Ministrul Sanatatii: 80% dintre spitalele din Romania ar trebui sa fie inchise. 30% functioneaza in cladiri cu risc seismic I sau II. / Legea vaccinarii, aproape finalizata

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 10 noiembrie 2016, 13:25 Actualitate | Esenţial

Vlad Voiculescu
Foto: Privesc.eu
Aproape 80% dintre spitalele din Romania ar trebui sa fie inchise, daca regulile ar fi aplicate, a reiterat joi ministrul Sanatatii, Vlad Voiculescu, adaugand ca aproape 30% dintre spitale functioneaza in cladiri cu risc seismic I sau II, potrivit Mediafax. La inceputul mandatului, ministrul Sanatatii declara ca aproape 80% din spitale ar trebui sa fie inchise, daca s-ar aplica toate regulile, afirmatie pe care ministrul o sustine si in acest moment.

"A fost o declaratie care i-a socat pe multi. Cred, insa, ca trebuie sa spunem lucrurilor pe nume. Coafand realitatea nu facem un serviciu nimanui, nici medicilor, nici decidentilor si, cu siguranta, nici pacientilor", a afirmat joi Vlad Voiculescu, in cadrul unei dezbateri.

Referitor la legea vaccinarii, ministrul Sanatatii a anuntat ca aceasta este "aproape finalizata": "Legea vaccinarii e aproape finalizata. O vom pune in transparenta foarte curand", spune Vlad Voiculescu.

Ministrul Sanatatii a adaugat ca 30% dintre spitalele nationale din Romania functioneaza in cladiri cu risc seismic I sau II: "Nu avem bani in Romania pentru a cladi toate spitalele de care aceasta tara are nevoie. Avem un studiu pe care il vom prezenta saptamana viitoare, cel mai probabil, un studiu al starii infrastructurii nationale de sanatate. Circa 30% din spitalele nationale din Romania functioneaza in cladiri cu risc seismic unu sau doi. Deci, avem nevoie de investitii masive in infrastructura de sanatate in Romania, iar, in opinia noastra, fondurile pot veni foarte bine si de la sectorul privat, iar eficienta pe care o poate aduce sectorul privat este esentiala."

Lucrurile esentiale pentru investitii sunt reprezentate de maparea serviciilor de sanatate din Romania si pregatirea proiectului, a mai declarat ministrul, pregatirea proiectului implicand stabilirea locului unde vor fi facute proiectele si realizarea studiilor de fezabilitate.

"Aceste lucruri le facem pentru cele trei spitale regionale pe care le avem inscrise in acordul de parteneriat cu Uniunea Europeana. Avem selectate doua terenuri la Cluj si la Craiova, pe care le-am primit de la Ministerul Apararii Nationale. De asemenea, un al treilea, la Iasi, va fi stabilit foarte curand, strict pe criterii tehnice", a explicat Vlad Voiculescu.

In legatura cu parteneriatul public-privat, Voiculescu a precizat ca spitalele nu vor fi privatizate, ci vor beneficia de tehnica din domeniul privat: Privatul nu intra in actul medical, actul medical ramane in responsabilitatea statului, insa, ceea ce face partenerul privat este sa puna la dispozitie, sa finanteze, sa construiasca si apoi sa puna la dispozitia statului cladirea spitalului si echipamentul si sa se asigure ca partea tehnica a spitalui functioneaza asa cum trebuie."

Referitor la legea vaccinarii, ministrul a sustinut ca aceasta este "aproape finalizata": "Legea vaccinarii e aproape finalizata. O vom pune in transparenta foarte curand", a adaugat Vlad Voiculescu.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
3420 vizualizari
  • +6 (10 voturi)    
    80% din spitale inchise? (Joi, 10 noiembrie 2016, 13:47)

    artistul000 [utilizator]

    iar ai nostrii conducatori nu sunt trasi la raspundere de loc? Asta tine de siguranta nationala. Ce e aia? nu stiu, dar am auzit si eu prin filme...
    • +8 (10 voturi)    
      cine sa-i traga la raspundere?! (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      sa se ia singur de manutza sa se duca la puscarie?!
      nu poti, legal, sa fie trasi la raspundere... din pacate incompetenta si nesimtirea nu sunt infractiuni penale!
    • -3 (7 voturi)    
      Aiurea (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:06)

      MasP [anonim] i-a raspuns lui artistul000

      Daca conducatorii ar spune maine ca CASS ar trebui marit de 3 ori ca sa avem niste spitale decente (adica de la 5 la 15%) atat pentru angajat cat si pentru angajator, ar iesi revolutie, nimeni n-ar vrea asa ceva. Asa ca si conducatorii sunt precum poporul
      • +4 (6 voturi)    
        scartz (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:46)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui MasP

        pai hai sa ne uitam mai intai daca banii care sunt disponibili deja sunt folositi util si pe urma sa vorbim de majorari de taxe.

        cum sa vreau majorare de taxe cand momentan sunt furati banii pe care ii dau deja in conditiile in care mai platesc deja de 2 ori mai mult pentru asigurarea privata, singura pe care o folosesc de aproape un deceniu in care am tot platit taxe la sanatate, fara sa primesc nimic in schimb (dar nu ma deranjeaza asta, dar sa intretina macar spitalele din banii astia, sa fie curate pentru cei care nu au alte alternative, nu avem pretentii prea mari).

        nu vreau majorare de taxe pentru ca nu sunt tampit si pentru ca am urmarit ce se intampla acolo. nu mai zic de a avea pretentii sa platesc pentru un serviciu pe care vreau sa-l si folosesc. noi nu am avea suficient pentru cercetare sau unitati medicale ultra-performante, dar pentru a asigura minimul necesar in conditii minim de igiena si salarii acceptabile la nivelul Romaniei, asta s-ar putea face chiar si in limitele taxelor globale si locale de la ora aceasta - daca ar fi buna vointa. si aici este singura problema reala.
        • -3 (3 voturi)    
          Ceea ce se plateste in Romania (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:31)

          MasP [anonim] i-a raspuns lui g01an

          e infim pentru ca sa se poata construi un sistem decent de sanatate. Chiar doar si procentual cat taxe din venit este mult mai putin decat in tari precum Franta si Germania.
          • +2 (2 voturi)    
            vorbesti cu pacat. (Joi, 10 noiembrie 2016, 20:32)

            g01an [utilizator] i-a raspuns lui MasP

            In Romania se cheltuie, intr-adevar, mai putin decat in alte tari europene, dar totusi pentru fiecare cetatean sunt alocate cca. 1000$ / an (am luat 4% din PIB, am impartit la 19mil si pe urma am rotunjit pesimist). O fi mult, o fi putin? Cica e putin raportat la acelasi indicator din alte tari europene. Renunti la lux, renunti la cercetare, renunti la chestii sofistificate si platesti salarii mai mici ca sa poti fi rentabil. Se intelege. Este obiectiv si pragmatic asa. Cine are nevoie de interventii sofisticate va trebui sa apeleze la asociatii de ajutorare si sa se trateze in alta parte. Asta se intampla cand nu ai bani pentru orice.

            Dar de ce sunt cheltuiti doar 560$ din cat am platit per asigurat pentru asigurarea serviciilor la nivelul actual? Ce s-a intamplat cu restul de 440$ sau chiar mai mult?
            https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_total_health_expenditure_per_capita
            http://data.worldbank.org/indicator/SH.XPD.PCAP

            Exista o discrepanta mult prea mare intre ce s-a platit si ce se intoarce efectiv in cheltuiala reala pe care o face sistemul de sanatate public. Si nu sunt singurele surse de cifre care iti vor spune lucruri similare. Sunt chestii pe care le gasesti in documentatie publica. Si asta nu ia in considerare daca banii sunt folositi util, eficient sau nu. Doar aduna cat se cheltuie si imparte la numarul de asigurati.

            Mai intai de toate vreau sa stiu cum ar arata situatia daca s-ar cheltui macar 80-90% din bani pe ce au fost dati cu buna credinta...

            Capisci acum?
    • +4 (4 voturi)    
      care conducatori? (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:07)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui artistul000

      "conducatorii" vin si pleaca, dar nivelul urmator - la nivel judetean sau local, ramane acelasi indiferent de rezultatul alegerilor. spitalele nu sunt gestionate de ministrul sanatatii, ci de niste oameni care sunt in "sistem" de zeci de ani. pe aia nu-i trage nimeni la raspundere niciodata, exceptand cazul in care ii prinde DNAul in flagrant..
  • +5 (5 voturi)    
    si ce daca (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:05)

    bogdan1477 [utilizator]

    las ca vine PSd si mai face inca 8 spitale regionale, plus unul in bucuresti mai mare decit tot ce-a vazut pina acum europa, sa moara calitalistii de ciuda. N-are importanta ca nu avem medici, asistente, medicamente, n-are importanta ca multe spitale arata ca niste cladiri bombardate, altele ca niste ghene de gunoi. Important e sa sa avem cit mai multe.
    • +8 (8 voturi)    
      stai linistit... (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:54)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      cum o sa vina o sa urle ca "din cauza tehnocratului Ciolos situatia este mult mai grava decat credeam si, cu inima indoita, sa trebuiasca sa nu ne tinem de cuvand pentru ca nu avem bani"
  • -14 (18 voturi)    
    ipocrizie fara limite (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:48)

    carmen_i [utilizator]

    Rar mai poti sa vezi o persoana atat de ipocrita precum acest Voiculescu.

    Spitalele se afla intr-o stare deplorabila in primul rand datorita faptului ca la conducerea lor se afla persoane corupte, care sifoneaza fara incetare banii publici fara sa pateasca nimic.

    Ministerul Sanatataii este prima autoritate care are toate parghiile legale sa indeparteze coruptii din conducere, dar refuza sa aplice legea. Cum vreti sa-si revina sistemul sanitar daca ministrul sanatatii este primul care tolereaza furtul din banul public, desi este autorizat sa intervina? Ati vazut vreun manager de spital demis pana acum de Voiculescu? Aproape ca nu este spital in tara unde sa nu existe incompatibilitati si conflicte de interese grave, insa ministrul se face ca nu vede.

    Voiculescu, ar trebui sa fi atent, vezi ca deja am depus primele plangeri penale pe numele tau si te mai astepta si altele pentru infractiunile facute impotriva mea. As spune mai multe, dar mi-e teama ca prietenii tai de la hotnews nu vor publica nimic.
    • +7 (9 voturi)    
      Doamna Carmen (Joi, 10 noiembrie 2016, 14:57)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Bine ca ati depus plangeri "penale".

      Daca depuneati o plangere civila sau o plangere clerica atunci chiar c-ar fi avut domnul ministru probleme.

      Cam slab material se da postacilor PSD-isti in ultima vreme.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu am treaba cu PSD-ul (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:53)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        Dimpotriva, chiar ma lupt in instanta sa indepartez conducerea PSD-ista dintr-un spital unde un senator PSD a ajuns in consiliul de administratie.

        De, ce sa-i faci, domnul Voiculescu refuza sa raspunda la petitii , pentru el termenul de 30 de zile este complet starin, si la fel si cu domnul Ciolos.
        Se pare ca pentru orice problema trebuie sa mergi in instanta, ca altfel nu se rezolva pe cale administrativa.
    • +6 (6 voturi)    
      pfiuu (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:13)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      cata limbarita! dna carmen, macar aveti habar cine numeste directorii de spitale? eh? dinozaurii aia de la CJ, in marea majoritate pesedisti. deci parghiile exista dar nu la dl Voiculescu.
      • -5 (5 voturi)    
        hai sa te vad cat habar ai tu (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:42)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui codo

        In primul rand, nu mai exista directori de spitale din 2006, acum se numesc manageri. Si daca vei studia legislatia cu atentie, o sa vezi ca o parte din managerii de spital sunt numiti direct de catre ministrul sanatatii, asa cum arata art. 177 alin. 2 din legea 95/2006.

        Tot ministrul sanatatii are mijloace legale sa-i indeparteze pe corupti, dar nu intru in detalii ca ar trebui sa scriu pagini intregi. Studiaza cu atentie legile, ordinele de ministru, contractele de manager si dupa aceea mai discutam.
        • +6 (6 voturi)    
          auzi femeie... (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:51)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          da cine a vondus sistemul in ultimii 25 de ani?!

          tot el e de vina?!

          dar probabil esti loiala vreunuia din cei din partidele alea si d-aia critici aiurea oameni!
          • -2 (2 voturi)    
            comentezi fara sens (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:59)

            carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Eu l-am acuzat pe ministrul sanatatii de probleme recente, care s-au petrecut in timpul mandatului sau si pe care nu vrea sa le rezolve, desi are atributii legale in acest sens.
            • +2 (2 voturi)    
              Explicatie (Joi, 10 noiembrie 2016, 21:42)

              mircealun [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

              Ministrul actual, Vlad Voiculescu, nici daca ar fi mers cu buldozere nu ar fi putut distruge asa de mult prin spitale intr-un an.

              El e primul care dezvaluie cat de rea e situatia. Raul era deja acolo, de zeci de ani, ca nici in perioada comunista nu era mai bine.

              Si ca sa continuam discutia, da-mi un exemplu de problema recenta, care s-a petrecut in mandatul lui, si pe care n-a rezolvat-o.
        • 0 (0 voturi)    
          Managerul Spitalului Vulcan a fost demis (Joi, 10 noiembrie 2016, 18:37)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          din functie. Managerul Spitalului Municipal Vulcan, medicul Mariana Mateescu, a fost demis din functie, in urma sedintei de consiliu local de ieri.
          Primarul Gheorghe Ile a precizat, pentru MESAGERUL HUNEDOREAN, ca dr. Mateescu nu a gestionat bine fondurile spitalului. "Doamna Mateescu nu a gestionat bine spitalul. In primul semestru a folosit toti banii, iar in al doilea, nu a mai avut. Este vorba despre un management deficient. Acum, cautam manager si am vorbit cu doua persoane care trebuie sa-mi dea raspunsul. Pana maine (azi - n.r.), se va afla cine va fi noul manager al spitalului"
    • +5 (7 voturi)    
      tot romanu-i priceput (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:20)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      Ce pirghii are ministerul sanatatii sa demita directorii de spitale? Ca sa dau unul jos ori il prinzi in flagrant, ori tre sa produci tone de hirtie cu dovezi. Si tot te da in judecata si cistiga procesul. Coruptia o poate rezolva DNA, dar pentru asta trebuie si legi clare, care sa nu permita sifonarea. Azi licitatiile se trucheaza foarte simplu: directorul anunta de cine trebuie sa-i faca rost de comprese sterile de la firma x, dupa care baga in caitul de sarcini tot ce scrie pe cutia de pansamente la compozitie si cere sa i se livreze in 3 zile. Si singurul care poate livra e prietenul, eventual un un contra-licitant amic, sa fie doi. Si daca se incumeta cumva cineva dinafara sa supraliciteze, directorul se asigura ca face plata peste 2-3 ani, sa-i treaca bagaretului cheful de licitatii.
      • -1 (5 voturi)    
        gresesti si nu cunosti legile (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:48)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Spre deosebire de tine, eu chiar stiu exact ce spun si am sudiat de multa vreme legislatia medicala.

        Ai spus ca doar DNA poate rezolva coruptia, ceea ce e partial fals. DNA se ocupa de problemele penale, nu civile.

        Incompatibilitatile si conflictele de interese adminsitrative sunt probleme civile, nu penale, si DNA nu se poate ocupa de aceste probleme. In schimb, ministrul sanatatii are parghii legale sa constate incompatibilitatea si conflictul de interse in cazul managerilor de spital. Vreti detalii? As putea sa scriu un articol pe tema asta, sa priceapa si Voiculescu ce atributii are, ca poate nu stie ce are de facut in functia de ministru. Ce spuneti, stimati ziaristi, ii luam un interviu domnului ministru Voiculescu ca sa vedem cata legislatie stie?
        • +3 (5 voturi)    
          se vede ca te pricepi (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:16)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          Deci conflictul de interese si incompatibilitatile sunt probleme de cod civil?!? Nici macar la nivel de logica elementara nu s-ar sustine... Codul civil e pentru conflicte intre persoane private.

          Dar cum sunt sigur ca nu ma crezi pe cuvint, link aici:
          http://legeaz.net/noul-cod-penal/art-301
          "Art. 301 Noul Cod Penal Conflictul de interese Infracţiuni de serviciu"

          Tu pari sa vii de pe vremea lui nea nicu, sau macar a lui adrian nastase, cind problemele de justitie erau transate in sedintele de guvern... Ce poate face ministrul e sa declanseze un control si sa sesizeze parchetul in caz de nereguli. Doar ca e greu de sesizat nereguli acolo unde licitatiile sunt smenuite cu cap. Cit despre incompatibilitati, exista de ani buni o institutie de control independenta, numita ANI. Sunt sigur ca ai auzit de ea.

          Serios acu, inainte de a debita enormitati din astea, n-ar strica nitica documentare.
          • -2 (2 voturi)    
            te faci de ras (Joi, 10 noiembrie 2016, 17:57)

            carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Conflictul de interese este de mai multe feluri:
            - administrativ, pe legea 161/2003
            - medical, pe legea 95/2006
            - penal, prevazut de Codul Penal

            Tu ai dat link doar pentru ultimul tip, doarece nu cunosti ca sunt mai multe feluri. Ai impresia ca o cautare pe Google te face mai priceput la legi, dar te inseli.

            Incompatibilitatea, la randul ei, nu exista in codul penal, exista doar in legi obisnuite precum 161/2003 si 95/2006. Ministrul sanatatii se poate ocupa atat de incompatibilitatile si conflictele de interese care tin de legea 95/2006.

            Si scuteste-ma cu nea Nicu si alte aberatii. Este clar ca cunosti subiectul, dar preferi sa trancanesti fara sans si sa jignesti.
    • +3 (5 voturi)    
      ipocrizia e la tine carmenuza (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:20)

      rakleta [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      rar mai mare prostie la niveul asta : ministerul nu aplica legea.
      • -1 (5 voturi)    
        postacii in actiune (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:57)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui rakleta

        Hopa, s-au activat postacii cu postari golanesti. Gata, m-am luat de prietenul ziaristilor de la Hotnews si a fost activata haita de comentatori indignati.

        Daca ai ceva de spus, incearca sa te exprimi coerent si cu argumente logice, in cazul in care esti in stare.
    • +3 (3 voturi)    
      sa ma scuzi ca te intreb dar... (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:50)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

      a fost el cu Ciolor si restul din "partidul" tehnocratilor la guvernare in ultimii 25 de ani?!
      din cate tin eu minte a fost psd(fsn) si uneori pnl(pdl) ...
      deci plangerile penale trebuie sa inceapa cu aia, nu cu niste oameni care au condus cateva luni (luni in care parlamentul NU le-a fost favorabil)!
      • -1 (3 voturi)    
        tehnocartii au avut timp destul (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:35)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Nici o grija, am depus plangeri penale si la cei din vechea garda PSD-ista. Se pare ca infractiunea nu are culoare politica.

        Vlad Voiculescu, desi de putin timp in functie, a avut timp destul ca sa ia macar unele masuri in privinta managerilor de spital. Dar cand am constatat ca nu raspunde in mod sistematic la petitii, ca refuza sa semneze rapoartele corpului de control si sa adopte masurile impuse de lege, ca publica informatii oficiale false, ca refuza sa ancheteze fraudarea unor examene de manageri de spital... atunci mi-am dat seama ca este si el la fel ca si cei care au fost inaintea lui.

        As fi vrut sa discut toate aceste probleme cu el, dar nici acest lucru nu este posibil: refuza sa dea audiente personale.
  • -6 (8 voturi)    
    Constatare (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:06)

    A310 [utilizator]

    Tehnocrații cei minunați sub conducerea domnului Ciolos nu au fost capabili sa întocmească ghidurile pentru accesarea fondurilor europene , subvențiile în agricultura s-au dat după protestele fermierilor , iar în viziunea lor cred ca Romania ar trebui sa fie închisa . Spitalele , școlile , penitenciarele ,infrastructura toate sunt în ruina , asa ca cel mai bine ar fi ca țara sa fie închisa . Constat ca instituțiile de forța din Romania găsesc numai romani corupți , dar despre multinaționale absolut nimic . In dosarul Microsoft si EADS si mult altele, chiar au fost numai romani .
    • +2 (2 voturi)    
      deci... (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui A310

      tu te astepti ca un guvern FARA sustinere de la parlament... sa rezolve in mai putin de 1 an ce s-a stricat in 25?!

      aici nu esti pe antena3 , ca sa te adresezi unor oameni cu iq negativ, ce vor pune botul la astfel de aberatii!
      • -1 (3 voturi)    
        da, intr-un an se puteau lua masuri (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:40)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Daca eram eu in locul ministrului, pana acum as fi inceput un proces de curatare a coruptiei din sistemul sanitar. Fireste, procesul nu poate fi terminat ata de repede, dar putea fi inceput.

        Pana acum, insa, Voiculescu nu a clinitit nici un fir de par din capatele managerilor de spital. I-a lasat sa fure la fel ca iniainte, desi are parghii legale sa actioneze.
        • 0 (0 voturi)    
          UN proces de coruptie in sistem? (Joi, 10 noiembrie 2016, 19:27)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          cucoana, cred ca ai tras pe nas ceva... sunt sute de procese pornite, de coruptie in sistemul de sanatate, nu ministrul porneste procesul respectiv, nu ministrul le clinteste firele de par din cap coruptilor, nu ministrul face anchetele penale! care sunt parghiile legale pe care zici tu ca le are ministrul, daca nu a descoperit vreun corp de control frauda si n-are dovezi? daca spitalul ala e in subordinea CJ, ministrul nu poate destitui un manager din spital!
      • -1 (1 vot)    
        Raspuns (Joi, 10 noiembrie 2016, 18:06)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Eu consideram ca asa cum s-au prezentat ca tehnocrați respectiv profesioniști , niște ghiduri de accesare a fondurilor europene puteau sa elaboreze , iar subvențiile pentru fermieri se puteau plăti , fără a invoca deficiente ale soft-ului de la APIA . Referitor la exprimarea dvs , despre anumiți oameni ca ar avea IQ negativ , cred ca nu este una prea bine aleasa . Dar este părerea dvs,
    • 0 (0 voturi)    
      Breee, ghidurile trebuia sa le faca Ponta si cu (Joi, 10 noiembrie 2016, 19:22)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui A310

      ala de dinainte! exercitiul bugetar actual pe fonduri europene a inceput din 2014, papusel, nu in 2015, cand a aparut ciolos pe firmament. Ponta era premier din 2012, gugustiucule, ghidurile trebuiau sa fie incepute din 2013, deja. Da' bine ca nu le-au facut, poate mai avem vreo sansa sa mai prindem si noi, astia normali, vreo finantare, sa nu le ia pe toate smecherimea de partid si acolitii lor. Bati campii si cu subventiile, si acolo materialele erau nefacute, noroc ca a venit premier unul care chiar are habar cum sta treaba cu agricultura si subventiile, nu urechisti d-astia de doi lei gen Ponta si Teodorovici, fantii de trefla si de Dorobanti. Multinationalele au mai multe procese si controale acum decat au avut de la infiintarea de peste 20 de ani. Vad ca ai acces la dosarele Microsoft si EADS si stii si cine-i cercetat. Misto! Cine ti-a dat accesul, ca abia asta-i interesanta?
  • -1 (5 voturi)    
    Acum aflu de la dl. ministru ca la preluarea (Joi, 10 noiembrie 2016, 15:43)

    Susufler0 [utilizator]

    mandatului a declarat ca 80% din spitalele din Romania ar trebui inchise pt ca nu respecta conditiile prevazute de lege pt a putea functiona ca atare.

    Inca de la momentul primei declaratii ar fi trebuit sa i se ceara d-lui ministru sa indice care sunt acele spitale si sa sa inceapa procedurile de inchidere.

    Acum aflu ca ministrul a reiterat informatia si cu aceasta ocazie inteleg ca de la preluarea conducerii ministerului si pana acum, nu a inchis niciun spital, dar nici nu a reusit sa diminueze procentul lor, astfel ca incontinuare avem acelasi nr de spitale care functioneaza ilegal. Dar nici nu am auzit ca ar fi fost demisi cei responsabili de faptul ca nimic nu s-a imbunatatit in domeniu

    Realizati faptul ca ministeriatul dvs este un esec din acest punct de vedere ?

    Realizati faptul ca orice bolnav care se interneaza intr-un spital romanesc, daca ar ghinionul sa nu nimereasca intr-unul din spitalele ce fac parte din cele 20% unitati sanitare care respecta legea in ceea ce priveste indeplinirea conditiilor de functionare , poate sa iasa mai bolnav din spital decat a intrat, sau chiar sa nu mai iasa de loc ?

    Cred ca mai urgent ca niciodata trebuie publicata lista acestor spitale, pt a putea fi cunoscute, dupa care cred ca dl Voiculescu trebuie sa-si dea demisia.

    Teoretic, dupa declaratia de astazi orice bolnav internat in spital il poate da in judecata pe ministrul Vlad Voiculescu.. Ca nu se va intampla asa este altceva.

    Sa ne intelegem: una este activitatea pe latura asigurarii medicamentelor, sangelui, plasmei, vaccinurilor etc si alta cea privind asigurarea conditiilor legale de functionare a spitalelor si sanatoriilor din Romania.

    PS. Admir sinceritatea ministrului, dar nu admir deloc ineficienta sa.
    • -3 (5 voturi)    
      nu este sinceritate, este tupeu (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:03)

      carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Ministrul sanatatii recunoaste, practic, ca nu a luat nici un fel de masura. Lasa lucrurile sa merga mai departe asa, in ciuda faptului ca pacientii mor in spitale.

      Dar ce sa te astepti de la un ministru care nu cunoaste legile, care refuza sa raspunda la petiti in termen legal, care publica documente cu date false pe site-ul ministerului si care refuza sa semneze rapoartele corpului de control atunci cand sunt semnalate ilegalitati?
    • +1 (3 voturi)    
      hehe.. (Joi, 10 noiembrie 2016, 16:03)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ai si dreptate..DAR
      aminteste-ti ce s-a intamplat cand,in timp ce era Basescu presedinte s-au inchis spitale..si o sa-ti raspunzi la intrebarea cum ca de ce nu le inchide,de ce nu face ceva..se merge pe''decat deloc mai bine asa..periculoase cum sunt.
      Eu nu zic ca omul asta stie ce face sau ca procedeaza corect sau ca a facut ceva bun pana acum,dar sincer,nu are suportul necesar sa faca ceva...si in cateva luni ,un an cat a fost ,chiar nu cred ca era timp sa faca ceva..
      Putea totusi sa inceapa..sa faca ceva..e si luare de pozitie un plus din punctul meu de vedere..
      Unii zic ca totul e bine ,ca ne descurcam,ca putem avea grija de zeci de arsi simultan,atlii vin si zic ca suntem varza si trebuie sa schimbam ceva.
      Oricum ,ceva e clar,si cel putin eu am mai zis-o: Statul actioneaza cu dubla masura..si in cazul scolilor neautorizate de isu si in cazul spitalelor care sunt practic de nefolosit nu s-a facut nimic cu exceptia unor ''avertizari''
      Intre timp,de exemplu,ISU INCHIDE SPATII APARTINAND SOCIETATILOR PRIVATE PE BANDA RULANTA, pentru aceleasi nereguli ca cele din scoli. Insa scolilor li se dau termene chiar foarte lungi pentru a rezolva problemele gasite acolo..
      Pe cealalta parte,societatea civila,oamenii trebuie sa se trezeasca si sa faca uz de drepturile lor,sa se adune ,sa dea in judecata,sa protesteze, etc..
      Mentalitatile se schimba foarte greu se pare. Avem democratie,dar nu ne folosim de avantajele ei .
      • -1 (1 vot)    
        Hhahhaaa, pe vremea lui Basescu s-au (Joi, 10 noiembrie 2016, 19:31)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui misunel

        inchis si spitale proaspat renovate! Vlad Voiculescu e ministrul sanatatii de cateva luni, mai putin de 6.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri