Eternul candidat la functia de premier sustinut doar de cativa rusi si de Dan Puric: Calin Georgescu

de M. Ivascu     HotNews.ro
Marţi, 29 noiembrie 2016, 13:27 Actualitate | Esenţial

Calin Georgescu, raportor special ONU, a primit Distinctia "Personalitatea anului pentru o Romanie europeana" la categoria Management - Economie - Financiar
Foto: HotNews / DP
Ca de obicei inainte de alegeri, numele lui se plimba iarasi prin spatiul public. Calin Geogescu, vesnicul candidat la functia de prim-ministru al Romaniei, vrea si in acest sa fie prim-ministru. Este propus de Federatia “Societatea Civila Romaneasca”, o organizatie care a felicitat Rusia pentru Anexarea Crimeei(*). In acest an, prima propunere a venit direct pe site-ul agentiei de media controlata de Kremlin, Sputnik Moldova, care a publicat un elogiu la adresa lui Georgescu intr-un editorial intitulat “Dr. Calin Georgescu va fi viitorul prim-ministru”, preluat in aceeasi zi de Russia Today Romania. In trecut, “tehnocratul” si membrul Grupului de la Roma, Calin Georgescu a fost dorit premier de Dan Puric, aflat pe lista cu persoane pe care ideologul rus Alexandr Dughin le avea in vedere pentru crearea unui cerc de influenta pro-rus in Romania(**).

“Noi, Federatia Societatea Civila Romaneasca, constituita din 12 entitati juridice reprezentative la nivel national care au incheiat mai multe parteneriate si protocoale de colaborare cu ONG-uri din educatie, sanatate, cultura, energie, diplomatie si din mediul de afaceri, reprezentand interesele a peste 3 milioane de cetateni profund nemultumiti de felul in care arata astazi tara, facem apel catre clasa politica sa ia in considerare propunerea societatii civile pentru functia de Prim-ministru al Romaniei, in persoana domnului Calin Georgescu. (...)Raspunsul domniei sale a fost ferm:Sunt gata sa fac acest lucru, stiu ce este de facut, am cu ce si am cu cine. Ma ofer sa indrum si sa calauzesc poporul roman catre libertate. Folositi-ma!” ”, se arata intr-un comunicat, din 4 noiembrie, al Federatiei Societatea Civila Romaneasca (FSCRO).

In comunicatul de presa al FSCRO se afirma ca organizatia este constituita de 12 entitati juridice reprezentative la nivel national. Nu este clar cine sunt aceste “entitati juridice reprezentative la nivel national”, deoarece numele acestora nu apar nicaieri pe site-ul organizatiei si nici in Registrul National ONG de pe site-ul Ministerului Justitie, unde la categoria “componenta”, in dreptul FSCRO, nu este scris nimic. In aceste conditii, nu avem nici o informatie despre cei “3 milioane de cetateni profund nemultumiti de felul in care arata astazi tara”.

Pe site-ul FSCRO apare o pagina numita “Colaboratori” unde sunt trecute urmatoarele numele de organizatii: Diaspora-Progresita Bruxelles, Direct Democracy along the Danube, Alianta Internationala Antidrog si Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate.

(*)In 2014, Romania Libera a publicat o ancheta in care se arata ca FSCRO este semnatara unei scrisori de felicitare, transmisa ambasadorului Federatiei Ruse in Romanie, ca urmare a anexarii regiunii Crimeea de catre Rusia. Petre Racanel, presedinte al organizatiei, a recunoscut atunci ca a semnat scrisoarea respectiva, motivandu-si gestul astfel “Am semnat pentru ca era patriotic

  • Comitetul Roman pentru Cinstirea Eroilor va transmite dvs. si, prin dvs., populatiei regiunii Crimeea si orasului Sevastopol felicitarile noastre cu prilejul istoricului eveniment, intoarcerea la patria-mama.”, se arata in scrisoarea semnata de FSCRO si transmisa ambasadorului Federatiei Ruse la Bucuresti, Oleg Sergheevici Malginov, la data de 28 martie 2014.
FSCRO nu este singurul sustinator al lui Calin Georgescu la functia de prim-mnistru al Romaniei. In 14 iunie, Ilie Catrinoiu publica un editorial pe Sputnik.md (editia din Republica Moldova a agentiei media controlate de Kremlin) elogios la adresa lui Georgescu, intitulat „Dr. Calin Georgescu va fi viitorul prim-ministru”.

  • „Spus mai pe-ntelesul tuturor, Dr. Calin Georgescu este, acum la inceputul mileniului III, cel mai mare expert in dezvoltare din toti cati exista in lume. Doctorul Georgescu asta stie sa faca: sa elaboreze strategii de dezvoltare si sa creeze nivel de trai ridicat in orice tara a lumii, indiferent de pozitia geografica si de resursele naturale pe care le are. Conferintele dumnealui arata in acelasi timp o personalitate cu o cultura bine structurata si un diplomat de talie mondiala cum probabil Romania nu a mai avut in ultimul secol. Cunoscator in amanunt al doctrinelor politice si economice, dar si extrem de informat in privinta trendurilor geopolitice, doctorul Georgescu, fara indoiala un strateg absolut, stie mai bine decat oricine incotro se indreapta lumea si daca Romania are sau nu viitor.”, scrie Ilie Catrinoiu pe Sputnik.
Editorialul este preluat in aceeasi zi de Russia Today, un alt instrument media controlat de Kremlin, insa de aceasta data se afirma in clar inca din titlu al cui prim-ministru urmeaza sa fie Georgescu.  “Dr. Calin Georgescu va fi viitorul prim-ministru al Romaniei”

Duminica, ziarul “National” a publicat un articol in care sustine ca “posibilitatea ca stanga romaneasca sa defileze” cu Calin Georgescu “drept premier este tot mai vehiculata”.

Aceeasi publicatie scria in 2011 despre Georgescu, „din surse sigure”, ca „ar fi cel mai probabil urmas al lui Emil Boc”, pe atunci prim-ministru. In articolul intitulat „Vezi de ce i se spune tehnocratului Calin Georgescu <<Putin de Romania>>” se afirma ca Georgescu a practicat judo de performanta multi ani, ajungand chiar si vicecampion balcanic.
  • „<<Putin de Romania>> Mai in gluma, mai in serios, acesta este „blazonul” acordat de apropiati celui pe care aproape toata lumea il da, incepand se pare chiar din aceasta toamna, drept urmatorul premier tehnocrat al tarii.  Iar legatura dintre cele doua personaje este reprezentata, desigur, doar de pasiunea comuna pentru judo.”, se arata in articolul celor de la National.
In 2015, dupa plecarea lui Victor Ponta din fruntea Guvernului si in timpul protestelor care au precedat incendiul de la Colectiv, in studiul B1 TV, Dan Puric il propunea pe Calin Georgescu prim-ministru.
  • “Eu l-am propus pe Calin Georgescu. A fost in structurile ONU 17 ani. E singurul om care are o strategie de dezvoltare. E primul care a tras alarma ca spre 2020 se va trece la criza de hrana si apa, a subliniat fondul de aur al tarii. E un spirit cinstit, incoruptibil care nu are niciun lucru de coruptie pe CV. Pe Calin Georgescu l-am propus ca prim-ministru”, l-a descris Puric pe Georgescu, in cadrul emisiunii "Ultimul Cuvant", moderata de Catalin Striblea si difuzata de B1 TV.

(**)Reamintim ca in decembrie 2014, numele lui Dan Puric a aparut pe o lista cu persoane pe care ideologul Rus Alexandr Dughin le avea in vedere pentru crearea unui cerc de influenta pro-rus. Lista a fost publicata de site-ul urainean Texty, care sustine ca a fost obtinuta de grupul de hackeri Shaltai Boltai in urma spargerii contului de email al lui George Gavrisha, asistentul personal al lui Dughin. Mai multe detalii despre acest subiect puteti citi aici.

Numele lui Georgescu a mai fost vehiculat pentru functia de prim-ministru in 2010, conform Adevarul, 2011, de ziarul „National”, 2012 de ziarul „Puterea”.
  • Cum arata viziunea lui Georgescu despre politica externa a Romaniei?
  • „In rostirea sa libera de la Baia Mare, si in dialoguri trecute cu acest autor, Calin Georgescu a criticat stari de lucruri negative, dar, in primul rand, a vorbit de reconstructie. El crede corect, ca in politicile externe, inainte de orice, se impune resetarea cuprinzatoare a relatiilor Romaniei cu Statele Unite, partenerul strategic si aliatul ei principal. Considera ca dialogul Bucurestiului trebuie purtat la Washington cu decidenti rationali si rezonabili, interesati, in primul rand, de o imagine pozitiva a propriei lor tari, America, in lume, promotori ai respectului reciproc, negocierii, diplomatiei profesioniste, colaborarii internationale si pacii, si nu cu „uliii” neoconservatori ai razboiului, starilor conflictuale si destabilizarii pacii in Europa de Est, zona unde se afla Romania, si in alte parti. Este convins ca si America trebuie sa ia in calcul faptul ca stabilitatea si validitatea demersului ei de politica externa in estul european si la Marea Neagra vor fi puse la indoiala, ca se vor pierde, daca in Romania nu se va impune grabnic nu numai statul de drept, dar si o noua autoritate morala. In sfarsit, Calin Georgescu crede ca economia de proximitate de care a vorbit in Proiectul lui de tara, presupune o reformulare serioasa a relatiilor externe regionale ale Romaniei, cu toti vecinii sai, toate tarile ex-socialiste estice, sau componente ale fostei U.R.S.S. si, in primul rand, cu super-puterea regionala, Rusia lui Putin.”, scrie publicatia Art Emis citand un discurs al lui Georgescu, sustinut la Baia Mare in 2011, care poate fi vazut aici.
  • „Romania continua sa traiasca din prejudecati si mituri. (…) Uniunea Europeana este doar o asociatie, o corporatie, care are niste actionari. Acestia tin de propria lor organizatie si organizatia respecta ceea ce actionarii decid. UE nu este o institutie care sa salveze tari precum Romania, nici vorba! Ea este interesata de propriul ei profit, care se masoara la fiecare luni. Nu are nici o legatura cu ceea ce ni s-a spus de ani de zile, nimic, zero! Ah, da, daca stii sa negociezi ceea ce este acolo si esti tare si stii ce vrei, atunci poti sa faci din tara ta o rampa de lansare uriasa economica, dar nu sa stai sa accepti ce ti se da! “, a afirmat Georgescu, in mai 2016, potrivit Napoca News.


Citeste mai multe despre   









4462 vizualizari
  • +9 (11 voturi)    
    Penibil (Marţi, 29 noiembrie 2016, 13:52)

    mitg [utilizator]

    Dar asa-i in democratie, fiecare isi scoate prostia la rampa si e voie.
    • +8 (10 voturi)    
      E prima oara cand aud de Calin Georgescu (Marţi, 29 noiembrie 2016, 14:07)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Citat: "Ca de obicei inainte de alegeri, numele lui se plimba iarasi prin spatiul public. Calin Geogescu, vesnicul candidat la functia de prim-ministru al Romaniei, vrea si in acest sa fie prim-ministru."

      Acum aud pentru întâia data de acest individ "mereu candidat la funcția de premier".
      Mai este cineva în situația mea?
      • +9 (9 voturi)    
        un Sovietic e Un Sovietic (Marţi, 29 noiembrie 2016, 17:32)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        NU merita sa ti minte asa ceva !
      • 0 (0 voturi)    
        Dacă nu știi ceva nu înseamnă că nu există. (Marţi, 29 noiembrie 2016, 18:58)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Da,sa mai vehiculat acest nume.Cred-că mai bine urmărim ce spun cei care știu.Mie mi separe ciudat cum apare,propus de niște ONG-uri de care nu a mai auzit nimeni.În plus,sunt alegeri parlamentare și propunerea este o glumă proastă.Păcat,era mai interesant un articol despre semnificația a două zile consecutive importante-30 noiembrie și 1 decembrie.În aceste zile și borfașii trebuie să fie smeriți.
      • -1 (3 voturi)    
        nu intamplator e scos acum (Marţi, 29 noiembrie 2016, 19:41)

        xanti [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

        Va fi propunerea de prim ministru din partea PSD.
        Aia cu "vesnicul propus ca PM "e inventata de presa sa se induca impresia ca e foarte cunoscut.
        Cineva il vrea scos in fata.
    • +1 (1 vot)    
      Eroare din greșeală, tovarăși! (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 10:05)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nu este vorba de Societatea Civilă Românească, ci de Societatea Românească a Celor în Civil - securiștii buni rău!
  • -8 (14 voturi)    
    locul de salvator sef e ocupat (Marţi, 29 noiembrie 2016, 14:10)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Locul de salvator sef e ocupat...ne salveaza succesiv Gaby Firea, Clodilde Armand, Alina Gorghiu, Elena Udrea si Traian Basescu.
    Urmeaza pe liste Radu Tinu, Rares Bogdan, Octavian Hoandra, Cosmin Guse, Dragnea,Ponta.
    Deci locurile de salvatori sunt ocupate.
  • -10 (12 voturi)    
    Nu ati inteles nimic (Marţi, 29 noiembrie 2016, 14:45)

    Nick George [utilizator]

    Clubul de la Roma desi suna pompos nu are nici o legatura cu masonii si alte prostii din contra este un colectiv de specialisti care gandesc un mod de functionare al societatii umane in afara corporatiilor si a globalizarii haotice, pentru ca asa cum spune lucrarea lor "The limits to Growth" ne despart niste decade de colapsul combustibililor fosili si al lumii asa cum este astazi. Distributivismul promovat de Clubul de la Roma vorbeste despre lanturi scurte de distributie si oamenii stapani ai mijloacelor de productie pe care le folosesc. Asocierea cu rusii e doar o tactica ieftina de discreditare. Omul asta e un specialist in dezvoltare durabila de talie mondiala...
    • +8 (8 voturi)    
      socialism pe paine (Marţi, 29 noiembrie 2016, 17:51)

      Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui Nick George

      "oamenii stapani ai mijloacelor de productie" - adica socialism clasic. Pe aia cu "oprirea exploatarii clasei muncitoare de proprietari" nu au mai bagat-o, ca aia e deja visul lor umed, comunismul.
    • +5 (5 voturi)    
      Si totusi ,îi plac rusii si comunistii... (Marţi, 29 noiembrie 2016, 17:53)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui Nick George

      Care o fi diferenta dintre comunism si "distributivism"...probabil e acelasi dicton vechi stalinist:
      Fiecaruia dupa nevoi ;)
      • -1 (3 voturi)    
        Aiurea (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 5:48)

        Nick George [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

        Este exact opusul comunismului. Studiaza...nu e o rusine sa nu sti, e o rusine sa pretinzi ca sti.
    • +6 (6 voturi)    
      "oamenii stapani ai mijloacelor de productie" (Marţi, 29 noiembrie 2016, 18:07)

      Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui Nick George

      hmm, oare unde am mai auzit lozinca asta?
      exact, la comunisti. pazea ca vine nationalizarea.
      • -1 (3 voturi)    
        Fals (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 5:51)

        Nick George [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

        Cand ai si apa de la robinet vanduta de o corporatie, pamantul e detinut jumatate de straini iar satu romanesc l se prabuseste in saracie ar cam fi cazul sa iti pui niste intrebari.
    • +1 (1 vot)    
      Tot nu ati inteles nimic (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 5:47)

      Nick George [utilizator] i-a raspuns lui Nick George

      Dsitributivismul nu are nici o legatura cu comunismul. Nu este un sistem centralizat ba din contra este un sistem bazat pe micul intreprinzator, pe asociatiile familiale optimizat pentru comunitati mci care traiesc sustenabil si risipesc mai putin din resursele limitate ale planetei. Studiati inainte sa manjiti aiurea. Pentru ca ne apropiem de limitele malthusiene ale planetei asteia fara sa avem un plan de rezerva.
      • 0 (0 voturi)    
        Cred ca era mai simplu... (Joi, 1 decembrie 2016, 15:10)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Nick George

        ...daca precizati ca distributivismul cu pricina nu vine de la conceptul de distributie socialista ("sa ne deie si noua statul"...), ci de la distributie in sensul dezvoltarii economice distribuite - una, de fapt, opusa centralismului. Atat asa-numitului "centralism democratic" comunist, cat si celui capitalist, care, in Romania cel putin, a dus la insule de prosperitate in unele mari orase, dar si la buzunare de saracie lucie si, aparent, fara speranta in mari zone rurale.
        In acest sens, distributivismul e mai degraba un concept de sorginte liberala.

        In ceea ce-l priveste de dl. Georgescu, domnia sa are un CV impresionant, dar ar fi totusi de stiut ce anume a facut, efectiv, concret, ca sa merite renumele pe care i-l atribuiti, de specialist de talie mondiala in dezvoltare durabila.
  • +3 (5 voturi)    
    Asta-i de "calibrul " tovarasului-principe Duda (Marţi, 29 noiembrie 2016, 18:53)

    Plagarus [utilizator]

    Mereu se scot din joben vrajitori din acestia,demni de prestigitatorul Maglavitului
  • +5 (7 voturi)    
    Ghici ghicitoarea mea (Marţi, 29 noiembrie 2016, 20:37)

    pro_bono [utilizator]

    "In comunicatul de presa al FSCRO se afirma ca organizatia este constituita de 12 entitati juridice reprezentative la nivel national. Nu este clar cine sunt aceste “entitati juridice reprezentative la nivel national”...
    E... haide oameni buni ca nu e greu....uite va dau eu cateva nume: FSB, SVR, GRU...
    • -2 (2 voturi)    
      FSCR (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 15:17)

      Mihnea1 [utilizator] i-a raspuns lui pro_bono

      Rușine că dezinformați opinia publică (care nu mai este proastă, așa cum o considerați voi) și nu știți nici măcar să intrați pe site-ul FSCRO.EU, unde sunt listate cele 12 entități juridice la http://fscro.eu/membri-fondatori/
      • 0 (0 voturi)    
        ne bucuram ca societatea civila mai traieste (Vineri, 2 decembrie 2016, 1:06)

        Orry [utilizator] i-a raspuns lui Mihnea1

        Felicitari pentru initiativa!

        Acesta este rolul adevarat al societatii civile intr-o tara normala.

        Fratilor ori nu intelegeti ce se intampla ori sunteti pusi pe dezbinare si dezinformare. Uitati-va si documentati-va despre aceasta FSCR sa vedeti cate actiuni si cat de activi sunt.
  • +1 (3 voturi)    
    si te intrebi ce mana pe aceste cozi de topor... (Marţi, 29 noiembrie 2016, 21:09)

    Enofereus [utilizator]

    prostia sau banii?
  • 0 (0 voturi)    
    Da? (Miercuri, 30 noiembrie 2016, 0:47)

    Ion_RoaitaDA [utilizator]

    Acestea sunt numele `la vedere`, daca putem spune asa. Dar....cine stie si cine vrea le spuna pe romaneste pe cele ascunse, incepand cu Iliescu Ion, Tanase, Gioana, Ponta, Tariceanu, si toate cartitele din partiele `traditionale`? Inclusiv la USR am vazut-o pe bagabwanta aia cu nspe mii de slujbe la stat. PCUS, PCR, supravietuieste prin forme stiute si nestiute.
  • 0 (0 voturi)    
    O ipoteza asupra careia sa reflectam! (Vineri, 2 decembrie 2016, 1:29)

    Orry [utilizator]

    Dragi romani,

    Haideti sa vedem ce ne-a adus bun capitalismul. O pseudocultura aflata la putere, o societate in care legea junglei este singura care se respecta iar valorile adevarate deservesc interesele multinationalelor ori sunt plecate prin diferite colturi ale lumii.

    In aproape 27 de ani de capitalism am pierdut peste 4.000.000 din populatia tarii, un trilon de euro, cum afirma domnul acesta miraculos care vrea sa faca istorie, nu politica, si nu in ultimul rand ne-am pierdut demnitatea.

    Multi il acuza ca este mason. Si ce este rau in asta. Kogalniceanu sau Mozart au fost si ei masoni si nu cred ca au facut rau omenirii.

    Referitor la legatura cu Rusia, ce este rau sa ai o relatie buna cu vecinii pe care ii ai si de care nu te poti desparti? Cand eram sub influenta acestora am pierdut o closca cu pui de aur, iar acum am pierdut tot aurul din mine, pamantul, padurile, petrolul si o parte din resursele umane. Sa nu mai vorbim de sistemul de educatie. Cum era scoala pe vremea lor, dar familia ori identitatea noastra nationala.

    Acum ce avem dragilor ?!!! Paine si circ la TV, pronografie, mall-uri, hipermarketuri care ne omoara si ne-au distrus ca natie. Ce argumente mai vreti?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version