Ciolos, prezent la Fetesti, la deschiderea anului scolar: Sa nu cautati titluri goale de continut, asa cum fac unii

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 12 septembrie 2016, 10:00 Actualitate | Esenţial

Premierul Dacian Ciolos i-a indemnat, la inceput de an scolar, pe elevi sa aiba incredere in fortele proprii si sa nu caute doar note bune si "titluri goale de continut", care nu le aduc progrese in plan personal, transmite Agerpres.

"Va indemn sa aveti incredere in voi, in calea voastra, sa va tineti de ea, sa nu cautati neaparat doar note bune, sa cautati sa asimilati si sa intelegeti ceea ce asimilati, sa nu cautati titluri goale de continut, asa cum fac unii, pentru ca sunt obtinute fara ca ceva in voi sa progreseze. Cred ca scoala romaneasca trebuie sa vina cu o schimbare de perspectiva, scoala trebuie sa va lase spatiu sa va exprimati si sa invatati responsabilitatea", a spus premierul, la Liceul Carol I din Fetesti, unde a participat la deschiderea anului scolar. 

Ciolos a precizat, totodata, ca actuala generatie de elevi "va fi cea care va definitiva procesul de schimbare a Romaniei".























2055 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    Nu zice rau (Luni, 12 septembrie 2016, 10:23)

    Soljenitin [utilizator]

    Nu zice rau Ciolos. Trist este, insa, ca sistemul romanesc de invatamant educa elevul sa invete pentru nota, nu sustine calitatea procesului de invatare ci strict rezultatul acestuia.
    • 0 (0 voturi)    
      ... (Luni, 12 septembrie 2016, 12:15)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Hmmm.
      Si cum eviti rezultatele indemnand elevii sa nu invete pentru nota ci pentru cultura lor generala?
      Cum iesi din dilema asta...?!?


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version