Seful CSM a sesizat Inspectia Judiciara in legatura cu declaratiile lui Tariceanu

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 17 octombrie 2016, 11:48 Actualitate | Esenţial

Consiliul Superior al Magistraturii
Foto: Agerpres
Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) a sesizat Inspectia Judiciara in legatura cu declaratiile lui Calin Popescu Tariceanu si cere institutiei sa verifice rapid daca declaratiile presedintelui Senatului aduc atingere justitiei, potrivit unui comunicat de presa al CSM.

Reamintim ca Tariceanu a facut apel, in calitate de presedinte al Senatului (al doilea om in stat dupa presedintele Romaniei), ca parlamentarii sa refuze sa se pronunte pana la finalul acestei legislaturi asupra cererilor DNA de ridicare a imunitatii.

Comunicatul oficial al CSM

Având în vedere solicitarea publică conţinută în documentul intitulat „Apel către parlamentari”, publicat pe pagina oficială de internet a Senatului României, la data de 16 octombrie a.c., sub semnătura preşedintelui Senatului României, domnul Călin Popescu Tăriceanu, precum şi mesajele promovate în cadrul unor serii de apariţii mediatice recente, prin care domnia sa reia apelul „către parlamentarii din ambele Camere să refuze a se mai pronunţa în vreun fel până la finalul legislaturii asupra cererilor venite de la DNA”, preşedintele Consiliului Superior al Magistraturii, în temeiul art. 30 alin. 1 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, a sesizat Inspecţia Judiciară în vederea efectuării cu celeritate a verificărilor necesare pentru a stabili dacă, prin afirmaţiile asumate instituţional de preşedintele Senatului României şi dezbaterea mediatică subsecventă a acestora, a fost adusă atingere independenţei justiţiei în ansamblul său.











2828 vizualizari
  • +25 (33 voturi)    
    Nu ati inteles? (Luni, 17 octombrie 2016, 11:54)

    nano2k [utilizator]

    Toti miliardarii si capitalistii nostri sunt doar de carton, fiind puii rezultati din proiectul lui Ilici pentru aceasta tara. A fost primul si unicul proiect pe termen lung gandit pentru aceasta tara: sa mimam totul, de la democratie pana la capitalism.

    Iata-i pe toti la aceeasi masa:

    https://www.youtube.com/watch?v=DDIzVvImOws

    Deci nu va mirati ca CACPT-ul actioneaza asa acuma.
    El face ceea ce tatuca Ilici l-a invatat inca de pe atunci.
    • +9 (15 voturi)    
      Cine cauta solutii si idei (Luni, 17 octombrie 2016, 12:41)

      Adrian_Orastie [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Vai de noi cu asemenea specimenee. Nu cred ca vom scapa vreo data de ei. Influenta rusiei si a marilor capitalisti ai lumii face ca aceste specimene de politicieni sa persiste. Coruptia lor ii face usor manipulabili si accepta tot ce li se cere de marile puteri ale lumii.
        #showComment()
    • 0 (6 voturi)    
      Esti paralel... (Luni, 17 octombrie 2016, 13:11)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      Tu vorbesti de hoti...
      Sunt foarte multi oameni de afaceri seriosi!!
  • +6 (14 voturi)    
    Nu ati inteles? (Luni, 17 octombrie 2016, 11:54)

    nano2k [utilizator]

    Toti miliardarii si capitalistii nostri sunt doar de carton, fiind puii rezultati din proiectul lui Ilici pentru aceasta tara. A fost primul si unicul proiect pe termen lung gandit pentru aceasta tara: sa mimam totul, de la democratie pana la capitalism.

    Iata-i pe toti la aceeasi masa:

    https://www.youtube.com/watch?v=DDIzVvImOws

    Deci nu va mirati ca CACPT-ul actioneaza asa acuma.
    El face ceea ce tatuca Ilici l-a invatat inca de pe atunci.
  • +29 (33 voturi)    
    asa si? (Luni, 17 octombrie 2016, 11:55)

    Dodel540 [utilizator]

    Si daca declaratiile aduc atingere justitiei, ce risca Tariceanu?
    Aaa nimic. Atunci de ce va mai platim?
    • +21 (23 voturi)    
      Nimic (Luni, 17 octombrie 2016, 12:58)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Intr-un stat de tip securisto-mafiot, cu un Parlament de hoti, CPT nu risca nimic. Oricum, Romania nu e un stat de drept, asa ca toata joaca de-a DNA e de ochii lumii , ca vin judecatoriii si tarageaza procesele, dau sentinte de doi lei iar hotii ramin cu averile intregi
    • +5 (5 voturi)    
      doar puțină instigare si eludarea legii (Luni, 17 octombrie 2016, 15:07)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      dar aia nu se pune, fiind vorba de parlahoți
    • +1 (1 vot)    
      Suspendarea !! (Luni, 17 octombrie 2016, 21:11)

      ana-pat [utilizator] i-a raspuns lui Dodel540

      Asa cum ei pot vota suspendarea unui Presedinte asa si noi, stringind un numar de semnaturi, ar trebui sa-i putem suspenda .
      ps Intre MENTALITATEA celui care a ordonat mineriada si CTP ( a doilea om in stat -halal !!!) nu exista practic nici o diferenta .Si asta dupa 25 de ani !Ne-a mai facut o data de cacao...
  • -16 (28 voturi)    
    Ca sa conduci Romania (Luni, 17 octombrie 2016, 12:18)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Trebuie spate de la vest sau est. Romanii nu-si pot stabili singuri viitoril deoarece orice incercare este inabusita din fasa de catre aceste doua fronturi ostile romanilor
    • -1 (9 voturi)    
      adica, usl (Luni, 17 octombrie 2016, 12:39)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      in care s'au unit cele doua fronturi, partide, pt. a combate incercarile de patriotism sau de normalitate.
      samson, dulau de curte....noi vrem egalitate, dar nu pt. catei.
      deci, botnitza !
      traiasca si 'nfloreasca scumpa noastra patrie si iubitii conducatori !
      luptam pentru pace, democratie si progres !
      spre noi culmi...etc.
    • -3 (7 voturi)    
      bine zis. pacat ca ai fost "minusat" (Luni, 17 octombrie 2016, 13:12)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      probabil nu sunt de acord cei ce cred ca lumea este formata din ingeri si diavoli. Fiecare in lume este doar propriul sau inger
  • +35 (37 voturi)    
    Bai, Aroane, bai Mircica, bai baiatule ! (Luni, 17 octombrie 2016, 12:23)

    Susufler0 [utilizator]

    Declaratiile lui Anton Tampiceanu, nu doar ca aduc atingere independentei justitiei in ansamblul sau, ci o violeaza, de-a dreptul cu perversiuni !

    Declaratia insului asta, publicata pe site-ul oficial al Senatului, constituie, pur si simplu instigare la savarsirea infractiunii de obstructionare a justitiei.

    Din continutul comunicatului rezulta ca fapta este savarsita cu intentie directa; proba savarsirii instigarii o constituie insasi comunicatul.

    PS. Cred ca DNA doreste sa constate daca instigarea este urmata de executare iar in cazul in care este urmata de executarea infractiunii la care s-a instigat, DNA ii va avea de "clienti" pe langa CAPT si pe parlamentarii care au urmat indemnul si nu au actionat potrivit competentelor lor !
    • -8 (8 voturi)    
      ești haios (Luni, 17 octombrie 2016, 14:59)

      zic_si_eu [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      rezumă-te la "capra cu trei iezi", n-ai înțeles nimic. oricum, citind comentariile de pe aici, mă bucur că sunteți cum sunteți.
  • -27 (33 voturi)    
    Imi vine sa rad... (Luni, 17 octombrie 2016, 12:24)

    Gigi Kent [utilizator]

    D'aia nu mai poate Tariceanu. A facut o declaratie politica iar ultima oara cand am verificat avea dreptul asta.

    In principiu nu a facut nimic deosebit decat sa ceara PR-ului DNA, reprezentat de doamna Kovesi sa ia vreo 2 luni pauza. In ideea ca poate se mai curata agenda publica de stirile cu catuse si mai aflam si noi ce programe au candidatii, partidele etc daca tot e campanie electorala. Cred ca multora li s-a cam luat de starleta Kovesi care e non stop pe la TV si se chinuie din rasputeri sa fie in centrul atentiei, domnia sa si institutia pe care o conduce. O mica pauza nu strica.
    • +18 (22 voturi)    
      Razi, tu, razi, (Luni, 17 octombrie 2016, 12:48)

      gigifisiune [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      dar cine rade la urma rade mai bine. Asta nu vrei tu sa pricepi si nici parlamentarii corupti: a invata din experienta altora, altfel esti condamnat sa traiesti ce au trait ei.

      Tariceanu a interferat clar cu justitia, nu a facut nicio declaratie politica.
        #showComment()
    • +12 (12 voturi)    
      oare? (Luni, 17 octombrie 2016, 12:58)

      zarzarea [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      http://www.senat.ro/StiriSenatDetaliu.aspx?ID=DA135DD8-0EBC-47D6-9BC9-E351FA281581

      Declaratie politica publicata pe site-ul institutiei? :)
        #showComment() #showComment()
    • +7 (7 voturi)    
      ia tu o pauza (Luni, 17 octombrie 2016, 14:59)

      tufa_de_venexia [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      vreoo 2 luni fara copeici!
  • +22 (24 voturi)    
    Ce sa verifice??? (Luni, 17 octombrie 2016, 12:31)

    fdaniel [utilizator]

    Mie, ca profan, mi se pare destul de clar, ce e de verificat/analizat etc?

    Art. 270 Obstructionarea justitiei
    (1) Persoana care, fiind avertizata asupra consecintelor faptei sale:
    a) impiedica organul de urmarire sau instanta sa efectueze, in conditiile legii, un act procedural;
    b) refuza sa puna la dispozitia organului de urmarire penala, instantei sau judecatorului sindic, in tot sau in parte, datele, informatiile, inscrisurile sau bunurile detinute, care i-au fost solicitate in conditiile legii, in vederea solutionarii unei cauze,
    se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la un an sau cu amenda.
    (2) Dispozitiile alin. (1) nu se aplica in cazul persoanei urmarite sau judecate pentru infractiunea care formeaza obiectul procesului penal.
    • -5 (5 voturi)    
      limba română (Luni, 17 octombrie 2016, 14:56)

      zic_si_eu [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      e greșit tot ce ai înțeles. avem o limbă tare grea. de ce oare?
    • -5 (5 voturi)    
      E legal sau nu sa votezi impotriva cererilor (Luni, 17 octombrie 2016, 15:16)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      DNA,ia vezi ce spune Constitutia,e legal,restul e propaganda si vorbaraie goala!
  • +19 (21 voturi)    
    Mosul CPT se crede codosul justitiei romane ? (Luni, 17 octombrie 2016, 12:31)

    Plagarus [utilizator]

    Sterlingul face manevre de spalare a putinei, inainte de arestarea si inculparea penalului Popescu Tariceanu !!!
    • +13 (19 voturi)    
      Aiurea (Luni, 17 octombrie 2016, 13:01)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Cind securimea a zis ca e mai bine sa fie mai multe partide, ca sa se mimeze democratia, CTP a nimerit de partea asa-zisei opozitii (pe care a distrus-o confirm ordinului_. Acum creatura asta odioasa s-a dat cu ciuma rosie, din care a facut parte dintotdeauna. De obicei, vorbeste ca sa se afle in treaba, caci rolul lui e sa apere HOTII din SENAT si clientela lor.
  • +11 (17 voturi)    
    Fac apel (Luni, 17 octombrie 2016, 12:45)

    gigifisiune [utilizator]

    catre toti romanii sa nu-si mai plateasca taxele, pentru ca parlamentarii fac ce vor cu ele si, oricum, nu fac ce trebuie.

    Cand vom avea un parlament curat, vom reveni.
    • -3 (5 voturi)    
      penalule (Luni, 17 octombrie 2016, 14:53)

      zic_si_eu [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      ai instigat la evaziune fiscală :)))
  • +21 (25 voturi)    
    Tariceanu insitga fatis.. (Luni, 17 octombrie 2016, 12:52)

    chirvasamar [utilizator]

    la incalcarea Constitutiei. Vezi Art. 16, alin.1:
    "ARTICOLUL 16
    Egalitatea în drepturi
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări."
    Este evident ca disperarea a depasit ratiunea, cred ca sunt numarate zilele pana cand se va cere ridicarea imunitatii acestui individ.
    Apropo de penalii din politica: exista vreo cale juridica prin care sa se interzica dreptul de a fi ales daca esti condamnat pentru coruptie? PE VIATA!!!
  • +7 (11 voturi)    
    miting (Luni, 17 octombrie 2016, 13:28)

    zigot [utilizator]

    jos Tariceanu
  • -2 (8 voturi)    
    Asa si ? (Luni, 17 octombrie 2016, 14:22)

    tontu [utilizator]

    Inspectia judiciara o sa constate ca conu ' Calin s-a atins de coana Justitie si ? Sa zicem ca nea Calin isi face bagajele si pleaca de la sefia senatului si chiar si din parlament si? Peste 2 luni romanasii il voteaza din nou si se poate intoarce linistit de unde a plecat. Parlamentarii, penali sau nu, au in spate voturile alegatorilor, ale caror interese ar trebui sa primeze si de aceea legea le confera o minima imunitate doar pe perioada exercitarii mandatului, tocmai ca interesul cetatenilor sa nu fie prejudiciat.
  • -5 (7 voturi)    
    Nu mor caii când vor câinii (Luni, 17 octombrie 2016, 14:52)

    zic_si_eu [utilizator]

    Big up, Tăriceanu! Nu te lăsa :) Eu, cetățeanul, sunt de acord cu tine.
    • +5 (5 voturi)    
      ”Eu, sluga, sunt de acord cu stapânu' " (Luni, 17 octombrie 2016, 16:48)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui zic_si_eu

      .
  • +6 (6 voturi)    
    Ma simt dator sa-i raspund unui prostanac (Luni, 17 octombrie 2016, 16:47)

    Susufler0 [utilizator]

    care se pare ca nu a inteles deloc semnificatia apelului lui Tampiceanu !

    CAPT, nu a facut o declaratie politica, deci nu este exonerat de raspundere penala. Anton si-a asumat functia de sef al senatului si a folosit un mijloc oficial de comunicare, ce apartine institutiei pe care o conduce. El nu a cerut senatorilor sa voteze intr-un fel sau altul. De abia daca ar fi procedat astfel atitudinea sa corespundea unei declaratii politice. Presedintele Senatului a cerut nici mai mult nici mai putin decat ca senatorii sa impiedice dpdv constitutional si legal infaptuirea justitiei (in sens larg)! Pt ca nepunand pe ordinea de zi a forului legislativ cererile DNA si refuzandu-se votarea "pentru" sau "impotriva" ridicarii imunitatii unui senator banuit de incalcarea legii penale, practic se face imposibila indeplinirea de catre Parlament al rolului sau de garant al infaptuirii justitiei.

    PS. De abia de acum imi pare ca Tariceanu si-a pierdut mintile, pt ca ceea ce a facut el este de o gravitate exceptionala.

    PPS. Frantuzoaica de la USR are perfecta dreptate : Tariceanu nu mai are ce sa caute in fruntea Senatuliui.

    PPPS. "Simpatic" e si Livache de la PSD : "nu este de acord" cu ce a spus CAPT ! :))
  • +5 (5 voturi)    
    Ma simt dator sa-i raspund unui prostanac (Luni, 17 octombrie 2016, 16:47)

    Susufler0 [utilizator]

    care se pare ca nu a inteles deloc semnificatia apelului lui Tampiceanu !

    CAPT, nu a facut o declaratie politica, deci nu este exonerat de raspundere penala. Anton si-a asumat functia de sef al senatului si a folosit un mijloc oficial de comunicare, ce apartine institutiei pe care o conduce. El nu a cerut senatorilor sa voteze intr-un fel sau altul. De abia daca ar fi procedat astfel atitudinea sa corespundea unei declaratii politice. Presedintele Senatului a cerut nici mai mult nici mai putin decat ca senatorii sa impiedice dpdv constitutional si legal infaptuirea justitiei (in sens larg)! Pt ca nepunand pe ordinea de zi a forului legislativ cererile DNA si refuzandu-se votarea "pentru" sau "impotriva" ridicarii imunitatii unui senator banuit de incalcarea legii penale, practic se face imposibila indeplinirea de catre Parlament al rolului sau de garant al infaptuirii justitiei.

    PS. De abia de acum imi pare ca Tariceanu si-a pierdut mintile, pt ca ceea ce a facut el este de o gravitate exceptionala.

    PPS. Frantuzoaica de la USR are perfecta dreptate : Tariceanu nu mai are ce sa caute in fruntea Senatuliui.

    PPPS. "Simpatic" e si Livache de la PSD : "nu este de acord" cu ce a spus CAPT ! :))
  • 0 (2 voturi)    
    Tariceanu a dat ORDIN pentru PROTECTIA HOTII! (Luni, 17 octombrie 2016, 21:07)

    MeridianAlbastru [anonim]

    Inculpatul Calin Popescu (KGB) Tariceanu face abuz de SERVICIU si apara CORUPTIA in Parlamentul al ROMANIEI !

    DEMISIE TRADATORULE de NEAM Romanesc !!!


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică