Trupele americane vor sosi in Polonia, Romania si tarile baltice luna viitoare - comandantul fortelor SUA din Europa

de G.S.     HotNews.ro
Joi, 15 decembrie 2016, 8:34 Actualitate | Esenţial

Tancuri M1A1 Abrams
Foto: Agerpres
Statele Unite trimit trupe in Polonia, tarile baltice si Romania luna viitoare, in vederea consolidarii securitatii in regiune, anunta oficiali americani si polonezi in domeniul Apararii, relateaza The Associated Press, citat de News.ro

Ministrul polonez al Apararii Antoni Macierewicz a facut acest anunt miercuri, in urma unei intalniri cu locotenent-generalul Ben Hodges, comandantul trupelor terestre americane in Europa, la Zagan, in vestul Poloniei.  

O echipa din Brigada blindata de lupta de la Fort Carson, in Colorado, va fi mobilizata la Zagan luna viitoare, iar un batalion va fi mobilizat pe 1 aprilie la Orzysz in nord-estul Poloniei. 

Macierewicz a declarat ca este "foarte fericit de decizia luata de partea americana in vederea unei desfasurari mai devreme". 

Insa Fortele Terestre americane au declarat pentru The Associated Press ca mobilizarea nu a fost accelerata si ca are loc asa cum a fost programata. 

Hodges a spus ca trupele vor sosi in portul german Bremerhaven pe 6 ianuarie si vor fi desfasurate imediat in Polonia, tarile baltice si Romania.  

Transferul lor va fi cronometrat si considerat un test cu privire la "cat de repede se poate misca aceasta forta din port pe teren", a declarat generalul. "Am incredere in semnalul foarte puternic, (in) mesajul pe care il transmite, (si anume ca) Statele Unite, impreuna cu restul NATO, sunt angajate fata de descurajarea" Rusiei, a spus Hodges. 

El a precizat ca brigada blindata a plecat deja din baza ei din Colorado si se imbarcheaza pe nave.  

Statele membre NATO au aprobat la Summitul de la Varsovia, in iulie, mobilizarea a patru batalioane multinationale in Polonia si tarile baltice, cu scopul de a descuraja Rusia.  

O brigada de aviatie si una de blindate vor fi amplasate in Europa in aceasta iarna, in cadrul eforturilor NATO de a asigura flancul estic in fata atitudinii agresive a Rusiei, scria luna trecuta site-ul american specializat in chestiuni de aparare Stars and Stripes.

Ministerul roman al Apararii a afirmat atunci ca partea americana a confirmat, prin Biroul de cooperare al SUA la Bucuresti (ODC), faptul ca "Brigada a 10-a Aviatie va fi dislocata in Germania si va desfasura exercitii in regiunea Marii Negre si in sprijinul operatiunii 'Atlantic Resolve'. De asemenea, elemente ale Brigazii a 10-a vor fi dislocate si pe teritoriul Romaniei".

"Detalii privitoare la numarul, tipul de aparate de zbor si perioada pe timpul careia vor fi operate in Romania nu va pot fi puse la dispozitie, avand in vedere ca ele fac parte din categoria informatiilor clasificate la acest moment", a precizat Ministerul Apararii, la solicitarea HotNews.ro.

Brigada a 3-a de blindate din cadrul celei de-a patra Divizii, amplasata in Fort Carson, in Colorado, va trimite 4.000 de soldati in Europa, a anuntat joi armata americana, intr-un comunicat, potrivit stripes.com. Un purtator de cuvant al armatei a confirmat ca unitatea va pleca in ianuarie.

Un batalion de infanterie mecanizata cu transportoare de trupe M2 Bradley si tancuri M1 Abrams va reprezenta contributia americana pentru o prezenta avansata in Romania si Bulgaria.

Cartierul general al brigazii va fi in Polonia.

Brigada a 10-a Aviatie va fi prezenta in Europa cu circa 60 de aeronave, inclusiv CH-47 Chinooks, UH-60 Blackhawks si elicoptere medicale, a declarat un purtator de cuvant.

Brigada va avea cartierul general in Germania iar unitati ale brigazii vor fi amplasate in Letonia, Romania si Polonia.























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

12300 vizualizari

  • -28 (42 voturi)    
    de parca (Joi, 15 decembrie 2016, 8:44)

    Toni_Romania [utilizator]

    De parca azi razboaiele se mai fac cu soldatei ce striga "ura" prin glod.......
    • +14 (16 voturi)    
      Tony_Rusia (Joi, 15 decembrie 2016, 13:23)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      Ai dreptate, Tony_Rusia. Sefii tai stiu ca razboiul cu soldatei e ultima resursa. Aveam nevoie de la americani de divizii de mass-media. Cit timp mass-media din Romania e controlata de rusi, victoria e a lor.
      • -12 (14 voturi)    
        Daaa, exact (Joi, 15 decembrie 2016, 14:07)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        ProTV e post rusesc. Si Ringier tot rusi sunt. Exact.
        • +8 (12 voturi)    
          baietiii acoperiti (Joi, 15 decembrie 2016, 14:27)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          de'acolo raspund la mosku.
          patronii cred ca e vorba de slobozenie la gura....cand colo e propaganda in toata regula.
          toate posturile de tembeliziune nu fac altceva decat propaganda, pe principiul ca daca nu ai stiri, le fabrici.
          unii chiar au o emisiune, fabrika.:-))
      • -12 (12 voturi)    
        bai Trojane (Joi, 15 decembrie 2016, 14:09)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Daca Rusia o ia razna va ataca Bucurestiul cu rachete de croaziera , Din care are jdemii, de toate culorile. Asta e arma zilei, la toate marile puteri.
        • +8 (8 voturi)    
          rachetele multifunctionale (Joi, 15 decembrie 2016, 16:39)

          Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          Alea de le-au lansat rusii din marea Caspica si au sfarsit prin a speria caprele unui biet iranian?
          • -1 (1 vot)    
            nu ai citit stirile ca lumea (Vineri, 16 decembrie 2016, 10:25)

            Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Rhemax

            Au lansat 22 rachete din Caspica peste SIRIA, la 1800 km, au cazut la marele fix peste Isis, si ca urmare portavionul Reagan s-a roit din zona - scrie si in presa Usa
  • +5 (41 voturi)    
    Bun venit! (Joi, 15 decembrie 2016, 8:44)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Pacat insa ca bani ai contribuabilului american si vieti americane se pun la bataie pentru a proteja imperiul urmasului PCR, PSD-ul, pe Liviu Dragnea si borfetele sale netoate puse pe criterii de amantlac si nepotism!
    • -15 (43 voturi)    
      esti in eroare (Joi, 15 decembrie 2016, 10:42)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Am-ericanii (vestul) trimit arme aici sa protejeze averea multinationalelor lor, ca ele detin azi cca 80% din economia+resursele Romaniei. Averile politicienilor hoti sunt 1% din ce detin multinationalele.
      • +15 (27 voturi)    
        El Insusi- Hrebenciuc- Mitrea (Joi, 15 decembrie 2016, 10:51)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        sunt cel putin multi milionari in euro...pe astia nu ii pune la socoteala..la primul plescait Sovietic le vom nationaliza averile !
        • -11 (17 voturi)    
          am zis eu ca nu e plin de (Joi, 15 decembrie 2016, 11:05)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Am zis eu ca nu e plin de politicieni milionari?....
      • +4 (4 voturi)    
        Mai Toni (Joi, 15 decembrie 2016, 20:47)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Tot o tii cu multinationalele alea si cu 80%. Ai si niste calcule mai zbucimatule? sau asta e poezia ta standard? CE draci inseamna ca detin 80% din economia/ resursele Romaniei. Una e economia, alta sunt resursele. Care resurse? solul? subsolul? aerul? Care economie? aia subterana sau aia fiscalizata?
        • -1 (1 vot)    
          mai nezbuciumatule (Vineri, 16 decembrie 2016, 10:27)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          mai vezi si tu Romania reala - sa vezi ce mai apartine azi statului roman din activele tarii
    • -15 (21 voturi)    
      "si vieti americane" (Joi, 15 decembrie 2016, 11:23)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Fii pe pace, nu o sa moara niciun american pt. patria romana.
  • -15 (41 voturi)    
    vn stapanii! (Joi, 15 decembrie 2016, 8:48)

    king david hotel [utilizator]

    Sa facem frumos!!

    PS1: oare de ce nu ne ataca acum rusii? pana trec tancurile alea oceanul.....

    PS2: astept argumentele la persoana, semn al neputintei intelectuale (ca sa ma exprim elegant!)
    • +4 (26 voturi)    
      naiv si inept (Joi, 15 decembrie 2016, 10:53)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      aidoma celor care au votat P$D ul...PS 3: nu mai saliva la metresa lui Draqnea, ia un Hustler pentru cei cu taietura imprejur...
      • -8 (12 voturi)    
        vezi PS2 (Joi, 15 decembrie 2016, 12:32)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        mai lucreaza la argumentatie!
    • +15 (23 voturi)    
      provocari lipsite de logica (Joi, 15 decembrie 2016, 11:54)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      ce spui tu e lipsit de logica si bun simt. nu pretinde ca vrei sa porti o comnversatie rationala, ca nu e de tine.
      tu ai convingeri, nu ai nevoie de argumente
      • -11 (19 voturi)    
        si totusi te-ai simtit datori sa-mi raspunzi (Joi, 15 decembrie 2016, 12:33)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        oare de ce?

        Aaa..., vezi Ps2.
    • +13 (15 voturi)    
      pe care ii preferi (Joi, 15 decembrie 2016, 12:38)

      cladob [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      pe stapanii rusi sau pe cei americani ?

      are romania 35000 eur pe cap locuitor gdp sa poata sa faca fata singura ? sa poata sa fie influenta pe plan international ? cu toate resursele pe care le are inclusiv cele umane, din pacate inca nu ..
      • -10 (12 voturi)    
        iar au unii vedenii (Joi, 15 decembrie 2016, 13:50)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui cladob

        A zis cineva ceva bun de rusi pe aici??
        • 0 (0 voturi)    
          "cu scopul de a descuraja Rusia" (Vineri, 16 decembrie 2016, 15:25)

          cladob [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

          "Statele membre NATO au aprobat la Summitul de la Varsovia, in iulie, mobilizarea a patru batalioane multinationale in Polonia si tarile baltice, cu scopul de a descuraja Rusia. "
    • +6 (6 voturi)    
      intelect (Joi, 15 decembrie 2016, 16:07)

      gituca [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      Mai bine taci si risti sa pari prost, decat sa vorbesti si sa spulberi orice indoiala!
      Rusii nu ataca acuma pentru ca singurul lor super tanc s-a stricat!
      Prefer sa am stapani pe americani decat pe rusi. Clar? S-a mai spus pe aicea, ca o tara cu PIB-ul cat al Californiei, adica Rusia , nu mai poate emite pretentii de superputere. Asa ca retrageti-va in bordeie si asteptati sa vin primavara sa aveti si voi ce manca!
  • -9 (41 voturi)    
    pissmakers (Joi, 15 decembrie 2016, 9:06)

    voxpopulix [utilizator]

    Astia nu se lasa pana nu-si justifica bugetul enorm printr-un conflict serios, puratat ca de obicei cat mai departe de casa.

    Daca chiar ar avea intentii serioase ar elibera milioanele de oameni inchisi in conditii barabare in lagarele din Coreea de Nord.

    Anul asta au bombardat sapte tari diferite! SAPTE!
    • +12 (32 voturi)    
      dintr-o enorma greseala ti-am dat plus (Joi, 15 decembrie 2016, 10:41)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      vin cu precizarea ,pt ca vreau sa stii ca te consider un biet si flamand postac sovietic.Haraso!
      • -10 (14 voturi)    
        ca a zis Voxpopulix ceva de Rusia (Joi, 15 decembrie 2016, 11:15)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        ------
      • +3 (5 voturi)    
        sa se elibereze singura (Joi, 15 decembrie 2016, 12:48)

        cladob [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

        cum ne-am eliberat si noi. Stie Iliescu ceva despre cum ne-am eliberat ? am fost ajutati ? de cine ?
    • -6 (16 voturi)    
      nu Coreea Nord (Joi, 15 decembrie 2016, 11:14)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

      nu, Coreea Nord nu trebuie eliberata, ea trebuie sa raman un fel de baubau pt. fraieri.
  • -20 (34 voturi)    
    am votat pentru pace (Joi, 15 decembrie 2016, 9:28)

    xanti [utilizator]

    Jos armele ,afara cu amerlocii.
  • -17 (33 voturi)    
    Uraaaa! Ne am saturat de "ura" instalata aici (Joi, 15 decembrie 2016, 9:54)

    jackalphonse [utilizator]

    Nu puteau oare sa evite perioada Craciunului?
    O desfasurare de o asemenea amploare atrage dupa sine actiuni similare din partea cealalta si totul se inflameaza ca intr o combustie.
    Inteleg cat de cat (poate ca superficial) pericolul Putin, exista fara doar si poate, dar sa aduci o intreaga armata cu destinatia clara, de facto, contra Rusiei, nu poate impinge un nebun ca Putin decat sa se pregateasca de razboi, unul real si imediat.
    Ceva nu este bine...
    • -9 (17 voturi)    
      "un nebun ca Putin" (Joi, 15 decembrie 2016, 11:16)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Ambele imperii au lideri nebuni. Si avizi de averi.
    • +14 (14 voturi)    
      este normal (Joi, 15 decembrie 2016, 13:04)

      Obi_Wan [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

      Gresesti amarnic cand zici "semenea amploare atrage dupa sine actiuni similare" din partea rusiei. Rusii au deja in jur muuuuult mai multa armata fata de trupele pe care (in sfarsit) NATO le trimite in estul Europei. In Transnistria mare parte din armata 14 sovietica inca este acolo mascata sub denumirea de armata transnistreana; in Crimeea abuziv anexat de rusi se maseaza de la an la an tot mai multe trupe si tehnica de lupta pe mare; la est de Ucraina, stau masate mare numar de trupe si tehnica de lupta in Donbas... Iata numai cateva din motivele pentru care sosesc tancurile Abrams. Si sunt binevenite in Est. Este normal, este un raspuns concret la politica expansionita a tarului putin. S-a trecut de la declaratii la fapte (in sfarsit).
    • +11 (13 voturi)    
      perioada craciunului? (Joi, 15 decembrie 2016, 13:15)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      rusnacule, ca numai la voi e luna viitoare!
      • +1 (3 voturi)    
        Auto-tzeapa! (Vineri, 16 decembrie 2016, 2:22)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui ras-putin

        Cum s-a dat asta de gol!!! Bravo, l-ai nimerit perfect!
  • -14 (32 voturi)    
    Cuiul lui Pepelea (Joi, 15 decembrie 2016, 10:13)

    cafo [utilizator]

    Acum nu ne ramane decat sa asteptam cu nerabdare sosirea trupelor rusesti, in vederea consolidarii securitatii in regiune.
  • +11 (31 voturi)    
    mesaj (Joi, 15 decembrie 2016, 10:28)

    DimijoareiObt [anonim]

    Poporul roman autentic va ureaza un calduros Welcome yankees ! Nu luati in calcul ce spun turtele dictaturilor comuniste ! Caghebizdele !
    • -8 (26 voturi)    
      care welcome? (Joi, 15 decembrie 2016, 10:43)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

      Romania e baza militara Usa de peste 10 ani. Si nu ma ref la Deveselu.
    • -19 (31 voturi)    
      A relatat din franta (Joi, 15 decembrie 2016, 10:45)

      cafo [utilizator] i-a raspuns lui DimijoareiObt

      secta martorii lui clotilda ppdd / 2

      Afara cu amerlocii din tara!
  • -7 (23 voturi)    
    sosesc pentru sezonul de schi, probabil (Joi, 15 decembrie 2016, 10:30)

    revo [utilizator]

    ca altceva nu au ce face aici. Astazi cuceririle uriasului estic sunt economice, politice, si aparitiile omuletilor verzi.
  • +6 (24 voturi)    
    N-au aflat încă yankeii??? (Joi, 15 decembrie 2016, 10:50)

    Amoredivino [utilizator]

    Ce vin să apere în România? PSD-ul a înroșit harta. PSD-ul este partidul ăla, al cărui lider pe viață, a vrut să cheme rușii, acum 26 de ani, ca să „ne salveze” de teroriști.
    România este „roșie”...
    • -11 (17 voturi)    
      vai ce rosie este..... (Joi, 15 decembrie 2016, 11:08)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

      Asa pro-sovietica este ca toate cel 5-6 banci straine majore instalate aici, care taie si spanzura si controleaza TOT, sunt toate din Occident.
    • +12 (18 voturi)    
      esti intr-o mica eroare (Joi, 15 decembrie 2016, 11:34)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Amoredivino

      Suntem in NATO,avem intelegeri si angajamente,iar flacul ei estic este cel mai vulnerabil judecand dupa agresivitatea Rusiei fata de vecini. Americanii nu apara psd-ul ci Romania. Psd-ul vine si pleaca, Romania ramane asa cum a facut-o in ultimile doua milenii..
  • +17 (23 voturi)    
    urmaresc stirile astea (Joi, 15 decembrie 2016, 11:55)

    un oarecare [utilizator]

    doar ca sa ma amuz cum se aduna postacii pro rusi cu furie si arunca comentarii agresive
  • +10 (14 voturi)    
    Pentru cei cu harta rosie (Joi, 15 decembrie 2016, 12:06)

    benicio [utilizator]

    Tot o dati aici cu PSD-ul, cu harta rosie etc. Nu vreti sa vedeti un lucru clar: tocmai faptul ca americanii desfasoara trupe aici e un mesaj catre coruptii din PSD: fratilor, nu sunteti singuri, ori lasati justitia in pace, ori suntem pe voi. Nu degaja ei trupe intr-o tara fara sa faca ordine inainte in sleahta de hoti.
    • -5 (7 voturi)    
      amnezie (Joi, 15 decembrie 2016, 13:55)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Benicio, nu cumva Ponta cel "rosu" a pus jandarii sa bata oamenii la Pungesti pt. CHEVRON?
  • +14 (18 voturi)    
    a deblocat (Joi, 15 decembrie 2016, 12:20)

    toxx [utilizator]

    dragnea bugetul la postaci si troli, stiind ca dupa revelion intra la putere ... incredibil cate nume sonore de pe hotnews sunt la stirea asta :)) da avem nevoie de americani, cu atat mai mult cand ex PCR/FSN e la putere. Stim foarte bine cum au intrat in Crimeea si Ucraina de est, cu soldati in civil platiti de putin dar fara "nicio legatura" cu Rusia. ha ha , poate romanii uita repede istoria (Vezi alegerile de acum) dar americanii inca stiu ce s-a intamplat in '47 in Europa de Est. Cum am mai spus pe aici, prefer sa conduc un Chevy decat o volga, mai tovarasi.
    • -7 (11 voturi)    
      o fi Loganul un pui de Vette.... (Joi, 15 decembrie 2016, 13:43)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Se pare ca nu mai poti fi doar roman, trebuie sa fii aici ori americanofil, ori rusofil....

      Daca zici ceva de americani, clar esti rus. Daca zici ceva de rusi, clar esti american. Calea cea mai simpla, deh.

      Ceva Descartes nu aveti prin biblioteca? Ceva despre gandire, opinie critica, refuzul cliseelor si in general asa, indoiala, nu aveti?

      Pacat....pentru voi si timpul pierdut pe aici.
      • -4 (4 voturi)    
        Hei KDH (Joi, 15 decembrie 2016, 16:58)

        Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        dar nu pierdem timpul, ci lamurim lucrurile
      • +3 (3 voturi)    
        Te dai de gol (Vineri, 16 decembrie 2016, 2:35)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Cat de divizati suntem, noi romanii stim si simtim ce vor rusii. La noi e deja instinct sa ne ferim de rusi. Suntem patiti, numai amintiri groaznice. Si o realitate actuala foarte amenintatoare pentru toata Europa de est.

        Tu nu esti roman adevarat. Te dai de gol.
  • +8 (18 voturi)    
    Aici miroase tare a votca ! (Joi, 15 decembrie 2016, 12:51)

    NicolaeA [utilizator]

    Sunteti toti ? Toni_Romania, king david hotel, xanti, cafo, jackalphonse, etc., rusii vostri au stat in Romania din 1944 pana in 1968; deci 24 de ani; in 1968 Gheorghiu Dej a tras o betie cu Hrusciov si l-a lamurit sa-si ia trupele acasa; amintirile romanilor despre rusi nu sunt deloc placute ! Acum este randul americanilor sa vina la noi ! Ce va este asa ciuda !
    • +11 (11 voturi)    
      dap (Joi, 15 decembrie 2016, 13:18)

      ras-putin [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      nu stiu mazeta ce pazeste. dar probabil a pierdut startul in fata lui toni si acum nu se mai baga in seama.
    • -7 (15 voturi)    
      dar eu ce-am spus? (Joi, 15 decembrie 2016, 13:35)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Vin stapanii pe plantatie!

      Candva au fost rusii cu votca si tancuri, acum sunt americanii cu whisky si tancuri.

      Ce conteaza cine-i stapanul, tot noi platim consumatia.....dar nah, unora le place sa stea sluj...
      • +4 (4 voturi)    
        Da mai cutare.. (Joi, 15 decembrie 2016, 21:44)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        Americanii stau de 50 de ani in Germania, Japonia si Coreea de Sud si cand ma gandesc la ei cat au platit la consumatieeeee mai ca imi vine sa platesc si eu taxa de protectie la americani.
    • -8 (12 voturi)    
      Domnu' Niculae, ce ai nene, visezi rusi ziua??? (Joi, 15 decembrie 2016, 13:54)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Unde am zis noi ceva de Rusia in mesajele de sus? Asa euroatlantic cum te crezi, ai gandire de Ana Pauker, sa mor eu.
    • +6 (6 voturi)    
      dA (Joi, 15 decembrie 2016, 15:50)

      Babilou [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      Trupele rusesti au plecat in august 1958, nu 1968... deci 14 ani. Betia cu Hrusciov e legenda. URSS , in baza Tratatului de pace de la Paris a primit dreptul sa mentina trupe in Romania si Ungaria pentru suportul trupelor sale din Austria, pana la reglementarea situatiei de acolo. La 15 mai 1955 a fost semnat acordul intre cele 4 mari puteri si Austria, asa ca nu a mai avut justificare prezenta trupelor in Ro si Ungaria. A mai durat insa 3 ani pana la retragere.Povestea e mai lunga dar nu e spatiu aici.
      Ce e interesant e ca si pentru rusi tarile importante strategic au fost tot Romania si Polonia (in 1946 in fiecare din aceste tari erau cate 2.500 de avioane)
      • +5 (5 voturi)    
        Multumesc pentru corecturi ! (Joi, 15 decembrie 2016, 17:28)

        NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui Babilou

        Ai dreptate !
        Dar pe postacii rusi oricum nu-i suport !
  • +5 (9 voturi)    
    bravo Americanilor (Joi, 15 decembrie 2016, 13:35)

    cladob [utilizator]

    va respectati angajamentele NATO. Va multumim!
  • 0 (10 voturi)    
    Poftim?! (Joi, 15 decembrie 2016, 13:36)

    un_deget_de_secaturi [utilizator]

    In Polonia si tarile baltice, trebuiau sa fi sosit de mult!
    Dar ce sa mai caute in tara democratiei originale a lui Ion Ilici?
    Romania lui Dracnea nu mai este in NATO, ci in Alianta Asiatica!
    SUA nu stie ca la noi s-a innrosit harta?!
  • -6 (8 voturi)    
    Stati sa vedeti cand soseste factura (Joi, 15 decembrie 2016, 15:36)

    jackalphonse [utilizator]

    Dupa instalarea lui Trump, vine si scandalul cu pib-ul asociat decontarii cheltuielilor NATO. Si aici nu se mai face licitatie.
    Treptat suntem transformati in Korea de Sud si vom avea exact aceleasi riscuri.
    Sper ca phutin sa se declare "descurajat". desi, la metalitatea de kgb-ist pe care o are, isi considera armata un fel de carne de tun pusa intr un piston...
    • -5 (7 voturi)    
      fii pe pace (Joi, 15 decembrie 2016, 16:06)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      trump e ok cu romania ca are in cabinet un mare boss de le exxon si exxon scoate de ani gaze moca din marea neagra, sectorul romanesc.
  • -4 (4 voturi)    
    Sa mai delireze unii (Joi, 15 decembrie 2016, 16:17)

    Toni_Romania [utilizator]

    Sa numai delireze unii ca "Psd este anti-Usa"
    Petrom a fost dat catre Omv de Psd si....

    http://www.financialobserver.eu/cse-and-cis/romania/exxon-and-omv-petrom-estimate-black-sea-gas-deposits-at-100-billion-cubic-meters/
  • -6 (8 voturi)    
    imbecilitate masochista (Joi, 15 decembrie 2016, 16:22)

    dt1961 [utilizator]

    de asta dau dovada toti postacii pro rusi sau pro americani. Romania este (inca) un stat independent si stapan pe soarta sa si nu au fost trupe straine in ulttimii 50 de ani pe aceste meleaguri. Luptele interne (politice) intre fosti sau actuali comunisti si fosti sau actuali, asa zis capitalisti (de fapt sunt doar replici de capitalisti) sunt apa de ploaie chiar daca unii le metamorfozeaza pana la nu stiu ce lupte eroice. Incercati mai oameni buni si mai si ganditi. Oricine poate observa ce s-a ales din tarile unde au intervenit rusii sau americanii. Multe din ele erau superioare noua iar acum e vai si amar de capul lor. Apoi uitativa putin si la tarile neutre. Acestea sunt cele mai linistite locatii de pe glob. Atunci de ce dreaqu vreti neaparat sa se instaureze starea de tensiune si de pregatire a conflictelor prin amplasarea unor trupe ale unor puteri care nu simt absolut nimic pentru noi? Sunteti chiar toti masochisti?
    • -5 (7 voturi)    
      ai vedenii (Joi, 15 decembrie 2016, 16:55)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui dt1961

      Eu nu am vazut niciun inernaut "pro-rus" pe aici. Am vazut, e drept, unii care critica politica bezmetica a Am-ericii. Aia e alta branza.
      • +5 (5 voturi)    
        cate vreme au idioti utili (Joi, 15 decembrie 2016, 22:03)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

        Rusii n-au nevoie de internauti pro-rusi.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version