Carrefour Romania s-a alaturat campaniei de sustinere a subscriptiei nationale pentru achizitionarea operei lui Constantin Brancusi "Cumintenia Pamantului", informeaza vineri un comunicat de presa al retailerului, in conditiile in care luni se anuntase o contributie de 127.000 de euro din partea Dedeman.

Cumintenia pamantuluiFoto: USER UPLOADED

Potrivit sursei citate, intre 1 si 30 septembrie, compania doneaza 1% din vanzarile de produse marca proprie prezente pe rafturile magazinelor Carrefour.

"Prin aceasta initiativa, dorim sa ii incurajam pe clientii nostri sa faca parte, alaturi de noi, din acest efort colectiv pentru o cauza ce vizeaza toti romanii", a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing & Comunicare Carrefour Romania.

Anuntul Carrefour vine dupa ce luni, retailerul Dedeman a transmis ca se implica si el in campania pentru subscriptia nationala cu o donatie importanta, de 127.000 de euro, cate 15 euro pentru fiecare dintre cei 8.500 de angajati ai companiei.

Aproape 700.000 de euro s-au stranspentru achizitionarea operei lui Constantin Brancusi - "Cumintenia Pamantului" -, in campania de subscriptie publica, a anuntat vineri ministrul Culturii, Corina Suteu.

Campania de colecta nationala "Brancusi e al meu" are ca tinta strangerea sumei de 6 milioane de euro din donatii publice pana la sfarsitul lunii septembrie. Acestei sume i se adauga 5 milioane de euro alocati de Guvern, pentru ca opera lui Brancusi sa intre in proprietatea statului, dupa achizitionarea de la proprietarii sai actuali.