Un ONG a depus plangere penala in cazul parintilor din Pitesti care si-au indemnat copiii sa isi respinga colegul care sufera de ADHD

de Alina Neagu     HotNews.ro
Vineri, 21 octombrie 2016, 12:05 Actualitate | Esenţial

Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilitati (CEDCD), organizatie non-guvernamentala, a depus vineri o plangere la Parchetul de pe langa Judecatoria Pitesti pentru santaj si incitare la ura sau discriminare in cazul copilului cu ADHD din Pitesti respins de colegi. Plangerea penala vizeaza 4 parinti ai colegilor elevului "care au inteles sa isi foloseasca propriii copii si colegii acestora ca instrumente de ura impotriva unui copil cu dizabilitati", se arata intr-un comunicat al organizatiei non-guvernamentale.

"Infractiunea de incitare la ura si discriminare impotriva unui copil pe criteriul dizabilitatii, dublata de propagarea de mesaje de intoleranta, umilire, ura si denigrare in spatiul public reprezinta un atac la dreptul la deminitate nu numai al minorului in cauza, ci a intregii categorii de copii cu dizabilitati din Romania, fapta pentru care cei responsabili trebuie sa raspunda penal", a declarat Madalina Turza, presedintele Centrului European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilitati.

Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilitati aminteste ce s-a intamplat la scoala din Pitesti:


Incepand cu data de 17.10.2016, "Ionut, un copil din clasa a VII-a din Pitesti, diagnosticat cu deficienta de tip somatic (simptome fizice inexplicabile din punct de vedere medical, boli ale corpului de origine psihologica), a venit la scoala sa  invete despre ura. A fost singur in clasa. Colegii sai erau pe hol, protestau impotriva lui, impotriva faptului ca el are o dizabilitate,  invata in aceeasi clasa ca ei si indrazneste sa spere la normalitate si integrare. Pe pancartele afisate, era scris: <Vreau sa imi implinesc visele>, <Vreau sa invat>, <Vreau sa mi se respecte drepturile>, <Vreau respect>. Copilul privea mesajele si nu intelegea ce legatura au cu el. Apoi a venit presa si l-a filmat. In toata agitatia in care parintii propriilor colegi tipau pe hol, colegii se adunasera impotriva lui, iar tatal era luat la intrebari legate de copilul pe care, alaturi de sotie il adoptase cu iubire cu ani buni in urma, a declarat emotionat: <Am gresit si eu fata de ei, dar colegul ma injura de parinti si, in plus, eu am facut toate astea. Nu din suflet le ziceam....doar ca sa il sperii in ideea sa nu ma mai ameninte, sa nu ma mai injure.>

Pentru o zi, au crezut ca santajul da roade. Scenariul s-a repetat in urmatoarele doua zile, pana cand s-a decis unilateral intr-o sedinta a autoritatilor locale: Prefectura, Inspectoratul Scolar Judetean (inspectorul scolar general, inspectorul scolar adjunct, inspectorul teritorial), DGASPC(directorul adjunct, psihologul de caz al elevului R.I.), Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala (directorul centrului), Scoala Generala I.L. Caragiale (directorul, psihologul scolii, medicul scolii), si medicul de familie al elevul ca acesta sa fie evaluat medical pentru a se stabili ce forma de invatamant ii este potrivita, desi certificatul de orientare scolara emis in 2015 il orienteaza catre invatamantul de masa.

In data de 20.10.2016, copilul nu a mai fost la scoala. Colegii sai s-au intors la ore, iar parintii acestora au crezut ca au razbit prin santaj.

29 de adulti impotriva unui copil

Dupa victoria impotriva cancerului sistemului limfatic, lupta in care i s-au dat 1% sanse de viata, dupa victoria impotriva destinului de a fi abandonat la nastere, fiind adoptat de parinti iubitori, copilul se intreaba cum va reusi sa iasa din acest hatis traumatic. Probabil ca aceste amintiri dureroase nu i se vor sterge niciodata, dar cei care le-au orchestrat vor trebui sa plateasca pentru aceste tratamente degradante.

29 de copii "in pericol"

In data de 25.09.2016, a fost creata o pagina de Facebook, cu numele de "29 de copii in pericol". Aceasta se doreste a fi solutia a 29 de adulti pentru dificultatile de integrare ale unui copil, un spatiu online in care incita la ura si organizeaza evenimente online de protest.

Numele paginii de Facebook este corespunzator ales: 29 de copii sunt in pericol, pentru ca parintii lor i-au inlaturat de la o evolutie sanatoasa din punct de vedere cognitiv-emotional, i-au instruit sa isi urasca un coleg dezavantajat si le-au facut poze parca in formatie de serbare, serbarea urii.

In acest context, CEDCD isi exprima increderea ca parintii instigatori vor fi cercetati conform legii, in vederea tragerii la raspundere penala.










5278 vizualizari
  • +16 (36 voturi)    
    N-am cuvinte (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:41)

    munuc [utilizator]

    Un înger de copil. Si-a lovit colegii, i-a amenințat cu moartea, s-a dus înarmat cu briceagul la școală pentru că avea nevoie de empatia si dragostea colegilor incitați la ură de catre parinti. Doamne, unde esti?
    • -7 (27 voturi)    
      tu la ce "Domn" te inchini? (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:21)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      Ca eu din cate stiu religia crestina te-ar fi invatat sa intorci si celalalt obraz.

      Cazul este clar - o clasa intreaga ataca un amarat, orfan, adoptat, supravietuieste unei operatii de leucemie... acum trebuie sa supravietuiasca unei societati bolnave. Mai lipseste din poveste coalitia aia pt familii bo(r)lnave sa propuna introducerea in constitutie a unui articol care interzice copiii adoptati in scolile pentru copii din familii "normale".

      In locul parintilor lui, eu i-as da in judecata pe toti adultii care au participat la aceasta actiune si as cere milioane in daune morale pentru ce i-au facut copilului.
      • +12 (24 voturi)    
        caz clar.. (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:39)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        cei 29 de copii pot fi "acuzati" in cel mai rau caz de "necrestinism" intrucat inclusiv batausul zice ca "ii mai ataca" si el...doar ca respectivii copii nu reactioneaza cum le zice biblia, intorcand si celalt obraz, ci reposteaza in mod normal si responsabil.

        In locul parintilor baiatului, l-as duce la doctor si as incerca sa il tratez , in primul rand, si sa ma asigur ca nu e un pericol pentru ceilalti.

        Ce as face in schimb daca as fi parintele copilul agresat de ala cu ADHD l-as da in judecata, fara prea mari clipiri pentru daune fizice si morale, plus plangere la EC , pentru ca vezi tu, demnitatea ta se termina acolo unde incepe demnitatea mea.

        Asta asa, ca sa clarificam cazul...
      • +4 (14 voturi)    
        asa e cand unii interpreteaza textele dupa ureche (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:01)

        Mihaitza_P [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Nu cunosc copilul, dar daca isi terorizeaza colegii, pai nu poti lasa un individ sa strice o intreaga comunitate. Hai sa lasam si puscariasii printre noi, ca mai nou suntem foarte toleranti, dar doar cand avem un interes.
        Vezi, de asta s-ar putea sa fie home schooling-ul o solutie
        • -2 (8 voturi)    
          tu cum interpretezi? (Vineri, 21 octombrie 2016, 20:23)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

          ai citit tot articolul? un copil cu dizabilitati este de fapt ostracizat de o clasa intreaga. cand le raspunde cu aceeasi moneda, se aliaza, ca "o comunitate". o comunitate de ura impotriva celui care este diferit.
          • -1 (3 voturi)    
            cei cu dizabilităţi deranjante celorlalţi... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:24)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            ...îşi au locul în instituţii specializate problemei lor, nu în mijlocul celor normali...
      • +6 (14 voturi)    
        Am inteles! (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:39)

        DinuNedelea [anonim] i-a raspuns lui pehash

        Deci daca fi-tu e aruncat pe geam de un copil cu leucemie & adhd e cusher, merge, intorci si obrazul... pardon, copilul celalalt pe care il mai ai. Bai, voi nu va auziti? Dreptul legitim si fundamental de a nu fi AGRESAT de un copil e in functie acum de leucemii, de mai stiu eu ce sindromuri? Daca are leucemie e regretabil si are toata mila noastra, dar nu e relevant pentru cazul in sine.
        • -1 (9 voturi)    
          nu exista acest "daca" (Vineri, 21 octombrie 2016, 20:28)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

          pentru ca fi-miu nu si-ar bate joc de un copil doar pentru ca e adoptat, a avut leucemie sau nu'sh ce altceva.
          dreptul ala fundamental vine cu o obligatie egala. inteleg din articol ca ceilalti copiii nu sunt chiar ingerasi... este evident si din reactia parintilor cam ce valori au prins in primii 7 ani.

          cel mai trist in toata povestea este reactia societatii - majoritatea nu s-a gandit o singura clipa ca ar trebui mai intai sa asculte si varianta celuilalt, desi era clar de la primul articol HN ca acest copil merge la un psihiatru, psihiatru care a spus ca este apt sa mearga la o scoala normala.
          • 0 (2 voturi)    
            în caz de pericol... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:27)

            vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            ...mai întâi te aperi şi abia apoi stai să analizezi cauzele şi motivaţiile care au gererat respectivul pericol...
      • -1 (3 voturi)    
        bolnav eşti tu... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:21)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ...împreună cu mentalitatea ta de a duce toleranţa la limita suportabilului.
        sunt creştin, nu ateu, chiar dacă nu "practicant" (deci în limbajul meu, nu habotnic) dar eu unul nu întorc şi celălalt obraz ci îmi folosesc pumnul... chestiune de temperament...
        începe să îmi fie mai mult decât silă (aproape revoltă!) faţă de toleranţa aceasta exacerbată faţă de tot felul de devianţi, fie ei bolnavi psihici, antisociali, poponari, musulmani, etc. etc. etc.
    • -8 (12 voturi)    
      Ai dovezi? (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:00)

      Lespezi [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      sau doar ce spun parintii celorlalti copii? Nu de alta dar pana si cand afirmi despre un adult ca a furat trebuie sa ai dovezi altfel risti un proces de calomie.
      Astept dovezie.
      Multumesc!
      • +10 (14 voturi)    
        la proces... (Vineri, 21 octombrie 2016, 16:52)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui Lespezi

        cand vin 29 de martori si afirma X, si mai vine si un psiholog care confirma afirmatiilro celor 29 iar tu esti doar nul si invoci "umanitatea"...astea se cheama "dovezi strong - probabe" in orice instanta.
      • +1 (1 vot)    
        aşa, până produci dovezile... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:31)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Lespezi

        ...în "sfântul" spirit al corectitudinii politice, mori de bâta adversarului...
    • +7 (19 voturi)    
      OEDCD (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:45)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui munuc

      29 de copii trebuie sa suporte un dement cu reale probleme pshice pentru ca altfel sunt acuzati de intoleranta.
      Culmea, inclusiv psihologul scolii sustine ca respectivul are un comportament violent...dar nu, OEDCD trebuie sa isi justifice si ei fondurile primite iar hipsterii de acolo sa simta ca au realizat si ei ceva.
  • +14 (26 voturi)    
    Sa fiu clar (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:42)

    tudor74 [utilizator]

    ADHD NU E O DIZABILITATE, nu e nici macar boala sau sindrom, e un bullshit cum zice americanul.
    ADHD sau ADD, copil care nu e atent la ore .. no shit ! Care copil e atent la ore voluntar ? Sunt atenti copii ai caror parinti ii disciplineaza (si nu vorbesc aici de bataie) .. aia care fac scandal sunt needucati si parintii in cauza dau vina pe o boala inventata sa scape ei cu basma curata ca sunt varza ca parinti.
    • -2 (16 voturi)    
      Bravo, Freud! (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:02)

      Lespezi [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

      Ai dreaq specialisti care se chinuie cu terapii.. si copii si parintii afectati.
      Iti urez sa ai un copil cu ADHD si sa ii repeti ca asa ceva nu exista. Apoi sa comunici rezultatele si comunitatii stiintifice, sa se lamureasca si altii.
      Cum le stii tu pe toate..aferim!
      • +6 (14 voturi)    
        wishing... (Vineri, 21 octombrie 2016, 16:50)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui Lespezi

        si eu iti sugerez sa ai un copil normal care are un coleg cu ADHD, sa-l suporte fizic 1 an de zile si sa le explici apoi specialistilor care-s rezultatele, pe copilul tau.

        Cum le stim noi pe toate, valeu, valeu, valeleu....
      • 0 (2 voturi)    
        multe "sindromuri" pot fi doar fasoane... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:40)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Lespezi

        ...aşa cum (foarte) mulţi specialişti se chinuie mai mult pt. avantaje materiale decât pt. adevărul ştiinţific...
  • +15 (35 voturi)    
    Normal (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:44)

    Robo [utilizator]

    ..ca se gasesc niste cretini sa iasa in evidenta ca apara ei drepturile copiilor cu ADHD...
    Oare CECD isi asuma raspunderea si pentru hartuirea fizica si psihica suferita zilnic de 29 de copii? Aaaa nu...ei se ocupa de copii cu dizabilitati.

    Care trebuie lasati eventual sa-i omoare pe astia normali, doar asa e "politically corect"...
    • +6 (14 voturi)    
      hehehehe (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:51)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui Robo

      Incep si romanii sa simta pe propria piele binefacerile imbecilitatii "de tip european".
    • 0 (2 voturi)    
      exact aceiasi mentalitate... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:44)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Robo

      ...ca si în cazul ţiganilor sau poponarilor sau fundamentalistilor musulmani, etc. care trebuie "înţeleşi" şi "toleraţi" în pofida faptului că lezează drepturile majorităţii care nu prea ii agreează...
  • -13 (27 voturi)    
    Foarte bine (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:45)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Acei parinti sa fie trasi la raspundere si sa fie amendati coresponzator astfel in cat sa faca eforturi mari sa plateasca amenda. Numai asa poti educa animalele
    • 0 (2 voturi)    
      apropos de animale... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:50)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      ...aruncă o privire în oglindă...
  • +18 (32 voturi)    
    Ionut este o problema medicala (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:50)

    Frank777 [utilizator]

    Sa meraga Ionut sa se trateze, eventual sa il ajute "Centrul European"pentru drepturile copiilor cu dizabilitatisi cand va fi apt ca sa fie integrat intr-o clasa de copii normatli sa vina inapoi.Ionut este un pericol pentru elevi si profesori.Daca se supara Ionut si ii da un pumn unui elev si acesta cade lovindu-se la cap si moare ce se intampla?Ionut nu raspunde ca este minor si bolnav,parintii nu raspund ca era la scoala,scoala nu raspunde ca avea aviz de la medic ,medicul nu raspunde ca il apara Colegiul Medicilor care o sa zica ca a procedat corect.Ramane mortul de vina.Centrul European nu este nici el de vina ca el nu are responsabilitate.El doar zice niste chestii de principiu,sare la cate o ocazie din asta sa iasa in presa ca sa mai prinda o activitate sa justifice fondurile incasate si mancate degeaba.Sa il ia Centrul European in grija pe Ionut si sa raspunde ei de el si consecintele faptelor lui.Ca asa dau din gura si nu isi asuma nimic.Ca aia cu cainii,cand omoara pe cineva un caine maidanez se ascund ONG urile de caini ca sa nu piarda finantarile de la alti ca ei de prin tari straine.O duc bine ONGuruile astea.Iau bani de la buget si sponsori ca ei de sanatosi si fac scandal fara sa aiba o minima responsabilitate.
    • 0 (0 voturi)    
      perfect de acord cu tine (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 1:54)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      sunt prea mulţi birocraţi care lansează tot felul de inepţii fără a suferi nici un fel de responsabilitate materială sau socială pentru aberaţiile pe care le produc, afectându-i pe ceilalţi ...
  • +17 (25 voturi)    
    Really? (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:51)

    DinuNedelea [anonim]

    Si parintii copiilor agresati de copilul cu dizabilitati ar trebui sa faca plangere penala impotriva SCOLII pentru ca au fost BATUTI in incinta SCOLII, fara ca scoala sa le asigure SECURITATEA. E deja Caragiale. Miclea avea dreptate ca solutia dorita de parinti si copii era nepotrivita, altfel spus ca parintii si copiii au drept sa ceara dreptul la securitatea lor dar nu si sa ceara transferul copilului, dar de aici pana la a-i incrimina pe niste parinti care se inflameaza pentru ca STATUL/ SCOALA nu le asigura protectia copiilor lor e prea mult.
    • +1 (1 vot)    
      prea multă încredere în penal dăunează... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 2:02)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui DinuNedelea

      mai întâi că orice individ ar trebui mai întâi de orice să se folosească de dreptul său la protest public, nu să facă imediat apel la devianta şi de foarte multe ori nedreapta justiţie (mai ales cea penală)...
      iar chestia cu incriminarea şcolii ca loc al agresiunii miroase a speculaţie abject avocăţească... dacă un dement îţi sparge uşa, penetrează în apartament si îţi ucide soacra, tu, ca proprietar al apartamentului eşti vinovat de acea crimă, potrivit logicii tale...
  • +9 (13 voturi)    
    Intrati un pic pe site-ul lor... (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:54)

    Radius [utilizator]

    ... si vedeti in sectiunea Parteneri, lista de parteneri internationali. Apoi faceti click pe primul partener international si veti vedea imediat un chip zambitor...
    • +7 (15 voturi)    
      corect ! :) (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:26)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Radius

      Trebuie si sorosistele americane sa isi justifice existenta cumva!

      Eu nu stiu de ce tanti presedinta nu "profeseaza" in America ca vorba aia, nu cred ca America a rezolva problema discriminatilor ADHD.
    • -8 (14 voturi)    
      rotfl (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:26)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Radius

      e clar, reptilienii lucreaza. pune repede tichia de aluminiu!..

      mai bine va uitati pe coloana din dreapta sa vedeti cine lipseste din partea Romaniei.
      oare George Soros, cetatean american de origine maghiara, face mai multe acte caritabile pentru copiii cu dizabilitati din Romania decat cea mai mare si mai bogata organizatie juridica privata din Romania, BOR (SRL)? asta spune multe despre societatea de cre(s)tini romani.
      • +4 (10 voturi)    
        Nu stiu... (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:18)

        Radius [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ...ce-s aia reptilieni, poate elaborezi un pic...

        Doar ca refuzam sa mancam rahat...
        • +1 (5 voturi)    
          se vede.. (Vineri, 21 octombrie 2016, 20:29)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Radius

          cand primul lucru remarcabil pentru tine este faptul ca Fundatia Soros sponsorizeaza acest ONG, ///
      • 0 (2 voturi)    
        sugestie... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 2:15)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        ai face bine să le aplici, atât lui soros cât şi excesiv de fericitului daniel tratamentul pe care îl aplică madonna americanilor ce o votează pe hilary...
    • 0 (0 voturi)    
      corect... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 2:11)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Radius

      că doar de aia avem net, să il folosim...
      culmea este (pt. mine) că prin anii '90 chiar credeam în bunele intenţii ale acestui soros... mea culpa...
  • +19 (29 voturi)    
    precedent (Vineri, 21 octombrie 2016, 12:54)

    pb80tm [utilizator]

    s-a creat un precedent. acum toti golanii o sa va bata copii ca pe fasole si o sa zica parintii lor dupa ca au adhd. din prima clipa cind am citit ca tipul are adhd a fost clar sensul agresiunii. deci 29 sunt idioti si ala care are adhd are dreptate. daca era nevinovat adhd isi muta taticutul singur copilul. ce a ales? sa faca scandal. adhd nu este o boala. este inventia unor incompetenti americani care nu au avut nici o explicatie la comportamentul unor animale in mediul social. are adhd saracu'poate sa ia o arma si sa traga in scoala, poate sa jefuie colegii cind are chef sa le sparga nasul daca comenteaza. acum au si ong scut.
    • -5 (13 voturi)    
      De ce sa il mute? (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:07)

      Lespezi [utilizator] i-a raspuns lui pb80tm

      Si da, 29 de copii pot fi manipulati de catre parinti.
      Confuzi o conditie medicala cu golania. Habar nu ai despre ce vorbesti dar bagi din top cu batai, agresiuni, etc. Mai ramane sa il faci si terorist.
      Apropo, stii ca majoritatea infractorilor sunt psihologic normali?
      Si daca ADHD nu exista, te rog comunica tu tuturor sa nu mai ea banii pe prostii. Ai tu solutia la toate.
      Apropo, nici prostia si nici discriminarea nuexista. Neah, sunt doar in inchipuirea soroistilor.
      Hai sa acuzam pe toti de ce ar putea face, nu pe probe, doamne fereste!
      Apropo, si tu ai putea lua o arma. Sa te eliminam si pe tine? Stii ca doar cei "normali la cap" pot obtine arme?
      hm...
      • 0 (0 voturi)    
        tradu, te rog... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 2:19)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Lespezi

        "sa nu mai ea banii"
        ???
  • +15 (23 voturi)    
    intrebare pentru Oengiste... (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:00)

    neurino [utilizator]

    Vad ca , cu litere de-o schioapa, au scris : "Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată (Carta Drepturilor Fundamentale a UE, Titlul I, Articolul 1"....Doamne dragi, luptatoare in ale drepturilor minoritatilor...dar cum ramane cu deminitatea umana a celor amenintati cu "sfartecarea", moartea", ba chiar batuti (aici deja s- depasit limita "demnitatii si s-a trecut la siguranta de zi cu zi).

    Sunt tare curios cum priviti aceasta problema din perspectiva copilul amenintat cu moartea, bataia...El nu are dreptul la deminitate???
    Stiu, el este o "mojarotate" momentan si eu unul, ma voi lupta sa nu devina "minoritate".
  • +5 (11 voturi)    
    Plangere impotriva directorului si IS (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:17)

    muvis [utilizator]

    Plangerea penala, daca e indreptatita, trebuie facuta impotriva scolii. Parintii acestia au ajuns sa ia masuri drastice pentru ca scoala sta pasiva si zice ca n-are instrumente. Si nici nu depune vreu effort sa le obtina.

    Sunt de condamnat astfel de pozitii ale parintilor, dar nu in cazul asta.
  • +1 (9 voturi)    
    prea mult scandal (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:28)

    ..13 [utilizator]

    Dauneaza grav ambelor parti.

    Un pic de intelegere - si dintr-o parte si din partea cealalta si lucrurile se puteau rezolva pasnic. asa s=a ajuns la un scandal national.Regrete!

    NU este decat timp pierdut pentru o cauza care putea sa fie rezolvata si altfel, daca adultii aveau cap si gestionau serios situatia.

    Nu aruncam copiii in fata si ii ajutam sa se razboiasca intre ei - iar noit parintii ne uitam cu se intarata spiritele.

    Este o procarie in care nu intru!
    • +7 (9 voturi)    
      Aproape ai dreptate (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:07)

      munuc [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Numai ca din cate s-au spus in presa au fost n recidive. A tot promis ca nu mai face, dar degeaba. Eu nu cred ca d-na diriginta a facut cu nervii asa de florile marului. (Am vazut eleva pe care o podideau lacrimile când vorbea despre d-na diriginta). Cred ca s-a ajuns la o limita si nu inteleg de ce autoritatile nu sesizeaza treaba asta.
  • +9 (15 voturi)    
    pe buneee!? (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:31)

    Daniel_ [utilizator]

    Haideti sa facem un exercitiu de obiectivitate:
    - la slujbele din biserica, vine o persoana foarte, foarte credincioasa.
    - aceasta persoana ajuta comunitatea, biserica, contribuie financiar la bunastarea popii ... ce sa mai ... "painea lui Dumneazeu"!
    - la un moment dat i se declanseaza o criza de Sindromul Tourette, manifestarea preponderenta fiind coprolalia (adica folosirea cuvintelor obscene)!
    Obiectiv, ce credeti ca va face popa?!

    Pe bune, demnitatea umana se incalca doar la persoanele cu dizabilitati NU si la cele fara dizabilitati???!!!
    • +5 (9 voturi)    
      Conform cedcd (Vineri, 21 octombrie 2016, 13:49)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_

      Nu, deminitatea umana apartine doar alora cu dizabilitati, chiar daca asta insemna ca aia cu dizabilitati fac rau "voit sau nevoit", alorlati normali.
    • 0 (0 voturi)    
      daniele zis "pe bune" (că îl foloseşti cam des).. (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 2:27)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Daniel_

      cei cu sindromul Tourette îşi pot desfăşura crizele si în afara bisericii, oricâte donaţii ar fi făcut în prealabil, nu este vina lor că sunt bolnavi dar nici a celor din jur pentru a suporta orice.
  • +4 (6 voturi)    
    de ce nu redirectionez 2% (Vineri, 21 octombrie 2016, 14:42)

    pb80tm [utilizator]

    pt ca pot ajunge la ong. in general gasti subiectiviste care le e lene sa munceasca si atunci se pun sa apere tot felul de bazaconii. ong-urile sunt un fel de partide fara parlament. nu toate unele sunt serioase dar...
    1 dupa ce am mai citi pe net se pare ca vina e a parintiilor care cred ca starea copilului nu e chiar atit de grava. practic ei trebuiau sa-l duca la psihiatru, de aia e si secret cazul. adhd e o minciuna inventata de parinti ca sa poata sa-l trimita la scoala. copilul prezinta simptome de dementa. de fapt in acest caz avem 30 de victime. iar de vina sunt parintii copilului cel mai chinuit dintre toti. el are nevoie de ingrijire de specialitate nu de scoala publica.
  • +2 (8 voturi)    
    democratia si buna crestere de acasa (Vineri, 21 octombrie 2016, 15:29)

    manon [utilizator]

    Am citit articolul, am citit si comentariile, sigur facute de cei implicat dupa cantitatea de venin emisa....eu sunt un parinte al carui copil, o fata, a avut parte de acest gen de tratament din partea colegilor de scoala fara sa fie agitata, sa vorbeasca urat sau agresiva, nu a atacat pe nimeni niciodata in niciun fel. A avut parte de jigniri de la colegi si colege, diriginta care s-a solidarizat cu acesti copii si cu parintii lor, parinti care faceau carari la scoala cu atentii si cu barfe din clasa. Diriginta care a perpetuat barfele de la parinti catre copii facand atmosfera negativa copilului meu in clasa!!. Copii care i-au furat parola de la fb la acea vreme si au postat tot felul de lucruri urate in numele ei....Copilul meu a terminat scoala, a facut si facultate. Dar nici in ziua de azi nu isi doreste apropierea de acei fosti colegi chiar daca nu mai sunt copii iar cand o vede pe diriginta pe strada travesrseaza pe celalalt trotuar. Am fost singure impotriva lor, ne-am aparat cum si cat am putut. Dar nu este normal sa se intample asa ceva intr-o clasa care are un diriginte si care are menirea, printre altele, sa medieze conflictele intre copii sa ii invete ce inseamna sa fii coleg, sa convietuiesti langa altii inafara de familia ta din casa, nu sa ii instigi plecand urechea la birfele unor mamici cu stare sau cu atentii....Acesti copii si parintii lor merita o pedeapsa exemplara. Nici un copil nu vine cu briceag la scoala si nu se bate daca nu este instigat si umilit continuu...Asta nu tine de nici o boala ci de instinctul de conservare/aparare al copilului agresat.
    • 0 (0 voturi)    
      tristă povestea ta... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 2:40)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui manon

      dar nu poate exista nici o paralelă cu cazul de faţă...
      "Nici un copil nu vine cu briceag la scoala si nu se bate daca nu este instigat' - FALS!, agresivitatea este în cele mai multe cazuri o înclinaţie naturală, nu o reacţie la provocările mediului.
    • 0 (0 voturi)    
      Poate nu e aceeaşi situaţie (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 12:18)

      Mart [utilizator] i-a raspuns lui manon

      Doamnă, dvs. ştiţi ceea ce i s-a întâmplat fiicei dvs., dar cred că nu aţi spus totul; şi eu am fost elevă, şi copiii mei au fost elevi, am avut mici nemulţumiri faţă de unii colegi, bunăoară unui băieţel îi miroseau groaznic picioarele , insuportabil , şi eu stăteam în banca din faţa lui, este normal ă am spus şi dirigintei să-l atenţioneze, l-am rugat şi eu să se spele pe picioare;altădată, am avut în clasă o fetiţă ţigancă, toţi ne jucam cu ea, nu era discriminată dar, la un control medical de rutină, asistenta a constatat păduchi în părul fetiţei, de aici a ieşit un scandal monstru, tata fetei a dat buzna în cancelarie, a ameninţat toate cadrele didactice, pe director, a spus că nu e adevărat că fata are păduchi, că asistenta a inventat asta că e ţigancă.
  • 0 (10 voturi)    
    ar tb (Vineri, 21 octombrie 2016, 16:03)

    andrei1245 [utilizator]

    sa li se ridice autorizatia pentru ca defaimeaza si intimideaza copiii. aceasta fundatie si cei de acolo sa plateasca pentru ilegalitatea comisa. procurorul tb sa ii ancheteze pe acesti bezmetici de ong isti iresponsabili.
    • 0 (0 voturi)    
      derizorie rezolvare propui... (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 2:46)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui andrei1245

      nu birocraţii (responsabili de "ridicarea autorizaţiei") şi nici procurorii (nu foarte "de încredere" în ultimii ani!) ar trebui să genereze solutia - asta s-ar întâmpla într-o dictatură !
      într-o democraţie reală si funcţională opinia publică este cea care ar trebui să-i ostracizeze.
  • +1 (1 vot)    
    ce mizerie politically correct (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 11:39)

    Razvan_M [utilizator]

    http://www.discoverthenetworks.org/viewSubCategory.asp?id=1237

    Toata jmecheria asta suna a provocarea perfecta pentru organizatii care au o anumita agenda.
    Lasand la o parte sindromul ADHD sau ce o fi insemnand asta, daca un copil bate alti copii la scoala si este violent verbal atunci mi se pare normal ca acel copil sa fie oprit in a mai face lucruri necrestinesti. Societatea (si aici vorbim de oamenii care interactioneaza cu el zilnic in mod special) se ocupa de asta, iar lucrurile este bine sa se rezolve la nivel micro. Problema in cazul de fatza este ca apar tot felul de organizatii care protejeaza tot felul de minoritati si care din asta castiga foarte multi bani. Aceste organizatii "sprijina" pe copilul violent si ii transmit ca este "ok" ce face pt. ca nu este vina lui. Si asa apare un conflict ireconciliabil, cu un mare scandal mediatic si nevoia de mediatori - organizatii care se ocupa de drepturile copiilor cu adhd, drepturile minoritatilor si alte asemenea jmecherii.

    Eu cred ca noi ca societate trebuie sa reactionam la asa ceva si sa nu acceptam ca niste oameni iresponsabili sa preia centrul oricarei discutii si sa ne transforme pe toti in rasisti si extremisti.
    • 0 (0 voturi)    
      Ong-urile astea (Sâmbătă, 22 octombrie 2016, 12:21)

      Mart [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Am rămâne muţi de uimire dacă am şti câte ONG-uri "de utilitate publică" există în Romania (adică finanţate de la buget) şi cine sunt membri acestora!Şi mai interesant ar fi să cunoaştem câte agenţii şi inspectorate de stat există cu obiect de activitate...coada furnicii ...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version