Preoti din Suceava cer interzicerea trupei "sataniste" Dark Funeral la un festival din oras: Oare nu se supara Dumnezeu pe noi daca-i lasam sa cante pe acesti satanisti?

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 18 august 2016, 15:25 Actualitate | Esenţial

Album Dark Funeral
Foto: Facebook/Dark Funeral
Mai multi preoti suceveni cer anularea concertului pe care formatia suedeza de black metal Dark Funeral il sustine joi seara, in prima zi a festivalului Bucovina Rock Castle, anunta Suceava News.

Preotul profesor Justinian-Remus A. Cojocar, presedinte al Asociatiei Culturale "Sfantul Mitropolit Dosoftei" Suceava se intreaba intr-un memoriu public daca "nu se supara Dumnezeu pe noi daca-i lasam pe acesti satanisti" sa cante la festival.

Iata mai jos memoriul, citat de Suceava News:

"Printre trupele invitate se afla si Dark Funeral din Suedia. Pe pagina lor de internet: www.darkfuneral.se se afla clipul de prezentare al trupei in care ard cruci, pentagrame, tin in maini cranii si capete de porci, beau sange de animal.

Tinuta lor este inspaimantatoare si respingatoare.

Temele pe care ei le promoveaza prin muzica lor sunt Satanismul si respingerea Crestinismului. Dam exemple de cateva nume ale albumelor: Vobiscum Satanas, Teach children to Worship Satan, Diabolis interium.
Apreciem munca organizatorilor si stim ca intentia si scopul este de a oferi un festival variat si reusit sucevenilor si turistilor care vin in Suceava.

Pe pagina de prezentare a festivalului Bucovina Rock Castle se mentioneaza ca banul public se mai cheltuie si pe acte de cultura, ca muzica este o legatura puternica intre tati, mame, fii si fiice, frati, surori si simpli cunoscuti.

Consideram ca prezenta trupei Dark Funeral este o imensa greseala. Nu vrem din banul public sa fie platita trupa Dark Funeral! Concertarea acestei trupe nu este act de cultura, si nu va crea o legatura puternica intre oameni, asa cum se doreste. Muzica trebuie cantata, nu zbierata si racnita. Muzica este optimista si vesela si ne duce cu gandul la lucrurile frumoase.

Nu avem nevoie de trupa aceasta satanista la festival. Nu avem nevoie de invocatori ai lui Satana. Din reprezentarile lor de pana acum, la inceput ei fac o invocare si aduc jertfa diavolului intregul concert, pe care-l considera o rugaciune pentru cel rau.

Chiar daca nu vor arde cruci si nu vor aduce animale si nu vor improsca si vor bea sange de animal, insasi rugaciunea diabolica si incantarea Diavolului in cadrul melodiilor, ne obliga sa luam atitudine. Nu au ce cauta la festival si nu trebuie sa cante!

Suntem un popor crestin si credincios. Avem traditii sanatoase si frumoase crestine. Sa ne aparam monumentele istorice de poluarea fonica agitatoare pentru Diavol!

Nu ne putem bate joc de inaintasii nostri aducand satanistii sa cante. Nu exista niciun loc potrivit sa canti diavolului. La Cetatea de Scaun este un paraclis unde oamenii in istorie s-au rugat lui Dumnezeu si unde si de acum inainte se vor ruga lui Dumnezeu.

Oare nu se supara Dumnezeu pe noi daca-i lasam sa cante pe acesti satanisti? Sa avem evlavie la ocrotitorul orasului nostru Sfantul Ioan cel Nou de la Suceava, la Voievodul Sfant Stefan cel Mare care a aparat tara si cetatea de cotropitorii pagani si s-a luptat pentru ca noi astazi sa fim crestini.

Venim cu rugamintea de a actiona cu mult calm si intelepciune si sa opriti concertarea trupei Dark Funeral la Festivalul Bucovina Rock Castle!

Dumnezeu sa ne ajute pe toti in toate!

Cu stima,
pr. prof. Justinian-Remus A. Cojocar

Presedinte al Asociatiei Culturale
Sfantul Mitropolit Dosoftei Suceava".













Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
9176 vizualizari
  • -48 (86 voturi)    
    Bravo! (Joi, 18 august 2016, 15:30)

    padin [utilizator]

    Mai sunt şi oameni cu bun simţ în ţara asta...
    • +31 (53 voturi)    
      Oamenii cu bun simt (Joi, 18 august 2016, 15:38)

      ICosmin [utilizator] i-a raspuns lui padin

      sunt cei care platesc taxe. In rest face fiecare ce vrea, atat timp cat nu ii face rau altuia.
      • +8 (22 voturi)    
        bor serele e mai degrabă (Joi, 18 august 2016, 18:25)

        andreitr [utilizator] i-a raspuns lui ICosmin

        slujitoarea satanei decât trupa rock. Mafia neagră sau lăcustele negre nu stiu decât minți și fura bani de la populația naivă. Popii ar trebui încolonați cu direcția canal și să sape, pentru a face ceva util pentru România. Lăcustele negre ar trebui să meargă și la spovedanie la DNA. Hai DNA!
        • +14 (28 voturi)    
          x (Joi, 18 august 2016, 19:06)

          verdi [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

          da banii din taxele rockistilor
          din care faceti biserici
          oare nu-s spurcati ?
      • +13 (23 voturi)    
        cred ca de fapt cauza e alta (Joi, 18 august 2016, 19:12)

        alizee [utilizator] i-a raspuns lui ICosmin

        in loc sa cotizeze la BOR, tinerii dau bani la spectacol... Adica iau painea de la gura danielului nesatul
    • +25 (43 voturi)    
      Asa era si cu Madona (Joi, 18 august 2016, 15:47)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui padin

      sau alte trupe de pop sau rock pe la inceputul anilor '90. Ajunge incet la ei secolul '21 dar nu azi.
      Daca se joaca Faust pe scena teatrului, tot asa reactioneaza?
      Ce treaba are un act artistic cu biserica si cu ce-i deranjeaza pe popi si credinciosi, ca doar nu-i obliga sa asculte muzica sau sa cumpere bilete la festival?
      In secolul asta fiecare are dreptul sa se manifeste artistic cum doreste, atata timp cat nu incalca legile... sau domnii sunt precum ISIS si nu accepta altceva decat muzica religioasa?
      • -31 (57 voturi)    
        Acei "rockeri" nu sunt artişti (Joi, 18 august 2016, 17:01)

        padin [utilizator] i-a raspuns lui Ord

        Dacă nu faci diferenţa dintre artă şi satanism... ţi-ai pierdut busola. Urletele şi spectacolul sinistru NU sunt artă.

        "Cea mai mare păcăleală a diavolului este să te convingă că el nu există". În cazul tău se pare că a reuşit.
        • +11 (21 voturi)    
          Nu te obliga nimeni sa-i asculti (Joi, 18 august 2016, 17:14)

          Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui padin

          intelegi asta? Nici sa te duci sa-i vezi. Si nici sa ii judeci pe altii.
        • +16 (26 voturi)    
          Padine tata, (Joi, 18 august 2016, 17:19)

          Ponta [utilizator] i-a raspuns lui padin

          du-te mai frate in varful muntelui si predica acolo bazaconiile astea.
          Credinta este una pe cand habotnicia este tampenie curate.
          • -2 (4 voturi)    
            E normal? (Vineri, 19 august 2016, 11:30)

            ottocleans [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

            Adica voua vi se pare normal sa vina niste indivizi care sa arda cruci si sa stropeasca cu sange in oameni? Dar ce acolo e casa de nebuni?
            Pai e normal ca lumea fuge de asa ceva si sunt indignati ca taxele lor se duc pe...ce? Sa vada lumea balamuc la scara nationala?
            In Suceava unde a domnit Stefan cel Mare, unul din marii nostri conducatori si a adus pacea si linistea in Moldova? Daca Stefan ne-ar vedea acum ne-ar scuipa in fata. N-a luptat pentru niste cete de nebuni, care habar nu au de capul lor.
            Stimati tineri va dau un sfat: daca vedeti asemenea aratari in fata voastra fugiti sa va sfaraie calcaiele, sa ramana singuri in nebunia lor.
        • +10 (18 voturi)    
          Bine maaa (Joi, 18 august 2016, 17:25)

          Ord [utilizator] i-a raspuns lui padin

          Vezi-ti atunci de sufletul tau si de ce-ti place tie, ca de sufletul meu si gusturile mele, am eu grija.
        • -5 (15 voturi)    
          corect... (Joi, 18 august 2016, 17:31)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui padin

          bun raspuns...
        • +13 (21 voturi)    
          ceea ce nu pricepi tu (Joi, 18 august 2016, 17:34)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui padin

          ... e3 ca suntem un stat laic, nu religios. Si atit timp cit nu incalca legea, fiecare are dreptul sa consume ce fel de entertainment/arta doreste. Iar popimea nu are caderea sa trimita scrisori primariei cu cine cred ei ca e acceptabil sa fie invitat si cine nu.

          Biserica, daca vrea, poate sa-si indemne enoriasii, la slujba sau printr-un comunicat public, sa nu participe la concertul cu formatia satanista. Asta pot intelege. Da' nu vad cine le da dreptul sa ceara chestia asta primariei. Din cite stiam, biserica ortodoxa se vrea una a liberului arbitru, unde credinciosul se duce de bunavoie si pleaca de bunavoie cind nu-i mai convine. Nu una care dicteaza primariilor care-s trupele crestinesti si care-s sataniste. Mentalitate de secolul 18.
        • +8 (14 voturi)    
          îţi înţeleg punctul de vedere (Joi, 18 august 2016, 17:41)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui padin

          În general "diferenţa dintre artă şi satanism" e un subiect de dezbatere destul de important pentru oamenii care consideră că Fuego e hardcore.
        • +2 (16 voturi)    
          in schimb sunt artistii salamii si gutzii (Joi, 18 august 2016, 19:15)

          alizee [utilizator] i-a raspuns lui padin

          pe care ii asculti tu!
        • +1 (3 voturi)    
          dar ce parere ai despre preoti si BOR (Vineri, 19 august 2016, 9:16)

          levierul [utilizator] i-a raspuns lui padin

          este bine ca nu platesc taxe, ca au primit inapoi de la stat tot ceea ce n-au avut niciodata, este bine ca cer bani de la consiliile locale si judetene si li se dau?
          Te intreb acum, unde este satana?
      • +1 (1 vot)    
        Goethe a scris Faust si blackerii racnesc Satan (Duminică, 21 august 2016, 16:45)

        PuscasuMircea1 [anonim] i-a raspuns lui Ord

        Ord,
        te descalifici singur daca il compari pe Faust-ul lui Goethe sau Marlowe cu trupele de black .
        Crezi ca e misto sa vina niste ”muzicieni” suedezi in Cetatea lui Stefan si sa răcnească osanale lui Satan? Eu zic să facă asta la mama lor acasa dacă așa e obiceiul pe acolo. Nu cred ca e normal să vină aștia in Cetatea Moldovei lui Stefan și să jignescă creștinătatea pe care voievodul a apărat-o zeci de ani cu arma in mână. Toată această subcultură idolatră, injurioasă şi jignitoare se face pe bani publici, sponsor fiind Consiliul Judetean, sub pretext de proiect "cultural", pe bani strânşi de la cei ai căror valori au fost scuipate. Cineva trebuie să dea socoteală pentru aceste obrăznicii. Am semnat protestul din partea asociatiei culturale Bucovina Profundă pe care o reprezint și voi merge mai departe. Nu e normal să platesc din banii mei pe cineva să vină in casa strămoșilor mei și să mă injure (nu de mamă, ci mai grav) de strămoși și de Dumnezeu. Părerea mea!
    • +8 (26 voturi)    
      ! (Joi, 18 august 2016, 15:54)

      valli [utilizator] i-a raspuns lui padin

      Da, asa e. Banuiesc ca te referi la Dark Funeral.
    • -8 (32 voturi)    
      Banii publici ori ba? (Joi, 18 august 2016, 16:19)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui padin

      Daca oamenii din Suceava (si vad ca sunt multi de acord cu interzicerea) nu apreciaza aceasta trupa, e dreptul lor sa o refuze. Banii sunt publici. Cu alte cuvinte daca banii publici nu e bine sa fie dati catedralei mantuirii neamului atunci nici pentru un act de cultura respins sau neapreciat de oamenii locului.

      Mergeti la concerte pe bani proprii nenilor. Banii publici trebuie cheltuiti bine. Daca cei de acolo sunt ofensati de aceasta trupa, atunci n-au ce cauta. E simplu. La fel ca si cu catedrala. Putin respect si bun simt si se rezolva toate.
      • +8 (16 voturi)    
        Omul trebuie sa inteleaga cum ca (Joi, 18 august 2016, 17:32)

        Ord [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        gusturile nu se discuta... plus ca banii sunt pentru organizarea evenimentului, eveniment ce nu-i moca. Acolo se platesc bilete, se bea bere, se mananca, se cazeaza, vin cu mijloace de transport... deci undeva statul iese pe plus din taxe. Asta daca nu cumva sifoneaza organizatorii cu alti functionari banii si trag teapa trupelor si spectatorilor.
      • +8 (16 voturi)    
        cetatenii da (Joi, 18 august 2016, 17:36)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Cetatenii au tot dreptul sa protesteze daca nu vor trupe rock sataniste. Da' nu popimea. Si popa ala nu a trimis scrisoarea in nume personal, al cetatranului Cojocar. A scris acolo in numele buisericii. Ori asta nu e OK.
        • -6 (18 voturi)    
          Si popa e cetatean (Joi, 18 august 2016, 18:27)

          cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Iti place ori ba, si popa e cetatean si are dreptul sa initieze demersuri ca acestea.
          • +3 (15 voturi)    
            Fac pipi pe demersul lui (Joi, 18 august 2016, 19:07)

            Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Pe cand un demers sa nu mai jefuisca si sa tampeasca plebeii?
          • +2 (10 voturi)    
            Popa (Joi, 18 august 2016, 20:55)

            tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Popa ca cetatean are dreptul sa NU mearga la acest concert, in rest Dumnezeu cu Mila Jovovich !
          • +2 (2 voturi)    
            De acord (Vineri, 19 august 2016, 10:28)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

            Daca face asta din postura de cetatean platitor de taxe (sau ma rog, neplatitor de unele taxe). Dar nu e admisibil sa faca asta din postura de ierarh al bisericii.
      • +1 (3 voturi)    
        Mai Gogule mai! (Vineri, 19 august 2016, 9:45)

        Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Care oameni din Suceava, ca eu nu vad decit o mica viermaiala de popalai speriati ca nu o sa le mai ramina bani de BMW-u.
    • +4 (14 voturi)    
      Stau si ma intreb si eu (Joi, 18 august 2016, 17:39)

      persuasiv [utilizator] i-a raspuns lui padin

      Oare unde sunt mai multi oameni cu BUN SIMT,in Romania sau in Suedia????
    • +7 (17 voturi)    
      @padin (Joi, 18 august 2016, 17:47)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui padin

      Sa sa aduca vijelie si salam ca aia e muzica cantata..


      si sa se dea mici si bere la baieti si seminte de floare...
    • +3 (7 voturi)    
      https://www.youtube.com/watch?v=nTjU98pUi2k (Joi, 18 august 2016, 21:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui padin

      https://www.youtube.com/watch?v=nTjU98pUi2k

      I multumesc popii ca oricum nu aveam ce asculta nou :D

      popii sunt de 1000 de ori mai satanisti ca astia!
      astia castiga banii, nu fura de la oameni!
    • +4 (8 voturi)    
      oameni cu bun simt?! (Joi, 18 august 2016, 22:05)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui padin

      deci aia care iau zeci de milioane din banii publici, din bani pt spitale si scoli si fac cladiri, ca sa venereze un zeu inexistent (cumparandu-si si niste masini de lux si case printre picaturi) sunt cu bun simt?!

      uite special pt tine (nu e dark funeral si imi cer scuze pt asta da e suficient de ok pentru tine): https://www.youtube.com/watch?v=KGE2y-YBvCI
  • +24 (50 voturi)    
    Vai de noi (Joi, 18 august 2016, 15:32)

    tudorLeo [utilizator]

    „Nicăieri și niciodată nu ne-a cerut Hristos să fim proști. Ne cheamă să fim buni, blânzi, cinstiți, smeriți cu inima, dar nu tâmpiți.” — Nicolae Steinhardt

    Suntem oamenii care ridica permanent biserici noi in locul unor spitale, scoli si alte urgente....
    • +8 (18 voturi)    
      Impartasesc ingrijorarea ta (Joi, 18 august 2016, 15:48)

      Un cititor [utilizator] i-a raspuns lui tudorLeo

      in legatura cu urgenta ridicarii de spitale noi de psihatrie, desi ticalosii ar trebui exilati.
    • -7 (15 voturi)    
      Iti doresc (Joi, 18 august 2016, 18:43)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui tudorLeo

      sa te bucuri de spitale. Cat mai mult, poate pe viata. Sa vezi ce fain e, mai misto ca la biserica.
      • +6 (8 voturi)    
        @Lucian_Mares (Vineri, 19 august 2016, 0:48)

        anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Felicitări, Lucian, ai câştigat Premiul Mircea Badea pentru cel mai grobian şi înjositor comentariu din această rubrică.
  • +15 (31 voturi)    
    a, nu (Joi, 18 august 2016, 15:32)

    costinescu [utilizator]

    daca le luati o taxa modica, asa cum faceti voi la toate alea, nu se mai supara.
  • -6 (26 voturi)    
    pana la satana (Joi, 18 august 2016, 15:40)

    scharke [utilizator]

    ce canta astia e pur si simplu o porcarie...
    • +9 (15 voturi)    
      Asha, si? (Joi, 18 august 2016, 17:37)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui scharke

      Nici mie nu-mi plac, desi-s rocker. Dar de aici pina la a cere anularea concertului pe motiv de satanisme e cale lunga. Pin la urma nu te obliga nimeni sa mergi la concert daca nu-ti place.
      • -5 (9 voturi)    
        Esti sigur (Joi, 18 august 2016, 18:44)

        Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        ca esti rocker si nu pur si simplu snob?
        • +1 (1 vot)    
          Are asta relevanta? (Vineri, 19 august 2016, 10:33)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

          Bine dom'le daca vrei tu sunt si snob. Deci reformulez: si eu sunt un rocker snob (la rocker nu renunt) si din snobism nu-mi place trupa aia, da' tot mi se pare aberant sa cer anularea concertului pe motive din astea de anii '90 cind tot felul de intelepti ne explicau cum fiecare melodie rock are mesaje subliminale, ca daca asculti caseta pe rewind cu nush ce viteza se aud tot felul de mesaje ale diavolului. Daca trupa respectiva mi se pare de rpoasta calitate, astept concertul, dupa care daca vad ca participarea a fost slaba pot cere socoteala primariei ca de ce n-a ales o trupa mai in voga. In nici un caz nu cer anularea concertului ca nu-mi place mie trupa respectiva.
    • -5 (11 voturi)    
      pt aia care mi-ati dat minus (Joi, 18 august 2016, 17:45)

      scharke [utilizator] i-a raspuns lui scharke

      eu ascult Myrath
    • +6 (12 voturi)    
      @costinescu (Joi, 18 august 2016, 17:50)

      adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui scharke

      Gusturile nu se discuta...

      si eu pot spune ca e mizerie ordinara ce asculti tu...
  • +23 (33 voturi)    
    Hotul striga hotii... (Joi, 18 august 2016, 15:47)

    MGFX [utilizator]

    De fapt, prin comportament si dragostea pentru bani (ochiul dracului) preotii sunt satanisti, ar trebui sa fie interzisi.
  • +16 (30 voturi)    
    si noi (Joi, 18 august 2016, 15:48)

    ManuSirbu [anonim]

    Si noi, ascultatorii, apreciatorii si iubitorii de rock, alaturi de toti ceilalti romani care nu asculta neaparat rock, alaturi de toti ceilalti romani care s-au saturat de atitudinea bisericii, cerem interzicerea implicarii bisericii si reprezentantilor acesteia, in treburile societatii laice, care traieste in aceasta tara si reprezinta de fapt singurul lucru care o "alimenteaza" in drumul sau spre mai departe.
  • +17 (29 voturi)    
    O fi (Joi, 18 august 2016, 15:50)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dar oare cum de nu se supara Dzeu pe noi pentru îmbuibarea bisericească., pentru luxul deșanțat al popimii, pentru ticăloșia cu care pochii s-au aliat puterii ca să sugă bani, pentru bisericile hidoase pe care le tot construiesc, in timp ce nu sunt scoli, drumuri, biblioteci etc? Popimea bucovineana pare ca se pricepe la toate, inclusiv la muzica moderna, dar mai ales se pricepe la facut averi
  • +28 (46 voturi)    
    Nu ti-e rusine popo? (Joi, 18 august 2016, 15:54)

    renzor [utilizator]

    Aveti in Suceava biserici pe fiecare strada, pe unele strazi o construiti si pe a doua. Iti place sa-i vezi pe sarmani cum se tarasc in genunchi in jurul bisericii, te simti bine. Aia e o traditie frumoasa si crestina nu? Esti doar un profitor, daca n-ai mai avea turma n-ai sti sa faci nimic altceva.
  • +17 (31 voturi)    
    trufie (Joi, 18 august 2016, 15:59)

    floarian [utilizator]

    de unde atata trufie? Ca tot ce nu e ortodox e satanism sau rau? Parca suntem prin 2016, mileniul III, nu Evul Mediu. De cele mai multe ori satanism e o reactie a popoarelor peste care s-a pus fusta crestina. E o reactie adversa. Ca nu exista anti-Budha sau anti-Vishnu cum e antichrist (tot indus de preotime). Si parca rasa umana e singura care da valente : bine - rau. Celelalte fiinte nu mai fac atatea categorisiri cu + si - , e doar VIATA.
    • -9 (17 voturi)    
      Tu la ce folosesti net-ul? (Joi, 18 august 2016, 18:47)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui floarian

      Exista o religie satanista si o biserica satanista. Iar modul lor de rugaciune e acest black metal. Cauta pe google si dupa aia umfla-te la popi. Si apropos, popii care au o cultura generala mult mai buna ca a ta.
      • +2 (4 voturi)    
        There is no spoon (Vineri, 19 august 2016, 4:19)

        CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Comentariul tau imi aminteste de un citat din Herodot cu referire la geto-daci, citat invatat si de noi toti in scoala, dar la care nu se facea trimitere niciodata la continuare. "Geţii sunt cei mai viteji şi mai drepţi dintre traci" si continuarea era ca sunt si cei mai betivi, curvari si oameni care-si vand pruncii. Asa este si exemplul tau cu preotii. Au o cultura LIMITATA la ceea ce invata la seminar, obtuzi la minte si stau cu treimea-n gura toata ziua. Serios, daca nu ma crezi te poti oprii la primul pokestop, pardon, la prima biserica sa verifici.
  • +9 (29 voturi)    
    o părere (Joi, 18 august 2016, 16:05)

    bocristi [utilizator]

    Nici Dzeu, nici Diavolul nu există, deopotrivă! Există doar folclor făcut de oameni. Atâta vreme cât s-a dat liber la liturghii, parastase, posturi, rugăciuni, religie în școală, cruci trase din mers în spațiul public, strâns de semnături împotriva homosexualilor etc, să se dea liber și pe partea cealaltă. Suntem un stat laic unde fiecare om își alege valorile care-l reprezintă în artă. Iar distinșii profesori preoți și alții ca ei, care-și fac vacanțele în Grecia în vreme ce țăranul nostru muncește la coada vacii că să le-aducă bani de botez, cununie, înmormântare etc, să ne ma lase! Vă place sau nu "satanismul" băieților ăștia sau a celor de la Goodbye to Gravity înseamnă muncă, energie și creativitate în vreme ce creștinismul în interpretarea românească înseamnă resemnare, teamă și moarte.
  • +19 (33 voturi)    
    Multumesc pt colectia de clipuri HN (Joi, 18 august 2016, 16:06)

    Locke Lamora [utilizator]

    Dark Funeral e una din trupele de baza in Black Metal, ramura suedeza, nitel diferita de cea norvegiana.
    @pochii orbi: voi sunteti mai satanisti decat satanistii, nenorociti oamenii zi de zi. Nu ati auzit de libertatea de exprimare, de libertatea in gandire? Ca doar voi spuneti ca Dzeu ne-a dat free will. Voi inca sunteti ancorati in Dark Ages....mental.
    • +2 (14 voturi)    
      Solutie mai simpla (Joi, 18 august 2016, 16:41)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Eu zic sa propuna popimea ca membrii DF sa fie arsi pe rug. E mai direct!
    • -2 (14 voturi)    
      Pe banii tai poti face orice (Joi, 18 august 2016, 17:26)

      cinevatus [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Ai tot dreptul si libertatea din lume sa te exprimi, sa gandesti orice dar nu din banii mei si cu putin respect la mine acasa. Banii publici trebuie sa reflece preferintele oamenilor in majoritatea lor, acolo unde sunt destinati. Burkini nu vor cei din Corsica si e interzis. Pentru ca vor ei, oamenii locului. E absolut corect si normal.
      • 0 (10 voturi)    
        Pai daca nu s-ar trezi popa fluierand (Joi, 18 august 2016, 19:12)

        Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        Tu nu ai avea habar de DF, intelegi? Ai fi fericit cu duhul in continuare. E spatiu public acolo si se castiga destui bani din comertul aferent, nu e pe bani tai. Ai tai sunt demult lapsdeaua in buzunar, la popa, etc
      • -1 (3 voturi)    
        ca de obicei, ipocrizia "crestineasca" (Vineri, 19 august 2016, 13:06)

        Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

        isi arata coltii la tine.

        Ti se pare normal ca statul cu resursele lui (publice) sa intervina de ex intr-o speta a altui stat (v cazul Bodnariu) si ati facut mare tam-tam pe tema asta.

        Ti se pare normal ca statul sa interzica in Constitutie dreptul la casatoria (civila) a homosexualilor, de ex.

        Ti se pare normal ca statul (laic) sa finanteze constructia Catedralei Mantuirii.

        (am reluat doar o parte din opiniile tele de pe HN din trecut).

        Dar nu ti se pare deloc acceptabil ca banii publici sa fie cheltuiti pentru un spectacol la care sa fie prezenta SI (deci nu exclusiv) o trupa rock hardcore, pt ca "satanism, bla bla bla".

        Care e diferenta dintre tine si fundamentalistii din Iran, Arabia Saudita sau inchizitorii de acum sute de ani?
        Niciuna!

        Pai, nene, emigreaza frate, acolo, si faceti-va voi societatea perfecta: familista traditionala, bisericoaso-religioasa etc si lasati-ne pe noi, aici, cu pacatele noastre, sa ne bucuram de libertatea castigata cu sacrificiul multora.

        Nu e practic nicio diferenta intre mentalitatea ta si a salafistilor si altor extremisti tampiti, teroristi de prin UE!

        Crestinopatule!
  • -8 (26 voturi)    
    Religia (Joi, 18 august 2016, 16:08)

    Speedzor [utilizator]

    Religia e un subiect sensibil in ultima vreme. "De ce se dau bani la biserici si de ce nu se construiesc spitale?" e o intrebare justificata, intr-o oarecare masura. "De ce fura "toti" preotii?" e alta intrebare buna, cum sunt de altfel si "de ce nu se ajuta saracii?","de ce sunt atatea biserici?" - nu intru in detalii

    Totusi, care e legatura acestor aspecte cu stirea asta? Trupa asta e intr-adevar satanista, cu versuri clare si explicite (https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Funeral).

    Pot intelege nemultumirea fata de oamenii bisericii, insa ura fata de Dumnezeu nu o pot intelege si nu cred ca e in spiritul credintei noastre - a alora care suntem "fraieri" si inca mai credem.
    • +5 (15 voturi)    
      Ura şi la gară (Joi, 18 august 2016, 17:31)

      anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Speedzor

      Dacă Dumnezeul creştin chiar există, merită pe bune dreptate să fie urât - nu-i prea diferit faţă de un copil tuburat care rupe aripile muştelor. Evlavia este o formă de sindrom Stockholm.
    • +9 (15 voturi)    
      nu poti intelege ceva mult mai simplu (Joi, 18 august 2016, 17:41)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Speedzor

      Nu poti intelege ca e total impotriva democratiei sa ceri , ca institutie religioasa, asha ceva. Tu, ca biserica, poti sa-ti indemni enoriasii sa nu participe. La slujba sau chiar printr-un comunicat public. Dar atit. Nu ai nici un drept sa-i ceri primariei sa anuleze concertul pentru ca tu crezi ca aia-s satanisti. Religia trebuie sa ramana o chestie optionala si sa nu se amestece cu partea laica a vietii. Altfel... uita-te ce se intimpla prin lumea musulmana unde religia si conducerea tarii se contopesc.
    • +1 (3 voturi)    
      eu... (Joi, 18 august 2016, 22:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Speedzor

      nu vin la tine in biserica (Desi si eu platesc pt ea) sa iti spun ce sa canti, am pretentia sa nu imi spui mie ce sa ascult

      nu este ura fata de dumnezeu (daca urasti ceva ce nu exista inseamna ca ai niste probleme psihice). ura este pentru biserica si pentru banii furati de biserica pentru constructii grandomane!
  • +15 (27 voturi)    
    Uau... criterii estetice (Joi, 18 august 2016, 16:11)

    anton_carpati [utilizator]

    Mi se pare foarte îndrăzneţ să declari că muzica trebuie să fie "optimistă" şi "veselă", când muzica liturgică ortodoxă poate fi (şi a fost) folosită ca fundal sonor pentru filme horror.
  • +19 (29 voturi)    
    sa vina Dark Funeral la Cluj (Joi, 18 august 2016, 16:22)

    diddlyjo [utilizator]

    noi nu ne speriem nici de racnete, nici de habotnici.
  • +11 (25 voturi)    
    le fac concurenta (Joi, 18 august 2016, 16:27)

    andrei1245 [utilizator]

    excrocilor de popi care traiesc pe spinarea celor care muncesc/

    e normal sa incerce sa i interzica, it is bad for business!
  • +6 (18 voturi)    
    . (Joi, 18 august 2016, 16:48)

    adi.i [utilizator]

    csf ncsf, si eu vreau creșă pentru fiumiu din bani publici și nu biserici
  • +6 (24 voturi)    
    se supara dumnezeu (Joi, 18 august 2016, 16:52)

    Humbert [utilizator]

    neaparat sa fie interzisi satanistii astia ca altfel se supara dumnezeu si iar nu da ploaie doua luni in suceava si dupa aia trebuie cel putin cate o procesiune de ploaie pe zi timp de 1 luna ca sa nu mai fie suparat dumnezeu.

    doamne, te rugam sa nu te superi pe credinciosii din suceava!
  • +13 (31 voturi)    
    Haha ce stire! (Joi, 18 august 2016, 16:55)

    MirceaDude [utilizator]

    Bai "Mitropolit Dosoftei Suceava", ia calul meu si te du.

    Adevarat, "banul public se mai cheltuie si pe acte de cultura", scoli, spitale, etc. nu numai pe biserici si catedrale.

    Daca vine si Behemoth ce se intampla? Fac preotii protest in strada? Ma pregatesc de ras!

    PS: Multumesc redactiei pt stire. Nu mai ascultasem demult Dark Funeral :-))
  • +18 (32 voturi)    
    Reclamă sfințită! (Joi, 18 august 2016, 17:01)

    J.C.Denton [utilizator]

    Și uite așa o să ascult și eu niște Dark Funeral... Bravo popime, le-ați făcut reclamă și nu le-ați luat taxe! Spirit creștinesc!
  • +4 (12 voturi)    
    acum trebuie sa ne luam.... (Joi, 18 august 2016, 17:18)

    Ponta [utilizator]

    .... dupa niste popi habarnisti????
    Religia si credinta nu tine de popi sau alti camatari din aceasta categorie.
    Fiecare este liber sa aleaga ce asculta, la ce film se duce etc, etc,. Nu popii indica activitatile la care avem dreptul si la care nu.
  • 0 (16 voturi)    
    Dark Funeral este o mizerie! (Joi, 18 august 2016, 17:32)

    fost_blacker [utilizator]

    Ideologia muzicala a trupei Dark Funeral este asemanatoare ideologiei politico-religioase ISIS: anihilarea crestinilor si apoi a intregii rase umane.
    Dark Funeral impartaseste aceeasi ideologie cu alte trupe ca Marduk, Mayhem, Belphegor etc.
    Muzica lor si ideologia lor sunt mizerii si imi pare rau ca mi-am pierdut timpul ascultandu-le.
    Nu numai preotii trebuie sa ceara interzicerea acestei trupe sataniste in Romania, ci si mirenii ortodocsi.
    • 0 (8 voturi)    
      hahaha (Joi, 18 august 2016, 18:26)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui fost_blacker

      bai tu esti fan Burzum si-l astepti pe Varg sa faca o vizita pe la manastiri cu lumanari aprinse in mana.
    • 0 (6 voturi)    
      Pardon monsher dar o dai in bara cu Marduk (Joi, 18 august 2016, 19:15)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui fost_blacker

      Esti ok cu Mayhem si putin pe langa cu Belfegor. Mai asculta, mai studiaza si dupa aia discutam.
      Hint: baga un Watain ca sa intelegi ce spun.
  • -1 (11 voturi)    
    x (Joi, 18 august 2016, 18:54)

    verdi [utilizator]

    cu multa vreme in urma aveam un prieten
    veteran din primul razbel
    avea el o vorba
    "Ah Romanie cum te kci"
    iar daca le spui talibani ortodocsi se supara
    la asa ceva spuneati sa se intoarca romanii in tara
    pun o hore mai moderata de la Rammstein sa ma calmez.
    • +1 (5 voturi)    
      ia niste rudotel... (Vineri, 19 august 2016, 0:00)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui verdi

      poate iti trece...just saying...
      • -1 (1 vot)    
        x (Vineri, 19 august 2016, 12:29)

        verdi [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        mai resuscitat medieval
        vezi sa nu ajungi precum popa ala american
        de-a zis ca inundatiile vine la hom.os.e.xuali
        iar acum are casa sub ape
  • +3 (13 voturi)    
    Trinitas (Joi, 18 august 2016, 19:01)

    A78 [utilizator]

    Muzica trebuie cântata , nu lãlãita ca la Trinitas ....
  • 0 (0 voturi)    
    "Kill the christians (Joi, 18 august 2016, 19:46)

    Setalcott [utilizator]

    Sa invete toleranta de la canadieni

    https://www.youtube.com/watch?v=hw2J7KwSIoo
  • +2 (10 voturi)    
    mda (Joi, 18 august 2016, 21:20)

    Xorciser [utilizator]

    Satanismul nu trebuie promovat. Cam despre asta e vorba. In rest organizatorii decid.
    • 0 (4 voturi)    
      sici cersitul... (Joi, 18 august 2016, 21:57)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      banii primiti gratis, si opulenta pe banii altora nu trebuie promovate.
      iti suna cunoscut?!
  • +2 (6 voturi)    
    exact cum am mai zis-o... (Joi, 18 august 2016, 22:31)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    v-ati activat toti crestinofobii automat la citirea cuvintelor cheie; preot, biserica, crestinatate, BOR, etc... ma mir cum de niciunul nu ati trantit-o pe aia cu spitalele...
    • 0 (6 voturi)    
      Ba a trantit-o (Vineri, 19 august 2016, 3:14)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      unul mai sus. Talambii astia sunt in stare sa inghita orice rahat vine din strainatate. Se cred culti in cap, de fapt bubuie ignoranta in ei.
      • +1 (3 voturi)    
        da, am observat si eu... (Vineri, 19 august 2016, 9:30)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        oricum era de asteptat...sunt atat de previzibili in stupiditatea lor, ceva de speriat....
    • +3 (3 voturi)    
      :) (Vineri, 19 august 2016, 10:46)

      NL [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

      Unii sint atit de slabuti intelectual incit ar fi chiar amuzanti daca n-ar fi agresivi.
      Imi amintesc de nebunul satului de la mine de la tara, care statea pe calea ferata si minca nuci. A trecut ceferistul pe acolo si i-a zis: "ba, nu mai sta acolo, ca te loveste trenul!". Era imediat dupa Revolutie, asa ca nebunul a urlat ca e democratie si a dat cu pietre dupa ceferist.
      Dupa o saptamina l-a lovit trenul ca-i placeau nucile si tot pe sina le spargea, ca era plata. Nu l-a omorit, dar l-a bagat in spital. Si, in spital fiind, cine credeti ca era de vina? Trenul, ca n-a claxonat!
      Asa si inocentii astia. Tu le spui: ba, aia nu e muzica, e mizerie. Ei iti raspund ca e libertate, ca asculta oricine ce muzica vrea, de parca aia care asculta mizerii nu traiesc printre oameni si deci nu au nici o influenta. Tu le spui ca Antena 3 e o mizerie, ei iti raspund "da, sa o inchidem!" pentru ca in ipocrizia lor nu vad ca e fix acelasi lucru.
      Iar cind o sa-i loveasca trenul or sa zica ca ei nu cred in trenuri imaginare si ca vor spitale, nu catedrale.
      • +2 (4 voturi)    
        Asa e (Vineri, 19 august 2016, 12:04)

        ottocleans [utilizator] i-a raspuns lui NL

        Aveti dreptate, in sfarsit vad pe cineva care reactioneaza normal. Cand le zici de Dumnezeu si de biserica reactioneaza vehement de parca ar fugi necuratul de tamaie.
        Cand le spui ca nu este normala acea muzica si ce fac acei oameni pe scena zic "da cum, e libertatea noastra" si daca le-o veni sange in fata ce-or sa mai zica?
      • +1 (1 vot)    
        :))) (Vineri, 19 august 2016, 13:01)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui NL

        perfect adevarat...
  • +3 (5 voturi)    
    stat laic (Joi, 18 august 2016, 22:48)

    Riker666 [utilizator]

    cineva aici spunea ca suntem stat laic.Oare?Atunci de ce sunt o gramada de sarbatori religioase declarate zile nelucratoare(ptr aia de la stat ca la privat nexam),ore de religie in scoli..etc
    • -1 (7 voturi)    
      Pentru ca (Vineri, 19 august 2016, 3:16)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui Riker666

      MAJORITATEA romanilor sunt crestini ortodocsi. Majoritatea decide, nu o mana de tembeli.
      • +1 (1 vot)    
        ai dreptate. (Vineri, 19 august 2016, 4:31)

        CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        Mare dreptate aveau Lapusneanu si Tutea cu privire la majoritari.
      • +1 (1 vot)    
        e ingrijorator.. (Vineri, 19 august 2016, 13:53)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Lucian_Mares

        faptul ca polticienii isi iau feedback-ul de pe platformele sociale, bloguri, comentarii, etc si nu din popor...Ei (politicienii) isi ajusteaza decizile si demersurile lor politice in functie de elucubratiile pe care debiteaza un prost sau un altul pe aceste platforme sociale...De aceea si vezi initiative poltice sau legislative contra normalitatii si impotriva societatii per ansamblu. Un grup minoritar foarte galagios si agresiv influenteaza decidentii politici sau legislativi in actiunile lor...Dar asta denota doar nivelul intelectual al clasei politice romanesti actuale...
  • 0 (2 voturi)    
    atitudine (Vineri, 19 august 2016, 0:49)

    DorweenMichael [anonim]

    ...preotimea asta nemaipomenita , ar trebui sa ia atitudine in multe privinte ... mai ales sociale si politice impotriva celor care ne sfideaza din cercurile lor de potentati ai vremii ... asa ca, fiti mai categorici si insistenti cu problemele ce distrug credinta crestina ...
    • -1 (1 vot)    
      incorect (Vineri, 19 august 2016, 10:15)

      Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui DorweenMichael

      popimea trebuie sa-si vada de afacerea lor neimpozitata, atit.
  • 0 (0 voturi)    
    Cam atat ... (Vineri, 19 august 2016, 1:50)

    trilulilu [utilizator]

    si mai bine nu m-as fi putut exprima :-) :-)

    Astia sunt cei care ne decid soarta, pastoriti de preotul satului.
    Si sate vorba aia .... avem cacalau in Romanica

    https://m.youtube.com/watch?v=aHN3qI0uo7s

    https://m.youtube.com/watch?v=Nb2hjxPFRlo

    https://m.youtube.com/watch?v=U3pSjHyaNRY

    https://m.youtube.com/watch?v=fXag-Tfswms
  • 0 (2 voturi)    
    efect la scrisoarea bunui preot (Vineri, 19 august 2016, 9:49)

    CorinaNechifor [anonim]

    Buna ziua,

    Dupa ce am citit acest articol si implicit scrisoarea bunului preot, prima reactie a fost sa caut un video cu muzica acestei formatii Dark Funeral.Nu sunt iubitoare de gen, si de aceea nu voi merge la acest concert. Dar consider ca genul acesta de actiuni din partea bisericii, nu au si nu vor avea niciodata efectul dorit. Cu cat spui cuiva sa nu faca ceva, cu atat va avea curiozitatea sa o faca. Ma astept ca Biserica sa devina mai contemporana si mai apropiata de enoriasi, nu pot continua cu acel mesaj din Evul Mediu, mai ales ca imaginea Bisericii ortodoxe a avut de suferit mult de la nefericitul incident de la Colectiv!
    • +1 (1 vot)    
      imaginea Bisericii nu a avut ... (Vineri, 19 august 2016, 13:19)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui CorinaNechifor

      absolut deloc de suferit de pe urma evenimentului nefericit intamplat in acel local din Bucuresti. De ce ar fi avut?!...Poate ne oferiti si niste explicatii nu doar afirmatii gratuite....

      In ceea ce priveste discursul sau mesajele Bisericii Ortodooxe, nu mi s-a parut absolut deloc ca fiind de ev mediu. Aceasta este doar propaganda ieftina anti crestina promovata de mass-media asa zis progresista....
  • +1 (1 vot)    
    apologetica crestina (Vineri, 19 august 2016, 15:46)

    scharke [utilizator]

    1 Petru 3:15 „Ci sfințiți în inimile voastre pe Hristos ca Domn. Fiți totdeauna gata să răspundeți oricui vă cere socoteală de nădejdea care este în voi; dar cu blândețe și teamă.”
  • 0 (2 voturi)    
    pfft (Vineri, 19 august 2016, 15:49)

    AbelDaniel Florin [anonim]

    Dumnezeu are un milion de motive sa se supere pe noi (insasi Biserica ocupa un important procent din aceste motive)... ultima Lui grija e ce trupa de rock canta la Suceava.
  • 0 (2 voturi)    
    Dark Funeral si Popii (Vineri, 19 august 2016, 22:27)

    AlexandruIlie [anonim]

    Adevarul este ca pe cei de la dark funeral ii cam doare in c..r de satana, asa cum ii doare si pe popi de Dumnezeu, ambii fac ochii cat cepele la bani, este doar entertaiment pentru unii iesit din comun doar pentru a castiga mai multi bani. Cunosc mai multi popi care se duc la biserica ca la servici numai cu gandu la bani care mai moare, care mai vine cu o pomana, nunti, botezuri, lumanari, acatiste, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    Veste buna (Sâmbătă, 20 august 2016, 12:32)

    OanaOprea1 [anonim]

    Amin! Aleluia! Moldova se trezeste!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Dark Funeral (Luni, 22 august 2016, 13:23)

    NonCatavencu [anonim]

    Crestinilor suceveni - la momentul intrarii in scena a satanistilor, incercuiti festivalul, folositi sonorizare ( megafoane si orice amplificator
    acustic ) si bruiati muzica satanistilor cu un concert ortodox. sa bucurati Mantuitorul ! Dracul lupta unde e credinta mai puternica, macar sa transpire
    din abundenta.

    ==================

    Aceasta trupa si acest stil de arta sunt in mod ostentativ nocive. In cit timp tinerii influentati de acest cult vor degenera in nenorociti ?
    Atentie, degenerarea este cu atat mai nociva cu cat efectele se produc mai lent si in mai multe generatii pentru ca nu pot fi urmarite statistic. Daca eu
    in numele libertatii de expresie, ajung sa propovaduiesc sinuciderea in fata copiilor dumneavoastra, chiar ati fi atat de toleranti ? Oameni buni cu asa ceva NU se glumeste.

    Generatia 1 - accepta cu entuziasm predispozitiile funebre ale acestei arte, abandoneaza cat mai mult din predispozitiile vitale: sanatatea, supravietuirea,
    creatia, prosperitatea, educatia creativa, etc

    Generatia 2 - copii acestor "artisti" cresc intr-o familie grevata vital de aceste valori si intampina cit mai de tineri probleme severe de viata, care
    "sparg in capul lor" greselile parintilor lor. Populatia de nenorociti a lumii creste

    Generatia 3 - nepotii generatiei 1 sunt deja marcati de copii de simptomele parintilor lor. Deja dupa 3 generatii creste probabilitatea deteriorarii
    ereditatii genetice a unor asemenea populatii. Fereasca Domnul sa ajunga asemenea indivizi "indispusi" la volanul societatii.

    Per ansablu - arta satanista este doar un instrument de pregatire a unor dezastre majore: predispui populatii intregi la dezastru, pescuiesti in
    ape tulburi, apoi declari "naiv" ca s-au autodistrus dupa ce le-ai spoliat de tot ce aveau mai bun, pentru ca nu-i asa ? AU PLATIT BANI PUBLICI ca
    sa cumpere asemenea otravuri. Dumnezeu sa-i ierte !


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri