De saptamana viitoare, jumatate dintre pacientii externati vor fi intrebati prin SMS despre experienta avuta in spitale

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 11 decembrie 2016, 16:40 Actualitate | Esenţial

Nou mecanism de masurare a satisfactiei pacientilor
Foto: Facebook - Ministerul Sanatatii
Incepand cu saptamana viitoare, pacientii vor putea evalua experienta in spitale prin noul mecanism de masurare a satisfactiei, prin SMS si formular web, informeaza Ministerul Sanatatii.

Astfel, vor fi contactati anual aproximativ jumatate dintre pacientii care se externeaza din spitale. Se estimeaza ca se vor trimite 5.400.000 de SMS-uri in toate retelele nationale. 

Un esantion relevant de pacienti selectati aleatoriu la nivelul fiecarui spital din Romania va fi contactat automat printr-un SMS care va contine un set de intrebari simple referitoare la:

- calitatea servicilor medicale 
- curatenia din spital 
- interactiunea cu personalul medical  
- eventuale cazuri de coruptie Raspunsul pacientilor va fi anonimizat si apoi inregistrat intr-un sistem informatic dezvoltat gratuit pentru Ministerul Sanatatii de catre Serviciul pentru Telecomunicatii Speciale. 

SMS-ul de raspuns va fi gratuit pentru pacienti. 

Situatia rezultata din centralizarea datelor si analiza acestora va fi publicata trimestrial pe site-ul transparenta.ms.ro, administrat de Ministerului Sanatatii si dezvoltat de GovITHub. 

"In acest moment, masurarea satisfactiei pacientilor se bazeaza pe formulare tiparite care sunt completate de pacienti in timpul internarii, iar apoi introduse intr-un sistem centralizat de catre angajatii spitalului. Aceasta metodologie distorsioneaza rezultatele si nu ofera o situatie reala a experientei pacientului in spital", mai afirma MS.























Material sustinut de Banca Transilvania

Intreb BT. Intalnire online: Cum eficientizezi costurile cu serviciile bancare pentru afacerea ta? Doi specialisti raspund intrebarilor voastre, joi, de la ora 12.00

Doi specialisti in produse bancare pentru afaceri mici si mijlocii de la Banca Transilvania vor raspunde joi, 23 noiembrie 2017, de la ora 12.00, la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT" pe tema dezvoltarii afacerilor cu ajutorul diverselor instrumente bancare. Vei primi raspunsuri la intrebarile tale, indiferent daca esti la inceput de drum cu bussinesul tau sau daca ai o afacere deja existenta.
  • Adreseaza-le intrebari prin intermediul formularului de comentarii de pe StartupCafe.ro

860 vizualizari

  • 0 (8 voturi)    
    cat va costa? (Duminică, 11 decembrie 2016, 16:42)

    king david hotel [utilizator]

    presupun ca va fi o firma a unui baiat destept...
    • +2 (6 voturi)    
      presupun ca esti prost (Duminică, 11 decembrie 2016, 17:00)

      Buonarroti [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

      sau esti membru al Colegiului Medicilor care nu suporta acest sistem de feedback real?
      • +1 (1 vot)    
        mercenar (Duminică, 11 decembrie 2016, 18:28)

        sondel [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

        no comment
      • 0 (0 voturi)    
        te simti vizat? (Duminică, 11 decembrie 2016, 20:25)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui Buonarroti

        sau atacul la persoana e singurul argument de care esti capabil?
  • +1 (3 voturi)    
    tampenie (Duminică, 11 decembrie 2016, 17:50)

    Kornell [utilizator]

    Sunt membru al Colegiului Medicilor dar.....de sinceritatea pacientilor cine raspunde? de faptul ca 1/3 habar n-au ce e SMS? De faptul ca si noi ne-am dori pacienti spalati, care sa vorbeasca frumos si nu amenintand si urland la doctori ca au drepturi. Nu intra in nici un juramant tolerarea mojiciei si mitocaniilor, verbale sau scrise. Sper ca hotnews sa nu mai cenzureze pt a N-a oara opiniile pro medici
    • +1 (1 vot)    
      Ce legatura are una cu alta? (Duminică, 11 decembrie 2016, 18:52)

      Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

      Si in mediul privat orice firma incearca sa obtina un feed-back de la clienti, cu toate ca
      1. Da, clientii pot sa nu fie sinceri
      2. Da, clientii tind sa raspunda la chestionare cand au ceva de criticat, nu cand sunt multumiti.

      Dar si cu aceste neajunsuri, un sondaj iti spune macar trendul (cum stau fata de anul trecut pe vremea asta) si diferentele intre diverse filiale, magazine (de ce nu spitale?) etc (de ce clientii magazinului din Galati sunt mult mai satisfacuti decat cei din Braila).
      Sa spui ca nu mai faci sondaje de satisfactie a clientilor pentru ca ai si clienti nespalati sau care fura de pe raft, ar fi de rasul curcilor.

      Deci ce va nemultumeste exact la masura asta, aplicata pentru serviciile publice, eu nu inteleg.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri