Epidemie de rujeola in Romania din cauza nevaccinarii. 3 copii au murit, 675 de cazuri inregistrate in primele opt luni ale anului, fata de doar sapte cazuri inregistrate anul trecut

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 21 septembrie 2016, 16:34 Actualitate | Esenţial

Vaccinurile copiilor
Foto: MorgueFile.com
In Romania se inregistreaza o epidemie de rujeola, anunta Ministerul Sanatatii. În primele opt luni ale acestui an, România a înregistrat 675 de cazuri confirmate de rujeolă în 23 de județe, iar 3 copii au murit. Comparativ cu anul 2015, creșterea este uriasa: anul trecut au existat doar 7 cazuri confirmate de rujeolă și niciun deces, potrivit Ministerului Sanatatii.

Erata: precizam ca este vorba de trei cazuri de deces, doua confirmate miercuri si unul joi. si nu patru (trei confirmate si unul suspect) cum a aparut in prima varianta a stirii.

Reamintim ca numărul părinţilor care refuză să-şi vaccineze copilul creşte în România de la an la an, in urma unor campanii masive duse de organizatii ortodoxe sau de personalitati media precum Olivia Steer.

Pe de alta parte, in ultimii ani au existat sincope serioase in aprovizionarea cu vaccinuri, inclusiv cu vaccinul impotriva rujeolei. Problemele persista in anumite locuri chiar si in aceste zile. Un cititor HotNews atrage atentia pe Facebook ca "nici acum nu se gaseste vaccinul ROR (n.red. impotriva rujeolei, oreionului si rubeolei).

HotNews.ro scria in aprilie 2015 ca principalele cauze ale uriaşei scăderi a vaccinării în Bucureşti sunt discontinuităţile în aprovizionarea cu vaccin şi refuzul părinţilor de a-şi vaccina copiii (sursa: Institutul Naţional de Sănătate Publică). Mulţi medici de familie afirmau la acel moment că nu au întotdeauna la dispoziţie dozele necesare respectării programului naţional de imunizare. În astfel de cazuri părinţii sunt trimişi să-şi cumpere vaccinul din farmacie, dacă îl găsesc. Sau sunt chemaţi la o dată ulterioară care, dacă se nimereşte de pildă în plin sezon gripal, poate aduce o nouă ratare a vaccinării (copiii nu pot fi vaccinaţi atunci când sunt bolnavi).

Ministerul Sănătății "condamnă în cei mai duri termeni" campaniile iresponsabile împotriva vaccinării copiilor, se arata intr-un comunicat de presa. Rezultatele acestora se traduc, de exemplu, în înmulțirea cazurilor de rujeolă de peste 100 de ori într-un singur an.

Harta cazurilor de rujeola
Foto: Ministerul Sanatatii
Cele trei cazuri de deces au survenit la copii sub vârsta de 1 an, adică sub vârsta la care se efectuează vaccinarea împotriva rujeolei (vaccinul ROR). Acești copii au murit inutil și fără sens. Într-o comunitate cu acoperire optimă a vaccinării, toți copiii sub 1 an sunt protejați de așa numitul efect de protecție de grup.

Mai simplu, cei trei copii decedați ar fi putut fi protejați prin neapariția rujeolei la copiii mai mari, trecuți de vârsta de vaccinare.

Apelul Ministerului Sănătății către părinți este de a respecta calendarul de vaccinare ROR pentru sănătatea copiilor. În zonele afectate, Institutul Național de Sănătate Publică recomandă vaccinarea copiilor la vârsta de 7 luni cu refacerea vaccinului la vârsta normală de 1 an.

Context:

Numărul părinţilor care refuză să-şi vaccineze copilul creşte în România de la an la an, arata HotNews.ro in februarie anul trecut, citand date publice ale Institutului National de Sanatate Publica. Fenomenul a căpătat amploare deoarece discursul anti vaccin este răspândit prin intermediul a două canale cu audienţă mai mare decât orice autoritate guvernamentală sau medicală. Astfel, o carte obscură, care abundă în erori şi răstălmăciri, a devenit în ultimii ani biblia mişcării anti vaccin din România, fiind citată atât de vedete TV, cât şi în bisericile ortodoxe.

Unul dintre cei mai vizibili anti-vaccinişti din România, vedeta PRO TV Olivia Steer, citează şi recomandă cartea anti-vaccin a medicului de familie Christa Todea-Gross, care este vicepreşedintele Federaţiei ortodoxe Pro Vita, cu filiale în 9 oraşe din România, arata HotNews.ro. Todea-Gross face parte şi din echipa Asociaţiei Medical-Creştine Christiana din Cluj, condusă de episcopul vicar al Clujului, Flueraş Someşanul. Cartea anti-vaccin este vândută în reţelele librăriilor ortodoxe şi poate fi descărcată de pe mai multe site-uri cu profil ortodox.

Cifrele dezastrului: doar 75% dintre copiii români născuţi în iulie 2013 au primit vaccinul contra rujeolei-oreionului-rubeolei (ROR), şi pentru alte vaccinuri acoperirea scăzând sub pragul de siguranţă de 80%. Faţă de anul precedent, scăderile din 2014 sunt semnificative: între 2,5% şi 4%. Principala cauză este neprezentarea - 28% dintre părinţii nu şi-au dus copiii la vaccinare -, iar 14,3% dintre ei au refuzat să-şi vaccineze copilul. Numărul românilor care refuză să-şi vaccineze copilul este în creştere faţă de 2013, creştere mai pronunţată la oraş: plus 3,2% în 2014 faţă de 2013 (sursa: Institutul National de Sanatate Publica).

Distribuția cazurilor pe județe:


 - la granita dintre judetele Bistrita Nasaud si Cluj (219 cazuri)

 - in judetul Mures (145 cazuri)

 - in judetul Arad (113 cazuri din care 2 decese la copii cu varsta sub 1 an) 

 - in judetul Timis (71 cazuri din care 1 deces la copil cu varsta sub 1 an) 

 - in judetul Suceava (27 cazuri) 

 - in judetul Brasov (33 cazuri) 

 - in judetul Salaj (7 cazuri)

 - in judetul Hunedoara (14 cazuri) 

 - in judetul Caras - Severin (13 cazuri)

 - in judetul Alba (3 cazuri) 


Cazuri sporadice de rujeolă au fost confirmate la persoane nevaccinate / incomplet vaccinate din București (4 cazuri) si din județele:

- Bacau (3 cazuri)

- Bihor (1 caz)

- Constanta (3 cazuri)

- Dambovita (2 cazuri)

- Giurgiu (1 caz)

- Mehedinti (1 caz)

- Neamt (2 cazuri)

- Olt (2 cazuri)

- Sibiu (3 caz)

- Vaslui (1 caz)


Cazuri sporadice înseamnă cazuri care nu pot fi legate între ele în număr ce minimum trei. Până în luna august, inclusiv în regiunile afectate, au fost recuperați la vaccinare 573 de copii cu vârste între 1 – 15 ani.










65658 vizualizari
  • +31 (63 voturi)    
    Sunt curios (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:02)

    omezu [utilizator]

    Pe cine vor da vina parintii aia batuti in cap de data asta? Poate sunt fericiti acum ca micutii lor nu mai pot face autism sau asa zise complicatii de la vaccin fiind morti, saracii!
    Hai cu legea aia a vaccinarii!
    • -15 (35 voturi)    
      simplu... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:33)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      ..pe cei care nu pun la dispozitie vaccinurile !

      s-a tot vorbit pe aceasta platforma despre oameni care refuza sa vaccineze copii cu vaccinuri netestate(atentie, netestate), dar care le sunt bagate pe gat prin medicii de familie.. si de oameni care nu au avut cu ce sa vaccineze copii din lipsa de vaccinuri!

      daca ai fi fost pe aici in ultimii ani poate ai fi inteles ceva din acest articol!
      • +12 (18 voturi)    
        Care sunt vaccinurile (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:13)

        trotuar [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        "netestate(atentie, netestate)"? Așa de curiozitate.
        • +7 (13 voturi)    
          interesant (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:20)

          Mihaitza_P [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

          Partea de vest a tarii (practic considerati cei mai bogati) au majoritatea cazurilor. Ma asteptam ca cele mai multe cazuri sa fie prin Moldova unde n-ar avea bani de vaccinuri.. dar de unde..
          Care e explicatia?

          Cei 3 copii decedati (daca au decedat din cauza rujeolei, si nu tot din cauza laptelui de Bradet, daca mai exista) nu puteau fi vaccinati, fiind prea mici. Iar boala se ia si de la copii vaccinati, care cica fac forme mai usoare de boala (scrie pe prospect).

          Deci, ce se putea face pentru ei?
          • 0 (8 voturi)    
            pai te asteptai (Joi, 22 septembrie 2016, 9:21)

            ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

            pentru ca ai complexe de superioritate. Ardealul e usor manipulabil, chiar si de o zdreanta care scrie pe net ca nu trebuie sa faci vaccin. Astept sa fie acuzata de ucidere din culpa, atat ea, cat si toti parintii care au refuzat vaccinarea. Cei care au murit nu erau inca la varsta vaccinarii si au murit din cauza parintilor care au ajutat la raspandirea bolii prin nevaccinarea propriilor copii.
          • +1 (5 voturi)    
            Ce legătură are? (Joi, 22 septembrie 2016, 10:38)

            trotuar [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

            Vaccinul e gratuit deci nu are legătură cu veniturile. Oricum o epidemie are un focar s-a întâmplat să vie în vest. Poate ăia din vest au ascultat mai mult la prostiile raw vegane a Oliviei Steer, habar n-am.

            Hai să băgăm laptele Brădet în ciorbă, că de se știe că rujeola se ia din lapte (sarcasm) iar doctorii ăia care au diagnosticat copii știu mai puțin decât un inițiat de pe internet.

            Ce se putea face? Simplu. Ceilalți copii trebuiau să fie vaccinați să nu se creeze un focar. https://en.wikipedia.org/wiki/Herd_immunity#Vaccination
    • +9 (37 voturi)    
      mda (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:40)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      cinste mamelor cretine...
      • +3 (19 voturi)    
        dap (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:23)

        Motanul_incaltat [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        Au, si vor mai avea, copii morti pe constiinta.
    • +3 (29 voturi)    
      Pe altii binenteles (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:46)

      Mayhem [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Sau pe morti, cum se face mereu. Au murit copii care erau prea mici ca sa fie vaccinati datorita copiilor mai mari care au ajuns la varsta la care puteau contact boala, nefacand vaccinul.

      Intr-o societate normala n-ai cum sa bati din poarta in poarta explicandu-le la toti prostii de ce odraslele lor trebuie vaccinate. Dai o lege, ii obligi, daca nu vor sa suporte consecintele.
      • 0 (0 voturi)    
        nc.cernea@gmail.com (Joi, 22 septembrie 2016, 21:16)

        nc [anonim] i-a raspuns lui Mayhem

        Virusul poate fi transmis de catre cei vaccinati la fel de bine ca de cei nevaccinati.
    • +16 (32 voturi)    
      stai un pic (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:49)

      stefansb [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      parintii copiilor care au murit poate n-au nici o vina. copiii aia trebuiau sa faca vaccin la un an, dar n-au mai ajuns la un an, pt ca alti parinti nebuni, condusi de o nebuna, nu si-au vaccinat proprii copii.
      • +4 (4 voturi)    
        Intrebare (Joi, 22 septembrie 2016, 10:47)

        BuzzBuzzard [utilizator] i-a raspuns lui stefansb

        Stie cineva daca acesti parinti care nu si-au vaccinat copii care s-au imbolnavit si au transmis boala celor nevaccinati ( pentru ca nu ajunsesera in schema de vaccinare ) si care au murit , pot fi acuzati de omor prin imprudenta ?
        • 0 (0 voturi)    
          Prudenta (Sâmbătă, 24 septembrie 2016, 15:00)

          Marian [anonim] i-a raspuns lui BuzzBuzzard

          Copii vaccinati ROR pot face boala si o pot transmite si altora (cum e posibil sa fi fost si in cazurile in discutie), asa ca pentru a ne proteja copii nu tb fortata vaccinarea, ci prudenta mare in expunerea copiilor sub 2 ani la mediile cu risc de infectie.
    • +12 (22 voturi)    
      ”mulțumiți-i” lu' Olivia Știr... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:57)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      ...pentru sfaturi mărețe.
    • +11 (19 voturi)    
      ! (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:00)

      CTGOnline [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Pe presa! Pe presa aia care a bagat-o prea mult in seama pe Oliva Ster.
    • -8 (26 voturi)    
      Dar cati au murit DiN CAUZA vaccinurilor? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:27)

      cami [anonim] i-a raspuns lui omezu

      doar in februarie au murit 3.. si cati altii...
      http://vaccine-injury.info/about.cfm
      • +5 (13 voturi)    
        reactiile alea (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:56)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui cami

        apar una la un milion, pe cand mortii au fost 3 din 675. Ce zici, iti da acelasi procent? Si e doar o boala, stai sa vezi cand or reveni altele din cauza unor criminali care nu si-au vaccinat copiii!
    • +8 (20 voturi)    
      gresit, cui vor multumi (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:28)

      Shagun [anonim] i-a raspuns lui omezu

      oliviei steer fireste. Cu litere mici. Ma mir ca Andi, un om pe care il stimez imparte patul cu asa o cutra...
    • +3 (5 voturi)    
      Un lucru e clar (Joi, 22 septembrie 2016, 9:35)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Statul român iubește foarte tare copii și ar face orice ca aceștia să trăiască și să fie fericiți. Iată de ce:
      1. Nu încurajează și nu subvenționează avorturile
      2. Încurajează mamele să stea acasă și să educe copii
      3. Alocațiile pentru copii sunt generoase
      4. Copiii beneficiază de cele mai înalte standarde de îngrijire medicală ăn cabinete și spitale.
      5. Copiii beneficiează de condiții ideale de joacă și învățătură în grădinițe și școli.
      6. Copii nu sunt încurajați să fumeze și să consume alcool.
      7. În orfelinate se trăiește ca-n rai
      8. Statul protejează familia tradițională.
      9. Statul nu încurajează educația sexuală a minorilor
      10. Statul protejează familiile heterosexuale care pot procrea.
  • -6 (28 voturi)    
    vaccinurile nu sunt disponibile (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:06)

    Alex [anonim]

    Vaccinul care trebuie facut la 1 an lipseste de cateva luni de pe piata. O sa fie disponibil dupa 1 ianuarie 2017.
    • +18 (32 voturi)    
      . (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:23)

      adi.i [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Lipsește hexavalentul, nu vaccinul ROR care protejează de rujeolă. Aici nu e vina stocului ci exclusiv a părinților care nu și-au vaccinat copiii.
      • +1 (9 voturi)    
        au urmat probabil sfaturile Oliviei Știr. (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:58)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

        .
  • -36 (50 voturi)    
    e stire preluata de pe RTV? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:07)

    Mihaitza_P [utilizator]

    Traim de 9 luni in epidemie si de abia astazi ne anunta ministerul? Wow
    Daca cei 3 micuti cu varste pana intr-un an decedati nu puteau face vaccinul, atunci ce sens are anuntul? Exclusiv isteria?
    • +18 (38 voturi)    
      Simplu (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:38)

      Empire [anonim] i-a raspuns lui Mihaitza_P

      Pentru ca a luat de la ceilalti mai mari, nevaccinati, Einstein. Scrie si in articol:

      Într-o comunitate cu acoperire optimă a vaccinării, toți copii sub 1 an sunt protejați de așa numitul efect de protecție de grup.
      • -10 (24 voturi)    
        imi pare rau .. (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:36)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Empire

        ..dar logica lipseste din rationamentul tau: cum au luat de la cei mari? au fost pusi la un loc?!? cand ? cum?

        Aruncatul de vorbe e specialitatea politicienilor si a oamenilor indolenti!

        Anul trecut au fost lipsa si hexavalente si ROR-uri de la stat.. tot ce s-a putut face a fost sa se cumpere vaccinuri din comert(care au disparut instantaneu din farmacii) si in lipsa de solutii..copii au ramas nevaccinati.. nu ca nu au vrut parintii, ci pentruca nu au avut solutii!
        • +13 (21 voturi)    
          transmitere (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:15)

          grongobar [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          Rujeola se transmite pe cale aeriana si are contagiozitate 99%,adica se ia de la un etaj la altul,in parc,pe strada,la gradinita,la policlinica,pe scurt oriunde.Nicio alta boala nu are infectiozitate mai mare,sunt cateva cu aceeasi infectiozitate,dar putine si substantial mai putin grave.
        • +6 (14 voturi)    
          Un vaccinat (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:31)

          siska [utilizator] i-a raspuns lui akillies

          care vine in contact cu boala pt. care a fost vaccinat nu se imbolnaveste de ea DAR devine (pe intelesul tuturor) un "mijloc de transport" (purtator sanatos) intre cei care au acea boala si cei nevaccinati sau, daca boala se transmite prin contact (vezi care sint mijloacele de transmitere a bolilor contagioase) o iau pur si simplu de la unul (spre exemplu) care a stranutat linga ei. Nu ne nevoie sa fie pusi la un loc. Despre lipsa vaccinurilor din comert, vina statului, ce-i drept ... Dar nici cu anume parinti, citeodata, din pacate, cu studii "inalte", care pun botu' la ce spun jnapani ca steer, nu mi-e rusine !
      • -4 (24 voturi)    
        totusi.. (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:18)

        Mihaitza_P [utilizator] i-a raspuns lui Empire

        numarul cazurilor intins pe o perioada de 9 luni, nu indeplineste caracteristicile unei "epidemii". Probabil va fi o campanie isterica in urmatoarele saptamani, asemanatoare cu cea e-coli, in care suntem anuntati cu breaking news la fiecare caz nou de rujeola sau deces, indiferent de cauza.

        Daca am fi anuntati cu breaking news la fiecare decedat din cauza fumatului de exemplu, nu s-ar mai opri breaking news-urile.
        • +1 (11 voturi)    
          fumat (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:18)

          grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

          Diferenta e ca despre fumat se stie ca e nociv,nimeni nu face campanie in care sa vorbeasca despre "beneficiile" fumatului + fumezi ca atat te duce mintea,nu-ti obligi copilul sa fumeze.
          • 0 (0 voturi)    
            fumat (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:01)

            ada [anonim] i-a raspuns lui grongobar

            din pacate fumatorii isi obliga copii sa fumeze indirect cei drept.
    • -2 (18 voturi)    
      altă interpretare (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:56)

      vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui Mihaitza_P

      E posibil ca cei mici să fi luat boala de la cei mari și vaccinați dat fiind că la cei mari boala are o formă mai ușoară, dar existentă.
      • +4 (10 voturi)    
        fals (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:19)

        grongobar [utilizator] i-a raspuns lui vax-albina

        Absolut fals.
    • +7 (21 voturi)    
      Aicitit doar titlul??? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:10)

      IonescuIonel1 [anonim] i-a raspuns lui Mihaitza_P

      Copii pana la 1 an nu pot fi vaccinati si de aceea e important vaccinarea tuturor pt ca acei copii sub un an sa nu fie in pericol sa se inbolnaveasca(p.s. special pt tine- toti oamenii au avut varste pana la un an dar lumea era vaccinata si nu s-au imbolnavit ca nu aveau de la cine). Dar probabil nu esti suficient de inteligent sa intelegi. Era scris tot in articol oricum...
      • +1 (7 voturi)    
        multumesc (Joi, 22 septembrie 2016, 1:55)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui IonescuIonel1

        Pacat ca nu ai argumente ci doar jigniri, dar nu o sa ma pun la mintea ta.

        Prospect Priorix:

        "Persoanele vaccinate care dezvoltă o erupţie asemănătoare cu varicela trebuie să evite contactul cu femei însărcinate susceptibile la varicelă şi cu indivizii susceptibili cu risc crescut de varicelă severă (cum sunt pacienţii cu imunodeficienţă primară şi dobândită), până la dispariţia completă a erupţiei cutanate."

        Deci, nu-ti garanteaza nimeni ca daca esti vaccinat nu poti transmite si la altii.
        • +4 (4 voturi)    
          Iti trebuie (Joi, 22 septembrie 2016, 9:22)

          alexpro [utilizator] i-a raspuns lui gogu

          100% protecție? Aia nu exista nicăieri.
  • +17 (47 voturi)    
    Iata (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:09)

    sorin [anonim]

    Dovada ca nu exista dumnezeu. Ca daca exista, cei trei copii morti fara vina erau ai Oliviei Steer.
  • +20 (42 voturi)    
    "Expertii" anti-vaccin... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:10)

    tiberius_p [utilizator]

    ...au acum ocazia sa inteleaga pe viu ce se intampla atunci cand nu imunizezi populatia si lasi virusul sa evolueze liber.
  • +6 (24 voturi)    
    vaccinul nu se gaseste in nicio farmacie/spital (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:12)

    RazC82 [utilizator]

    Prietena mea incearca sa se vaccineze si nu are de unde sa-l cumpere, deci banuiesc ca e la fel de greu si pentru parintii cu copii. Autoritatile ce fac sa faca accessibile vacccinurile pentru cei care nu au fost vaccinati la timp, in afara campaniilor...ce fac ca sa ii informeze si sa ii educe pe oameni?

    Vizibilitatea e destul de scazuta...sa nu mai zic ca au distrus si institutul Cantacuzino...
    • +2 (2 voturi)    
      Ref, la Cantacuzino (Joi, 22 septembrie 2016, 9:17)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui RazC82

      APROPO DE INSTITUTUL CANTACUZINO sa nu uitam ca aici la Iasi, la filiala din mun. Iasi, era unicul loc unde se fabrica pina in 2010 vaccinul antitetanic. Vaccin esential, de viata si de moarte, care se vindea de catre IC la Politie, SRI, Pompieri, Armata. Dupa anularea autorizatiilor de producere din 2010 s-a tot vorbit de alea "usurele" gen polidin, oristim, cantastim dar niciodata de antitetanic pt. care se ordonase "mucles" presei. Azi guv. tot minte ca Institutul se va pune "pe roate". Barbi electorale. Acum acest vaccin crucial lipseste. Ca nimeni nu si permite sa l cumpere cu de 10 ori pretul, din import. Asta e genocidul real.
  • +26 (46 voturi)    
    Niste copii au murit... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:14)

    jj [anonim]

    Si, din pacate, vor mai muri si altii.
    Stimata doamna Steer, dormiti bine noaptea?
    Stimati anonimi aparatori ai drepturilor parintilor de a decide "ce este mai bine pentru copii lor", dormiti bine noaptea?
    • -8 (16 voturi)    
      stimate anonim (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:39)

      misunel [utilizator] i-a raspuns lui jj

      ia nu-ti mai da cu parerea si arata cu degetul aiurea ca nu scrie nicaieri din ce cauza nu si-au vaccinat copii din articol parintii.Ti-a zis cineva ca toti aia nu s-au vaccinat la sfatul lui Steer ?
      Draq vorbesti aiurea si esti tu convins de un lucru anume..zice in articol si ca o perioada de timp nu a fost gasit vacinul .Poate multi n-au ani sa-l cumpere din farmacii nu? poate multi n-au incredere in vaccin venit de prin China sau naiba mai stie d eunde,pe buna dreptate.
      Sa puna draqului Cantacuzino pe picioare ,sa produca calitate romaneasca de pana acum si mai vedem..
      -asta nu mai poti tu ,de Steer si de aparatorii drepturilor de decizie ..stii tu ca fix de acolo vin toate probleme si ca doar de asta nu si-au vaccinat oamenii copii..ca le-a zis Steer...draq de carcotasi inutili...
  • +27 (47 voturi)    
    . (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:14)

    adi.i [utilizator]

    „Cele trei cazuri de deces au survenit la copii sub vârsta de 1 an, adică sub vârsta la care se efectuează vaccinarea împotriva rujeolei (vaccinul ROR). Acești copii au murit inutil și fără sens. Într-o comunitate cu acoperire optimă a vaccinării, toți copii sub 1 an sunt protejați de așa numitul efect de protecție de grup.

    Mai simplu, cei trei copii decedați ar fi putut fi protejați prin neapariția rujeolei la copiii mai mari, trecuți de vârsta de vaccinare, dacă aceștia ar fi fost vaccinați.”

    Și anti-vaccinistul se întreaba de ce copilul său nevaccinat e periculos pentru comunitate.
    • 0 (0 voturi)    
      GRESIT! (Joi, 22 septembrie 2016, 17:47)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

      "anti-vaccinistul" nu se intreaba niciodata nimic, el are certitudini ca ce ii spune Olivia este litera de Evanghelie.
      Si acum, admiratorii Oliviei au certitudinea ca cei trei bebelusi au murit DIN CAUZA infamelor vaccinuri!
  • +7 (25 voturi)    
    soooooooo (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:16)

    alu [anonim]

    oare sunt anumite 'personalitati' mondene vinovate de moartea unor copii?
  • +17 (37 voturi)    
    doamna Steer, ce spune despre asta? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:17)

    dandra [utilizator]

    Oare leusteanul vindeca rujeola?
    va rog sa ii luati interviu
    multumesc
    • +3 (9 voturi)    
      LOL (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:12)

      IonescuIonel1 [anonim] i-a raspuns lui dandra

      Ala vindeca numai cancerul si reomatismul... :)
  • +18 (42 voturi)    
    multumim din inima (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:24)

    amanda13 [utilizator]

    Oliviei Steer and altor insi care se pretind autoritati in domeniul medical. Ca mama mi se pare o crima sa nu iti vaccinezi copilul!
    • -5 (9 voturi)    
      Tu esti o autoritate in domeniul medical? (Joi, 22 septembrie 2016, 1:29)

      IonescuIonel2 [anonim] i-a raspuns lui amanda13

      Te intreb fiindca ai scris cindva pe-aici ca ai terminat filologia.

      Si ai mai scris ca te-ai maritat cu un american, ai luat cetatenia si ai facut un copil.

      Tu le-ai spus pe toate astea. Neintrebata.

      Si de cind te uiti la CNN de pe teritoriul USA (amanunt esential) ai ajuns sa crezi ca esti mai informata si mai desteapta decit toti romanii. Care sint prosti gramada, nu destepti si informati ca tine, care ai facut filologia si te-ai maritat cu un american.
      • +1 (3 voturi)    
        na c-a iesit si Ionel din papusoi... (Joi, 22 septembrie 2016, 12:59)

        Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui IonescuIonel2

        Pai o planeta intreaga se vaccineaza. Expertii, Organizatia Mondiala a Sanatatii, Ministerul Sanatatii, medicii specializati in sanatate publica, epidemiologi, medici de familie, TOATA lumea medicala care are educatie si specializare in domeniu zice ca vaccinarea e o idee buna.


        Da NOOO, Ionel de la Pocreaca a citit el pe net ca nu e bine. Si daca astia care se vaccineaza nu sunt hyper-specialisti in epidemiologie si sanatate publica, e clar ca habar n-au ce fac... Logica de Antena3 !

        Oricum, cu prostii n-o scoti la capat. O sa iasa sa zica ca de fapt aia nevaccinati au luptat mai bine cu rujeola, ca de fapt sucul de sfecla rosie le-a sporit imunitatea, ca bebelusii au murit de la niste vaccinuri din China, ca de fapt Soros a venit personal si-a stranutat suspect prin maternitati, etc.

        In materia de sanatate PUBLICA nu exista optiuni individuale. Poti sa alegi tu ce crezi ca e mai bine pentru ala mic in educatie, in religie, etc. dar nu in ce priveste sanatatea comunitatii.

        PUNCT

        Legea vaccinarii, amenda penala pentru parintii cu copii nevaccinati in spatii publice, sa intre la Rele tratamente aplicate minorului si chiar decaderea din drepturile parentale. Cui nu-i convine sa se care in alta parte !
  • +18 (36 voturi)    
    deci (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:29)

    adrian_rolland [utilizator]

    doamna Steer ce parere are, niste suc de migdale presate o fi in regula sa se vindece aia mici?

    Poate o mica plingere penala impotriva instigarii la nevaccinare?

    Sau rele tratamente aplicate copilului de catre parinti prin prostia crasa a acestora ?
    • +13 (31 voturi)    
      Ai dreptate, dar (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:41)

      Aphex [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

      "Mai simplu, cei trei copii decedați ar fi putut fi protejați prin neapariția rujeolei la copiii mai mari, trecuți de vârsta de vaccinare, dacă aceștia ar fi fost vaccinați.”

      Saracii copii sub un an nu au avut nici o vina. Si nici parintii. Vinovati sunt acei cu copii peste un an care se uita in gura la Steer aia si nu si-au vaccinat odraslele.
  • +8 (28 voturi)    
    Atitudine anti-creștină (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:33)

    reiand [utilizator]

    Sunt creștin și îmi pare rău că această mișcare anti-vaccin are susținere în unele cercuri creștine. Vaccinul previne suferința și uneori moartea, este în accepțiune creștină un dar de la Dumnezeu. Să te opui vaccinării înseamnă să te opui salvării unei vieți și să te faci complice la suferință și moarte, este o atitudine complet anti-creștină în opinia mea. Pe de altă parte, acest articol pare tendențios, scris din noi cu scopul de a lovi în Biserică. Există oare date care să susțină rolul central al Bisericii, așa cum se insinuează, în scăderea ratei de vaccinare? Sper totuși că nu e vorba de o susținere oficială, ci doar de cazuri izolate.

    Într-adevăr, pot exista reacții adverse la vaccin, unele foarte grave, precum șocul anafilactic, însă sunt foarte rare (cam 1 la 1 milion) și de cele mai multe ori pot fi combătute. Mă întreb dacă există un protocol de urgență bine pus la punct pentru astfel de cazuri.
    • +8 (18 voturi)    
      legatura? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:27)

      Nazgul [anonim] i-a raspuns lui reiand

      Si tie ti-a spalat popa creierul? E asa greu sa te uiti pe harta sa vezi unde sunt cele mai multe cazuri inregistrate si sa compari cu locul unde se raspandesc "invataturile" anti-vaccinare? Adevarul nu insemana atitudine anti-crestina, dar, da, doare!
      • -3 (11 voturi)    
        dA (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:58)

        Babilou [utilizator] i-a raspuns lui Nazgul

        Mi se pare mie , sau zonele de incidenta ridicata se cam suprapun cu zonele de concentrare neoprotestanta?
    • 0 (0 voturi)    
      dilema Bisericii (Joi, 22 septembrie 2016, 21:06)

      MihaiC [utilizator] i-a raspuns lui reiand

      Pe de o parte lumea nu prea face diferență între Biserică și diferitele cercuri creștine la care vă referiți dumneavoastră. Oamenii au impresia că Biserica e o organizație monolitică și că orice grup ortodox vorbește pentru toată ortodoxia.

      Pe de altă parte Biserica e nevoită să fie reținută și civilizată, să împace și credincioși care văd rolul benefic al vaccinării precum și credincioși care se opun acesteia. Biserica Ortodoxă Română are protocol de cooperare cu Ministerul Sănătății și nu susține campaniile anti-vaccinare.

      La prima vedere m-aș așteapta ca Biserica să ia o poziție mai fermă în privința asta, dar probabil e mai periculos (și pentru unitatea Biserică și pentru societate în general) să contrazică grupurile mai 'fundamentaliste' din componența ei.
  • +15 (31 voturi)    
    multumita Oliviei Steer (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:36)

    xanti [utilizator]

    Presa de scandal ,tot curentul asta anti stiinta anti corporatii farmaceutice si toata tevatura asta de "culti" care dau sfaturi in massmedia fara sa fi citit macar un curs de medicina duce la rezultate ca cel de sus.
    Continuati asa si o sa murim asa cu ne-a lasat Dumnezeu adica prin selectie naturala dar mancand raw vegan ,fara vaccinuri sau mamografii ,cancerul dupa parerea Olivie Steer trece de la sine ,copii nu se imbolnavesc daca mananca marar pe paine ,prostia este vesnica.
    • +4 (4 voturi)    
      Sau curentul anti-antibiotice (Joi, 22 septembrie 2016, 9:20)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Da, multi mananca antibiotice ca pe seminte si se distrug, dar fara antibiotice nu ar exista chirurgie. Asta nu se mai spune.
  • -30 (46 voturi)    
    Aveti dovezi (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:38)

    xolv [utilizator]

    ca 97% din cazuri concentrate in 5 judete sunt datorate nevaccinarii ? Sau v-ati primit articolul pe email de la centrul de presa imigranti-GMO-TTIP-vaccinare ?
    • +13 (29 voturi)    
      esti prost? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:13)

      nihilism [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      prietene, pune mana pe un articol publicat in alte tari si vezi ce se intampla.
      PS: in anumite tari din lume se voteaza sa iti pierzi drepturile parintesti daca faci astfel de decizii pentru copilul tau.
      creditini ca tine au dus la starea asta. Toti sunteti experti in medicale, dar va scurge scuipat din gura in realitate.
    • +4 (12 voturi)    
      ai intuit bine harta prostiei dar ai adaugat aiure (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:01)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xolv

      chestia cu imigrantii.
      Da, dobitocii chemofobii care cred ca vaccinurile si GMO-urile ii fac sa traiasca mai putin si mai prost sunt aceiasi care se opun TTIP, fiindca ne va impune - nu se stie ce- dar care sigur e toxic.
  • +8 (12 voturi)    
    informatii relevante (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:40)

    samka [utilizator]

    E important sa se mentioneze statisticile privind vaccinarea ROR in cele 4 judete cu cele mai multe cazuri in comparatie cu alte judete. Red. Stiri?
  • +14 (30 voturi)    
    Olivia Steer (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:40)

    Daniel [anonim]

    Ma intreb cat de "mandra" e Olivia Steer in momentele astea.
    "Balaurul" Pharma a fost invins, copiii mor dar ce mai conteaza.
    • +2 (8 voturi)    
      Nu stii nimic... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:05)

      dandra [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      O sa zica ca si cristoiu, ca este un atac politic:)
  • +15 (29 voturi)    
    Many thanks to olivia stir too (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:42)

    Locke Lamora [utilizator]

    Mahalagioaca anti vaccin.
  • +4 (10 voturi)    
    DENUNT (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:43)

    schumi [utilizator]

    Cetatenii denunta campania Ministerului Sanatatii de neaprovizioanare cu vaccin pentru care nu este nici un vinovat sau responsabil.
  • +7 (21 voturi)    
    pai zic... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:43)

    mache [utilizator]

    ... sa'i ziceti mersi lu' Olivia stir
    • +1 (7 voturi)    
      mai sa fie... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:21)

      mache [utilizator] i-a raspuns lui mache

      ce de minusuri...

      Nu prea convine adevarul cand niste oameni sunt prostiti de pseudovedete, nu?
      • 0 (4 voturi)    
        Nu-s prostiti, aia vorbeste pe limba lor (Joi, 22 septembrie 2016, 0:22)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui mache

        Si ei intrleg, si se cred destepti dupa.
  • +9 (23 voturi)    
    pseudomedici si intelectuali (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:51)

    nihilism [utilizator]

    multumim Olivia Steer.
  • +13 (31 voturi)    
    Părinții celor 3 copii morți... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:52)

    zet [utilizator]

    ... sau părinții copiilor rămași cu sechele grave. Luați legătura cu un avocat bun. Acționați în justiție persoana publică leader de opinie care v-a sfătuit / învățat / influențat să nu vă vaccinați copilul (doar dacă e cazul, doar dacă asta chiar s-a întâmplat), Olivia Steer sau altă persoană, după caz. Atașați eventualele postări publice ale persoanei, eventuala corespondență pe care ați avut-o cu persoana respectivă, comentariile puse de dumneavoastră la postările respective etc etc etc. Cereți daune morale mari (viața nu poate fi cuantificată), de ex. 25 de milioane de euro.
    O să câștigați procesul. Daunele morale nu vă vor aduce înapoi copilul, sau nu îi vor reda sănătatea copilului grav afectat, dar va opri ticăloșii ăștia antivaxxeri (de ex. Olivia Steer) să mai facă rău altor oameni.
    Iresponsabilii ăștia descreierați trebuie opriți.
    • +10 (20 voturi)    
      ... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:20)

      John.Doe [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Decesul a aparut la copiii sub 1 an, varsta la care nu sunt inca vaccinati. Ei au fost infectati de copiii mai mari care nu au fost vaccinati. Dupa cum spune si in articol, cei mici trebuiau sa fie protejati de efectul 'protectiei de grup', adica epidemia de rujeola nu trebuia sa apara in comunitate daca lumea era vaccinata. Rujeola apare cel mai des la copiii intre 2 si 5 ani.
    • 0 (26 voturi)    
      ... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:31)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui zet

      Imi pare rau, dar vina le apartine exclusiv lor. Faptul ca au ales sa aiba incredere mai mare intr-o persoana publica pe care n-o recomanda nimic sa dea sfaturi medicale decat in medicul de familie, spune multe despre ei.
      • 0 (0 voturi)    
        sfaturi (Vineri, 23 septembrie 2016, 12:39)

        ada [anonim] i-a raspuns lui tirolez

        Lucrurile nu sunt albe sau negre si faptul ca sunt interese imense in zona farmaceutica nu se poate nega.
        Statul roman culge ce a semanant prin campania din anii 2000 contra vacinurilor romanesti.
        Acum nu stie cum sa opreasca mecanismul neincrederii.
        Din pacate sunt o gramada de medicamente aruncate pe piata cu efecte nociv (ex. Singuler la 3 din 5 copii la care s-a recomandat din cunostiinele mele, a avut efect advers depresia, cosmaruri i , copii se trezeau urland noaptea). De atunci orice mi se recomnanda pun sub semnul intrebari
    • -3 (19 voturi)    
      Nuss (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:32)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui zet

      Imi pare rau, dar aberezi. Daca cineva iti spune sa te arunci in fata trenului, te arunci? Parintii sunt cei mai vinovati, ei sunt raspunzatori de soarta copiilor pe are ii aduc pe lume. Urmeaza Ministerul ne-Sanatatii, care nu e in stare sa asigure permanent pe piata vaccinurile neesare copiilor.
      • +4 (12 voturi)    
        Cred că ai sărit... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:57)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Vlad

        ...peste Olivia Steer, cluburile creștine anti-vaccinare și anti-avort și restul mișcării anti-vaxx din România. Astea inserate undeva între părinți și Minister.
    • +1 (3 voturi)    
      Exista dreptul la opinie si libertatea de (Joi, 22 septembrie 2016, 11:19)

      MBA [utilizator] i-a raspuns lui zet

      exprimare. Sunt la baza democratiei. Vreti sa le suprimati, veti suprima democratia. Punct. Din dictatura venim, stim cum e. Doriti dictatura din nou?
      Dna Steer are dreptul la opinie si libera exprimare. Noi avem dreptul sa o auzim sau sa o ignoram.
  • +3 (7 voturi)    
    Pentru adevar... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:07)

    MMM [anonim]

    Ca sa nu existe dubii, nebunii nu au acordul BOR...

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-19413728-patriarhia-romana-cei-implicati-campaniile-anti-vaccin-nu-acordul-nostru-asociatia-ortodoxa-pro-vita-aparam-dreptul-parintilor-refuza-vaccinarea-copiilor.htm
  • -19 (35 voturi)    
    Din ce orase sunt copiii morti? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:26)

    iulianacp [utilizator]

    ...asta e intrebarea... Voi vedeti ca nu exista detalii despre asta? Articol de toata jena, propaganda pro-vaccinista!
    • +3 (11 voturi)    
      . (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:14)

      adi.i [utilizator] i-a raspuns lui iulianacp

      Spune-mi, ai petrecut mii de ore pe internet să citești propagandă antivaccinistă ca să nu-ți vaccinezi copilul și nu ești în stare să citești un articol, de poți să pui o asemenea întrebare?
    • +3 (7 voturi)    
      Există detalii (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:32)

      UnNene [anonim] i-a raspuns lui iulianacp

      Harta n-ai văzut-o? Sau nu știi s-o interpretezi?
    • +4 (10 voturi)    
      Vaccinarea nu are nevoie de propaganda vitico (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:05)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui iulianacp

      Poate avea nevoie in sec 19 nu in sec 21.
    • +11 (21 voturi)    
      Comentariu (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:44)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui iulianacp

      de toata jena, propaganda pro-virusi. Tu ai auzit -de exemplu- de variola? Boala contagioasa care decima populatia, in special copii, pana nu a fost eradicata-ghici prin ce metoda. Nu, nu cu apa sfintita. Prin vaccinare.
  • -8 (16 voturi)    
    Nu prea stiu cine e doamna Olivia (Miercuri, 21 septembrie 2016, 18:54)

    mihaela001 [utilizator]

    Dar eu am stat mult pe ganduri daca sa-mi vaccinez sau nu copilul din celor de mai jos (extras din prospectul vaccinului Engerix B junior - imunizare contra Hepatita B la copii):

    Efecte adverse:
    Foarte rare (acestea pot aparea pana la 1 din 10000 doze de vaccin)

    incapacitatea de va misca muschii (paralizie)
    inflamare a nervilor (nevrita) care poate determina pierderea sensibilitatii sau amorteala, inclusiv o inflamare temporara a nervilor care determina dureri, slabiciune si paralizie a extremitatilor, de obicei cu extindere catre piept si fata (sindrom Guillain-Barré), o boala a nervilor ochiului (nevrita optica) si scleroza multipla (boala neurologica cronica)

    Adica 1/10.000 copii poate dezvolta scleroza multipla. Nu cred ca este de neglijat.

    Si nu in ultimul rand, hexavaccinul nu se gaseste de 4 luni la medicul de familie.
  • +3 (11 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 21 septembrie 2016, 19:51)

    eTati [utilizator]

    Este absolut incredibil ce se intampla. Cum pot oameni cu suflet sa indemne pe cei mai slabi la minte sa faca ceva atat de iresponsabil?
  • -10 (20 voturi)    
    Mergand pe linia (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:03)

    UpNext [utilizator]

    atat de draga tinerilor frumosi si liberi - Colectiv/Oprea - nu ar trebui organizata si o actiune de protest in Piata Univeristatii vizandu-l pe actualul ministru al sanatatii, care nu a luat masurile obligatorii de preventie??

    Iar cu retragerea copiilor din sistemul public de invatamant si trecera in 'home schooling", nu iesiti in strada sa-l demiteti pe ministrul invatamantului???

    Nu, pentru ca nu aveti (inca) ordinul extern!!
    • +2 (6 voturi)    
      jenant (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:25)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      hai pa psdeilor ca sunteti jenanti.
  • +2 (14 voturi)    
    asta se intampla... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 20:15)

    liviu_ [utilizator]

    cand asculti de Olivia steer si jenny mcain si nu de medici!
    pacat ca platesc prostia parintilor, copii!
  • -6 (14 voturi)    
    Dar cati au murit DiN CAUZA vaccinurilor? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:33)

    cami [anonim]

    doar in februarie au murit 3.. si cati altii...
    http://vaccine-injury.info/about.cfm
  • +6 (6 voturi)    
    2016: 675, 2012:7450 (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:38)

    ivasile [utilizator]

    In anul 2011, in cadrul sistemului de supraveghere a rujeolei, la nivel national au fost notificate 4784 cazuri confirmate [1995 cu laboratorul, 2757 prin legatura epidemiologica si 32 doar pe criterii clinice (parintii refuzan drecoltarea serului)].
    ........................................................................................................................
    In anul 2012, in cadrul sistemului de supraveghere a rujeolei, la nivel national au fost notificate 7450 cazuri confirmate [3918 cu laboratorul, 3390 prin legatura epidemiologica si 142 doar pe criterii clinice (parintii refuzand recoltarea serului)].
    ........................................................................................................................
    In anul 2013, in cadrul sistemului de supraveghere a rujeolei, la nivel national au fost notificate 1159 cazuri confirmate [884 cu laboratorul, 247 prin legatura epidemiologica si 28 doar pe criterii clinice (parintii refuzand recoltarea serului)].

    ........................................................................................................................
    Sursa date: Centrul Național de Supraveghere şi Control al Bolilor Transmisibile : http://www.cnscbt.ro/index.php/rapoarte-anuale
    • +2 (2 voturi)    
      Banuiam... (Joi, 22 septembrie 2016, 2:06)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      Ce mizerie. Ce mizerie.
    • +1 (1 vot)    
      din cifre nu rezulta ca aceste cazuri au (Joi, 22 septembrie 2016, 11:27)

      MBA [utilizator] i-a raspuns lui ivasile

      leg cu ne-vaccinarea. Ce zic oare avocatii vaccinarii?
  • -2 (14 voturi)    
    wow rujeola (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:15)

    test [anonim]

    bolile copilariei. Sau cum sa faci din tantar armasar.
    • -6 (8 voturi)    
      da? (Miercuri, 21 septembrie 2016, 23:01)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui test

      Poti sa te duci la parintii copiilor morti si sa le spui asta?
  • -2 (10 voturi)    
    Fugutza (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:18)

    ZONA [anonim]

    Dragi parinti antivaxxeri. Fuguta la farmacie pentru vaccin. Va mor copii !!!
  • +3 (11 voturi)    
    suntem si noi buni la ceva (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:18)

    florin [anonim]

    Half of all the cases in 2005 are traceable to one unvaccinated U.S. resident, who was infected during a visit to Romania of less than 2 weeks. This outbreak was the largest documented in the United States since 1996. All but two of the 34 patients in this outbreak were unvaccinated. The outbreak occurred because measles was imported into a population of children whose parents had chosen not to vaccinate their children because of safety concerns, despite evidence that that measles-containing vaccine is safe and effective

    vezi un raport in 2005 http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/mm5550a2.htm
  • -1 (5 voturi)    
    Mai luati-va (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:45)

    ArsenieMoka [anonim]

    dupa popi si dupa vaci nebune ca Olivia Steer.
  • +4 (4 voturi)    
    Deci nu inteleg... (Miercuri, 21 septembrie 2016, 22:57)

    Anioa [anonim]

    ...cele cateva sute de cazuri care au facut rujeola, din prima lista, sunt persoane vaccinate? daca da, de ce au facut rujeola? si cele aproximativ 10, din a doua, sunt nevaccinate?
    • 0 (0 voturi)    
      Da' ce-i cu tine de gandesti? (Vineri, 23 septembrie 2016, 23:29)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Anioa

      "Trendul" aici e sa te isterizezi, fara sa pui intrebari, fara sa gandesti.
  • -2 (10 voturi)    
    Ce de doctori, bre!!!! (Miercuri, 21 septembrie 2016, 23:28)

    kerr [utilizator]

    E foarte bine ca toata lumea este experta in medicina in tara asta, mai ales aia cu creierul neted ca masa!
    Olive asta e medic? Popii aia au studii medicale, macar medii?
    • -3 (7 voturi)    
      Tu esti doctor? (Joi, 22 septembrie 2016, 3:17)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui kerr

      Un doctor semneaza cu numele lui atunci cind intervine intr-o discutie pe teme medicale, nu cu porecle ad hoc ca:
      kerr
      omezu
      Dr.Mythnick
      stefansb
      IancuJianu
      dj
      Shagun [anonim]
      adi.i
      Empire [anonim]
      grongobar
      siska
      IonescuIonel1 [anonim]
      sorin [anonim]
      tiberius_p
      RazC82
      jj [anonim]
      alu [anonim]
      dandra
      adrian_rolland
      Aphex
      reiand
      Nazgul
      radiola31
      nihilism
      Daniel [anonim]
      mache
      zet
      MMM [anonim]
      UnNene [anonim]
      eTati
      florin [anonim]
      ArsenieMoka [anonim]

      De unde ati rasarit asa, dintr-o data, ca nu am mai vazut pe-aici atitea porecle noi de la precedentele articole propagandistic-totalitare pe tema imunizarii fortate, unde, tot asa, puzderie de trolli agresivi si isterici, impreuna cu citiva binecunoscuti trolli-securisti si idioti utili obisnuiti ai site-ului, atacau la baioneta tot ce misca? Probabil ca tot voi erati.

      Citi dintre voi sinteti medici si nu oengisti-propagandisti, importatori de vaccinuri ori birocrati șpăgari (pardon de pleonasm) din minister? Ce-ar fi sa va dati numele reale si adresa cabinetelor medicale unde puteti fi gasiti, daca insinuati ca ati fi doctori?!

      Cred ca IP-urile voastre ar spune totul despre voi. Nu m-as mira sa fie unul singur.
      • 0 (4 voturi)    
        amice... (Joi, 22 septembrie 2016, 9:44)

        mache [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

        ... esti pe langa....

        Aici nu este subiect politic si nu toata lumea viseaza zilnic propaganda si sponsorizari securiste...

        Vorbesc dpdv al unui tata care nu si-ar lasa copilul nevaccinat doar pentru ca "pica drobul de sare"...
      • -1 (3 voturi)    
        pai sa vedem unde sunt expertii (Joi, 22 septembrie 2016, 13:18)

        Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

        Pai o planeta intreaga se vaccineaza. Expertii, Organizatia Mondiala a Sanatatii, Ministerul Sanatatii, medicii specializati in sanatate publica, epidemiologi, medici de familie, TOATA lumea medicala care are educatie si specializare in domeniu zice ca vaccinarea e o idee buna.

        Da NOOO, Chaos_Y de la Pocreaca a citit el pe net ca nu e bine. Si daca astia care se vaccineaza nu sunt hyper-specialisti in epidemiologie si sanatate publica, e clar ca habar n-au ce fac... Logica de Antena3 !

        Oricum, cu prostii n-o scoti la capat. O sa iasa sa zica ca de fapt aia nevaccinati au luptat mai bine cu rujeola, ca de fapt sucul de sfecla rosie le-a sporit imunitatea, ca bebelusii au murit de la niste vaccinuri din China, ca de fapt Soros a venit personal si-a stranutat suspect prin maternitati, etc.

        In materia de sanatate PUBLICA nu exista optiuni individuale. Poti sa alegi tu ce crezi ca e mai bine pentru ala mic in educatie, in religie, etc. dar nu in ce priveste sanatatea comunitatii.

        PUNCT

        Legea vaccinarii, amenda penala pentru parintii cu copii nevaccinati in spatii publice, sa intre la Rele tratamente aplicate minorului si chiar Decaderea din drepturile parentale. Cui nu-i convine sa se care in alta parte !
        • 0 (0 voturi)    
          Esti platit si daca... (Joi, 22 septembrie 2016, 16:09)

          Radu_D [anonim] i-a raspuns lui Radu_B

          ... postezi acelasi comentariu de mai multe ori, smechere?
          • +1 (1 vot)    
            exact ce zisai: cu cei ca tine n-o scoti la capat (Joi, 22 septembrie 2016, 17:36)

            Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Radu_D

            Stai sa ma mai repet o data:

            "Oricum, cu prostii n-o scoti la capat. O sa iasa sa zica ca de fapt aia nevaccinati au luptat mai bine cu rujeola, ca de fapt sucul de sfecla rosie le-a sporit imunitatea, ca bebelusii au murit de la niste vaccinuri din China, ca de fapt Soros a venit personal si-a stranutat suspect prin maternitati, etc."

            Si mai putem adauga acum (multumesc :-D): esti postac platit, mega Pharma, conspiratii mondiale, masoni, reptilieniii, illuminati, etc.

            Hai mai zi, ca ma ajuti sa demonstrez cum arata retarzii care nu pot aduce argumente dar nici nu pot fi zdruncinati din convingerile lor ... nu, Radu_D ?

            Si apropo, un Radu_C mi-a raspuns in alt articol, acum un Radu_D, baieti, nu mergeti alfabetic, mai rasfirat ... :-)))))
  • +7 (11 voturi)    
    Intoxicare mai ceva ca la revolutia din '89 (Miercuri, 21 septembrie 2016, 23:48)

    stani [utilizator]

    Si daca cineva de sus a aruncat o fumugena prin mass-media pentru ca odata isteria provocata la nivel national sa se poata promulga cat mai rapid legea care va obliga vaccinarea copiilor?
    • 0 (10 voturi)    
      VAXXED - fapte dovedite stiintific, nu povesti (Joi, 22 septembrie 2016, 2:10)

      Diamond [anonim] i-a raspuns lui stani

      Filmul VAXXED, pe care DeNiro a vrut sa-l prezinte la festivalul lui independent de film de la Tribeca (si nu a fost lasat de la niveluri inalte), relateaza declaratii ale unor persoane cu functie inalta de la CDC (Center for Disease Control) din SUA - care au dat pe fata faptul ca medicii din CDC au distrus documente care atestau clar legatura dintre vaccinul MMR (ROR) si autism. Au fost studii stiintifice bine intemeiate, care s-au vrut distruse pentru a nu cauza daune enorme celor din CDC, si atator medici care au fost prost informati.

      Cautati sa vedeti filmul VAXXED - sunt medici care vorbesc acolo (Dr. Andrew Wakefield, de pilda), si sunt povesti ale parintilor care si-au vazut (si trebuie sa isi vada, in fiecare zi) copiii nenorociti pe viata dupa astfel de vaccinari. Nu sunt povesti ale unei doamne sau alteia... sunt fapte reale, oameni reali pe care ii puteti vedea efectiv in film. Nu stati cu ochii inchisi urland dogme - daca doriti FAPTE, aveti faptele evidente, dovezi cat se poate de clare. Cercetati un pic mai in adancime, si o sa fiti surprinsi de ce o sa aflati. Cunosc medici care stiu copii care au murit dupa vaccinari, cunosc parinti care au copii autisti dupa vaccinare (inclusiv DeNiro are un copil cu autism, de asta a vrut sa prezinte filmul VAXXED, insa autoritati de la nivel inalt nu i-au permis, iar acum isi face propriul documentar pe tema aceasta...).

      Stiri de senzatie sunt usor de scris... aici nu se da nici macar sursa stirilor acestea...
      • 0 (4 voturi)    
        statisticile (Joi, 22 septembrie 2016, 9:39)

        mache [utilizator] i-a raspuns lui Diamond

        ... bat la fund acele studii stiintifice: sansele ca o epidemie de rujeola sa faca prapad sunt mult mai mari decat procentul de oameni care dezvolta complicatii sau reactii adverse la vaccinuri

        https://en.wikipedia.org/wiki/Measles#History
      • +1 (3 voturi)    
        Andrew Wakefield (Joi, 22 septembrie 2016, 15:38)

        Elea [anonim] i-a raspuns lui Diamond

        Vorbiti cumva despre medicul care a fraudat un studiu (publicat totusi in The Lancet) pentru a obtine bani din procesul intentat de cativa parinti care au copii cu autism? Intr-adevar, mult adevar poate grai acest personaj, mai mult decat cei din Big Farma, doar nu pentru bani a facut asta, ci pentru progresul stiintei!
        Apropo de cercetarea in adancime, nu era greu a gasiti cate ceva depre personajul asta (ca meidc nu-i pot spune) si depre cat de curat este, uitati aici:https://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefield
      • +1 (1 vot)    
        Vaccin (Joi, 22 septembrie 2016, 17:54)

        Dodo [anonim] i-a raspuns lui Diamond

        Bravo!!!Bine punctat!!! Stirile degenereaza adevarul, ce dovezi au ca toate cazurile au fost la copii nevaccinati? Eu stiu personal caz in care copilul a fost vacccinat conform schemei si tot a facut boala si la fel de severa? Deci concluzia?
    • +3 (7 voturi)    
      evident! (Joi, 22 septembrie 2016, 2:12)

      Diamond [anonim] i-a raspuns lui stani

      Evident ca asta e! Doar un articol fals... nu e absolut nici o sursa citata, sunt doar date din burta...

      Nu e nimica nou - sa se dea stiri de speriat populatia cu tot felul de boli, pentru a-i face sa caute medicamente chimice sau vaccinuri... V for Vendetta e un film bun in care se trateaza astfel de chestii...
      • 0 (0 voturi)    
        sursa (Joi, 22 septembrie 2016, 2:38)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Diamond

        http://www.ms.gov.ro/?pag=62&id=16314&pg=1

        Cat de greu e sa gasesti sursa cand zice clar ca e un comunicat al Ministerului Sanatatii?
      • 0 (0 voturi)    
        Sursele le citeaza ivasile,... (Joi, 22 septembrie 2016, 3:27)

        Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui Diamond

        ... dar contrazic articolul!

        Vezi comentariul lui ivasile [utilizator]
        (Miercuri, 21 septembrie 2016, 21:38)

        2016: 675,
        2012:7450

        Ma mir ca l-au lasat sa treaca.
        • 0 (2 voturi)    
          Pai verifica toate statistica (Joi, 22 septembrie 2016, 11:50)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

          2012:7450 (te cred pe cuvant, nu am veficat)
          2013:1159
          2014: 59!!!

          Nu gasesc cifrele pentru 2015 insa o crestere la 675 e un dezastru si 7 cazuri in 2015 pare credibil. Acum trebuia sa fie 0. Virusul trebuia eliminat conform planului european pana in 2020.
    • -1 (1 vot)    
      eu credeam (Joi, 22 septembrie 2016, 9:24)

      freestyle [utilizator] i-a raspuns lui stani

      ca vaccinarea este obligatorie. acum aflu ca nu. deci se impune de urgenta obligativitatea. iar pedeapsa sa mearga pana la decaderea din drepturile parintesti.
  • 0 (0 voturi)    
    RAFILA (Joi, 22 septembrie 2016, 0:32)

    jeni [anonim]

    După ce ,,ucigașul'' anonim RAFILA - CANTACUZINO a dispărut ca șobolanul în vizuină - HEXI!! - mor copii de rujeolă???? masonuleeeee!!!
  • +1 (1 vot)    
    statistici (Joi, 22 septembrie 2016, 4:21)

    gigix [anonim]

    http://www.cnscbt.ro/index.php/rapoarte-anuale/549-analiza-evolutiei-bolilor-transmisibile-aflate-in-supraveghere-raport-pentru-anul-2015/file
  • +3 (3 voturi)    
    Lipsa de igiena e de vina. (Joi, 22 septembrie 2016, 6:13)

    Cetitorul [anonim]

    Articol ușor manipulator a prezenta "vectorii" care au răspândit boala. Nu sunt rasist dar la unii vaccinul "Bug" are remanența și îi protejează.
    http://www.timponline.ro/rromii-cortorari-din-reteag-si-ciceu-mihaiesti-au-raspandit-pojarul-in-doua-judese/
    "Prima pagină » Știri din județ » Rromii corturari din Reteag şi Ciceu Mihăieşti au răspâ ...
    vaccin
    Rromii corturari din Reteag şi Ciceu Mihăieşti au răspândit pojarul în două judeţe

    1 aprilie 2016 de Cristiana Sabău 1 comentariu

    Cetatea Bistrita
    Peste 40 de persoane, majoritatea copii, dintr-o comunitate de rromi nomazi cu origini în comunele Ciceu Mihăieşti şi Reteag, sunt diagnosticate cu rujeolă, situaţia fiind ţinută sub control de medicii de la Direcţia de Sănătate Publică Bistriţa-Năsăud.

    Medicul Anca Andriţoiu, şefa DSP Bistriţa-Năsăud, a declarat pentru Timp Online că rromii respectivi aveau rude şi în judeţul Cluj, în localitatea Mănăşturel, şi se deplasau între cele două judeţe.

    “Când medicii din Cluj chemau copiii la vaccinare, ei erau în Bistriţa-Năsăud, când îi chemau colegii mei, erau în Cluj. E o familie care migrează prin diverse locuri, au fost şi în străinătate. Săptămâna aceasta, la noi au fost înregistrate peste 40 de cazuri, dar imediat ce a apărut focarul, colegii mei au fost acolo, au vaccinat tot ce putea vaccina, au fost cu medicul de acolo, au fost izolaţi în spitalele din Bistriţa, Dej şi Cluj. Nu au fost cazuri grave, dar s-a ajuns la un număr atât de mare de cazuri fiindcă erau nevaccinaţi. Majoritatea sunt copii”, a declarat Andriţoiu.

    Potrivit sursei citate, au fost alertate şi judeţele din jur pentru ca să-şi ia toate măsurile în caz de nevoie.

    Ministerul Sănătății a cerut mobilizarea, în regim de urgență, pentru desfășurarea campaniilor de vaccinare cu vaccin împotriva rubeolei-rujeolei-oreion (ROR), în contextul apariției unui focar de rujeolă cu 79 de cazuri confirmate în județele Bistrița și Cluj: ”Specialiștii de sănătate publică au constatat că zona afectată
  • +2 (6 voturi)    
    Incredibil (Joi, 22 septembrie 2016, 6:24)

    anonim tm [utilizator]

    Deci, anul trecut au fost 7 cazuri in toata tara, anul acesta avem peste 700 + 3 copii care au murit. Adica, cum ai spune anul trecut am avut 300 de accidente de masina, anul acesta acem 70000 de mii de accidente si 3000 de decedati.
    Ce se intampla acum pe media este o manipulare ordinara, din pacate nu mai traim in anii 50, oamenii se informeaza, citesc ....
    Sunteti jalnici
  • -1 (3 voturi)    
    Sesizarea DIICOT (Joi, 22 septembrie 2016, 8:32)

    stos [utilizator]

    DIICOT să se autosesizeze și să-l cheme la audieri pe ministrul sănătății pentru încălcarea siguranței statului. Ce
    aștepta? Să declare epidemie la 5000 sau la 10000 de cazuri?
  • +3 (3 voturi)    
    Un exercitiu de logica (Joi, 22 septembrie 2016, 8:46)

    Un om [anonim]

    Esti femeie.
    Ai avut pojar cand erai copil.
    Ai imunitate pe viata.
    Devii mamă. Alaptezi cel puțin 6 luni.
    II transmiti imunitatea prin placenta si laptele matern copilului tau. Are imunitate timp de aproximativ 2 ani.
    Copilul tau e fata. Face pojar in copilarie și are imunitate pe viata, la fel ca tine.
    Devine mamă si transmite imunitatea copilului ei. Copilul ei este protejat timp de aproximativ 2 ani.
    Cred că ai inteles. :)

    Sau o vaccinezi.
    Există o posibilitate ca ea sa faca pojar sau o formă mai ușoară a bolii.
    E si mai probabil ca ea sa nu faca bola, dar din moment ce vaccinurile nu funcționează la fel pentru fiecare persoană, poate lua boala mult mai târziu.
    Dacă nu știi când.
    Pentru că nu știu cât timp va fi "protejata" de vaccin. "Protecția" scade in lungime și eficienta, cu fiecare rapel.
    Unii copii (în jur de 15%, nici măcar nu răspund la vaccin și nu au nici o "protecție").
    Ea poate sa ia pojar în timpul sarcinii sau în timp ce are propriul ei copil sub vârsta de 1 an.
    Nu va avea imunitate pe tot parcursul vieții.
    Nu poate sa-i transmita imunitatea nici viitorului ei copil.

    Deci da, intențiile tale bune ca părinte, au permis ca fiica ta sa nu aiba imunitate pe tot parcursul vieții pentru bolile copilariei, pe care majoritatea dintre noi le-am avut cand eram copii. Iar pentru copiii fiicei tale de a nu avea nici o protecție până la vârsta de aproximatic 2 ani și chiar sa moara.
    Și, dacă ai un fiu, cum te-ai simti sa stii că el poate lua una dintre aceste boli în timp ce e tată al unui copil sub 1 an? Exista sansa, cu această spalare pe creier in masa, că soția lui sa nu poata transmite imunitate copiilor lor.
    Nu in cele din urma, multi dintre noi am avut frati si surori mai mici de 1 an, cand am luat pojar. Intreaba-te de ce n-au murit.
    Pentru mine este într-adevăr trist că, în loc sa ne informam, ne-am lăsat ego-urile sa ne conduca, din dorinta de a avea doar dreptate si in a gasi un tap ispasitor pentru frustrarile noastre.
    • -2 (2 voturi)    
      Alta logica (Joi, 22 septembrie 2016, 13:49)

      provest [anonim] i-a raspuns lui Un om

      Ai avut pojar cand erai copil.
      Ai murit.
      Era sa fii femeie.
      Bai geniule, stii care era indicele mortalitatii la copii sub 3 ani acum un secol? Stii de ce? Iti poti macar imagina?
  • 0 (6 voturi)    
    vaccin (Joi, 22 septembrie 2016, 9:10)

    Toni_Romania [utilizator]

    Sunt vaccinuri dovedit utile (anti-polio, anti-tetanic), si altele controversate.
    Pe stil vechi, era v.anti-rujeolic, se facea la bebe la 1 an, in 2002 l-a facut fiul meu, nu a facut boala.
    Ulterior a venit ROR, vaccin multiplu si pt. oreion.
    Cu satanizarea asta a vaccinurilor lumea nu mai vaccineaza deloc copiii ceea ce e f. rau.
    • +5 (5 voturi)    
      inainte de '89.. (Joi, 22 septembrie 2016, 15:19)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      ..nu se facea iciun vaccin. Pe la 4-5 ani faceai rujeola sau oreion sau rubeola si dupa tratament capatai imunizare.... Eu am facut rujeola (sau care e aia cu bubite care te mananca pe tot corpul) si ulterior am facut si zona zoster (complicatie a virusului rujeolic pe care o dezvolta majoritatea celor imbolnaviti mai ales cand au sistem imunitar slabit (copilarie, batranete, afectiuni cronice).. ideea e ca vaccinul nu imunizeaza total si daor temporar..poate 2 ani, paote 5, poate deloc..Medicii pot lamuri mai bine lucrurile..

      Doar ca romanul are nevoie de un unic vinovat, un unic ucida-l-toaca... ca altfel nu paote intelege lumea din jurul lui..

      Inca odata, toti imunizatii sunt purtatorii virusului , chiar daca nu fac boala, chiar daca nu au reactii la el, toti poarta virusul pe ei... si, asa cum spunea cineva mai sus, respectarea regulilor de igiena sunt un prim pas in evitarea apritiei unei epidemii..mai ales la astfel de boli extrem de contagioase...

      Deja HN a publicat un articol cu o sursa a unui focar epidemiologic (in Cluj - Bistrita-Nasad) dupa ce a postat un cititor informatiile disponibile in presa locala inca din Aprilie...

      Isterie se spune acum linsajului mediatic... interesant...
  • +1 (7 voturi)    
    Despre drugmakers, munti de bani si lobby (Joi, 22 septembrie 2016, 9:29)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    O stire de acum 4 zile de pe Associated Press acuza industria pharma americana ca e vinovata de moartea a 165.000 de americani mari consumatori de painkillers (analgezice) si ca a cauzat dependenta altora mult mai multi (countless more) de aceste opioide.

    Stirea mai zice ca industria pharma americana a cheltuit mai mult de 880 milioane dolari pentru lobby si contributii pentru politruci intre 2006 si 2015 - "more than 200 times what those advocating for stricter policies spent and eight times more than the influential gun lobby recorded for similar activities during that same period, the AP and Center for Public Integrity found".

    http://bigstory.ap.org/article/4d69f4b41cbc475ca42f424524003d21/drugmakers-fought-state-opioid-limits-amid-crisis

    Daca in USA omoara si jefuiesc la drumul mare, nu e greu sa ne imaginam ce sint dispusi sa faca pentru profit in tari mici, sarace, insignifiante si conduse de mafioti - ca Romania.
    • -1 (3 voturi)    
      Adica (Joi, 22 septembrie 2016, 10:30)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Adica fabrica de medicamente e vinovata ca oamenii halesc anti-depresivele si antalgicele ca pe seminte, de capul lor??? Btw am un amic conferentiar care ia Rovamicina cu kilul, de capul lui. Si se mira ca e mereu bolnav. "Antibiotice Iasi" e de vina???
    • +4 (4 voturi)    
      tu chiar ai dreptate (Joi, 22 septembrie 2016, 13:33)

      Radu_B [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Se mananca mult prea multe medicamente in Romania. Sunt mai multe farmacii decat agentii bancare, supermarketuri, brutarii, etc. De fiecare data cand pleci de la medic (si chiar ai o boala) pleci cu o reteta lunga cat mana dreapta.

      In Romania se mananca antibiotice la liber. Ceea ce genereaza super bacterii si super virusi. OMS a declarat abuzul de medicatemente ca fiind unul dintre cele mai mare pericole ale secolului. Infectiile nonsocomiale decimeaza pacienti in spitalele romanesti. Medicii si farmacistii sunt mana-n mana, gramada de bani sunt lasati sa treaca din Pharma la medici, nu exista un Zid Chinezesc in Statutul Medicului care sa previna asta.

      Alea sunt problemele reale, nu vaccinurile. Vaccinarea a eradicat boli care decimau populatii, a dus speranta medie de viata de la 40 la 80 de ani. Vaccinarea ucide 1 din 10 000, nevaccinarea poate sa ucida 1 din 10. Iar MRSA-ul dintr-un bloc operator poate sa ucida si mai mult de 1 din 10.

      Oricum, e problema de prioritati. O tara intreaga a sarit de cur in sus pentru 3 copii (fam. Bodnariu) in Norvegia, in schimb nu face nimic pentru sute de mii de copii abuzati in Romania. Asa si aici: nu mai vaccinam pt un risk de 0.01% ca sa ne asumam un risk de 10%. Bravo, ma, cap aveti, minte ce va mai trebuie !
  • 0 (2 voturi)    
    emigrantii (Joi, 22 septembrie 2016, 10:50)

    sisi [anonim]

    nu intra in discutia ? ginditi-va si la aspectul acesta;
    in vest sunt emigranti cazati la acele centre pentru refugiati credeti ca au fost vaccinati intr-un fel?Seara de seara in Timisoara vezi la plimbare invaluitele cu cite o cohoarda de copii dupa ele? credeti ca respectivii copii au fost vaccinati ? n-as crede....
  • +1 (3 voturi)    
    ce le place Romanilor.. (Joi, 22 septembrie 2016, 10:53)

    akillies [utilizator]

    ..sa faca justitie, sa gaseasca tapi ispasitori si sa ii linseze!

    Extraordinara reactie pe HN.. exemplul perfect de atac la persoana si instigare deasemenea la atac la persoana... Oare inseamna ceva pentru voi aceste 2 fapte? sua mai inseamna ceva pentru HN?!?!

    Red, trebuia sa faci politica sau sa lucrezi la A3..!
  • +4 (6 voturi)    
    Din cele cateva sute de cazuri, cati erau (Joi, 22 septembrie 2016, 11:41)

    MBA [utilizator]

    vaccinati?

    Chiar nu vede nimeni ca acest Comunicat al Ministerului nu sufla o vorba despre cati din copiii imbolnaviti erau vaccinati?

    Doar ca cei trei morti nu erau.

    E usor sa manipulezi masele cand ascunzi informatii si dai doar informatii partiale.

    Big Pharma are "scoala buna" la scris articole cu directie...
    • +4 (4 voturi)    
      Ceva putred. (Joi, 22 septembrie 2016, 15:40)

      UnOmInteresat [utilizator] i-a raspuns lui MBA

      Ce e logic, nu e stire de senzatie.
      Dar cati copii sub 1 an sunt oare in Romania si nu numai, ai caror membri ai familiei au contractat rujeola?
      De ce nu-s morti toti?
      De ce nu auzeam de copii care au murit de rujeola acum 30 de ani?
      Dupa logica din articol, toti copiii sub 1 an, care stau laga cineva care are rujeola sunt in pericol de moarte, in conditiile in care rujeola e atat de contagioasa.
      Nu se vorbeste despre imunitatea transmisa prin placenta, despre laptele matern, despre antibiotice si anti termice date aiurea, despre spalatul cu cloramina si spirt prin casa, despre conditiile de viata ale celor 3 copii.
  • +5 (5 voturi)    
    manipulare ordinara (Joi, 22 septembrie 2016, 11:56)

    bubu [anonim]

    Intrebarea nr.1: Cum s-a stabilit cauza ca e de le nevaccinare? Exista o ancheta si niste rezultate oficiale publicate de un organsim acreditat? Intrebarea nr. 2: Companiile care produc vaccinul credeti ca nu au si ei un director de dezvoltare pe relatia cu guvernul, care prin astfel de stiri alarmiste si bineinteles printr-o campanie de vaccinare GRATUITA ( pt populatie, dar decontata pe bani grasi si comisioane de la stat) sa creasca incasarile companiei??? Mai dati search pe internet sa vedeti scandaluri imense de coruptie in care sunt tarate companii faramceutice gen GSK si altele... Sa le dea Dumnezeu pe masura, celor care speculeaza moartea unor nevinovati gen Colective sau spitale...
  • +4 (4 voturi)    
    rujeola (Joi, 22 septembrie 2016, 13:46)

    gabi [anonim]

    da, nimeni nu spune cati dintre cei 675 erau vaccinati impotriva rujeolei. probabil 80 la suta?ia sa ma informez din alta parte
  • -1 (1 vot)    
    JavaScript Injection, suspicious request etc. (Joi, 22 septembrie 2016, 15:26)

    suspicious request [anonim]

    NoScript filtered a potential cross-site scripting (XSS) attempt from [http://www.hotnews.ro]. Technical details have been logged to the Console.

    [NoScript InjectionChecker] JavaScript Injection in ///ddm/adi/N9724.288332ACCUEN/B9289668.126463115;dc_ver=33.86;sz=728x90;dc_adk=2023640349;ord=hqkmr4;click=http://d.agkn.com/pixel/4134/?...
    etc.
    etc.
    etc. 3D&crrelr=&svscid=537231026&mk=desktop&mdl=browser&r=;dc_rfl=1,http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21304363-epidemie-rujeola-romania-din-cauza-nevaccinarii-3-copii-murit-675-cazuri-inregistrate-primele-opt-luni-ale-anului-fata-doar-sapte-cazuri-inregistrate-anul-trecut.htm$0;xdt=0;crlt=GMmqL1V6W-;sttr=200;prcl=s?
    (function anonymous() {
    www.hotnews.ro/stiri-esential-21304363-epidemie-rujeola-romania-din-cauza-nevaccinarii-3-copii-murit-675-cazuri-inregistrate-primele-opt-luni-ale-anului-fata-doar-sapte-cazuri-inregistrate-anul-trecut.htm$0;xdt=0;crlt=GMmqL1V6W- /* COMMENT_TERMINATOR */
    DUMMY_EXPR
    })

    [NoScript XSS] Sanitized suspicious request. Original URL [https://ad.doubleclick.net/ddm/adi/N9724.288332ACCUEN/B9289668.126463115;dc_ver=33.86;sz=728x90;dc_adk=2023640349;ord=hqkmr4;click=http%3A%2F%2Fd.agkn.com%2Fpixel%2F4134%2F%... etc.
    etc.
    etc.
    Sanitized URL: [https://ad.doubleclick.net/#660430096407537366].

    CONSUMATI CU INCREDERE HOTNEWS.RO!
  • +1 (1 vot)    
    ? (Joi, 22 septembrie 2016, 15:51)

    xxx [anonim]

    as vrea sa va vad tot atat de inversunati si pentru Institutul Cantacuzino si pt reluarea cercetarii si productiei de vaccin la noi in RO. Poate atunci ar creste increderea in vaccinare si rostul ei.
  • +5 (5 voturi)    
    opinii (Joi, 22 septembrie 2016, 16:05)

    Johnny [anonim]

    Hai sa mai terminam cu aratatul cu degetul si cautatul tapilor ispasitori si sa privim obiectiv problema. Sunt multe voci si pro si contra vaccinarilor.

    Cine are minte sa citeasca si ce nu-i convine si nu se aliniaza conceptiilor proprii.

    "In a study conducted by scientists from the Direct Health 2000 clinic in Eltham, South London, England, half of all children vaccinated with MMR were found to have "zero or very low immunity" against measles and mumps."

    http://www.thinktwice.com/mmr.htm

    http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2012/09/04/measles-vaccine-kills-infants.aspx

    http://www.nvic.org/Vaccine-Memorial/Search-Memorial.aspx

    http://www.nvic.org/forms/vaccine-failure-wall.aspx
  • +4 (4 voturi)    
    Manipularea obisnuita a hotnews! (Joi, 22 septembrie 2016, 17:48)

    Mihai [anonim]

    Manipulare pura! :) De ce nu spune articolul nimic de Franta, unde vaccinarea nu-i deloc agreata. Cum o fi mai bine, sa-i lasi pe copii sa-si dezvolte un sistem imunitar sanatos? Sau sa avem copii defectati prin otravire cu substantele toxice din care sunt facute vaccinele? (Fac o paranteza pt cei care nu stiu, in 2010 - [[["Safe" childhood vaccines killed or injured 2,699 children last year in America, the US government has admitted this week - and 101 children developed autism after vaccination, even though researchers continue to insist that no link exists]]] - https://www.wddty.com/.../safe-vaccines-kill-2699
  • -2 (4 voturi)    
    Este simplu (Joi, 22 septembrie 2016, 21:08)

    antrax [anonim]

    In alte tari se practica un principiu simplu: Copii nevaccinati nu sunt primiti in "sistem".
    Adica nu ii primesc la cresa/gradinita/scoala fara carnetul de vaccinuri completat corespunzator. Fiecare copil are un carnet cu toate vaccinurile, pleci cu el dupa tine in vacanta sau la doctor.

    Fiecare fiola de vaccin are o sectiune din eticheta care se dezlipeste si se lipeste in carnet, apoi medicul pune semnatura langa si parafa peste ambele parti. Asta ca sa nu existe falsificari, banuiesc.

    Curios ca in Romania intr-o farmacie imi zicea cineva care lucra acolo ca el nu-si vaccineaza copii. Deci daca pana si aia din sistemul medical au luat-o razna...
  • 0 (0 voturi)    
    rujeola si minciunica (Vineri, 23 septembrie 2016, 9:24)

    zdravanel [anonim]

    http://www.bistriteanul.ro/afla-cati-copii-din-bistritanasaud-nu-sunt-vaccinati-1474541437233.html#.V-POUEIZzEs.facebook
  • +2 (2 voturi)    
    rujeola (Vineri, 23 septembrie 2016, 20:22)

    Duta Ruxandra [anonim]

    Sunt de acord cu legea doar in conditiile in care cineva semneaza ca nu patesc nimic copii.Copilul meu a facut rujeola imediat dupa ce a fost vaccinat nu stiu ce sa cred noi am scapat am facut toate formele fortat.Sunt boli ale copilariei nu inteleg de ce sunt asa periculoase ,pe vremea cand eram copil nu se faceau atatea discutii .Eu cred ca unii isi pierd afacerile din cauza ca parintii refuza vaccinare.Oamenii sunt speriat se moare pe capete in spitale din diferite motive bacterii,neglijenta,erori medicale etc.
    Este dreptul meu ca cetatean sa accept sau nu lucru daca este facut pe raspunderea mea.Nu raspunde nimeni de aceste vaccinuri nu garanteaza nimeni nimic.SUNTEM COBAII UNORA PRIN CEEA CE MANCA SI ACUM SI CU VACCINURILE.SA GARANTEZE PENTRU ELE SI SUNT DE ACORD.
  • 0 (0 voturi)    
    Dragi prieteni (Luni, 26 septembrie 2016, 9:00)

    George [anonim]

    Eu zic să nu cădem în capcana mass mediei care vrea să ne dezbine, să ne separăm în 2 categorii și apoi să ne luptăm pentru niște idei goale : 'toate vaccinurile sunt rele', 'toate vaccinurile sunt bune'. Ideile ambele sunt pe jumătate corecte și pe jumătate greșite.

    Vaccinurile, medicina, știința, tehnologia, sunt lucruri extraordinar de bune, dacă sunt folosite într-un scop creativ. Deci e evident că nu putem să zicem că 'vaccinurile reprezintă ceva rău'.
    Nu vaccinurile reprezintă ceva rău, ele sunt doar o tehnică, o metodă, un instrument care poate fi folosit pentru vindecare.
    Însă ele pot fi sabotate, se pot pune substanțe nocive în ele, și atunci ele devin periculoase.

    Haideți să discutăm despre problema adevărată: aceea a lipsei de transparență, aceea a crimelor săvârșite și mușamalizate, aceea a fraudelor științifice făcute de către cei din organizațiile oficiale care se presupune că sunt în slujba cetățeanului, a genocidurilor petrecute în repetate rânduri.

    Cel mai important e să nu îi lăsăm să ne distrugă puntea de comunicare, și să fim noi deschiși la minte: celui care spune că toate vaccinurile sunt rele, să i se explice frumos 'ai dreptate că sunt multe vaccinuri nocive pe piață și că ne-au afectat deja mii de copiii, dar vaccinurile pot fi și ceva bun. Ce trebuie noi să facem e să pedepsim mâna criminală și să reorganizăm modul în care știința și medicina sunt întreprinse, pentru a evita în viitor asemenea măgării ordinare'
    Și la fel, celui care strigă 'PRO VACCIN!', să i se prezinte date, documente, experimente, probe, informații, ca să fie și el lămurit că nu vaccinurile sunt problema ci criminalii care se folosesc de ele să facă ceva extrem de rău.

    Prezint două documentare care în opinia mea sunt îndeajuns de zguduitoare și de directe, cu informațiile prezentate clar:

    'Casa numerelor' - documentar despre afacerea SIDA - una dintre cele mai mari fraude ale oamenilor de știință și ale medicilor

    https://www.youtube.com/watch?v=oEmvHDb8VEc
  • 0 (0 voturi)    
    Interesant (Joi, 6 octombrie 2016, 9:34)

    Red El [anonim]

    Foarte interesant !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version