Dacian Ciolos: Acest Guvern nu se va atinge de Codul Fiscal

de V.M.     HotNews.ro
Marţi, 13 decembrie 2016, 21:26 Actualitate | Esenţial

Dacian Ciolos
Foto: Facebook - Dacian Ciolos
Premierul Dacian Ciolos a insistat marti seara, intr-o postare pe Facebook, ca in cadrul discutiei avute cu Liviu Dragnea nu a spus ca este de acord cu propunerea de prorogare pentru un an a unor prevederi din Codul Fiscal si ca "orice decizie de aceasta amploare poate sa fie luata, daca se va considera necesar, doar de catre viitorul guvern".

"Constat ca discutia mea telefonica cu domnul Liviu Dragnea a produs ceva tulburare. Pentru ca vad tot felul de interpretari, simt nevoia sa limpezesc doua aspecte", a scris Ciolos pe pagina sa de Facebook.

El a reiterat faptul ca in cadrul discutiei avute cu Liviu Dragnea "nu am spus ca sunt de acord cu propunerea de prorogare pentru un an a unor prevederi din Codul Fiscal". "Am zis ca o voi analiza, dar ca trebuie avute in vedere mai multe aspecte atat legale cat si de oportunitate", a aratat Ciolos.

"Analiza este limpede: acest Guvern nu se va atinge de Codul Fiscal. Cum este firesc, orice decizie de aceasta amploare poate sa fie luata, daca se va considera necesar, doar de catre viitorul guvern, legitimat de o majoritate in Parlament si de rezultatele alegerilor de duminica", a precizat premierul.



Anterior in cursul serii, si Guvernul a transmis, printr-un comunicat, ca premierul Dacian Ciolos "nu a confirmat ca accepta propunerile de prorogare pentru un an a unor prevederi din Codul Fiscal", respectiv reducerea cu un punct a TVA, mentinerea taxei pe stalp si reducerea accizelor la carburanti.

"In cadrul discutiei telefonice cu domnul Liviu Dragnea, premierul Dacian Ciolos nu a confirmat ca accepta propunerile de prorogare pentru un an a unor prevederi din Codul Fiscal. Prim-Ministrul a precizat ca ia nota si analizeaza aceasta propunere, dar trebuie avute in vedere mai multe aspecte legale si de oportunitate ale deciziei", se arata in comunicatul Guvernului.

In acest comunicat se mai precizeaza ca "premierul Dacian Ciolos se asteapta ca Partidul Social Democrat sa isi respecte promisiunile si programul de guvernare prezentat cetatenilor inainte de alegerile parlamentare din 11 decembrie, asumandu-si totodata responsabilitatea politicii fiscale si legislatia adoptata deja in Parlament".

Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a afirmat marti, intr-un interviu, ca a discutat cu premierul Dacian Ciolos si i-a cerut acestuia sa analizeze posibilitatea amanarii pentru 1 ianuarie 2018 a reducerii TVA cu un punct procentual, renuntarea la reducerea accizelor la carburanti si la eliminarea taxei pe constructii speciale, asa zisa taxa pe stalp.

Purtatorul de cuvant al Guvernului, Liviu Iolu, a declarat pentru HotNews.ro ca premierul Dacian Ciolos lua in calcul aceste masuri inainte de discutia telefonica pe care a avut-o cu Liviu Dragnea.

Primul ministru "Ciolos ia in calcul prorogarile" deoarece "acest guvern isi doreste stabilitate si predictibilitate fiscala" si "va face totul ca acest deziderat sa ramina in picioare", a spus Iolu.

Acesta a mai precizat ca discutia telefonica a avut loc la initiativa lui Liviu Dragnea.























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

21551 vizualizari

  • +99 (101 voturi)    
    Om cu obraz (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:33)

    cvi [utilizator]

    Dupa ce la porcait toata campania pe Ciolos acum ii cere "prieteneste" ajutorul.
  • +58 (60 voturi)    
    Greierele si furnica (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:38)

    Varthema [utilizator]

    Fiindca nu-mi da. Si pe urma umple lumea toata ca m-am dus si i-am cerut.
  • +105 (111 voturi)    
    Cum adica sa amane? (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:43)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Poporul l-a votat pe Dragnea pentru ce a promis! Acum Dragnea vrea sa amane promisiunile? Sa puna mana sa le respecte! Ce, acum dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta e de acord cu planul economic al fiului lui Soros? Ce, PSD e de partea strainilor care ne fura tara? Sa dea oamenilor belsugul! Poporul si-a luat tara inapoi din mainile strainilor! Acum sa beneficieze si oamenii de belsug!
    • +24 (28 voturi)    
      Exact (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:48)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      asa.
    • +29 (33 voturi)    
      Pun pariu ... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 0:09)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ... ca majoritatea celor ce-au votat PSD, daca-ti citesc comentariu', nu prind sarcasmul.

      (In fapt, la cat de neagra - ma rog, rosie - e situatia, mai ca-mi vine sa-l ignor si io.)
  • +41 (43 voturi)    
    Dacian i-o trage lui Livache (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:45)

    Susufler0 [utilizator]

    si-i spune ca nu scoate nicio amarata de castana din foc pt PSD, daramite tot sacul desertat de Dragnea in campania electorala.

    PS. Sa vezi de-acum ce o sa-l mai propuna Ponta pe Dragnea PM !

    PPS. Bravo, Daciane, mi-ai aratat totusi ca ai potential !
    • +12 (14 voturi)    
      Tov. dragnea (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:32)

      naica [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      crede ca D-l Ciolos este papusa gonflabila a sa?Nu-i ajunge marele liberal tariceanu?Asta,adica tariceanu nu-i iese din cuvant lui dragnea,ca-si pierde functia.Mare rusine ,mai taricene.Nu meriti nici pic de respect din partea mea.
  • -24 (26 voturi)    
    Pai Dragnea zicea ca (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:48)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    propunerile respective au fost facute de premier iar el, Dragnea, a fost de acord.
    • +18 (18 voturi)    
      Nu-i problema .. (Miercuri, 14 decembrie 2016, 6:21)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      . Vine pesedeaua la putere si face si desface toate taxele dorite. Care-i problema?
    • +13 (13 voturi)    
      Depinde la ce post TV te uiti (Miercuri, 14 decembrie 2016, 8:44)

      v_sile [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      EI l-am vazut la TV pe Dragnea spunad clar, cu subiect si predicat, ca el vrea sa amane aceste scaderi de taxe. Ca nu prea se merita, ca mai trebuie asteptat, ca nu sunt clare conditiile, bla-bla.

      Adica muma inainte de alegeri, ciuma dupa.

      Si nerusinarea e maxima: tot CIolos trebuie sa fie cel care amana scaderile de taxe, propuse chiar de catre majoritatea PSD, ca nu cumva sa faca PSD-ul asta.

      Sa tina minte lumea ca Julien, "copilul lui Soros" nu vrea sa scada taxele pentru romani.
    • +9 (9 voturi)    
      asa e (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:21)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      numele premierului : V V Ponta
    • +1 (1 vot)    
      esti (Miercuri, 14 decembrie 2016, 12:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      beat, drogat?
      sau doar mincinos ordinar?
  • +27 (27 voturi)    
    Livache, acum mai vrei sa fii,tata, Prim ministru (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:50)

    Susufler0 [utilizator]

    Sau e mai bine Sef de Camera ?

    Las ca po pulimea pesedista poate sa picheteze Palatul Victoria si cu Rovana inauntru !
    • 0 (4 voturi)    
      acum se (Miercuri, 14 decembrie 2016, 12:22)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      explica de ce dragnea batea din pinteni ca alegerile sa fi avut loc in noiembrie.
      ar fi avut timp sa smechereasca singur legea codului fiscal, fara sa se mai ploconeasca la Ciolos (ca altfel de unde bani?).
      sunt curios cum se impaca ce face cu propria-i afirmatie cum ca el respecta legile in vigoare.
  • +2 (20 voturi)    
    mintea de pe urma... (Marţi, 13 decembrie 2016, 21:59)

    anghelson [anonim]

    In fine! Oricata "politete" ar avea dl. Ciolos, tot nu inteleg cum de macar a putut lua in considerare cererea lui Dragnea. A guvernat un an intreg in baza unui cod fiscal PSD (promovat de un anume ministru care isi ascundea tablourile prin cimitire, daca va mai aduceti aminte...) iar acum cat pe ce sa faca si prostia asta. Cu toata simpatia pentru felul sau onest si simplu de a fi, totusi dl. Ciolos probabil ca nu are tot ce ii trebuie si pentru a fi un bun Prim-Ministru. Mai ales intr-o tara plina de smecheri, ca a noastra.
  • -16 (26 voturi)    
    Ciolos, nu te lasa! (Marţi, 13 decembrie 2016, 22:37)

    Arminius [utilizator]

    Nu-i lasa ciolanul lui Dragnea! Leaga-te de Palatul Victoria, cu lanturi daca e nevoie! Sau macar leaga-te de un scaun. Nu ne lasa pe mainile ciumei rosii! Dupa cate ai facut pentru noi, sa pleci asa, cu mana goala? PSD-ul a fost votat de niste rataciti (asta ca sa fiu elegant) care nici nu stiu ce au votat. Unii din ei cred ca au si murit de atunci. Trage de timp, ca prevad o arestare a infractorului (infractorilor).
    P.S. N-om avea noi paine, dar avem ceva mai bun. Circ. Multumim celor care ne dau un lucru bine facut. Primim cu ambele maini. Sa traiti bine!
    • +1 (5 voturi)    
      mda... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 13:28)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Arminius

      sunt de acord cu partea asta "PSD-ul a fost votat de niste rataciti (asta ca sa fiu elegant) care nici nu stiu ce au votat"...

      restul aberatiilor din comentariul tau se exploca FIX in acea fraza....\

      ce a facut ba Ciolor ilegal?! ce a fumat?! mai noi antenele isi si drogheaza pupin... scuze telespectatorii?!
  • +41 (41 voturi)    
    Dragnea trebuie sa infaptuiasca ce a promis (Marţi, 13 decembrie 2016, 22:53)

    Susufler0 [utilizator]

    in campania electorala iar daca nu poate trebuie sa se descurce singur .

    Dacian a procedat corect refuzandu-l !
    • -4 (6 voturi)    
      chiar daca se duce tara de rapa? (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:36)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      tu crezi ca ar trebui sa faca tot ce a promis chiar daca se duce tara de rapa? ok. si eu cred la fel.
      nu mi se pare normala tranzitia de la un guvern la altul. ar fi putut spune ca la cererea PSD, care este evident ca va forma guvernul (cu sau fara Dragnea este alta discutie), am acceptat niste propuneri. dar sa stiti ca aceste propuneri nu le sustin ci sunt in totalitate ale PSD iar eu le-am semnat doar pentru o tranzitie normala de la o administratie la alta.
      cum o fi.
      • +5 (7 voturi)    
        Parsivenia cererii lui Dragnea e masiva ! (Miercuri, 14 decembrie 2016, 12:12)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        Insul spune reporterilor ca daca Ciolos amana cu un an intrarea in vigoare a scaderii cu 1% a TVA de la 1 ian 2017, a taierii accizei la carburant, a renuntarii la taxa pe stalp, si la ce alte taieri or mai fi trebuit sa devina operationale peste 17-18 zile, asta nu inseamna ca isi incalca programul economic cu care a castigat alegerile.

        Cum de a uitat sa le spuna celor cca 3,2 milioane de oameni care i-au votat ca masurile luate de Ponta dar pe care el le-a aprobat la vremea respectiva au fost de fapt proaste si ca trebuie sa se renunte la ele (ma rog, fraierilor le spune ca se amana doar... la calendele grecesti) ?

        De fapt, prin anuntarea amanarii ori de catre Ciolos, ori de catre viitorul Premier a intrarii in vigoare a masurilor de relaxare fiscala adoptate in timpul guvernarii pesediste Dragnea le da o lovitura celor care au votat PSD-ul pt ca Statul sa nu le mai baga mana in buzunar, dar ii da la cap si lui Ponta, indreptand o parte din atentie si .toata vina asupra lui, in asa fel incat Mitomanul sa il mai slabeasca din capcana "Dragnea trebuie sa fi PM".

        Ciolos are de ales intre frustrare si o atitudine "tehnocrata". Eu sper ca el sa ramana la alegerea de politician pe care a facut-o cand l-a anuntat pe Dragnea ca nu modifica Codul Fiscal ! DECI; SA NU REVINA !!!
  • +22 (22 voturi)    
    sa inteleg ca daca domnul Ciolos (Marţi, 13 decembrie 2016, 23:14)

    yellowdog [utilizator]

    nu se atinge de codul fiscal toate prevederile (eliminarea taxei pe stalp, reducerea TVA etc) prevazute sa intre in vigoare de la 1 ian 2017, INTRA IN VIGOARE la 1 ian 2017, iar daca noul guvern comunist vor sa le amane, taie, atunci comunistii vor intra codul fiscal dupa cum cred natangii de cuviinta?
    • +14 (14 voturi)    
      guvernul comunist (Miercuri, 14 decembrie 2016, 6:30)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

      poate da OUG in ziua in care se instaleaza , restul e abur de-a lui dracnea.
      • -8 (8 voturi)    
        da, poate da ordonanta de urgenta din prima zi (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:38)

        cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        dar ce te faci daca acea zi este dincolo de 1 ianuarie si nu mai poti schimba lucruri pe care le-ai fi schimbat in decembrie?
        asta apropo de data tarzie a alegerilor care a avantajat PNL :)
        • +3 (5 voturi)    
          pai daca aveau ceva impotriva... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 16:19)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

          ... puteau sa spuna in campanie, sau chiar inainte, sau putea Monta sa nu propuna prevederile alea. Pin la urma codul fiscal e votat de PSD, care a avut majoritate in parlament tot timpul dupa 2012. Tu ce-ai vrea? Ca dupa ce a venit Dragnea in campanie sa ne spuna cum sunt bani la buget da' sorosistii nu vor sa dea salarii la oameni ca-s rai ... sa vina acu Ciolos sa taie reducerile ca sa aiba PSD de unde aplica aberatiile lor din campanie?!?

          In plus, daca vrea, PSD poate propune imediat premierul si poate avea guvernul gata in 2 zile. Doar sa fie un premier necondamnat penal si fara antecedente anti-justitie. Simplu.
  • -21 (33 voturi)    
    Pai... (Marţi, 13 decembrie 2016, 23:20)

    mircea_cjn [utilizator]

    ...si Liviu Iolu vorbeste in dodii??!!

    Mai degarba cred ca molâul asta de Cioloş a vrut sa-l serveasca pe Dragnea, dar vazand reactia vehementa a mass mediei, a dat inapoi.
    • +1 (3 voturi)    
      of doamne.... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 13:29)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      omul a vrut sa se gandeasca si sa nu ia decizii pripite...

      oamenii care chiar gandesc, prefera sa nu ia decizii la impuls
  • +19 (23 voturi)    
    Domnule Ciolos (Miercuri, 14 decembrie 2016, 1:00)

    DoruMarin [anonim]

    Va rog sa impliniti cat mai curand tot ce a promis PSD-ul in campanie. Nu mai amanati inevitabilul. Impliniti in acest fel promisiunile electorale votate de oameni asadar impliniti vointa poporului. Cum ar fii ca dumneavoastra sa urcati salariul la 1450 si sa scadeti tva-ul asa cum a promis PSD-ul iar Dragnea sa vina in Ianuarie sa scada salariul si sa urce TVA-ul. Serios asta e politica care se face astazi in Romania.
  • +16 (16 voturi)    
    Sa vedem ... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 2:16)

    za-k [utilizator]

    daca mediile de propaganda vor da aceasta stire :)
    Cred ca nu se va propaga nimic!
  • +23 (25 voturi)    
    Bhahahaha .... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 2:31)

    za-k [utilizator]

    nea' Dragnea incearca alba neagra cu Ciolos si nea' premieru' nu vrea sa joace :)
    Corect!
  • +22 (26 voturi)    
    xzxzxzx (Miercuri, 14 decembrie 2016, 6:54)

    solar [utilizator]

    A fost o cursa de o viclenie rara ceea ce a facut DRAGNEA.FF viclean acest om si, deci, cu atat mai periculos !Era cat p-aci ca CIOLOS sa-i cada prada. Bine ca s-a ...rezolvat in acest fel, pentru ca ezitarea lui CIOLOS putea fi fatala pentru el.PUTEA sa fie foarte prompt in raspunsul dat lui Dragnea.CU PSD NU TINE CU DOMNIA ! BASESCU ar fi replicat instant dur de tot si... hahaind !
  • +25 (27 voturi)    
    Mostenire grea de la Ponta Surpatul ! (Miercuri, 14 decembrie 2016, 7:33)

    Plagarus [utilizator]

    Ambele prevederi fac parte din Codul Fiscal – discutat și negociat timp de 2 ani și au fost aprobate de Guvernul Ponta Viorel și au fost reînnoite în programul de guvernare al PSD. (nn scăderea TVA cu un punct procentual și la eliminarea taxei pe stâlp de la 1 ianuarie 2017.)
    • +1 (3 voturi)    
      mai exact : (Miercuri, 14 decembrie 2016, 14:44)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      - ponta preconizase 19% tva de la 1 ian 2016;
      - a intervenit klaus la promulgare, a întors legea în parlament şi s-a amânat pt. 1 ian 2017;
      - acum dragnea vrea să îl întreacă în mârlănie pe klaus, amânând (prorogând, în infectul jargon juridic) reducerea pt .1 ian 2018...
      de ce nu 1 ian 3064, ca să fiţi absolut siguri că nici unul dintre cei acum în viaţă nu va mai beneficia de reducere ???
  • +8 (10 voturi)    
    adica (Miercuri, 14 decembrie 2016, 9:50)

    xerxes2001 [utilizator]

    guvernul Ciolos sa amane aplicarea cotei TVA de 18% si nu guvernul PSD.

    Curat constitutional, coane Liviuta

    In toata camapnia ati latrat numai reduceri de taxe si majorari de salarii, dar fara sa spuneti si sursa de finatare

    Nu va e rusine
  • +3 (5 voturi)    
    Un mincinos! (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:06)

    stos [utilizator]

    Guvernul acesta nu se mai poate atinge de nimic. De dumnica trcută este INTERIMAR pînă la numirea următorului guvern.
  • +7 (7 voturi)    
    minciuna este emblema lor (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:17)

    CorneliuBercea [anonim]

    deja PSD demonstreaza ca minte de stinge.tot programul lor este o mare minciuna,ca de obicei
  • -9 (13 voturi)    
    foarte interesante reacţii... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:34)

    vrempeBaselamititica... [utilizator]

    absolut toţi cei ce au postat mai sus sunt atât de îndârjiţi în vrajba politică încât practic nici nu le mai pasă de propriul buzunar; sau sunt atât de bine plătiţi încât 1% mai mult sau mai puţin la tva nici nu îi mai interesează?
    nu am văzut măcar unul să se bucure de menţinerea reducerii de tva ci doar de faptul că cioloş i-a dat peste nas lui dragnea sau că ultimul o să-şi rupă gâtul la guvernare...
    trăim în ţara furatului căciulii unii altora, în loc să ne vedem de propriul interes...
    • -8 (8 voturi)    
      exact, de parca dargnea si-ar rupe gatul singur (Miercuri, 14 decembrie 2016, 10:49)

      cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      daca dragnea isi rupe gatul la guvernare, unde va fi Romania???
      • -2 (6 voturi)    
        cam tot acolo, un singur om, oricine ar fi (Miercuri, 14 decembrie 2016, 12:14)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

        el, nu poate face cât o ţară - asta susţin doar fanaticii idolatri...
        iar dat fiind ultimele evenimente care au făcut obiectul acestui articol, cred că ponta (care chiar a redus tva, nu a lansat doar fumigene) ar fi o variantă de pm mult mai bună decât dragnea (care nici nu a câştigat bine şi începe să retragă din promisiuni...)
    • +1 (7 voturi)    
      Ha ha ha (Miercuri, 14 decembrie 2016, 12:04)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      Neuronul tau iti spune ca daca se reduce TVA cu 1 % vei simti in buzunar ?
      • 0 (6 voturi)    
        da măi "deşteptule"... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 14:14)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        pentru mine 1% din tot ceea ce cheltui într-un an este o sumă care contează...
        dacă tu eşti nabab, asta nu îţi dă dreptul să îţî baţi joc de sărăcia altora... lingău băsist...
    • +2 (6 voturi)    
      ori esti... ori esti (Miercuri, 14 decembrie 2016, 12:11)

      ABCS [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      bai maniPULAtorule, nu e vorba ca se mentine reducerea ci ca dragnea nu mai vrea sa scada inca un procent.
      Stim ca votantii psd sunt prosti gramada, dar cred ca si ei isi dau seama ca de data asta mustata penala n u zice ca le da, ci le ia
      • 0 (4 voturi)    
        ba tu eşti cum pretinzi că aş fi eu... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 13:45)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui ABCS

        pe mine mă interesează strict reducerea fiscalităţii împovărătoare. îmi este absolut indiferent cine o face şi îl aplaud. iar pe cel ce se opune îl înjur, chiar dacă ar fi vreunul pe care să-l fi votat în trecut.
        nu ştiu cum gândiţi voi postacii de pe aici dar pt. mine buzunarul propriu este mult mai aproape decât orice politician...
    • +1 (3 voturi)    
      nu pricepi nimic... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 13:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

      daca Ciolos amana el taierile psd era curat si "nenorocitii astia de tehnocrati sustinuri de pnl si usr au amanat taierea de taxe"

      daca le amana el... are o problema...

      simplu!
      este o cearta itnre partide... dar este pornita de psd, nu de Ciolos. Ciolos doar refuza sa se joace si sa fie fraierit!
      • -2 (4 voturi)    
        tu nu pricepi... (Miercuri, 14 decembrie 2016, 14:10)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        din partea mea să ii ia naiba şi pe unii şi pe ceilalţi, pe mine mă interesează să nu se atingă nimeni de reducerile din codul fiscal de la 1 ian 2017. atât.
  • 0 (2 voturi)    
    pana la urma (Miercuri, 14 decembrie 2016, 13:54)

    revo [utilizator]

    toata balbaiala asta a fost provocata de incompetentul ala de la Dep.Comunicare de la Guvern, care nu cunoaste fineturile limbii romane sau nu-l duce capul la mai mult. Pur si simplu nu sesizeaza diferenta dintre "a lua in considerare" si "a analiza".
    Asa ca a trebuit ca seful lui direct, Ciolos, sa iasa pe FB si sa clarifice lucrurile. Ar trebui sa-i taie afonului prima de Craciun.
    Pe urma, a fost simplu: mass media, adica alti ametiti, care sunt in permanenta ameteala, s-au incurcat si au incurcat borcanele definitiv: cine pe cine a sunat primul, ce a zis fiecare, cine ce program a invocat, cine pe cine a rugat, cine pe cine a refuzat... Voi v-ati lamurit? Ca eu inca nu; nu stiu pe care sa-l cred ca relateaza corect evenimentele.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu prea, dar important e finalul povestii (Miercuri, 14 decembrie 2016, 15:42)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui revo

      pt ca nu e vorba de un happy end pt Dragnea !

      PS. Mi-a placut de Ciolos pt ca pana la urma a lasat haina de tehnocrat si a imbracat-o in sfarsit pe cea de politician.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri