Transportatorii spun ca vor circula o ora pe zi cu 30km/h pana cand li se vor ieftini politele RCA

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 19 august 2016, 9:45 Actualitate | Esenţial

Camioane
Foto: Capital
Transportatorii rutieri romani intra in greva japoneza si vor circula zilnic o ora cu 30 km/h oriunde se afla in Romania pana cand primele RCA vor fi reduse la nivelul maximal de 4.907 lei/an, se afirma intr-un comunicat al UNTRR.

"Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania (UNTRR) atrage atentia Guvernului, Parlamentului si Presedintiei Romaniei ca transportatorii rutieri s-au saturat de lipsa de masuri a autoritatilor fata de criza din piata RCA, dupa ce tarifele pentru camioane la clasa B0 s-au dublat, ajungand la peste 22.000 de lei pe an", spune sursa citata.

Astfel, in semn de protest, transportatorii rutieri vor demara o greva japoneza si vor circula zilnic o ora cu 30 km/h oriunde se afla in Romania pana cand primele RCA vor fi reduse la valorile maximale conforme cu datele cuprinse in raportul intocmit anul acesta, pentru perioada 2013 - 2015, de catre compania de consultanta Milliman la cererea ASF. 

Totodata, transportatorii rutieri care participa la greva japoneza sunt invitati sa-si puna in parbrizul autovehiculelor o pancarta A4 cu mesajul "Protest RCA - Merg o ora pe zi cu 30 km/h - Vreau sa traiesc", mesaj care indica falimentul in care sunt aruncati transportatorii de catre Guvern, Parlament, Presedintie, ASF si asiguratori (imaginea o puteti descarca de aici) .

Pe langa aceasta greva japoneza, UNTRR spune ca, impreuna cu celelalte asociatii patronale din transporturile rutiere, vor organiza in data de 15 septembrie 2016 un mare protest la nivel national. 

"Majoritatea operatorilor de transport sunt adusi la faliment, dupa ce tarifele de prima pentru transportul comercial de marfa si persoane s-au majorat cu peste 300% fata de anul precedent si cu peste 500% fata de anul 2014. (...)

Totodata, UNTRR atrage atentia asupra dezastrului care exista in firmele de asigurare care nu sunt interesate de reducerea riscurilor, ci vor doar sa puna pe spatele transportatorilor rutieri ineficienta lor avand costuri de administrare extrem de mari deduse in special din incasarile RCA", se acuza in comunicat.












Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
2407 vizualizari
  • +1 (23 voturi)    
    pai... (Vineri, 19 august 2016, 10:04)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    ...sunteti nesimtiti daca faceti chestia asta si nu veti avea nici un sprijin din partea celorlalti cetateni. de ce nu mergeti la guverni si la parlament ? cu ce sunt ceilalti soferi de vina ca sa-i incurcati pe ei? ce, din cauza mea aveti voi rovigneta la pretul acela??????

    poate ca si altii o sa protesteze si soferii in greva japoneza o sa se trezeasca cu o caramida in cabina. sau o salvare nu o sa poata ajunge unde e nevoie, "ca faceti voi greva japoneza, "COLEGU'"
    • +6 (14 voturi)    
      da tu esti dus rau (Vineri, 19 august 2016, 10:43)

      DanielBorca1 [anonim] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      In primul rand nu este vorba de nici o rovinieta sau rovigneta cum ii spui tu, ci despre asigurare rca.Tu ori nu ai masina ori habar nu ai pe ce lume traiesti.La masini si motocilcete se scumpesc anual sau de 2 ori pe an asigurarile.Am platit pentru o motocicleta 340 lei pt un an, ti se pare normal? Iar la masina am platit 650 lei asta desi am permis de 25 de ani si nu am avut incidente.Cu un an in urma plateam undeva la jumatate, o sa ajunga asigurarile la noi mai scumpe decat in tarile nordice.Deci nu mai bateti campii, ca ar trebui toti soferii din trafic sa fie solidari cu acesti "camionagii"
      • -7 (13 voturi)    
        mda (Vineri, 19 august 2016, 10:58)

        ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui DanielBorca1

        in fine, RCA. si rovigneta e o problema, sau poate TU nu conduci pe drumurile patriei... ce rovigneta e ieftina??? la camioane cat costa pe an? desteptul pamantului...

        si reiterez observatia mea; sa mergi cu 30 la ora e o tampenie. mai ales ca si asa e aglomeratie... de suferit sufera ceilalti participanti la trafic, ca aia care sunt de vina oricum merg cu elicopterul sau au escorta cu girofar!

        fii tu solidar cu niste cretini care blocheaza drumurile. eu nu pot. daca ar avea sange in instalatie s-ar duce la guvern sau la parlament si ar descarca niste tone cu cacat la intrare . dar nu au...
        • 0 (0 voturi)    
          pe mine altceva ma enerveaza (Vineri, 19 august 2016, 15:36)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

          ca nu s-au suparat transportatorii niciodata in 26 de ani pe autoritati pt starea drumurilor. adica acum cat e media de viteza cu care circula un TIR. Banuiesc ca nu e mult mai mare de 30km/h la ce drumuri are Romania. Daca mai prinzi si o centura, sigur nu ai mai mult de 30 la ora.

          Am apelat in diverse randuri la transportatori pt proteste legate de centura bucuresti si pt pasajul DOmnesti... Niciodata nu au vrut sa se implice.
      • -2 (2 voturi)    
        nu as incuraja mersul cu masina. (Vineri, 19 august 2016, 15:33)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui DanielBorca1

        pt TIRuri si masini comerciale as face RCA 0 lei. PT masinile personale care nu produc nimic as face RCA de la 1000 euro in sus.

        Masina personala trebuie sa fie un lux. Statul cheltuie sume uriase pt infrastructura rutiera in loc sa investeasca in transport public. E o porcarie sa mergi cu masina de la Bucuresti la Satu Mare in loc sa te urci intr-un tren de mare viteza.
  • +14 (18 voturi)    
    Riscuri in transport (Vineri, 19 august 2016, 10:15)

    CezarN [utilizator]

    Riscuri in transport inseamna soferi de TIR cu 4 clase si cu permise luate la Pitesti, drumuri cu gropi, lipsa autostrazi, camioane luate la manaa zecea din occident, cauciucuri fata resapate si uzate, carute pe drumuri europene, etc

    Pentru niciunul dintre aceste riscuri nu am vazut Piata Victoriei plina de camioane si de soferi protestand.

    Ati observat ca aceste proteste ale soferilor nu au loc atunci cand soferii sunt afectati(ex. fortati de patroni la curse, sau cauciucuri resapate sau secondhand), ci doar cand PATRONII au de suferit financiar intr-un fel sau altul?
    • 0 (8 voturi)    
      visezi soferi de TIR cu 4 clase (Vineri, 19 august 2016, 12:00)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      Faptul ca ai vazut un caz izolat cu un sofer doar cu liceul nu inseamna ca toti sunt inculti sau ca nu sunt inteligenti !

      sunt si cazuri rare, fiecare padure are uscaciuni, dar in trafic multi soferi de TIR au fost amabili si te chinui tu cu o masina mica sa circuli dar ia gandeste-te la ditamai TIR-ul si cate reguli au de circulatie !!!

      Nu sunt sofer de tir, dar de exemplu, sunt zile in care sunt blocati in a traversa muntii (de ex: din Transilvania in Muntenia) ziua in anumite ore si atunci sunt obligati sa circule noaptea, prin serpentine cu ditamai TIR-urile !

      asta ca nu avem autostrazi !

      nu stiu daca dvs ati fi in stare sa munciti asa ceva zi de zi !

      APOI LE-A AJUNS CUTITUL LA OS !
      SUME ENORME pentru ca un sofer de autocar - NU DE TIR ! - a intrat cu autocarul in zid, prapastie, etc si sunt multe daune umane !!!

      Dupa falimentarea unor companii de asigurari mi se pare ca ASF vrea sa o puna de un monopol doar a asiguratorilor globali mondiali straini !

      ASF nu prea lucreaza in interesul clientilor finali ci a companiilor de asigurari !

      de unde incaseaza bani grosi... dar acesti bani grosi vin de la... .da... de la noi cu autoturisme, TIR-uri !!!
    • +4 (4 voturi)    
      Intreb altceva. (Vineri, 19 august 2016, 12:20)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      I-ati vazut pe astia sau altii grevisti, ca ai spitalelor, scolilor sau foamei in vremuri pesediste? Eu nu. Baronii sindicatelor, dintre care citiva stau, deja, la Zuchthaus, ar trebui bine cautati la conturi. Cind e greva, vine si ingrasarea conturilor lor. Ca sta prostimea sindicala in strada, sau medicii ca nu ar mai putea spagui nefericitii bolnavi devine ceva firesc, cind la guvernare sunt altii si nu pesedeul sau parti din uslam.
  • +13 (13 voturi)    
    Transportatorii nu au auzit de mutualism? (Vineri, 19 august 2016, 10:38)

    hic sunt leones [utilizator]

    În loc să facă grevă, transportatorii pot să înființeze o companie de asigurări mutuală (în care fiecare dintre ei este și client, și acționar) care să practice tarifele care consideră ei că sunt cele corecte și care să înlăture asiguratorii care practică prețuri „abuzive” din această nișă de piață.
    • +7 (11 voturi)    
      He, he, he! (Vineri, 19 august 2016, 11:06)

      CezarN [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      S-ar fura si pacali intre ei in cel mai pur stl romanesc.

      In plus, ei stiu adevarul, ei stiu ca RCA nu este in functie de valoarea masinii tale, ci in functie de pagubele pe care le poti provoca cu masina ta, asa ca un TIR vechi, incarcat cu 20 tone, circuland pe un drum european aglomerat, pllin de gropi si de carute poate provoca aceleasi pagube ca si un TIR nou-nout circulan in aceleasi conditii, ba chiar pagube mai mari, avand in vedere starea sa tehnica precara si cauciucurile uzate.
    • -1 (1 vot)    
      Asa ar trebui (Vineri, 19 august 2016, 12:01)

      ofertarca [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Indiferent in ce domeniu lucrezi, fiscalitatea a crescut. Degeaba dau exemple transportatorii ce preturi se practica in alte tari, pentru ca daunalitatea poate sa fie total alta. Au fost obisnuiti patronii sa faca bani usor. Toti care au 2-3 tiruri s-au bagat la leasing masini de lux si au tot felul de pretentii de mari patroni. Platiti fratilor si fiti mai ponderati in cheltuieli.
    • +2 (2 voturi)    
      visezi cai verzi pe pereti, mutualism (Vineri, 19 august 2016, 12:02)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      ASF este singura care poate aproba functionarea unui nou asigurator, care trebuie sa aiba un capital foarte mare, si din start ceea ce spui tu este un vis, rupt de realitate, si atata tot
      • +1 (1 vot)    
        Doar dacă nu știi să-l pui în practică (Vineri, 19 august 2016, 12:44)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        este un vis.
        2,5 mil de euro - minimul capitalului social necesar - înseamnă 25 de capete tractor medii; există transportatori care dețin sute de capete tractoare, deci, în sistem mutualist, se găsesc ușor acești bani.
        Conform studiilor, în România sunt înmatriculate peste 100 mii de astfel de vehicule deci, dacă pretențiile transportatorilor sunt corecte, într-un an de zile vor economisi, doar din neplata unor prime considerate prea mari (să zicem o medie de 8 de lei acum), cam 3 mii de lei /vehicul: 8 mii (prima mare) - 5 mii (prima corecta) = 3 mii /vehicul economie; la 100 de mii de vehicule se economisesc 60-70 de milioane de euro (adică înrtr-un an de zile se câștigă, doar din economisirea de care vorbeam, capitalul social minim pentru înființarea a 24 de societăți de asigurare).

        Ți se mai pare că visez?
        • +1 (3 voturi)    
          @hic (Vineri, 19 august 2016, 15:11)

          adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          Pai in continuare visezi... citi patroni au studiile necesare pentru conducerea unei societati de asigurari? Doar cu bacu' nu prea poti. Si sa plateasca ei cu 2-3000 euro pe luna(minim) oameni sa o conduca.... mai bine circula cu 30km/h
          • +1 (1 vot)    
            Eu am dat o soluție ca să nu se mai plângă (Vineri, 19 august 2016, 15:41)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

            Visez, pentru că acești oameni - la fel ca multe alte categorii profesionale din România - în loc să caute soluții, vor ca „alții să le dea”.
            Dacă ei știu că prețul mediu corect la un cap tractor este 5 mii, n-au decât să facă o firmă care să ofere serviciul RCA la prețul respectiv. Asta înseamnă economie de piață.

            Este la fel de corect să protesteze, însă fără să încurce circulația (pentru că alți participanți la trafic nu au nicio vină) și fără să fim solidari cu ei.
  • +2 (6 voturi)    
    perfect (Vineri, 19 august 2016, 11:14)

    J_W [utilizator]

    Sa le dea politia amenda, exista in codul rutier prevederea conform careia nu ai voie sa circuli cu viteza "nejustificat de mica" pt ca ingreuneazi traficul pt ceilalti.
    • -1 (5 voturi)    
      pune-te in pielea lor (Vineri, 19 august 2016, 12:04)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui J_W

      si apoi critica !

      cand o sa se dubleze RCA din nou in numai doi ani, o sa plangi ca de ce aia cu TIR-ul nu au facut mai mult sa lupte impotriva celor de la ASF !

      sa te vad peste 2 ani cand RCA se va dubla din nou.
      • -1 (1 vot)    
        noroc de voi astai cu TIRurile (Vineri, 19 august 2016, 15:46)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        mai bine ati respecta naibii legile si nu ati circula la ore de varf in oras de ex. Ce zici?

        de starea proasta a drumurilor nu v-am auzit sa va plangeti.. oricum in medie nu mergeti cu mai mult de 30 la ora. Habar nu aveti sa estimati o pierdere de bani indirecta. Doar ce se vede exista. Se vedem ca aveti cu 2 clase mai mult ca trenul


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri