Paul Brummell, ambasadorul Marii Britanii, si Nicusor Dan au dormit noaptea trecuta pe strada, de Ziua Internationala a Persoanelor fara Adapost

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 12:58 Actualitate | Esenţial

Oameni fara adapost
Foto: Ambasada Marii Britanii la Bucuresti
Ambasadorul Marii Britanii, Paul Brummell, si liderul Uniunii Salvati Romania, Nicusor Dan, au participat, noaptea trecuta, alaturi de alte 25 de persoane, la un proiect dedicat Zilei Internationale a Persoanelor fara Adapost, ei dormind pe strada, in saci de dormit. "Mi-am petrecut noaptea in strada. Impreuna cu ambasadorul Marii Britanii in Bucuresti, domnul Paul Brumell, si alti 25 de oameni, multi dintre ei angajati ai ambasadei sau voluntari britanici. In saci de dormit, pe asfalt mai intai si apoi, adapostiti de ploaie, intr-un cort. Oricum, in conditii mult mai bune decat oamenii fara adapost", a scris Nicusor Dan pe Facebook.

Liderul USR mai scrie ca "Am dorit, la invitatia Asociatiei Casa Ioana, sa atragem atentia asupra problemelor groaznice pe care le au oamenii fara adapost in Bucuresti si nu numai. Indiferent de cauzele care i-au dus pe acesti oameni in strada, noi trebuie sa aratam solidaritate cu ei. Administratia trebuie sa ofere acestor oameni macar servicii minimale privind adaposturi de noapte, ingrijire medicala si consiliere psihologica si, la fel de important, servicii de reconversie profesionala pentru ca acesti oameni sa aiba sansa sa-si gaseasca un loc de munca."

Ambasada Marii Britanii la Bucuresti a anuntat vineri, pe pagina de Facebook, ca "In aceasta seara, ambasadorul britanic Paul Brummell s-au alaturat Casei Ioana in scopul de a sensibiliza cu prilejul Zilei Internationale a Persoanelor fara Adapost".

Ambasada Marii Britanii a postat pe Facebook si cateva fotografii.










5455 vizualizari
  • -23 (45 voturi)    
    Hmmmm............. (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 13:11)

    polonyca [utilizator]

    Politicianis ieftin....de 2 banuti........speram sa nu recurga si astia( Nicusor....) la asa ceva.....:( Sunt curios ce [arere are frantuzoaica despre chestia asta ieftina....
    • +21 (31 voturi)    
      nu e relevant ce parere are ... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:01)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      ... frantuzoaica. Important este sa fii atent deseara si sa afli adevarul absolut despre planul diabolic al lui Nicusor Dan. Gadea, Ciuvica, Abraham si ceilalti penibili iti vor oferi tot ce iti doresti. Vei adormi inca o data fericit !
    • +15 (29 voturi)    
      Politicianism ieftin ? (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:31)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Ambasadorul U.K. are nevoie de voturi ? Si din acest motiv face " politicianism ieftin " ?
      Interesanta gandire...
      • 0 (2 voturi)    
        Nu, ambasadorul Marii Britanii (Duminică, 9 octombrie 2016, 11:08)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        nu are nevoie de voturi. El doar vrea să arate că unor oameni le pasă de semenii lor în suferință. Dar postaci de-alde polonyca și compania habar nu au de astfel de gesturi, ei trec pe lângă necazul altora și își bat joc. Cum de altfel au făcut și fac toți politicienii justițiabili și penalii pe care îi slujesc...
        Mă întreb dacă realizează măcar o clipă cât de grosolan se poartă...
    • -4 (8 voturi)    
      data viitoare la glina ! (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:55)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      inteleg la nicusor, el e in campanie.
      dar la britul ala...
      hahaha, brexit si salvati romania !
    • +6 (10 voturi)    
      ai dreptate (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 16:54)

      Enofereus [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      un mesaj cu de impact ar trebui dat de niste oameni puternici, romani adevarati, neaosi. Cum ar fi Ponta si Dragnea in barca la inundatii.
  • -8 (32 voturi)    
    hmmm... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 13:16)

    andreiu [utilizator]

    si oamenii strazii au dormit in casele celor 2 in acea noapte ?
  • -12 (38 voturi)    
    Socialism in alte forme (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 13:23)

    cinevatus [utilizator]

    Vechea poveste. Hai sa ne dam milosi iar apoi sa va jupim prin taxe ca sa-i scapam pe acesti amarati. Old tactic for new times.

    Asta si faptul ca doamna Cosette Chichirau este sustinatoare a celui care se auto-considera socialist Sanders --- spune clar cat de "dreapta" e acest USR. Trebuie sa fi Tapalaga sa crezi asta.

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1206349249428927&set=a.177869785610217.46981.100001615896652&type=3
    • +6 (18 voturi)    
      nu chiar... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:03)

      DagosaielNevi [anonim] i-a raspuns lui cinevatus

      In ultimul timp ,,populismul " de care zici...a cam fost calcat in picioare de ,,greii" politicii ~~ care s-au saturat, probabil, sa se mai si prefaca....
      ponta - mergea tras cu barca de jandarmi....
      tariceanu - se baga in fata la permise ca ,,doar voi m-ati ales !!"" (ca si cum pentru asta e ales ....sa se bage in fata...)
      De aia e de apreciat chiar si o ,,mimare" a solidaritatii cu cei mai ,,tristi"' ca noi....
      ,,Jupanii" politicii romanesti au ajuns asa de stupid de infumurati incat le e jena sa se si prefaca........
  • -17 (37 voturi)    
    absolut (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 13:26)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    dezgustator. Nicusor cel corect politic, ''progresist'', cancer curat.
    Votati-l si veti avea maimute berechet si moschei, basca restul gunoiului criminal neomarxist.
    • +5 (15 voturi)    
      Esti pe aratura, dezgustator de mult (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 14:47)

      zum-zuum [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      In privinta moscheilor, nu mai e nimic de facut. A rezolvat-o Ponta mai demult. Allahu Akbar, bekule...
    • +5 (23 voturi)    
      va e cam frica, nu e asa ? (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:04)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Ati terminat cu Basescu si ati gasit un alt dusman al poporului, fascist, sorosist, neomarxist....
      • 0 (0 voturi)    
        Basist? (Duminică, 9 octombrie 2016, 8:08)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        :-D
      • 0 (0 voturi)    
        daca (Luni, 10 octombrie 2016, 0:21)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        tu esti basist, eu sint hipster usb-ist. Usr-ist, scuze.
    • -2 (14 voturi)    
      Si ce o sa mai vedem ? (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:34)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      Pe Soros Prim -Ministru ?
      Inca odata, ce-ai patit bec ?
  • -9 (27 voturi)    
    nicushor, nicushor... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 13:38)

    Nevermind [utilizator]

    Sa inteleg in ai dormit in strada SI anul acesta sau DOAR anul acesta, incidental cand sunt alegeri?
  • -4 (26 voturi)    
    Respecte Nicusor! (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 13:41)

    Jean_Valjeanu [utilizator]

    Ce modestie! Cata umanitate! Ce diferenta fata de aerele lui Perdoiu, un neica nimeni daca stai sa te gandesti la contributiile sale pe bune adica prin forte proprii nu prin manevre si numiri.

    Nicusor se inscrie astfel in trend-ul marilor companii americane de implicare extrem de eficienta in rezolvarea problemelor sociale. Nu degeaba se spune ca ar fi sorosist chiar daca nu are legaturi cu Soros. E usor pentru castigatori sa dispretuiasca. E mai greu sa ajute pe altii mai putin norocosi.

    S-ar putea sa-l votez totusi pe Nicusor daca Basescu nu reuseste sa-si teoretizeze mai bine ideile, foarte bune de altfel. Ideal ar fi un candidat cu intuitia bine tabacita a lui Basescu si logica impecabila a lui Nicusor. Un Iohannis ceva mai jovial sau un Ciolos ceva mai smecher.
  • -5 (23 voturi)    
    m-as fi asteptat la altceva... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 13:46)

    ..13 [utilizator]

    ca ce doi sa conduca toti oamenii care dorm pe strada la un adapost - macar pentru o noapte.

    Sigur ca un ambassador si un fost ONGist isi permit sa doarma o noapte sub clar de luna, dar sa iti duci mai multe zile sau chiar o viata sub cerul liber mutat de ici mai incolo - cred ca nu este uman.

    Doamne cat populism si cat de putin ne pasa cu adevarat de oameni.Si cand te gandesti ca ploua cu populari si cu socialisti care mor de dorul celor cu problem sociale cand in fapt nu fac decat sa profite de pe urma acestora.

    Cred ca daca ne uitam la averile socialistilor si a celor de dreapta cred ca socialistii sunt cu mult mai bogati decat politicienii de dreapta - asta arata in ce mizerie politica suntem.

    Multumesc.
    • +6 (18 voturi)    
      sunt si chestii reale (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:07)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      ...printre elucubratiile tale. Nu-i asa ca ONG-ist este ceva groaznic, mai rau decat basist, sorosist, fascist, dictator la un loc ?
      Cat de paralel sa fii sa il bagi pe Nicusor Dan in aceeasi oala cu PSD+Izmene ?
  • -5 (21 voturi)    
    GEST PENIBIL! (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 14:01)

    schroedinger [utilizator]

    Toti migrantii au primit locuri unde sunt cazati, primesc bani si mancare.
    Astilalti, ai nostrii, trebuie sa plateasca, n-au cu ce si ajung in strada, ca-i executa cine-i prinde!
    Cred ca problema ar trebui analizata si rezolvata din alt punct de vedere.
    Haideti sa dam afara toti migrantii si sa vedeti cum rezolvam, macar partial problema cazarii (nu in cazul Romaniei).
  • -2 (24 voturi)    
    Nu ma mira... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 14:08)

    Observator roman [utilizator]

    ...din partea ambasadorului britanic. Cultura in care a fost crescut acesta favorizeaza inclusiv asemenea masuri de popularizare a unor cauze.

    Din partea lui Nicusor Dan insa... Ca sa nu fiu acuzat ca am masuratori diferite pun o singura intrebare: daca ambasadorul Brummell nu ar fi luat aceasta initiativa, Nicusor Dan ar fi facut-o de unul singur?...
    • +1 (13 voturi)    
      Dar tu? (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 14:48)

      zum-zuum [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Ai facut-o vreodata?
      • 0 (0 voturi)    
        Uite ca iti raspund (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 21:28)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui zum-zuum

        Nu m-am culcat vreodata pe strada in mod demonstrativ fiindca nu sunt nici om politic si nici nu vreau sa dau "exemplu". Daca o buna parte a oamenilor strazii o constituie unii cu probleme economice, nu putin sunt cei pentru care, dimpotriva, statul in casa este inacceptabil!
    • +1 (11 voturi)    
      Traiasca Victor Ponta (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:11)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      singura speranta a neamului pentru oamenii fara adapost, pentru asistati sociali si pensionari (mai ales cei cu pensii de peste 10,000 RON pe luna). Oameni de bine care au muncit pentru popor, care eventual mai primesc si chiria de statul nostru bogat, care mai ies si pe la 40-50 de ani la pensie, care mai si lucreaza desi beneficiaza de pensie. Iubim PSD, iubim sistemul, fara coruptie, nepotism si impostura poporul roman ar fi condamnat la disparitie.
  • +6 (22 voturi)    
    ce dragut... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 14:08)

    cititoare [utilizator]

    in poza vad niste hipstere cu blana pe ele si cafea starbucks on the go.
    • +6 (18 voturi)    
      Este o facatura (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:16)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

      Adevarata manifestatie pentru salvarea oamenilor fara adapost va fi organizata de Mircea Badea. El si cu Voiculescu vor dormi afara, iarna, in acelasi sac de dormit, fara blanuri, fara bauturi calde, fara pijama.
      Se va vedea atunci cine isi iubeste poporul/stapanul si se sacrifica pentru tara.
      • +2 (6 voturi)    
        te inseli, amice... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 16:06)

        cititoare [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        daca tu crezi ca tin cu badea si restul.

        Si cred ca asta e ce ar trebui sa va trezeasca!

        Faptul va sint o gramada de oameni care nu sint PSD-isti si totusi vad penibilismul si tradatorii de tara in acest USR al vostru.
        • +3 (7 voturi)    
          Spune sincer... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 22:17)

          math_2 [utilizator] i-a raspuns lui cititoare

          Tu nu esti pesedist, tu din convingere votezi cu una din izmene... alde Tariceanu. Te-a convins doctrina lor imparabila si incerci sa salvezi tarisoara de basistii, fascisti sorosisti tradatori de tara si de neam.
          • +1 (1 vot)    
            mai incearca. (Duminică, 9 octombrie 2016, 1:07)

            cititoare [utilizator] i-a raspuns lui math_2

            .
  • +6 (12 voturi)    
    o realitate trista (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 14:10)

    L8MA [utilizator]

    Ar trebui deschise mai multe adaposturi de noapte pentru acesti oameni napastuiti si cantine care sa serveasca macar o supa calda pentru cei fara adapost .In paralel ar trebui dusa o campanie anti-cersit mult mai viguroasa decat cea inceputa la metrou! Cersistul si mai ales cersitul agresiv este o problema sociala mai mult decat agasanta, de fapt tolerarea lui va ingrosa randurile celor care-l practica...
    In rest felicitari pentru sensibilizarea opiniei publice prin acest proiect-protest, trebuie sa devenim constienti de suferinta celor care traiesc, mai bine zis supravietuiesc, in conditii foarte dure.
    • +5 (5 voturi)    
      Batrani sclavi la cersit (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 21:23)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      Trebuie mai intai destructurate bandele de interlopi care creeaza si exploateaza asceste retele de cersetorie. Toata tara s-a ingrozit de ce s-a putut ascunde in Arges. S-ar putea sa avem mari surprize cand vom vedea ce s-a ascuns in tot acest timp sub nasul nostru, in Bucuresti, capitala UE.

      Ganditi-va cat e de inuman sa fortezi batrani la cersit pe ger sau canicula! Oameni aia in varsta sunt fortati sa stea acolo zilnic pe vreme extrema si nu e nimeni care sa-i apere. Va amintiti cum i-au acoperit pe stapanii de sclavi primarul comunei din Arges si oamenii din politie? Tot asa, o serie de oameni din posturi cheie sunt raspunsul pentru care retelele de cersetorie nu au fost destructurate de 25 de ani. Dar o sa vina si randul lor.
  • 0 (16 voturi)    
    Au dormit in strada ... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 14:29)

    Acestnicknameestedejainregistrat [utilizator]

    ... inconjurati de garzi de corp.
  • -4 (12 voturi)    
    cata golaneala in tarisoara (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 15:38)

    L8MA [utilizator]

    nucleul dur de ''politicieni''securisti,smecheri,ceausisti,turnatori,praduitori,''afaceristi'', toti cei care dincolo de ideologii/principii etc au parazitat si tinut ostatica Romania isi schimba strategia de comunicare dupa cum bate vantul intereselor lor!
    Exista un curent politic mai putin corupt decat cel aflat la putere?Nu-i nimic, intoxicam populatia cu conceptul ''toti sunt corupti''!Nu cumva sa se voteze raul mai mic, nu d-le votati coruptia insasi, e acelasi lucru.
    Apare cineva care nu e corupt deloc si nu e manipulabil?Pai da nu mai merge cu toti sunt corupti, o bagam pe aia cu Soros care vrea sa distruga Romania.Cele 6000 de privatizari pe nimic din glorioasa epoca PSD-Iliescu nu se pun, acolo ne-au obligat UE sa dam pe nimic.
    Padurile date de baronii PSD nu se pun dar urlam ca strainii fura padurile patriei, de fapt le iau absolut legal cu semnaturile baronilor locali!
    Nicusor Dan a ajuns la 10%?Pericol mare,puneti tunurile si ventilatoarele de k kat din dotarea mogulilor infractori numaidecat la treaba..Bagati-le in fata boborului si dati drumul la turatie maxima, furtul este amenintat,masinatiunile sunt amenintate.
    Si puneti-le si pe DNA, astia ne surpa viitorul in care am investit atat de mult prin jaf,minciuna,coruptie.

    vine vine USR! la o parte usl.
    Respect USR!
  • +3 (5 voturi)    
    ipocrizie (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 16:00)

    M188 [utilizator]

    sau, pre alte cuvinte, corectitudine politica :)
  • +3 (7 voturi)    
    Solidaritate (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 17:34)

    motanul_gri [utilizator]

    O veche traditie crestina, care dainuie pana in zilele noastre, se petrece in fiecare an in ultima joi dinaintea Pastelui (Joia Mare) : spalarea picioarelor oamenilor de rand de catre preoti, inclusiv de catre Papa.
    Acest gest, inspirat din indemnurile date de Isus apostolilor cu putin inaintea arestarii in gradina Ghetsimani, este unul de profunda modestie si semnifica recunoasterea de catre prelati a rolului lor primordial: acela de a sluji congregatia de credinciosi.

    Un exemplu pe care ne-am dori sa il vedem urmat si de politicienii nostri: odata ajunsi la putere, sa isi aminteasca de unde au plecat, cine i-a ales si motivul pentru care se afla acolo: acela de a sluji cetatenii si a administra cinsitit bunurile Statului.
    • +2 (6 voturi)    
      corect, dar... (Sâmbătă, 8 octombrie 2016, 18:32)

      cititoare [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

      ce-au facut dinsii nu a fost sa spele picioarele oamenilor de rind (adica sa le dea adapost peste noapte), ci practic si-au minjit si ei picioarele cu noroi (adica au dormit si ei pe strazi), asta in timp ce isi faceau poze si le puneau pe Facebook si Instagram. "Look how cool I am!"
  • +1 (1 vot)    
    Parerea mea (Duminică, 9 octombrie 2016, 12:33)

    Vlad-I [utilizator]

    Poate ca este uman, dar tot ce miroase a stanga imi provoaca greata.
  • -1 (1 vot)    
    un gest (Duminică, 9 octombrie 2016, 13:05)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...gest de solidaritate neobisnuit in Romania...

    Daca erau mai multi din diverse partide, unde ar fi fost avantajul electoral?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică