Prima audiere a soferului de la Fantana Miorita judecat pentru tentativa de omor calificat: Eram in soc emotional

de V.M.     HotNews.ro
Luni, 7 noiembrie 2016, 18:11 Actualitate | Esenţial

Accident auto
Foto: Captura YouTube
Magistratii Tribunalului Bucuresti l-au audiat, luni, pentru prima data pe soferul masinii de teren care, anul trecut, s-a sicanat in trafic cu un alt conducator auto in zona Fantanii Miorita din Capitala, acesta declarand ca "a fost in soc emotional", relateaza Mediafax.

Iulian Serban Sanducu este acuzat de procurorii Parchetului Capitalei de tentativa de omor calificat dupa ce, in data de 15 iulie 2015, cand se afla la volanul unui Volkswagen Touareg, s-a sicanat in trafic cu soferul unei Dacia Logan si, la un moment dat, in apropiere de Fantana Miorita din Capitala, a virat brusc la dreapta, a acrosat celalalt autoturism si l-a proiectat in afara drumului. In masina acrosata erau trei persoane, iar o a patra persoana mergea pe trotuar in momentul in care autoturismul lovit a trecut prin fata sa.

Ancheta procurorilor a fost demarata insa abia dupa ce pe retelele de socializare a fost postata inregistrarea video a accidentului. Intreaga scena a fost filmata cu o camera montata pe o alta masina aflata in spatele celor doi, iar pe inregistrare se vede cum Iulian Sanducu, soferul masinii de teren, loveste celalalt autoturism.

In fata instantei de judecata, Sanducu a spus ca a avut aceasta reactie violenta fiindca a fost in soc emotional.

"Nu am dorit nicio clipa sa produc o coliziune si nici nu am dorit sa pun in pericol viata cuiva. Dacia Logan a intrat in fata mea si dupa cateva momente a pus brusc frana, fara niciun motiv. In acel moment m-am speriat foarte tare, am franat, apoi m-a cuprins un sentiment de revolta. Am hotarat sa il determin pe celalalt conducator auto sa opreasca pentru a purta o discutie in legatura cu manevra sa. La scurt timp, soferul Daciei a trecut pe banda doi de circulatie, moment in care eu, cu intentia de a-l opri, l-am depasit si am vrut sa intru in fata acestuia, dar nu am fost atent la schimbarea directiei, nu m-am mai asigurat si l-am acrosat. Eram in soc emotional", a declarat Iulian Sanducu.

Acesta nu a putut sa explice instantei de judecata, concret, de ce a vrut sa il opreasca in mijlocul drumului pe Florin Constantin, conducatorul Daciei Logan, ci a spus ca, din ce isi aminteste, voia doar sa il intrebe de ce a pus frana, dar nici el nu isi poate explica manevra.

"Detest acest tip de manifestari, dar iata ca am ajuns sa le fac. Sunt angajat de 15 ani la ROMATSA, sunt controlor de trafic aerian si sunt considerat o persoana calma si echilibrata", a mai precizat Sanducu in fata magistratilor.

Dupa producerea coliziunii, soferul a oprit si s-a dus sa ii ajute pe cei trei ocupanti ai Daciei Logan sa iasa din masina. Si-a recunoscut vinovatia si au mers cu totii la Biroul de Accidente Rutiere Usoare din Sectorul 1, unde a fost intocmit un proces verbal de constatare si s-a stabilit ca asigurarea auto a controlorului de trafic sa acopere pagubele produse. Tot acolo, Sanducu spune ca i-a dat suma de 1.000 de lei soferului masinii pe care a lovit-o, in compensatie pentru timpul pierdut.

Dupa ce inregistrarea video cu agresiunea din trafic a ajuns in mass-media, procurorii au deschis dosar penal pe numele lui Iulian Sanducu si l-au trimis in judecata sub acuzatia de tentativa de omor calificat si deranjarea ordinii si linistii publice. Initial, acesta a declarat procurorilor ca nu a fost vorba de o sicanare in trafic, ci ar fi vrut sa intre la benzinaria din apropiere ca sa isi ia tigari. In fata instantei, insa, a recunoscut ca a mintit, spunand ca ii era rusine de fapta sa si se temea de reactia publica.

In acest dosar s-au constituit parti civile Florin Constantin, soferul Daciei Logan lovite de Sanducu, Ion si Aurora Constantin, parintii soferului, care se aflau in masina in momentul in care aceasta a fost acrosata, si Iuliana Brad, femeia pe langa care a trecut autoturismul scapat de sub control. Cei patru solicita lui Iulian Sanducu daune morale si materiale de peste 50.000 de euro.

Daca va fi gasit vinovat de tentativa de omor calificat, controlorul de trafic aerian risca sa stea in spatele gratiilor pana la 14 ani si sa plateasca despagubirile cerute de partile vatamate.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
14451 vizualizari
  • +17 (45 voturi)    
    re (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:21)

    JaxSoaSoa [anonim]

    bai tata ce bine e sa lucrezi la romatsa...iti permiti din salariu si un tuareg....nu ca altii lol!
    • -1 (49 voturi)    
      Dar (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:23)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui JaxSoaSoa

      pe tine ce te opreste sa lucrezi acolo? Invata si trimite-le cv-ul, nu te mai uita la capra vecinului, ca o sa ramai cu uitatul si cu invidiatul.

      Articolul trateaza o problema, iar tu, motz, apari cu un comentariu total pe langa, bagandu-ti unghia in gat ca ala lucreaza la Romatsa si tu nu.

      Dorele, Dorele
      • +16 (36 voturi)    
        E clar ca nu e vb de scoala... (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:52)

        schumi [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

        E clar ca nu e vb de scoala cand te izbesti cu masina in participantii la trafic. Omul asta nu ar fi trebuit sa treaca examenul psihologic necesar angajarii pe postul respectiv...daca se enerveaza si decide sa tranteasca 2 avioane doar pentru ca are vreun dusman pasager in unul din ele?
        Prin urmare angajarile de la Romatsa nu sunt facute corespunzator de permit psihopatilor sa dirijeze traficul aerian...se intra greu pe post, daca ma intelegi, si nu prea are treaba cu notele si studiile...
        • -4 (10 voturi)    
          meseria de dirijor de zbor este printre cele (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:49)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui schumi

          mai stresante, daca nu chiar cea mai stresanta din Romania. Se mai intampla sa clacheze si ei...nu clacheaza la serviciu pt ca stiu ca nu au voie, dar refuleaza in trafic.

          Insa, ce ne facem cu taximetristii si ghertoii de Buc, care zilnic fac astfele de gesturi in trafic? Apoape ca nu e zi in care sa nu vad un taximetrist sarind la bataie cu alti participanti la trafic sau un ghertoi care sa nu ii sicaneze pe altii? Pe astia de ce nu ii aresteaza si de ce nu le face nimeni dosar penal? Un controlor de zbor face un asa gest o data la ani de zile, un taximetrsit o face de mai multe ori pe zi si nimeni nu ii zice nimic.
          Justitia sa se autosesize si in cazul taximetristilor, care au ajuns un atentat la adres sigurantei traficului din Buc.
          • 0 (4 voturi)    
            Daca criminalul e cu staif (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:45)

            all23 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Daca criminalul este educat si cu staif , justitia ar trebui sa il ierte, fiindca sunt foarte multi altii in libertate nu ?
            Sa iti dea Dumnezeu sa te intalnesti numai cu din astia in trafic, iar apoi , daca scapi cu viata , sa te gandesti la ce ai scris !

            Orice criminal trebuie sa ajunga la puscarie !!
            • -1 (1 vot)    
              Tu nu intelegi ca nu este criminal? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 14:29)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui all23

              Nu a omorat pe nimeni. A fost o coliziune in trafic, apoi soferul s-a dat jos, si au mers impreuna la Politie sa dea declaratie (soferul de la Romazza si cel de pe Logan).
              Nu a murit nimeni.
              • 0 (0 voturi)    
                tu (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 16:13)

                IulianVacaru [anonim] i-a raspuns lui bancher

                nu intelegi ca a provocat intentionat o coliziune si e o minune ca nu a fost omorata femeia de pe trotuar? vorbesti de parca ar fi fost o mica tampnare uzuala.
      • +2 (16 voturi)    
        ei lasa! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:09)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

        eu m-am obisnuit. cum afla romanii ca au un salariu peste cat ii duce pe ei capul, cum sar ca arsi... nu s-ar gandi o clipa sa ajunga si ei acolo... e clar ca e cu pile, nu e pt mine...

        josnic, jalnic, penibil !
        • -3 (5 voturi)    
          e cumva de inteles (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:22)

          Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui eu sunt

          lasa, nu mai fi asha principial. E o suspiciune justificata cand vine vorba de companii de stat, dat fiind cumatria care se practica in toate institutiie astea unde se plateste bine la stat. De Vami nici nu mai zic.

          Stie toata lumea de asta, nu e nevoie sa ne ascundem dupa deget, Nu zic ca omul nu ocupa functia pe merite, e posibil.

          Daca era vorba ca lucra pe la vre-o firma privata, eventual fara contracte cu statul, era altceva.
          • 0 (2 voturi)    
            da si nu prea (Marţi, 8 noiembrie 2016, 12:58)

            eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

            am cunostinte care au intrat la stat in urma unui concurs (f greu) si acum au salarii mari.

            nu zic ca e gresit sa generalizam. probabil am nimeri in 90% din cazuri (cand vb de stat) dar hai sa zicem ca omul a ajuns acolo pe merit... nu are asta nicio legatura cu accidentul
        • 0 (4 voturi)    
          din pacate (Marţi, 8 noiembrie 2016, 11:59)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          de cele mai multe ori chiar este pe pile.
          Stiu f bine ce spun!!
        • -1 (1 vot)    
          romatsa (Marţi, 8 noiembrie 2016, 14:21)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          a fost, este si probabil va fi un loc unde se angajeaza doar pe pile.
          dintre oameni cu pregatire, dar pe pile.
        • 0 (0 voturi)    
          ... (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 8:10)

          cartograful [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

          daca din functia lui de controlor aerian a decis sa-l scoata pe unul in decor imi e destul de clar ca nu e locul lui la dirijarea traficului si e probabil si angajat pe pile. Si intre piloti si TWR sau controlul zonal mai apar schimburi de "amabilitati" prin radio....ce ar face individul asta, baga un avion cu 200 de oameni in pamant pt. ca e in "soc emotional". Ar trebui sa va mai ganditi si la asta. Omul ar trebui reevaluat psihologic, daca nu chiar psihiatric. Foarte drastic.
      • +6 (8 voturi)    
        Stii de ce nu ai voie sa faci sex la Romatsa? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:08)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

        Pentru ca incestul este interzis prin lege!
      • +1 (3 voturi)    
        S-o crezi tu! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:42)

        all23 [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

        Tupeul unora care primesc ce nu li se cuvine nu are limite !
        Probabil mama ta a invatat mult ca sa te aiba pe tine asa destept !
        Nemernicul asta trebuie sa mearga la puscarie pentru tentativa de omor , insa la salariul ( necuvenit) pe care il are , si-a angajat avocat care sa il declare nebun ... Instanta ar trebui sa ii propuna 10 ani de vindecare la Socola in locul celor 3-5 ani pentru tentativa de omor . Asa poate isi omoara si avocatul !
  • +29 (37 voturi)    
    ... saracu' de el ... (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:36)

    AntonPann [utilizator]

    ... avea lacrimi in ochi, d-aia nu s-a putut asigura ... Hai la brutarie si cu asta!!!
  • +46 (54 voturi)    
    Da (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:42)

    Ambalezu [utilizator]

    Am inteles. Individul daca vede in fata Tuaregului imperial un amarat de logan care mai are si tupeul sa franeze, intra in soc emotional. Iar el cand este in soc emotional se relaxeaza ucigand oameni...asa de relaxare. Imi imaginez ce discutie ar fi vrut sa aibe cu soferul loganului....
  • +30 (42 voturi)    
    mda (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:46)

    SoulSearcher [utilizator]

    14 ani de parnaie, si cazul sau sa fie pe larg mediatizat

    poate se mai calmeaza si bizonii cu touareg-uri si Q7-uri care se cred adevarate tancuri pe sosele
    • +8 (10 voturi)    
      corect (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:10)

      eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      totusi e de aprciat ca omul s-a oprit sa ii ajute pe cei din logan si si-a recunoscut imediat vina. cu siguranta o sa conteze asta in decizia instantei.
      • +3 (5 voturi)    
        asta face diferenta in omul civilizat, cu carte (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:55)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui eu sunt

        si ghertoiul de mahala. Un taximetrist sau un ghertoi nu ar fi oprit in ruptul capului, ba se mai lauda la toti prietenii ,,uite ce l-am facut pe ala, mama lui de prost'' (si va spun asta din traite, nu din auzite).
        da, va beneficia de circumstante atenuante, ba dosarul se poate chiar inchide daca se intelege cu victima (depinzand de cati bani ii da).
  • +21 (35 voturi)    
    in sf'arsit (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:54)

    adi_dragomir [utilizator]

    Sper sa-i dea maximum de pedeapsa! Acesti nenorociti provoaca accidentele de tipul celor de pe autostrada A2 de am ajuns mai rau ca o tara africana...esti mai in siguranta noaptea singur in Bronx decat pe strazile din Romania!!
    • +1 (1 vot)    
      ha, ha, ha, ha (Marţi, 8 noiembrie 2016, 12:04)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui adi_dragomir

      asta e cea mai tare poanta pe care o aud in 2016.
      Baiatu, ai fost vreodata in Bronx sau alte cartiere din New-York? Iti spun eu ca am fost (ziua, ca noaptea nu am avut curaj) si te ia frica de ce fete si ce oameni vezi pe acolo. Aia scot pistolul daca nu le place de fata ta, nu stau la discutii (gen sefu da-mi si mie o tigara).
      Romania este una dintre cele mai pasnice tari din lume, si dintre cele mai sigure din lume. Habar nu aveti voi in ce tara minunata traiti (din punct de vedere al sigurantei omului pe strada). Du-te in Johannesburg sau unele orase din America de sud, si mai vorbim.
      • +1 (1 vot)    
        bine! (Marţi, 8 noiembrie 2016, 14:53)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        dar asta nu inseamna ca ar trebui sa fie tolerate tampeniile unuia sau alte altuia.

        Prefer sa spun si sa cer ca este loc de mai bine in orice situatie, decat sa ma bucur ca la altii este poate mai rau!

        Comentariul tau imi aduce aminte ca unii romani se bucura cand se uita la capra vecinului... DE ce oare nu ne uitam la capra noastra??? Poate sa fie capra noastra si mai grasa si mai frumoasa!
  • +24 (32 voturi)    
    Nu trebuia sa primesti carnet! (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:55)

    Maniu [utilizator]

    asa se termina si cu "socul emotional". E clar ca n-ai ce cauta la volan.
    • -2 (6 voturi)    
      ma lasi? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:56)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      75% dintre soferii din Buc asa sunt.
      • +3 (5 voturi)    
        75% din soferii (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:32)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        din Bucuresti asa AU AJUNs. Nu au fost asa. Eu plec de la premisa ca oamenii se nasc buni.

        Din pacate trebuie sa ai psihic extrem de puternic sa nu ajungi sa faci de astea prin trafic... oricat de calm ai fi, ajungi sa nu mai fii tu cand stai ca animalul blocat de ani de zile in aceasta mizerie de oras. Nu mai spun ca iti vine sa spargi televizorul cand o vezi pe Firea sau Humor la televizor.
        • 0 (0 voturi)    
          nu cred (Miercuri, 9 noiembrie 2016, 14:23)

          IulianVacaru [anonim] i-a raspuns lui eu sunt

          ca 75 % din soferi provoaca coliziuni intentionate ca sa isi satisfaca egoul. Femeia care mergea pe strada a scapat ca prin urechile acului de moarte sigura (loganul a fost aruncat la 1m de ea). De ce? Pentru ca a vrut un "staib" sa faca pe smecherul. Inclusiv diversele minciuni si schimbari de declaratie arata cu cine avem de a face.
  • +23 (29 voturi)    
    Ce soc emotional? Doar zbura prea jos! (Luni, 7 noiembrie 2016, 18:58)

    OviCti [utilizator]

    Si a dat celuilalt mita 1000 de lei ca sa se jure stramb.
    S-a cam infundat singur "boss"-ul asta.
  • +24 (28 voturi)    
    Ar fi un bun precedent (Luni, 7 noiembrie 2016, 19:07)

    ictin [utilizator]

    Aceste lucruri se intampla zi de zi. Dar daca un sofer e condamnat la inchisoare multi ani pe baza inregistrarii facute cu o camera de bord pentru sicanari in trafic, e un bun precedent.
    Cred ca cel mai bun lucru care s-ar putea intampla in Romania e daca politia ar putea aplica sanctiuni pe baza inregistrarilor cu camera de bord. Poate s-ar mai potolii bizonii.
    • +1 (1 vot)    
      daca filmezi accidnetul tau se (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:58)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui ictin

      poate folosi ca dovada la proces (adica dovedesti ca nu ai fost vinovat sau sa vinovatul este celalalt sofer implicat in accident).
  • -4 (26 voturi)    
    indivizii de genul asta (Luni, 7 noiembrie 2016, 19:15)

    pardalian [utilizator]

    merita judecata poporului direct. Fara tribunale corupte, dosare, birocratie, etc. Merita spanzurat pe loc de primul copac.
  • +17 (23 voturi)    
    mititelul de el (Luni, 7 noiembrie 2016, 19:19)

    zaboo [utilizator]

    si noi il chinuim cu intrebari stupide...
  • +36 (46 voturi)    
    buna asta (Luni, 7 noiembrie 2016, 19:37)

    rei [utilizator]

    controlor de trafic in soc emotional de la o frana.....sa nu intre dracu` in soc emotional cand sunt 2 avioane prea apropiate in aer ca le prabuseste pe toate
    • +10 (18 voturi)    
      Eu recunosc ca am si eu socuri emotionale :) (Luni, 7 noiembrie 2016, 21:14)

      liviul2006 [utilizator] i-a raspuns lui rei

      dar nu am o munca de o asa raspundere gen bizonul cu tuareg in cauza...

      Bizonul sigur are calitatile psihologice de a lucra ca controlor de trafic ??? Acolo daca are un soc emotional se poate lasa cu foarte multe victime !

      :(
      • +1 (7 voturi)    
        oameni buni, repet, (Marţi, 8 noiembrie 2016, 9:59)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui liviul2006

        in Buc asa sunt 75% dintre soferi. Doar ca asta a avut ,,ghinionul'' sa fie filmat. Restul pana la 75% nu sunt filmati, de aceea nu se vorbeste de ei.
        • +1 (5 voturi)    
          Ce imi plac procentele din burta (Marţi, 8 noiembrie 2016, 11:26)

          Kromat [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          De ce 75% si nu 76% sau 89,5% sau 3%. Ne dai statistica cu care ai ajuns la 75%? Generalizarea nu a ajutat niciodată.
          • +1 (3 voturi)    
            este bazata pe o experienta de (Marţi, 8 noiembrie 2016, 14:34)

            bancher [utilizator] i-a raspuns lui Kromat

            peste 15 ani de condus zilnic prin Bucuresti. Si eu conduc mult, nu merg cu RATB-ul. Practic din 4 soferi intalniti in trafic, 3 sunt agresivi. De asta am spus 75%.
            acum nu stiu ce experienta ai tu la volan, daca nu recunosti procentul...
            • 0 (2 voturi)    
              hai sa calculam (Marţi, 8 noiembrie 2016, 16:20)

              Kromat [utilizator] i-a raspuns lui bancher

              Daca conduci zilnic prin Bucuresti (ca si mine) inseamna ca din parcul auto de 1M masini 75% sunt predispuse la accidente. Daca in 90% din cazuri... miraculos aceste sunt evitate de soferi atenti ca mine si ca tine in 10% din cazuri vor fi accidente. 10% din 750000 reprezinta 75 000 de accidente zilnic. Ceva nu se leaga colegu...
  • +15 (25 voturi)    
    Excelent (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:08)

    V. Veroiu [utilizator]

    Pe langa puscarie sa i se retraga si licenta de a opera ca angajat la controlul de trafic. Pe viata.

    Sunt deschise pozitii de frecator de podele.
    • +5 (7 voturi)    
      da' cu podelele ce-ai, bre (Marţi, 8 noiembrie 2016, 0:59)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui V. Veroiu

      ?
  • +7 (15 voturi)    
    Pai daca omul este instabil psihic si (Luni, 7 noiembrie 2016, 20:51)

    Kecske [utilizator]

    intra in soc emotional de la o frina cum de poate sa fie controlor de trafic aerian? Ori minte de se opresc avioanele in zbor, ori minte de ingheata apa in paharul judecatorului. Una din doua.
  • 0 (10 voturi)    
    PUSCARIE TOTALA (Luni, 7 noiembrie 2016, 21:18)

    coloneze [utilizator]

    acum cateva zile UN INCONSTIENT CA ASTA mi-a taiat calea in mod intentionat, aruncandu ma pe mine in sant. in masina ma aflam eu, sotia si copilul. bizonul din ferentari era deranjat ca mi am permis sa l claxonez pentru ca mergea pe doua benzi (drumul bz bucuresti, pentru cei care stiti acolo jigodiile psdiste cu casuneanu au facut undrum care chipurile e de 2 benzi, dar e de una si jumatate). biyonul cu dubita vito nu vroia sa mearga putin mai in dreapta, in conditiile in care de pe contra sens veneau 2 masini pe ambele benzi. ok. te a deranjat claxonul, claxoneaza ma dar nu imi taia calea. daca nu franam puternic intra in mine.
    • +10 (14 voturi)    
      Mai ușor (Marţi, 8 noiembrie 2016, 0:08)

      A R [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      DN2 nu e chipurile de doua benzi, dar in realitate de una și jumătate, ci are o banda pe sens și un acostament lat. E plina Europa de vest de asemenea drumuri. La noi se merge la mica înțelegere - vehiculele mai lente cat mai pe dreapta, însă legal nu sunt obligate sa se dea la o parte. Asa ca bizonul ai fost tu, ca ai claxonat.
    • +4 (4 voturi)    
      mare atentie (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:01)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      la soferii de microbuze, mai ales cand esti cu copilul in masina. Sunt principala cauza a accidenetelor pe drumurile extrurbane. Frustrarea, lipsa studiilor si a educatiei se fac din plin simtite la ei.
  • +16 (22 voturi)    
    Teste psihologice extinse (Luni, 7 noiembrie 2016, 21:22)

    justin puscasu [utilizator]

    Asta vara am condus un Matiz vreo 2000 Km pe soselele patriei. De sute de ori am fost injurat, claxonat, flash-uit, etc. ca sa fac loc unor smecheri ca asta, desi mergeam cu viteza coloanei ca sa nu incurc pe nimeni.
    Pur si simplu, posesorii de BMW-uri gipane etc. nu suportau sa aiba un Matiz in raza vizuala si ma depaseau in localitati, chiar daca pentru asta trebuiau sa atinga 90Km/h, sa calce linia continua, sa riste in curbe fara vizibilitate sau in varf de panta.
    O adevarata dementa. Imi pare rau ca n-am avut o camera sa inregistrez aceste scene. Poate cineva va observa ca suntem un popor bolnav psihic si - cine stie - va gasi chiar un tratament.
    • -7 (13 voturi)    
      Cam ciudat (Marţi, 8 noiembrie 2016, 0:12)

      A R [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      Ești sigur ca nu e vreo problema cu stilul tău de condus? Nu de alta, dar am făcut în ultimul an vreo 10.000 de km prin tara cu o mașină banala (un Renault captur) și nu am văzut nimic din ce povestești...
      • +7 (7 voturi)    
        Nu cred ca e vreo problema cu stilul lui... (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:04)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui A R

        Poate ca a exagerat putin cu acele "sute de ori", dar altminteri recunosc perfect situatia.
        Ca posesor de matiz, pe mine mai degraba ma amuza nevricalele astora cu masini cat autobuzul scolii, dar pot sa inteleg ca pentru altii e stresant. Mai ales pe la munte, drumuri inguste si cu serpentine, mergi cuminte in coloana si din spate vine unul cu masina cat un camion, nervos nevoie mare, flash-uri, claxoane etc., pe principul - da-te tu la o parte sa trec eu. Si jumatate de ora mai tarziu a avansat cinci masini in coloana, a castigat 20 de secunde...
        Niste dobitoci patetici; cocalarul si pitzi de Romania at their best.
    • +1 (5 voturi)    
      In Buc este invers: (Marţi, 8 noiembrie 2016, 10:03)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui justin puscasu

      Matizurile se baga in fata gipanelor, pe motiv ca sunt mici si vanoase la viteze mici. ai fi surprins daca ai afla cate Matizuri iti taie ilegal calea in traficul din Buc
  • +8 (18 voturi)    
    INCA este controlor de trafic AERIAN? (Luni, 7 noiembrie 2016, 22:37)

    neagoe [utilizator]

    Este incredibil! Aceste individ ESTE controlor de trafic aerian! Se autodeclara labil mental, dar DIRIJEAZA avioane pe spatiul aerian al Romaniei. Cum e posibil?

    ASTA poate prabusi deliberat avioane.

    IGSU, Romatsa, parchete etc.?
  • -7 (9 voturi)    
    Asta arata cam cum (Marţi, 8 noiembrie 2016, 1:01)

    Zalmoxis [utilizator]

    Asta arata cam cum functioneaza justitia.
    Pana la urma aceasta actioneaza la COMANDA presei...nu-i asa?
    Daca presa zice ca X a gresit "justitia" trebuie neaparat sa il puna sub acuzare.
    Si dupa cum se stie presa e condusa de ofiteri sub acoperire care astfel au la mana un instrument f. puternic de manipulare.
    • +8 (8 voturi)    
      Zici tu? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 6:27)

      Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui Zalmoxis

      Domnu' ai vazut imaginile? Vezi mai intai ce nenorocire putea sa produca bizonul asta de Sanducu si apoi posteaza.
      Daca era inca o persoana pe trotuar si murea lovita de Logan desi circula regulamentar?
      Legea este ca sa ne protejeze de nebuni ca Sanducu si pentru asta dispui, poate nu neaparat puscaria, dar minim retragerea permisului pe o durata echivalenta cu puscaria pe care o facea in cazul in care omora pe cineva...
    • +3 (3 voturi)    
      La Haznaua3 nu v-au invatat asta? (Marţi, 8 noiembrie 2016, 8:15)

      neagoe [utilizator] i-a raspuns lui Zalmoxis

      Presa este considerata a patra putere in stat tocmai pentru ca are rolul de a investiga si de a-i expune publicului pe cei care incalca legile.
      Si da, in urma acestora, justitia este astfel OBLIGATA sa actioneze.

      La Haznaua3 nu v-au invatat asta? E drept ca bat campii in 99,99% din cazuri, dar au mai reusit si ei sa dea cate un caz pe mana justitiei. (v. M. Basescu sau HexiPharma)
      • 0 (2 voturi)    
        daca ai fi lucrat in presa (Marţi, 8 noiembrie 2016, 12:52)

        Zalmoxis [utilizator] i-a raspuns lui neagoe

        ai fi stiut ca un eveniment neutru poate fi prezentat in doua feluri: NEGATIV sau POZITIV
        ASA se creaza curentele de opinie.
        Prostimea inghite fara sa verifice.
        Se pare ca tu esti cel care inghite ideile de la presa (media) pe nemestecate.
        • 0 (0 voturi)    
          :-))) modelul Haznaua3 (Marţi, 8 noiembrie 2016, 16:39)

          neagoe [utilizator] i-a raspuns lui Zalmoxis

          Ai dreptate ca "un eveniment neutru poate fi prezentat in doua feluri: NEGATIV sau POZITIV" (=citat din Zalmoxis, ca eu nu sunt Ponta).

          Ai dreptate si mai departe, insa partea cu nemestecatul e mai degraba la matale. Dar te iert ca nu ai cum sa pricepi ce am scris eu mai sus. Cum nu poate pricepe niciun fan al Haznalei3 dupa inmaronirea :-))) materiei cenusii.
    • +4 (4 voturi)    
      mda (Marţi, 8 noiembrie 2016, 8:58)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Zalmoxis

      https://www.youtube.com/watch?v=aCVFfUvYCOc

      mai urmareste inca odata video-ul

      si apoi ai liber sa-ti mai dai cu inca o parere

      sa ne zici ca bizonul nu a avut nicio intentie sa-l scoata pe ala de pe sosea
      • +1 (3 voturi)    
        d-le judecator (Marţi, 8 noiembrie 2016, 12:55)

        Zalmoxis [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

        ghilotina iti lipseste
        ai putea gasi 1000 motive pt care sa traga de volan, dar tu STII cel mai bine
        • 0 (2 voturi)    
          mda (Marţi, 8 noiembrie 2016, 14:33)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Zalmoxis

          domnu` avocat

          inteleg ca asta e meseria avocatilor, sa aduca acel "daca cumva avea un atac de cord"

          dar se vede de la o posta ca este premeditat, accelereaza pe banda din stanga, si apoi incearca sa-l acroseze "ca sa-l invete minte"


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi