UPDATE Accident in triajul garii Arad: O locomotiva a intrat cu viteza intr-o garnitura de cisterne cu motorina / Cei doi mecanici erau bauti

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 23 noiembrie 2016, 8:14 Actualitate | Esenţial

Un accident feroviar a avut loc, miercuri dimineata, in triajul Garii Arad, unde o locomotiva care urma sa se cupleze la o garnitura de cisterne pline cu motorina a intrat cu viteza in primul vagon, singurul gol, si l-a ridicat de pe sine, rupand liniile de mare tensiune, transmite News.ro.

UPDATE 11.47 Cei doi mecanici de locomotiva care efectuau manevre erau bauti in momentul in care s-a produs accidentul si sunt cercetati penal. Mecanicii care manevrau locomotiva si au provocat accidentul din Gara Arad au fost testati cu aparatul etilotest imediat dupa accident, stabilindu-se ca acestia erau sub influenta bauturilor alcoolice, potrivit purtatorului de cuvant al Inspectoratului Judetean de Politie Arad, Lorena Radu. Astfel, unul dintre mecanici avea 0,75 miligrame/litru alcool pur in aerul expirat, iar seful de tren avea 0,26 miligrame/litru. 

Pompierii au asigurat zona, spunand ca daca existau scurgeri, putea izbucni un incendiu. Accidentul feroviar a avut loc in timpul manevrarii unei locomotive care urma sa fie cuplata la o garnitura formata din 24 de vagoane cisterna, din care 23 erau pline cu motorina. 

Acestea urmau sa fie trimise intr-o localitate din judetul Bihor. Conform unor surse din Statia CFR Arad, in timpul manevrelor efectuate de catre cei doi mecanici, locomotiva a intrat cu viteza mare in garnitura. 

Prima cisterna, cea la care urma sa se cupleze, a fost lovita atat de puternic, incat s-a ridicat de pe sine si a rupt liniile de inalta tensiune.  

"In prima cisterna, conform procedurilor de siguranta, nu exista combustibil, insa toate celelalte erau incarcate cu motorina. S-a luat imediat masura asigurarii perimetrului de catre pompieri", a declarat, pentru News.ro, purtatorul de cuvant al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta Arad, George Plesca.  

Pentru ca in momentul ruperii liniile de tensiune s-a produs un scurtcircuit, pompierii spun ca putea izbucni un incendiu, daca existau scurgeri de motorina. 

Totusi, nu s-au semnalat scurgeri din cele 23 de vagoane cisterna, insa zona ramane sub supraveghere.  

Urmeaza ca o macara de mare capacitate sa fie adusa in gara pentru a repune garnitura pe sine. Traficul feroviar nu este afectat de accident, care a avut loc in triaj.


Citeste mai multe despre   























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

3954 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Măsurile de siguranță (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 8:42)

    Conrad_QS [utilizator]

    Cred ca e prima oara când în urma unui accident la noi se constată că s-au respectat măsurile de siguranță. Vinovată va fi găsită cel mai probabil o babă hâdă, numită defecțiune tehnică.
  • +1 (3 voturi)    
    propaganda (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 12:01)

    MihneaUrsu [anonim]

    Cum domnule să fie băuți? Lăsați propaganda rusească!
    De către cine erau ei băuți? Am înțeles, erau defapt sub influența băuturilor alcoolice. Dar știrea fiind propaganda rusească, beată, numai așa se putea scrie...
  • +1 (3 voturi)    
    fun fun fun (Miercuri, 23 noiembrie 2016, 14:54)

    ColdNews2013 [utilizator]

    asta da distractie la munca....sparge rutina si distruge locomotiva....yeahhh


Abonare la comentarii cu RSS
SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

Invatamantul profesional a fost vazut in Romania ca o optiune care nu iti ofera foarte multe perspective de viitor. Astfel, foarte multi parinti si elevi prefera calea liceului si apoi a unei facultati care, de cele mai multe ori, produce someri pe banda rulanta.
(Sondaj sustinut de Asociatia Nationala a Industriei Textilelor din Romania)
1. Sunteti pro sau contra invatamantului profesional din Romania?
(Un singur răspuns posibil)
  • Pro - mi se pare o alternativa buna
  • Contra - nu iti ofera prea multe posibilitati profesionale pe piata muncii
  • Nu ma intereseaza, oricum voi trai pe banii parintilor
2. Considerati ca scoala profesionala ar putea fi o solutie pe termen mediu si lung pentru reducerea somajului?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
3. Considerati viabila alegerea unei scoli profesionale in detrimentul unui liceu, mai ales in zonele unde economia nu este foarte diversificata?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
4. Credeti ca este mai utila o scoala profesionala axata pe domenii unde exista o lipsa acuta de personal calificat sau o universitate care produce pe banda rulanta absolventi intr-un domeniu fara cautare pe piata muncii?
(Un singur răspuns posibil)
  • O scoala profesionala - sanse mai mari de angajare
  • Universitatea ramane universitate - diploma e importanta
  • Nu stiu, nu ma intereseaza


Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă