webPR Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti aduc aur pentru Romania

de     webPR.ro
Vineri, 30 septembrie 2016, 18:42 Actualitate | Esenţial

Flashmob-ul #cultureofhealth
Foto: Captura video
Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards. Festivitatea de premiere a avut loc aseara la Berlin, proiectul fiind nominalizat in doua categorii -Content Marketing si Viral Video, ulterior castigand aurul in categoria Viral Video.

A fi nominalizat la Digital Communication Awards, alaturi de campanii  despre care citesti in presa internationala cu admiratie si, de ce nu, cu putina "invidie profesionala", este in sine un lucru uimitor. Insa adevaratul tur de forta este sa iti prezinti campania in fata unui juriu international si sa incerci sa ii convingi ca proiectul pe care il sustii este cel castigator. Este un adevarat exercitiu de persuasiune si, personal, cred ca este un demers care ar trebui adoptat de mai multe competitii de comunicare. Ma bucur extrem de mult ca am fost parte din acest proces si, mai ales, ca am castigat intr-o categorie atat dificila si competitiva precum Viral Video", a declarat Alexandra Radu, Communication Director in cadrul Rogalski Damaschin.

Anul acesta in categoria Viral Video au fost inscrise campanii ale unora dintre cele mai mari companii si agentii din lume, printre care Allianz Worldwide, Novartis, Unilever, Edelman si BBDO, Rogalski Damaschin fiind singura agentie independenta din categorie. Un al doilea aur in cadrul categoriei a fost castigat de Fashion Revolution si Ketchum Pleon & BBDO, o situatie unica anul acesta pentru festivalul din capitala Germaniei.

"Am sustinut cu mult entuziasm acest proiect cultural care a captat inca o data interes si apreciere la nivel international. Alaturi de partenerii nostri de la Rogalski Damaschin am transformat cultura intr-un act de comunicare virala, care a transmis unei audiente globale valori autentice ale publicului din Romania. Distinctia oferita seara trecuta confirma inca o data apartenenta noastra la elita internationala a brandurilor care ofera oamenilor experiente memorabile", a declarat Stelian Iacob, administrator Therme Bucuresti.

Flashmob-ul #cultureofhealth a fost o premiera absoluta, fiind cel mai mare eveniment muzical neconventional organizat cu o orchestra in Romania: 80 de instrumentisti dintre care 8 tobosari, 22 de violonisti, 9 percutionisti, 4 violoncelisti si 3 trompetisti, au facut cele doua cunoscute partituri sa rasune grandios si familiar, in egala masura. Artistii au surprins vizitatorii complexului cu un spectacol spontan in care Rapsodia Romana de George Enescu si Radetzky March de Johann Strauss si-au dat intalnire in interpretarea neconventionala a Orchestrei Simfonice Bucuresti. Complexul s-a transformat pentru cateva minute intr-o imensa sala de concert in care reactia entuziasta a oamenilor a amplificat muzica interpretata de orchestra.

Proiectul a fost realizat prin contributia echipelor de la Rogalski Damaschin, Touch Communications, Therme Bucuresti, Studio Set, regizor Goran Mihailov si Orchestra Simfonica Bucuresti.




























[P] 1000 inseamna mai mult decat un numar

Angajatii sunt resursa cea mai importanta in orice companie, iar in cazul unui business de servicii, succesul se bazeaza pe resurse umane competente si implicate, care aduc plus valoare in relatia cu clientii. Societe Generale European Business Services, centrul care ofera servicii profesionale cu valoare adaugata in domenii precum finante, achizitii, resurse umane, KYC (Know Your Customers) si servicii de IT pentru grupul Societe Generale, a ajuns la pragul de 1000 de angajati in doar 6 ani de la infiintare.

1106 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

SONDAJ Este invatamantul profesional o solutie pentru lipsa fortei de munca calificate pe piata din Romania?

Invatamantul profesional a fost vazut in Romania ca o optiune care nu iti ofera foarte multe perspective de viitor. Astfel, foarte multi parinti si elevi prefera calea liceului si apoi a unei facultati care, de cele mai multe ori, produce someri pe banda rulanta.
(Sondaj sustinut de Asociatia Nationala a Industriei Textilelor din Romania)
1. Sunteti pro sau contra invatamantului profesional din Romania?
(Un singur răspuns posibil)
  • Pro - mi se pare o alternativa buna
  • Contra - nu iti ofera prea multe posibilitati profesionale pe piata muncii
  • Nu ma intereseaza, oricum voi trai pe banii parintilor
2. Considerati ca scoala profesionala ar putea fi o solutie pe termen mediu si lung pentru reducerea somajului?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
3. Considerati viabila alegerea unei scoli profesionale in detrimentul unui liceu, mai ales in zonele unde economia nu este foarte diversificata?
(Un singur răspuns posibil)
  • Da
  • Nu
  • Nu stiu, nu ma intereseaza
4. Credeti ca este mai utila o scoala profesionala axata pe domenii unde exista o lipsa acuta de personal calificat sau o universitate care produce pe banda rulanta absolventi intr-un domeniu fara cautare pe piata muncii?
(Un singur răspuns posibil)
  • O scoala profesionala - sanse mai mari de angajare
  • Universitatea ramane universitate - diploma e importanta
  • Nu stiu, nu ma intereseaza


Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă