UPDATE Turcia ameninta: Ridicati vizele sau renuntam la acordul pentru oprirea migrantilor

de G.S.     HotNews.ro
Luni, 15 august 2016, 10:16 Actualitate | Esenţial

Refugiati
Foto: Captura YouTube
Uniunea Europeana ar trebui sa desfiinteze vizele pentru turci in octombrie sau sa puna deoparte acordul privind migrantii prin care Turcia stavileste fluxul acestora spre blocul comunitar, a declarat minitrul de externe de la Ankara, Mevlut Cavusoglu pentru ziarul Bild, potrivit Reuters. 

Intrebat daca sutele de mii de refugiati din Turcia ar lua-o spre Europa daca UE nu le ridica vizele turcilor din octombrie, el a spus pentru Bild ca „nu vreau sa vorbesc despre cel mai rau caz – negocierile cu UE continua -, dar este clar ca ori aplicam toate tratatele in acelasi timp, ori le punem deoparte”. 

Accesul fara vize in UE – principala recompensa pentru colaborarea Ankarei in strangularea fluxului de refugiati ce vine spre Europa - a fost subiect de disputa din cauza legislatiei antitero din Turcia si a epurarilor de dupa lovitura de stat esuata. 

Comisarul european Guenther Oettinger a spus recent ca el nu crede ca UE va ridica anul acesta vizele pentru turci din cauza represiunii desfasurate de Ankara dupa puciul esuat. 

Cavusoglu declara insa acum ca turcii trebuie sa primeasca liberalizarea vizelor in octombrie, adaugand ca „ca nu se poate ca noi sa implementam tot ce este bun pentru UE, dar fara ca Turcia sa primeasca nimic la schimb.” 

In acelasi interviu, Cavusoglu acuza Uniunea Europeana ca "umileste" Turcia.

"Poporul turc este traumatizat" dupa tentativa de lovitura de stat din 15 iulie, iar europenii "ne umilesc in loc sa ajute Turcia", afirma oficialul de la Ankara.  

Acesta sustine ca Turcia a muncit pentru a indeplini conditiile de aderare la UE "cum putine tari o fac" si ca a primit in schimb doar "amenintari, insulte si blocaj total" din partea celor 28 de state membre.












[P] Foodpanda recomanda:Cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma

Toamna nu-i ca vara, dar, cu siguranta, este mai bogata! De ce? Pentru ca toamna se numara OFERTELE foodpanda! Astfel, acum poti comanda convenabil cele mai gustoase preparate de sezon, care te incalzesc si te mentin in forma!
12333 vizualizari
  • +32 (48 voturi)    
    mesaj catre US - Inchideti Incirlik (Luni, 15 august 2016, 10:24)

    un domn [utilizator]

    baza militara sa va numi Erdoganoski Soviet Aeroflot !
    • +28 (36 voturi)    
      doi turci pentru un sirian (Luni, 15 august 2016, 13:43)

      florio [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Eu i-as da contra si as trimite doi turci pt fiecare refugiat care vine din Turcia. La sfarsit vom avea Multi mai putini ciuhapi.
      • +4 (10 voturi)    
        :) (Luni, 15 august 2016, 13:55)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui florio

        mega like ...
        • +8 (16 voturi)    
          sa scriem la Juncker sau Frau Angela ? (Luni, 15 august 2016, 15:04)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

          e ciudat ca nu ii duce mintea la sa solutie simpla !
    • +1 (5 voturi)    
      Crezi ? (Luni, 15 august 2016, 16:00)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Oare armamentul Turciei o fi de provenienta sovietica ?
      Nu cred ca se potrivesc piesele de schimb rusesti la nimic si cu atat mai putin la avioane .
      • +6 (8 voturi)    
        cred ca Sultanul le Va Vinde ! (Luni, 15 august 2016, 21:12)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

        fie la ISIS fie Donatie Cracanatului, in ambele situatii Turcia aprinde fitilul Mondial; Orice om de buna credinta nu se asociaza cu Sovietzia, stiem ce Soviatzia : Omuleti Verzi, Avion doborat cu BUK ul, Genocid pe vremea lui Stalin...Nemtsov asasinat..etc..o natzie de asasini !
  • +27 (53 voturi)    
    Oitele (Luni, 15 august 2016, 10:27)

    Trojan.H [utilizator]

    Parca vad ca oitele Merkel, Junker si Hollande o sa cada in genunchi cerindu-si iertare: Please, no, va dam vize, va dam tot ce vreti, nu-i lasati sa vina ca habar n-avem ce sa facem, nu ne pricepem la nimic, suntem avioane, heeeeeelp!
    • +29 (39 voturi)    
      sper sa nu... (Luni, 15 august 2016, 11:03)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      eu nu inteleg cum turcia poate face ue...
      chiar atat de jos a deczut ue?!

      turcia trebuie sancionata!!! si motive sunt... daca nu se iau masuri oricum turcia o sa devina mai rau decat siria, bazele isis si koreea de nord la un loc!
      • +19 (25 voturi)    
        eu (Luni, 15 august 2016, 11:43)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ma mir ca nu vor si vreo 2-3 medalii de aur la olimpiada (cel putin), vreun oscar, ursul de aur si vreo 2-3 premii Nobel.
    • +31 (37 voturi)    
      Ipocrizia este (Luni, 15 august 2016, 11:20)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      ca refugiatii continua sa vina cu zecile de mii chiar si dupa asa zisa implementare a acordului de stopare a migratiei.
      Iar acesti invadatori sunt adusi din insulele grecesti de autoritarile europene.
    • -12 (40 voturi)    
      E grele (Luni, 15 august 2016, 14:00)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Numai un om fara niciun fel de logica poate posta asemenea mizerii. Numai astfel de oameni, care traiesc in carapacea lor mica, pot crede ca Merkel, Junker si Hollande sunt niste retardati ce ne duc la pieire.
      Toate compromisurile cu Turcia si Federatia Rusa au fost facute pentru mentinerea prosperitatii cetatenilor Uniunii: ne plangem de refugiati, dar ii injuram pe cei care incearca sa o stopeze, pentru ca, nu-i asa?, din cauza lor avem emigratie, ca si cum Uniunea Europeana este un stat socialist care poate mitralia la Dunare pe oricine intra sau iese din scumpa noastra patrie. Ne plangem de facturi mari la utilitati, dar il admiram pe Putin pentru ca "le-a tras-o" si "e macho"!
      Mici si denimic ceausesti, putini, berlusconi si trumpi isi arata indignarea fata de orice vine dinspre Uniunea Europeana: fara micii si denimicii nostri cei de toate zilele, viata ar fi pustiu.
      La trecutu-va mare, mare viitor!
      Oricine are alta parere decat a voastra, cea batuta-n cuie, este comunist, fascist, legionar, nazist, antenist, basist, dupa caz si oportunitate, fara nicio noima sau bun-simt.
      In schimb voi, atotstiutorii, viitorul luminos al acestei natiuni si buricu' pamantului, sunteti de pus la rana.
      Vai de capul nostru!
      • +13 (31 voturi)    
        Rar (Luni, 15 august 2016, 14:18)

        Radiu [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        mi-a fost dat sa citesc un comentariu mai ilogic. "Ne plangem de refugiati, dar ii injuram pe cei care incearca sa o stopeze". Adica Merkel incearca sa stopeze refugiatii? Merkel i-a chemat, in dispretul tarilor europene, si tot ea ii impune peste tot.
        • -3 (15 voturi)    
          mda (Luni, 15 august 2016, 17:00)

          dan tudoran [anonim] i-a raspuns lui Radiu

          Daca tu ai impresia ca ca e asa usor sa opresti cateva milioane de oameni care fug de razboi de foame etc. te inseli amarnic.

          Cum crezi ca i-ai putea opri? II impusti pe toti? Le scufunzi barcile? Sau si mai bine, iti pui palma in cur si ii lasi pe greci sa se descurce? Aia cum crezi ca o sa faca fata?

          Pana nu se va imbunatati situatia din Orientul MIjlociu, Europa va fi in continuare asediata.
        • -8 (14 voturi)    
          Rar? (Luni, 15 august 2016, 21:06)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Radiu

          Pai de ce s-a mai dus Angela Merkel la Ankara: sa produc comentarii ilogice?
          Nu cred ca s-a dus numai pentru mine in Turcia si nu cred ca de-aia baga santaj Erdogan acum.
          In dispretul tarilor europene a fost primita Romania plina de stegulete rosii in UE, pentru ca, in opinia cancelarului Germaniei, parca n-ar fi fost chiar asa de rosii. Ma refer la Angela Merkel cea mult injurata: cuvantul ei a cantarit greu pentru a-i convinge pe ceilalti ca Romania merita sa fie membra a Uniunii Europene si poti fi convins ca i se scot ochii si pentru asta.
          Nu ne plac refugiatii asa cum vest-europenilor nu le plac est-europenii, considerandu-i mai ca la tara precum smantana cu acelasi nume, ba unii sunt convinsi ca Romania este o tara ratata.
          Desigur, suntem solidari cu cei care ne dispretuiesc: doar n-o sa ne dam cu toti amaratii, este?
          "Mai" ipocriti decat romanii mai gasesti: important este sa ne tinem de "mai" logica.
          Logica aia numai de noi stiuta.
        • +3 (7 voturi)    
          mie... (Luni, 15 august 2016, 21:32)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Radiu

          rar mi-a fost dat sa vad un exemplu mai bun ca el de idiot util...ca sa-l parafrazez, este "de pus pe rana" la ciulhapi...
      • +6 (12 voturi)    
        pentru Gabi Sorocianu (Luni, 15 august 2016, 21:14)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        Sper ca esti bine intentionat si ceea ce ai scris este conform gandirii tale si nu ai scris dupa dictare.
        Din acest motiv am sa te rog sa imi scrii doua beneficii pentru Europa ce rezulta din afluxul de emigranti. Doua sunt suficiente !
        • +2 (10 voturi)    
          stai linistit... (Luni, 15 august 2016, 21:52)

          press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          ca nu poate sa-ti dea niciunul din simplul motiv ca nu are de unde. Dar daca totusi Iti va raspunde atunci va fi mai mult ca sigur unul dupa dictare...
        • -9 (13 voturi)    
          Pentru adrian88000 (Luni, 15 august 2016, 21:52)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

          Iti voi raspunde fara doar si poate, pentru ca stiu ca esti bine intentionat si scrii dupa cum te taie capul, dar numai dupa ce imi vei scrie, te rog frumos, doua beneficii pentru Europa ca rezultat al aderarii Romaniei la UE.
          Doua sunt suficiente!
          Daca raspunsul tau ma multumeste, vei avea beneficiile pe care le are Europa de pe urma afluxului de refugiati.
          Daca nu ma multumeste, vei avea oricum un raspuns: nu pot fi badaran cu un om atat de politicos ca tine.
          • +11 (11 voturi)    
            2 motive (Marţi, 16 august 2016, 0:37)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

            Gdp/capita in 2006 (inainte de aderare) vs. 2008 (dupa aderare). Te las pe tine sa descoperi.
            Lupta pt eradicarea coruptiei care a inceput cu ajutorul/sustinerea UE (mecanismul de cooperare si verificare sau mcv impus de ue romaniei si bulgariei). Mai am daca mai vrei.
            • -7 (9 voturi)    
              ? (Marţi, 16 august 2016, 1:34)

              Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

              Cred ca nu m-am facut inteles:
              Ce motive avea Uniunea Europeana sa ne primeasca la ea in ograda? Altfel spus, cu ce avantaje s-a ales primind o tara saraca precum Romania in randurile ei?
              Si acum urmeaza sa enumeri avantajele; desigur ma satisfac numai doua, dar daca stii mai multe, cu atat mai bine.
              Pe urma iti raspund cat se poate de politicos la intrebare.
              • +6 (8 voturi)    
                Te-am inteles gresit (Marţi, 16 august 2016, 3:26)

                KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

                Motivul 1: piata de desfacere
                Motivul 2: resurse umane sau forta de munca ieftina (mai ieftina) si calificata.

                Si inca ceva: nimeni nu-ti da nimic pe degeaba.
                E randul tau acum.
                • -1 (1 vot)    
                  Pai cam asa (Marţi, 16 august 2016, 23:55)

                  Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

                  1. De piata de desfacere ca Romania nu prea are nimeni nevoie.
                  2. Resurse umane sau forta de munca ieftina (mai ieftina) si calificata nu mai gasesti in Romania pentru ca au fugit "resursele" in Uniunea Europeana sa munceasca pe bani multi: chiar si capsunarii ridica un salariu de inginer din Romania, dar nu recomand decat disperatilor si Slava Domnului!, are balta peste.
                  Si inca ceva: proiectul european bate acolo unde mintea voastra nu ajunge: este vorba de Europa Unita, o Europa care sa poata face fata globalizarii si oricarei "amenintari", fie ea militara sau economica.
                  Fiecare vine cu ce are: Germania cu tehnologie la greu, francezii cu ce mai au si ei prin casa, romanii cu pantalonii carpiti in cur, dar in final, nivelul de trai se va egaliza pe principiul "te-am dat la scoala, acum e randul tau sa ma ajuti", vorba parintilor carora le pasa de viitorul copiilor.
                  Desigur, nimic nu e degeaba, nici macar ignoranta.
                  Ma asteptam sa enumeri toate cele 20 de avantaje cu care s-a procopsit Uniunea Europeana de pe urma noastra, dar sunt multumit si cu acestea doua si ti-as fi recunoscator daca nu mi-ai raspunde: banuiesc ca iar o dai pe langa, cu lozinci de genul "eram si mai mari, da' uite cum ne-au prostit astia sa fim carne de tun si piata de desfacere".
                  Daca nu vrei sa fii "piata de desfacere, du-te la tara si cumpara numai de la tarani din poarta, ieftin ca braga, nu te mai lasa prostit de Uniunea Europeana, ca doar esti resursa umana si forta de munca calificata.
                  La asa resursa umana si forta de munca calificata ieftina, ba chiar mai ieftina, te si intrebi: de ce suntem numai inaintea Bulgariei din toata Europa?
                  Nu-mi raspunde, te rog: nu vreau sa mai lungim pelteaua.
                  • +1 (1 vot)    
                    Logica (Miercuri, 17 august 2016, 1:00)

                    KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

                    Nu e punctul tau forte. Pune mana pe carte si lasa pokemonii.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Esti de tot rasul (Miercuri, 17 august 2016, 1:24)

                      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

                      De-abia legi doua vorbe si alea bolmojite si dai lectii de logica: cu asa resurse umane am ajuns ultima gaina din cotet.
                      Macar de-ai fi citit cu atentie ce am postat si tot ti-ar fi ramas ceva in "resursa".
                      In schimb vrei sa ai ultimul cuvant si te faci de tot rasul.
                      Mai baga niste fasaite, maestre, sa-ti dea laicuri "resursele umane si forta de munca calificata ieftina" de pe strada ta.
          • +3 (3 voturi)    
            Pentru gabi (Marţi, 16 august 2016, 11:28)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

            Nu vreau sa deturnez discutia. Subiectul aderarii Romaniei nu are legatura cu subiectul
            imigratiei islamice. De aceea nu iti raspund , dar astept raspunsul promis.
            • +3 (3 voturi)    
              Nu are (Marţi, 16 august 2016, 17:12)

              Radiu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              ce sa raspunda. A aplicat tactica - ieftina, cunoscuta - a evitarii prin aducerea in discutie a altor idei. Lasa-l in pace. E trist tare la el acolo, in taramul multiculturalismului.
            • 0 (0 voturi)    
              Pentru 8800 (Marţi, 16 august 2016, 23:59)

              Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Raspunde la intrebare si dup-aia asteapta "promisul". Altfel, astepti degeaba.
              E simplu.
    • +19 (23 voturi)    
      mda (Luni, 15 august 2016, 14:04)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      cainele moare de drum lung si prostu' de grija altora...

      Turcia da din gura ca Proasta !

      Principala ei piata de desfacere este ??? - UE

      Princiapala ei sursa de venit este ??? - turisti din UE.

      Turcia e o Proasta Hormonala ! Erdogan o sa ramana ca si Bashar , un dictator infect fara viitor...
      • -3 (7 voturi)    
        de unde le-ai scos? (Marţi, 16 august 2016, 9:01)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

        "principala ei sursa de venit este - Turistii din UE" ?!

        Pe bune ? atata poti ? da cifre tata daca te tine. in primul rand principala sursa de venit a turciei nu e turismul.. apoi "turistii din UE"?

        Stai listiti ca rusii au aflat de turcia multi inainte sa auzi tu. si nu luau o camera la 2 stele ci luau hoteluri intregi tot sezonul. De fapt cele mai bune hoteluri din turcia acum 5-6 ani erau rezervate 100% de rusi pt tot sezonul. Nu te gandi ca Erdogan e prost. Eu cred ca stie foarte bine ce face.
    • -1 (13 voturi)    
      A mai încercat și Boc să șantajeze Olanda (Luni, 15 august 2016, 18:25)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

      Spre deosebire de ce cred turcii, românii și alți orientali, în fața occidentalilor nu merge șantajul.

      Occidentalii pot fi păcăliți să facă niște compromisuri incredibile fiindcă ei sunt crescuți într-o atmosferă de încredere, dar la șantaj nu cedează. Altfel România era în Schengen demult :)
      • +1 (3 voturi)    
        doar ca Turcia nu e Romania (Marţi, 16 august 2016, 9:02)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        si ai sa vezi ca o sa mearga santajul de minune.
  • +15 (33 voturi)    
    Toti stiam, fara deosebire de culoare ori (Luni, 15 august 2016, 10:29)

    Susufler0 [utilizator]

    simpatii si afinitati politice, ca mai devreme sau mai tarziu (sansele cele mai mari erau pt mai devreme) se va ajunge la asta !

    Toti, sau aproape toti stim ca Germania, (pt ca despre ea este vorba, sa fim seriosi) va ceda.

    PS. Problema este CAND ?
    • +11 (29 voturi)    
      daca o sa cedeze germania (Luni, 15 august 2016, 11:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      o sa fie papa ue!
      motivul: turcia o sa conduca ue! tot timpu o sa zica: "nu face-ti x, dam drumu la refugiati"

      sper ca si merkel intelege asta... desi sincer, ma indoiesc...
      • -16 (20 voturi)    
        Indoi-m-as si n-am cui (Luni, 15 august 2016, 14:25)

        Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        De unde-ti extragi scoti "axiomele", maestre?
        Ai un loc anume, sau e la liber?
        Daca "nu face-ti x" n-a mers, poate ca e mai potrivit un "nu faceti y": y are mai mare cautare cand e vorba de refugiati.
        Majuscula a devenit un moft... desi sincer, ma indoiesc... dar daca ideile sunt clare, nici nu mai conteaza ce bolmojim.
      • +1 (3 voturi)    
        noroc cu tine liviule (Marţi, 16 august 2016, 9:04)

        eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ce s-ar face UE fara tine, tata?!

        Invata sa scrii si mai subtire cu sfaturile de politica externa.

        Toti suntem destepti in tara asta si ne pricepem la orice. De asta ne merge atat de bine.
    • +10 (18 voturi)    
      De ce ar ceda? (Luni, 15 august 2016, 11:52)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Cine ar putea intra în Europa? E vorba de câteva sute de mii de refugiați, contra 75 milioane de turci.
      • +12 (16 voturi)    
        de adaugat (Luni, 15 august 2016, 12:15)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        ca turcii o sa fuga de ce face Erdogan... o sa fuga de dictatura
        + (bonus) nimic nu opreste turcii sa nu santajeje in continuare: dam cetatenie la arabi si ii trimitem in Germania :D
  • +49 (59 voturi)    
    Gata, a început (Luni, 15 august 2016, 10:42)

    slashroot [utilizator]

    Când europenii au acceptat șantajul Turciei de a cere bani și vize în schimbul refugiaților, era evident că asta va urma. Aliat cu Putin și dictator la el acasă, Erdogan se autoinvită acum și la noi acasă, având grijă să ne amenințe că dacă nu-i deschidem noi ușa, o sparge el.
    Rămâne de văzut dacă liderii noștri înțeleg să apere interesele europenilor și să respingă corpul străin sau vor alearga la Sultan cu noi daruri.

    P.S.: a naibii lovitură de stat, cum îi dădu ea Erdoganului ocazia să facă în trei luni ce n-a apucat în câțiva ani...
    • +7 (9 voturi)    
      odată aliat cu țarul... (Luni, 15 august 2016, 16:06)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui slashroot

      ...te așteptai va turcul să devină galanton? eu, nu.
  • +12 (36 voturi)    
    Asta este..... (Luni, 15 august 2016, 10:52)

    polonyca [utilizator]

    ............ inceputul sfarsitului pt UE !!! Acuma o sa platim toate politele pt intarzieri si ezitari in cpnstructia UE: nu avem armata UE , nu avem frontiere sigura UE , suntem profund dezbinati inca.......revin la un citat celebru deja "f--k UE".....Trist sfarsit......penibil chiar !!!
    • +31 (43 voturi)    
      armata UE? pt. ce? (Luni, 15 august 2016, 11:08)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui polonyca

      Mediterana geme de marina militara NATO.
      Numai Italia are o flota mai mare decat cea a Rusiei, dar -vaz Doamne- Bruxelles se teme de cojile de nuca prin care islamistii invadeaza Europa.

      Bulgaria a inceput un gard la granita cu Turcia, dar la fel ca Ungaria, este criticata de catre Bruxeles.

      Exista toate mijloacele tehnice si banii pt. a opri invazia islamica a Europei, dar ideologia POLITICAL CORECTENESS se opune.

      Legislatia de kkt a UE, impune ca asa-zisii refugiati sa nu poate fi opriti sau returnati in tarile de origine decat in conditii extrem de riguroase - ceea ce practic incurajeaza continuarea invaziei islamice.

      Problema tine doar de voita politica. Tradatorii de la Bruxelles sunt cauza.
      • +6 (28 voturi)    
        Planul elitei europene este sa islamizeze Europa. (Luni, 15 august 2016, 11:23)

        Alor [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        ...
        • 0 (16 voturi)    
          În ce scop? (Luni, 15 august 2016, 11:55)

          nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Alor

          Un link?
          • -1 (11 voturi)    
            poftim (Luni, 15 august 2016, 15:11)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui nick24

            http://www.ziuanews.ro/editorial/poate-rom-nia-s-evite-planul-kalergi-371988
            • +1 (11 voturi)    
              Uau frate, ce situri citesti (Luni, 15 august 2016, 16:41)

              ProLibertate-AntiMerkel [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Ce, era indisponibil situl Sputnik?
          • +5 (9 voturi)    
            elitele vestice suntinfectate (Luni, 15 august 2016, 18:17)

            Irizat [anonim] i-a raspuns lui nick24

            ...cu political correctness - PC. li s-a spus ca asa este bine si ei asa fac.

            PC este o redenumire a Revolutiei Mondiale. Marxist-lenisistii cu a lor revolutie mondiala pornita din URSS au esuat economic, militar, cultural in fata vestului...
            Ultima solutie a fost programul de "infiltrare ideologica" a Vestului...

            Spionii KGB, au mers in universitatile vestice si in mass-media vestica si au spus: nu vreti pace in loc de razboi, egalitate in loc de inegalitate, samd? Ce poate fi mai frumos si mai de bun simt? Legal, la vedere, ireprosabil.

            Make Love Not War a fost prima batalie importanta castigata de agentii Internationalei Socialiste impotriva Vestului. Nu-i frumos sa vezi tineri frumosi, in camasi inflorate, cantand si protestand impotrivara zboiului? Ba da!
            Doar ca e o jumatate de adevar - in fapt o monstruoasa minciuna. Caci tinerii hippie au protestat impotriva razboiului dus de americani care se luptau cu cine? Cu sistemul care bagase in GULAG milioane de nevinovati. NICIO LACRIMA SI NICIUN PROTEST PT. ZECILE DE MILIOANE DE VICTIME ALE SISTEMULUI SOVIETIC IMPOTRIVA CARUIA LUPTA ARMATA AMERICANA.

            Acum infiltrarea ideologica, pornita in anii 60 in mass-media si universitati vestice a intrat pe program automat. Un intreg sistem a fost infectat iar Vestul lupta pt propria distrugere, orbeste, scandand POLITICAL CORRECTNESS.

            Povestea aici, spusa de un colonel KGB, ce a dezertat in Canada si apoi s-a stabilit in USA:
            http://www.judeochristianamerica.org/BezmenovPrediction.htm
          • +1 (5 voturi)    
            o intrebare idioata... (Luni, 15 august 2016, 21:42)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui nick24

            si cam atat.

            Mintea ta funtioneaza numai prin intermediul link-uri?!..Nu zic ca ai putea pune mana pe o carte dar macar ai putea sa cauti singur pe goagal daca tot vrei sa afli niste lucruri...atata lucru cred ca esti in stare!
      • +12 (16 voturi)    
        ideologia stangista e de vina (Luni, 15 august 2016, 15:39)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        Political corectness e in intregime creatia lor.
        Ce e funny este ca termenul e fost inventat de canadieni numai ca acolo asimilarea emigrantilor inseamna cu totul altceva.
        Si o chestie interesanta cu canadienii, ca sa dea bine in ochii lumii canadienii au declarat ca primesc vreo 25000 de sirieni si chiar i-au primit. Dar nimeni nu zice ca aproximativ jumatate dintre ei au fost "parenati" adica o ruda sau prieten deja cetatean canadian a trebuit sa garanteze pentru ei si sa plateasca o suma de vreo 10000 dolari.Si ca acestia nu mai primesc absolut nimic de la statul canadian(cursuri gratuite, chestii, trestii) Interesant nu?
    • +8 (18 voturi)    
      hai lasati ! (Luni, 15 august 2016, 13:46)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Prefer o europa a natiunilor decat o UE a multiculturalistilor lunateci.
      • -4 (6 voturi)    
        Europa națiunilor = zeci de milioane de morți (Marţi, 16 august 2016, 0:06)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

        În ”Europa națiunilor” pe care o preferi tu, românii, polonezii și bulgarii sunt cetățeni de categoria a II-a în fața germanilor, englezilor și olandezilor. 150 de ani de războaie, dintre care două mondiale, au făcut zeci de milioane de morți în numele naționalismului.

        Problema nu e multiculturalismul, problemele reale sunt feminismul și ”dreptul la autodeterminare sexuală”, astea îngroapă Europa și de asta e mereu nevoie de imigranți. Milioanele de turci din Germania, Austria și Elveția n-au venit vara trecută, sunt acolo de două generații, ca să muncească în locul localnicilor.

        Iar dacă turcii, sirienii și maghrebienii refuză feminismul și ”dreptul la autodeterminare sexuală”, poate că multiculturalismul e de fapt în folosul Europei sănătoase la cap. Între multiculturalism și paradele gay ce alegi?
        • +2 (2 voturi)    
          De accord (Marţi, 16 august 2016, 4:16)

          alexpro [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          Cu tine primul paragraf. Apoi WTF?
  • +27 (35 voturi)    
    hehe (Luni, 15 august 2016, 11:00)

    liviu_ [utilizator]

    merkel e pe faras... a dat niste miliarde unui dictator si nu a castigat NIMIC!

    pe de alta parte UE (daca are oo) ar trebui sa sanctioneze turcia pentru toate incalcarile tratatelor, drepturilor omului etc... la ce face turcia (impreuna cu koreea de noird) trebuiau sa fie sanctionate cu embargou!

    in legatura cu refugiatii... problema e simpla: turcia are obligatia sa-i primeasca conform tratatelor... nu ii primeste sanctionata! cei ce pleaca... pusi in vapor/avion si trimisi innapoi FARA exceptie! se rezolva problema intr-o luna...

    singura problema la ce spun eu este ca ue are niste tembeli sinucigasi la conducere imbatati de corectitudinea politica!
    • +9 (25 voturi)    
      Tembeli europeni nu sunt sinucigasi (Luni, 15 august 2016, 11:26)

      Alor [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sunt UCIGASI pentru ca ei vor scapa, oamenii simplii vor muri.
      Cati dintre cei care conduc UE au murit in atentate?
      Raspuns: Niciunul.
    • +15 (35 voturi)    
      Pana la Merkel... (Luni, 15 august 2016, 11:41)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      ....mai bine ne-am gandi la tembelii PSD e care ii votam de 26 de ani!

      Astia sunt 'coloana a 5-a' a rusilor (si turcilor.... prietenia Ponta - Erdogan) in UE!

      Vreti Europa, atunci JOS PSD!

      Vreti tara de cacat? Votati PSD in continuare!
      • +8 (18 voturi)    
        TRUE! (Luni, 15 august 2016, 14:06)

        Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

        TRUE!
      • -5 (17 voturi)    
        valea, postacule (Luni, 15 august 2016, 14:26)

        NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

        esti platit cu ora sau cu postarea, nea didanjaa
        • 0 (16 voturi)    
          Ratiunea... (Luni, 15 august 2016, 14:45)

          daniel [anonim] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

          ...ma plateste, mai draga!
          • -4 (6 voturi)    
            Ratiunea... (Luni, 15 august 2016, 21:21)

            Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui daniel

            ...NumaiLaNoi nu are cautare.
            NumaiLaNoi se munceste, nu se gandeste.
            Cat se munceste NumaiLaNoi, se vede cu ochiul liber; de gandit NumaiLaNoi nu se pune problema.
  • +14 (20 voturi)    
    O fi greu pentru UE să poziționeze o flota (Luni, 15 august 2016, 11:13)

    hic sunt leones [utilizator]

    imediat ce se termina apele teritoriale turcești, care sa interzică vaselor fără drept de circulație sa intre in spatiul comunitar?
    • +1 (5 voturi)    
      din pacate e cam greut (Luni, 15 august 2016, 19:53)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

      Fiindca insulele grecesti din Marea Egee sunt la o aruncatura de prastie(catapulta, ghiulea, etc) de tarmul turcesc. E cam dificil sa inghesui o flotila pe o fasie de 12 km latime. In plus, o nava de razboi nu e conceputa sa vaneze barci gonflabile.
      • +4 (6 voturi)    
        Dar nu e greu deloc să montezi radare (Luni, 15 august 2016, 22:26)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        și să acționezi cu bărci mici de viteză (cam cum se acționează pe granițe precum Dunăre sau Prut.
        • -1 (3 voturi)    
          Ai navigat vreodată în Mediterana? (Marţi, 16 august 2016, 0:08)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui hic sunt leones

          Crezi că ”bărcile mici de viteză” sunt pentru navigație maritimă? :)

          Ambarcațiunile de pe Dunăre sau de pe Prut se răstoarnă pe mare chiar pe vreme bună.
          • 0 (0 voturi)    
            Ai dreptate: este imposibil să protejezi granițele (Marţi, 16 august 2016, 13:12)

            hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            de aceea în timpul comunismului au plecat milioane de români din țară...
  • +20 (22 voturi)    
    granite solide ! (Luni, 15 august 2016, 11:14)

    Myo [utilizator]

    De cat sa cadem in genunchi in fata turcilor, nu era mai bine sa intarim granitele Greciei si a Bulgariei, sa supraveghem corespunzator Mediterana si Marea Neagra. Cu cele 3 miliarde de euro dati turcaletilor se putea face o aparare strong, bineinteles daca se dorea...
    Turcii joaca la cacealma asa cum au jucat si cu Rusia in dupa 6 luni in care au pierdut miliarde s-au intors in genunchi, acelasi lucru cred ca este valabil si pentru Europa... asta daca nu are alte planuri de "repopulare" a Germaniei dna Merkel
  • +14 (18 voturi)    
    granite solide ! (Luni, 15 august 2016, 11:14)

    Myo [utilizator]

    De cat sa cadem in genunchi in fata turcilor, nu era mai bine sa intarim granitele Greciei si a Bulgariei, sa supraveghem corespunzator Mediterana si Marea Neagra. Cu cele 3 miliarde de euro dati turcaletilor se putea face o aparare strong, bineinteles daca se dorea...
    Turcii joaca la cacealma asa cum au jucat si cu Rusia in dupa 6 luni in care au pierdut miliarde s-au intors in genunchi, acelasi lucru cred ca este valabil si pentru Europa... asta daca nu are alte planuri de "repopulare" a Germaniei dna Merkel
    • -6 (8 voturi)    
      Granite solide, (Luni, 15 august 2016, 21:30)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Myo

      ,aruncatoare de flacari, artilerie grea, medie si usoara, soldati din metru in metru inarmati cu cate un pistol automat cu zece incarcatoare si o duzina de grenade defensive, santuri cu apa pline cu crocodili sau pesti piranha, blindate la fiecare 25 de metri, elicoptere si drone care sa supravegheze permanent zona de frontiera, campuri minate pe o fasie de cel putin o suta de metri adancime de-alungul granitelor, napalm, gaze toxice si lacrimogene.
      Numai astfel vom fi in siguranta de invazia celor care vor sa cotropeasca Europa noastra draga.
      De cati neuroni ai nevoie sa crezi asemenea bazaconii? Parerea mea este ca numai unul, cu conditia sa-l odihnesti din cand in cand, sa nu dea eroare.
      • +4 (6 voturi)    
        Toate alea de care zici (Marţi, 16 august 2016, 10:08)

        Chaos_X [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        Si oricite altele vor mai fi necesare. Fara nici o limita. Pina la cer, daca e nevoie.

        Uita-te la Australia!

        Sau uita-te la Israel, primul stat inconjurat complet de un zid. Google "Israel to be fully encircled with hi-tech fence".

        Imi povestea un amic polonez despre stramosii lui: nu doar ca rusilor (sau altora veniti de la rasarit) nu li se permitea sa se aseze pe paminturile nobililor din estul Poloniei, dar, daca un grup mic sau mare de straini se asezau chiar si la o distanta respectuoasa de paminturile nobilului, acesta isi aduna oastea, navalea peste ei si ori ii casapea pe toti, ori ii alunga de acolo definitiv.

        Asa s-au format natiunile si asa s-a aparat teritoriul national. Cind un popor nu mai e capabil sa-si apere teritoriul, e terminat, iese din istorie. Fie macelarit de invadatori, fie adus in sclavie si exterminat / asimilat lent.
        • -1 (1 vot)    
          Esti din alt film (Miercuri, 17 august 2016, 0:09)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui Chaos_X

          Vorbesti de nobili, printi si printese. Acum suntem in secolul XXI: 900.000 de polonezi sunt in Marea Britanie si alt milioane in Statele Unite, Canada, Australia si tot asa.
          Vorbesti de teritoriul national cand acum se vorbeste de Uniunea Europeana care va deveni, mai devreme sau mai tarziu, stat federal precum USA.
          Esti din alt film: crezi ca o mana de berbeci nationalisti pot tine timpul in loc.
  • +10 (30 voturi)    
    Ponta & Friends (Luni, 15 august 2016, 11:15)

    Daniel [anonim]

    Votati, bai prostilor cu dusmanii UE si prietenii rusilor!

    Apoi sa va mirati 'ce tara de rahat este Romania'!

    Prostia romaneasca este fara limite!

    Sau mai avem o sansa si aruncam PSD-ul la gunoi la toamna?
    • +2 (10 voturi)    
      este pe to do list (Luni, 15 august 2016, 12:40)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      acum sa vedem ca are acest to do TOATA LUMEA !
      • -7 (17 voturi)    
        Astia...'anti-Merkel' (Luni, 15 august 2016, 14:04)

        Daniel [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Personal cred ca tipii astia care o critica pe Merkel sunt in mare proportie USL-amisti 'burdusiti' cu propaganda USL din perioada 2012 - 2015, cand Merkel a luat o pozitie transanta impotriva tradatorlor din Romania: Ponta & Co.

        Acum, in loc sa vada 'parul' PSD din ochii Romaniei, o vad pe ...Merkel...hodoronc-tronc!
        • 0 (4 voturi)    
          pentru daniel (Luni, 15 august 2016, 21:29)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

          Gresesti ! Eu nu sunt uslamist, dar o critic pe Merkel.Si nu e vorba de nici un hodoronc-tronc.
          Subiectul este imigratia, sntajul lui Erdogan si prostia( e un eufemism ) lui Mekel.
          Poti posta ceva la subiect ?
          • -5 (7 voturi)    
            Pentru adrian88000 (Luni, 15 august 2016, 22:35)

            Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Nu e vorba de niciun horonc-tronc, desigur, ci de mentalitatea care te face anti-Merkel, care, statistic vorbind, este nationalista si pesedista/uselista, chiar daca nu esti pesedist/uselist si nici nu te consideri nationalist.
            Ce crezi despre tine e una, ce rezulta din ce postezi, este cu totul altceva.
            In era globalizarii, sa ridici ziduri si sa te gandesti ca ai putea lasa oameni (caci si refugiatii sunt tot oameni) sa se scufunde in mare, este o totala ne-intelegere a situatiei si o carenta grava de educatie, imi pare rau ca trebuie sa o spun, dar sper sa nu te superi pe adevar.
            Ce beneficii avem de pe urma refugiatilor? Ce beneficii ai din faptul ca esti crestin? Ce beneficii ai daca esti uman? Niciunul! Atunci sa-i inecam pe toti in mare, sa ne fie noua bine.
            • +4 (6 voturi)    
              Take it easy, but take it! (Marţi, 16 august 2016, 3:38)

              KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

              Am o sugestie. Pui cam multe intrebari si nu dai nici un raspuns. Incearca sa dai un raspuns, rational daca poti, macar la intrebarile din comentariul tau anterior. Si apoi vorbim. Parerea mea este ca bati campii cu entuziasm muncitoresc. Deci: la ce foloseste credinta ortodoxa, la ce folosesc migrantii, samd. Apoi sa ne explici la toti "ignorantii" de pe site-ul asta, cu argumente, cum vezi tu integrarea acestor migranti in societatea vestica. Astept raspuns. Noroace!
              • -1 (1 vot)    
                Englez, dom'le (Miercuri, 17 august 2016, 0:16)

                Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

                Da' tu cine mai esti: avocatu' poporului?
                Vrei sa te dau eu la scoala, sau ce?
                • +1 (1 vot)    
                  Gustere (Miercuri, 17 august 2016, 0:56)

                  KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

                  Am avut mai multe vacante decat ai tu ani de scoala...se pare ca ai probleme cu dovleacul ala de-l numesti pompos cap.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Vacante? (Miercuri, 17 august 2016, 1:28)

                    Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

                    Pai de-aia ai mintea odihnita: de la vacante ti se trage.
          • +1 (1 vot)    
            Statistic (Marţi, 16 august 2016, 9:30)

            Sani [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            OK, dar statistic cred ca asa este.

            Pe de alta parte, subiectul cred ca se leaga de D. Ponta si PSD.

            Ei sunt cel mai mare pericol pentru Romania mai ales dupa aceasta evolutie a situatiei in Turcia.

            De fapt cel mai mare pericol pentru Romania sunt romanii insisi care prefera sa priveasca peste gard, in necunostiinta de cauza dar fara sa fie in stare sa analizeze consecintele asupra Romaniei.
  • +18 (22 voturi)    
    beacs (Luni, 15 august 2016, 11:31)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    La Bruxelles sunt niste indivizi autarhici care ar trebui executati pentru tradare! Din pacate vesticii sunt niste mamaligi flasce care daca n-ar fi SUA si UK n-ar trage nici macar un singur foc de aparare in cazul oricarei invazii inamice!
  • +17 (21 voturi)    
    Atunci Turcia sa dea banii inapoi (Luni, 15 august 2016, 11:31)

    ProLibertate-AntiMerkel [utilizator]

    si toate tarile UE sa puna armata la frontiere.
  • +26 (28 voturi)    
    ar merge santajul si invers (Luni, 15 august 2016, 11:46)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    europenii sa refuze turismul in Turcia.
    • +13 (15 voturi)    
      embargou... (Luni, 15 august 2016, 12:17)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      ue poarte face mai mult rau turciei, decat turcia ueului...

      tot ce trebuie e ca ue sa aiba oo....

      si nu zic sa incalce nici o lege... la cate tratate incalca turcia acum, avem sanctiuni pentru 100 de ani de acum incolo...
  • +17 (19 voturi)    
    Sfinta Maria sau desteapta-te Europa (Luni, 15 august 2016, 12:26)

    fanfan [utilizator]

    Despre cel de-al doilea asediu al Vienei.

    De pe Wiki:

    12 septembrie trupele de eliberare numite Liga creștină însumează 70.000 de luptători. Sub conducerea regelui polonez Jan Sobieski înfrâng oastea otomană cu tactica husarilor polonezi care astfel obținuseră deja victorii împotriva tătarilor. Bătălia a avut loc la Kahlenberg. Kara Mustafa, nu se poate hotărî să continue asediul (lasă 5000 de mineri să continue munca subterană de subminare a zidului de apărare) sau să pornească atacul împotriva trupei de eliberare a orașului. Datorită atacului hotărâtor a "Ligii creștine" turcii se retrag în dezordine, căutând să-și refacă rândurile la Györ în Ungaria.


    Ca amintire pentru victoria de la Viena, Biserica Catolică a introdus pentru data de 12 septembrie sărbătoarea Sfântul Nume al Mariei.
    • +2 (8 voturi)    
      multa..UE..pt. profetul pedofil.. (Luni, 15 august 2016, 18:22)

      Irizat [anonim] i-a raspuns lui fanfan

      ...si toti adeptii lui care au venit sa "raspandeasca pacea" in Europa.
      • +1 (5 voturi)    
        te rog frumos!!!!... (Luni, 15 august 2016, 22:55)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Irizat

        ...se zice "pt. profetul mincinos si pedofil"...nu incerca sa induci lumea in eroare!
  • +6 (8 voturi)    
    Cat tupeu. (Luni, 15 august 2016, 12:46)

    persuasiv [utilizator]

    cata nesimtire,cum mai implementeaza ei tot ce este mai bun...gretos.
    • -10 (18 voturi)    
      Un tupeu identic (Luni, 15 august 2016, 13:26)

      contest [anonim] i-a raspuns lui persuasiv

      e specific sionismului Israelian: vestita "khutzpah"!
      Turcia, Israelul, Arabia Saudita, NATO-USA, toate impartasesc acelasi tupeu, aceeasi "khutzpah"!
      UE nu a gasit, n-a vrut sa afle antidotul!
      Russia, da, in schimb! (vezi Palmyra liberated!)
  • -6 (14 voturi)    
    da (Luni, 15 august 2016, 13:28)

    gigi [anonim]

    Eu oricum votez PSD. Sa le dam si la refugiati un loc de munca acolo nu ? la reno la ford ce daca...
    HN e sere..
  • +8 (12 voturi)    
    sa astepte ... (Luni, 15 august 2016, 13:57)

    categoric nu [anonim]

    Turcii sa ramana cumntei la ei acasica.Nu , categoric aderarii la U.E.Turcia , dupa cum stim toti , reprezinta poarta dintre orient si occident.Alianta facuta cu Rusia poate fi un pericol si pentru Romanica.Nu am eu puterea de decizie , dar , nu de turci duce Europa lipsa.
  • +14 (18 voturi)    
    Nu le dati viza (Luni, 15 august 2016, 14:24)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    daca le dati viza, toti refugiatii vor intra cu viza apoi...
    blocaj tpotal turcaletilor, si paza strasnica la frontiere, scufundati fiecare barca ce intra in apele teritoriale grecesti, sa vedeti dupa aia daca le mai arde de ue
  • +16 (20 voturi)    
    E acelasi lucru (Luni, 15 august 2016, 14:42)

    baibars [anonim]

    ; turcii vor da cetatenie tuturor refugiatilor din lagare si in doua luni toti vor intra fara probleme in UE ca cetateni turci si in mod absolut legal. Sper sa nu fie europenii atat de prosti.Asa macar pot fi oriti la frontiere prin actiuni ferme avand si baza legala. De fapt e clar ca cineva forteaza mana Greciei sa-i lase sa intre- probabil Germania. Grecii au o situatie tensionata de ani buni la frontiera cu Turcia, serviciul militar e obligatoriu si daca ar dori picior de migrant n-ar intra in Grecia. Fac o demonstratie de forta, lasa vreo doua barci la apa si treaba-i rezolvata. Chiar si populatia e disperata si satula de migranti. E limpede ca cineva vrea ca lucrurile sa mearga asa cum se vad. Si astia nu-s grecii.
  • +18 (20 voturi)    
    OK, si? (Luni, 15 august 2016, 15:07)

    srpc [utilizator]

    cine-i impiedica pe europeni sa-si pazeasca granitele, stopand cu forta orice tentativa de patrundere ilegala? aaa, uitasem: propriile guverne!
  • +11 (13 voturi)    
    Turcii au luat-o razna (Luni, 15 august 2016, 15:35)

    Pac-pac [utilizator]

    Deci, daca UE le permite turcilor accesul liber ne-a luat naiba pentru ca turcii le vor da cetatenie sirienilor si ne vom trezi cu sirienii in UE cu pasaport turcesc.
    Deci mai bine, UE sa investeasca in securizarea frontierelor si repatrierea refugiatilor.
  • +15 (19 voturi)    
    Se pare ca doar englejii s-au prins (Luni, 15 august 2016, 16:27)

    Locke Lamora [utilizator]

    Ca e o INVAZIE. Europa e asaltata de magoti din toate partile, Merchel doarme in papuci.
    • +2 (8 voturi)    
      Madam Merkel (Luni, 15 august 2016, 17:35)

      takada [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      Ea a fost o comunista est-germana,crezi cumva ca s-a lepadat de principiile marxiste,acum cand UE se trasnsforma intr-o uniune neo-marxista?

      Turcii,repet,au cazut in bot dupa rusnaci.Ei nu mai pot distinge,pentru ca ura lor impotriva Vestului este prea mare,ce le pot pregati rusii daca vor sa iasa din Nato si vor introduce iar pedeapsa capitala.
      Adio UE pentru ei,adio Nato,adio stramtori Bosfor-Dardanele,pentru ca rusnacii le-au pregatit ceva.
      Turcul plateste.
    • +2 (8 voturi)    
      fie vorba intre noi (Luni, 15 august 2016, 19:58)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Locke Lamora

      mai bine depunem o cerere de aderare la Marea Britanie.
      Lasand gluma la o parte cred ca tarile din fostul imperiu britanic aveau parte de mai putina birocratie decat cele din actuala UE. Pastrand proportiile specifice epocilor istorice.
  • -2 (4 voturi)    
    ! (Luni, 15 august 2016, 20:25)

    Kpriciu [utilizator]

    In ritmul asta, turcilor, deveniti o a doua Hiroshima curand, dar mult mai mare.
    Dna Hillary e pe vine, si nu stie multe... .
  • 0 (2 voturi)    
    . (Luni, 15 august 2016, 21:21)

    gleznix [utilizator]

    Era inevitabil..
  • +12 (14 voturi)    
    Frotierele U.E. (Luni, 15 august 2016, 21:44)

    adrian88000 [utilizator]

    trebuie facuta inpenetrabile. In U.E. nu mai vin cetateni straini decat cu viza pe pasaport !
    Si un nu categoric lui Erdogan-santajistul ( acesta e doar unul din epitete, se mai pot adauga si altele ).
    Si daca Europa mai crede ca are principiile moralei crestine , atunci sa ajute taberele de refugiati DIN SIRIA.Daca nu sunt , sa le infiinteze !
    Alimente, medicamente , medici , pentru femeile , copii si batranii din tabere si arme pentru barbati .
    La lupta ca sa va eliberati de ISIS!
    Si apoi, ajutor pentru reconstructia Siriei.
    Si sa mai termine cu obsesia Asad !
    • -6 (10 voturi)    
      Rudotele (Marţi, 16 august 2016, 2:17)

      Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      In primul rand este nevoie de mult Rudotel pentru toti cei care au stringenta nevoie si dup-aia frontierele UE trebuie facute impenetrabile, adica toti cei care vin pe mare, ca doar asta-i frontiera Uniunii Europene daca nu punem la socoteala noul URSS, trebuie sa prezinte pasaportul pe cea mai apropiata plaja, sa faca dovada ca Assad i-a bombardat casa sau ca ISIS i-a omorat familia, in original si doua copii legalizate atasate la pasaport, pasaport care trebuie sa aiba viza UE dus-intors, altfel barca cu refugiati va fi umpluta cu arme pentru barbati si alimente, medici, medicamente pentru femeile, copiii si batraniii din taberele de refugiati ce se vor infiinta ad-hoc si... vira la Profira: la lupta cu ISIS, nu la mana-ntinsa!
      Si apoi Rudotele, multe Rudotele, da' cu grija, sa ajunga la toata lumea!
      Pai bine, maestre, de ce nu i-a ajutat Uniunea Europeana pe sirieni sa scape de dictatura, adica de "obsesie", sa poata reconstrui si sa nu mai vina buluc in Europa? Poate Putin si Erdogan ne-ar putea lumina in aceasta "cestiune"?
      Ce zici: bagi doua motive pentru care acestia din urma nu au niciun interes sa se debaraseze de "obsesia" Assad?
      Pentru galerie, mai bagi alte doua motive pentru care Erdogan face comert cu ISIS? Nu ma refer la comertul cu smochine, ci la petrol contra arme, cu bonus arme gratis pentru lovit la greu populatia kurda din Siria, pe principiul "dusmanii prietenilor nostri sunt si dusmanii nostri".
      Sa nu-mi spui ca motivul este Angela Merkel, ca nu te cred.
      Apropo: conform moralei crestine, de cate ori ai fost la biserica anul acesta?
      Si daca nu ai apucat inca sa dai pe-acolo, atunci sa te duca politia crestina cu forta!
      Iar daca nu exista politie crestina, atunci se infiinteze!
      Si un Rudotel la sase ore, sa se rezolve tot ce ai ordonat!
      • +4 (4 voturi)    
        Mi se pare mie (Marţi, 16 august 2016, 14:59)

        KostasP [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

        Sau esti foarte familiar cu "rudotelu'"? Incearca si un psihiatru, s-ar putea sa mai ai o sansa.
        • -1 (1 vot)    
          Ti se pare (Miercuri, 17 august 2016, 0:48)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

          In schimb eu sunt convins ca ai nevoie de Rudotel. Si pentru a-ti demonstra ca nu-s rau de scarba, iti recomand acest produs cu caldura, asa cum l-am recomandat si prietenilor tai.
          Si dupa ce va faceti bine, mai stam de vorba: imi veti multumi, sunt sigur.
          http://www.paginafarmacistilor.ro/medicamente/prospect-rudotel-1623/
  • +4 (4 voturi)    
    "The People Are The Problem, Not The Elites" (Marţi, 16 august 2016, 8:39)

    Chaos_X [utilizator]

    Eu imi inchipuiam ca, ghinion, Merkel a innebunit, dar ca e singura dementa dintre politrucii germani si ca, dupa eliminarea ei din politica, lucrurile se vor normaliza cumva. Tocmai de aceea ma miram cum de cei din jurul ei nu o scot mai repede in suturi din partid, din guvern si din politica.

    Se pare insa ca e vorba de o vasta conspiratie. Joachim Gauck, bunul si blindul pastor ajuns presedinte al Germaniei, spune intr-un interviu: "The elites are not the problem right now, the peoples are."

    http://www.zerohedge.com/news/2016-08-13/german-president-booed-attacked-after-claiming-people-are-problem-not-elites

    Ce e interesant e ca Gauck e un pastor din DDR-ul comunist, iar Merkel e fiica unui pastor comunist care s-a mutat de buna voie din Germania de Vest in Germania comunista din Est prin anii '50.

    E clar ca Juncker si Frans Timmermans fac si ei parte din conspiratie. Si cine stie citi or mai fi...

    De multe ori m-am intrebat cum de nimanui in Romania nu i s-a parut suspecta politica UE de mituire cu miliarde de euro a noilor intrati in club. Cind, in toata istoria ei, Romania a mai primit bani gratis? Unde s-a mai vazut de cind e lumea lume ca entitatea statala mai bogata si mai puternica sa plateasca un fel de tribut vecinilor slabi, saraci, debili? Nici macar nu e un credit, ci sume nerambursabile (daca stai cuminte si nu misti in front). Dar daca vrei sa iesi din UE? Nu crezi ca o sa-ti trimita factura cu sumele datorate, plus dobinzi atit de mari incit sa nu le poti plati niciodata? Nu seamana putin "fondurile europene" cu creditele date la tot cartierul de bancile din Romania acum citiva ani si care au transformat milioane de romani in datornici pe viata, adica sclavi?

    P.S.
    Pentru globalistul de mai sus care vrea frontiere larg deschise: fii amabil si posteaza-ti adresa ca sa avem si noi la cine sa dormim, unde sa facem un dus si din frigiderul cui sa bem o bere daca trecem prin apropiere. Eu as vrea sa ti-o trimit vreo 3 luni pe soacra-mea.
  • +5 (5 voturi)    
    Inchideti-i usa-n nas . . . (Marţi, 16 august 2016, 9:48)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . flacaului. E mult mai bine sa primiti 2-3 milioane de imigranti pe care sa ii integrati prin forta legii si pe care aveti posibilitatea de ai repatria dupa terminarea ostilitatilor in tarile lor, decat sa deschideti usa celor 80 de milioane de turci care vor veni cu aere de invingatori! Faceti cum credeti dar eu asa as proceda. La santaj nu se raspunde cu plata recompensei, pentru ca nu se stie daca va fi ultima pretentie!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică