Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Klaus Iohannis despre modificarea Constitutiei in legatura cu definirea familiei: Sunt adeptul tolerantei, este gresit sa mergem pe calea fanatismului religios

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 19 octombrie 2016, 20:27 Actualitate | Esenţial

Klaus Iohannis
Foto: Administratia Prezidentiala
Presedintele Klaus Iohannis a declarat, miercuri, intrebat ce parere are despre demersul de modificare a Constitutiei in sensul definirii casatoriei ca fiind exclusiv intre o femeie si un barbat, ca el este adeptul tolerantei si considera ca fiind "gresita" calea "fanatismului religios" si a solicitarilor ultimative, potrivit News.ro. Iohannis a fost intrebat ce parere are despre initiativa celor 3 milioane de romani care au semnat pentru modificarea Constitutiei si precizarea clara ca o casatorie este o uniune intre o femeie si un barbat. Seful statului considera ca societatea trebuie sa revina la toleranta si "acceptarea celuialt".

"Acceptarea celuilalt cu bune si rele. Nu suntem toti la fel. Nu toate grupurile etnice si toate grupurile religioase sunt la fel. Este gresit sa dam ascultare sau sa mergem pe calea fanatismului religios si a solicitarilor ultimative. Eu nu cred in ele si nu le sprijin", a afirmat Klaus Iohannis.

Seful statului a subliniat ca el este "adeptul tolerantei", increderii si deschiderii spre celalalt.

Reprezentantii Asociatiei Neamunit si Coalitia pentru familie au solicitat in luna septembrie Parlamentului sa urgenteze procedurile parlamentare pentru revizuirea Constitutiei privind introducerea precizarii ca familia se intemeiaza intre un barbat si o femeie, iar referendumul sa fie organizat simultan cu alegerile parlamentare din 11 decembrie.

Curtea Constitutionala a avizat pozitiv, pe 20 iulie, initiativa de modificare a Constitutiei astfel incat sa se stipuleze explicit ca familia se intemeiaza pe casatoria liber consimtita intre barbat si femeie, nu pe cea intre soti.

Presedintele CCR, Valer Dorneanu, a precizat atunci ca avizul oferit de Curte a fost dat strict in privinta indeplinirii conditiilor de depunere a unei initiative de revizuire, adica a numarului suficient de semnaturi, in conditiile legii, precum si in privinta respectarii limitelor revizuirii cu privire la drepturile fundamentale ale cetatenilor, care nu pot fi suprimate. Valer Dorneanu a explicat ca CCR a decis astfel sa permita ca aceasta initiativa sa fie discutata de catre Parlament, nefiind probleme de forma ale propunerii si nici de suprimare a vreunui drept deja consacrat.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
20044 vizualizari
  • +11 (99 voturi)    
    KWI (Miercuri, 19 octombrie 2016, 20:36)

    helene [utilizator]

    Bravo.
    • -14 (82 voturi)    
      Noi fanaticii atat vrem: VREM SA VOTAM! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:40)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui helene

      De cand este fanatism sa vrei ca toata natiunea sa decida pe o anumita tema fie si ea controversata. Cine impune ceva?

      Mesaj catre domnul presedinte: noi, FANATICII, care sustinem acest demers VREM SA VOTAM TOTI ROMANII, democratic.
      • +23 (41 voturi)    
        Re: sa votam (Joi, 20 octombrie 2016, 0:44)

        vladdro [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Mai intai ar trebui stabilit care e intrebarea pe care o votam. Inainte sa stabilim ce e casatoria, cred ca o intrebare mai relevanta ar fi daca definitia casatoriei ar trebui sa fie in constitutie sau doar in legile statului.
      • +13 (49 voturi)    
        si eu vreau sa votam (Joi, 20 octombrie 2016, 0:47)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Eu vreau sa votam sa nu se mai plateasca nici un fel de taxe in Romania..democratic !
        Sa vedem ce vrea natiunea si sa facem asa cum vrea ea..sa vedem ce iese !
        Capisci?
      • +24 (72 voturi)    
        ... (Joi, 20 octombrie 2016, 0:48)

        Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Oameni buni , care e problema pana la urma ? Hai sa purtam o discutie rationala , cu argumente. De ce nu ? Daca sunt majori , se iubesc si exista consens , de ce nu au dreptul sa se casatoreasca ? Pentru ca asa zice o carte din epoca de bronz ?

        Ok . Multi dintre noi nu vrem sa vedem asta , ideea nu e chiar placuta . Nici pt mine nu e . Dar cand ma gandesc ca pt oamenii aia casatoria insemna ceea ce a insemnat si pentru mine , cand realizez ca ei simt ce am simt si eu pentru sotie , imi trece . Ma abtin , nu doresc sa fac nimanui rau gratis pt un mic disconfort de al meu.

        Sariti cu minusuri . eventual bagati si la inchisoare vreo 2-3 "dastea" , doar asa ca va dezgusta .
      • +17 (55 voturi)    
        ok... (Joi, 20 octombrie 2016, 1:11)

        VladSnow [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

        Nu vrei să votezi cumva și ce model de chiloți am voie să port?

        Dar trecând peste asta, ce te iubește pe tine grija ce fac alte persoane la ele în dormitor?

        Crezi cumva că dacă nu se mai pot căsători brusc vor deveni heterosexuale?

        În cazul ăsta, aștept cu mare interes să se voteze și că Pi = 3,00 . Ar simplifica foarte mult calculele.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Indiana_Pi_Bill

        A da, că uitasem, am și un pod de vânzare, nu vrei să-l cumperi?
  • +4 (82 voturi)    
    oare sa poata romanul (Miercuri, 19 octombrie 2016, 20:38)

    mavis [anonim]

    sa se autodepaseasca? Nu cred. Votanti PSD, educatie scazuta, prostie multa.
  • +16 (88 voturi)    
    Bravo, Klause ! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 20:53)

    Susufler0 [utilizator]

    Unde-ai stat ascuns pana acum ?
  • -5 (93 voturi)    
    Bag de seama ca.. (Miercuri, 19 octombrie 2016, 20:56)

    stani [utilizator]

    ...unora le cam cam place sa stea in pozitia mama iedului in fata Occidentului.
  • +8 (90 voturi)    
    Nasol (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:05)

    GeorgicaIonescu [anonim]

    Nu se lasa BOR pana nu plecam toti normali la cap din tara.
  • +11 (97 voturi)    
    Cool (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:09)

    Soljenitin [utilizator]

    In sfarsit, o reactie normala pe subiectul asta!
  • -3 (83 voturi)    
    Excelent (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:10)

    CrisHova1 [anonim]

    Bineeeeeeeeeeeeeeee. Mor astia de la Coalitia pentru plozi !
  • +4 (96 voturi)    
    cre(s)tinii aia cu familia lor... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:14)

    ismail paine de circ [utilizator]

    se cred in evu' mediu.
    • -4 (48 voturi)    
      Dar tu (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:30)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui ismail paine de circ

      de unde ai iesit, desteptule? Te-a adus un meteorit?
  • +17 (103 voturi)    
    in sfarsit (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:15)

    Francisc 1 [utilizator]

    un om la varful politicii care nu se da dupa cires , c-o fi c-o pati, de teama sa nu piarda voturile bigotilor! BRAVO!
    • -9 (55 voturi)    
      Are dreptul la opinie&sa creada ca suntem prosti (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:22)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Are dreptul la opinie ca oricine. Mai are dreptul sa creada ca suntem prosti si nu vom lua act de aceasta declaratie care practic injoseste cel putin 3 milioane de romani.

      E foarte bine ca s-a exprimat asa stim fiecare ce gandeste ca pana acum puteam doar banui.

      Acum stim limpede si cei ca mine care avem opinii conservatoare vom sti ce sa votam in decembrie.

      Domnul presedinte si altii din PNL, cum spuneam, pot sa creada ca voturile conservatorilor de dreapta le sunt oarecum asigurate. Se vor trezi la alegeri!
  • -12 (94 voturi)    
    sa fim toleranti (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:28)

    rViki [utilizator]

    Iohannis are dreptate trebuie sa fim toleranti si deschisi.
    Dupa ce casatoriile intre gay vor fi legalizate, trebuie sa facem ceva si pentru zoofili. In Canada relatiile cu animalele sunt legale daca nu exista penetrarea animalului (dupa o decizie a Curtii Supreme).
    Bietul jurnalist de la Romania TV nu ar fi fost arestat si acuzat de pedofilie daca indicatiile OMS si Planned Parenthood Federation de scadere la 10 (zece) ani a majoritatii sexuale ar fi fost adoptata in tara asta intoleranta.
    • -8 (26 voturi)    
      si nu numai ... (Joi, 20 octombrie 2016, 1:19)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui rViki

      sa vad eu fetele credinciosilor cind in biserica vor veni toti tolerantii ptr ceremonia casatoriei. undeva peste ocean, indiferent de cum e biserica statul obliga pe acestea sa oficieze casatoria indiferent de cult. daca nu o fac, well sint legi domnilor care incep cu amenzi de plateste tot enoriasul si apoi se ajunge la inchiderea bisercii. de ce naiba trebuie sa devenim universali, universalii lor?
  • -13 (99 voturi)    
    Fanatism religios? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:29)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Nu e nevoie sa fii fanatic religios ca sa ti se intoarca stomacul pe dos cand auzi ca toate perversiunile, in loc sa fie vindecate la psihiatru, se vor legalizate. Daca familie inseamna doi poponari care si-o trag in dos, atunci un barbat si o femeie care doresc sa traiasca impreuna, sa faca si sa creasca copiii, aia ce e? E evident ca nu e tot una cu doi homosexuali, un necrofil si mortul lui, un zoofil si cainele lui, samd.
    • -6 (46 voturi)    
      Asa? Intre un barbat si o femeie? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:56)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Pai atunci, fetele sau feciori nu vor avea dreptul la casatorie, pentru ca nu sunt nici barbati si nici femei. Toti sa treaca printr-un examen medical si rezultatele sa fie facute publice...

      Nebunia bigotului poate inventa orice...
    • +10 (32 voturi)    
      ... (Joi, 20 octombrie 2016, 0:31)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Homosexualitatea era considerata in psihologie boala mintala in anii 70. In 2016 psihologiea recunoaste homosexualitatea ca si normalitate.
  • -15 (103 voturi)    
    Ingrozitor (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:31)

    RaduDan1 [anonim]

    Cred că Johannis ar trebui chemat în instanţă pentru această declaraţie! Acuză de fanatism religios 3 milioane de români pentru că au declanşat un demers declarat constituţional de CCR. Nu ştiu unde vede el fanatism religios din partea celor care susţin o prevedere care oricum este inclusă în Codul Civil?!?!?!?!
    Este inadmisibil să avem un asemenea preşedinte care nu ţine cont de voinţa majorităţii cetăţenilor săi!
  • -21 (89 voturi)    
    penibil! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:31)

    srpc [utilizator]

    daca e asa, sa-l ia pe Ciolos de nevasta!
  • +23 (75 voturi)    
    Respect opiniile lui KI, sper si el pe romani (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:37)

    cinevatus [utilizator]

    In general, nu e nimic in neregula daca opiniile cetatenilor sunt divergente. Sper ca romanii sa aiba posibilitatea sa voteze pe acest subiect. Nu suntem mai prejos decat celelalte natiuni. Avem dreptul sa ne decidem soarta.

    Cu ocazia referendumului se va impune vointa populara. Dupa toate avizele de constitutionalitate, ar fi grava impedicarea referendumului.
    • +16 (40 voturi)    
      "dreptul sa ne decidem soarta" (Joi, 20 octombrie 2016, 1:16)

      VladSnow [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

      Păi tocmai asta e problema, că nu vreți să vă decideți soarta, vreți să decideți soarta altora.

      Sau, mai exact, nu vreți să-i lăsați să și-o decidă singuri.

      Dar na, greu cu logica când aplici gândirea de turmă.
    • +3 (31 voturi)    
      Tara arde si baba se piaptana (Joi, 20 octombrie 2016, 1:23)

      Take [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Referendumul cere bani multi, ca si BOR. Mai bine faceti un referendum despre coruptie
  • -2 (78 voturi)    
    dar ce... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:37)

    dan.c [utilizator]

    A zis cineva ca nu e tolerant?
    S-a zis doar ca o familie presupune un barbat si o femeie. Pana de curand asta a fost o chestie subanteleasa, dar in zilele noastre iata ca nu mai e.
    • -8 (30 voturi)    
      In schimb (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:24)

      Montaro [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      Pana de curand regele/faraonul primea tot avutul de la oamenii din subordine, a fost o chestie subanteleasa, dar in zilele noastre iata ca nu mai e. Oare de ce? Sau inca mai vrei sa platesti la stat fara sa primesti nimic in schimb? Nici macar o autostrada nu vrei?
    • -1 (39 voturi)    
      Daca e tolerant, atunci sa ramana asa (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:44)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

      De ce lucrul asta trebuie definit in constitutie? Poate fi definit si in legi. Constitutia acorda drepturi, nu le ia. Daca se merge pe calea asta atunci urmatoarea cerere va fi ca Romania sa fie desemnata un stat crestin. Iar musulmanii, evreii si ateii sa fie deportati.

      Unii chiar vor sa divizeze societatea doar pentru a avea un castig politic - ca o asemenea chestiune nu va rezolva nimic si nu se va rezolva prin sine niciodata. Eu cred ca atunci cand religia se amesteca in politica ea nu are ce cauta nici in biserica si nici in bugetul statului.

      Apropos, atunci cand casatoria trebuie sa fie intre un barbat si o femeie e nevoie de un control medical inainte de casatorie, pentru ca unii pot sa-si schimbe sexul dupa nastere...

      Rusinos...
  • -3 (87 voturi)    
    Desi (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:40)

    wert509 [utilizator]

    Sunt casatorit cu sotia mea de foarte multi ani dar este prima data cand aflu ca am fost "intolerant" pana acum si "e timpul sa revenim la toleranta...",presedintele nu are dreptate sau nu gandeste pentru acest popor.Fiecare e liber sa traiasca in parteneriatul pe care si-l doreste dar Acceptand casatorii de acelasi sex ne denaturam si la propriu si la figurat.
  • +7 (91 voturi)    
    Coalitia asta pentru familie (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:43)

    Ord [utilizator]

    a cheltuit atatea resurse umane si materiale sa stranga semnaturi ca sa schimbe un cuvant din Constitutia Romaniei, dar ce a facut concret pentru familia traditionala?
    Efortul asta logistic cred ca a fost canalizat foarte prost tinand cont ca femeile inca sunt abuzate in multe familii si multi copii nu merg la scoala.
    • +13 (63 voturi)    
      DIn coalitie (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:14)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Stimate domn, informati-va: din coalitie fac parte multe asociatii care sunt implicate real in problemele societatii ridicate de dvs. Coalitia in sine insa are alt scop.
      • -3 (15 voturi)    
        pai de aia si are numele (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:24)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        de coalitie, ca-s mai multe... doh
      • -4 (50 voturi)    
        niste habotnici (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:01)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Mai bine ar salva niste copii de la abandon scolar sau ar da niste prezervative unor adolescente, ca sa n-ajunga mame la 14 ani.
        • +11 (35 voturi)    
          Fiecare face ce poate (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:59)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Dvs. ce faceti? Sa se ocupe doar habotnicii si fanatici de asta? :)
        • +7 (21 voturi)    
          Coaliția = asociații ce sprijină familia (Joi, 20 octombrie 2016, 0:21)

          beee [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Coaliția înseamnă și cei 400 de copii de la Valea Plopului, și așezămintele pentru mame abuzate cum este cel din Giurgiu, si campaniile sustinute in scoli pentru a intelege valoarea familiei.
    • +4 (38 voturi)    
      Coaliția asta a fost cretată pt un scop anume. (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:33)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Neamunit face deja foarte mult pt oamenii nevoiași, nci mpcar nu ai auzit de asta sau nici măcar nu te-ai interesat acum, când e suficient să tastezi un pic. Cam ăsta e nivelul tău...
      • -1 (39 voturi)    
        Am vazut ce face (Joi, 20 octombrie 2016, 0:41)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui revelare

        strange semnaturi sa schimbe constitutia, ca pana acum nu stiau cine este barbatul si cine este femeia in familie.
        Pe langa bune intentii, coalitia asta ne mai baga si in evul mediu. Nivelul tau cam care ar fi?
  • +11 (63 voturi)    
    Libertate pentru toti, nu doar pentru parlamentari (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:52)

    dexpropriat [utilizator]

    Oamenii trebuie lasati sa aleaga cu cine vor sa isi petreaca viata, fara a fi stigmatizati. Parlamentari au ales sa isi petreaca viata cu spaga, iar unii dintre ei nici macar nu pot fi cercetati penal.
  • -5 (71 voturi)    
    De ce sunteti fanatic xenofob cu migrantii? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:53)

    cinevatus [utilizator]

    Domnule presedinte, de ce nu sunteti tolerant si cu migratii? Nu stiati ca ei aduc imbogatire culturala si un plus la tarile unde ajung?

    Definirea cetatenilor cu opinii conservatoare ca fiind fanatici arata cat de slaba este cultura generala a lui KI si lipsa de respect fata de romani.
    Publicul conservator nu va fi luat la misto. Pe mine m-ati lamurit. In 2018 nu voi vota sa fiti presedintele meu.
    • -6 (50 voturi)    
      Ma tem ca nu esti la curent cu situatia... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:18)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      ... de pe teren. In Romania au fost adusi in ultimele luni sute sau mii de colonisti musulmani. Dar au fost adusi hoteste, noaptea, in mare secret, sa nu se afle, sa nu stie lumea. Si altii sint pe drum. Si alte mii sau zeci de mii vor veni dupa alegeri daca oamenii societatii sorosiste deschise pun mina pe parlament si pe guvern.

      Si presa aservita tace. Iar o presa libera nu exista.

      Iohannis e pentru romani tzeapa mileniului.
      • -12 (30 voturi)    
        cu ce va impiedica niste refugiati de razboi? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:03)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

        Sunteti ingrozitori, lipsiti de orice compasiune si empatie pentru oameni care fug de ororile razboiului.
        Daca mai sunteti si religiosi, n-ati invatat niimc din morala crestina, care spune sa ai grija de cei napastuiti. Rusine, mai!
        • +6 (18 voturi)    
          Refugiati da, imigranti ba (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:59)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          .
  • +9 (91 voturi)    
    Klaus, nu stiu ce ti-au facut dar e de foarte bine (Miercuri, 19 octombrie 2016, 21:58)

    Comentatorul-x [utilizator]

    Inca o pozitie corecta, in spiritul modern al tolerantei si intelegerii.
    Recunosc, ma surpinde placut acesta pozitie a domnului presedinte. M-as fi gandit ca va adopta mai curand o pozitie traditionalista. Dar nu, Klaus arata ca nu a ajuns intamplator presedinte.
    Go Klaus !
    • -2 (76 voturi)    
      Căsătoria nu e o chestiune de toleranță (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:11)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Comentatorul-x

      Căsătoriile între persoane de același sex sunt doar tichie de mărgăritar, iar ”toleranța” asta o să-l coste următorul mandat pe ”premierul Grivco”. Un om care are copii înțelege altfel lucrurile.
      • +1 (39 voturi)    
        lol (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:51)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Un om care are copii nu are mai multe drepturi decat cel care nu are copii, si in niciun caz nu i se poate permite sa intervina pentru eliminarea drepturilor celorlalti care nu sunt ca el.
      • +3 (15 voturi)    
        ... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:48)

        Flaviius [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        La fel si unul cu IQ ridicat .
  • +1 (87 voturi)    
    cu cei de abia iesiti din pestera aka habotnicii (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:02)

    gica pantalon [utilizator]

    nu se poate rationa. ei detin adevarul absolut, au mandat divin sa fie intoleranti. de ce e romania asa cum e? sunt multe motive, iar acesta e unul din ele
    • +18 (62 voturi)    
      Aveti dreptul sa votati (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:12)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

      Aveti dreptul sa votati ca si noi. Romanii sa decida, nu progresistii sau conservatorii.
      Asa cum s-a votat in Irlanda sau ate tari europene, noi VREM SA VOTAM pe aceasta chestiune care defineste societatea noastra, nu sa decida parlamentarii sub influenta unui lobby sau altul. Atat!
      • +5 (29 voturi)    
        sa decida poporul (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:31)

        Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Poporul nu are ce sa decida pe anumite chestii.
        Ca daca acem un referendum maine daca sa mai platim orice fel de taxe , pun paiu ca poporul in intelepciunea lui netarmurita o sa voteze sa nu platim. Ghici cat mai rezista apoi acest minunat stat, Romania. Nu prea mult.
        Pe de alta parte nu confundati casatoria religiosa cu cea civila.
        • +2 (22 voturi)    
          Aviz de constitutionalitate (Joi, 20 octombrie 2016, 0:23)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Rhemax

          Aveti dreptate partial: e adevarat ca nu se poate vota pe orice. De asta exista o procedura prin care trece orice initiativa de modificare a constitutiei care implica inclusiv un aviz de la CCR. Acest aviz a venit de ceva vreme si descrie initiativa Coalitiei ca fiind in limitele impuse de Constitutie.
      • -5 (49 voturi)    
        lol (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:52)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        E usor sa o dai cu votul atunci cand e vorba de suprimarea drepturilor unor minoritati, si cand cei care voteaza sunt majoritar bigoti si crestini fara voie, intr-o tara plina de analfabeti, la coada europei si a civilizatiei.
      • -1 (51 voturi)    
        democratie nu inseamna dictatura majoritatii (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:06)

        FFF T [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Democratie nu inseamna dictatura majoritatii. Invata sa respecti pe cel care nu e ca tine. Cati homosexuali sau lesbiene cunosti? Ti-au gresit tie cu ceva, te-au deranjat cu ceva? Lasa-i sa traiasca.
        • -1 (41 voturi)    
          Nici dictatura minoritatii (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:57)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui FFF T

          Democratie nu inseamna nici dictatura minoritatii. Vezi deci, ca avand garantia CCR ca nu sunt suprimate alte drepturi, initiativa este perfect democratica.
      • +8 (34 voturi)    
        democratie constitutionala tovarski. (Joi, 20 octombrie 2016, 0:13)

        g01an [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        "dreptul" tau democratic nu include ce poate sa faca o persoana libera in viata privata. punct, scurt si la obiect. democratiile constitutionale asigura cadrul legal necesar pentru o functionare logica. nicio majoritate nu va putea decide legal exterminarea unei minoritati oricat de "democratica" ar fi mascata o astfel de tentativa. prin aceleasi mecanisme de protejare a drepturilor individuale, o majoritate nu poate decide legal ce se intampla in viata privata a altor oameni. si la un moment va ajunge si la intelegerea ca nici nu poate reglementa restrictii legalistice diferite pentru grupuri diferite de oameni.
        • -3 (35 voturi)    
          Viata privata (Joi, 20 octombrie 2016, 0:28)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui g01an

          Exact. Sunt de acord cu dvs. Ce faceti in viata privata nu ma priveste. Tocmai de asta legiferam familia din punctul de vedere al foloaselor aduse societatii. Nu definim familia ca sa spunem ce e ok si ce nu sa faceti in pat sau ca unii sa se simta acceptati de altii.
    • +3 (25 voturi)    
      iar tu ai ieșit de unde ? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:25)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

      Cred că nu ai ieșit nici măcar din comuna primitivă.
  • -1 (71 voturi)    
    Prima oara... (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:08)

    Montaro [utilizator]

    de cand ma gandesc sa plec din Romania si cred ca totusi s-ar putea sa mearga viata si aici!

    Sunt un cetatean la fel ca toti ceilalti, platesc taxe si la stat si la biserica...doar ca nu sunt privit ca toti ceilalti din punct de vedere legal doar pentru ca am alte obiceiuri in pat.

    Pana acum nu ma deranja acest lucru dar fiind faptul ca lucrez in industria IT si am tot viitorul deschis in fata si sanse sa las tara in urma...cine dintre angajatii din particular au dreptul sa-mi spuna ca eu sunt mai prejos decat oricine altcineva? Care dintre semidoctii de la stat pe care ii platesc din banii proprii au dreptul sa zica ca sunt inferior celorlalti? Va zic eu - nimeni! Din pacate rabdarea are o limita...dar inca sper la mai bine in tara asta asa ca inca o mai sustin in continuare!
    • -7 (35 voturi)    
      Pai (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:28)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Montaro

      hai in Germania. Abia te-asteapta musulmanii sa-ti arunce bolovani in capatana.
    • 0 (40 voturi)    
      Daca sunteti homosexual alegeti sa fiti demn! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:32)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Montaro

      Daca ati suferit discriminare ar trebui sa reactionati legal. Nu alegeti sa fiti o victima!

      Ce legatura are patul cu definitia familiei? E treaba dvs. ce faceti. Insa ar trebui sa intelegeti ca definirea casatoriei si familiei are un inteles mai important pentru societate. Dpdv legal aveti aceleasi drepturi ca toti. Ce va lipseste? Acceptul majoritatii ca faceti ce va doare capul?
    • -1 (45 voturi)    
      Draga Monteo (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:42)

      dan.c [utilizator] i-a raspuns lui Montaro

      Uite care e treaba: Nu te consider inferior mie, dar nici ca mine nu esti. Poti fi mai destept sau mai prost, mai frumos sau mai urat, nu conteaza, te respect ca individ si esti egal mie.
      Eu cu sotia mea formam o familie. Daca tu insisti ca si tu cu partenerul tau sa fiti tot familie, eu o sa doresc ca ce am eu cu sotia sase numeasca altfel. Familie traditionala sau in orice caz, altfel. Asta pentru ca, draga Monteo, eu cu sotia mea nu suntem la fel ca tine cu partenerul tau.
      Cu respect,
      Tot un IT-ist
      • +2 (22 voturi)    
        dar (Joi, 20 octombrie 2016, 1:13)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui dan.c

        o mama, sau un tata numai cu copilul formeaza o familie?
    • +9 (43 voturi)    
      dar de ce (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:25)

      revelare [utilizator] i-a raspuns lui Montaro

      obiceiurile tale în pat trebuie încoronate cu un certificat de căsătorie ?
      • +3 (17 voturi)    
        poate doar cu recunoasterea (Joi, 20 octombrie 2016, 1:15)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui revelare

        parteneriatului si cu mai multa toleranta din partea cetatenilor.
    • -2 (40 voturi)    
      Teatru :-))) (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:47)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui Montaro

      Tu nu existi, mah! :-))))))

      IT? Banuiesc ca esti specializat in Solitaire si "lucrezi" pe vreun calculator cumparat pe banii lui Soros. :-))))))))))
    • +6 (30 voturi)    
      din pacate intelegeti gresit (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:51)

      Sgs [utilizator] i-a raspuns lui Montaro

      nu va considera cineva inferior,probabil ceva din dvs va spune asta-nu vine vorba de boli sau de alte prostii ci vine vb de o alegere personala de a va injosi in cel mai grav mod posibil si probabil o mica parte de constiinta inca va mai functioneaza la parametrii normali.Dealtfel in ochii Lui Dumnezeu toti am fost vazuti la fel atunci cand Domnul Isus a fost trimis sa mantuiasca omenirea decazuta in pacat.Diferenta sta in alegeri nu in vorbe
      Semanand alegeri culegi obiceiuri,semanand obiceiuri culegi cacactere,semanand caractere culegi destine
  • -11 (71 voturi)    
    The straw that broke the camel's back. (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:10)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    Asta e picatura care a umplut paharul.

    De acum lucrurile trebuie sa fie clare chiar si pentru ultimii care se mai indoiau ca au luat plasa votindu-l pe Iohannis. Din acest moment, Iohannis trebuie privit ca cel mai periculos om din Romania.

    Ce se intimpla de un an sau doi in Romania seamana inspaimintator de mult cu perioada premergatoare instaurarii in forta a dictaturii mafiei bolsevicilor odata cu proclamarea republicii comuniste romane in 1947.

    Daca mafia din care face parte Iohannis, Ciolos, Nicusor, plus cadavrul ambulant care e PNL, pune mina pe putere in Romania, it's over. Marxismul cultural e la fel de distructiv si de criminal ca si cel economic din a doua jumatate a secolului trecut. Daca atunci a fost exterminata doar elita nationala, neomarxistii sorosisti de azi se vor ocupa de cei care au mai ramas.
    • -2 (20 voturi)    
      Ce partid credeti ca merita votul? (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:27)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Ce partid credeti ca merita votul conservatorilor de dreapta? Eu incep sa ma reorientez de ceva vreme dar nu sunt optiuni.
    • +1 (23 voturi)    
      Ai gresit partidele (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:31)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Incercai sa scrii de psd cand te gandeai la bolsevism si coruptie.
    • -7 (23 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:31)

      christian7 [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      exact! dar din pacate nu citim, ca sa aflam.
      Nenea presedinte a pierdut niste voturi. muuuulteeeee
    • +8 (44 voturi)    
      joaca de cuvinte (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:26)

      OvidiuStoica [anonim] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Valorile crestine au devenit "fanatism religios" iar homosexualii, deviatiile sexuale si comportamentale de tot felul, sunt acum expresia "tolerantei".
      O joaca de cuvinte in care insa binele devine rau si viceversa. Asta se vrea viitorul societatii romanestii de catre clica aflata acum la putere.
    • +4 (20 voturi)    
      Ai perfecta dreptate (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:47)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      ..
  • -9 (33 voturi)    
    Si-a dat arama pe fata (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:35)

    MBA [utilizator]

    acum stim de ce nu vorbeste mult Klaus: sa nu stim ce gandeste cu adevarat. Acum insa ne-a spus pe sleau ca e din echipa lui Soros - societate deschisa (sa o poata patrunde Soros), toleranta la toate anomaliile samd... Imi pare rau ca nu l-am votat pe Ponta, era cretin si talhar dar mai avea ceva normalitate in el. Klaus e talhar si inca unul rafinat. De aceea mult mai periculos pentru natiune decat un prostovan smecheras ca Ponta... Nasoala politica avem sa fim nevoiti sa alegem dintre doua scursori.
  • 0 (30 voturi)    
    Si eu sunt de acord (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:42)

    MBA [utilizator]

    sa isi traiasca si cei pe invers relatiile lor. Dar in intimitatea casei lor, nu pe strada si in locuri publice. Fiind anormale, nu e OK pentru societate sa le punem stampila de "casatoriti" si sa aiba apoi toate drepturile constitutionale pentru casatoriti. Aia se aplica la cuplurile normale. Odata casatoriti vor dori sa poata si sa adopte copii cu inclinatii normale. Si asta e chiar impotriva naturii acelor copii - acei copii vor fi complet debusolati relativ la inclinatiile sexuale. Asa ca aceasta chestie cu acceptarea casatoriei intre gay e cu bataie mai lunga. Sa fim atenti,deci.
  • +4 (42 voturi)    
    Ca sa inteleg si eu, (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:55)

    MirceaVoda [utilizator]

    Daca eu, barbat, ma casatoresc cu o femeie insemna ca sint fanatic religios? Dar daca ma casatoresc cu un barbat cum sint considerat? Dar daca ma casatoresc cu un obiect (am citit ca a facut unul asta) cum sint? Dar cu un animal?
    • +2 (22 voturi)    
      Unde ai inteles tu asta ca esti fanatic religios (Joi, 20 octombrie 2016, 1:21)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui MirceaVoda

      unde ai citit tu ca poti sa te casatoresti cu un obiect sau animal? Clik si alte pagini obscure de pe net, de acolo nu se iau informatii.
  • -3 (45 voturi)    
    E plina Romania de minorosite! (Miercuri, 19 octombrie 2016, 22:57)

    Alui [utilizator]

    De parca n-ar fi existat homoxesuali de cand lumea si pamantul. Fara ei lumea ar fi altfel. Fara Traian, probabil n-ar fi existat Romania, iar fara Alan Turing e posibil ca Germania sa fi castigat al doilea razboi mondial, de exemplu. Eu ii vad ca pe un grup de oameni, care sunt altfel si care eu nu cred ca doresc raul celorlalti. Mie fanaticii religiosi mi se par mai periculosi decat homoxesualii!
    Fanaticii lasati liberi, te-ar arde pe rug, daca n-ai fi de acord cu ei. De fapt, teroristii islamisti sunt si ei niste fanatici religios necontrolati.
    Cu homoxesualii nimeni nu prea are treaba decat fanaticii religiosi si dictatorii!
  • +4 (48 voturi)    
    e normalitate nu fanatism religios (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:19)

    jaz [utilizator]

    prea mult political corectness dauneaza domnu iohannis cu atat mai mult cu cat parca esti crestin practicant. mai bine nu zici nimic
  • +5 (41 voturi)    
    e normalitate nu fanatism religios (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:19)

    jaz [utilizator]

    prea mult political corectness dauneaza domnu iohannis cu atat mai mult cu cat parca esti crestin practicant. mai bine nu zici nimic
  • +4 (14 voturi)    
    Revista 22 (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:49)

    revelare [utilizator]

    http://revista22.ro/70252071/o-iniiativ-i-mai-multe-ntrebri.html
  • -8 (40 voturi)    
    3 milioane de oi (Miercuri, 19 octombrie 2016, 23:55)

    dexpropriat [utilizator]

    Ai vreun motiv rational pentru care esti impotriva libertatilor omului? Scrii dintr-un buncar din Skt. Petersburg cumva?
  • +6 (34 voturi)    
    greu (Joi, 20 octombrie 2016, 0:03)

    L8MA [utilizator]

    ca toti cei crescuti in comunism pot sa spun fara sa fiu mandru de asta ca nu sunt un admirator sau fan al comunitatii gay.Ma irita manifestarea lor publica, cu toate ca nu ma intereseaza ce face fiecare in viata lui privata sau in dormitor.Not my business.Incerc sa fiu mai tolerant.
    Numai ca ar trebui ca lumea sa distinga intre cele doua realitati:
    -cea religioasa
    -cea a statului laic.
    Statul laic poate primi sugestii,proiecte legislative etc din lumea asa zis religioasa numai ca nu poate primi sugestii care nu respecta dreturile omului.
    BOR are dreptul si poate reglementa in interiorul ei ca toti preotii sa oficieze casatorii asa cum o fac de 2000 de ani, intre un barbat si o femeie.
    Avand in vedere ca legislatia europeana a fost dezvoltata si creionata de crestinism,un stat poate impune acelasi lucru atunci cand oficiaza ''ritualul'' la primarie, e dreptul lui sa accepte sau nu si casatoriile nefiresti pana la urma.
    Insa statul trebuie sa ofere posibilitatea unor parteneriate civile tuturor cetatenilor ei, poate chiar heterosexuali, care nu vor sa se casatoreasca,sau nu pot datorita orientarii sexuale, dar vor sa reglementeze partea social-administrativ-patrimoniala foarte clar.
    KI are dreptate, nu trebuie sa fim fanatici, respectul reciproc inseamna civilizatie.Ura si ostracizarea unei comunitati pe motive de rasa,sexualitate, etc nu aduce nimic bun.
    Bineinteles violatorii si pedofilii ar trebui pedepsiti mult mai aspru, ei sunt cu adevarat o problema...
  • -13 (29 voturi)    
    Șanse zero să se înregistreze o prezență la vot (Joi, 20 octombrie 2016, 0:04)

    Mediteranean [utilizator]

    Zero absolut șanse să se înregistreze o prezență la vot de peste 50%.

    S-a chinuit USL-ul, adică PSD marele maestru în furturi electolare din 1990 până acum, combinat cu PNL-ul, să aducă în 2012 macar 50% din români la vot (pentru demiterea lui Băsescu Traian) și NU au reușit!

    Mie mi-e absolut indiferentă chestiunea asta, dar cu toate astea știu sigur că NU m-aș duce vreodată la urne să votez pe un asemenea subiect.
    • +3 (27 voturi)    
      30% (Joi, 20 octombrie 2016, 0:14)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Mediteranean

      Stimate domn, s-a modificat cvorumul. Acum e suficient 30%. Asa ca fiind in tabere diverse v-am dat o informatie utila contraproductiva mie. Faceti ceva si pentru mine: faceti bine si stati acasa. :)
      • -6 (16 voturi)    
        Zău? Și 30% prezență la vot e floare-la-ureche? (Joi, 20 octombrie 2016, 0:50)

        Mediteranean [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Zău? Și 30% prezență la vot e floare-la-ureche?

        La alegerile pentru primăria Bucureștiului în 2016 a fost prezență la vot de puțin peste 30%.

        Ți se pare că românii merg la vot vreodată?

        Mai puțin cazurile în care sunt momiți cu zahăr, ulei și găleți din plastic....

        Dar și atunci abia se atinge un pic peste 40%.
  • +7 (39 voturi)    
    Familia (Joi, 20 octombrie 2016, 0:08)

    jaston_90 [utilizator]

    Definitia familiei conform DEX: Formă socială de bază, întemeiată prin căsătorie, și care constă din soț, soție și din descendenții acestora.

    Sunt un sustinator al familiei normale si firesti : familia compusa din barbat si femeie si copii.
    Cred ca este suficient de logic si de bun simt sa respectam aceasta realitate.

    Celelalte forme sau asociatii sociale n-au cum sa procreeze copii, oricat s-ar stradui, pt ca sunt anormale.

    La inceput Dumnezeu a creat familia si asa a continuat secole la rand pana in prezent.

    Fiecare din noi existam datorita parintilor nostri care au inteles destul de clar ce inseamna familia fireasca si normala.

    Cateva intrebari pt cei care sustin anormalitatea (adica alte forme de asociere decat barbat si femeie): De ce unii copii se nasc baieti si alti copii se nasc fete? Lucrul acesta este asa la intamplare sau are o logica si o ratiune?
    Daca se nasteau doar fete sau doar baieti? Ce s-ar fi intamplat in acest caz?
  • -4 (32 voturi)    
    Pina la urma... (Joi, 20 octombrie 2016, 0:13)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    ... e foarte bine ca a zis-o. E chiar extraordinar de bine ca a zis-o INAINTE de alegeri, nu DUPA.

    Asta va face ca cel putin 3 milioane de romani sa mearga la vot si sa nu voteze nici PNL, nici nicusori, nici alti figuranti perceputi ca asociati sau prieteni de idei neomarxiste ai lui Iohannis.

    Deja nu mai am nici o indoiala: PNL si partidele nicusorosistilor nu mai au cum sa cistige suficiente voturi incit sa faca guvernul. Eu sper sa nici nu intre in parlament.

    Mii de multumiri Klaus! Nimeni altcineva nu putea sa le dea neomarxistilor o asa lovitura.

    Exista Dumnezeu.
    • +1 (25 voturi)    
      Exact. PNL -1 vot (Joi, 20 octombrie 2016, 0:19)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Daca PNL nu isi asuma ceva clar, nimeni nu va vota cu o ceata. Eram si eu pe ganduri. Acum e clar, intr-un fel.
    • 0 (4 voturi)    
      O poate confirma si Bogdan Rădulescu. (Joi, 20 octombrie 2016, 0:45)

      un_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Alt ardelean. :)
  • +5 (29 voturi)    
    Asta ar interzice adoptiile de către gay (Joi, 20 octombrie 2016, 0:26)

    beee [utilizator]

    În Occident copiii confiscați de Stat ajung și la cuplurile gay, de aceea este important ca familia să fie un concept diferit de cuplul de orice fel.
  • +1 (39 voturi)    
    Trista coalitie (Joi, 20 octombrie 2016, 0:33)

    dexpropriat [utilizator]

    Cei ce militeaza impotriva casatoriilor de orice fel sunt isterici. Sunt o sumedenie de lucruri MUUULT mai importante in tara asta, dar ei nu si nu. Au mandat de la Putin si biserica ortodoxa rusa probabil sa ii dezbine pe romani si sa puna libertatile de orice fel pe butuci.
    • +1 (23 voturi)    
      O implicare nu exclude alta (Joi, 20 octombrie 2016, 0:44)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui dexpropriat

      Din coalitia pentru familie fac parte asociatii formate din romani care chiar se implica in problemele Romaniei. Un exemplu este acela al reintegrarii in societate a fostilor detinuti. Nu stiu daca nu dvs sunteti cel care nu va informati suficient.
  • +8 (42 voturi)    
    Klaus cel Tolerant (Joi, 20 octombrie 2016, 0:37)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    Toleranta insemna odata calitatea de a accepta drepturile altor oameni la propriile opinii, credinte sau actiuni, de a accepta vederi care mai degraba iti displac sau pe care nu le impartasesti, iar dezacordul era o conditie necesara a tolerantei.

    Dar corectitudinea politica forteaza o noua conotatie: daca esti in dezacord esti numit intolerant. Dupa noua definitie, toleranta reala devine o imposibilitate logica. Ca in afisul (real sau parodic, nu conteaza): "NOTICE: Intolerance will not be tolerated.". Acest nou soi de toleranta ii respinge pe toti oponentii ca intoleranti, rasisti, homofobi, bigoti etc. si devine totalitar de facto.

    Toleranta de tip nou este o miscare ipocrita. Pe de o parte pretinde toleranta, pe de alta parte cere pedepsirea parerilor diferite. Echivaleaza dezacordul cu fobia si neconformismul cu ura (desi nimeni nu are un drept absolut la simpatia altuia). Asimileaza convingerea cu fanatismul si credinta, rugaciunile si simbolurile crestine cu discriminarea.

    Cei care predica toleranta nu sint deloc toleranti cu cei care au vederi opuse, iar disidentii devin eretici care trebuie vinati. Tot ceea ce dezaproba vor sa interzica, iar tot ceea ce aproba ar vrea sa fie obligatoriu. Si ca sa evite orice critica valida, considera ca singurul discurs civilizat este al lor.

    Redefinirea tolerantei are drept scop mistificarea si este folosita ca instrument de reducere la tacere a criticilor. Ea legitimeaza prostia, insulta si lipsa onestitatii intelectuale.

    Nimeni nu are un drept absolut la aprobarea/cenzurarea altcuiva. Libertatea de exprimare e indivizibila. Ori o avem, ori nu o avem. Nu poate sa insemne doar libertatea de a spune ceea ce aproba altii. Nu exista discurs public serios care sa nu deranjeze pe absolut nimeni. Iar libertatea de a te exprima doar intr-un mod care sa nu deranjeze nu este deloc libertate.

    Daca libertatea de exprimare nu este un drept absolut, atunci devine o simpla marfa negociabila in farsa care a devenit lumea azi.
  • +1 (37 voturi)    
    Politica (Joi, 20 octombrie 2016, 0:41)

    Setalcott [utilizator]

    Liberalismul isi da si la noi arama pe fata


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă