UPDATE Vaslui: Accident intre un TIR si un microbuz in care se aflau 20 de persoane. Patru adulti si un minor au fost raniti

de Carla Dinu     HotNews.ro
Joi, 29 decembrie 2016, 8:31 Actualitate | Esenţial

Cinci victime, printre care si un minor, au ajuns, joi dimineata, in stare grava, la spital, dupa ce au fost ranite intr-un accident de circulatie care a avut loc in localitatea Ivesti, transmite Agerpres.

Potrivit purtatorului de cuvant al Inspectoratului de Politie al Judetului (IPJ) Vaslui, Loredana David, accidentul a fost anuntat la numarul de urgenta 112 la ora 7,51 si a avut loc la intersectia DN 11A cu DJ 243A, in centrul satului Ivesti, un TIR intrand in coliziune cu un microbuz care efectua transport de persoane. 

"Microbuzul circula dinspre Podu Turcului catre Barlad. El efectua o cursa regulata Sendresti (judetul Bacau) - Barlad. TIR-ul, care se deplasa dinspre localitatea Tutova, nu a acordat prioritate de trecere si a intrat in coliziune cu microbuzul. In urma impactului, microbuzul s-a rasturnat pe partea carosabila. Au fost preluate cinci persoane, un minor si patru adulti, iar celelalte persoane din microbuz au fost transportate cu un alt microbuz la Barlad", a declaratDavid. 

In zona, traficul rutier este blocat, circulatia fiind deviata pe drumuri adiacente. 

Potrivit primelor informatii oferite de reprezentantii Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta (ISU) Vaslui, a fost activat codul rosu de interventii, fiind vorba despre un accident cu victime multiple.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

4972 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    alt microbuz (Joi, 29 decembrie 2016, 8:57)

    mihaica [utilizator]

    oare câte accidente cu microbuze au fost în ultimele 3 luni?
    • 0 (2 voturi)    
      De la Statistica citire.... (Joi, 29 decembrie 2016, 9:56)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui mihaica

      in 2015 au fost 1893 morti si 9056 raniti grav in accidente rutiere. Sa fi fost din cauza microbuzelor?
      In 2016 inca numaram.

      In cazul de fata, cu ce sa se deplaseze oamenii de la Podul Turcului, cu bicicleta, cu sania sau cu microbuzul? In plus, " TIR-ul nu a acordat prioritate de trecere si a intrat in coliziune cu microbuzul". Cam ce faci in situatia sta, opresti cu vreo 50 metri inainte de intersectie si te dai jos sa te asiguri ca nu trece vreun TIR?
      • 0 (0 voturi)    
        Statistica... (Joi, 29 decembrie 2016, 12:55)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui minus

        E evident ca, statistic vorbind, sunt mult mai putine microbuze decat alte tipuri de mijloace de transport pe sosele. De aici si mirarea ca microbuzele par sa fie implicate in tot mai multe accidente.

        Chiar daca nu e intotdeauna vina soferilor/firmelor de transport (desi cel mai adesea e), autoritatile nu pot fi disculpate de partea importanta de vina pe care o au pentru aceasta evolutie.
        • +1 (1 vot)    
          Nu este asa... (Joi, 29 decembrie 2016, 14:53)

          minus [utilizator] i-a raspuns lui adro

          pur si simplu un accident in care este implicat un microbuz sau un autocar este un accident cu mai multi raniti, care se raporteaza altfel.
          Hai sa socotim si altfel: sunt aproape 11000 de raniti grav si decedati pe an ceea ce conduce la o medie trista de aproape 30 pe zi.
          Daca am auzit intr-un an de vreo 20 accidente cu microbuze, la fiecare cu vreo 5 raniti grav si decedati, asta insemana cam 100 de nefericiti implicati. Dar poate gresesc si sunt 200 pe an.
          Cum raportati cifra asta la media de 30 pe zi?
          • 0 (0 voturi)    
            Mult (Joi, 29 decembrie 2016, 19:45)

            adro [utilizator] i-a raspuns lui minus

            Microbuzele ar trebui sa aiba un regim special fata de restul vehiculelor. De fapt chiar au, dar prevederile nu se respecta. Au fost multe stiri pe aceasta tema in ultima vreme, in care atat patronii firmelor de transport cat si soferii de microbuze incercau in mod ridicol sa se disculpe, cu toate ca erau evident vinovati.

            Din experienta stiu cum inghesuie soferii calatori pe culoar, peste limita admisa, ca sa scoata un ban in plus. Am mai vazut si modul practic in care functioneaza intelegerea intre patroni si politie pentru ca ultimii sa inchida ochii cand opresc la control un microbuz "suprapopulat" al unei firme care a "cotizat" (undeva in culise se da SPAGA). Iar cazurile de soferi de microbuz beti, care in ultimele saptamani au provocat cel putin doua accidente in Romania sunt revoltatoare. Deci soferi de MICROBUZ, a caror meserie si raspundere zilnica e sa transporte calatori, si pentru care s-au legiferat criterii stricte de desfasurare a activitatii.

            Traim in tara unde, pana de curand, reprezentanti ai politiei rutiere vindeau permise pe banda rulanta persoanelor care nu mersesera la scoala sau nu stiau sa citeasca! E tara care ocupa locul 2 in UE la numarul de morti din accidente rutiere. Oare cati din ei au fost de fapt ucisi de coruptie?
    • +2 (2 voturi)    
      fara numar (Joi, 29 decembrie 2016, 10:49)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui mihaica

      le mai stie cineva sirul? si totusi romanii iubesc in continuare aceste mjloace de transport insalubre si nesigure
    • -2 (2 voturi)    
      Exact (Joi, 29 decembrie 2016, 12:41)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui mihaica

      ... la asta ma gandeam si eu cu vreo 3-4 accidente de microbuz in urma. Chiar au fost multe. Ceva e putred: ori HotNews nu difuza toate stirile cu accidente pana acum cateva luni, ori siguranta pe soselele din Romania cunoaste o degradare accelerata. Dintre ele, cazurile cu soferi de microbuz bauti care fac accidente sunt cele mai ingrijoratoare. Cei bauti care nu au facut (inca) accidente trebuie sa fie chiar mai multi... Ce face politia in tara asta??
      • +1 (1 vot)    
        pai... (Joi, 29 decembrie 2016, 14:57)

        minus [utilizator] i-a raspuns lui adro

        in cazul de fata a constatat ca soferul TIR-ului nu a acordat prioritate, chiar daca soferul microbuzului putea fi prezumtiv beat manga. Ce sa faca Politia, sa dea un comunicat prin care sa anunte ca daca soferul microbuzului nu se nastea in Romania, accidentul nu s-ar fi produs?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică