Ministrul Sanatatii: Managerul de la Floreasca mi-a inaintat demisia. In cel mai scurt timp numesc interimar

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 31 august 2016, 23:48 Actualitate | Esenţial

Sorin Paun, managerul interimar Spitalului Floreasca, si-a inaintat demisia din functie, miercuri seara, a anuntat ministrul Sanatatii, Vlad Voiculescu, la finalul discutiilor cu acesta, scrie News.ro. El a spus ca, in cel mai scurt timp, va fi numit un nou manager interimar care sa asigure buna functionare a acestui spital, pana la organizarea concursului pentru ocuparea postului, cel tarziu in luna octombrie.

"In aceasta seara, doctorul Sorin Paun, managerul interimar al Spitalului Floreasca, mi-a inaintat demisia din functia de conducere a unitatii sanitare. In cel mai scurt timp va fi numit un nou manager interimar care sa asigure buna functionare a acestui spital pana la organizarea concursului, cel tarziu in luna octombrie", a anuntat ministrul Sanatatii, la finalul discutii purtate, miercuri seara, la Ministerul Sanatatii.
 
El a mai spus ca Ministerul Sanatatii va acorda in continuare tot sprijinul Spitalului Floreasca, pentru remedierea rapida a situatiei.
 
"Dincolo de problemele de comunicare dintre doctorul Sorin Paun si o parte a personalului din spital, nimeni nu mi-a adus la cunosinta elemente care sa puna la indoiala onestitatea sa si calitatile recunoscute de medic chirurg. Ministerul Sanatatii va acorda in continuare tot sprijinul Spitalului Floreasca pentru remedierea rapida a situatiei", a adaugat ministrul Vlad Voiculescu.

Inainte de discutiile cu managerul Spitalului Floreasca, ministrul Vlad Voiculescu s-a intalnit, miercuri seara, cu o parte dintre medicii demisionari de la Unitatea de Primiri Urgente a spitalului.

Discutiile intre Vlad Voiculescu si medicii demisionari au durat aproximativ patru ore, Bogdan Oprita, coordonatorul UPU Floreasca si al SMURD Bucuresti, declarand ca ministrul a fost informat ca peste 90% din personalul de la UPU Floreasca doreste sa demisioneze din cauza conflictului cu managerul unitatii medicale.

Oprita a mai spus ca, in ultima perioada, discutiile cu administratia spitalului au fost purtate doar prin documente, ceea ce, in opinia sa, reprezinta o lacuna grava in comunicare.

El a mai aratat ca medicii demisionari i-au prezentat ministrului documente privind poblemele de la spital, de care s-ar face responsabil managerul Spitalului Floreasca, Sorin Paun.

Oprita a mai afirmat ca UPU de la Floreasca, unde ajung zilnic 380-420 de pacienti, nu isi va mai putea desfasura activitatea in conditiile in care peste 90% din cadrele medicale demisioneza, daca nu va fi gasita o solutie.

"Departamentul nostru are, in momentul de fata, un numar de 33 de posturi ocupate, la care nu ni n-a aprobat scoaterea la concurs desi am facut nenumarate referate pentru a suplimenta numarul acestor oameni. Trebuie spus ca din cele 33 de norme, doua colege au contractul suspendat, fiind in concediu de ingrijirea copilului, inca doua-trei norme sunt, de fapt, jumatate de norma, adica trei colegi lucreaza cu jumatate de norma, facand a doua specialitate, iar noi ne invartim undeva intre 29 si 30 de persoane care isi desfasoara activitatea. Socotiti dumneavoastra, acum, daca acesti colegi, in numar de 17, si-au prezentat demisia, cati mai raman si daca o unitate de primire urgente de talia Spitalului Floreasca, ce primeste zilnic, in medie, intre 380 si 420 de pacienti si mai asigura si SMURD-ul la nivelul spitalului nostru, doua unitati de terapie intensiva, elicopter, avion, isi poate desfasura activitatea", a mai declarat coordonatorul UPU Floreasca.

La randul sau, ministrul Sanatatii a spus, la finalul discutiilor cu medicii, ca sunt doua tipuri de probleme la Spitalul Floreasca - unele de comunicare si unele  administrative, el confirmand ca au existat "niste probleme cu medicamentele", care s-au remediat intre timp.

El a explicat ca, din discutiile de pana acum cu medicii demisionari, pare sa fie vorba despre "probleme grave de comunicare".

Cel putin 17 medici de la UPU a Spitalului Floreasca au demisionat, miercuri, reclamand ca nu mai pot lucra in conditiile de acum si ca nu gasesc intelegere la managerul unitatii medicale, Sorin Paun, care refuza sa aprobe noi posturi sau sa semneze pentru achizitia de medicamente, astfel ca ei sunt nevoiti sa cumpere unele medicamente din banii lor. Medicii spuneau ca, in aceste conditii, 15 dintre ei au demisionat, iar alti 15 ar urma sa isi dea demisia in zilele urmatoare.

"Domnul manager, cand are o problema cu noi, recurge la tot felul de masuri de intimidare, suntem chemati in biroul dumnealui sa dam tot felul de note explicative. Practic, ni se pune pumnul in gura pentru orice lucru minor. Noi am ajuns la concluzia ca nu ne putem desfasura activitatea si am decis sa ne inaintam demisia, sa ne gasim de munca in alta parte (...) Suntem in preaviz 14 zile, dupa care vom vedea ce vom face. Nu gasim niciun fel de intelegere la managerul spitalului, cu care nu se poate discuta. Nimeni nu vrea sa ne asculte ", a afirmat unul dintre medicii demisionari.

Demisionarii spun ca aceasta situatie a aparut de aproximativ doua-trei luni si, desi a fost informat si Ministerul Sanatatii si s-au gasit solutii, au aparut alte probleme, in sensul ca au disparut alte medicamente sau s-au facut achizitii de aparatura noua care apoi a fost retrasa, spunandu-li-se ca au tot ce le trebuie la UPU.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
3878 vizualizari
  • +1 (19 voturi)    
    Concluzii la sfarsitul zilei (Joi, 1 septembrie 2016, 0:36)

    AntonBucuresteanul [anonim]

    Medicii UPU sunt cei mai bine organizati, cine nu le indeplineste toate cerintele primeste demisia lor in bloc asezonata cu imaginea unei plapande rezidente neindemanatice agresata verbal (si cred ca asta este chiar un caz fericit). Arafat win again.

    PS "Atac" la Arafat: discutiile institutionale se purtau la minister iar el merge la A3 pentru sustinere populista. Excelent jucat.
    • 0 (14 voturi)    
      Zau! (Joi, 1 septembrie 2016, 5:25)

      Hohey [utilizator] i-a raspuns lui AntonBucuresteanul

      "Medicii UPU sunt cei mai bine organizati..."
      BRAVO LOR!

      Isi fac treaba? Daca NU era treaba managerului sa ii faca de ocara...
      • +10 (14 voturi)    
        Doctorul Paun jignea pe oricine, medici, pacienti! (Joi, 1 septembrie 2016, 8:07)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

        Doctorul Paun jignea pe oricine, medici, pacienti... nu conta!

        El era un dictator, deformat moral de alti tortionari.... si actiona in consecinta!
        • -3 (7 voturi)    
          Bilant (Joi, 1 septembrie 2016, 9:43)

          AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui pedepsitorul

          Daca tot cunosti detalii si ii faci bilantul, poate amintesti si cati pacienti operati de el au iesit pe picioarele lor din spital, ca la urma urmei asta conteaza.
          Hai sa vedem insa ce va face urmatorul manager, a carui singura calitate superioara trebuie sa fie aceea de a stapani retorica. Sa-l asteptam deci pe doctorul Papagal, ca doctorul Paun nu ne place. Circ ieftin.
          • +2 (4 voturi)    
            Medicina nu este propietatea lui Paun! (Joi, 1 septembrie 2016, 11:28)

            pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui AntonBucuresteanul

            Orice medic pentru asta face medicina, mai précis pentru a pune oamenii pe picioare!

            Dar cum de nu vrei sa vorbil de cat sange au spalat angajatii UPU dupa salopetele lor!
            Oare cate resuscitati fac in fiecare luna!
            Oare cate descarcerari cu oameni fara maini si picioare, cate victime ale accidentelor de munca, cati pacienti care au ingerat diverse otravuri sau medicamente ca sa se sinucida?

            Adica cand vorbim despre manager el de fapt e salvatorul de pacienti, dar cand vorbim despre angajatii UPU... este circ ieftin?
            • +1 (1 vot)    
              smurd = ambulanta (Joi, 1 septembrie 2016, 18:40)

              AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui pedepsitorul

              In ansamblul actului medical, smurdul este fix serviciul de ambulanta. Nimic mai mult. Este vechea ambulanta care aduce pacientii la spital, unde ii trateaza medicii chirurgi, cardiologi, neurochirurgi, chirurgi plasticieni, si alte specialitati.
              Dar acum sunt imbracati frumos si au elicopter si avion.
              La stiri nu vezi decat in(des)carceratii, ca asta iti livreaza tembelizorul - este singura ta sursa de informare?. Habar nu ai ce inseamna o operatie de transplant, care poate dura si 16 ore.
          • +1 (3 voturi)    
            aparent (Joi, 1 septembrie 2016, 11:28)

            break a leg [utilizator] i-a raspuns lui AntonBucuresteanul

            nu retorica este problema ci faptul ca nu a fost de acord se semneze fara intrebari achizitiile facute de upu smurd :)
          • +3 (3 voturi)    
            mda (Joi, 1 septembrie 2016, 11:44)

            e.o. [utilizator] i-a raspuns lui AntonBucuresteanul

            Tragic cum privim functia de manager.

            Managerul ar putea fi foarte bine un medic absolut mediocru dar un organizator, comunicator și negociator foarte bun. De asta e nevoie pe acest post.
            • +3 (3 voturi)    
              Corect! (Joi, 1 septembrie 2016, 12:16)

              pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui e.o.

              Nu sa se comporte ca un sef de C.A.P.
              • -1 (1 vot)    
                Ba da (Joi, 1 septembrie 2016, 18:47)

                AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui pedepsitorul

                Cand dai de o vita (vitel sau vacuta, ca sa nu ma acuzi si de sexism), trebuie sa te comporti exact ca un sef de C.A.P.
                • +1 (1 vot)    
                  Numai o vita poate vorbi despre vite! (Luni, 5 septembrie 2016, 12:15)

                  pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui AntonBucuresteanul

                  Amice, caracterul tau seaman cu al lui Visinescu si Ficior!
            • 0 (0 voturi)    
              in principiu sunt de acord (Joi, 1 septembrie 2016, 18:45)

              AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui e.o.

              Si nu te contrazic, calitatile respective trebuie sa existe. Dar trebuie sa prevaleze integritatea si profesionalismul. Deoarece nu poti sa te ocupi prea mult de cereri abuzive (inca o data, de ce au facut greva doar ambulantierii?). Time management cred ca se numeste treaba asta.
      • 0 (6 voturi)    
        organizarea UPU (Joi, 1 septembrie 2016, 9:36)

        AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui Hohey

        UPU<SMURD<DSU sunt in subordinea Ministerului Afacerilor Interne. Sunt la fel ca politistii, care ar putea, la randul lor, sa-si dea demisiile in bloc. Deci chiar sunt organizati militareste.
        Treaba fac toti medicii, mai putin rezidenta din inregistrari.
        Managerul nu i-a facut de ocara pe ei, ci pe rezidentul care nu intelegea ce are de facut in sala de operatie.
        Dar uite ca inregistrarea cu injuraturile si-a facut treaba, te-a confuzat.
      • +4 (6 voturi)    
        mai incet cu dictatura pe scari (Joi, 1 septembrie 2016, 9:59)

        akanom [utilizator] i-a raspuns lui Hohey

        Nu e normal sa jignesti pe cineva, indiferent de cat de director esti, si indiferent cat de prost sau bine isi face oricine treaba.

        Mai lasati apucaturile astea de comunisti mici dictatori feroce, si apucati-va sa va cresteti demnitatea si bunul simt.
        • 0 (6 voturi)    
          nicio dictatura (Joi, 1 septembrie 2016, 10:41)

          AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui akanom

          E minunat si chiar dezirabil daca poti avea in permanenta un limbaj elevat si nu te scobesti in nas in public. Dar in singurele jigniri (respectiv injuraturi), cineva nu-si facea treaba in sala de operatie iar altcineva putea sa moara.
          Da-mi voie sa-ti spun un banc:
          Seful: - De ce l-ai injurat pe colegul tau si i-ai zis "du-te-n p... mea"?
          - Sefu', eu am vrut sa mi-l apropii... Dar daca nu vrea, sa se duca-n p.... ma-sii"
          • +1 (3 voturi)    
            cu atât mai rău - (Joi, 1 septembrie 2016, 11:46)

            akanom [utilizator] i-a raspuns lui AntonBucuresteanul

            înjurăturile în mediu stresant arată clar incompetența. Dacă ești șeful de operație, și ceva merge prost, nu te iei de un rezident care e acolo să învețe, prin definiție, și nu le poate ști pe toate; că nimeni nu s-a născut învățat.

            Când ești șef, îți asumi responsabilitatea, și organizezi totul bine, sau dacă nu ai organizat, iei măsuri să repari ce ți-a scăpat, nu te apuci să-ți descarci nervii.
            • 0 (0 voturi)    
              ipocrizie (Joi, 1 septembrie 2016, 18:56)

              AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui akanom

              De doua mii de ani, un ucenic isi ia scaltoace de la mester si invata perfect meserie. Nu poti fi politically correct in fata incompetentei si cu atat mai putin cand esti atacat sub centura.
              Cat despre organizare de unul singur, ai doua variante: esti dictator sau te compromiti.
    • +2 (4 voturi)    
      mai daca au dreptate... (Joi, 1 septembrie 2016, 8:58)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui AntonBucuresteanul

      protestatarii... chiar a intarziat...
      daca nu au dreptate arafat ar trebui sa zboare!

      sincer sa fiu sunt de acord cu demersu lor DACA AU DREPTATE! dar cineva ar trebui sa verifice acuzatiipe pentru ca este f grav sa faci asta fara motiv. nici nu cred ca e greu... ziceau ca nu a comandat niste medicamanete.... deci sugur se poate afla relativ usor!

      cat despre arafat... s-a vazut de nenumarate ori ca este mai interesat de imaginea smurd decat de viata oamenilor
      • +1 (3 voturi)    
        dreptate (Joi, 1 septembrie 2016, 10:44)

        AntonBucuresteanul [anonim] i-a raspuns lui liviu_

        Asta chiar este o problema de etica sociala: dreptatea ti-o faci in cadrul institutional, sau la televizor, cu sprijinul oprobiului public?
      • 0 (2 voturi)    
        pai (Joi, 1 septembrie 2016, 11:31)

        break a leg [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        managerul si-a inaintat demisia. Dar de fapt nu asta pare a fi problema pentru ca iata ce zice directorul UPU: "Demisia managerului nu rezolva problemele daca procedurile impuse de el nu vor fi schimbate"

        adica sa se schimbe, dar sa vina unul care sa ne dea bani fara sa ne intrebe de lege sau proceduri, cum era inainte de paun asta :)


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version