Un avion al companiei Tarom cu destinatia Iasi a ratat decolarea de pe Aeroportul Otopeni, din cauza unei probleme tehnice

de Sebastian Rotaru     HotNews.ro
Joi, 13 octombrie 2016, 22:53 Actualitate | Esenţial

Tarom
Foto: Tarom
Un avion al companiei Tarom care trebuia sa ajunga la Iasi a ratat, joi seara, decolarea de pe Aeroportul Otopeni, din cauza unei probleme tehnice, aparatul fiind intors de la capatul pistei si readus in zona terminalului, in timp ce pasagerii au fost invitati sa coboare din aeronava, anunta News.ro.

Avionul urma sa plece la ora 20.35, de pe Aeroportul Otopeni cu destinatia Iasi, insa initial decolarea a fost amanata cu cateva zeci de minute.

In cele din urma, aparatul s-a indreptat catre pista, insa a ratat decolarea, din cauza unor probleme tehnice. 

In aeronava se aflau cateva zeci de pasageri.

Unul dintre calatori, senatorul PNL de Iasi Mihaela Popa, a declarat pentru News.ro ca avionul se pregatea de decolare, a prins viteza pe pista, insa una dintre rotile aeronavei a intrat in vibratie.

"Senzatia a fost groaznica. Avionul a inceput sa ruleze pe pista, a prins viteza, insa una dintre roti a inceput sa vibreze. Pilotul a franat, iar aparatul a fost intors in locul de unde a plecat, pentru a fi remediata defectiunea. Apoi ni s-a comunicat ca trebuie sa coboram din avion", a mai spus senatorul Mihaela Popa.  

Ea a precizat ca pasagerii au revenit in terminal, dar ca nu li s-a spus daca vor mai ajunge la Iasi in cursul serii de joi.  

Ultima cursa aeriana Tarom Bucuresti-Iasi programata pentru joi a decolat fara probleme de pe Aeroportul Otopeni, la ora 21.40.

In 3 octombrie, ministrul Transporturilor, Sorin Buse, declara ca flota companiei aeriene de stat Tarom nu este utilizata la standardele practicate de alte linii aeriene, gradul de ocupare nefiind la pragul de rentabilitate, iar unele aeronave trebuie inlocuite. El a precizat ca, pana la finalul acestei luni, trebuie ales un consultant care sa asiste Tarom in alegerea unor noi aeronave.










3585 vizualizari
  • +13 (13 voturi)    
    Minciuni (Joi, 13 octombrie 2016, 23:08)

    mitg [utilizator]

    " gradul de ocupare nefiind la pragul de rentabilitate"

    Avioanele TAROM sunt vesnic PLINE, in special la cursele interne unde de multe ori nu mai sunt locuri in avion.

    Biletele costa intre 50 si 120 Euro.

    Ce nu e rentabil sunt contractele fictive de sute de mii de euro pe "consultanta", servetele care costa 50 lei bucata, sapun lichid cu 120 lei litrul s.a.m.d. Normal ca dupa zeci de contracte d-astea, de abia mai raman bani pentru chestii mai importante.

    Jegosilor
    • +5 (5 voturi)    
      Parsivii (Joi, 13 octombrie 2016, 23:28)

      NituCt [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Pai aceasta e si tactica lor ...sa falimenteze compania si sa o vanda pe 2 lei (desigur ei isi vor lua comisionul).
      Ca sa vezi ce hotie e la ei, o data au cazat toti pasagerii intr-un hotel de 4 stele (in realitate era un jeg de hotel de la marginea Bucurestiului; nici macar wc-ul nu era drept instalat) cu masele de seara si de dimineata incluse. Desigur ca nimeni nu a luat masa fiindca am ajuns dupa ora 23:30 la hotel, pe la 1:30-2:00 in camera iar dimineata am plecat mai devreme de 7:00.
    • -3 (7 voturi)    
      pardon!!! (Joi, 13 octombrie 2016, 23:58)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      unde gasesti amice tu bilete cu 50 - 120 euro ?!

      sunt mai scumpe decat cursele externe
      • +3 (5 voturi)    
        Cluj - Bucuresti (Vineri, 14 octombrie 2016, 0:25)

        mitg [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Si retur, 15 - 17 noiembrie, 79 Euro de exemplu.

        Facem acelasi lucru pentru februarie si ajungem la 66 Euro.

        Unul de maine pana dumica pe aceeasi ruta este 290 Euro, dar de pe azi pe maine orice bilet e scump.
      • +2 (2 voturi)    
        uite aici (Vineri, 14 octombrie 2016, 13:55)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Primul link gasit:
        https://www.vola.ro/flight_search/from/Iasi/to/Bucuresti/from_code/IAS/to_code/BUH/dd/2017-02-09/rd/2017-02-10/ad/1

        de la 52 de eur cu tarom, dus-intors.

        Pentru martea viitoare:
        https://www.vola.ro/flight_search/from/Iasi/to/Bucuresti/from_code/IAS/to_code/BUH/to_airport_code/OTP/dd/2016-10-18/rd/2016-10-19/ad/1
        De la 70 de eur Blue Air si de la 140 eur Tarom.

        Daca vrei sa pleci miine, mai marci vro 20 de eur.

        Asha ca.... probabil ai ramas cu imaginea de acu vro 5 ani, cind , intr-adevar, fara 200 de eur nu prea mergeai dus-intors la Bucuresti.
  • +8 (10 voturi)    
    Al doilea incident pe ziua de azi (Joi, 13 octombrie 2016, 23:09)

    Nyk1 [utilizator]

    Trebuie să începem să ne punem întrebări privind siguranța avioanelor TAROM. Vechimea lor și mentenanța făcută, fără îndoială, ca la orice lucru din țara asta își spun cuvântul.
  • +6 (6 voturi)    
    probleme mari (Joi, 13 octombrie 2016, 23:14)

    andimi [utilizator]

    Din pacate, sunt probleme tot mai mari la Tarom. Sunt fan al companiei nationale, am mers des cu ei, sunt punctuali, servicii ok, mincare buna, insa vad ca incep sa fie depasiti de situatie. Avioanele se apropie de finalul duratei de lucru. Acu o luna am avut cursa externa anulata la ei, prima oara in 15 ani, iar acum aud ca si la cursele interne incep sa fie probleme. Nasol, se duc incet spre groapa sapata de low-costuri si e pacat!
  • +2 (6 voturi)    
    hmm (Joi, 13 octombrie 2016, 23:21)

    cititoare [utilizator]

    Cam multe probleme tehnice in ultima vreme.

    Poate chiar are nevoie de o noua flota...
    Si daca chiar are probleme cu numarul de pasageri , de ce nu face rute in mai toate capitalele europene unde sint multi romani, cu plecare vineri noapte si intoarcere duminica seara in Bucuresti/Iasi/Cluj/Constanta/Timisoara?? Am vazut ca au inceput o ruta noua Londra Luton/Iasi cu plecare seara. O idee buna, dar cam tirzie. De ce nu face acelasi lucru si pentru restul oraselor?

    Pe cursele aglomerate, de ce nu baga niste avioane cu capacitate mai mare de pasageri? Wizzair tocmai asta au implementat pe ruta Londra Gatwick - Otopeni. Au pus avioane Airbus A321 cu capacitate marita de 188 de locuri, fata de ce aveau inainte (A320 pentru 160 de locuri).

    De ce nu dezvolta un parteneriat cu BCR de exemplu pentru o linie de carduri de credit, ca sa poti sa cumperi biletele in rate?

    Eu vreau sa zvor cu Tarom, dar ma vad nevoita de fiecare data sa zbor cu Wizzair. De ce? Pentru ca Taromul are zborurile puse in mijlocul zilei, ca trebuie sa-ti iei concediu o juma de zi ca sa pierzi timpul aiurea prin aeroporturi. Asa daca e la ora 9 seara, ai timp berechet sa pleci de la birou si sa ajungi la aeroport, fara sa iei niciun time-off.
    • +4 (6 voturi)    
      nu mai au avioane (Joi, 13 octombrie 2016, 23:28)

      andimi [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      ar pune ei, dar nu au avioane! Ar trebui accesata o linie de credit si sa investeasca in 4-5 avioane, altfel se vor duce tot la vale!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică