A fost publicat Raportul Comisiei care a decis ca Laura Codruta Kovesi nu a plagiat / Radu Chirita: Calitate stiintifica sub nivelul unei teze de doctorat

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 9 decembrie 2016, 14:02 Actualitate | Esenţial

Laura Codruta Kovesi
Foto: AGERPRES
 documente
(09 Dec 2016) PDF, 274KB
Raportul Comisiei de stiinte juridice care o absolva pe Laura Codruta Kovesi de acuzatia de plagiat a tezei sale de doctorat a fost publicat vineri pe site-ul Ministerului Educatiei si Sanatatii, concluzia celor trei experti fiind ca sefa DNA nu poate fi acuzata de plagiat, dar unul dintre acesti profesori, Radu Chirita, noteaza calitatea stiintifica a lucrarii "sub nivelul unei teze de doctorat".

Raportul este semnat de prof. Claudia Ghica-Lemarchand, prof. Vlad Constantinesco si conf. Radu Chirita. Toti trei conchid ca exista paragrafe care pot fi considerate plagiate, dar nu si teza in ansamblul sau.

Primii doi profesori arata, in urma unei analize calitative, ca din cele 444 de pagini de text, exista 556 randuri de plagiat-falsificare si 47 randuri de plagiat-parazitism.

"Avand in vedere ca teza contine 444 de pagini de text (nu s-au retinut anexele), ca fiecare pagina contine circa 30 de randuri, ca o selectie intiala a fost efectuata de programul informatic Ithantificate, care a identificat pasajele expertizate: expertiza efectuata identifica 18 pagini si jumatate de plagiat-falsificare si 1 pagina si jumatate de plagiat parazitism. Avind in vedere ca plagiatul este definit ca 'un imprumut' al gindirii sau exprimarii unui tert fara trimitere expresa, aceste calificari reunite reprezinta 20 de pagini in total, deci 4% din totalitatea tezei poate fi considerat ca plagiat sub diverse forme", arata cei doi profesori.

Concluzia celor doi este ca "teza expertizata prezinta reluarea unor pasaje din documente fara a le cita conform uzajului academic".

"Aceste imprumuturi neautorizate pot constitui fapte de plagiat-falsificare (preluare identica) sau plagiatparazitism (ideea e preluata si reformulata). Pasajele care pot cadea sub calificarea legala romana de plagiat reprezinta circa 20 de pagini din 444, ceea ce reprezinta aproape 4% din teza. Deci se constata o culpa in constructia demonstratiei tezei. Insa, circumstantele specifice trebuie luate in cauza pentru a determina sanctiunea", arata ei.

Astfel, "proportia retinuta afecteaza o mica parte a tezei, dar aceasta constatare cantitativa nu este determinanta" iar "natura imprumuturilor neautorizate permite de a constata ca este vorba de fraze care nu contin idei originale sau particulare (fraze facute din generalitati sau prezentari destinate vulgarizarii ideilor juridice, fara aport conceptual specific)".

"In  virtutea principiilor juridice, sanctiunea trebuie sa fie adaptata situatiei, individualizata pentru a asigura proportia fata de culpa. Din acest punct de vedere, retragerea titlului de doctor a autorului tezei supuse expertizei ne apare ca fiind o sanctiune excesiva si neadaptata", concid cei doi.

In aceste conditii, ei propun publicarea raportului de evaluare si interzicerea publicarii tezei in starea actuala.

Conf dr Radu Chirita a realizat o analiza diferita ce primii doi profesori, cu concluzia similara ca lucrarea nu este plagiata si propunerea de neretragere a titlului de doctor.

Acesta remarca insa "calitatea stiintifica sub nivelul unei teze de doctorat" a lucrarii Laurei Codruta Kovesi.

Concluziile comune ale celor trei profesori sunt urmatoare:
  • 1. Mentinerea titlului de doctor al dnei. Codruta Laura Kovesi, retragerea acestuia aparandu-ne ca fiind o sanctiune excesiva si neadaptata;
  • 2. publicarea Raportului comun al Comisiei noastre si anexarea acestuia la toate exemplarele din teza dnei. Kovesi prezente in toate bibliotecile din tara - mai ales, in Universitatea de Vest din Timisoara, unde teza a fost sustinuta.
  • 3. Interzicerea publicarii tezei in starea actuala, cand - desi nu se poate retine plagiatul - in opinia noastra, este sub standardele de calitate ale unei teze de doctorat.























Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

16740 vizualizari

  • +31 (81 voturi)    
    /// (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:11)

    hmara [utilizator]

    Atata timp cat isi face treaba bine acolo unde este , chiar nu m-ar interesa daca este sub sau peste nivelul unei teze de dr. Rezultatele conteaza.

    Este bine acolo unde este si sa-si faca munca mai departe.
    Spor.
    • -21 (55 voturi)    
      în cocluzie (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:46)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Ponta este hoț, iar (teza lui) Kovesi este proastă.
      • +3 (25 voturi)    
        /// (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:06)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        De unde ai mai aparut si tu?
        Iar ai venit din balarii?
      • -3 (25 voturi)    
        Nu stiu (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:02)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Nu stiu daca raportul astora a schimbat ceva in perceptia publica despre plagiatul LCK. In sensul asta, sunt convins ca daca ieseau 80% plagiate dar raportul final spunea ca NU a plagiat, Binolockii astia ("Binom+locked" ) patent pending) erau convinsi ca LCK nu a plagiat. Ei nu gandesc, ei executa!

        Dar Raportul are ceva nou, intrezarit de multi oameni normali: ca valoarea intelectuala a fatucii asteia, LCK, e pe undeva prin clasa lui Vanghelie (in conditiile astea, banuiesc ca si acesta are un doctorat pe undeva). Valoarea ei intelectuala (sigur, pentru oamenii normali, care s-au straduit un pic prin scoli) explica si calitatea sustinatorilor 4%.
        • +5 (9 voturi)    
          lol (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:39)

          Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          cred ca faci o confuzie, sustii ca oamenii normali sunt cei care sunt prosti, ceea ce este absurd. prostii sunt prosti, iar oamenii normali sunt cei care judeca si nu invers :)
      • +3 (13 voturi)    
        Completeaza (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:45)

        Robo [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Te rog sa completezi corect: Ponta este hot, panarama, mincinos, plagiator. Mai sunt si altele dar cam astea sunt principalele. Sper ca nu am uitat ceva.
      • +3 (5 voturi)    
        te pomenesti (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:12)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ca teza lui tonta nu e copy-paste si este si geniala.
        l-au lucrat serviciile, n'asa (vorba lui brucan)?
        ghita i-a copt-o si pretinului tonta.
      • +1 (3 voturi)    
        Hmmm, sau Ponta este hoț prost iar (Vineri, 9 decembrie 2016, 20:27)

        bdbd [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Kovesi a scris o teza doctorala proasta.
    • +11 (33 voturi)    
      oare? (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:59)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Asa se spunea si despre Ponta, ca nu conteaza, ce e ala plagiat, isi face treaba bine (nu ca si-ar fi facut-o). Eu zic sa fim mai exigenti cu cei aflati in functii publice. In cazul de fata din fericire s-a dovedit ca nu e o hoata ordinara dar se si confirma ideea ca cel care are un job fulltime ar face bine sa stea departe de un doctorat ca o sa ii iasa invariabil o ciulama.
      • +14 (14 voturi)    
        Invatamant foarte slab (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:12)

        muvis [utilizator] i-a raspuns lui codo

        Concluzia profesorului Chirita e de retinut pentru sistemul de invamant universitar si doctoral foarte slab si trebuie sa ii vizeze pe profesorii implicati.

        In primul rand universitatile trebuie sa fie exigente cu elaborarea acestor lucrari.
        Si doctoranzii ar trebui sa-si impuna un set de standard pe masura titlului tintit, dar asta tine mai degraba de caracter.
    • -6 (18 voturi)    
      Dottoressa (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:07)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Pe tine nu te interseaza, asa cum ziceau si admiratorii lui Ponta ca nu-i intereseaza de plagiat. Ca face bine ce face ca premier si de-aia vor sa-l dea la o parte prin orice mijloace. Gresti la fel de profund ca ei.
      • +3 (13 voturi)    
        intrebare... (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:50)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        ponta ce a facut bine ca premier?!
        faptu ca ministrii lui nu au declansat planu de urgenta dupa colectiv?!
        • +4 (10 voturi)    
          Ponta a fost un cataclism. (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:00)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Uite de ce e asa grav analfabetismul functional. Citesti ceva si intelegi pe dos.
        • +3 (5 voturi)    
          Retorica (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:38)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Uite de ce e asa grav analfabetismul functional. Citesti ceva si intelegi opusul.
          Eu doar observ congruenta de argumentare intre aparatorii lui Kovesi si-ai lui Ponta.
          Pe cine intrebi, cand tu cunosti cel mai bine alchimia prin care frauda intelectuala poate fi transformata in adulatie .
    • +7 (11 voturi)    
      Problema este... (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:23)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      Ca noi platim pentru asta. Adica ea si alti "doctori" iau bani pentru asta.
      Deci lucrarile de doctorat nu se fac cu un scop stiintific, ci numai material si eventual pentru titula.
      Este ceva similar cu a scrie carti in puscarii, ia sa mai primim - 30 zile , iar aici + 15%.
      Eu propun sa nu se mai dea bani in plus pe chestie de doctorat!
    • +2 (8 voturi)    
      in mare sunt de acord cu tine.. (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:32)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      ..acolo unde este face treaba buna si merita apreciata si respectata!
      Problema este ca acum a oferit o mica bresa de atac celor care o contesta si celor care i se opun!
      Aceasta bresa mica mica, poate sa o coste cariera si nu numai pe a ei, ci si pe a celor care o sustin: politicieni noi si vechi, oameni bine intentionati, vor fi catalogati in fel si chip de catre marea majoritate a tarii; deasemenea, electoratul p$d si pmp, deja ii contesta pozitia in functie si merg ep principiul "4% = 100%", si ca "ar trebui sa isi dea demisia", si asa mai departe!

      Da, e femeia, potrivita la locul potrivit.. a bagat niste politicieni expirati la zdup, dar tot nu are forta in fata sistemului politic din Romania.. Sper ca romanii sa deschida ochii mai repede!
    • -1 (5 voturi)    
      hahaha (Vineri, 9 decembrie 2016, 18:26)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      dracnea s'a imbogatit din slujbe numai la stat. bugetar de'o viata, supermilionar pt. 10 vieti.
      nimic legat de fonduri ioropene, de achizitionarea hotelului turis din tr. magurele, nimic legat de permanentele lucrari la drumurile teliormanului, de catre teldrum, nimic despre proprietatile agricoloe, proinvest, devenit cel mai mare mosier al judetului, nimic despre case, vile si cabane, la munte si la mare.e ok cu codrutza. a facut si el o boacana nu alegerile si s'a lasat la nevasta cu niste farfitze platite moca la alicsandria. atat.
      nimic despre zecile de mii de ha de padure in afacerile zgrebenciuc & son, nimic despre spagile lui bombonel, precum nimic despre fostul sau sef de cabinet, denuntator principal, ciripitor la dna. omul care incasa in numele lui El Insusi....
      nimic despre unii in microsoft. nimic despre permanenta ministra a educatiei, presupusa banuita de chestii...caterinca aburescu, sau abramburica, pe renumele ei.

      partial doctora a ingropat o gramada de dosare cand era precuroare generala, in trei mandate.
      dintre care clasarea dosarelor privind crimele revolutiei si banii lui al batran....

      dna azi e chitita pe gainarii care sa'i infunde pe unii politrucieni, prea prosti sau indezirabili sistemului, sa'i scoata din circuit, fara atingerea agoniselilor.

      asta este celebra justitiara.

      spre noi culmi de civilizatie si progres !
    • +1 (7 voturi)    
      ... (Vineri, 9 decembrie 2016, 18:44)

      klaudyuxxx [utilizator] i-a raspuns lui hmara

      1. Cum ai dedus ca ea face treaba bine? Ca asa ti se pare tie?
      2. Poate cineva cu un doctorat muncit cu adevarat ar face o treaba infinit mai buna.
      3. Las-o ca merge asa?
  • -11 (53 voturi)    
    Au albit-o cu detergent manual (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:13)

    Pac-pac [utilizator]

    Nu e ca-n reclamele cu detergenti unde bagi salopeta de mecanici auto si iese imaculata.

    Cu tot respectul pentru DNA si rezultatele lui Kovesi, dar sa vii sa spui ca 4% nu e plagiat, mi se pare penibil.
    De ce?
    Simplu, pentru ca nimeni nu spune nimic despre calitatea acelei teze (exceptand acum dl. Chirita).
    Concret, o teza de doctorat nu se evalueaza in numar de pagini, din care 15% sunt oricum balarii, asa ca daca scoti balariile, procentul paginilor plagiate e si mai mare de 4%.
    O teza de doctorat are in spate o idee.
    Daca acele pasaje plagiate sunt in partea esentiala a tezei, atunci imi pare rau de dna. Kovesi.
    Dar nimeni nu a pus problema si din perspectiva calitatii...
    • +5 (35 voturi)    
      Mda... (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:32)

      Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      Pai poate acei 4% sunt fix din cei 15% care-i consideri tu balarii. Deci daca scoti balariile, rezulta ca plagiatul e 0%.

      Te-ai gandit la asta? :)

      Sau tu stii sigur, pentru ca ai citit toata teza si ai facut aceeasi analiza precum cei din comisie?
      • +12 (28 voturi)    
        100% maculatura (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:15)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Veetor

        Tot doctoratul lui Kovesi e maculatura. Nu asta ti-a zis Radu Chirita?
        A plagiat ca sa iasa la numar paginile alea pe care nu le umpluse cu text de lege.

        Si dupa ce-ai aflat, ca persoana de buna ccredinta, ar fi normal sa ai cel putin doua curiozitati.

        1. Cum de a cazut si Kovesi in patima titlurilor nemeritate, si ce spune asta despre ea?

        2. Si cum de comisia CNATDCu a devenit dintr-o data atat de insensibla la plagiat, cand e vorba de sefa DNA.

        O persoana care ar trebui sa fie dincolo de orice dubiu profesional, moral si intelectual.
      • +2 (4 voturi)    
        posibil si asta (Vineri, 9 decembrie 2016, 23:39)

        om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Veetor

        dar numai dupa cum gandesti mata.
        profesorul ala din comitzie, zise ca n'are valoare.
        si nu 4 protzenturi, ci teza in genere si totalitate.
        si ca e rusinos pt. univ. de vest ca teza sa mai fie la vedere. o ascund ei prin vreun sertar, seif, inca doi ani cat mai are kodrutza la dna.
        si lu dottore, i'au luat'o dupa ....

        asa cum se zice in popor, n'are valoare....
    • +17 (29 voturi)    
      Ponta (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:38)

      schumi [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      Dar cat % este plagiat la Ponta si comparativ, cam care este calitatea lucrarii ?:))
      • +3 (9 voturi)    
        @schumi, Ponta face parte din categoria (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:18)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui schumi

        "DOCTORI copy paste SI ATAT", pt ca nu exista termeni de comparatie, in vreme ce Kovesi face parte din categoria "DOCTORI 4% SI MEDIOCRI" , pt ca in cazul ei exista termeni de comparatie!
        • +2 (8 voturi)    
          Cine stie? (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:38)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Nu cred ca un calificativ sub nota de trecere poate fi numit mediocru. Si Mircea Dumitru si Chirita au spus ca lucrarea nici nu tebuia admisa.

          Apropo de Ponta, a copiat 85 de pagini din vreo 300 cat reprezinta lucrarea propriuzisa, fara anexe sau text de lege. Dublu si un pic in plus comparativ cu Kovesi. adica intra lejer in acelasi ordin de marime. Si n-am vazut o analiza "calitativa" de genul a plagiat prin parti esentiale, nu in introduceri. Asa sa fie?
          Cine stie.
          • +3 (5 voturi)    
            Eu nu fac parte din tabara INTRANSIGENTILOR (Vineri, 9 decembrie 2016, 18:05)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            ca tine, dar ma inscriu in cea a criticilor severi Prin prisma aceasta privind lucrurile, cred ca L.C "4%" Kovesi este in mare dificultate fata de V.V "copy paste" Ponta, pt ca acesta, e deja intrat in folclor sub numele de "Copy paste", si din acest motiv, nimeni nu mai este interesat sa vada ce hram poarta partea "originala" din Teza sa de doctorat. Zecile de pagini copiate la rand ca Haplea i-au dezgustat pe toti. Tocmai de aceea Mitomanul nu este afectat in mod oficial de vreun verdict gen, "lucrare mediocra dpdv al valorii stiintifice" si, in nesimtirea lui proverbiala, ma astept ca in orice moment, incepand de azi incolo, sa aflu din mass-media ca a declarat ca daca vrea,(pt ca pana acum nu a vrut, nu a fost preocupat cu adevarat) el, spre deosebire de Kovesi, poate scrie o teza de doctorat care sa corespunda exigentelor specifice.

            Kovesi nu se afla in postura asta, pt ca ea nu a plagiat , ea a creat cu chin si truda...o lucrare mediocra !

            PS. In locul ei, as fi dat vina pe papa ! ;)

            PPS. Se intelege ca glumesc. Serios vorbind acum : Laura Codruta Kovesi va ramane in memoria multora ca o persoana care pt ca nu a plagiat (suficient) a scris o teza mediocra !
            • +5 (5 voturi)    
              Nici eu, dar (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 13:17)

              man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              Kovesi face parte din categoria intransigentilor. Cel putin prin fisa postului de sef DNA.

              Plagiatul lui Kovesi, conform standardelor stiinitifice mi se pare de netagaduit. Eu nu puteam sa public un articol cu cateva randuri copiate chiar si in indroducere. Sefa DNA poate scrie o lucrare de doctorat cu 20 de pagini copiate. De ce?
              In cazul ei eram edificat. Dar compromiterea intregului CNATDCU e mult mai grava. Nu cred ca lucrurile pot sa ramana asa.
              • +2 (2 voturi)    
                Sa vedem ce mai urmeaza ! (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 15:51)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

                Curvica oricum a zis ca o sa conteste verdictul CNATDCU la CNATDCU iar apoi, daca va fi cazul, o sa mearga mai departe in instanta.

                Ce o sa-ti spun in continuare, ti-o spun ca un rautacios ce sunt : Nici nu stiu ce imi doresc mai mult ! Sa apara in perioada urmatoare un dosar al DNA-ului impotriva lui Curvica, pt a jubila de doua ori ? O data in legatura cu latrinistul asta hidos si a doua oara in legatura cu momentul "lansarii la apa" a dosarului de catre DNA, evident un moment cu totul si cu totul aleator ? Ori ca solutia CNADTCU sa fie reformata (pe cale administrativa sau judiciara) ?

                PS. In ceea ce ma priveste, incepe sa-mi fie mila de Laura Codruta Kovesi pt ca toate demersurile pe care GIP si latrinistul care il conduce le va face de-acum incolo, vor tine treze in atentia opiniei publice problema plagiatului, a celor peste 500 de randuri retinute ca fiind "plagiate- falsificare", dar in special nu vor lasa sa treaca in uitare verdictul constand in recomandarea de a nu fi tiparita, pt uzul general, Teza de Doctorat datorita slabei sale valori stiintifice.
    • +4 (12 voturi)    
      Nu a fost plagiat ! (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:25)

      neamprooost [utilizator] i-a raspuns lui Pac-pac

      O lucrare științifică are o parte introductivă, generală, în care se prezintă tema și ce ar putea aduce o lucrare pe această temă: sunt generalități, introducerea e în totalitate reluarea unor informații preexistente -> o "copiere" în această parte a lucrării nu are gravitate, dar citarea incompletă a surselor e un semn de neglijență - asta a fost multă vreme starea generală a cercetării științifice de la noi.
      Partea originală a lucrării rămâne originală si nu e afectată de părți plagiate, este într-adevăr munca Dnei Kovesi.
      Lucrările celelalte (Ponta, Oprea, Tobă & Co) sunt copiate în partea presupus originală în proporție de 60-100%.

      E ca diferența dintre un client care iese din greșeală cu o conservă neplătită într-un coș de cumpărături plătite și un bandit care fură cu premeditare un raft întreg, sau chiar pune pe cineva care nu e în situația de a refuza să fure în locul lui.
      • +4 (4 voturi)    
        Penibil (Vineri, 9 decembrie 2016, 20:57)

        lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui neamprooost

        Explicatia este penibila, iar chestia cu conserva - incredibila. Plagiatul este plagiat, de la prima pana la ultima fila
      • +2 (4 voturi)    
        Nu mai mintiti atat (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 13:24)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui neamprooost

        Sunt lucrari copiate 100%, altele in proportie de 26% (Ponta) sau mai putin. Kovesi e pe la 12% (excluzand textul de lege) plagiat. In cazul celorlalti nu stim prin ce parti au plagiat pt ca CNATDCU n-a binevoit sa ne transmita public.
        Doar la Kovesi au facut o distinctie intre plagiatul din introducere si cel din partile esentiale. Lucrarea fiind calificata substandard, nu stiu ce or fi considerat ca fiind esential...
  • +25 (45 voturi)    
    O mica informatie (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:22)

    Claude [utilizator]

    În calitate de avocat, Radu Chiriță o reprezintă pe judecătoarea Florica Roman de la Curtea de Apel Oradea, trimisă în judecată de DNA. În urma unui mail al Floricăi Roman, Chiriță a scris pe blogul lui un text celebru, intitulat ”Globul de sticlă”, din care cităm: ”Dacă toţi tăcem din gură, ne ducem dracu’ toţii. Orbiţi de o companie mediatică şi de un cult al personalităţii DNA ce tinde să devină faraonic, oamenii de bună credinţă nu pot decât să pice în această capcană pentru că nimeni altcineva nu vorbeşte.”

    Chiriță a reprezentat-o pe Tunde Peter, fost inspector școlar adjunct în Cluj, trimisă în judecată de DNA pentru trafic de influență și condamnat la 2 ani și 6 luni închisoare cu executare.
    • -3 (29 voturi)    
      Relevanta??? (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:56)

      lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      Nu am inteles care este relevanta activitatii de avocat a domnului Chirita in speta discutata? Acele persoane pe care le-a reprezentat la proces nu aveau dreptul la aparare?
      • +4 (18 voturi)    
        /// (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:08)

        hmara [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        E un pic mai complicat pt tine.
      • +3 (11 voturi)    
        Ai citit printre randuri (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:14)

        banel [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Declaratia data pe blog in decredibilizeaza.
      • +5 (21 voturi)    
        Nu de dreptul la aparare e vorba ! (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:16)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Ci de comentariile facute de d-l Chirita, prin care se vede clar ca nu este obiectiv in raport cu sefa DNA.
        • +1 (5 voturi)    
          Atunci sa sa reia procesul cu o noua comisie. (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:40)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          Daca nu ar fi obiectiv.
          • +2 (4 voturi)    
            corect (Vineri, 9 decembrie 2016, 20:55)

            lulu1 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            Nu am auzit asa ceva pana acum -nu a plagiat decat 4%. Rad si curcile din ou de noi. Ce ne plac nouasituatiile penibile.
        • +1 (3 voturi)    
          pai, cam asa (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 0:01)

          om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Idealistu

          ar trebui recuzata comitzia si numita alta.
          cu unii mai seriosi. :-))

          apropo, dupa ce iese de la dna, kodrutza n'o sa fie advocata ?!
          pai, ar fi si pacat sa nu se faca, cu relatiile deja stabilite...
          asta ca sa continui judecata voastra despre justitie si dreptate....
      • +5 (5 voturi)    
        grea logica asta, nu?! (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:53)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        "radu chirita: calitate stiintifica sub nivelul unei teze doctorat"
        intelegi acum .?!
        persoana care spune ce am citat mai sus e aceeasi persona de care spune "Claude"... cu alte cuvinte are tot interesul ca sefa DNA sa pice!
      • 0 (6 voturi)    
        O relevanță foarte mare (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:32)

        marki [utilizator] i-a raspuns lui lulu1

        Dacă afirmațiile din comentariul lui Claude sunt adevărate, totul se leagă.
        Invidie, răzbunare, polițe de plătit... Nimic nu e întâmplător.
    • +5 (23 voturi)    
      Asta ar putea explica (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:06)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      ...copita pe care acest Chirita a tinut neaparat sa i-o traga lui Kovesi, la sfarsitul raportului.
      Din fericire, decizia finala apartine plenului CNATDCU , nu doar unuia dintre membri comisiei. Iar CNATDCU a decis cu 33 de voturi (din 34) ca L. Kovesi nu a plagiat. Punct!
      • +1 (15 voturi)    
        Nu a plagiat... (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:33)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Pe naiba...
        Intelegeti talimbilor ca nu se poate altfel - valoarea acestor personaje este nula din punct de vedere stiintifiv- numai ne maninca banii - nu a adus nimic nou in stiinta asta care se nuneste DREpt.
        Lucrarea ei si a altor cateva sute mii de doctori este zero, au facut lucrarea nu cu un scop de cercetare stiintifica - ci numai cu scop material - sa mai aiba niste bani sau sa acceada in functii mai inalte.
        La fel au facut 90%.
        • +4 (8 voturi)    
          Orgoliu. (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:06)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

          Nu cred ca banii sunt mobilul. Cred ca e vorba pur si simplu de orgoliul omului mediocru. Aceeasi chestie la Oprea sau Toba, Ponta sau Pandele.
          Odata ajunsi in varful unei instituii le sunt servite pe tava titlurile astea nemeritate. Iar ei se decoreaza unii pe altii intr-o veselie. Vezi in ce companie "aleasa" si-a sustinut doctoratul si Kovesi.
      • +3 (9 voturi)    
        @claude, @hmara,@banel, @Idealistu si (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:35)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        @Andradda doar ati citit articolul pe care il comentam cu totii acum. Sunt convins ca ati ajuns sa cititi si : "Concluziile COMUNE (subl. m) ale celor TREI (subl. m) profesori sunt urmatoare : ...3. interzicerea publicarii tezei in starea actuala,
        cand - desi nu se poate retine plagiatul -in opinia noastra, este sub standardele de calitate ale unei teze de doctorat."

        PS. Oare ce corupti urmariti de DNA sunt aparati de Lemarchand si Constantinesco ?
        • -2 (8 voturi)    
          Inteleg ca teza nu se publica (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:58)

          Claude [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Si atunci Ciuvica cum de a avut acces la teza?

          Si doi: Expertul este obligat sa raspunda DOAR la obiectivul propus. Asa am mai vazut expertize tehnice in care expertul isi da cu parerea despre legi ba chiar si interpreteaza cum ar vedea el rezolvata cauza in instanta. Acestea sint abordari gresite.
          Romanul intotdeauna a simtit ca se pricepe la orice. E timpul sa ne vedem lungul nasului si sa lucram strict pe ni se cere si nu sa facem pe desteptii.
          • +1 (3 voturi)    
            Ha-ha-ha, ce simpatic esti ! :) (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:40)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Claude

            In cazul de fata "Romanul" care "a simtit ca se pricepe la orice" si care "nu-si vede lungul nasului" si care "face pe desteptul" sunt de fapt trei, din care, e-adevarat, doi sunt mai frantuziti iar unul mai ardelean. Toti trei profesori de drept reputati si recunoscuti pe plan international.

            Deci, dupa tine, concluzia trebuia sa fie : nu a plagiat si este un savant eminent ! :))

            PS. Au fost destule situatii in care expertii tehnici desemnati in instante sa evalueze diverse imobile s-au vazut obligati sa motiveze valoarea mica de circulatie stabilita pt constructii aratand ca acestea trebuiesc reparate pt a le creste valoarea ori chiar este necesar a fi demolate intrucat reprezinta risc de prabusire ,valoarea de circulatie fiind in acest caz aproape nula.
            Fii sigur ca niciun judecator nu le-a reprosat acestor experti ca si-ar fi depasit mandatul dat de instanta

            PPS. Romanul care insa nu-si vede lungul nasului sare insa imediat in astfel de situatii !

            PPPS. Sau te pomenesti ca ai fost adversar cu Chirita si ai pierdut vreun proces in fata lui ! ;)
    • +4 (8 voturi)    
      Slab... (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:27)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      Mai cauta.. Chirita este avocat si la alti infractori - mai balsoi ca astia.
      Dar este cel mai bun in activitatea de profesor in Romania- de asta a fost desemnat ca atare, daca vroia sa o rada pe Kövesi asta facea- dar eu zic ca toti au fost domni - si au albit-o.
    • -1 (1 vot)    
      securistule! (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:39)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Claude

      sic!
      • 0 (0 voturi)    
        Da... (Vineri, 9 decembrie 2016, 18:19)

        Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

        Arestat de securitate, pe vremea liceului, si doctor in fizica- pe bune.
  • +17 (25 voturi)    
    HILAR !!!! (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:25)

    persuasiv [utilizator]

    Standarde,care standarde???Citez:"calitatea stiintifica sub nivelul unei teze de doctorat".Unde,in Romania???Pai daca asta este sub nivel,''celelalte'' la ce nivel se situeaza.
    • +18 (18 voturi)    
      la nivelul potrivit (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:04)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      adica al unor insi care nu trebuiau sa se apuce in veci de treaba asta. doctoratele sunt pentru cei care vor sa faca cercetare, nu tichii de margaritare.
  • +25 (25 voturi)    
    Dar coordonatorul? (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:32)

    Pita2 [utilizator]

    Faptul ca calitatea ar fi sub nivelul uei teze de nu este vina autorului ci a coordonatorului si eventual a comisiei de doctorat. Plagiatul poate sa scape atentiei acestora, dar restul e de datoria coordonatorului si a comisiei sa ceara corecturi. Altfel de ce sunt platiti?
  • -4 (30 voturi)    
    pagina 21 (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:36)

    Mazeta [utilizator]

    „p. 21 - preluata integral dintr-un articol din 2009,
    fara citare a autorilor. Chiar si notele de subsol sint identice si ghilimelele care trimit la alte surse citate in sursa necitata. Constatam deci circa 30 randuri pe p. 21 si 8 pe p.22 de plagiat-falsificare.”
    • +8 (18 voturi)    
      Te asteptam :) (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:49)

      Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ce mai face d-l Voiculescu ? Tot la bulau ?
    • +10 (16 voturi)    
      de ce vrei.. (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:50)

      mache [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ... sa te faci de cacao fara sa pui tot textul? Stiu ca face parte din manualul de manipulare clasic dar totusi...

      "Greseala care este facuta in nota de
      subsol in documentul - sursa asupra unei carti in engleza este reluata integral in teza (white coilar crime, Sutherland) si se regaseste in bibliografie. Acest element este
      retinut ca relevant."
  • -7 (27 voturi)    
    negrisoriiiii, vai de mama lor (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:38)

    U_swamp [utilizator]

    Codrut-o, ia-le negrisorilor banii inapoi ca au lucrat prost. Sau fa-le un denunt penal!
    • -9 (17 voturi)    
      eratum (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:41)

      U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      Rectific: Coldut-o
    • +13 (19 voturi)    
      Cazul vocativ (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:45)

      spirache [utilizator] i-a raspuns lui U_swamp

      Poti scrie linistit ,,Codruto". Nu e nevoie de cratima. Este in vocativ.
      • -1 (3 voturi)    
        merci cheri (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:56)

        U_swamp [utilizator] i-a raspuns lui spirache

        esti un/o scump/a.....pup
  • +3 (23 voturi)    
    Fiind vorba de un procuror (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:43)

    Susufler0 [utilizator]

    este suficient si atat pt a-i pata onoarea : "p.7, pgf 2 : fraza identica cu articolul Anei-Maria Papuc (necitat intre ghilimele, nici in bibliografie) - 7 randuri pot fi considerate PLAGIAT - FALSIFICARE" (subl. mea)

    PS. Citatul este din Raportul comun redactat de profesorii Ghica Lemarchand si Constantinesco asupra tezei de doctorat (pag. 5).
    • +2 (4 voturi)    
      Vorbesti dupa ureche (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:22)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Vezi care e definitia legala a plagiatului. Dupa aia vezi daca se aplica.
      • -1 (3 voturi)    
        Bai, baiatule, deja ma plictisesti ! (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:55)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Esti definitia perfecta a analfabetului functional care citeste si nu pricepe ce a citit !

        Ti-am citat din Raport, nu am vorbit dupa ureche si am exprimat o opinie cu un grad rezonabil de subiectivitate.

        Vad ca porti o adevarata cruciada intru apararea Laurei Codruta Kovesi. Foarte bine, e dreptul tau. Daca nu ai inteles , iti repet : nu contest concluziile rapoartelor celor trei experti si nici ale Consiliului, ci doar sustin exclusiv ce am spus mai sus.

        PS. Deci, cearta-te cu altcineva, nu cu mine !
    • +2 (2 voturi)    
      Nu sunt sigur ca ai inteles asa ca o sa-ti (Vineri, 9 decembrie 2016, 21:23)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      "desenez" : Cred ca este rusinos pt orice doctorand sa afle ca randuri din opera lui pot fi considerate "plagiate-falsificare". Cand doctorandul mai e si procuror este cu atat mai rusinos. Iar cand doctorandul se numeste Laura Codruta Kovesi, adica este un adevarat simbol al luptei impotriva coruptiei situatia devine aproape imposibila.

      PS. Cand se trece de la "pot fi considerate" la "retinut" discutia, din punctul meu de vedere, s-a incheiat, indiferent ca concluzia nu retine plagiatul. "Furturile" "retinute" ici si colo, raman, nu se prescriu.
  • -3 (15 voturi)    
    Fiind vorba de un procuror (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:43)

    Susufler0 [utilizator]

    este suficient si atat pt a-i pata onoarea : "p.7, pgf 2 : fraza identica cu articolul Anei-Maria Papuc (necitat intre ghilimele, nici in bibliografie) - 7 randuri pot fi considerate PLAGIAT - FALSIFICARE" (subl. mea)

    PS. Citatul este din Raportul comun redactat de profesorii Ghica Lemarchand si Constantinesco asupra tezei de doctorat (pag. 5).
  • -6 (34 voturi)    
    Nu e plagiat ... (Vineri, 9 decembrie 2016, 14:45)

    satanae [utilizator]

    e doar copiat. As vrea sa-i intreb si eu pe cei care au mai trecut pe la scoala: daca la scoala generala sau la liceu erau prinsi copiind la o lucrare de control, profesorul nu le dadea 1 pentru copiat, ci se uita daca au apucat sa copieze mai mult sau mai putin? Adica, daca ce ati copiat reprezenta cea mai mare parte a lucrarii, va dadea 1, daca era numai 4% atunci va mangaia pe crestet, spunea sa nu mai faceti altadata, va critica in fata clasei si va scadea nota cu 4%? Daca asa se intimpla, atunci felicitari, ati facut o scoala moderna si, uite, puteti ajunge doctori in ce vreti voi, daca copiati numai asa, oleaca. Asa cum scoala nu trebuie sa-i persecute pe copii, in ziua de azi, sa aiba cosmaruri din cauza notelor si temelor pentru acasa, asa trebuie sa-i menajeze si pe adulti si sa-i lase sa ia un titlu acolo, pe baza a ceea ce au scris altii. Ca doar nu toata lumea poate sa inventeze roata!
    As avea, in final, o mica nelamurire: de la ce procent incepe plagiatul serios? Ca sa stim si noi cum stam. Adica, 4% nu e destul de mult, atunci sa pornim de la 5% incolo, de la 10%? Hai, mai bine sa nu fim cainosi si sa punem de la 90% , sa ajunga pentru toata lumea, ca doar nu s-a terminat hirtia pentru diplomele de doctori in tara asta!
    P.S. Isi da cineva seama ca anticorupta noastra nu a scapat acolo un citat fara nota, ci a copiat, cuvint cu cuvint, mai bine de 20 de pagini? Si cica e putin, ca lucrarea are peste 400! Iar reperele morale ale natiei tac chitic, se fac ca nu aud, nu stiu, ca ''organele abilitate s-au pronuntat", sau o baga pe-aia cu ''institutiile statului sa-si faca datoria''. Asa s-a aparat si Victoras, dar nu era de-al lor, asa ca au desfiintat vechea comisie si au facut alta, mai buna si mai frumoasa, care pretuieste plagiatul la kilogram. Si astfel de oameni ne prostesc ca vor sa reformeze Romania si urla ca sa nu se voteze cu PSD-ul. Dar cu cine, ma rog? Cu voi si ai vostri? Macar PSD-ul nu se preface, a ramas acelasi dintotdeauna.
    • +3 (5 voturi)    
      la cat ai scris (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:06)

      coloneze [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      sunt convins ca esti neinteresat sa o denigrezi pe kovesi
      • -2 (2 voturi)    
        Poate ca ... (Vineri, 9 decembrie 2016, 19:34)

        satanae [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

        am plagiat, daca tot am scris asa de mult. Si, desigur, am eu ceva cu Kovesi, pe care o denigrez aici. Ea n-a plagiat, am eu ceva cu ea, o faza clasica pentru natia noastra.
        De fapt, nici nu m-am referit prea mult la personajul in cauza, pentru ca problema a fost mai mult cum au rezolvat comisiile noastre un caz de plagiat al cuiva care facea parte din categoria "alor nostri", dar acum imi veni o idee: oare cum o fi privit inceperea urmaririi penale, de catre DNA, a unor plagiatori dovediti, precum Robert Negoita, pentru abuz in serviciu, cind ea era intr-o situatie asemanatoare? Si oare va gasi resursele necesare pentru un gest de minim bun simt si sa-si dea totusi demisia? Nu de alta, dar este clar ca PSD-ul, dupa alegeri, va avea o arma foarte buna impotriva ei, la care foarte putini ar avea ce sa replice.
    • -1 (1 vot)    
      Toleranta 0 la plagiate in doctorate (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:22)

      muvis [utilizator] i-a raspuns lui satanae

      Eu am fost pe la scoala si iti spun atat: multi profesori de la ciclul gimnazial pana la invatamantul universitar, tolereaza sau incurajeaza copiatul si plagiatul.
      In invatamantul asta de top doctoral, nu stiu, ca n-am facut, dar observ calitatea profesorilor care acorda titluri doctorale pentru plagiate sau lucrari slabe.
      Asta este problema care ar trebui dezbatuta.
  • -1 (29 voturi)    
    teza (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:01)

    bobyrou [utilizator]

    Kovesi a plagiat grosoloan, 550 randuri. Daca eu maine ma apuc sa fur 1 mie de euro... este in regula, doar pentru faptul ca sunt mai putini bani decat cel care fura milionul? De ce unii sunt mai presus decat noi?
    • -3 (5 voturi)    
      Demisia (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:34)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui bobyrou

      Procurorul general DNA a furat, a furat, a furat... ceea ce e ingrozitor. Domnule Presedinte, ziceati ca si trei randuri copiate de un politician sunt intolerabile, atunci cum sunt 550 de randuri ale sefei asazisei anticoruptii?! Dlor ambasadori american, german, suedez, pana unde merge falsitatea si ipocrizia pozitiilor voastre?! Daca fura slugile voastre e bine, nu?
  • +9 (23 voturi)    
    Furt sau nu? (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:06)

    CapitanulPanait [utilizator]

    Bai nene ori ai furat ori nu? Daca ai furat un rand din lucrarea cuiva se numeste furt.
    Comisia trebuie sa dea un raspuns simplu DA sau NU. Atata. Nu daca furtul a influentat sau nu esenta lucrarii, sau daca lucrarea este de valoare mediocra sau senzationala.
    Poate un ginecolog in urma unui consult sa spuna ca ''fata este 96% virgina''? Evident ca nu. Este sau nu este. Punct.

    Acuma ca duduia Codrutza a calcat pe multi pe coada si o vor plecata de la DNA este cu totul alta problema.
    Sa isi vada de treaba mai departe si sa aiba decenta sa spuna ca a copiat si ea cateva pagini.

    Oricum, cu sau fara plagiate, valoarea scolii romanesti de doctorate a ajuns zero. Sa vedem si noi niste doctorate retrase, oameni pusi sa plateasca penal si material pentru furtul intelectual si apoi mai vedem noi.

    Pina atunci sa multumim ministrului Funeriu care a bagat camere video la BAC si in acest fel a facut ca macar BAC-ul sa mai aiba vreo semnificatie in lumea academica europeana. Este singura masura buna, care a generat o crestere de calitate, pe care am vazut-o din 1990 incoace.
    • +4 (8 voturi)    
      Bateti apa-n piua (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:36)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

      si va faceti ca nu intelegeti despre ce este vorba.
      Ca si in oricare frauda, exista pedepse pe masura gravitatii fraudei respective.
      Asa cum pt furt, coruptie, abuz in serviciu, incompatibilitate sa dau pedepse sub forma de mustrare, amenda, inchisoare cu suspendare sau inchisoare cu executare, tot asa si in acest caz masurile de pedeapsa pot sa varieze.
      Pt Ponta care a plagiat ca un nemernic 3/4 din teza s-a decis retragerea titlului de doctor.
      Pt Kovesi, datorita impactului minor asupra tezei, din cauza neglijentei sau neatentiei din cele 20 de pagini s-a decis ca pedeapsa sa fie interzicerea publicarii tezei sub forma actuala, dar nicidecum nu este necesara masura retragerii titlului de doctor.
      Hai ca e simplu si cat se poate de logica decizia comisiei.
      • 0 (2 voturi)    
        O teza (Vineri, 9 decembrie 2016, 20:08)

        vi_escu [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        si copiata si de slaba calitate stiintifica. Asta este adevarul, fanii trebuie sa accepte ca idolul lor e putin hoata.
      • 0 (2 voturi)    
        Aici intrebarea este daca a furat sau nu (Vineri, 9 decembrie 2016, 22:29)

        CapitanulPanait [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Daca pe dumneata te fura un hot de 100 Lei si se constatata ce nu a avut un impact major asupra finantelor dumitale inseamna ca nu este furt ce a facut omul?

        Aici este vorba de a spune daca a furat sau nu.
        Nu s-a cerut sa se evalueze consecintele furtului.

        Precum ati spus: pedeapsa va fi pe masura faptei, dar pe noi ne interesa daca exista fapta sau nu.

        Iar existenta faptei nu poate fi exprimata in procente: ea este sau nu este. Consecintele pot fi estimate in procente.
    • -4 (6 voturi)    
      Pai asta e ideea (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:14)

      Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

      Ideea e sa le spui prostilor ca 4% din ceva cantitativ este plagiat, ca sa sune bine, domne' e o eroare mica si nevinovata. In total pagini lucrare desigura ca intra si copertile, si opisul si tone de copy-paste din legislatie.
      In realitate partea de plagiat e mai mare si mai importanta decat spune aceasta comisie.
      Dar in esenta ai dreptate. Virgina e virgina chiar si cu himenul rupt.
    • +3 (3 voturi)    
      Vezi prima data ... (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:27)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui CapitanulPanait

      ... definitia legala a plagiatului, care-s regulile de preluat continut din lucrarile altora in lucrari stiintifice, dupa aia da-ti cu parerea.

      A incalcat pe alocuri regulile, da' insuficient ca sa fie considerat plagiat.

      O analogie: daca pe tine te prinde radarul cu 53 km/h in zona cu restrictie la 50, iti ia politia carnetul? Da' daca te prinde cu 90? Exista si-un motiv bun pt. asta: are si radarul erorile lui, si o depasire atat de mica a vitezei legale poa' sa fie rezultatul unei denivelari sau a unui demaraj mai brusc, nu musai semnul unei conduite neglijente in trafic, pe cand o viteza de 90 la ora in zona de 50 n-are cum sa fie altceva decat un complet dispret fata de legislatia rutiera.
      • -2 (2 voturi)    
        556>>3 (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:38)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        556>>3 !!! aceasta e problema!
      • +1 (1 vot)    
        Savuroasa analogia ta ! (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 16:44)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Asculta una si de la mine : Daca te retine procurorul DNA pt 24 de ore, asa ca sa nu apuci sa distrugi probe (si nu apuci !) iar apoi te trimite in judecata si esti achitat , e - cum ai spus ? - rezultatul unei "denivelari" sau al unui "demaraj mai brusc", nicidecum semnul vreunei "conduite neglijente" a procurorului.

        PS. "90/h" e cand te aresteaza preventiv instanta iar la final te condamna.

        PPS. Cred ca analogiile TALE, ORIGINALE iar nu analogiile MELE "PLAGIATE - falsificate" dupa ale tale ar fi pe placul d-nei Kovesi, ar incanta-o. De ce nu incerci cumva sa i le trimiti fara sa le mai faci cunoscute si "dusmanilor" domniei sale ?
    • -1 (7 voturi)    
      STAI (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:37)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui CapitanulPanait

      asa ca nu poti trece peste o furaciune.Plagiat chiar si 20 pagini din 400 este tot furt deci HOTIE.
      1.DECI NU MAI POATE FI LA DNA LA PRINS HOTII EA INSASI FIIND O HOATA.
      2. intra ea insasi in penal pentru fals in declaratii.Atunci cind a depus lucrarea a dat o declaratie pe propria raspundere ca nu a plagiat.
      3. a incercat inducerea in eroare prin trimiteri la lucrari care nu au existat deci FALS in inscrisuri
      Concluzie:
      1. nu mai poate ramine doctor lucrare foarte slaba si nu poti fi doctor cu o lucrare pe care nu ai voie sa o publici si trebuie refacuta.Deci inexistenta.Si atunci pe ce a luat titlul. Asa ca
      ce au scris aia este aberant.O lucrare modificata este o alta lucrare.Deci nu poti fi doctor si pe urma faci lucrarea. Este ca si cum becalii si-ar lua azi bacul si in urmatorii ani face liceul
      ASA DOAMNA KOVESI DEMISIA ca este singura solutie
      Nu mai poti ramine la dna ca nu mai poti prinde hotii, va striga lumea dupa tine" hotii striga prindeti hotii"
      SI JOHANIS SA SE TINA DE CUVINT PENTRU CA EL CU GURITA LUI A DECLARAT "CINE A PLAGIAT TREI RINDURI SA PLECE" Daca ea nu are bunul simt sa plece singura sa o DEMITA ca sa se tina de cuvint. Daca nu o face este un mare MINCIOS si tot ce a spus a fost la sto ca sa pacaleasca fraierii sa-l voteze.
      • -1 (1 vot)    
        Ce ti-ar mai placea... (Vineri, 9 decembrie 2016, 20:32)

        Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        Ce ti-ar mai placea sa nu mai fie la DNA!
  • +7 (7 voturi)    
    Punctul 3 (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:25)

    Gabi Sorocianu [utilizator]

    Daca aceasta Comisie a hotarat asa, atunci teza nu ar trebui publicata in starea actuala si probabil ca in seara aceasta Mihai Gadea va tine o emisiune maraton pana a doua zi dimineata, avand ca invitati toti "profesionistii" Antenei3 si in care se vor rastalmaci in fel si chip concluziile Comisiei.
    Nu era mai bine fara doctorat?
    Suntem o natiune careia ii place "fudulia": daca ii spui unui roman ca esti croitor, se uita la tine cu dispret, dar daca ii spui ca ai absolvit Universitatea "Radu cel Frumos si Merele de Aur" sectiunea "Relatii Internationale si Extraconjugale", ba ti-ai dat si masteratu' (chiar daca nu stie prea bine ce-i aia) dupa care urmeaza doctoratu' (adica ai sanse sa ajungi in Parlament), atunci te va considera "cineva".
    Pana atunci, "iaca si el, un croitor, acolo: un neica nimeni".
    Mai bine un mediocru cu doctorat, decat un meserias "fara scoala": cam asta-i mentalitatea la romani.
  • +7 (7 voturi)    
    Dată la-ntors. (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:38)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    1. Teza nu are valoare științifică. Același lucru se poate spune pentru 90% din tezele de doctorat, care sunt simple compilații.

    2. Plagit parțial - Legea 8/1966 nu are această notțiune. Conform legii ESTE plagiat (texte lungi copiate, fără indicarea sursei și fără să justifice o afirmație, ci doar ca să iese numărul de pagini).

    3. În concluzie, e furt (parțial?), deci un om care comite acest delict nu poate conduce o instituție ca DNA. LKC ar face un gest onorabil dacă ar renunța la titlul de doctoreasă.
  • -4 (4 voturi)    
    Coruptia prosteste! (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:41)

    ihateyou [utilizator]

    Cred ca dupa acest sir de articole ale celor 3 'specialisti' ... si aberatile care le ies pe gura ... si chestiuni care nu au nici o legatura cu subiectul pt. care au fost interpelati ... cred ca si tezele lor de doctorat ar trebui ... verificate ... O sa fac o adresa oficiala catre GIP ... sa caute tezele de doctorat ale acestor 3 ... si in cazul in care exista ... sa folosesca soft-ul respect ... daca tot l-au achizitionat! Pe mine ma doare in cot ... ca incercati voi sa aburiti audienta ... cu tot felul de tehnicalitati ... si contradictii esentiale pentru oricine posedeaza de la 2 neuroni in sus ... auzi ... imprumuturi neautorizate, parazitism, calitatrea lucrarii (nu te-a pus nimeni sa analizezi calitatea lucrarii ... stim care este calitatea lucrarii ... ca reflecta calitatea profesionala a muncii depuse de Kovesi) ... originalitatea lucrarii ... in schimb ... nu exista ... deci stati jos ... aveti 4! Nu ma intereseaza ca e 1% ... 0.00!% ... sunt convins ca e cp 45% suta ... eu am incedere in soft ... nu intr-un papagal basist de la nustiu ce comisie ... urmarta penal! Subiect inchis!
  • -3 (5 voturi)    
    Romania (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:41)

    KostasP [utilizator]

    Hotilor, sarlatanilor, ipocritilor, tradatorilor. Eu prefer pe cineva cu o teza de doctorat sub nivelul unei teze de doctorat.
  • 0 (10 voturi)    
    Concluzia,Codruta a plagiat dar fiind de la (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:48)

    xrogo [utilizator]

    DNA comisia s-a temut sa-i retraga titlul,halal curaj la profesori universitari,o hoata ordinara conduce lupta anticoruptie,lupul paznic la oi,de-acuminainte actiunile salevor fi suspecte de necinste si partinire!
  • -3 (7 voturi)    
    este ok 4% ? (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:55)

    johny_max [utilizator]

    Sa inteleg ca este ok sa gresim 4% de azi inainte ?
    - Cum ar fi sa platim darile catre stat cu 4% mai putin ?
    - Copii nostri sa copieze 4% la bac ?
    - Eventual de azi inainte daca cineva fura 4% sa nu mai pateasca nimic...

    Mie ceva imi scapa in provestea aceasta.. Sunt singurul ?
  • +5 (13 voturi)    
    Magna cum Fraude! (Vineri, 9 decembrie 2016, 15:59)

    AndreiTudor1 [anonim]

    Acest raport este mai important decat decizia ca atare, din cel putin trei motive.

    Primul - raportul demonstreaza (evidenta) ca lucrarea este sub nivelul unei teze de doctorat. Si atunci, cum de a primit nota maxima si distinctia Magna cum Laude?! CORUPTIE!

    Al doilea - raportul actual demonstreaza ca membrii comisiei din 2012, care, teoretic, ar fi trebuit sa o analizeze, nici macar nu s-au uitat pe ea. Cum de au gasit ei atunci numai surse semnate cu Lascu, numele anterior al Codrutei? CORUPTIE

    Al treilea - raportul a identificat aproximativ 570 de randuri plagiate, dar Kovesi a semnat in 2011, la UVT, o declaratie pe proprie raspundere, sub sanctiune penala, ca toata lucrarea este originala si ca nu a plagiat. Toti doctoranzii au semnat asa ceva in ultimii 7 ani, altfel neputand sa-si sustine teza de doctorat - Legea Funeriu, aplicata de la inceputul anului 2011!
    Stiti ce a semnat Kovesi in 2011?
    "a) această lucrare este rezultatul propriilor activităţi şi realizări;
    b) nu conţine porţiuni plagiate, iar sursele bibliografice sunt indicate în teză şi părţile preluate din aceste surse sunt semnalate, în concordanţă cu legislaţia română şi convenţiile internaţionale privind dreptul de autor;
    c) teza de doctorat respectă standardele de calitate şi de etică profesională.
    În cazul constatării ulterioare a unor declaraţii false, vom suporta rigorile legislaţiei în
    vigoare."
    Din acest moment, LAURA CODRUTA KOVESI este PENALA cu acte. A dat o declaratie sub sanctiunea legii penale, pe care raportul actual a dovedit ca a incalcat-o. 4% sau 5% nu conteaza deloc, odata ce raportul noteaza ca 570 de randuri au fost plagiate, adica nu toata lucrarea a fost originala!

    Cu tot respectul, KOVESI= PENAL, alaturi de toti PENALII!

    p.s. Dupa parerea mea, DNA nu inseamna Kovesi, iar activitatea anti-coruptie trebuie sa functioneze si fara PENALA. Avem nevoie de DNA, dar nu mai avem nevoie de PENALA. Daca va fi pastrata, inseamna ca PENALA este pastrata pt ca raspunde POLITICULUI!
    • 0 (4 voturi)    
      eu inteleg (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui AndreiTudor1

      ca avem o problema cu sefa dna...
      dar plagian != penal!

      hai sa nu aberam atata, ok?!

      este adevarat ca acest raport nu este unul ca sa ii faca cinste, dar de la asta pana a spune ca ea a facut ceva la fel de grav ca voiculescu, cozma sau ramaru...

      ps: poti sa-mi explici te rog frumos cum "raspunde politicului" ,cand aresteaza de la taote partidele?!
      • 0 (6 voturi)    
        Raspuns (Vineri, 9 decembrie 2016, 18:01)

        AndreiTudor1 [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Un singur exemplu - dosarul lui Mircea Basescu a zacut precum altele (Ghita, Ponta, Sova s.a.) la DNA pentru ca Laura nu-si putea supara protectorul din acea perioada.
        Au aparut la un post TV imaginile cu Mircea si sleahta lui (INCLUSE IN DOSAR!), dupa care DNA s-a sesizat. De ce nu a facut-o inainte?
        De ce ii reproseaza acum Basescu ca dosarul fratelui lui Kovesi (Transgaz) a fost "pierdut" de DNA?
        Din pacate, Macovei, prin decizia sa din 2006 (de numire a sefilor DNA, Parchet etc de catre presedinte) a facut un imens rau Romaniei. Vrem sau nu sa acceptam, Justitia este controlata politic, inclusiv la cel mai inalt varf!
        Sa vedem, DNA o va ancheta pe Prima Doamna Iohannis?
      • +1 (1 vot)    
        Interesant ca nu scoti un cuvintel (Vineri, 9 decembrie 2016, 22:39)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        in legatura cu angajamentul semnat de LCK in 2011 ca nu va plagia, in conditiile in care Comisia a retinut ca peste 500 de randuri din teza sa sunt "plagiate-falsificare" ! Lucrul acesta e un fapt clar dovedit, in vreme teoria ca LC4%K raspunde politicului e doar o teorie, nefiind un fapt clar dovedit.
  • +1 (9 voturi)    
    Cui folosește ? (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:08)

    NaeCool [anonim]

    Cui folosește această dezbatere? Cine este nevinovat în fața Antenei 3 ? Această femeie a avut curajul să se ia de mahării vremii: Voiculescu, Hrebenciuc, Elena Udrea, Alina Bica, Sebastian Ghiță, Sorin Ovidiu Vântu și mulți, mulți alții. Ce ne interesează pe noi acum că a copiat sau nu 20 de rânduri ? O singură femeie trebuie să facă față la toți gherlanii ăștia care sar la gâtul ei și noi cădem în plasa lor mediatică. Personal o susțin pe această femeie și o stimez pentru CE A FĂCUT ȘI FACE pentru această țară. Hoții au ajuns să conducă poporul cu televizorul, au furat miliarde de euro de la ANRP, au furat zeci de mii de hectare de teren al țării și noi ca proștii analizăm dacă a copiat sau nu Koveși 20 de rânduri. Bravo Națiune !
    • +2 (8 voturi)    
      Cui foloseste doctoratul? (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:55)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui NaeCool

      Voiculescu a fost condamnat pe dosarul instrumentat de DNA-ul condus de Daniel Morar.

      Aceasta femeie a mai avut si curajul sa claseze dosarele revolutiei, cand era la parchetul general. Redeschise doar prin stradania lui Maries si implicarea CEDO.

      Aceasta femeia a mai avut curajul sa ingroape si EADS si-n dosarul Microsoft sa-i lase liberi pe Florica si Pescariu pt a nu se ajunge pana la sursa spagilor si benficiarul principal.
      Fratele lui Kovesi, Sergiu Lascu era implicat in manariile de la Transgaz. Dosarul a fost mutat la DNA si-a mai auzit cineva ceva de el?
  • +8 (10 voturi)    
    uitati esentialul povestii (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:20)

    apollo [utilizator]

    LCK era procurorul general al Romaniei in perioada in care isi facea si doctaratul. Este absolut IMPOSIBIL sa ai timp de doctorat. Numai cine nu stie cu ce se mananca un program de doctorat isi da cu parrerea aiurea. E mai putin important daca lucarearea e mediocra sau e copiata. Duduia nu avea timp sa-l faca, asa plagiat cum e. Sunt absoult convins ca i l-a scris altcineva.
    Pentru cei ce se inchina la cei cu titlul de doctorat e bine sa stiti ca se obtine intr-un cadru strict academic, Este strans legat de o activitate de cercetare, in general pentru o cariera academica, in niciun caz ca sa te impaunezi in fata cunostiintelor si prietenilor.
  • +3 (5 voturi)    
    Alba Neagra ! care are , care nare, carei...! (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:27)

    Miky113 [utilizator]

    Ca sa fie sefa DNA trebuia sa aiba dottorat.
    Asa ca i -s-a facut la comanda, unul subtirel de tot; doar copertile ce mai dau impresia ca e brutto gross.

    Restul e can-can. . Alliass-Baba, Allba ca Zapata, Huhurezul move, Zorro Bica se intoarce, Sforaitul lui Mutulica , Knadcu fate ca lucrezi, la ghitza la vie, venea o_ moara pe siret, hai fcsb(zictir) ...
  • +3 (3 voturi)    
    oare (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:32)

    miculescu-rucar [utilizator]

    ce vor zice ambasadele sustinatoare?
    mai ales cea a frantei,care a decorat-o cu legiunea de onoare?
    multi romani care au primit aceasta decoratie sau ce o fi ea,au fost declarati ulterior ca nedemni de a o purta;ultimul medicul primar general al capitalei,sorin oprescu.
    de asemenea fostul premier adrian nastase
    • 0 (0 voturi)    
      PR (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:17)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

      Si Oprescu a primit acelasi ordin din partea statului francez. Azi zace in puscarie.
      In cazul lui stim bine in schimbul caror servicii a fost gratulat de francezi. La Kovesi si suedezi putem doar sa banuim, cand vedem cum treneaza dosarele alea cu Ikea si Harvard si defrisarea continua nestingherita, ca mai inainte.
      Nu cred ca se mai sinchiseste cineva de niste titluri de ziare.
  • -2 (8 voturi)    
    A furat 4% nu 10% ! (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:34)

    OvidiuStoica [anonim]

    A furat doar 4% (sau i-a scris altcineva teza, ceea ce e si mai grav) . Coruptie se considera doar cand ceri peste 10% din contract.
  • -3 (3 voturi)    
    556>>3!!! (Vineri, 9 decembrie 2016, 16:35)

    timp tamp [utilizator]

    556>>3!!!
  • -2 (6 voturi)    
    Nu mai fiti ipocriti... (Vineri, 9 decembrie 2016, 17:23)

    ihateyou [utilizator]

    1. Plagiatul ... este o varietate de furt intelectual! Ca furi un bun, banii, sau furi o idee, un concept ... asta spune acelasi lucru despre calitatea ta morala! Poate ca fara cele idei furate ... stimabilul procuror basist ... nu si-ar fi luat doctoratul ... si nu ar fi ajuns nici pe radarul lui Basescu! Avantajele necuvenite ... obtinute aici ... sunt atat de natura profesionala cat si intelectuala! In domeniul universitar ... doctoratul aduce si avantaje finaciare specifice! Din pacate legea romanesca nu pedepseste furtul intelectual la fel ca furtul material ... pentru ca nu vorbim de o tara care pretuieste intelecualitatea si munca intelectuala! Nu va mai ardeti atata pe o chestie atat de clara!

    2. Nu o da nimeni afara pe Codruta ... e unul din pilonii statului securist basist! Toata activitatea ei profesionala ... a fost bazata pe dezvoltarea cultului personal kovesist, procese de imagine, procese de marketing ...procese politice-politie politica ... cu care s-a laudat EA INSUSI ... in bilantul DNA-ului de anul trecut ... de ce ziceti ca e manipulare ... cand vine Kovesi si se lauda cu gura ei ... cu numarul de POLITICIENI ARESTATI ... cu ce manipulam atunci ... cand zicem ca dna-ul face politie politica? Pai daca sefa dna-ului a zis asta ... fata de o institutie care trebuie sa fie oarba, incolora si sa ancheteze indiscriminatoriu? Deci?
  • +4 (4 voturi)    
    Radu Chirita este anti-DNA (Vineri, 9 decembrie 2016, 18:11)

    Semiramidul [utilizator]

    Pe site-ul stimabilului este plin de afirmatii despre "faraonismul DNA, despre "teroarea nationala indusa de DNA", despre cum "a ajuns sa le fie frica oamenilor normali de DNA" etc.
    Cumva era bun sa analizeze plagiatul LLK.
    Pe de alta parte nu stiu daca cerinta de analiza de doctorat presupune si analiza calitatii stiintifice a lucrarii si recomandari in acest sens.
    Mai ales ca este vorba de o opinie singulara, a unui cadru didactic totusi anti-DNA, si nu a unui grup stiintific adunat in acest sens.
    Concluzia ca daca LLK nu este de mare tinuta stiintifica --> DNA nu aduce valoare prin liderii ei se insinueaza rautacios.
  • -2 (6 voturi)    
    Ar trebui sa plece (Vineri, 9 decembrie 2016, 18:18)

    themihai [utilizator]

    Si-a facut partea! Parerea mea e ca ar trebui sa plece. Sunt sigur ca mai sunt oameni capabili in romania, deci nu ar fi o mare drama atata timp cat numirea va fi pe merit.
    • +2 (2 voturi)    
      Sa plece postacii plati de pe acest site (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 7:55)

      sebastian72 [utilizator] i-a raspuns lui themihai

      Cred ca Laura Codruta Kevesi isi face treaba foarte bine la DNA, si ii doresc, in pofida atacurilor din toate partile, sa reziste si sa-si duca mandatul pana la capat. Cred ca face un bine Romaniei din pozitia pe care o are si este un model pentru ceilalti romani. Haideti sa curatam Romania de hoti si tradatori, care se gandesc doar sa se imbogateasca in loc sa puna umarul cresterea ei.
      Inclusiv postacii platit sunt hoti pentru ca primesc bani furati de hoti pentru a murdari imaginea unor oameni cum e Laura Codruta Kevesi.
  • +2 (2 voturi)    
    Laura Codruta Kevesi NU A PLAGIAT (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 8:15)

    sebastian72 [utilizator]

    Am citit cu atentie majoritatea postarilor si observ o rea intentie/rea credinta a lor.
    Sunt deacord si ca si articolul le-a dat apa la moara acestori postari nefavorabile, prin faptul ca profesorul Radu Chirita a declarat: "calitatea stiintifica sub nivelul unei teze de doctorat".
    V-as intreba domnule prodesor comparativ cu media celorlalte teze de doctorat din Romania, unde pozitionati aceasta teza de doctorat?
    Practic ati contribuit la discreditarea si denigrarea doamnei Laura Codruta Kevesi. Nu spun ca nu aveti dreptul sa aveti o astfel de opinie domnule profesor Radu Chirita, dar cred ca nu realizati consecintele unei astfel de declaratii. Sau poate realizati, dar aveti un scop ascuns? Mesajul dumneavoastra este: Da, Laura Codruta Kevesi NU A PLAGIAT, dar a scris o lucare de calitate slaba. Va intreb: De ce comisia care a acceptat lucrarea, si nici macar cei doi colegi care au analizat lucrarea nu au fost deacord cu dumneavoastra? E o opinie subiectiva si cred ca ati dat un aviz negativ pentru PLAGIAT, dar ati dorit totusi sa murdariti cu orice pret imaginea Laurei Codruta Kevesi. Pacat.

    Am scris si eu o teza de doctorat intr-o tara straina si stiu ce inseamna acest lucru, spre deosebire de multi care au comentat acest articol.

    Lucrez intr-o firma privata de IT si tin cursuri studentilor ca sa pun si eu umarul sa ridic nivelul absolventilor, dar ma ingrozesc de acest sistem al educatiei, in care profesori depasiti chinuie studentii cu incompetenta lor.

    Analizati toate tezele de doctorat si curatati tot sistemul domnule profesor. Cred ca veti gasi discipoli si oameni care doresc acest lucru.
    • 0 (2 voturi)    
      Sunt de acord (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 9:05)

      NaeCool [anonim] i-a raspuns lui sebastian72

      Judecăm o femeie, care atunci când a scris mare parte din lucrare, era aproape un copil. Noi trebuie să analizăm ce face ea ACUM și ce face EFECTIV.. Propun să se verifice și doctoratele conduse de d-l Chiriță. Ne facem țara de râs din cauza unor hoți care nu știu cum să mai scape și să-și reia traiul liniștit la Monaco. Bravo Națiune !.
  • 0 (2 voturi)    
    O teză cu calitatea științifică sub nivelul ... (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 10:44)

    Nelamuritul [utilizator]

    .....tezei de doctorat este de preferat unei „teze plagiate” cu calificativul „magna cum laude”.
    • 0 (2 voturi)    
      O alta incercare prosteasca de a o apara (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 18:07)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Nelamuritul

      pe LC4%K care, bineinteles, mai rau ii face !

      Teza de doctorat a lui Kovesi, careia i s-a recomandat sa nu o publice deoarece lucrarea nu atinge standardele de valoare ale unei teze de doctorat si care are din totalul ei doar vreo 500 de randuri retinute de cei trei profesori care au examinat-o, ca fiind "plagiate - falsificare", a fost apreciata de catre Comisia de Doctorate a Facultatii de drept din cadrul Universitatii de Vest din Timisoara cu "Magna cum laude".

      Un "rauvoitor" ca mine pana sa purceada sa faca comparatia dorita de dvs. v-ar raspunde ca inainte de toate trebuie vazut cum de s-a strecurat o lucrare "cu calitate stiintifica sub nivelul tezei de doctorat" printre tezele de doctorat care intrunesc rigorile stiintifice pt a fi considerate ca atare ? Si cum de a mai fost apreciata si cu Magna cum laude ? Apoi v-ar raspunde ca teza "picata astfel la examen", practic o pseudo opera stiintifica nu mai are de ce sa se compare cu un alt fals "plin de laude".

      PS. Credeti-ma, cel mai bine o aparati pe LC4%K, ne mai incercand sa o aparati. Deja intervin, parca programate, alte evenimente care iau prim planul stirilor, vin alegerile, trec alegerile, MEDIOCRITATEA trece si ea in uitare !
  • 0 (2 voturi)    
    Vai ! Să mă scuze Ponta ..... (Sâmbătă, 10 decembrie 2016, 11:12)

    Nelamuritul [utilizator]

    ...dar plagiatul lui a fost „răsplătit” cu „summa cum laude”. Și eu care l-am nedreptățit spunând doar „magna cum laude” ! Scuzați (o)(e)roarea !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă