mod barbar , prin proceduri stalinisto-comunisto-securiste . DE CE TREBUIE SA ACCEPTAM IN CONTINUARE INJOSIREA SI DEZUMANIZAREA FORTATA ????? DE CE ?
  • 0 (0 voturi)    
    cele noi si moderne (Duminică, 1 ianuarie 2017, 13:33)

    splinty [utilizator]

    sunt galbene sau portocalii, din plastic sau material compozit, iar lama este otel strain

    ale noastre tot coada de lemn au, dupa chipul si asemanarea noastra, chiar si lama (toporul) este din fier calit, neaos

    cui nu-i place, e loc destul mai incolo, drept in prosperitate, de unde e pusa coada moderna


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică